Melescanu: Am facut o oferta pentru relocarea in Romania a 1.942 de refugiati

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 18 august 2017, 18:00 Revista Presei | Radio TV

Teodor Melescanu
Foto: Facebook
Ministrul Afacerilor Externe, Teodor Melescanu, a declarat ca recent a fost facuta o oferta pentru relocarea in Romania a 1.942 de refugiati aflati in Grecia si Italia, scrie Agerpres.

"Recent, am facut o oferta pentru 1.942 de refugiati din Grecia si din Italia pe care ii putem reloca in Romania. Mai avem deja pe teritoriul nostru cam 700 de asemenea refugiati", a spus Melescanu intr-un interviu acordat Realitatea TV, difuzat vineri.

El a subliniat ca Romania "participa masiv la operatiunile din Marea Neagra pentru oprirea fluxului de refugiati si salvarea celor care se incumeta la asemenea actiuni".

"Evident ca problema migratiei si cea a refugiatilor sunt doua categorii distincte. Primii sunt refugiati din motive politice, din cauze de razboi, dar exista si o migratie cu caracter economic, mai ales din tarile cu regimuri esuate, cu conditii de viata foarte grele. Romania si-a exprimat solidaritatea, desi am mers pe ideea ca nu este normal sa avem cote fixe. In acelasi timp, ne-am manifestat disponibilitatea de a primi un anumit numar de refugiati", a adaugat ministrul.

Melescanu a mai aratat ca Romania are in lucru o initiativa privind trimiterea a 50 de jandarmi si politisti pentru pregatirea fortelor de securitate irakiene in lupta impotriva Daesh.

"Romania si-a asumat obligatia de a contribui cu 800.000 de euro la coalitia luptei impotriva statului islamic si ajutorarea victimelor populatiei civile din aceste zone. Pe langa aceasta contributie, care se va intinde pe o perioada de patru ani, cate 200.000 pe an, mai avem si o contributie de 340.000 de euro, care este destinata in primul rand celor din Siria, oamenilor care sufera. Este, mai ales, un ajutor umanitar si, de asemenea, vom avea o contributie, nu am stabilit-o inca, la Fondul Uniunii Europene pentru ajutorarea refugiatilor din Siria care se afla in Turcia la ora actuala", a explicat ministrul de Externe.


Citeste mai multe despre   























6713 vizualizari

  • -6 (30 voturi)    
    foarte bine (Vineri, 18 august 2017, 18:03)

    Xorciser [utilizator]

    2000 de refugiati acceptati oficial inseamna ca nu mai trebuie sa fii prea dragut cu 100.000 de ilegali.
    • +16 (26 voturi)    
      Să-i duca la domnia sa acasă (Vineri, 18 august 2017, 19:12)

      ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Că și așa e un spital aproape.
    • +9 (23 voturi)    
      in caz de atac terorist in Romania raspunde PSD ? (Vineri, 18 august 2017, 19:27)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      concluzia pe care o tragi tu cum ca '2000 de refugiati acceptati oficial inseamna ca nu mai trebuie sa fii prea dragut cu 100.000 de ilegali.' e un non sens.

      despre ce vorbesti ba baiatule?

      UE a zis ca trebuie sa luam 6.000 dintr-un total de doar 120.000 dar asta ar fi fost numai prima transa, ar fi trebuit sa luam alte mii de eie de fiecare data cand in Grecia si Italia s-ar fi strand 50.000-100.000 deci in fiecara an cate 4-6.000
      • +7 (7 voturi)    
        PSD (Sâmbătă, 19 august 2017, 10:44)

        fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        nu are cum sa raspunda...

        PSD ESTE o grupare terorista muult mai eficienta in distrugerea tarii asteia decat bombele catorva dezaxati :(
    • +18 (24 voturi)    
      cata naivitate, ma cutremur fara sa pot reactiona, (Vineri, 18 august 2017, 21:12)

      padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      pentru ca nu ar intelege mai nimeni: tov ministru melescanu da glas conducerii politice cele mai cinstite: "exportam fortat", prin politici economice democratice, masiv si ne aliniem benevol la suplinirea fortei de munca politiceste correct. Toate tarile europene dezvoltate isi permit aceasta politica deoarece au un standard existentialist decent si sarac in forta de munca.
      Noi suntem saraci din toate punctele de vedere si ne bagam in seama total gratuit; doar numai asa poate supravietui si prospera democratia orriginala care este.
      Drama reala incepe de la momentul in care reactionam pozitiv fata de pozitia tovarasului ministru melescanu in context european discriminatoriu clar: orice masura(confiscarea extinsa) europeana la noi are un context pe cat de ciudat pe atat de pagubitor, dar ajutam la relocarea unui nr X de refugiati..
      .. in conditiile in care avem proprii nostri refugiati alocati de politicile socialiste aberante, primitive si feudale.. dar daca NIMENI nu spune NU, pare chiar NORMAL!
  • +13 (29 voturi)    
    "Ati facut o oferta" (Vineri, 18 august 2017, 18:03)

    mitg [utilizator]

    Sper ca ii vor verifica SIE si SRI la sange. Sa aiba dosare din momentul zero cand ajung in tara.
    • +12 (18 voturi)    
      a facut Shaideh haissam of oferta din partea PSD (Vineri, 18 august 2017, 19:29)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      azi PSD face o oferta de 2.000, maine sunt 20.000

      cu ce ocazie face melescanu oferte pt importul de potentiali teroristi ? vedeti cum ala de la SRI a stiut el ceva cand a zis ca urmeaza sa primim 500.000 de musulmani. probabil asta e inceputul, anul viitor PSD va mai face o oferta pt 10.000 si tot asa
      • +6 (12 voturi)    
        nu 2000, ci 1942 (Vineri, 18 august 2017, 22:44)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        ceea ce inseamna ca sunt studiati si verificati de greci si italieni, si de care ei vor sa scape neaparat, probabil cei mai rai dintre cei rai.

        Oricum sunt de ajuns 2-3 sa faca haos in Bucuresti, dupa cum vedem prin vest, nici nu e nevoie de mai multi. Vad ca de ceva vreme mall-urile sunt pline de imbrobodite, deci probabil deja "refugiatii" din Ro au ajuns zeci de mii...
    • +9 (11 voturi)    
      ...cu sina! (Vineri, 18 august 2017, 20:36)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Neaparat cu sina!
    • +11 (13 voturi)    
      Polonia 0 refugiati, Ungaria 0 refugiati etc (Sâmbătă, 19 august 2017, 0:23)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      cum de Polonia, Ungaria, Austri si altii nu iau refugiati iar Romania face oferte pt 2,000 ???

      Guvernul SOCIALIST PSD e mana in mana cu socialistii din Germania care vor sa umple Europa de asa zisi refugiati, de fapt asistati social care sa voteze cu ei

      Lista completa a tarilor si a nr de refugiati acceptati de fiecare: https://ec.europa.eu/home-affairs/sites/homeaffairs/files/what-we-do/policies/european-agenda-migration/press-material/docs/state_of_play_-_relocation_en.pdf
  • +13 (49 voturi)    
    Pai (Vineri, 18 august 2017, 18:06)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Eu nu sunt de acord. In primul rand nu sunt refugiati, altfel ar fi primit azil in tarile alea prin care au ajuns, nu in Romania!
    • 0 (14 voturi)    
      ma notat ca nu esti de acord (Vineri, 18 august 2017, 18:35)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      o sa'i transmit lui don colonel melescoiu.:-)

      asta e procedura obisnuita pt. refugiati.
      si transfugii nostri, care o taiau prin papusoi sau inot, ajunsi in iugoslavia, austria sau italia, erau cazati si inregistrati in lagare de refugiati, apoi pusi pe listele de adoptii. cine ii accepta, ii prelua. fie tzari ioropene, dar mai greu, fie sua, canada, australia...
      cand plecai din lagar, spre tzara de adoptie, se stia cine esti, erai cu actele la zi....
      familia de acasa era pregatita sa depuna cerere de plecare definitiva, la reintregirea familiei.
      daca aveai noroc, le dadea al batran drumul in doi trei ani.
    • +1 (7 voturi)    
      la aia ajung in numar prea mare ca sa le (Vineri, 18 august 2017, 20:39)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      faca fata, sunt multiplu de cati primim noi.
      • +11 (11 voturi)    
        . (Sâmbătă, 19 august 2017, 0:44)

        Maiganditifratilor999 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

        Confratii lor de credinta din Arabia Saudita, EAU, Qatar, Bahrain, Kuweit si Oman unde inca nu e razboi, mai fac fata numarului "imens" de "refugiati"? Cu ce au gresit atat de tare europenii incat sa cada toata povara pe ei?
        • -1 (3 voturi)    
          Oooo, ce dor mi-era de sfanta... (Sâmbătă, 19 august 2017, 14:51)

          bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Maiganditifratilor999

          zmiorcaiala romaneasca! Toata povara a cazut pe europeni, zici tu? ia de citeste, ca vad ca te informezi de pe aktual24.ro
          http://www.mediafax.ro/externe/arabia-saudita-sustine-ca-a-primit-circa-2-5-milioane-de-refugiati-sirieni-14709895 https://www.agerpres.ro/externe/2015/09/09/refugiati-sirieni-emiratele-arabe-unite-se-apara-in-fata-criticilor-20-26-09 http://geopolitics.ro/ajutorul-furnizat-refugiatilor-sirieni-de-emiratele-arabe-unite-si-statele-din-golf/ https://www.historia.ro/sectiune/general/articol/disensiunile-lumii-arabe-de-ce-nu-ajung-multi-refugiati-sirieni-in-statele-din-golf
          http://www.euractiv.ro/the-uncountried-turkey/unhcr-in-turcia-din-cei-peste-2.9-milioane-de-refugiati-sirieni-90-locuiesc-in-afara-taberelor.-7367
  • +36 (44 voturi)    
    ... (Vineri, 18 august 2017, 18:09)

    tirolez [utilizator]

    Un moment "foarte bun" pentru a anunta aceasta decizie.
    • +13 (19 voturi)    
      in caz de atac terorist il cautam pe Melescanu? (Vineri, 18 august 2017, 19:31)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Melescanu si PSD vor trebui sa raspunda daca vreunul din aia din 'oferta' face ceva in Romania.
      • +8 (8 voturi)    
        . (Sâmbătă, 19 august 2017, 0:41)

        Maiganditifratilor999 [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        Ar trebui sa nu lasam sa se ajunga pana acolo, daca mai aveam un pic de constiinta de neam...
  • +17 (25 voturi)    
    pai sa-i ia Melescanu (Vineri, 18 august 2017, 18:15)

    Adran [utilizator]

    la el in proprietate, ca are unde sa-i tina.
  • +17 (25 voturi)    
    Stiam ca e bou, dar nu stiam ca e un MARE BOU! (Vineri, 18 august 2017, 18:43)

    ddutz [utilizator]

    Imbecilul asta n-a facut nimic bun in viata lui.
    O buruiana!
  • +18 (26 voturi)    
    Aha (Vineri, 18 august 2017, 18:44)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    1.Ai facut tu o oferta in numele tau, ca tu nu reprezinti Romania, cu 10% din alegatori si aia cu probleme la mansarda sau cu carnetul de partid.
    2. Poate te-ai hotarat sa-i iei tu in casa ta, si tot nu te vad prea bine.
    3. Politicienii au masini blindate, garzi de corp, isi permit sa vorbeasca despre deschiderea granitelor si principii umaniste si alte baliverne dragute, cand stai pe marginea piscinii pazite, si pulimea se plimba printre potentiali teroristi.
  • +9 (17 voturi)    
    In total trebuie 3 oferte: (Vineri, 18 august 2017, 18:44)

    Habermas [utilizator]

    1. Aceea de a gazdui si integra in mod uman refugiati, in limita posibilitatilor Romaniei. Ok, asta Romania face cat de cat. Este omenesc, este bine.

    2. O oferta de a ajuta mamele (si copiii) Romaniei inainte sa-si iasa din minti de disperare si (uneori) sa se arunce in fata trenului. Daca nu faceti asta, va rog sa ne explicati ce sense are oferta 1.

    3. O oferta de a gazdui si integra cetateni Romani plecati ei insisi din Romania din disperare fata de ineficienta statului Roman si lipsa perspectivelor. In principiu, nu e rau ca au plecat - caci asa au vazut ca/cum se poate si altfel, au devenit mai "umblati prin lume", mai experimentati. Deci ei sunt acum o oportunitate pt Romania.

    3b. Aceeasi oferta 3., cu tinta specifica fiind Sasii carora (inca) le este dor de Romania - si care, relocandu-se in Romania - ar putea contribui la cresterea Romaniei prin valoarea lor de conector cultural puternic pe care o au datorita identitatii lor culturale combinate (Romana plus Germana /Austriaca /etc). Nu ca ar trebui sa fie favorizati, caci nimeni nu trebuie favorizat, dar sasii au un merit special in construirea Romaniei Unite si a civilizatiei Romanesti in general - multe orase au fost fie infiintate de sasi, fie de o combinatie de Romani-Sasi-altii - si nu numai in Transilvania ci si in Moldova, desi multi nu stiu acest lucru sau au impresia ca n-ar trebui sa recunoasca acest lucru.

    3c. Aceeasi oferta 3., dar adaptata pentru cetatenii straini din alte state UE (si asociate) care ar putea sa vina in Romania sa-si valorifice capacitatile, sa contribuie la creerea si dezvoltarea de oportunitati. Pe sleau, cum faciliteaza Romania stabilirea in Romania a ... Germanilor, Elvetienilor, Olandezilor, Norvegienilor si Danezilor (si altii care sunt educati si in plus care au tendinta sa nu se codeasca la munca ...)? Sa le facem si lor o oferta daca tot le facem Sirienilor oferta. Nu? Sigur, vor fi mai pretentiosi decat Sirienii, dar ... exact asa si trebuie pt a merge inainte.
  • +25 (33 voturi)    
    Art.3 Alin. 4 din Constituția României (Vineri, 18 august 2017, 18:47)

    Nyk1 [utilizator]

    „Pe teritoriul statului român nu pot fi strămutate populații străine”.

    Pe când va fi pus Mele sub acuzare pentru încălcarea Constituției?
    • -8 (10 voturi)    
      ai preluat prostia lui base (Sâmbătă, 19 august 2017, 11:58)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      aici nu e vorba de stramutare, ci de gazduit refugiati de razboi, sau politici, si dece nu, chiar economici.
      asa cum si romanii nostri erau gazduiti pe timpul komunistilor si mai sunt inca. io fiind unul dintre ei...
      e o chestie de care se ocupa organizme internationale, onu are o sectie care se ocupa de refugiati, iar noi suntem membri la onu si alte organizatii internationale.
      carta onu pt. libertatile individului spune ca orice pamantean are dreptul sa se mute si sa se aseze unde vrea.
      deci, este vorba de drepturile individului.
      sa n'avem mana doar de luat, sa avem si de dat, crestineste.
      cand imigrarea este controlata si se face pe persoana fizica, nu in gloata, este ok. chiar benefica.
      • +6 (8 voturi)    
        Ba da, e chiar stramutare (Sâmbătă, 19 august 2017, 12:49)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Pentru ca se doreste, cum reiese inclusiv din declaratiile oficiale, integrarea acestor populatii in Romania. Deci nu e vorba de gazduirea temporara in centre de azilanti din portul Constanta a catorva refugiati, ci colonizarea lor pe termen lung in diferite locatii din toata tara.

        E complet anticonstitutional si impotriva intereselor Romaniei. Ca de obicei, coruptia ucide.
  • +11 (17 voturi)    
    Contraoferta (Vineri, 18 august 2017, 18:47)

    Kosmos [utilizator]

    Relocarea iminenta a unui refugiat in Congo- acesta se intampla sa fie ministrul de externe in Romania
  • +16 (24 voturi)    
    Toti islamistii sunt rai. Toti sunt samanta dracul (Vineri, 18 august 2017, 18:49)

    ddutz [utilizator]

    ui.
    Toti sunt teroristi, iar daca nu sunt ei vor fi copii lor.
    Ce se naste din pisica soareci prinde.
    Ce se nasdte din islamisti, teroristi vor ajunge, mai devreme sau mai tarziu.
    Vezi Franta, Anglia, Olanda, Germania, etc unde sunt aruncati in aer de "francezi", "olandezi", etc, adica urmasii arabilor importati de mila in anii 1960 (Franta), ai marocanilor (Olanda), etc.
    Vreti sa avem si noi "romanii" nostrii, sa intram si noi "in randul lumii" (adica al boilor de la jug)??
  • +15 (25 voturi)    
    A se citi (Vineri, 18 august 2017, 18:50)

    KTerinca [utilizator]

    Din slugarnicie si pupincurism, am acceptat ca tampitii, 1942 de posibili teroristi.

    SA FACA REFERENDUM SI POPORUL SUVERAN SA DECIDA !

    II ACCEPTAM SAU NU II ACCEPTAM.
    • +1 (9 voturi)    
      USLGBT va face contrareferendum (Sâmbătă, 19 august 2017, 3:44)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      USLGBT va face contrareferendum...cum sa se pozitioneze la referendum. Se vor intoarce, se vor invarti, vor dezbate, vor posta si vor vota...dar tot acolo vor ajunge: vor trata problema cu spatele !
  • +11 (19 voturi)    
    Melescanu (Vineri, 18 august 2017, 18:52)

    popescu_dtru [utilizator]

    esti zaharisit. Cine te-a delegat ca sa umpli Romania de refugiati?
  • +11 (19 voturi)    
    tataie (Vineri, 18 august 2017, 19:00)

    traiang [utilizator]

    Mai lasa-ne tataie cu relocarea si alte tampenii acum numai este razboi nici macar in Siria Si asa am ajuns sa mergem oriunde in Eu cu urechile ciulite Mai bine faceti ceva in tara asta sa vina cei plecati in pribegie In rest furati de rupeti si atunci mergeti la Bruxelles cu fel de fel de initiative Stiai ca pentru un asazis refugiat dati mai multi bani decat pentru multe pensii?!!!
  • +6 (32 voturi)    
    Da, dar in inchisoare (Vineri, 18 august 2017, 19:01)

    aniod [utilizator]

    direct. Acolo pot fi supravegheati. La Poarta Alba.
  • +20 (30 voturi)    
    Mos DIE,o oferta de repatriere pt. romanii plecati (Vineri, 18 august 2017, 19:01)

    Plagarus [utilizator]

    Daca nu se mai intoarce o mica parte dintre ei cine o sa-ti mai platesca pensioara speciala ?
    • +12 (20 voturi)    
      PSD planteaza samanta de JIHADISM in Romania (Vineri, 18 august 2017, 19:31)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Nu uitati cine ii aduce, pt ca sigur va veni momentul cand cineva va trebui sa raspunda
  • +13 (17 voturi)    
    avem si noi nevoie de atentate.... (Vineri, 18 august 2017, 19:39)

    taro [utilizator]

    sa aiba televizuinele ce sa dea la stiri, hai cu "refugiatii"....

    legat de cei 700 de refugiati, sa fim seriosi, cel putin atatia sunt numai in Timisioara unde asteapta sa plece in Germania unde primesc ajutoare sociale mari
    • 0 (2 voturi)    
      D-aia a si zis....cam 700.. (Sâmbătă, 19 august 2017, 12:10)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Ne ia de prosti!
  • +8 (12 voturi)    
    bine Mele' (Vineri, 18 august 2017, 19:41)

    middle_brick [utilizator]

    Dar sa fie toți unul si unul, exact cum e perceputa Romania in UE ca fiind groapa de gunoi a Europei, marfa calitatea I.
  • +14 (42 voturi)    
    eu sunt de acord (Vineri, 18 august 2017, 19:42)

    Dan_Nemes [utilizator]

    Atata timp cat cei care iau aceasta decizie sunt obligati sa traiasca in aceeasi casa cu cel putin 2 imigranti.
  • +6 (14 voturi)    
    Tataie... (Vineri, 18 august 2017, 20:01)

    AcelasiEu [utilizator]

    tataie, i-ai mah tu pe toti acasa la tine!
  • +12 (20 voturi)    
    E oficial acum (Vineri, 18 august 2017, 20:16)

    JoshuaTree [utilizator]

    Suntem conduși de o șleahtă de cretini. Oriunde au fost acceptați refugiați au venit și atentatele. Probabil țărișoara noastră suferă din lipsa de atenție și ne dorim și noi un atentat mic așa cu vreo 100 de morți sa ne compătimească și pe noi doua trei ziare mărginașe in Europa. Ce tembeli suntem cu toții, ducem "politically correctness" la imbecilitate.
  • +16 (24 voturi)    
    Articolul 3 din Constitutie (Vineri, 18 august 2017, 20:21)

    Dodel540 [utilizator]

    Articolul 3 din Constitutie , aliniatul 4 spune:

    "(4) Pe teritoriul statului român nu pot fi strămutate sau colonizate populaţii străine."

    Ministrul de externe trebuie sa demisioneze de urgenta!
  • +5 (11 voturi)    
    Oferta e una (Vineri, 18 august 2017, 20:30)

    ipolitic [utilizator]

    ceea ce primim e alta. Ce ne facem daca vom fi iarasi neindreptatiti si astia nu ne dau nici-un refugiat?:):)
    Si contributia baneasca e buna, dar
    cea mai buna contributie la rezolvarea problemei refugiatilor ar fi sa ne angajam sa construim noi niste autostrazi din Siria pana-n EU pentru facilitarea deplasarii lor. Pana nu e gata, sa astepte linistiti.
  • +7 (13 voturi)    
    asta da mutare de imagine (Vineri, 18 august 2017, 20:32)

    stupidu [utilizator]

    sa vezi cum merg jandarmii nostri si-i instruiesc pe irakieni sa le dea bani imprumut la aia din daesh cu dobinda mare si dupa aia sa-i execute silit, sa le ia case, masini, salarii, tot. camatari din toate tarile, uniti-va! banca corcodel isi deschide o noua sucursala in irak!
  • +8 (14 voturi)    
    psd aduce islamisti in tara (Vineri, 18 august 2017, 20:56)

    drop [utilizator]

    Jos psd. Iesiti in strada
  • +11 (15 voturi)    
    Si Tariceanu ce zice? (Vineri, 18 august 2017, 21:08)

    MPopa [utilizator]

    Parca zicea domnul Tariceanu ca in Romania instanta suprema e Parlamentul si nu se poate lua nici o decizie de importanta nationala fara acordul lui. Ati dezbatut chestiunea in Parlament sau i-ati dat un whiskey lui Tariceanu si l-ati trimis sa se uite la poze cu motociclete?
  • +4 (14 voturi)    
    Fara coloana (Vineri, 18 august 2017, 21:20)

    Vlad-I [utilizator]

    Melescanu sluga la Mekel si Junker.
  • +9 (17 voturi)    
    Ce veste "minunata" (Vineri, 18 august 2017, 21:22)

    quietguy58 [utilizator]

    Oh, ce veste "minunata", nici ca se putea mai bine momentul ales.

    Astia de la PSD sunt chiar pusi pe facut praf Romania.
  • +10 (18 voturi)    
    Un tradator de tara! (Vineri, 18 august 2017, 21:44)

    cititoare [utilizator]

    Lumea o sa iasa in strada si o sa te dea jos sclavule!
  • +8 (14 voturi)    
    Ce generos e Melescanu pe (Vineri, 18 august 2017, 22:11)

    Rahan5 [utilizator]

    teritoriul Romaniei !
    Da de ce nu reloca emigrantii economici, in Slovacia, la neamurile lui ?
  • +3 (5 voturi)    
    refugiati in RO (Sâmbătă, 19 august 2017, 0:26)

    vorbeste lumea [utilizator]

    sa-i ia melescanu in curte la el si la prietenii lui, nu sa-i hranim si sa ne omoare dupa ce li se face bine ....
  • +4 (6 voturi)    
    . (Sâmbătă, 19 august 2017, 0:37)

    Maiganditifratilor999 [utilizator]

    Si pe noi cand ne intrebati, domnule se... melescanu? Nu e nevoie sa mai mentionez ca traim intr-o tara democratica...
  • +11 (11 voturi)    
    cretini de romani (Sâmbătă, 19 august 2017, 2:45)

    AnderT [utilizator]

    ce kkt sa faca la noi, astia se iau de cap cand aung in Ro. mai bine puneti neuronul la munca si nu mai votati cretini data viitoare, aici este PSD-ul care are nevoie de fonduri europene pentru ai intretine, dar cand ajung aceste fonduri punctual sunt sifonate si realocate copiilor copiiilor politicienilor. Viziune 0, ioc creier, ce atentate visati, vai de capul vostru... daca vroiau de mult erati in aer cu ce tablagii trist pregatiti avem, la interne persoane capabile un 3% restul... muraturi betive!!!
  • +7 (9 voturi)    
    Primim (Sâmbătă, 19 august 2017, 6:36)

    Pac-pac [utilizator]

    No, numai daca manca porc!
  • +3 (3 voturi)    
    Ce pretentii aveti (Sâmbătă, 19 august 2017, 19:16)

    Rescator [utilizator]

    De la un mos de 77 de ani(cel mai puriu ministru de
    externe de pe glob),multiplu agent secret DIE,KGB si
    AVO?Asta este rolul lui sa distruga Romania ,sub
    coordonarea celor doi "corifei" Dragneev si Tradiceanu.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri