Tudorel Toader, la Antena 3, despre votul din CSM: Observati ca in bloc procurorii au fost impotriva, de ce? Se opun fiindca se pierd privilegii/ Justitia scartaie din toate incheieturile

de N.Onofrei, I. Baias     HotNews.ro
Joi, 28 septembrie 2017, 21:13 Revista Presei | Radio TV

Tudorel Toader
Foto: captura Antena 3
Ministrul Justitiei, Tudorel Toader, invitat joi seara la Antena 3, la emisiunea lui Mihai Gadea, a notat ca, la votul negativ din Consiliul Superior al Magistraturii privind propunerile sale de modificare a legilor justitiei, procurorii au votat "in bloc impotriva".

"Previzibil, observati faptul ca in bloc procurorii au fost impotriva, de ce?", s-a intrebat Tudorel Toader.

Acesta a precizat ca a mai adus in discutie in trecut "separatia carierelor" in conditiile in care, sustine el, "statutul procurorilor difera prin prevederile constitutionale de statutul judecatorilor, ceea ce insemna ca printr-o norma de rang constitutional procurorii sunt apropiati de latura executiva, iar judecatorii nu au subordonare fata de presedintele instantei, procurorii au stabilitate, judecatorii au inamovibilitate. De aici cred ca procurorii au fost in bloc impotriva".

Tudorel Toader a aratat ca, potrivit actualelor legi, un procuror poate deveni judecator si invers si s-a intrebat de ce mai multi procurori vor sa devina judecatori si doar prin exceptie un judecator doreste sa devina procuror.

"De aici atitudinea procurorilor. Tin sa precizez ca votul negativ exprima si dorinta de conservare a actualelor privilegii pe care magistratii le au", a mai spus Toader.

Tudorel Toader a mai spus ca avizul negativ a fost dat in bloc pe proiectul de lege, ceea ce inseamna ca prin votul majoritar au fost respinse si foarte multele solutii din proiectul de lege venite chiar de la CSM.

"Sa nu uitam ca initiativa de modificare a venit chiar de la CSM in 2015 si reluata in 2016", a subliniat ministrul.

"Pentru mine, este interesant si segmentul celor care isi prezinta dezacordul. As spune ca cei mai vocali impotriva proiectului de lege, sunt cei carora proiectul ar veni sa le taie din privilegii", spune Toader care da exemplul procurorilor de la judecatorii care au un volum de munca mai mic decat cei din instantele superioare, dar au venituri similare.

Ministrul Justitie ii mai indica pe pensionarii din sistem care vor sa se si reangajeze si pe procorurii care vor sa treaca dupa 20 de ani de procuratura sa devina judecatori prin aprobarea CSM-ului.

"Legea prevede ca un magistrat care este condamnat pentru vatamare corporala grava, CSM-ul apreciaza daca poate ramane in sistem sau nu, iar el e condamnat si sta in roba", spune Toader.


Tudorel Toader: Nu am participat la sedinta CSM pentru ca stiam configuratia votului
  • “De ce nu am participat? Pentru ca stiam dinainte configuratia votului, stiam dinainte avizul care va fi primit, tocmai din acele dezbateri publice si mai putin publice. M-am intalnit cu fiecare membru al CSM-ului. Si-au exprimat un punct de vedere categoric”, a spus Tudorel Toader, care a subliniat ca “un distins membru al CSM, al carui nume nu mi-l amintesc, a ajuns cu aproape o ora inainte si spunea ca avizul va fi unul negativ, a vorbit despre aviz in general, ceea ce inseamna ca se stia”.
  • “Prezenta mea ar fi fost de natura sa faca dezbaterile mai aprinse, dar votul era previzbil”.

Tudorel Toader, dupa ce Kovesi a cerut CSM sa analizeze declaratiile ministrului cu privire la Dosarul Belina: E dreptul dansei, dar ministrul are si misiunea de a lua pozitii publice
  • "CSM va analiza, cu argumente, si va aprecia ca da sau nu", a spus Toader, care si-a exprimat convingerea ca printre competentele ministrului justitiei este si "cea de a lua pozitie publica pentru bunul mers al justitiei".
  • "Ministrul Justitiei nu e doar prin birouri, el are si misiunea de a observa modalitatea de infaptuire a justitiei, de a lua pozitii publice si de a semnala eventualele activitati care nu se incadreaza pe coordonatele statului de drept", a adaugat Toader.
  • "Dansa are drepturi depline, drepturi pe care si le exprima. Nu comentez", a mai spus ministrul Tudorel Toader.

Despre mersurul Justitiei: Scartaie din toate incheieturile
  • "Constatarile dvs. si cred eu ale fiecarui roman sunt de natura sa confirme justetea afirmatiilor mele. Aceste constari arata ca Justitia scartaie din toate incheieturile si mai spuneam ca trebuie reformata si trebuie adusa in parametri constitutionali.
  • As putea spune ca lucrurile nu s-au indreptat fundamental, dar societatea romaneasca a devenit mai atenta fata de activitatea de infaptuire a Justitiei, magistratii incep sa devina mai precauti cu activitatea pe care o desfasoara.
  • Ce s-a petrecut in acest interval de timp, cu siguranta partile negative ale puterii judecatoresti au iesit la suprafata. De 13 ani nu a mai existat un moment in care sa fie puse pe tapet toate aceste vulnerabilitati din activitatea de infaptuire a justitiei."
Despre Inspectia Judiciara
  • "Inspectia judiciara sa fie independenta este justa, cu atat mai mult cu cat pe 23 august cand am anuntat principalele directii de modificare spuneam ca in mod sigur inspectia trebuie sa isi consolideze independenta, necesita reconsiderari la nivel normativ, sa nu ai un sef al inspectiei cu mandat pe viata...
  • Mai spuneam ca sunt trei variante posibile: sa ramana la CSM, sa treaca la Ministerul Justitiei sau exista modelului italian, unde inspectia nu se afla nici la una nici la alta, ci o entitate distincta, cu o lege proprie de functionare
  • Aceste tensiuni dintre Inspectia Judiciara si CSM nu au facut decat sa scoata la suprafata disfunctionalitatea si solide argumente in favoarea opiniei ca Inspectia judiciara trebuia sa iasa de sub tutela CSM.
  • Exista si modelul multor state care nu au csm, state cu democratie consolidata, unde puterile sunt separate.
























7087 vizualizari

  • +39 (63 voturi)    
    TU(polev)Dorel Frate cu Penalii (Joi, 28 septembrie 2017, 21:19)

    un domn [utilizator]

    Ce altceva poate spune din Varan Studios aflate in proprietatea talharului de la Crescent si al ICA...Latrina 3 este Templul Infractorilor,de altfel locul de promovare al lui Adrian Nastase conte de Bechtel
    • +13 (23 voturi)    
      Desfiintezi procurorii. (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:00)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      TT scapa de procurori.Ii desfiinteaza si nu se mai opune nimeni.
    • +13 (23 voturi)    
      Tudorele nene (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:02)

      CipCC [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Tudorel a fost pus acolo pentru a pacali lumea. A fost pus acolo si vazut ca un profesionist cand de fapt canta cum ii spune PSD-ul.

      Dracnea si Tardiceanu acum pot spune: uite un profesionis spune exact ceeea ce am sustinut noi...adica noi vrem ca Romania sa infloreasca, pe cand voi nu vreti binele tarii...aia de iesiti in strada
      • +9 (9 voturi)    
        La minciuni la antena 3. (Vineri, 29 septembrie 2017, 13:48)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

        TT daca avea ceva serios de spus mergea la un post TV serios.La antena 3 poti vorbi numai daca spui minciuni.Cred-ca au cei de la antena 3 un site care nu permite transmiterea adevarului.De aia s-a dus TT la antena 3.
    • +15 (27 voturi)    
      Bubosul nu se lasa, vrea sa distruga Romania (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:02)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      si sa-l salveze pe infractorul condamnat definitiv Dragnea de puscarie. Oare ce se gaseste in arhiva SIPA despre carutasul asta ajuns ministru ? Ce schelete ascund dosarele din vremea cand magistratul comunist TT asculta de ordinele stapanilor din securitate ???? Cati romani cinstiti o fi nenorocit ???
    • +8 (10 voturi)    
      hai macar sa informam poporul.. (Vineri, 29 septembrie 2017, 11:29)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      In CSM sunt doar 6 procurori. Votul a fost 10 la 8.
      A verificat cineva daca toti procurorii au votat impotriva? Eu mi-as face temele inainte sa public dezinformarile latrinelor..
      • +1 (7 voturi)    
        Da, toti procurorii (Vineri, 29 septembrie 2017, 13:11)

        Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Toti procurorii au votat împotriva. Acestea sunt numele lor:
        -Vicepresedintele CSM procurorul Cristian Ban
        -Procurorul General al Romaniei Augustin Lazar
        -Procurorul Codrut Olaru
        -Procurorul Nicolae Solomon
        -Procurorul Florin Deac
        -Procuroarea Tatiana Toader
        • +1 (1 vot)    
          concret.. (Vineri, 29 septembrie 2017, 16:07)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Pep1

          1. de unde ai aceasta informatie? nu este consemnata in sedinta CSM.
          2. inseamna ca judecatorii au votat 4 impotriva si 6 pentru (2 voturi sunt de la "reprezentantii societatii civile", care de fapt au fost numiti de PSD zilele trecute).
  • -32 (62 voturi)    
    Clar (Joi, 28 septembrie 2017, 21:30)

    vi_escu [utilizator]

    Doresc sa-si patreze privilegiile. Iar legea raspunderii magistratilor le sta de-dreptul in gat!
    • +28 (50 voturi)    
      clar ca borfasii pesedisti si alde (Vineri, 29 septembrie 2017, 1:21)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      vor sa-si scape pielea si nu fac altceva decat ce au facut mereu: petarde (mariri salariale, pensii, etc.) si apoi atac la Justitie, la procurori care aduc la lumina afacerile lor marsave, indreptate impotriva poporului roman
    • +11 (23 voturi)    
      da bre postacescu (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:31)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      Asha e, iar ambasadele straine care sunt si ele impotriva vor si ele sa-si pastreze rpivilegiile, nu? Toata lumea vrea privilegii, doar ciuma rosie doreste dreptate pentru popor, nu? Nici ca le pasa de faptul ca averile obtinute prin furt le sunt periclitate de jusitite...
  • +31 (57 voturi)    
    tuDorel,cazmaua psdista a justitiei (Joi, 28 septembrie 2017, 21:32)

    Plagarus [utilizator]

    O fi avand oaresce scheleti in garderoba,sau este doar fara coloana ?
  • +30 (56 voturi)    
    TuDorel esti cam prostanel (Joi, 28 septembrie 2017, 21:37)

    Wanheda [utilizator]

    Ce cauti bah la Latrina 3? Poate ai treaba totusi???
    • +15 (31 voturi)    
      inainte (Vineri, 29 septembrie 2017, 8:07)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      de inceperea emisiunii, o fi fost meditat de "domn profesor"?
      poti sa ai orisicate patalamale la mana, tu ministrul justitiei sa te cobori atat de mult incat sa accepti invitatii de la televiziunea hotului ordinar felix?
  • +29 (59 voturi)    
    Fiindca esti un tradator, Tudorele (Joi, 28 septembrie 2017, 21:48)

    OmulNou [utilizator]

    Ai coruptia in sange, Tudorele, nu esti democrat si nu esti recuperabil, ai ramas un comunist.

    O favoare de la PSD si tradezi milioane de oameni cinstiti?

    Schimba-ti numele in Iuda.
    • 0 (24 voturi)    
      voi fiind aia cinstiti, nu? (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:29)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • +29 (49 voturi)    
    Pai procurorii nu au neveste (Joi, 28 septembrie 2017, 21:49)

    Rahan5 [utilizator]

    care au primit burse de zeci de mii de EU de la Statul Roman. Si nici n-au acumulat casele lui Tudorel de la Iasi . Deci sunt niste diferente.
    • -20 (48 voturi)    
      casele sunt din meditatii! (Vineri, 29 septembrie 2017, 0:57)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      care-i problema?
      • +20 (30 voturi)    
        Meditatii pentru studenti la drept? (Vineri, 29 septembrie 2017, 8:15)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        In limbaj tehnic se numeste spaga de examen
        • -8 (18 voturi)    
          dar la fizica nu e spaga, nu? (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:30)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          ...
        • -8 (20 voturi)    
          la fizica merge? (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:43)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          ok, e ca furt 4%! Adica nu e furt.
      • +8 (20 voturi)    
        king david hotel? (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:06)

        Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        eu cred ca esti toaleta hotelului...
        • +8 (16 voturi)    
          este balamaua (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:40)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Fuscus

          utilizata la usa Latrina 3
          • -7 (15 voturi)    
            si tu argumentezi bine (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:57)

            king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            te pricepi si la drept....
            • +3 (11 voturi)    
              era vorba de meditatiile de fizica (Vineri, 29 septembrie 2017, 11:02)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

              un atribut personal al Cuiva, in fapt pe sticla latrina 3 atacul la persoana fara argumente logice este pe gustul tau..latrinar
        • -3 (11 voturi)    
          bun argument! (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:56)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Fuscus

          se vede ca te pricepi la drept....
  • +18 (36 voturi)    
    iti spun io de ce: (Joi, 28 septembrie 2017, 21:51)

    iodixit [utilizator]

    pentru ca toti procurorii sint niste prosti fara scoala, iar tu esti cel mai tare si bastept baiat den cartier de la tine! sa moara dusmanii tai de ciuda, na, ca iei nu ie asa de bastepti ca tine!
    • +2 (12 voturi)    
      unul care ortografiaza ca tine... (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:31)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

      vrea sa dea lectii altora? ce facem, revenim la proletcultism?
  • +25 (39 voturi)    
    Oare de ce ? (Joi, 28 septembrie 2017, 22:00)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Poate pentru ca nu toti pot fi cumparati asa usor ca tine! Poate pentru ca unii chiar cred in ceea ce fac...

    Poate pentru ca nu toti sunt corupti ca voi.

    Nu stiu... poate !
  • +29 (53 voturi)    
    Zdreanţa dreptăţii uitate... (Joi, 28 septembrie 2017, 22:03)

    contributor.bis [utilizator]

    Un profesor adevărat (şi respectat) ne învaţă lumea, cinstea, respectul, iubirea de semeni, etc....
    Un profesor adevărat are o morală impecabilă.
    Toader Tudorel nu are nici una din astea, vândută zdreanţă fiind în vântul oportunităţilor (că tot e la modă termenul în lumea alianţei Dragnea-Tăriceanu), vorba-i e şuie şi deşănţată, iar morala amanetată...
    Iar când vorbeşte de privilegii...Ei, atunci, chiar devine de-a dreptul ridicol, când se ştie cum a reuşit fiul său să moştenească şefia unei Universităţi de ...Drept.
  • +15 (41 voturi)    
    Zdreanţa dreptăţii uitate... (Joi, 28 septembrie 2017, 22:05)

    contributor.bis [utilizator]

    Un profesor adevărat (şi respectat) ne învaţă lumea, cinstea, respectul, iubirea de semeni, etc....
    Un profesor adevărat are o morală impecabilă.
    Toader Tudorel nu are nici una nici alta, vândută zdreanţă fiind în vântul oportunităţilor (că tot e la modă termenul în lumea alianţei Dragnea-Tăriceanu), vorba-i e şuie şi deşănţată, iar morala amanetată...
    Iar când vorbeşte de privilegii...Ei, atunci, chiar devine de-a dreptul ridicol, când se ştie cum a reuşit fiul său să moştenească şefia unei Universităţi de ...Drept.
  • +24 (46 voturi)    
    Tudorel se teme de masculul Alfa al Haitei A3. (Joi, 28 septembrie 2017, 22:06)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Tudorel a spus ca urmareste emisiunile masculului Alfa al Haitei A3 si a tinut sa-si arate aprecierea lui deosebita pentru emisiune si pentru masculul Alfa.
    - Iata deci inca o dovada ca si Tudorel simte nevoia sa-l aduleze personal pe masculul Alfa, de teama ca acesta, uzand de formidabila lui putere ca manipulator, ar putea determina eliminarea lui din sfera Puterii daca nu-i va urma cerintele.
  • +26 (52 voturi)    
    in momentul in care... (Joi, 28 septembrie 2017, 22:07)

    liviu_ [utilizator]

    au un ministru al justitiei care se bate efectiv cu Justitia... nu mai functionezi ca stat...

    Romania este intr-un dezastru care poate fi mai grav chiar decat perioada mineriadei... putem ajunge mai rau decat eram in anii 90 cu astia la guvernare!
    • -1 (7 voturi)    
      Pe ce te bazezi? (Vineri, 29 septembrie 2017, 13:22)

      Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Si cum, ma rog, "se bate ministrul cu Justitia"? Ce numesti tu justitie?
      O lege a raspunderii magistratilor este absolut necesara si poate fi utila oricarui om care ajunge sa aiba de-a face cu "Justitia". Doar nu te astepti ca magistratii sa fie de acord cu asa ceva si sa voteze "pentru".
      La fel erau si medicii cu ani în urma. Erau "judecati" de "Colegiul Medicilor", care, de cele mai multe ori, îi scoteau basma curata chiar daca medicul omora pacientul. S-a schimbat legea, iar acum medicii îsi fac asigurare de mal-praxis.
      • +1 (1 vot)    
        pe ce se bazeaza?! (Vineri, 29 septembrie 2017, 14:22)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Pep1

        Nu stii, n-ai vazut, n-ai auzit nimic pana acum? Pai ia sa vedem doar o chestie: tu cum ai cataloga actiunea unui fost judecator CCR, actual ministru al justitiei, care cere CCR-ului sa se pronunte cu privire la actiunea DNA prin care ancheteaza MODUL in care Belina a ajuns la Dragnea? Nu oportunitatea, ci MODUL INFRACTIONAL, sa ne intelegem.
        Ce zici?
        Cum ai cataloga un ministru al justitiei care trimite inspectii judiciare peste inspectii judiciare pe capul DNA si al Procuraturii, si care face ancheta de ce nu au fost eliberati toti detinutii, cateva mii bune, care au cerut eliberarea conditionata? Merita toti? Pai atunci hai sa faca toti puscariasii cerere si sa inchida dracu puscariile, ca sa nu le mai incalzeasca la iarna, nu-i asa?
  • +19 (29 voturi)    
    asta-i din categoria (Joi, 28 septembrie 2017, 22:09)

    Evq [utilizator]

    De unde au avut procurorii vot negativ?
  • +25 (39 voturi)    
    hmm (Joi, 28 septembrie 2017, 22:31)

    dum_i [utilizator]

    "Observati ca membrii guvernului, in bloc, sprijina 24/7 infractorii. Oare de ce?"
  • +23 (41 voturi)    
    E pe din-afara total! (Joi, 28 septembrie 2017, 22:35)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Se vede ca nu stie sistemul...chiar din statistica apare ca la parchetele de pe langa judecatorii e cel mai mare volum de munca, cca. 90% din cauze sunt solutionate la aceste unitati...deci despre ce privilegii vorbeste???
    • -18 (36 voturi)    
      clar pe dinafara.. (Vineri, 29 septembrie 2017, 1:40)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      ciudat ca este membru in Comisia de la Venetia!
      Probabil tu nu esti....
      • +13 (27 voturi)    
        Comisie despre care habar nu are (Vineri, 29 septembrie 2017, 8:17)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Comisia l-a contrazis flagrant zilele trecute privind pragul abuzului in serviciu deci e pe langa. L-au pus formal sa fie cota din fiecare tara UE
        • -5 (17 voturi)    
          clar formal! (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:43)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          nu stie drept, nu e profesor, nu e rector, nu e membru al Comisiei, nu e nimic!
          • -4 (16 voturi)    
            nu ştie drept? (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:17)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            dar voi astia de pe aici ce stiti? ca nu am citit nici un argument tehnic, doar injurii...
            sunteti chiar toti procurori?
            • -2 (6 voturi)    
              Poate ca da (Vineri, 29 septembrie 2017, 13:24)

              Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

              S-ar putea sa ai dreptate. Poate ca cei care doar dau cu bâta pe aici chiar or fi procurori. Chiar porcurori DNA.
      • +7 (19 voturi)    
        Pai stii cum este ????? (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:08)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Comisia a cerut guvernului Romaniei un judecator (ei presupuneau ca o sa le trimita un profesionist). Iar guvernul Ponta le-a trimis pe carieristul asta (cariera si pe vremea lui Ceausescu si acum), pentru ca era verificat ca raspunde solicitarilor infractorilor din P$D.
      • +4 (4 voturi)    
        Un membru care face de ras Comisia (Vineri, 29 septembrie 2017, 18:36)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        prin modul in care manipuleaza informatiile transmise de aceasta institutie !

        In alta ordine de idei moldavul e macinat de un sindrom al vinovatiei care il bantuie peste ani !

        Altfel nu-mi explic atitudinea sa fata de procurori, din randul carora a facut parte la inceputul carierei sale, in epoca ceausista, cand batea calcaiele in fata procurorului ierarhic superior si intocmea rechizitorii prin care trimitea in judecata oameni pt cate o punga cu porumbi culesi de pe drum !

        PS. Ai insomnii Tudorele si te razbuni pe fostii colegi de breasla ?
  • +17 (39 voturi)    
    Fratele meu alb, ce ai fumat. (Joi, 28 septembrie 2017, 22:40)

    ady77 [utilizator]

    Chiar toti procurorii, sa se opuna, schimabarilor inaintate de tine?
    Cand iti zice lumea ca esti beat, te duci la nani, nu cauti motive sa stai treaz.
    Suna un prieten de la celebra curte, si mai fa o plangere.
    • -1 (5 voturi)    
      Eu si mai gasesc câtiva (Vineri, 29 septembrie 2017, 13:26)

      Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      Daca mai iau niste prieteni si-ti spunem ca esti beat, te duci si tu la culcare, sau doar dai sfaturi altora?
  • +28 (46 voturi)    
    T.Toader isi apara seful penal, Dragnea ! (Joi, 28 septembrie 2017, 22:45)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    CSM a dat aviz negativ deoarece , ministrul justitiei Toader doreste sa modifice sistemul judiciar pt. a-si scapa seful de partid Dragnea ,de raspunderea penala.
    • -16 (40 voturi)    
      TT nu e in partid.... (Vineri, 29 septembrie 2017, 0:56)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      dar nu conteaza pentru cei ca tine!
      • +15 (25 voturi)    
        Pai cine a spus (Vineri, 29 septembrie 2017, 8:19)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        El a spus "seful de partid Dragnea" - stiti voi care,ala cu cariile si condamnarea penala. Cat despre apartenenta la un partid sau altul a lui tudorel e cu siguranta o gluma, omul tine discreta colaborarea pentru a nu avea impact in cariera didactica
  • -17 (41 voturi)    
    nimeni nu se uita la A3! (Joi, 28 septembrie 2017, 22:57)

    king david hotel [utilizator]

    deci nimeni nu poate comenta in cunostinta de cauza!
    Si totusi......unii o vor face!
    • +9 (21 voturi)    
      Poti comenta chiar transcrierile (Vineri, 29 septembrie 2017, 8:20)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      unui interviu sau in cazul tau pe baza directiilor de la partid fara a fi nevoie de a citi/ intelege ...
  • +19 (35 voturi)    
    Rector, la fac. de drept, cica (Joi, 28 septembrie 2017, 23:26)

    Uskaat2004 [utilizator]

    Prevad ca in viitor o sa aiba o prezenta fantastica la cursuri. Om de calitate, ce mai.
  • -13 (43 voturi)    
    cata lume se uita la A3 (Vineri, 29 septembrie 2017, 0:58)

    king david hotel [utilizator]

    de fapt....
    desi toti ii zic latrina, tare le mai place acolo....
  • +15 (31 voturi)    
    ! (Vineri, 29 septembrie 2017, 1:17)

    nlln [utilizator]

    Cum naiba ajung toti acesti analfabeti profesori?

    Ce fel de studenti are?Ce cursuri le tine?
    Care este activitatea lui academica?
    • -3 (7 voturi)    
      Vreun argument, ceva? (Vineri, 29 septembrie 2017, 13:28)

      Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Ce te face sa-l consideri analfabet? Ai vreun argument?
      Te crezi mai destept?
  • +9 (25 voturi)    
    rector (Vineri, 29 septembrie 2017, 8:52)

    ic.ram1945 [utilizator]

    Mai nene rector, m-am inselat in dumneata. Cum trece timpul, tot mai lingau esti. Nu inteleg, de ce nu ai ramas in Iasi, unde (poate) te stima toata lumea, traiai in liniste , nu te injura nimeni. In privinta Justitiei ai perfecta dreptate, ceva foarte rau scartie acolo.Dar nu ai pomenit ca toate lucrurile sunt pe dos in aceasta tara, care dupa posibilitatile lei naturale ar putea fi intre primele in lume privind nivelul de trai-desigur cu o alta populatie...
  • +14 (24 voturi)    
    nu vor sa renunte la privilegii zici (Vineri, 29 septembrie 2017, 8:52)

    Adrian2017 [utilizator]

    Dar voi ca va votati privilegii peste privilegii, salarii si pensii tot mai mari, nu vreti sa renuntati la ele?
    • -2 (6 voturi)    
      Argumente, dovezi? (Vineri, 29 septembrie 2017, 13:30)

      Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian2017

      Ia spune tu un privilegiu, salariu, pensie care sa fi fost votata de Tudorel! Hai! Macar una!
  • +8 (16 voturi)    
    No comment (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:14)

    Johnwick [utilizator]

    Rog intrebaati studentii de la Iasi, acolo de unde vine acest specimen, si vedeti ce varianta de cod penal este predata in facultate..... Va veti cruci.
    • -3 (7 voturi)    
      Tu? (Vineri, 29 septembrie 2017, 13:31)

      Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui Johnwick

      Tu i-ai întrebat deja pe studentii de la Iasi?
      Poti sa ne scrii si noua pe scurt ce-ai aflat?
  • +6 (14 voturi)    
    asta-i din ciclul: (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:39)

    lp [utilizator]

    "vedeti ca toti sunt impotriva mea ? deci am dreptate !" fractura de logica e socanta. In concluzie, el are dreptate, tocmai fiindca e contrazis ??!!??
    • 0 (4 voturi)    
      Fractura de logica (Vineri, 29 septembrie 2017, 13:33)

      Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Scorul a fost 10-8.
      Cine sunt acei "toti" împotriva?
  • +3 (13 voturi)    
    Privilegiul de a cerceta independent... (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:56)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    ...de orice factor politic....Ce jigodii, apeleaza la teme care prind la prostime, in loc sa raspunda pt. intentia de a subordona justitia. Hotilor, deja v-a citit lumea!
  • +9 (13 voturi)    
    TT dezamageste (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:10)

    sile1 [utilizator]

    Care privilegii...? alea de a fi injurat,calomniat,amenintat voalat sau mai putin voalat de toti cei anchetati care ,pana la a fi dovediti vinovati si chiar si dupa, tipa din toti rarunchii ca nici " usturoi n-au mancat ,nici gura nu le miroase" ?

    Probabil din acest motiv judecatorii nu vor sa fie procurori,ii lasa pe astia sa fie tocati marunt de o presa dornica de senzationalism si rating ei fiind putin mai la adapost din acest punct de vedere.

    Ca sa fim drepti pana la capat exista printre procurori si niste "baieti de baieti" asa cum exista asemenea specimene in toate categoriile sociale,inclusiv printre ziaristii,asa zisi formatori de opinii.

    Pe ei trebuie puse tunurile dar a generaliza ,sugerandu-se ca toti ar fi o apa si-un pamant,reprezinta o culme a manipularii cu efecte potential foarte periculoase
  • +7 (13 voturi)    
    Privilegii? (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:31)

    Andradda [utilizator]

    Pai nu pt asta se voteaza, orice se voteaza?
    Privilegiile nu sunt intotdeauna ilegale sau neavenite.
    Masina la scara, sofer, scutiri de taxe si impozite, pensii speciale, etc..astea nu sunt tot privilegii?
    Sunt stabilite prin lege si asta e, deci sunt legale, dar tot privilegii sunt.
    Si daca pui o categorie de ”privilegiati” sa voteze pro sau contra mentinerii propriilor privilegii, ce rezultat crezi ca va avea votul?
    Uita-te la haita PSD-ista si te lamuresti cum e cu privilegiile si cu apararea lor?

    Nemernicule!
  • +6 (14 voturi)    
    El de colo! (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:35)

    Andradda [utilizator]

    Tudorica vrea sa treaca justitia, aproape totalmente in subordinea sa directa, iar acum face pe indignatul ca anumiti magistrati nu sunt de acord cu asa ceva.
    Si mai are si tupeul sa vorbeasca de privilegii!
  • -8 (16 voturi)    
    Exceptional (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:44)

    Gigi Kent [utilizator]

    Exceptional Tudorel Toader aseara. Am urmarit aproape tot interviu. Mai clar de atat nu cred ca putea fi explicat. Si modificarile si pozitiile diversilor actori din sistem.

    Fara aceste modificari nici nu am fi aflat despre dezmatul din justitie. Platile la nivel de instanta superioara si activitatea la o instanta inferioara, casele de serviciu etc.
    • +2 (2 voturi)    
      Tudorel ca fost procuror sufera de un sindrom (Vineri, 29 septembrie 2017, 18:42)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      inrudit cu cel denumit "sindromul Stockholm", de care sufera in general impostorii, fariseii si ticalosii !
  • +2 (10 voturi)    
    PROCURORII (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:48)

    coloneze [utilizator]

    sunt singurii care nu au batut palma cu tine. JUYII DIN CSM, CU MICI EXCEPTII AU BATUT PALAMA. NA AU SI EI FAMILII
  • -6 (18 voturi)    
    atatia specialisti in Drept pe aici (Vineri, 29 septembrie 2017, 10:58)

    king david hotel [utilizator]

    si atata coruptie si nedreptate prin tara! Curios!
  • +4 (10 voturi)    
    tudorica (Vineri, 29 septembrie 2017, 11:27)

    coloneze [utilizator]

    e campion la FUNCTII PRIVILEGIATE
    • -4 (6 voturi)    
      Dovezi? (Vineri, 29 septembrie 2017, 13:37)

      Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      Ai si argumente?
      Sau pot sa scriu si eu despre tine ca esti interlop, traficant de droguri, "peste", betiv? Caci, daca nu se cer argumente, tastatura suporta orice.
  • +4 (8 voturi)    
    tudorel toader (Vineri, 29 septembrie 2017, 14:00)

    gelu.egry1260174206019 [utilizator]

    Domnule ministru,cititi comentariile! Cum puteti sa va faceti de ras in halul acesta. Dupa ce va veti face "datoria", psd-ul va va abandona ca pe hartia igienica, la fel vor face colegii dv. de la facultate.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi