Guvernul introduce o noua taxa in salariile romanilor: taxa de solidaritate de 2% din toate veniturile. Impozitul zero pentru salariile sub 2.000 de lei nu va fi implementat

de Red. stiri     HotNews.ro
Miercuri, 18 octombrie 2017, 21:23 Revista Presei | Radio TV

Ionut Misa si Marius Nica
Foto: Captura Antena 3
Ministrul Finantelor, Ionut Misa, a recunoscut miercuri seara ca impozitul zero pentru salariile mai mici de 2.000 de lei nu va fi implementat in 2018, asa cum prevede programul de guvernare PSD-ALDE, si a anuntat o taxa de solidaritate de 2%.

Incepand cu 2018, impozitul va scadea de la 16 la 10% "pentru absolut toate veniturile", concomitent cu reducerea si transferul contributiilor sociale de la angajator la angajat.

Intrebat la Antena 3 ce se intampla cu impozitul zero pentru salariile mai mici de 2.000  de lei, Ionut Misa a raspuns: "Aceasta masura nu va fi implementata in aceasta perioada si pana la sfarsitul anului".

In schimb, va exista o "taxa de solidaritate" de "2% care va reveni angajatorului".

Ionut Misa a vorbit si despre faptul ca pentru "categoriile de munca clasa I si a II-a" angajatorul va avea in continuare obligatia sa plateasca contributiile.

UPDATE: Rugat sa dea mai multe informatii in legatura cu asa-numita taxa de solidaritate de 2%, ministrul Ionut Misa a precizat ca se refera o taxa reglementata si printr-o directiva europeana, pe care o plateste angajatorul la fondul de salarii.

"Este o directiva europeana care reglementeaza pentru fondul de salarii o anumita taxa (...) O plateste angajatorul la fondul de salarii, sa aiba si el o responsabilitate fata de bugetul de stat".

El a insistat ca aceasta taxa "nu poate sa insemne o taxa in plus sau crestere salariala".

"E o taxa ce se aplica la fondul de salariu, care nu poate fi eliminata sau comasata cu alte categorii de contributii", a adaugat el.

Declaratii Ionut Misa:
  • Indiscutabil ca sunt bani de salarii, sunt bani de pensii si pentru toate proiectele
  • S-au aruncat tot felul de stiri false pentru a crea confuzie, cineva o face intentionat si arunca in piata astfel de neadevaruri
  • Ce masuri vor fi luate: scade impozitul pe venit de la 16% la 10%. Aceasta masura va intra in vigoare de la 1 ianurie 2018 pentru absolut toate veniturile, toate categoriile de venituri prevazute de Codul Fiscal
  • Masura se realizeaza cumulativ cu reducerea contributiilor si cu transferul contributiilor de la angajator la angajat
  • Ramane in continuare obligativitatea ca angajatorul sa declare la stat suma reprezentand contributiile angajatului, angajatul nu are nicio obligatie in plus
  • De asemenea, se reduc contributiile sociale de la 39% la 35%
  • (Intrebat despre masura promisa de impozit zero petru salariile sub 2.000 de lei) Aceasta masura nu va fi implementata in aceasta perioada si pana la sfarsitul anului
  • Alta masura: vom mai avea o taxa, pe care o vom numi taxa de solidaritate sau asa, nu ne-am decis inca, de 2%, care va reveni angajatorului
  • (Intrebat daca sunt pregatite firmele pentru transferul contributiilor) Da, eu nu cred ca este vreo problema din acest punct de vedere, termenul se stia de mult timp, masura era prevazuta in programul de guvernare
  • Am avut crestere economica de 6,1%. PIB-ul Romaniei a crescut cu aproape 22 de miliarde, a ajuns la 837 de miliarde
  • Punctul de pensie va creste de la 1 ianuarie 2018
  • Cresterile din Sanatate sunt foarte consistente si cu acest lucru sunt de acord si unii lideri sindicali. Nu intelegem insa sa acordam sporuri similare personalului medical si personalului nemedical. Nu poti sa-i da unei secretare un spor de calculator de 15%.

Ministrul Nica:

  • Ne propunem sa atragem fonduri europene de 6-7 miliarde de euro
  • Vom avea autostrada Comarnic-Brasov. Vom face o procedura de licitatie simplificata, dar transparenta.
  • Banca Medicala a fost de acord cu acest proiect.
  • Problema Romaniei nu a fost lipsa banilor ci lipsa capacitatii noastre de a implementa proiecte. S-au deblocat insa multe proiecte
  • S-a dat drumul la investitii de transport de 14 miliarde de lei: drumuri, poduri...
  • S-au facut pasi in cel mai important proiect din Turism: largirea plajelor


Citeste mai multe despre   





















18089 vizualizari

  • +86 (88 voturi)    
    radio Erevan se intoarce! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 21:42)

    Francisc 1 [utilizator]

    deci nu se da , se ia!
    • +68 (72 voturi)    
      E PSD, bineinteles ca ne fura (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:18)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Solidaritate cu cine? Cu hotii? Patetic, absolut patetic.
      • +51 (55 voturi)    
        atit (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:27)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

        patetic, cit si criminal. Tipic pdsr.
        • +20 (24 voturi)    
          dar din ce? (Joi, 19 octombrie 2017, 0:46)

          Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          din cifra de afaceri, cum ziceau mai deunazi? Sau din salariul brut al omului?
          • +12 (14 voturi)    
            o taxa pentru fraieri.. (Joi, 19 octombrie 2017, 9:24)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

            daca esti membru de partid abonat la contracte, iti faci firma (pe numele copiilor, soacrei, nepotului etc.) prin care intermediezi tot ce ajunge in economie din bugetul statului. munca efectiva este facuta de fraierii care vor subcontracta proiectele si tot ei vor plati 2%. tu doar ai un administrator si incasezi dividende cu actiuni la purtator.
      • +11 (17 voturi)    
        HAHAHAHAHAHA (Joi, 19 octombrie 2017, 8:25)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

        votat PSD = checked

        luat-o in mana dupa alegeri = F*ing checked


        ce bine imi pare ca ai luat teapa !
        • -5 (9 voturi)    
          Tu in ce tara traiesti? (Joi, 19 octombrie 2017, 11:42)

          OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

          Ca daca traiesti in Romania razi ca prostul.
    • +55 (59 voturi)    
      au inventat (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:46)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      P$Dracii o versiune noua
      Se da ....luand :)
      sau se da prin luare
      • +28 (30 voturi)    
        Crestere negativa (Miercuri, 18 octombrie 2017, 23:06)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

        marca Vacaroiu...
    • +8 (8 voturi)    
      Da , misto asta cu taxa de solidaritate (Joi, 19 octombrie 2017, 10:43)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Deci angajatorul se trezeste cu o taxa de solidaritate si ghici de unde o sa o plateasca ? Din doua surse :
      1. nu mai mareste salariile
      2. mareste preturile (daca poate ca sunt si altii pe piata).
      3. evaziune.

      Mai degraba 1 sau 3.
      • 0 (4 voturi)    
        cele trei puncte ale tale le face oricum... (Joi, 19 octombrie 2017, 17:01)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        şi oricând poate, independent de mediul fiscal...
        1. patronii români sunt dintre cei mai scârţari din europa...
        2. preţurile se măresc la cel mai mic pretext (vezi benzina...)
        3. evaziunea e regulă permanentă la cei mai mulţi

        dar, cele 6 procente câştigate la impozitarea profitului nu intră în calcul? alea intră direct în buzunar şi ne facem că nici nu am observat?
        • 0 (0 voturi)    
          Le platim din alta parte (Joi, 19 octombrie 2017, 22:01)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

          De exemplu, cei care sun PFA/profesii liberale se vor trezi ca in loc de 6% CASS vor plati 10%. Deci nu vor castiga nimic. Oricum guvernul va scoate banii astia din alta parte. E o suma uriasa pierdut de stat prin scaderea de la 16% la 10%.
  • +86 (92 voturi)    
    Taxa de solidaritate cu CINE, domnule ministru? (Miercuri, 18 octombrie 2017, 21:44)

    CezarN [utilizator]

    Solidaritate cu cei care refuza sa munceasca?

    Solidaritate cu cei care si-au marit singuri salariile prin primarii si acum au aflat primarii ca nu au bani sa le dea la protejatii si rudele angajate in primarii cu schemele de personal umflate?

    Solidaritate cu Cocos si compania(ca tot a iesit din inchisoare) ca sa poate cumpara licente Microsoft de zece ori mai scumpe decat le-ar fi putut lua de pe eMag sau olx?

    Solidaritate cu satele intregi pline de handicapati "orbi" cu permise de conducere si plecati la munca in Vest?

    Solidaritate cu cei care beau la crasma in timp ce soldatii le scot bunurile din casele iundate?

    Solidaritate cu Teldrum?

    Solidaritate cu abonatii la studii de fezabilitate care niciodata nu se materializeaza intr-o autostrada?

    Solidaritate cu primariile care platesc sute de autocare sa trimita oamenii la pupat moaste?

    Solidaritate cu cine, domnule ministru? Asta trebuie sa ne explicati!
    • -14 (40 voturi)    
      Solidaritate (Miercuri, 18 octombrie 2017, 23:51)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      cu imigrantii. Din ce bani crezi ca li se platesc astora intretinerea? Ca de muncit nu muncesc nici unul.
      • +9 (13 voturi)    
        daaaa (Joi, 19 octombrie 2017, 9:30)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        Citi imigranti crezi ca vor intra in romania? 1000? 10.000? Hai sa fim seriosi... Si chiar de intra, cit timp crezi ca le trebuie pina sa ajunga in Germania?
        • -3 (3 voturi)    
          destul de mult timp de staţionare (Joi, 19 octombrie 2017, 17:04)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          chiar temporară, poţi să fi sigur de asta...
          • 0 (0 voturi)    
            argumentatie tipica poporului PSD (Vineri, 20 octombrie 2017, 11:08)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

            Pe ce te bazezi? Ai vrun argument? Ce inseamna destul de mult timp de stationare? De ce as fi sigur de asta? Doar pentru ca ti-a spus tie un profesor ddin agigea?
    • +25 (27 voturi)    
      Solidaritate cu Ciordache, nicolicea, șerban etc. (Joi, 19 octombrie 2017, 8:35)

      L. [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Solidaritate cu cei care sunt plătiti cu bani publici ( si foarte multi) ca sa strâmbe legile în favoarea infractorilor și corupților,

      Solidaritate cu alde Oprescu, Bradișteanu, Lascăr, Secureanu si Hexi Pharma.

      Solidaritate cu Tăriceanu si finu' Olteanu, pentru că nu le mai dă Vântu alțe milioane.

      Solidaritate cu miile de slugi aduse prin ministere si toate institutiile publice, de Dragnea si acolitii sai, ca sa isi atingă obiectivul de teleormanizare a României.
    • -6 (6 voturi)    
      eşti un bou băsist egoist... (Joi, 19 octombrie 2017, 17:03)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      sunt o groază de oameni necăjiţi, tu vezi peste tot doar ticăloşi şi escroci... eşti paranoic.
      • +2 (2 voturi)    
        Wrong answer! (Joi, 19 octombrie 2017, 19:07)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        Stimabile, pe unde umblu eu vad doar oameni seriosi care muncesc de dimineata pana seara ca sa-ti plateasca tie ajutorul social si sefilor tai comisioanele grase cu care dijmuiesc vitalitatea acestei tari din care isi cumpara tablouri pe care le ascund in cimitire.

        Daddy, you've got an obsession!

        Lasati-l pe Base si vedeti-va de programul de guvernare, cea mai mare stire falsa de la Munchausen incoace!
  • +50 (52 voturi)    
    taxa solidaritate? (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:02)

    Nevermind [utilizator]

    Cu mama caruia dintre voi?
  • +51 (53 voturi)    
    HOTIA SE AMPLIFICA! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:06)

    Stef_and [utilizator]

    Acum un an lucram pentru Statul hot pana pe data de 21 iunie, acum lucram deja pana in 20 iulie, in scurt timp vom ajunge in august.
    Nu vreau sa jignesc dar sugativele care lucreaza la stat, nu se mai satura, salariile lor ajungand la ceruri, asa incat sa nu se mire ca prindem ura fata de ei - indiferent unde lucreaza.
    • +5 (7 voturi)    
      ce se ignora (Joi, 19 octombrie 2017, 10:58)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      Este ca PSD se pregateste pt urmatoarele alegeri.Deciziile ce se iau sunt servite PSD-ului de anumiti consultanti ce doresc perpetuarea PSD -ului la putere..sunt interese legate de Justitie si contracte cu Statul. .dar nimeni nu aminteste nimic de aceasta imixtiune.
  • +42 (46 voturi)    
    deci se ia de la toata lumea (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:16)

    Andrei3Bunescu [utilizator]

    ziceau ca prin transferul contributiilor la angajat firmele nu vor avea justificare sa nu mareasca brutul astfel incat angajatul sa isi pastreze netul actual.
    Ei, uite ca acuma au motiv, si vor spune: ne-a pus si noua statul alte taxe.. tva split, solidaritate, etc.
  • +48 (50 voturi)    
    . (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:23)

    Evq [utilizator]

    Așa, tati, bag-o repede pe aia cu europeana.
  • +54 (54 voturi)    
    Taxe, taxe si iar taxe! (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:37)

    AlterEgo21 [utilizator]

    Asadar guvernul muta toate contributiile de la angajator la angajat pentru a putea apoi taxa si angajatorul cu inca 2%. Mirobolant! Si-n tot timpul asta toti postacii trambita reducerile de taxe, desi valoarea acestora nominala va fi mai mare. Mi-e greata! Ne-om mai trezi oare vreodata?
    • +17 (17 voturi)    
      ... (Miercuri, 18 octombrie 2017, 23:38)

      mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui AlterEgo21

      Nu!
    • +12 (12 voturi)    
      cine intretine acest sistem?.. (Joi, 19 octombrie 2017, 9:27)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui AlterEgo21

      cat timp 1-2 milioane care castiga peste medie vor munci si vor plati taxele din care ciuma rosie isi asigura voturile, sistemul va functiona. greva fiscala sau emigrarea sunt singurele solutii. parazitul asta se ucide prin infometare.
      • +1 (1 vot)    
        păi faceţi taică grevă... (Joi, 19 octombrie 2017, 17:09)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        vă opreşte cineva?
  • +30 (30 voturi)    
    Va fi platita de angajat (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:37)

    Dodel540 [utilizator]

    In privat taxa de solidaritate va fi platita de fiecare angajat.
    Firmele vor transfera la brutul salariatului diferenta dintre contributiile sociale angajator (cele care se elimina de la 1 ianuarie 2018) MINUS acest 2% . Este atat de simplu.
    • +20 (20 voturi)    
      Dar stai (Joi, 19 octombrie 2017, 0:54)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Daca as fi patron in privat de ce as avea incredere ca aceasta noua taxa de solidaritate va fi de doar 2% in viitor?
      M-as astepta si m-as asigura pentru un sa zicem 6 - 8%, poate 10%. Si as mari brutul angajatilor corespunzator MINUS valoarea expectata a taxei de solidaritate.
      As face poate exceptii pentru cativa angajati cheie dar atat.
      • 0 (2 voturi)    
        chiar dacă nu eşti patron, precum spui... (Joi, 19 octombrie 2017, 17:12)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

        gândeşti deja ca ei...
    • +7 (7 voturi)    
      sau de consumator (Joi, 19 octombrie 2017, 10:31)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      daca vorbim de o multinationala care vinde produsele/serviciile in afara tarii, 2% se va aplica la bugetul de salarii.
      daca e o companie locala, cu piata de desfacere locala, cel mai probabil ca cei 2% se vor regasi in pretul final al produsului. inflatia este o ajustare economica naturala atunci cand salariile cresc fara sa creasca si productivitatea. la nivel macroeconomic, nu poti sa consumi mai mult daca nu produci mai mult. sau te imprumuti sa finantezi deficitul. pana cand deficitul sare de limita stabilita..
      • -4 (4 voturi)    
        nu zău? iar băgaţi gogoriţa cu "productivitatea" (Joi, 19 octombrie 2017, 17:17)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        pe care o tot aud de pe vremea lui ceaşcă...
        statele unite, pe care le admiraţi mulţi pe aici, au o îndatorare devastator de descurajantă ca mărime, şi totuşi îşi permit războaie, finanţări externe, programe spaţiale, şi multe multe altele fără a le freca cineva ridichea cu deficitul...
    • -1 (1 vot)    
      păi dacă sunteţi fraieri şi nu aveţi... (Joi, 19 octombrie 2017, 17:11)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      ce vă împiedică să spuneţi patronului : hai siktir, nu te atingi de banii mei sau de mâine îţi faci treaba singur ! ?
  • +46 (48 voturi)    
    Un stol de papagali (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:39)

    BibiAfricanul [utilizator]

    care fac doar galagie si nimic altceva.
    In fiecare saptamana (ca sa nu zic in fiecare zi) ies cu pocnitori, pentru a zapaci pe cine mai incearca inca sa intelega ce se petrece in tara asta de zece luni.
    • +1 (1 vot)    
      stai un pic! (Joi, 19 octombrie 2017, 15:37)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui BibiAfricanul

      taxa asta de solidaritate, care PE MOMENT este de numai 2% (nu isi face nimeni iluzii ca va ramane doar atat!) nu mi se pare o pocnitoare!
      Mi se pare o chestie serioasa ...
  • +39 (41 voturi)    
    Trebuie sa intelegeti pesedeu (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:41)

    Wanheda [utilizator]

    Votacii lor trebuie platiti, ca niste buni romani, toti cei care muncesc si castiga un ban cinstit trebuie sa dea cota parte din solidarity cu betivii satului. Doar nu vreti sa scoata Dracna bani buzunar ca nu are, is in conturi elvetiene.
    Deci, dragi votaci de pesedeu, voi aveti habar cati bani sifoneaza astia anual si ii scot din tara???? Miliarde, zeci de miliarde, de euro.
  • +20 (22 voturi)    
    Reorganizare (Miercuri, 18 octombrie 2017, 22:54)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    In vederea imbunatatirii deficitului de comunicare cu cetatenii, ar trebui facute o serie de modificari prin care MF sa reia totul de la 0. Acest lucru va ajuta la imbunatatirea imaginii si la o organizare mai eficienta. Astfel, propun PSD-ului urmatorii pasi pentru rebranding :

    Primul pas: corectia denumirii institutiei din "Ministerul Finantelor" in "Misterul Finantelor".
    Pasul 2: marire de salariu pentru a sarbatori rebranding-ul si organizare eveniment festiv de catre Firea
    Pasul 3: scaderea taxelor si marirea impozitelor (paradox clasic PSD, nu e nimic gresit ... daca voi nu intelegeti inseamna ca e o deficienta de comunicare)

    Si acum in apararea lor, pana la urma este doar un "plan" de guvernare. Nu a zis nimeni ca trebuie sa il si respecte. Adica OUG13 si CP nu apareau nicaieri in campanie, nu? Sau scaderea salariilor. Sau concedierile... pentru ca Marea Prostime chiar credea ca toti angajatorii vor mari automat salariul minim fara sa dea pe nimeni afara ca "toti au bani, toti fura", nu? Mai putin parlamentarii. Acolo sunt dosare politice si abuzuri ale justitiei.

    Hai sa analizam ce spune distinsul domn:

    "(Intrebat daca sunt pregatite firmele pentru transferul contributiilor) Da, eu nu cred ca este vreo problema din acest punct de vedere, termenul se stia de mult timp, masura era prevazuta in programul de guvernare"
    El chiar crede ca totul se face "tzaca-paca", ca la ei in partid, se pare. Ies directorii de firme la mare pe banii firmei intr-un weekend si gata, se decide schimbarea la tot in firma peste noapte. Mai sa fie. Si cine nu a facut-o inseamna ca nu este la fel de eficient precum PSD-ul.

    "Cresterile din Sanatate sunt foarte consistente si cu acest lucru sunt de acord si unii lideri sindicali. Nu intelegem insa sa acordam sporuri similare personalului medical si personalului nemedical. Nu poti sa-i da unei secretare un spor de calculator de 15%."
    Aha. Dar investitiile? Cum ar fi ca spitalele sa nu mai "angajeze" gandaci si alte insecte? Igrasia?
  • +20 (20 voturi)    
    flausatul in 10 iulie 2017 : (Miercuri, 18 octombrie 2017, 23:28)

    deval [utilizator]

    Întrebat când vor avea românii un răspuns cu privire la introducerea unei taxe de solidaritate, Dragnea a spus că răspunsul există deja: "Nu vom adopta nicio taxă în plus pentru români. (...) ".
  • +18 (20 voturi)    
    fumigena dupa fumigena (Miercuri, 18 octombrie 2017, 23:31)

    anonim3 [utilizator]

    Reducerea de impozite ca sa mascheze retragerea promisiunii de a nu mai impozita veniturile mici va costa bugetul mai mult decat promisiunea anterioara, si fie va arunca statul in faliment, fie va fi retrasa si ea, lansandu-se fumigena altei promisiuni, care si ea va fi abandonata. Ticalosii de la guvernare nu vor decat sa-i lasam sa fure linistiti mai mult timp, iar dupa ei potopul.
  • +18 (20 voturi)    
    Hahahahsbdbfac (Miercuri, 18 octombrie 2017, 23:35)

    Kevi [utilizator]

    Se cam terminasera alea "discutate si uitate", era cazul pentru altele noi. :)

    Bine Misaaaaa, cel mai tare ministru de finante de la Manea Manescu incoace! :))))
  • +22 (22 voturi)    
    Consacratul papagal mincinos Fonta e detronat (Joi, 19 octombrie 2017, 0:28)

    deval [utilizator]

    de flausat ! La distanta mare .........
  • +31 (33 voturi)    
    Ipocrizie (Joi, 19 octombrie 2017, 1:16)

    MinDepous [utilizator]

    ["Este o directiva europeana care reglementeaza pentru fondul de salarii o anumita taxa (...) O plateste angajatorul la fondul de salarii, sa aiba si el o responsabilitate fata de bugetul de stat".]
    Aha. Cand UE sugereaza taxe extra, PSD e in limba dupa Uniune. Altfel, o demonizeaza.

    Orbi majoritatea votantilor lor. Orbi, orbi in suflet, nu in ochi, nu in creier. Orbi, sau talhari ca aia pe care-i voteaza.
    • +8 (10 voturi)    
      Poate fi dezinformare (Joi, 19 octombrie 2017, 9:20)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

      ca mai apoi PSD sa spuna "UE ne-a zis sa bagam taxe, dar noi nu o facem, fiindca noi tinem cu voi" etc.

      Deci atentie, UE probabil habar n-are ce minte PSD.
      • +1 (3 voturi)    
        Nici n-am afirmat c-ar sti UE (Joi, 19 octombrie 2017, 10:42)

        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

        Problema aici nu e daca stie UE sau nu, ca nu suntem in uniune de frica (ma rog, nu de-a lor, 'om fi de frica rusilor, dar divaghez).
        Problema e ca infamii astia de sunt acum la guvernare / majoritari in Parlament mint de ingheata iadul. Mint de ingheata Cania, nu iadul!
        Si, in ciuda acestui FAPT, alegatorii lor tot asa voteaza.

        Dezinformare ca dezinformare - e o diversiune, eventual. Insa n-as crede, mai degraba ii vad punand niste taxe, intra alea in actiune, Romania se gaseste in infringement si, pana retrag taxele si restituie banii, mai au aer cat sa minta si sa fure inca juma' de an / un an.

        Talhari. Cat am crescut si am fost educat, credeam ca dictonul "somnul ratiunii naste monstri" era doar un citat. Uite rezultate, uite ce traim de la finele lui 2016 incoace.
  • +8 (8 voturi)    
    Pesedeul asta e ca Radio Erevan (Joi, 19 octombrie 2017, 7:01)

    BokassaOficial [utilizator]

    Pe scurt, maretul lor program de guvernare zice asa:
    nu se da, se ia.
  • +7 (9 voturi)    
    A pus mana PSD-ul pana la urma si pe Radio Erevan (Joi, 19 octombrie 2017, 7:48)

    Susufler0 [utilizator]

    Da, era vorba de bani si de populatie !

    PS. Dar nu era vorba sa i se dea ci sa i se ia !
  • +6 (6 voturi)    
    Viceversa (Joi, 19 octombrie 2017, 8:27)

    Sati [utilizator]

    Va dam impozite si taxe pt. tot poporul.
  • +9 (9 voturi)    
    Mi se confirma ceea ce spuneam !! (Joi, 19 octombrie 2017, 8:31)

    mircea_cjn [utilizator]

    Am spus: nu exista nicio garantie ca statul, dupa ce angajatorii vor mari brutul salariatilor, nu va reintroduce anul viitor (prin iunie am zis eu) din nou contributii pentru angajator !

    Uite ca nu au asteptat si deja introduc o taxa de 2%!

    Si-apoi se mai asteapta guvernantii ca angajatorii sa aiba acum incredere?

    Daca ma gandesc bine ar trebui procedat altfel. Vorbesc de sistemul privat.
    Toti angajatorii sa mareasca brutul la angajati cu cuantumul contributiilor (in fond angajatii n-au nicio vina) dar tot brutul sa fie platat in mana angajatului !

    Si Dragnea , si Tudose, si Misa, si Olguta sa se roage de angajati sa plateasca contributiile ! Omul va vedea fiecare cat primeste pe munca lui de la angajator si va da lui Dragnea ...cat merita ! Nici mai mult, nici mai putin !

    Deci: SALARIUL BRUT - INTEGRAL IN MANA ANGAJATILOR ! ☺
  • +10 (12 voturi)    
    si inca ceva... (Joi, 19 octombrie 2017, 8:36)

    mircea_cjn [utilizator]

    Taxa de solidaritate introduci in cazuri exceptionale.
    Cand e razboi.
    Cand te unesti cu Republica Moldova.
    Cand e inundata insula Belina.
    Cand e calamitate si seceta a ucis orice boare de vant.

    Dar nu cand zici ca esti in Liga Campionilor la crestere economica !
  • +11 (15 voturi)    
    Mie taxa de solidaritate mi se pare justa (Joi, 19 octombrie 2017, 8:49)

    Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator]

    In ziua votului s-a stat masiv acasa pt ca - nu-i asa - imi e indiferent cine iese. Pai atunci ramaneti solidari cu aceasta idee a indiferentei si, tocmai pentru ca sa fiti lasati in pace si fara grija unei alegeri, platiti un pausal de 2% din brut.
    • +2 (2 voturi)    
      aproape corect! (Joi, 19 octombrie 2017, 15:40)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui Limort Nick O'Lae Darknea

      da, "In ziua votului s-a stat masiv acasa"

      dar eu NU am stat acasa, si Nu am votat cu partidul lui Ilcii!

      de ce sa ma arda acum cu taxa de solidaritate?!
  • +5 (5 voturi)    
    Ambuscatul se refera la : (Joi, 19 octombrie 2017, 9:12)

    deval [utilizator]

    -fondul garantare a creantelor salatiale 0.25% care se plateste din 2007
    -fondul pentru concedii medicale 0.85%
    -fondul de risc si accidente de maxim 0.4% in functie de CAEN,
    adica 0.25+0.85+0.4=1.4 % care la transferul contributiilor la salariat , au spus (oarecum in dodii) ca acestea vor fi platite de la buget !!
    A existat interventia sindicatelor care au cerut sa se spuna clar cine plateste si ca drepturile legate de aceste fonduri vor exista !
    Asta e rezultatul : o ciupeala de 0.6%(din obisnuinta sutilor) o rebotezare(ca taxa de solidaridaritate) si vinovatii , adica UE si sindicatele.
    Semnalez sefului ANAF devenit comunicatorul PSDALGE ca dintre vinovati lipsesc nejustificat Iohannis, Soros si dusmanii lor ...Este absolvit insa infractorul valcov , ca asa geniu economic cum e de unde mama lui sa stie ca taxa de garantare avea originea intr-o directiva europeana, respectiv 2008/94/CE din 22.10.2008 , aplicata in Romania prin lg 200/2006 pentru protecția lucrătorilor salariați în cazul insolvenței angajatorului...........
  • +6 (8 voturi)    
    a (Joi, 19 octombrie 2017, 9:32)

    adrian67 [utilizator]

    Cu alte cuvinte, alta taxa ce aproape dubleaza ceea ce se plateste astazi.
  • +6 (10 voturi)    
    Solidaritate cu cine? (Joi, 19 octombrie 2017, 9:37)

    ouyang [utilizator]

    Cu mafia PSD? In niciun caz.
  • +8 (12 voturi)    
    tipic PSD (Joi, 19 octombrie 2017, 9:49)

    bogdan1477 [utilizator]

    Deci nu se mai scad taxele ci se cresc. Oricum aberatia cu impozit 0 pe salariile sub 2000 de lei ar fi refuzat sa se inteleaga cu programul de guvernare, pentru simplul fapt ca sub 2000 de lei sunt vro 70% din salarii.
    Dar mai departe...
    1. toata lumea va primi cadou de la PSD 2% crestere de impozit pe salariu, chestie care mai devreme sau mai tirziu se va simti fie in buzunarul angajatului, fie in preturi.
    2. Zona IT, care era scutita de cei 16% primeste cadou o crestere a fiscalitatii de 7% la acelasi salariu net. Da' aia nu e problema pentru PSD, oricum IT-istii sunt niste sorosisti cu sufletul vindut diavolului multinationalelor si oricum au salarii mari, asha ca da-i dreaku de "burgheji".
    3. Tot ce era PFA or similar va beneficia de o crestere de impozit de vro 25%
    4. toti lucratorii part-time deja platesc taxe la norma intreaga (chestie care ajuta partea de evaziune din taximetrie, de exemplu, dar da in cap alora care chiar munceau part-time)
    5. carburantii deja au aratat un deget mijlociu programului de guvernare si au c rescut ca nesimtitii fara motiv de la 4.6 la 5.15, si probabil se vor opri pe la 5.5
    6. Toate cele de mai sus vor duce la inflatie de 2,3,4%, bani luati din buzunarul fiecarui cetatean
    7. datorita inflatiei va creste si roborul (ca nu e nimeni bou sa imprumute cu dobanda mai mica decit inflatia), si tot cei cu credite vor plati in plus

    Pe linga toate astea vom asista la o aterizare fortata a cresterii economice pentru ca nu va fi de unde sustine inca un an cresteri de salarii si pensii cu 15-20%, ba mai mult, deci consumul va ateriza fortat. Inflatia va agrava si ea puterea de cumparare, deci e posibil sa vedem chiar o scadere a consumului.

    Asha ca prin vara viitoare, va fi aminata a doua oara cresterea salariilor la bugetari, prevad o rascoala generala a votantilor PSD. Si poate la aniversarea a 100 de ani de la marea unire vom sarbatori alungarea in negura istoriei a acestei ciume rosii numita PSD.
    • +3 (5 voturi)    
      Nu se rascoala nimeni (Joi, 19 octombrie 2017, 11:45)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Sunt toti cu ochii in Antena 3.
      • 0 (0 voturi)    
        n-ash zice (Vineri, 20 octombrie 2017, 11:13)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

        Jandarmii au protestat acu vro 2 luni, aia din penitenciare acu vro luna, educatia ameninta cu greva generala in plin bac si a protestat nu de mult. Acu sanatatea e in strada. Si e abia inceputul. Cind or vedea in ianuarie cum cresterea de 25% a salariului cumulata cu scaredea la 10% a impozitului si cu reducerea cu 4% a contributiilor inseamna in fapt fix crestere zero, ba mai mult, cu ceva sporuri taiate chiar o scadere de salariu.... m-as mira sa nu-i vezi in strada. Mai ales cind li se va reaminti ca salariile de la parlament, guvern, primarii s-au triplat...

        Iar in martie, cind a doua marire cu 25% va fi aminata din lipsa de bani, va fi cu adevarat jale.
  • +8 (12 voturi)    
    "Iresponsabilul" angajator... (Joi, 19 octombrie 2017, 10:01)

    fdaniel [utilizator]

    Plătește impozit pe venit, CAS angajator, CASS angajator, Somaj angajator, Fond de risc si accidente plus o pleiadă de alte taxe....

    Clar trebuie responsabilizat!
  • +3 (3 voturi)    
    Bravo PSD (Joi, 19 octombrie 2017, 12:45)

    unuloarrecare [utilizator]

    In sfarsit o masura cum trebuie. Eu as pune 100% impozit la cei cu 2000 de ron. Nu trebuie sa traisca, sa plece din tara daca nu sunt in stare sa aduca mai mult la buget.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă