Ambasadorul Olandei: Investitorii straini merg in alta parte daca nu exista predictibilitate. Companiile olandeze inca vad potential suficient in Romania

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 12 noiembrie 2017, 12:26 Revista Presei | Radio TV

Stella Ronner-Grubacic, ambasadorul Olandei in Romania
Foto: Facebook / Ambasada Olandei
Ambasadorul Olandei la Bucuresti, Stella Ronner-Grubacic, afirma ca ceea ce vad investitorii straini in Romania sunt oportunitatile enorme, dar ca au nevoie de garantii ca acestea se vor mentine si ca exista predictibilitate in privinta taxelor, referindu-se la recentele modificari ale Codului Fiscal, scrie News.ro. Ea a precizat ca investorii olandezi intentioneaza sa ramana in Romania atat timp cat exista stabilitatea neceasra mediului de afaceri.

"Ceea ce vad investitorii olandezi intr-o tara precum Romania sunt oportunitatile enorme si trebuie sa stie ca aceste oportunitati vor fi la fel si anul viitor si ca exista predictibilitate cand vine vorba despre sistemul de taxe. Daca aceasta predictibilitate nu este acolo, investitorii merg in alta parte", a declarat ambasadorul Olandei la Bucuresti, Stella Ronner-Grubacic, intr-un interviu acordat Digi 24.

Intrebata in legatura cu impactul recentelor modificari ale Codului Fiscal, Ronner-Grubacic a precizat ca, indiferent de tara din care sunt, investitorii cauta stabilitate si predictibilitate, care de fapt sunt legate una de cealalta.

"Investitorii sunt multumiti cand stiu de pe acum la ce sa se astepte intr-un an de acum inainte, ce pot astepta si pe termen mai lung", a subliniat diplomatul.

In ceea ce priveste Romania, Ronner-Grubacic a spus ca investitorii olandezi vad oportunitati foarte mari, dar trebuie sa stie ca acestea se vor mentine si anul viitor.

Intrebata daca pe fondul acestor probleme create de modificarea Codului Fiscal exista investitori olandezi care iau in calcul retragerea din Romania, ambasadoarea a negat, spunand ca acestia inca vad un potential de afaceri in tara noastra.

"Nu, de aceea am spus ceea ce am spus. Companiile olandeze inca vad un potential suficient pentru a face afaceri in aceasta tara, nu degeaba suntem primul investitor strain aici si avem 4600 de companii care investesc din Olanda. Deci sunt inca aceste posibilitati, care vor continua sa fie folosite atat timp cat va fi aceasta predictibilitate necesara in mediul de afaceri", a raspuns Stella Ronner-Grubacic.


Citeste mai multe despre   





















2198 vizualizari

  • -7 (43 voturi)    
    . (Duminică, 12 noiembrie 2017, 12:28)

    Jesuis.PasCharlie [utilizator]

    In traducere : romanii inca pun botul . Cat timp putem sa le umplem piata de rosii si ceapa ca ei nu au e bine.
    • +8 (22 voturi)    
      Domnu' Daea ... (Duminică, 12 noiembrie 2017, 12:35)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      Rosii si ceapa importate din Turcia?
      • -4 (30 voturi)    
        nu conteaza (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:17)

        Jesuis.PasCharlie [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        Ideea este ca romanul sa priceapa odata ca el nu este capabil sa cultive rosii in special si nimic in general si TREBUIE sa importe .
        La fel ceapa ,cine a mai auzit de ceapa in gospodariile romanesti ,trebuie neaparat importata .
        Mentionez carnea de porc care de asemenea TREBUIE importata din state dezvoltate , porcii locali netrecand testele europene din cauza rasismului si xenofobiei probabil.
        Rosii din Olanda ,gaz din US , asa se castiga Schengen-ul si bunavointa .
        ( nu cumpar produse turcesti ,chestie de principiu).
        • +7 (13 voturi)    
          Nu ma (Duminică, 12 noiembrie 2017, 15:39)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

          Tu vrei sa importam gaz din rossia. Altfel probabil ca-ti pierzi job-ul de la gazprom.
          • -7 (15 voturi)    
            e ok (Duminică, 12 noiembrie 2017, 16:16)

            Jesuis.PasCharlie [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

            Eu vreau supa de la chinese , gaz rusesc , sushi de la colt - toate 3 pe langa realitate dar ma bucur ca nu sunt acuzat de rasism ,xenofobie ,intoleranta .
            E un pas mic pentru mine dar un salt urias pentru spiritul analitic al comentatorilor avizati.
          • 0 (6 voturi)    
            eu ard gaz american la conserva! (Duminică, 12 noiembrie 2017, 16:40)

            king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

            si tu la fel?
        • +2 (2 voturi)    
          Pai e din prostia romanului (Duminică, 12 noiembrie 2017, 17:53)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

          1. Pt ca nu si-a facut network-ul necesar dezvoltarii comertului cu produse autohtone.
          2. Pt ca e reticent la soiuri noi, care rezista mai bine la daunatori si timpului...pana is consumate.
    • -3 (29 voturi)    
      Daca modelul de businness a fost.... (Duminică, 12 noiembrie 2017, 12:58)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      Daca modelul de businness a fost....ca nu vor plati taxe in Romanika si a devenit impredictibil, in sensul ca vor plati taxe...
      ...daca pentru asta (ca trebuie sa plateasca si taxe acolo unde se produc veniturile), investititorii se supara...
      ...apoi, duca-se ! Nu maine, ca-i prea tarziu, duca-se incepand de ieri !
      • +1 (1 vot)    
        Ai dreptate (Luni, 13 noiembrie 2017, 20:21)

        justitiaru [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Ai dreptate în ce spui, pentru că de aceea au venit ca să producă profit doar pentru ei şi să şmecherească poporul care le produce profitul şi mai mult să nu plătească nimic. Bravo Tudose !
    • -11 (19 voturi)    
      Daca modelul de businness a fost (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:18)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      Daca modelul de businness pentru "investitori" a fost....ca nu vor plati taxe in Romanika si a devenit impredictibil, in sensul ca vor plati taxe...
      ...daca pentru asta (ca trebuie sa plateasca si taxe acolo unde se produc veniturile), investititorii se supara...
      ...apoi, duca-se ! Nu maine, ca-i prea tarziu, duca-se incepand de ieri !
    • +6 (6 voturi)    
      Da vinde tu d-ale noastre (Duminică, 12 noiembrie 2017, 16:16)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      Numa vezi sa nu scrie ca in piata de producatori traditionali Bio ca la mama acasa chestii gen Ciglik Ciubuk Galatasaray Istanbul etc.
  • -5 (35 voturi)    
    Ne trateaza ca pe niste sclavi (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:09)

    galeo [utilizator]

    Cum vezi oportunoitati in Romnaia cand Olanda se opune vehement integrarii Romaniei in zona Schengen ?

    Madam ne trateaza ca pe niste sclavi, foarte urat din partea ei.
    Daca ar fi avut putin respect fata de poporul roman, nu ar fi venit cu santaje din astea de rahat.
    • -7 (25 voturi)    
      Gresit: romanii se comporta ca niste slugi.... (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:48)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Gresit: romanii se comporta ca niste slugi....ambasadoarea ne trateaza conform dorintelor noastre, a romanilor !
      • -9 (13 voturi)    
        ...ale romanilor...(evident) (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:50)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ...ale romanilor...(evident). Sorry !
      • -5 (5 voturi)    
        Well, well....ai un MARE PLUS de la mine (Duminică, 12 noiembrie 2017, 17:55)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Who knew this will ever happen...never say never.
    • +8 (20 voturi)    
      Esti un postac care incita la dezbinare in UE (Duminică, 12 noiembrie 2017, 14:07)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Unde vezi tu santaj? Unde vezi tu sclavi?

      Postac ce esti. Daca aveai coloana vertebrala nu depindeai de hoti manipulatori sa-ti plateasca salariul.
      • +1 (1 vot)    
        Eu sunt neutru la discuţia ta cu galeo (Luni, 13 noiembrie 2017, 20:27)

        justitiaru [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

        dar văd din comentariul tău cu exact tu eşti acel postac. Adică vorba aceia: viceversa.
  • -8 (16 voturi)    
    intelege dna prin predictibilitate... (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:14)

    demaGOGU [utilizator]

    ...garatarea unei rate a profitului (a exploatarii, ar spune un cinic) de 2 digiti?

    daca da, sa o spuna in clar.
  • +6 (12 voturi)    
    cu alte cuvinte... (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:14)

    liviu_ [utilizator]

    daca va potoliti cu modificarile la codu fiscal din 3 in 3 luni e f. probabil sa mai vina investitori olandezi... altfel o sa plece tot...

    ceea ce nu e valabil numai pt Olanda...
  • -5 (15 voturi)    
    mai clar spus (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:19)

    victor L [utilizator]

    cred ca nici se poate:
    "Companiile olandeze inca vad potential suficient in Romania "
    Mai popular spus "exista potential suficient sa-i fraierim pe bizonii astia!"
  • -7 (19 voturi)    
    Cainele si macelaria (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:27)

    Je__ [utilizator]

    Sa plece unde?
    E suficient sa te uiti pe harta si sa vezi ca prin jurul UE nu e chiar safe nici macar sa circuli, daramite sa investesti bani.
    Plus, unde mai gasesti randament atat de mare? Salariile in RO sunt mizerii, si daca arunca la rebut juma de productie, sau daca o cara cu roaba, tot iese mai ieftin.

    Si da rosiile si castravetii produsi de noi chiar au gust. Orice leguma produsa in Olanda are gust de plastic, asta daca il are. Normal ca le tremura chilotii sa nu-i invadam cu produsele noastre.

    Unde mai pui portul Constanta, care efectiv sufla in ceafa Roterdamului. Daca intram in Sengen, aia deja se pregatesc de somaj.
    • +5 (9 voturi)    
      Da bah, piticania de port Cta (Duminică, 12 noiembrie 2017, 17:58)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      cu capacitate de stocare containere pe la 1% din Rotterdam, e bughibau-ul Olandei. Nu mai spun ca abia asteapta toti sa transporte marfa spre west pe cararile de catari care traverseaza Romania.
  • +10 (20 voturi)    
    Ca de obicei, diplomatii spun numai jumatate (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:36)

    OmulNou [utilizator]

    Diplomatii nu prea transeaza nicio problema in mod evident, iar politrucii nostri nu inteleg nimic sau inteleg ce vor fiindca nu-i duce capul sa traduca limbajul diplomatic.

    N-o sa traduca ambasadoarea pentru PSDisti "sunteti prosti si speriati investitorii cu dezastrul vostru din economie", nu, ea foloseste limbajul diplomatic.
  • -6 (22 voturi)    
    "Da și dacă nu ne dați (Duminică, 12 noiembrie 2017, 13:38)

    asistat [utilizator]

    Portul Constanța, nu vă primim în Schengen!"
  • +8 (20 voturi)    
    . (Duminică, 12 noiembrie 2017, 14:27)

    Maiganditifratilor [utilizator]

    Ce s-au mobilizat romanii verzi xenofobi la punctaje ca sa injure "raul" asta de Occident si sa propage teoriile lor conspirtioniste. Sunt curios daca ar face la fel in Coreea de Nord impotriva stim noi cui... Apropo, Lukoil ce taxe plateste, tovarasi? :))
  • -2 (16 voturi)    
    Postaci tristi (Duminică, 12 noiembrie 2017, 16:14)

    europeanul2 [utilizator]

    Postacilor le displace orice este european. Mars in Siberia!
    • -2 (10 voturi)    
      doar unii cu spirit critic! (Duminică, 12 noiembrie 2017, 16:43)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

      atat.
    • -5 (9 voturi)    
      Mdeah... (Duminică, 12 noiembrie 2017, 17:50)

      Nea Hoisan [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

      Dom'le, noua postacilor ne displace toti cei care arata cu desh'tu Rumania, in conditiile in care, de exemplu, in franta, exercitiu financiar 2010, evaziunea pe sectoru TVA si asigurari de sanatate a fost de aprox. 21 de melearde de euroi si nime n-a zis nica, ca franta ie tara mare si seriosa, n-asha? :-))))))
  • -5 (9 voturi)    
    Doamna ambasador , (Duminică, 12 noiembrie 2017, 19:25)

    A310 [utilizator]

    Minunatele firme olandeze , nu au decat sa se duca invartinu-se , abolut toate au venit la pradaciune .
    Daca nu ma insel Olanda este cel mai vehement opozant al aderari Romaniei la spatiul schengen .
    motivul real nedeclarat fiind acela ca portul Rotterdam ar pierde un mare volum de marfuri in tranzit .
    • +1 (1 vot)    
      Cum ar pierde Rotterdam? (Luni, 13 noiembrie 2017, 8:32)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Constanta? O gluma proasta. Nu are nici capacitatea navala de descarcare/incarcare nici infrastructura de suport rutier si feroviar pentru a trimite marfa. Ganditi inainte de a posta!
      • +1 (1 vot)    
        Avand in vedere , (Luni, 13 noiembrie 2017, 11:11)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        comentariul dvs. , denota ca sunteti absolut pe langa subiect , eu faceam referire la transferul de marfa pe apa , nu feroviar sau rutier .
        Pot sa va spun cu certitudine , ca tari precum Serbia, Ungaria , Austria,Solovacia si Cehia , sunt foarte interesate sa primeasca marfurile de la Constanta decat de la Rotedam .
        In privinta infrastructurii portuare, aceasta se paote rezolva fara probleme .
  • +1 (1 vot)    
    Lumini sugestive (Luni, 13 noiembrie 2017, 8:49)

    stos [utilizator]

    Ambasadoarea olandei și-a pus becueri la poartă. Verde sus și roșu jos.
  • +1 (1 vot)    
    Toate bune dacă aceste companii (Luni, 13 noiembrie 2017, 20:17)

    justitiaru [utilizator]

    şi-ar plătii dările către stat. Dar nu toate o fac şi de aceea suntem unde suntem. Încă ne jefuiesc forţa de muncă şi rezervele naturale prin diverse inginerii financiare. STOP.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă