VIDEO Traian Basescu: Nu am luat nicio decizie in privinta unei alte candidaturi la Cotroceni

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 17 mai 2009, 19:06 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu
Foto: AGERPRES
Presedintele Traian Basescu a declarat duminica, intr-o emisiune la Realitatea Tv, ca nu a luat pana in prezent nicio decizie in privinta unei alte candidaturi la Cotroceni si ca adversarul sau nu este nici Geoana, nici Antonescu, ci criza. "Daca vom avea un derapaj economic si social, adica un somaj de peste 10%, nu voi mai candida pentru un nou mandat", a punctat seful statului.

Declaratiile lui Traian Basescu:
  • Pana in prezent nu am luat o decizie cu privre la candidatura mea la Prezidentiale, pentru ca adversarul meu nu e Geoana sau Crin Antonescu ci criza. Obiectivul meu este diminuarea la maxim a efectelor crizei.
  • Daca vom avea un derapaj nu voi mai candida pentru un nou mandat. Derapajul economic si social inseamna sa ajungem la un somaj de peste 10%.
  • Ar fi imposibil sa te mai adresezi romanilor atunci cand somajul ajunge la aceasta cifra catastrofica. Este normal ca presedintele sa-si asume responsabilitatea unei crize.
  • Daca vor exista semne ca tara iese din criza, ma voi considera indreptatit sa candidez la Prezidentiale.
  • Niciodata nu voi mai reveni intr-un partid, daca voi pierde mandatul de presedinte al Romaniei. Nimeni nu imi va scoate din cap ca dupa ce vei fi presedintele Romaniei mai poti fi si altceva, nici presedinte de partid, nici ministru sau prim-ministru.
  • Am venit la Cotroceni cu tot ce era al meu, asa voi si pleca.
  • Am inghitit tone de umilinte si eu si familia mea, atatea jigniri incat va spun sincer ca analizez si din acest punct de vedere care nu e esential, esentiala este criza.

    Analizez daca sunt dispus sa mai accept cinci ani de umilinte sau nu.
  • Fata mea, Ioana, trebuie sa se justifice asupra veniturilor ei la stat, nu in fata jurnalistilor despre modul in care si-a achizitionat apartamentul, pentru ca de oriunde ar fi cumparat un apartament, fie de la Negoita, fie din Baneasa, oricum s-ar fi speculat.
  • Romania a avut ceva ghinion cu clasa politica, dar au existat conjucturi favorabile.

    Romania are atata noroc incat poate fi dusa si cu oameni politici mai slabi.
  • In general, am fost un om care a avut noroc in viata. Adica am avut momente de cumpana, ba mi-a luat foc vaporul, ba mi-a stat motorul principal in mijlocul stramtorii si totusi am reusit sa evit dezastrul. Am evitat dezastrul Romaniei nefacandu-l pe Adrian Nastase presedinte.
  • Am incercat sa dezghet relatiile cu Republica Moldova, Presedintele Voronin nu a considerat ca Romania ii intinde o mana.
  • Sa stau cu oamenii este singurul mod in care ma incarc. Toate plicurile cu problemele oamenilor primesc o rezolvare.
  • Trebuie sa recunosc ca am cu presa o oarecare relatie de parteneriat.
  • Cred ca nu trec doua zile fara sa vorbesc cu guvernatorul Bancii Nationale sau cu ministrul finantelor. Cu premierul discut zilnic. Ca cetatean, cred ca i-as resprosa ministrului Pogea impozitul forfetar, dar uneori e de inteles.
  • Cel mai important obiectiv al meu este o Romanie cu institutii modernizate, lucru pe care nu am reusit sa-l realizez. Ne-am pacalit ca atunci cand am intrat in UE vom avea standarde europene in institutii, dar mi-am dat seama ca am atins niste standarde aflate la limita inferioara. Principalul jucator in modernizarea institutiilor este Parlamentul.
Despre situatia satelor din Romania
  • In satul in care a trait tatal meu, Podul Hagiului, sat de razesi, s-a supravetuit si fara lumina electrica.
  • Va asigur ca se aloca fonduri si pentru drumuri si pentru electrificare. O sa iau ca prioritate terminarea electrificarii in Romania.
  • Trebuie sa ne gandim insa de unde a pornit tara asta, acum 20 de ani. Noi nu vedem unde eram in 1990 si cat am reusit sa parcurgem pana in prezent. Eu cred ca Romania nu mai este un stat in curs de dezvoltare.
  • Bucurestiul este un oras frumos, dar cred ca nu avem ochi sa-l vedem; poate ma uit la el si prin ochii primarului.
  • Eu nu sunt de acord ca Romania poate fi etichetata ca necivilizata.
  • Parca prea usor nu ne place de noi. Mie, personal, imi place de noi si de Romania.



Citeste mai multe despre   



















2145 vizualizari

  • -15 (29 voturi)    
    adevarat (Duminică, 17 mai 2009, 19:27)

    predel [utilizator]

    e mai usor sa nu-ti placa nimic, sa nu aderi la nici un viitor, sa darami orice rasare in jur (mai ales din vorbe)
    • +5 (25 voturi)    
      Saracutu' de el... (Duminică, 17 mai 2009, 23:06)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui predel

      Cate umilinte a suportat el si familia lui...mai ales Ioana, despre care s-a zis ca a achizitionat intr-un mod suspect acel apartament in complexul dl. Popoviciu...mi-e si mila de el si de familia lui. Da noi cate umilinte suportam zilnic din partea functionarilor, patronilor, sefilor, etc....noi ce putem face? Nu mai muncim nici noi?....Diferenta e ca noi nu ramanem cu 75% din salar, casa si paza asigurata...
      Adica cum...daca tara se afunda mai tare el nu mai candideaza? Pai ce fel de treaba e asta? Sau el prefera sa fie la putere doar cand e bine si frumos...iar la greu...paraseste corabia? Domnule Basescu....capitanul e ultimu care pleaca de pe vas cand se scufunda...nu primul.
      Oricum astea-s baliverne care le arunca el...sa cada victima...sa-l voteze p'limea. Nu-si permite sa nu mai candideze..pt ca e singurul care tine acest "partid" (PDL) in frunte...si prima consecinta ar fi disparitia lui... Sa speram totusi ca nu va mai iesi din nou mincinosul asta presedinte...
      • +6 (10 voturi)    
        declaraţia (Luni, 18 mai 2009, 8:42)

        Ana Armanca Ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Băsescu a spus:"Preşedintele este şeful statului, iar un stat modern care nu reuşeşte să evite o catastrofă, atunci e normal ca răspunderea să cadă pe şeful statului, pentru că şeful statului a numit un prim-ministru tocmai pentru ca România să iasă din criză", a explicat preşedintele.
        Este o declaraţie de bun simţ. Sau eşti de părere că politicienii nu trebuie să-şi asume nici o răspundere?!
        • +3 (7 voturi)    
          Ioana (Luni, 18 mai 2009, 8:53)

          Ana Armanca Ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui Ana Armanca Ardeleanu

          Iată ce spune Base despre apartament: Ioana şi-a vândut casa pe care o avea cu Bodo cu 560.000 euro (şi eu cred că a vândut-o cu mai mult, dar dacă atâta apare în acte, asta spui!), apartamentul a costat 516.000euro, au fost viraţi prin bancă,deci se poate verifica. A luat apartamentu prin/pentru firmă, deci fără TVA şi l-a luat nefinisat, costă mai puţin să-ţi faci finisajele singur. A mai spus că totul se poate verifica pe acte.
          "S-a zis"... văd că mogulizoarele şi tonomatele fac treabă serioasă, te-au convins.
  • +4 (36 voturi)    
    Foarte bine (Duminică, 17 mai 2009, 19:41)

    Lucian_Mares [utilizator]

    Ramai asa, nu lua nici o decizie. Ia mai bine o palinca, face bine la digestie, dupa sarmale, fripturi, s.a.
    • -8 (12 voturi)    
      Pentru cine nu a vazut EDITIE SPECIALA, linkul: (Duminică, 17 mai 2009, 23:27)

      kerry [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      http://www.realitatea.net/emisiuni/editie-speciala_24152_77887.html
  • +9 (33 voturi)    
    Corect (Duminică, 17 mai 2009, 19:46)

    Pantera Roz [utilizator]

    In caz de derapaj,e si cazul sa plece,si nu singur,ci de manutza cu Guvernul.Numai ca Basescu se razgandeste de obicei,asa ca nu sunt motive de panica pt. adulatorii lui.Dupa o adanca si matura chibzuinta va ajunge la concluzia ca e singurul in masura sa ne scoata din penibil.Urale,aplauze prelungite,etc...
  • +6 (36 voturi)    
    Minte (Duminică, 17 mai 2009, 19:57)

    Bogdan [anonim]

    Ce minte smecheru....a zis la discursul din Maramures ca o sa-si puna bine desaga si cojocul primit de la localnici o sa-l puna bine LA COTROCENI, ca la anu sa nu mai trebuiasca sa-i daruiasca altele.
  • -6 (38 voturi)    
    solicit presedintelui basescu (Duminică, 17 mai 2009, 19:58)

    cucu [anonim]

    sa evite un nou dezastru,dandu-le peste bot celor 3 pacalici: geonelu, obama crin si alteta sa DUDA.

    multumesc anticipat.
    • -4 (34 voturi)    
      Subscriu! (Duminică, 17 mai 2009, 21:46)

      ion [anonim] i-a raspuns lui cucu

      Subscriu!
      • -10 (22 voturi)    
        tradare (Duminică, 17 mai 2009, 22:52)

        qwerty [anonim] i-a raspuns lui ion

        cine nu voteaza pdl sau basescu este impotriva intereselor romaniei si e un tradator
  • +5 (25 voturi)    
    Cum ar fi fost normal... (Duminică, 17 mai 2009, 20:08)

    maxpayne [anonim]

    Exact invers: adica sa nu mai candideze in conditiile in care tara s-ar fi dovedit a iesi bine din criza - dupa considerentul ca a facut ceea ce trebuia - si sa candideze tocmai la un somaj de 10% din considerente de datorie asumata, sa scoata tara din criza. Dar atunci tara probabil ca s-ar fi numit Noua Zeelanda sau asa ceva...?!
  • -2 (32 voturi)    
    fault poporului (Duminică, 17 mai 2009, 20:12)

    mihai [anonim]

    am inteles din emisiune ca o priveste ca o pedeapsa adresata poporului nerecunoscator , pedepste-ne nea base chiar te rog!
    • -13 (17 voturi)    
      pacat (Luni, 18 mai 2009, 1:51)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui mihai

      scoala romaneasca este bine cotata, dar tu ne faci de rusine.
  • -3 (39 voturi)    
    eu cred in basescu (Duminică, 17 mai 2009, 20:16)

    amidona [anonim]

    cred in basescu si in buna lui credinta. sper sa reziste pe baricade inca mult timp. romania are inca nevoie de multa reforma si cred ca el e dornic si capabil sa o faca.
    • +2 (24 voturi)    
      Dorinta si putinta la derbedeu (Duminică, 17 mai 2009, 22:49)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui amidona

      Este "dornic si capabil" sa faca reforma, dar, in realitate, nu o va face niciodata pentru ca isi cunoaste foarte exact interesul personal si al gastii pe care o patroneaza.
      Fara a fi misogin, crezi ca ti-ai dori un barbat ca el ?
      • -8 (20 voturi)    
        tu (Duminică, 17 mai 2009, 23:39)

        silovik [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        nu esti misogin, esti activist pt drepturile gay-lor persecutati. Sau mai degraba esti "pasivist", nu "activist"?
      • +2 (2 voturi)    
        desigur (Luni, 18 mai 2009, 21:22)

        amidona [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Dar ce femeie nu si-ar dori un barbat ca el !! E corect, familist, omenos, destept, realizari multiple si toate numai prin calitatea lui de om. In 90 a fost adus de la Constanta numai si numai pentru ca este un om de actiune, valoros, care te scoate din orice situatie. A reusit el cu sute de nebuni care pot fi pe un vapor asa ca reuseste si in situatii mai uzuale.
        Un foarte mare lucru este ca ne-a mai scapat de bolsevicii lui Ilici si de talharii lui Patriciu. Nu-l iarta banditii dar trebuie sa facem un lant de trupuri ca sa-l aparam. Cred ca se va descurca desi nu are aparatori de nadejde. Poate se mai desteapta boporul cu toate atacurile mizerabile ale hidoaselor tonomate.
        Mi-ar placea asa un barbat adevarat, nu o javra handicapata ca tine.
        • +1 (1 vot)    
          BRAVO AMIDONA. (Duminică, 31 mai 2009, 10:45)

          Cela [utilizator] i-a raspuns lui amidona

          Din pacate are multi dusmani,cu destula putere financiara ca sa poata manipula oameni simpli . nu stiu care va fi proportia la vot intre oamenii onesti si jigodiile care au distrus tara. E normal ca atunci cind umbli cu un bat inytr-un musuroi de furnici sa provoci o invazie si daca ati observat multe din ele se urca pe tine si te pisca , Ele -furnicile - isi apara agonisela din musuroi . E corect . Doar ca musuroiul di Romania e format din HOTI . Basescu a incercat sa le strice musuroiul si am vazut si vedem consecintele. SPER sa fie ales si cu ajutorul -chiar si a unor PSD-isti sa faca ceva pt noi,
    • +7 (23 voturi)    
      E bine sa ai incredere in oameni ! (Duminică, 17 mai 2009, 23:50)

      Ioan [anonim] i-a raspuns lui amidona

      Numai ca unii au avut incredere in Hitler, altii in Stalin...Si cand s-a vazut cine sunt cu adevarat acestia, a fost tarziu. Mult prea tarziu !
  • +4 (38 voturi)    
    Base de Medgidia (Duminică, 17 mai 2009, 20:36)

    murfatlar [anonim]

    "derapaj economic si social, adica un somaj de peste 10%, nu voi mai candida pentru un nou mandat"

    Cu alte cuvinte, "dupa mine potopul!"

    Tipic pentru caracterul meschin si abject al unui neica-nimeni din fundul Dobrogei pe care gloata mioritica (75%, remember?) l-a inscaunat la Cotroceni in nimicnicia ei.
    • -9 (23 voturi)    
      ma (Duminică, 17 mai 2009, 23:05)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui murfatlar

      tu chiar intelegi ce scrii, sau delirezi? Daca esti bolnavior, exista tratamente. in special dusurile reci fac foarte bine in cazul tau.
      Hai mars la cotetul tau patricist cu miros de rompetrol din kiseleff nr 10, slujbasule umil dar zelos!
  • -11 (15 voturi)    
    post (Duminică, 17 mai 2009, 20:39)

    mihai [anonim]

    daca nu postati nu inseamna ca nu exista!
  • +7 (35 voturi)    
    poate scapam (Duminică, 17 mai 2009, 21:02)

    gogu [anonim]

    "Cel mai important obiectiv al meu este o Romanie cu institutii modernizate, lucru pe care nu am reusit sa-l realizez." - nu ai reusit? cara-te! lasa-i si pe altii sa incerce

    "Cu premierul discut zilnic. I-as reprosa ministrului Pogea impozitul forfetar, dar uneori e de inteles." - cind e de inteles impozitul forfetar? si cind nu e?

    mincinos ordinar, locul tau e in cismigiu la sah cu emil constantinescu
  • +3 (35 voturi)    
    NU VE-TI MAI CANDIDA (Duminică, 17 mai 2009, 21:13)

    Cici [anonim]

    domnule Presedinte ptr.ca situatia somajului este urmatoarea(rezultata din declaratiile competentului Guvern pe care il girati) :
    -personal salariat la inceputul lui 2009 : circa 3 milioane salariati la particular si pana in 1,5 milioane bugetari ,un total de ~ 4,5 milioane de salariati.
    - someri inregistrati la sfarsitul lunii Aprilie 2009 de ~530 000 persoane,deci ~ 11,8 %,iar din prognoza ministrului Muncii care estimeaza ~ 800 000 someri inseamna 17,8 % somaj.
    Nu mai faceti "alt tip de raportare" al nr.de someri decat la cel al persoanelor salariate ! restul nu este decat MINCIUNA si MANIPULARE !
    Dupa cum vedeti a-ti DEPASIT NORMA de ACUM,iar pana la sfarsitul anului ve-ti fi PREMIANT !
    • -5 (23 voturi)    
      mai (Duminică, 17 mai 2009, 23:10)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Cici

      intii roaga-l pe rrromul costache patriciu kgb sa angajeze un profesor de limba romana ( la o adica, merge si o profesoara, cu toate ca voi numai barbati nu sinteti).
      A-TI, VE-TI, vai de capul vostru de romani manelizati si vanghelizati, cu ce drept va BATE-TI joc de limba romana?
      • +7 (15 voturi)    
        bravo (Luni, 18 mai 2009, 1:54)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        era doar o fumigena pentru o discutie interminabila despre gramatica, hai nu mai pune botul aiurea
        • -1 (3 voturi)    
          Din ce am constatat pana acum,.... (Luni, 18 mai 2009, 12:34)

          Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

          pe Basescu il ataca toti decrepitii, agramatii si retardatii, semn ca noua coalitie/ Vanghelie-Patriciu-Nastase functioneaza bine.
  • +11 (27 voturi)    
    Mincinosul (Duminică, 17 mai 2009, 21:59)

    FLORIN [anonim]

    Baiatul asta a fost informat ca in 2-3 luni somajul (asa cum este calculat de autoritatile romane) nu are cum sa ajunga la 10%. El vrea de fapt sa inceapa campania electorala cu un asa zis succes: somajul sub 10%.
  • +11 (27 voturi)    
    fumigena! (Duminică, 17 mai 2009, 22:10)

    eeeuuuu [utilizator]

    pe cat punem pariu ca or sa "traga de el" pdl-ii sa candideze si "n-o sa aibe inima" sa-i refuze?
  • -7 (31 voturi)    
    Am vazut emisiunea... (Duminică, 17 mai 2009, 22:15)

    Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data [anonim]

    Am vazut un presedinte uman, glumet, cu viziune si bun simt. Un presedinte superior. Contracandidatii sai sunt niste clovni.
    Comentariile voastre sunt sub orice critica. Sunteti bolnavi la cap. Tratati-va, pungasi nenorociti, hoti si tradatori ai Romaniei! La Spitalul 9 e locul vostru! Traiti degeaba, din banii furati de la romani, nesimtitilor ! Sunteti niste prostituate de 2 bani!
    • +10 (24 voturi)    
      noroc cu tine! (Duminică, 17 mai 2009, 22:30)

      taranistu [anonim] i-a raspuns lui Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data

      sa ne spui ce sa facem, cu cine sa votam , sa ne indrumi pasii pe cele mai inalte culmi de progres, tu si cu tatucul natiunii tovarasul iubit Basescu Traian care cu steaua lui norocoasa ne va impreuna cu sansa preafericitei sale fiice (luxten) Elena Basescu; astfel vom fi proiectati direct in sec XXI. Si-acum ca dormiti: "Houston we"ve got a problem!"
    • +5 (23 voturi)    
      ti-am citit comentariul (Duminică, 17 mai 2009, 22:46)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data

      incepe pozitiv, optimist, inflacarat si se termina furibund, esuand in jigniri, flegme si spume

      exact ca presedintia lui basescu

      pacat
    • +9 (23 voturi)    
      pentru anonimul viteaz (Duminică, 17 mai 2009, 23:02)

      ELA [anonim] i-a raspuns lui Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data

      "Am vazut un presedinte uman, glumet, cu viziune si bun simt. Un presedinte superior. Contracandidatii sai sunt niste clovni.
      Comentariile voastre sunt sub orice critica. Sunteti bolnavi la cap. Tratati-va, pungasi nenorociti, hoti si tradatori ai Romaniei! La Spitalul 9 e locul vostru! Traiti degeaba, din banii furati de la romani, nesimtitilor ! Sunteti niste prostituate de 2 bani!""

      dragule.. esti un imbecil NU NE TINE DE FOAME UN PRESEDINTE GLUMET...CAT DESPRE BUN SIMT..DACA BASE ARE BUN SIMT..IARTA-MA DAR CRED CA TRADATOR ESTI TU SI MIROSI DE LA O POSTA A MEMBRU PD-L,,, CA ALTFEL NU AI PUTEA CREDE CA ROMANII FURA..DAR VIDEANU..BERCEANU...EI SUNT CINSTITI.??? AS VREA SA =I VAD CUM AR TRAI FARA AVEREA FACUTA PE SPATELE ROMANILOR...daca ai memoria scurta PSD e la guvernare cu iubitul tau PD-L condus de baselu..si apropo...de cand nu are voie lumea sa critice??? Locul tau e la balamuc..
    • +13 (21 voturi)    
      Corect, campanie electorala (Duminică, 17 mai 2009, 23:08)

      claudiu [anonim] i-a raspuns lui Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data

      E foarte usor sa faci campanie electorala pe un site ca hotnews, facandu-ti vreo 10 conturi si sa postezi tampenii.
      • -9 (19 voturi)    
        e (Duminică, 17 mai 2009, 23:52)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui claudiu

        si mai usor sa ai vreo cinci, cel putin, conturi si sa stai in subsolul din kiseleff nr 10 pe banii rrromilor rosii patriciu si voiculescu. Unde mai pui ca linga tine mai stau minimum cinci colegi, slujbasi umili dar zelosi, care fac toti acelasi lucru. Adica sint clone ale delirantului cu spume stan labtop. Ce-ai mai vrea matale sa fii in locul lui, mai nea cutare, dar asta-i viata, trage tare, nu se stie niciodata., poate ajungi fachir la antena trei.
        Baftalo!
    • +8 (16 voturi)    
      da de ce psd (Duminică, 17 mai 2009, 23:12)

      pasarica [anonim] i-a raspuns lui Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data

      niste romani adevarati nu mai exista in tarisoara asta? de ce trebuie sa votam doar alternativa mai putin nefericita, ca pina la urma s-a dovedit a fi tot aia
      • +1 (3 voturi)    
        De acord, PSD-ul este PCR.... (Luni, 18 mai 2009, 14:24)

        Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data [anonim] i-a raspuns lui pasarica

        Dar, romanii adevarati, cine sunt aia?
  • -1 (13 voturi)    
    L-am votat, dar nu il mai votez si nici PDL (Duminică, 17 mai 2009, 23:07)

    Emil [anonim]

    M-a dezamagit, impruna cu tot PDL-ul, cand au facut mostruoasa coalitie.
    Pentru asta nu am sa-i iert niciodata si intotdeauna voi vota impotriva lor.
    • +7 (19 voturi)    
      buna si trezirea la ceva! (Duminică, 17 mai 2009, 23:51)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Emil

      ia acum acum o aspirina si vezi ce mai poate fi salvat!
  • +7 (21 voturi)    
    uite pisica nu e pisica (Duminică, 17 mai 2009, 23:11)

    cutu [anonim]

    atita timp cit ne vor conduce partidele astea care nu au criterii clare de selectie a persoanelor care sa fie promovate in functii, mai bine nu mai mergem la vot, iar nea s-a transformat in emil 2 de care mai bine ne lipsim
    • -10 (18 voturi)    
      Bai nea, ca-mi scapa numele matale ! (Luni, 18 mai 2009, 0:34)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui cutu

      Matale nu stii ca asta-i site de votaci ?! Cum sa le spui sa nu mai mearga la vot ? Atunci ei pentru ce traiesc ?
      Baga-ti mintile in cap si du-te de voteaza PD-L si Basescu. Ca sa traiasca ei bine !

      P.S. Fie vorba intre noi, tu nu contezi ! Nici eu !
      • -4 (4 voturi)    
        io prefer sa te votez pe tine... (Luni, 18 mai 2009, 7:43)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

        cu minus!
  • -6 (22 voturi)    
    Sunt de acord (Duminică, 17 mai 2009, 23:49)

    george [anonim]

    Si il voi vota in continuare de va alege sa fie presedinte. Pentru ca este primul om care chiar se lupta pentru binele romaniei si nu a unor nimeni. Marea problema a lui Basescu este ca nu a facut compromisuri, iar cateodata trebuie sa faci, pentru a face mai mult , din pacate. Si nu sunt mb de partid samd, sunt student in bucuresti ca sa se stie.
  • 0 (10 voturi)    
    Ce a spus Băsescu (Luni, 18 mai 2009, 8:48)

    Ana Armanca Ardeleanu [anonim]

    Aceasta este declaraţia lui Băsescu: "Preşedintele este şeful statului, iar un stat modern care nu reuşeşte să evite o catastrofă, atunci e normal ca răspunderea să cadă pe şeful statului, pentru că şeful statului a numit un prim-ministru tocmai pentru ca România să iasă din criză", a explicat preşedintele.
    Este o declaraţie de bun simţ.Văd că îl criticaţi la grămadă, deci după voi politicienii nu ar trebui să aibe nici bun simţ şi nici spirit de răspundere... Atunci aveţi clasa politică pe care o meritaţi!
  • +4 (8 voturi)    
    Super discursul (Luni, 18 mai 2009, 10:20)

    ION [anonim]

    Se vede de la o posta ca este cel mai inteligent politician de dupa '89. Au fost 3 super jurnalisti si i-a pus la punct pe fiecare. Doar rautatea celor care posteaza pe aici prostii iese la suprafata .... Oricum e un mare domn si nu a raspuns tonelor de jicniri din partea politicenilor si a tuturor care posteza magarii contra cost.... Daca va candida vor fi mii de oameni care-l vor vota, in ciuda injuraturilor tonomatelor cu euro...... Omul de rand gandeste altfel....... asa ca fiti siguri de reusita lui Base din toamna......
    • -2 (6 voturi)    
      Nu nu....gresesti f mult. (Luni, 18 mai 2009, 14:37)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui ION

      Cel mai inteligent politician de dupa 89 a fost, este si probabil va fi Iliescu (deocamdata nu vad pe cineva care sa se apropie de "realizarile" lui). Nu ma intelege gresit...nu il apreciez...insa nimeni nu va mai atinge "performantele" lui...armata proprie, electorat masiv, in ciuda deciziilor luate nici in momentu de fata nu e in inchisioare si probabil nici nu va fi vreodata...presupun ca daca ar candida..ar prinde lejer un 15% chiar si acum. Ca presedinte a stiut sa controleze totul, insa in asa fel incat sa ramana aparent echilibrat, apolitic si cu bun simt... Asta inseamna sa ai o educatie in acest domeniu...sa stii ce trebuie si cum trebuie sa faci in asa fel incat sa-ti atingi scopul personal fara ca cineva sa vada asta. Basescu ar trebui sa ia lectii de la Iliescu despre ce inseamna sa fii presedinte si politician.
      • +1 (3 voturi)    
        inteligent? da! politician?... (Luni, 18 mai 2009, 15:48)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        a fost unul singur in romania, in '89, dar a murit in '95: il chema corneliu coposu si stia, printre altele, ce inseamna deontologie politica. inafara de el, romania n-a avut si nu are decat latrai si vatafi pcr-isti, securisti, plus prasila buzata care le vine din urma!
  • -1 (3 voturi)    
    Ca sa ne intelegem (Luni, 18 mai 2009, 10:22)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ptr. o baza comuna de discutii privind recesiunea,
    ca sa putem sa ne intelegem, sa nu vorbim dupa ureche, va propun sa citim, in prealabil,articolul ce apare la
    http://www.recession.org/definition
  • -1 (3 voturi)    
    Sa ne informam (Luni, 18 mai 2009, 10:48)

    hotnewsfil [utilizator]

    Pentru o cat mai buna informare, propun sa citim si :

    http://economics.about.com/cs/businesscycles/a/depressions_2htm
  • +1 (3 voturi)    
    asta e (Luni, 18 mai 2009, 21:13)

    Alex [anonim]

    Cum e, cum nu e, asta e si cu asta defilam. El se duce la Sarkozy sa faca rost de o investitie iar Geoala se duce in campanie sa-si injure aliatii din guvern, sa saboteze incercarile de indreptare a raului lasat de penalistii ramasi nepedepsiti inca.
    Nu este o persoana ideala dar altul nu e. S-au bagat niste nulitati si au inceput campania fiindca nu au si ei vreo treaba mai acatarii de facut, niste pierde vara. Geoala prostanacul care-si saboteaza colegii din guvern si, de fapt, toata Romania, Crin cu tigva goala ce nu spune nimic matur, WC Tudor care l-a luat de rever pe Jiji cerandu-i si banii pentru campanie, etc.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică