AUDIO Aurora Bell, sefa Prognozei de la ANM: Este o iarna mult mai aproape de normal. Nu e nimic contradictoriu

de RFI     RFI Romania
Luni, 8 februarie 2010, 10:28 Revista Presei | Radio TV

Ninsorile si viscolul sunt fenomene obisnuite pentru Romania, iar iarna aceasta este una normala, intrucat acest anotimp presupune teoretic pentru Romania zapada, viscol si ger, a declarat sefa Departamentului de Prognoze de la Administratia Nationala de Meteorologie, dr. Aurora Bell, intr-un interviu pentru RFI.



  • Este o iarna mult mai aproape de normal decat a fost cea de anul trecut sau dea acum doi ani. Pentru Romania, fenomenul de viscol este un fenomen obisnuit. Eu as putea sa leg aceasta umezeala mai mare prezenta in atmosfera si de episoadele mai ploioase in general inregistrate in ultimii ani in Romania si nu numai in Romania, in Europa. Aceasta alternanta mai frecventa de zile cu precipitatii si zile mai calme, vara poate fi asociata cu canicula si iarna cu zile geroase. Deci pentru noi nu este un lucru iesit din comun".
  • Incalzirea globala inseamna ca aerul atmosferic este capabil sa sustina mai multa umezeala. Iata, vara se concretizeaza in ploi, in averse, iar iarna, in ninsori. Pentru noi nu este nimic contradictoriu".

Dr. Aurora Bell a afirmat ca o iarna cu multa zapada si ger este ceva normal in Romania. Diferenta e ca romanii s-au obisnuit cu ierni mai calduroase si extrem de sarace in zapada: "O iarna normala in Romania inseamna o iarna cu frecvente temperaturi negative, cu ninsori si cu viscole. Asta este !".


Citeste mai multe despre   























7540 vizualizari

  • +18 (28 voturi)    
    intoarcerea la normal (Luni, 8 februarie 2010, 10:39)

    bogdan [anonim]

    Pe vremea bunicilor era le fel si nu se mai plangea nimeni. Azi daca ninge o zi doua, gata , e jale mare, ca nu mai poate omu' sa-si ia bmw-ul sa se plimbe la cafele.
    Industrializarea fortata promovata de comunisti distrusese echilibrul natural. Dupa 20 de ani de la revolutie si de dezindustrializare a Romaniei, ne recapatam tara cu clima ei ! Ce bine ar fi daca am opri si defrisarile....
    • +12 (14 voturi)    
      pe vremea bunicilor (Luni, 8 februarie 2010, 11:04)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      nu conduceam masina.. oricum nu ma plang, merg cu metorul, dar parca e mai bine sa fii copil pe vremea asta.
    • +15 (21 voturi)    
      masini (Luni, 8 februarie 2010, 11:06)

      Locomotiva Nebuna [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Chiar ma bucura vremea asta. Sa-i mai potoleasca pe astia cu masinile care blocheaza aiurea orasul. Sa mai mearga si ei pe jos sau cu transportul in comun, sau sa stea acasa.
      • +2 (8 voturi)    
        doua proverbe romanesti: (Luni, 8 februarie 2010, 15:09)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Locomotiva Nebuna

        1. Vulpea care nu ajunge la struguri spune ca sunt acri
        2. Daca moare capra mea, sa moara si a vecinului
        • +1 (1 vot)    
          Si inca un proverb (Luni, 8 februarie 2010, 15:40)

          Mordor [anonim] i-a raspuns lui alex

          dar pe asta ai uitat-o:
          Prostul pana nu e si fudul nu e prost destul.
    • +9 (9 voturi)    
      :) (Luni, 8 februarie 2010, 11:31)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      industrializarea fortata nu a avut nici o legatura cu iernile de pana acum... si viceversa.
      pe vremuri oamenii oricum nu aveau nevoie sa plece prea departe de casa... asa ca nu se simtea iarna grea.
  • -14 (18 voturi)    
    cantitatea nu conteaza? (Luni, 8 februarie 2010, 10:43)

    adi [anonim]

    da nene, da' nu 2 luni incontinuu!
    • +11 (13 voturi)    
      conteaza dar... (Luni, 8 februarie 2010, 10:57)

      ded [anonim] i-a raspuns lui adi

      Normal ca, conteaza si cantitatea, dar deocamdata suntem chiar sub limita la precipitatii. Sau ati uitat ce seceta a fost vara trecuta?
  • +11 (15 voturi)    
    bravo (Luni, 8 februarie 2010, 10:45)

    eu [anonim]

    Nimic mai adevarat.
  • +13 (15 voturi)    
    In sfarsit un comentariu (Luni, 8 februarie 2010, 10:48)

    misescu [utilizator]

    normal, precum iarna de afara!
  • +11 (13 voturi)    
    iarna normala (Luni, 8 februarie 2010, 10:54)

    diablo [anonim]

    Iarna e normala ... dar noi suntem normali? Cand eram copil era o bucurie sa ninga , toti copii eram in zapada, nu puteam rata un asemenea eveniment. Iarna asta nu prea am vazut copii prin zapada. Nici macar un om de zapada n-am vazut in bucuresti ... oare de ce?
    • +6 (6 voturi)    
      zici tu (Luni, 8 februarie 2010, 11:19)

      observatorul [anonim] i-a raspuns lui diablo

      zici tu ca: "Nici macar un om de zapada n-am vazut in bucuresti ... oare de ce?"
      sigur nu te-ai uitat bine. la mine , in sectorul patru , am numarat trei bucati .
      • +2 (2 voturi)    
        hmm (Luni, 8 februarie 2010, 11:42)

        diablo [anonim] i-a raspuns lui observatorul

        cam putin. Mai ales ca azi nu fac scoala aia mici ....
        • 0 (0 voturi)    
          au treaba (Marţi, 9 februarie 2010, 16:49)

          eu [anonim] i-a raspuns lui diablo

          sunt la meditatii, cursuri de engleza, karate, inot, pian sau mai stiu eu ce...
    • +2 (4 voturi)    
      iarna normala?? (Luni, 8 februarie 2010, 13:09)

      mirceamircea [utilizator] i-a raspuns lui diablo

      "Cand eram copil era o bucurie..." si tot cand eram copii n-aveam nici o grija , n-aveam rate, n-aveam oameni de ingrijit.....eram copii.
      Ideea e sa nu comparam perioade diferite din viata noastra si sa zicem ca e mai rau acum: normal ca atuncicand eram copii era o bucurie iarna cu multa zapada, dar nu trebuia sa mergem la servici, n-avema "dead-line-uri" si alte alea.....
      • +5 (5 voturi)    
        n-ai inteles (Luni, 8 februarie 2010, 13:26)

        diablo [anonim] i-a raspuns lui mirceamircea

        N-am comparat perioade din viata noastra, am zis doar ca astazi copiii nu mai ies la zapada asa cum faceam noi pe vremuri.
        • +3 (3 voturi)    
          ei, si tu! (Luni, 8 februarie 2010, 15:31)

          aurelia [anonim] i-a raspuns lui diablo

          ei, si tu! vrei sa smulgi copiii patriei de langa jocuri video si televizor, de pe internet si play station, unde un neuron si 2 degete ajung, si sa ii pui sa foloseasca 2 picioare si 2 maini in frig si umezeala!
    • 0 (0 voturi)    
      oameni de zapada (Luni, 8 februarie 2010, 20:38)

      radiogargara [utilizator] i-a raspuns lui diablo

      Oameni de zapada nu se pot face pentru ca zapada e afanata. Nu stiti ca , atunci cand eram copii, erau si perioade cand nu puteam sa facem oameni de zapada sau sa ne batem cu bulgari, din cauza asta?....
  • +8 (8 voturi)    
    Iarna...ninge:) (Luni, 8 februarie 2010, 10:55)

    anonim [anonim]

    Vara...ploua.
    • +8 (8 voturi)    
      Vorba unui mare "intelept "... (Luni, 8 februarie 2010, 11:13)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Iarna nu-i ca vara
      • 0 (0 voturi)    
        minte. (Luni, 8 februarie 2010, 19:22)

        papuasul [anonim] i-a raspuns lui .ro

        vara nu'i ca iarna !

        ce e mai nasol iarana e ca nu vine primaria sa curetze trotalele. :-)

        am auzit ca'n cinci, s'au format echipe cu lopetzi.
        baietzi d'ai lui marean.
        poate d'aia n'a arvunit primarele cu firmele de dezapezire. :-)
    • 0 (0 voturi)    
      sau altfel spus (Luni, 8 februarie 2010, 20:39)

      radiogargara [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      iarna nu-i ca vara! :))
  • +4 (12 voturi)    
    GLOBAL (Luni, 8 februarie 2010, 11:06)

    al gore [anonim]

    este greu de inteles pentru unii ca incalzirea globala se refera la temperatura medie globala. faptul ca in RO e frig sau ca temperatura este sub medie poate fi compensat de o temperatura peste medie in emisfera sudica. mai mult decat atat se pot inregistra ani cu temperaturi medii globale in scadere insa tendinta pe un deceniu sa fie tot de incalzire.
  • -10 (16 voturi)    
    normal? (Luni, 8 februarie 2010, 11:23)

    Alex [anonim]

    Eu am 33 de ani. Nu-mi amintesc vreo iarna in care sa fi fost atata zapada in Bucuresti. Adica, da, a nins si mai mult dar se mai si topea. Uneori era mai frig decat acum dar urmau cateva zile mai calde. De la sfarsitul lui noiembrie pana acum nu am avut decat doua saptamani pe la mijlocul lui ianuarie cand nu a fost zapada. In rest, am mers prin troiene tot timpul. Si nu pot sa nu remarc jubilarea tampa a celor fara masini. Nu conteaza ca merge ratb-ul prost, ca se inghesuie mai rau ca pana acum, important e ca au patit-o si soferii. Bravo!
    • +7 (9 voturi)    
      raspuns lui alex (Luni, 8 februarie 2010, 11:51)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Tinerel taica, tinerel, ia vezi matale in iarna lu' 54, in martie, nu in toiul iernii ca acum, ce tunele de zapada erau in Bucuresti si ce 4x4 trageau la sanii sa aduca de-ale gurii la populatie.
    • +2 (2 voturi)    
      ba (Luni, 8 februarie 2010, 13:51)

      Ionescu [anonim] i-a raspuns lui Alex

      au mai fost in anii 80 destule, si in anii 90 au fost cateva. Imi amintesc ca era zapada in autobuze chiar si pe scaune. Si erau geruri de -20 cate-o saptamana-doua la rand.
    • +2 (4 voturi)    
      Nici eu nu imi amintesc (Luni, 8 februarie 2010, 13:52)

      funny [anonim] i-a raspuns lui Alex

      un decembrie in care a plouat de Craciun si revelion sau +15 grade in aceeasi perioada in unele zone ale tarii. E normal sa ninga iarna. Si daca tin eu bine minte, iarna inseamna: decembrie, ianuarie, februarie. Cateodata, in Romania si inceputul primaverii era unul cu zapada... Nu vad nicio problema... decat ca intr-adevar ne-am cam dezobisnuit sa fim inzapeziti...
  • -4 (10 voturi)    
    fenomen obisnuit??? (Luni, 8 februarie 2010, 11:29)

    Pornassus [utilizator]

    Cat de obisnuit este doamna Bell? Din 1985 n-a mai fost asa de obisnuit, nu v-ati uitat la tv?
    Nu era lucru iesit din comun daca o data la 2,3 ani avem o iarna de genul asta. Dar iarna asta iese din tipare.
    • +2 (8 voturi)    
      hmm (Luni, 8 februarie 2010, 11:39)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Pornassus

      Deci dupa parerea dvs, daca ar fi nins asa o data la 2-3 ani, era normal. Dar tinand cont ca e o data la 25 de ani, nu mai e normal.
      Pot sa va intreb cum ati tras aceasta concluzie ? Stiti dvs care este perioada normala a ciclurilor in natura ?? Dati-mi voie sa ma indoiesc...
      Lumea se planage de parca Bucurestiul ar fi situat in Ibiza si zapada e o minune. O minune la noi sunt cei care fac dezapezirea - actioneaza absolut haotic fara nici un plan sau coordonare. Nota de plata este mare, si eficienta mica.
  • -1 (1 vot)    
    Iarna (Luni, 8 februarie 2010, 11:49)

    Rhadoo [utilizator]

    De mult n-am mai avut asa o iarna, imi pare rau ca nu am avut asa zapada cand eram copil.
    Ca adult acum, dupa asa o iarna, cand fac si de doua ori mai mult pana la serviciu, traficul e un cosmar, abia astept primavara.
  • 0 (4 voturi)    
    Cateva grade sub zero (Luni, 8 februarie 2010, 12:01)

    Wotan [anonim]

    Ma umfla rasul cand vad cat haos poate provoca 40 de cm de zapada si -20 de grade Celsius. Si asta cine o spune? O biata ameoba care vrea sa stapaneasca Universul...Cum va fi atunci cand in loc de -20 de grd ne vom confrunta cu -250 de grd ? Sau poate ne va fi mai bine la +10,000 de grd? Fireste, cele doua temperaturi sunt curente in Univers...
    • 0 (0 voturi)    
      curente?! (Luni, 8 februarie 2010, 12:16)

      http://mascuzati.blogspot.com [utilizator] i-a raspuns lui Wotan

      Mda, sa zicem ca -250 e curent, desi -270 ar fi mai exact... Insa, daca nu ma inseala cultura generala, 10000 numai curent nu e. Prea cald pentru chimie, prea frig pentru fizica. Sau ma insel?
      • -2 (2 voturi)    
        @wotan (Luni, 8 februarie 2010, 12:33)

        Stefan [anonim] i-a raspuns lui http://mascuzati.blogspot.com

        te inseli. temperaturi peste 10000K sunt curente in fenomenele stelare. Fizica din ultimul an de liceu......
        • 0 (0 voturi)    
          "peste" (Luni, 8 februarie 2010, 12:59)

          http://mascuzati.blogspot.com [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

          Peste sunt, de acord.... insa, daca-si aduce bine aminte memoria mea, cu niste ordine de marime peste.... ceea ce nu echivaleaza 10k grade, ci mai degraba 100k, 1m, samd...

          Acu, iar, daca ne referim la extinderea spatiala, cred ca temperatura vast majoritara e in jur de -270. In sensul ca-n 99.9999999% din punctele spatiului cam asta e temperatura.
    • 0 (0 voturi)    
      Si totusi (Luni, 8 februarie 2010, 12:25)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Wotan

      avem ceva in noi la fel de nemarginit ca si universul, mintea noastra.
  • -2 (10 voturi)    
    Iarna grea (Luni, 8 februarie 2010, 12:20)

    TonyPopa [utilizator]

    Eu cred ca iarna asta este grea din cauza lui Basescu ca asta numai nenorociri ne aduce !
  • -4 (4 voturi)    
    inmh (Luni, 8 februarie 2010, 12:27)

    Ciprian [anonim]

    Pentru specialistii inmh toate fenomenele sunt normale si toate prognozele sunt corecte. Uneori par destul de convingatori, alteori sunt penibili, sau de-a dreptu' dubiosi.
    • +5 (5 voturi)    
      ei na (Luni, 8 februarie 2010, 13:22)

      sandra [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Vremea e probabila, si aia de la INMH nu sunt Dumnezeu sa stie exact ce se va intampla...ei fac doar prognoze . Problema noastra este televizorul, care ne tampeste de cap in mod vizibil. Din dorinta de senzational, pana si iarna, normala intr-o tara cu clima temperata, a devenit o cheste iesita din comun. Ma bucur ca mai apar totusi asemenea articole.
      • 0 (0 voturi)    
        Aveti dreptate (Luni, 8 februarie 2010, 14:50)

        Silviu [anonim] i-a raspuns lui sandra

        As mai adauga preocuparea exagerata a unora dintre noi fata de propriul confort.
        • 0 (0 voturi)    
          parca Einstein zicea putin altfel .. (Luni, 8 februarie 2010, 15:00)

          dan [anonim] i-a raspuns lui Silviu

          cica ideea cea mai buna despre infinit ti-o da prostia omeneasca, si parca avem o groaza de confirmari in ultima vreme, in special din zona politicului nostru.... si n-o lua ca pe un atac la persoana, doar un comentariu generic.
  • +4 (4 voturi)    
    normalul si anormalul se judeca la scara timpului (Luni, 8 februarie 2010, 13:04)

    TomaN [anonim]

    Daca am avea 3 ani prima ninsoare mare ne-ar parea ceva iesit din comun, daca am trait 30 de ani poate am apucat si ierni cu mai multa zapada ('86, '87) dar nu ne amintim prea multe despre ele iar nr. masinilor atunci nu era prea mare.
    Cei care au parcurs 70-80 de ani au amintiri cu tunele de zapada ... de pe vremea cand nimeni nu-si batrea capul cu incalzirea globala ci doar acceptau ca totul este in puterea naturii.
    Pacat ca secularii nu ne pot povesti cate zapezi sau furtuni au infruntat. Majoritatea judecam normalul ca fiind ceace ce nu ne deranjeaza viata prea tare asa cum ne-am invatat cu ea, mersul cu masina la servici, excursii la munte, etc. Dar natura este de alta parere. Cred ca zapada multa depusa pe camp va fi foarte buna pentru recolta anului acesta... chiar daca unele masini s-au impotmolit in ea. Nu trebuie decat sa gandim "mai global" care este normalul.
  • +8 (8 voturi)    
    iarna (Luni, 8 februarie 2010, 13:20)

    NicuG [anonim]

    Iarna asta este normala! Iata un raspuns corect pentru o lume cam anormala. Prea ne vaitam din orice. Iar televiziunile ajuta cu adaos de masura. Este dificil acum dar nu trebuie sa uitam ca este si foarte frumos. Multumiri d-nei Bell!
  • -2 (2 voturi)    
    hm (Luni, 8 februarie 2010, 14:05)

    yon [anonim]

    Doamna Bell face afirmatii care mascheaza oarecare incompetenta:

    1. http://www.mytex.ro/fapt-divers/prognoza-meteo-pe-trei-luni-iarna-va-fi-blanda_240899.php
    2. http://www.antena3.ro/stiri/meteo/ne-asteapta-o-iarna-blanda-vezi-prognoza-meteo-pentru-urmatoarele-trei-luni_86411.html

    O iarna "blinda" inseamna o iarna "normala", cu ger, viscol, alea-alea? Sau fiecare intelege ce vrea, cind vrea si mai ales cum ii convine?!...
    • +1 (1 vot)    
      Nu o fi chiar asa (Luni, 8 februarie 2010, 15:03)

      elena [anonim] i-a raspuns lui yon

      Prognoza meteo nu este aritmetica, 1+1=2 si azi si miine si peste 1000 de ani. Prognoza este, daca te uiti in dictionar, o ipoteza care se bazeaza pe experientele anterioare. Asta inseamna un grad mare de probabilitate dar nu de 100%. Nici tu nu poti spune de azi de o sa faci miine cu o probabilitate de 100% pentru ca pot interveni diversi factori independenti (sau chiar si dependenti) de tine. Asa ca, ce pretentii sa ai de la vreme si, cu atit mai mult, de la cei ce incearca sa o prevada.
      • 0 (0 voturi)    
        tocmai! (Luni, 8 februarie 2010, 15:37)

        axcris [anonim] i-a raspuns lui elena

        Tocmai ca nu (mai) am nici o pretentie de la sefa departamentului prognoze meteo de la ANM! Mai ales dupa ce una spune departamentul respectiv pe 2 dec 2009 si alta, cam cotita, spune dumneaei acum. Da' chiar nici o pretentie... Daca eram eu seful prognozelor si o luam prin balarii cu iarna cea blinda acum ce ar fi trebuit sa spun? Sa recunosc ca n-am avut dreptate? Nooo, in nici un caz. Doar tre' sa cistig si eu un ban muncit, nu?!...
  • +4 (4 voturi)    
    Iarna normala (Luni, 8 februarie 2010, 14:57)

    abc [anonim]

    Asta e o iarna normala, nu vad nimic iesit din comun, voi ce vreti, iarna sa purtam tricouri? Hai nu va mai plangeti mergeti cu metroul si cu ratb-ul, lasati masinile acasa.
    E greu pe jos? Unde vreti sa mutam atata zapada? sa o luam in casa si sa o topim in cada?
    Unde vreti locuri de parcare? daca noi nu avem locuri de parcare nici vara cand e uscat?
    Unde vreti sa se joace copiii cand voi a-ti umplut toate zonele de joaca cu masini, folosindu-le spatiul de joaca pentru "parcare"
    Uitati-va in continuare la TV si vom ajunge o tara de "destepti deformati" de imaginea de la TV (Era aseara o duduie care declara, 100 de tiruri stau la rand sa intre in nu stiu ce judet, cand colo in imagine 4 tiruri oprite pe dreapta, si vreo 10 masini), realitatea deformata, minciuna grosolana.


    Sa fie iarna sa avem zapada pana la geamuri, si sa ne bucuram de anotimpul acesta asa cum ne bucuram si de vara sau de toamna.


    Ma bucur ca exista si oameni care apreciaza adevarata realitate si nu "Stirile" de la TV, "deformate" de toti "informatii"
  • +2 (2 voturi)    
    E iarna grea din cauza incalzirii globale! (Luni, 8 februarie 2010, 15:13)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Dom'e, orice s-ar intampla, unii o tin una si buna cu incalzirea globala!

    De exemplu madama asta:

    "Incalzirea globala inseamna ca aerul atmosferic este capabil sa sustina mai multa umezeala. Iata, vara se concretizeaza in ploi, in averse, iar iarna, in ninsori. Pentru noi nu este nimic contradictoriu."

    Cine-s dom'e "NOI" astia?

    Oricum, asa incompetenta mai rar: pai madam, daca iernile devin din nou cum au fost, car'va sa zica-ncalzirea globala nu ezista!

    Si-atunci "kakaia" incalzire globala?
  • +1 (1 vot)    
    In sfarsit cineva rational (Luni, 8 februarie 2010, 15:36)

    marian [anonim]

    Asa este, conditiile atmosferice sunt perfect normale pentru aceasta perioada. Nu e nimic iesit din comun. In copilarie am prins zapada mai multa si temperaturi mai scazute si nimeni nu facea atata zarva
  • +4 (4 voturi)    
    Ma uit la ce comentati si ma minunez (Luni, 8 februarie 2010, 15:47)

    Alex Romanul [anonim]

    Cred ca nu va mai aduceti aminte cum erau iernile acum 15-20 de ani. Cand ningea prima oara in noimebrie si era zapada pana in februarie (majoritatea iernilor). Si imi mai aduc aminte cum la prima zapada se interzicea circulatia autoturismelor proprietate personala pana cand isi aducea aminte geniul Carpatilor sa dea drumul la circulatie (mai spre primavara). Si nu mai caraia nimeni. In si in anii 90 mai erau ierni serioase cu temperaturi spre -15-20.

    Daca nu stiti iarna incepe la 1 decembrie calendaristic vorbind si se incheie pe 28/29 februarie. Pozitia geografica a Romaniei duce la caderi de zapada. De fapt uitati ca asta este o iarna normala si nu ce a fost anii trecuti. Si mie imi place sa ma deplasez cu masina, dar de aici pana la a ma plange ca este zapada. Zau asa. Parca toti am fi iesit din maternitate la volan ca sa nu zic altfel. Romanul s-a boierit.

    Mersul pe jos face piciorul frumos. Sau nu mai este valabil?
  • +1 (1 vot)    
    iarna adevarata (Luni, 8 februarie 2010, 18:53)

    scu [anonim]

    asta-i iarna adevarata cum era acum 30 de ani si e foarte normal sa ninga si sa viscoleasca
  • 0 (0 voturi)    
    Scoala (Marţi, 9 februarie 2010, 0:14)

    Mihai [anonim]

    Se vede cate parale face scoala in ziua de azi. Cad ca o multime dintre comentatorii de aici nu prea stiu ca Romania se afla pe paralela de 45 grade nord, ceea ce presupune o clima temperata cu 3 luni iarna, 3 luni primavara, 3 luni vara si 3 luni toamna. Simplu.
  • +2 (2 voturi)    
    aiurea, vechea conspiratie! (Marţi, 9 februarie 2010, 7:25)

    eeeuuuu [utilizator]

    de cand se stiu, toate administratiile din romania au avut 4 mari dusmani: primavara, vara, toamna si iarna. primavara si toamna terorizeaza biata tarisoara cu ploi si inundatii, iarna aduce zapada, viscol si temparaturi scazute, iar vara, canicula si seceta... cum de nu s-au gandit luminatiile-lor, guvernanrtii romaniei sa-i dea in judecata pe acesti 4 teroristi milenari, ei, vezi, n-am de unde sa stiu! ca si eu sunt roman!...
    • -1 (1 vot)    
      ................. (Marţi, 9 februarie 2010, 17:18)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

      si administratiile americane au dusmani - uraganele cu nume de fete si baieti - Katrina & co.

      numai noi suntem destepti si intai curatam zapada de pe trotuarul nostru si doar apoi ii criticam pe altii!
      • +1 (1 vot)    
        intai uraganu' (Marţi, 9 februarie 2010, 17:41)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Ducu

        si dupa aia comentariile! pun pariu ti-ai curatat zapada de pe trotuar, daca ai gasit timp sa vorbesti despre ce se intampla pe la altii!
  • 0 (0 voturi)    
    Incalzire globala (Marţi, 9 februarie 2010, 10:58)

    NELLU [anonim]

    Nu putem nega inexistenta incalzirii globale.Dna Bell nu vorbeste din bucatarie,stie ce vorbeste.Iar zapezile abundente si temperaturi scazute au fost de cand ma stiu.Cand ieseam la sanius stiu ca mi se lipeau narile de ger.Iarna vine,iarna trece;important este ce avem in sufletele noastre:ura sau iubire,pretuire sau dispret ptr.semeni,viata sau moarte pe Dumnezeu sau Diavolul!!!!
    • +1 (1 vot)    
      mai ai vre-o 300 d ani pana la "canicula" (Marţi, 9 februarie 2010, 17:37)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui NELLU

      un ciclu glaciatiune-inclazire tine vre-o 20.000 (douazeci de mii) de ani. dar sa fpretinzi ca nu va mai fi iarna e o aberatie pe care numai un green.. pee o poate afirma!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version