Emil Constantinescu: Guvernul meu a fost si responsabil si competent. Actualul Guvern si presedintele alcatuiesc un grup oligarhic

de Ionut Baias     HotNews.ro
Miercuri, 29 decembrie 2010, 21:53 Revista Presei | Radio TV

Emil Constantinescu
Foto: AGERPRES
Fostul presedinte al Romaniei Emil Constantinescu a declarat, miercuri seara, la "Ora de foc" (Realitatea TV) ca Romania a ratat doua momente si doua proiecte extrem de importante pentru situatia tarii.

"Primul a fost proiectul meu din 2001 cand l-am propus pe Isarescu presedinte cu un Guvern de competente. Populatia nu a simtit momentul insa si nu l-a votat. Al doilea moment ratat a fost proiectul cu Johannis premier", a declarat Emil Constantinescu.

Acesta a facut o trecere in revista si a guvernelor care au condus tara din decembrie '89: "Guvernul cu diferite forme pe care l-am instalat si a functionat in mandatul meu a fost si responsabil si competent. Competent fiindca astazi se pot vedea efectele solutiilor adoptate. Am avut apoi un guvern intre 2001-2004 care a fost implicat in anumite cazuri de coruptie dar care avea si oameni competenti. Actualul Guvern este cel mai slab si incapabil dintre toate... si ia masuri atat de proaste si nu face dacat sa amane datoriile incat va compromite si viitoarea guvernare".

Fostul presedinte mai apreciaza ca nu putem spune ca suntem in criza economica din moment ce putem creste exporturile, dar spune ca pentru a stopa actuala stare de lucruri din economie "trebuie sa taiem lantul furturilor". "Va amintiti ca pe timpul meu Bivolaru fura pe rupte din banci desi stia ca va fi prins cum s-a si intamplat. Azi insa aceste furturi se fac legal. Trebuie reevaluate toate comenzile de stat o data cu inlaturarea presedintelui si a actualului guvern pentru ca atat presedintele cat si Guvernul reprezinta un grup comercial, de interese, care are un carcater oligarhic. Ori, atata timp cat acest grup oligarhic se afla la putere vor amana lucrurile."

Emil Constantinescu a incheiat cu un mesaj adresat romanilor pentru anul care vine: "Este mesajul pe care-l dau permanent de 10 ani. Demnitatea nationala este suma demnitatilor personale. Cuceriti-va respectul de sine fiecare. Nu aruncati vina pe clasa politica, pe presedintele tarii si pe Guvern. Este momentul ca fiecare sa-si construiasca propria sa viata si demnitate".


Citeste mai multe despre   





















4355 vizualizari

  • +41 (49 voturi)    
    competent la... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:02)

    Bogdan [anonim]

    furat a fost guvernul tau...ca sa nu mai spun de cei 15 000 de specialisti, sa nu mai spun de copiii presedintelui care au fost äranjati"in functii cheie dar si de marele presedinte care a mintit ca "toata lumea minte "...acum spune adevarul oare?
    • -12 (18 voturi)    
      necunoasterea ne face sa gresim (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:54)

      herman [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Constantinescu are doi copii - baiatul lucreaza la o firma care se ocupa cu montarea de retele de telefonie mobila (si le are cu tehnica)iar fata are o firma de consultanta infiintata dupa ce sa casatorit. Sa sti ca ii cunosc si pot spune ca te inseli daca crezi ca sunt aranjati. Se descurca ca noi toti, au totusi avantajul numelui. Povestile cu Dragos si tigareta este o gogoasa lansata de presa si lichele, nici macar nu a avut vre-o firma si nici nu fumeaza. Pot sa jur ca Dl. Emil nu o fapta care poate fi judecata - este un om de o cinste si moralitate greu de imaginat. Acest om nu a jicnit in viata lui pe nimeni. Sa sti ca cei 15 000 de specialisti au fost si sunt - din pacate noi nu ii vedem din cauza politicienilor. Te-as intreba sti un nume de inginer care proiecteaza drumuri si poduri? sunt sute in tara dar lumea stie de Basescu, Berceanu etc. care au fost ministrii. Pacat ca nu ai inteles ce a facut el pentru tara noastra - a luat hotarari grele (aduti aminte ca in vremea lui in Iugoslavia era razboi). Daca ai putea vorbi cu el cel putin o ora vei vedea ca este un mare om! Eu sufar enorm cand vad ce prost ne conduce si criticam un om care a muncit enorm.
      • +20 (20 voturi)    
        auci !!!! (Joi, 30 decembrie 2010, 0:10)

        OBS [anonim] i-a raspuns lui herman

        Domnu' Herman, aveti foarte mare dreptate; necunoasterea gramaticii te face sa gresesti ca un copil de clasa a II-a.

        Daca cu astfel de sustinatori a ramas "Tapul" m-am lamurit !!! Imi mai fac pentru a 1000-a oara "mea culpa" ca am dat banii pe biletul RATB in 1996 ca sa-l votez !

        Din toata ortografia dvs. precara, nu pricep sensul expresiei: "...moralitate greu de imaginat". Sunteti amabil sa-mi explicati ce ati vrut sa spuneti ??? :)))))))))

        P.S. Sunteti unul dintre cei 15.000 de specialisti ??????
      • +26 (26 voturi)    
        nimic (Joi, 30 decembrie 2010, 0:20)

        Necula [anonim] i-a raspuns lui herman

        L-am votat pe Constantinescu dar asteptarile tuturor au fost naruite rapid. Cred ca e un om onest dar la vremea aceea postul de presedinte a fost mult peste puterile lui. Pentru mine ramine cu "m-au invins fortele securitatii". Cu ce capital electoral avea si ce sprijin in occident, putea urni muntii din loc. Dar omul e slab, fara viziune, fara carisma, a fost un esec ptr toti, o alta sansa ratata.
        Domnule herman, mai multa atentie la gramatica.
        • +3 (5 voturi)    
          DA! (Joi, 30 decembrie 2010, 12:44)

          Vuck [utilizator] i-a raspuns lui Necula

          Sunt intru totul de acord cu ce spui.
          Constantinescu nu a fost suficient de barbat pentru postul de presedinte, iar faptul ca acuma palavrageste de pe margine nu dovedeste decat ca a ramas in continuare un om slab care se compatimeste pe el insusi si-ii acuza pe ceilalti.
          Un Penibil !
          • +1 (1 vot)    
            SPUNE-I.... (Vineri, 31 decembrie 2010, 14:27)

            gabriel anastasescu [anonim] i-a raspuns lui Vuck

            sa-l ia in echipa si pe Razvan Lucescu. Asa in " doi" pot face mai mult zgomot...desigur, " pentru nimic" .
        • +2 (2 voturi)    
          bravo domnule Necula (Joi, 30 decembrie 2010, 16:31)

          petre [anonim] i-a raspuns lui Necula

          A-ti spus ceea ce gandesc si eu despre domnul Constantinescu, pana la punct si virgula.Nu cred ca este o simpla coincidenta ,ci adevarul adevarat. Acest Don Quijote (in nici un caz Alexandru Ioan Cuza) al tranzitiei a fost ca si cavalerul tristei figuri, tragicomic,cu diferenta ca in timp ce modelul lui spaniol se folosea de o iapa,Rosinante,al noastra varianta se foloseste de un magar,Mugurel.
      • +18 (18 voturi)    
        Necunoasterea..ai spus lucru mare (Joi, 30 decembrie 2010, 0:24)

        Scippio [anonim] i-a raspuns lui herman

        Atunci poate il rogi pe Dl Emil sa ne povesteasca cum s-a putut transfera fiica lui dupa 1 an de studentie la geologie direct in anul 2 la ASE-Relatii Economice Internationale. Cand a fost intrebat, pe vremuri, Dl Emil a declarat senin ca fata a avut note bune. Stii , asta se intampla prin '91 cand la majoritatea facultatilor de stat inca se intra printr-un examen foarte greu. Unii se pregateau din greu ca sa intre la ASE si picau, in timp ce altii intrau la o facultate cu una dintre cele mai scazute concurente, unde tata era rector, luau si note bune si apoi sareau direct in anul 2 dincolo si fara examen si fara sa piarda macar un an. Din pacate nu prea exista, in mod oficial, pentru prostime nicio modalitate legala ca sa te transferi in felul asta de la o facultate la o alta si cu un profil total diferit. Nu se putea nici macar intre sectiile aceleiasi facultati. Dar poate iti explica preietenul tau , cinstitul si extraordinarul Emil cum pentru capabila sa fiica s-a putut.
        • -13 (15 voturi)    
          Mai nea Scippio, (Joi, 30 decembrie 2010, 1:37)

          Hanibal [anonim] i-a raspuns lui Scippio

          Matale ai dreptate dar se compara un transfer blatuit cu asta de acum care si-a facut fata europarlamentar cu 7 kilo de euroi pe luna platiti de statul roman, nu de UE cum cred fraierii ? Chiar ma intreb ,astora li s-au taiat cei 25% ?
          • +4 (4 voturi)    
            Mai nea Hanibal (Joi, 30 decembrie 2010, 11:33)

            Scippio [anonim] i-a raspuns lui Hanibal

            Stii ceva? Sunt satul de genul asta de comentarii pe langa subiect, pidosnice si de doi bani ca al matale . Aici subiectul este reprezentat de afirmatiile Dlui Bogdan din care reiese ce baiat bun, cinstit si corect a fost Dl Emil si cum copiii lui si-au croit singuri-singurei drumul in viata. In antiteza, nu-i asa, cu ticalosii si banditii de Basescu, Boc, etc. Daca nu stii ce-i ala subiect, poti cauta o carte de gramatica de scoala generala si si te vei lamuri.
            EBA n-are nicio legatura aici. Dar daca tot ai adus vorba, pana una alta, indiferent de cat de proasta sau desteapta este EBA a acces pe acel loc de europarlamentar pentru ca a primit numarul de voturi necesar, intr-o competitie publica si deschisa si nu de pe listele PDL. Unii au votat-o. Asta este. Indiferent daca noua ne place sau nu. Tot asa cum altii l-au votat pe Vadim, altii pe Becali , altii pe Tokes. Cu ce-or fi astia trei mai buni pentru Romania decat EBA nu se stie, dar n-am vazut sa caraie pe subiectul asta pe nimeni din corul bocitoarelor ce se da permanent cu fundul de pamant pe subiectul EBA.
        • +5 (5 voturi)    
          rector la facultate ?! (Joi, 30 decembrie 2010, 10:05)

          hanibal lector [anonim] i-a raspuns lui Scippio

          parca fusese secretar pcr pe ub.
          in 91 era deja rector ?!

          revenind la meritele lui, lasand copiii deoparte, cred ca este un fanfaron.
          slabiciunea lui a venit si dela staff. avea un consilier obtuz, dovedit secu, o avea pe madam zoe... tot unul si unul.
          cum sa nu fie invins de secu, cand toti din jur erau d'acolo.
          ciorbea a avut un rol mai pozitiv decat al lui milu.
          cred ca petre roman ar fi fost mai bun de prim ministru. ar fi tinut si alianta mai stransa.
          cu vasile ghiul, chiar a dat'o in bara...

          dupa razboi, multi viteji....
      • +10 (10 voturi)    
        ...faptele te contrazic... (Joi, 30 decembrie 2010, 0:24)

        John [anonim] i-a raspuns lui herman

        ...am ramas stupefiat cand l-am vazut la TV - la aeroport conducand romanii care plecau si urandu-le sa nu uite romanica...
        ...in loc sa cadaa in genuchi sa nu plece a fost complice...
        ...atunci a inceput lovitura de gratie data Romaniei - fara specialisti va ramane in genuchi pana nu vor veni poate chinezii sau indienii sau poate rusii sau ucrainienii sa salveze ce se mai poate...
        ...a mentinut si promovat lichelele si mediocritatila mai dihai ca nastase si iliescu..peste tot inclusiv in diplomatie....
        ...lozinca cu demnitatea este OK...dar din pacate este ca la comunisti...cu democratia si totalitarismul...
        ...din pacate mediocritate sa...continuata cu succes de succesorii sai au adus romania mai departe in colaps...
        ...va ramane in istorie ca unul din neocomunistii educati dela gradinita pana la studii academice si in continuare in masina tipica de minciuni, inselatorii si modificarea realitatii...unmediocru limitat...
        ...fara curajul raspunderii si asumarea erorilor nimeni nu scapa de judecata celorlalti si nimic nu se poate indrepta...
      • +8 (8 voturi)    
        Fugi ca ne sperii (Joi, 30 decembrie 2010, 1:18)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui herman

        "om de o cinste si moralitate greu de imaginat" dupa ce a facut geologia la cel mai inalt nivel, la venirea papei, spunea ca "D-zeu ne-a ales ca popor sa facem unirea crestinilor", perla asta groteasca este greu s-o auzi din gura altor geologi din lume.
      • +6 (6 voturi)    
        Emil Constantinescu ... (Joi, 30 decembrie 2010, 7:12)

        yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui herman

        ... este probabil un mare om (universitar, sot, tata, prieten, cunoscut), dar nu a fost un mare presedinte
        a cazut in aproape toate capcanele intinse de PSD - economice si politice - si practic nu a guvernat, a fost complet placat de PSD care de altfel a incercat si incearca sa faca acelasi lucru si cu actualul guvern si actualul presedinte, dar cu rezultate mai modeste, din fericire ...
      • +2 (2 voturi)    
        Emil a facut pactu' cu Diavolu rosu... (Joi, 30 decembrie 2010, 14:39)

        'faptele vorbeste..." [anonim] i-a raspuns lui herman

        si a fost lasat sa fie si el presedinte, anii cand a fost pres. au fost anii cand tara noastra trebuia sa rambuseze niste excese de imprumuturi ale PSD si deci el a fost de post de 'urma scapa turma'

        Acum dupa ce a facut 'para'ndarat' chiar ca nu ar mai avea ce spune.. afara de momentele cand i se cere acest lucru... mai face parte din 'decor' ....
        Frati romani.... aparati-va de nemernici ! Ma-i tineti minte cat de ingaduotor era tov.Ilici al ns. cand Emilutz facea 'alba / nagra' cu ochelarii aia... pai numai in prost putea sa creada ca astia nu's la Pace...; sa fi seriosi si asa - sa n u fim PROSTI !
  • +32 (34 voturi)    
    "nici o dilema" (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:03)

    patratel [utilizator]

    Domnule "fost" v-am votat pe dumneavoastra, decat pe Iliescu, cum l-am votat pe Iliescu decat pe Vadim. Este tot ce se poate spune despre d-vs. Pacat ca SENIORUL se intoarce in mormant.
  • +39 (41 voturi)    
    Un idiot (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:05)

    cobra [anonim]

    Pentru mine, E. Constantinescu rămâne un idiot de primă clasă. Să beneficiezi de o popularitate atât de mare la un anumit moment dat şi să n-o valorifici e o dovadă de incompetenţă politică. I-aş aminti acestui individ şi de moralitate politică într-un caz mai special dar deja îi cerem prea mult.
    Asocierea lui cu Dorin Marian l-a tras cel mai mult în jos prin efectele negative pe termen lung.
    Dar astea sunt pentru cunoscători...
    Ar trebui să-i amintească cineva că nu este nevoie să vrei, ci mai trebuie să şi poţi. Nu mă refer la cumpărarea de ţigări pentru Coposu, ci la conducerea competentă a ţării.
    • +8 (10 voturi)    
      de acord! (Joi, 30 decembrie 2010, 1:26)

      Dan Costea [anonim] i-a raspuns lui cobra

      C-tinescu = idiot de prima clasa.
  • +24 (28 voturi)    
    Asteptari inselate (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:06)

    Tapul [anonim]

    Poate totusi ne amintim "tigaretele cu flagrant"... si episodul Madrid..
    Sa nu comentam "tradarea de tara" cu Ucraina.
  • +29 (31 voturi)    
    mercenarul (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:09)

    Serje [utilizator]

    Da matale ce demnitate ai sa trancanesti asemenea ineptii !?
    Esti mercenarul platit al oligarhiei iar oligarhie inseamna Paturiciu, Felix Voiculescu, Nus Vantu, in zgarda carora latri ca un dobitoc sarac cu duhul.
    Si te-am mai si votat atunci. Nu vedeam ca esti chiar intr-atata de prost si perfid.
  • -24 (28 voturi)    
    Are dreptate Milica de data asta... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:13)

    sceptiucul [anonim]

    Daca reforma lui Basescu este ca un medic sa aiba salariul cat o femeie de serviciu dintr-un minister, o invatatoare sa viseze la 200 de euro pe luna, un conferentiar dr. -> 350 euro.... mai bine fara reforma.
    Este greu sa iti pastrezi deminitatea cand esti ametit de foame.
    • +7 (9 voturi)    
      si tot Base e de vina ... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:09)

      clandestin [anonim] i-a raspuns lui sceptiucul

      tot la imparati am ramas ... feudalism...
    • +10 (12 voturi)    
      shi pana acuma? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:40)

      toro [utilizator] i-a raspuns lui sceptiucul

      Cat naiba aveau salariu de nu mureau de foame?
  • +30 (36 voturi)    
    Sa trezit si asta (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:14)

    florin [anonim]

    Constantinescule ai fost cel mai slab presedinte pe care la avut Romania. Ai fost veriga slaba a alinatei ai dezamagit pe toata lumea. Sa nici nu idrasnesti sa te compari cu Base
    • -4 (12 voturi)    
      s-a* si l-a* (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:42)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui florin

      N-a fost cel mai slab, ci cel mai nepopular.
      Multe din masurile luate in perioada mandatului sau ar fi trebuit luate imediat dupa Revolutie, bineinteles, pe termen scurt populatia ar fi suferit din cauza tranzitiei.
      Sau, poate tu mergi pe principiul cu care a prostit Iliescu plebea dupa '89 cu mottoul "Nu ne vindem tara" (chiar daca acum ne-am ruga in genunchi de Mercedes sa ne bage macar in seama).
      Oricum, m-a amuzat cum ti-ai incheiat comentariul, imi imaginez ca si tonul era unul ca de bunica ce ii atrage atentia nepotului nazdravan sa nu faca prostioare.
    • -4 (10 voturi)    
      voturile si gramatica (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:54)

      gaga [anonim] i-a raspuns lui florin

      Incep sa cred ca la Hotnews se voteaza cel mai bine postarile cu cele mai multe greseli de gramatica ceea ce este jenant. Nici textele colocviale nu pot suporta "sa trezit", "la avut etc. Sau votantii sunt din aceeasi categorie! Si exemplele pot continua si pe la alte postari.
  • +20 (22 voturi)    
    ar trebui sa se abtina (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:14)

    nico [anonim]

    D-nul Constantinescu ar trebui sa se abtina numai si pentru a bloca accesul unor demagogi (..) ca Poanta si Crin (si binenteles cei din spate, Bombo, Paturiciu, etc). Sa gaseasca el acei "ingeri" care sa guverneze RO fara asi trage foloase (vezi tari din vest gen Franta). Credeti d-nle Constantinescu ca bogatia politicienilor din Vest vine din salarii su bonuri de masa ? Aaa, sunt mult mai perfectionati si nu asa primitivi ca la noi, asta-i altceva-
  • +25 (29 voturi)    
    cine s-a gasit sa dea cu piatra... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:15)

    dan [anonim]

    din pacate, Emil Constantinescu reprezinta pt. mine, cel putin, simbolul esecului. a venit pe un imens val de sustinere si simpatie si a sfarsit lamentabil, impreuna cu CDR-ul. daca ne amintim de imagini ca Ciorbea, Remes, Radu Vasile, ma mir ca tocmai dansul comenteaza...a trebuit sa vina cea mai grea criza din ultima suta de ani, pentru ca un guvern sa fie mai hulit ca cel care a fost sub Constantinescu/ Ciorbea...
    trist...
  • +25 (29 voturi)    
    Cum indraznesti? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:16)

    Caloianu [anonim]

    SICTIR, n-ai fost in stare nici sa-l aduci pe rege in tara! Te-ai indragostit de postura de presedinte, functie care a fost o palarie prea mare pentru capul dumitale. Oare iei si dumneata bani de la SOV ca sa propagi defetismul? Esti gelos pe calitatile lui Basescu care dumitale iti lipsesc.
    • +10 (12 voturi)    
      Normal (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:30)

      Serje [utilizator] i-a raspuns lui Caloianu

      Pai e normal ca ia bani daca apare pe ecranul lui SOV. Orice declaratie acolo se plateste foarte bine din banii furati de SOV de mine, de la tine si de la ceilalti. De unde sa traiasca saracul ca pensia nu i-o fi de ajuns pentru pretentiile sale.
      Noi suntem de vina ca tinem asa talhari ca SOV sau Felix, doi securisti cu acte, in libertate, ca sa ne tavalugeasca apoi cu palavre platite din banii nostri.
      Mari destepti ei si mari prosti noi ca nu facem demonstratie la palatele lor ca sa fie inchisi, sa ne primeasca si Franta sau Germania in Shengen.
      De aia nu ne primesc, din cauza ca nu ne merge justitia si tinem astfel de talhari, fosti securisti notorii, in libertate.
  • +9 (11 voturi)    
    Emil cel invins de "Servicii"... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:19)

    Raluca [anonim]

    Emile! Te-am votat cu toata speranta si increderea...si m-ai dezamagit profund... Sa-ti fie rusine!
  • +6 (10 voturi)    
    asta a fost presedinte? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:20)

    gigi [anonim]

    oare cum a reusit individul asta sa ajunga presedinte la vremea aia?
    ar trebui sa existe niste verificari inainte ca sa nu poata sa candideze orice papa lapte
    • +3 (3 voturi)    
      Emil Constantinescu:Guvernul meu.... (Joi, 30 decembrie 2010, 8:28)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui gigi

      daca a fost spion al rusilor? nimeni nu spune nimic de asta! Il banui si mai mult a fost si este aprope de
      marea sulfa,care s-a aciuit pe langa presa tonomata,ilustrul Ciuvica, jena care apare cu fatza lui acra si perversa, pe sticlele televiziunilor perverse.
      Fosti de dreapta amandoi si stau cu sufertasul la marele cotoi securist! Acest individ penibil,care a pacalit sperantele multor romani de bun simt, isi da cu parerea in toata presa,culmea ca si aici, a reusit sa se furiseze. O mare pacaleala pentru Romania si culmea ca nu tace, nu dispare! Numai sotia, pe vremuri o Ana Pauker in familie,i-ar mai fi putut oprii nerusinarile de om decazut.
  • +2 (6 voturi)    
    ne nebunesc de cap nesimtitii astia de politicieni (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:20)

    nevermind [anonim]

    daca un fost presedinte al acestei tari declara: "Emil Constantinescu: Guvernul meu a fost si responsabil si competent. Actualul Guvern si presedintele alcatuiesc un grup oligarhic"... ne dam seama cat de varza e tara asta ...
    ne nebunesc de cap nesimtitii astia de politicieni... sau cel putin, pe mine... n-au scrupule si se mai si dau etalon... tulburi vremuri ...
  • +12 (14 voturi)    
    Dovezi domnule presedinte (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:21)

    Doc [anonim]

    As putea crede ca Basescu e un mafiot. Dar unii oameni mai au nevoie si de dovezi; pentru unii nu e suficienta marturia plina de patima a lui Antiescu sau a lui Poanta data pe la televiziunile controlate de oligarhi turnatori (la astia chiar sunt dovezi)

    Daca va limitati doar la a-l acuza isteric pe Basescu fara a veni cu argumente sau dovezi, atunci domnule presedinte, cu parere de rau, incepeti sa semanati cu tonomatele penibile ce apar seara de seara pe sticla.
  • +11 (13 voturi)    
    ... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:22)

    ileana [anonim]

    Miluta, baiatule, cati ani ne-ai mancat...cate sperante ne-ai naruit...
  • +11 (13 voturi)    
    Deziluzia vietii mele (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:22)

    ion [anonim]

    .Ati fost deziluzia vietii mele.Imi amintesc cum caram cu masina manifeste in satul natal si va faceam propaganda si apoi din cauza asta toti prietenii si cunoscutii mi-au intors spatele.Dupa patru ani de guvernare "RESPONSABILA" PSD cu Iliesc u in frunte a revenit pe cai mari ca si PRM care a scos 28% si era cat pe ce sa ne alegem cu Vadim presedinte, Atat de responsabila a fost guvernarea CDR incat ati ajutat PNTCD sa-si dea obstescul sfarsit..Va mai amintiti de promisiunile primelor 200 zile cu cei 15.000 de specialisti. promisi ?Daca faceati 10% din ce ati promis aveati curajul sa mai candidati o data si sa va continuati reformele incepute..Ati fost lamentabil d-le profesor.Si asta v-o spune un fost admirator.ATI FOST DEZILUZIA VIETII MELE.......Sunt convins ca daca azi ati mai candida ati lua 0,0001%.Prin astfel de declaratii va faceti inca o data de ras.Vorba proverbului;"daca taceai ,filozof erai".Parole,parole,parole.........
    • +3 (3 voturi)    
      EROARE (Joi, 30 decembrie 2010, 8:42)

      varga [anonim] i-a raspuns lui ion

      Subscriu. Am facut la fel.De atunci m-am linistit cu politica.
  • +11 (13 voturi)    
    HAHAHA (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:27)

    TopCat [utilizator]

    Du-te bre nea Emile cu capra d`acilisa! Esti ca triunghiul bermudelor pentru Romania. perioada cat ai fost tu presedinte nu exista in analele tarii.
  • -12 (14 voturi)    
    o gramada de idioti (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:46)

    laurentiucat [anonim]

    constantinescu a deschis calea spre nato si ue si a impins lucrurile inainte.impotriva curentului general de opinie a ales alianta cu nato.bivvolaru e singurul palamentar acuzat care a facut puscarie..acu cu campionul basescu la carma luptei anticoruptie e cu ridzi ,cu justitie televizata..si frectii..
    ciocu mic ..competentilor,cinstitilor..
    p.s.
    a mai aparut un scandal acu..igas..
    • +6 (6 voturi)    
      mai citeste (Joi, 30 decembrie 2010, 1:46)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      Bivolaru a facut parnaie pt. ca a dat un tun care este comparabil cu Vantu, imi aduc aminte ca era 2% din PIB pt 2 ani sa platim paguba lui bivolaru care a furat cu colegii din psd, apoi a facut 2 ani de parnaie, la rizi este un mizilic microscopic in comparatie cu tunurile psd.
      • 0 (0 voturi)    
        esti prost..informat (Joi, 30 decembrie 2010, 16:24)

        laurentiucat [anonim] i-a raspuns lui Vlad-I

        a facut approape 3 ani de puscarie ptr aproape 50 de mil de euro in dauna brd care era privatizata si detinuta de societe generale.
        deci nu 2% din pib..iar pe vantu care era prieten cu base in 2004 sa-l bage la ocna acum cand sunteti de 6 ani cu justitia in brate.
        deci cum am stabilit la inceput ..esti prost..informat si..tendentios..
    • +2 (2 voturi)    
      Idiot esti tu ..... (Joi, 30 decembrie 2010, 8:28)

      California [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      Daca te oftici asa de tare, scoate-l pe Voicu cel plin de "relatii" de la racoare si pune-l in locul lui Igas....sa vezi cum duduie banutii in buzunarele voastre de saraci ...cu duhul. Sa vezi cum se deschid portile Schengen-ului si va roaga frumos sa ii lasati sa vina si ei in Poiana Brasov sa rabde putin de foame; sau pe plaja la Mamaia ca tot a lasat Mazare un loc liber de cand s-a mutat in Brazilia ca primar "animal". Este foamete mare, mall-urile Romaniei dau faliment, n-a mai calcat picior de cumparator pe acolo de cand e presedinte "dictatorul". Noroc ca mai face Vanghele cate o donatie cu mici si bere.
      • 0 (0 voturi)    
        ce legatura are? (Joi, 30 decembrie 2010, 16:28)

        laurentiucat [anonim] i-a raspuns lui California

        deci schengen nix,..competenta nix,cinste nix,taieri..da,somaj da,datorii da..nu ti se pare ca nu vezi bine?
        ce legatura are voinea care e arestat nu condamnat si cu ce am zis eu?
        sau asa stii sa raspunzi la chestii punctuale..?
        pe voicu,pe patriciu,pe voiculescu sa-i bage la taiat sare...da si pe ai vostri..sa ramaneti niste biete vuvuzele portocalii moarte de foame..
  • +7 (9 voturi)    
    _ (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:47)

    v [anonim]

    e simplat treaba: s-a observat ca in ultimul an Base si pdl-ul sunt injurati de majoritatea populatiei si toate nulitatile si fosilele uitate profita acum de efectul 'dusmanul dusmanului meu mi-e prieten' si hai la trancaneala sa injure pe portocalii. Cine l-ar mai fi bagat in seama si pe asta in mod normal. Catre Redactie: va rog sa nu o dati in telenovele pentru barbati, ca la posturile fotbalistice.
  • +9 (11 voturi)    
    emil (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:47)

    ovi [anonim]

    Emilut, din strafundurile istoriei, la capatul tunelului tu esti luminita care ne orbeste. Profunda ta gandire ne lipseste, iar nerecunoscatorii acestia nu te inteleg. Noroc cu realitatea si antenele melcului sportiv, care inca te mai folosesc la capacitatea maxima.
    Asa baieti sa nu rugineasca, trageti tare ca se filmeaza...
  • +7 (9 voturi)    
    Timpul trece...si.cred ca... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:49)

    Maria [anonim]

    "daca taceai filosof ramaneai!"
  • -12 (14 voturi)    
    pana la 22,16 (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:50)

    taranistu [utilizator]

    numa postaci PDL...
  • -1 (7 voturi)    
    Ministri unu' si unu' (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:55)

    George [anonim]

    Tov Constantinescu, o fi fost guvernul d-voastra responsabil si competent insa avea un ministru al transporturilor ceva de speriat dom'le... Da, da, ma refer la ala care trambita pe toate televiziunile ca Romania nu are nevoie de autostrazi, stii mata care - de competent ce era a ajuns sus, sus... Genul "gura mare si realizari zero"
    Si ca el mai erau cativa la fel de competenti asa ca va rog sa ma scuzati cu guvernul "responsabil si competent".
  • +9 (11 voturi)    
    Despre cabotini (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:57)

    Clujean [anonim]

    Domnul Constantinescu e un Florin Piersic al politicii bastinase. Ambii sunt atat de indragostiti de propria imagine, incat se fac de ras, cu consecventa, la fiecare aparitie in public, dar nu se lecuiesc si mai vor.Nimic mai ridicol decat aerul stupid-solemn, "profetic", al ex-presedintelui. Sigur, ma supara faptul ca am fost nevoit sa-l votez, desi nu-mi faceam iluzii, dar mai grav mi s-a parut faptul ca a ridiculizat, prin lipsa-i de consistenta politica, manageriala si intelectuala, chiar ce a reusit coalitia (in ciuda faptului ca a procopsit-o cu un prim-ministru turnator, agramat si cu un altul monomaniac): curatarea sistemului bancar, evitarea incetarii de plati, accelerarea privatizarii, restaurarea autoritatii de stat prin eradicarea mineriadelor, trecerea pe crestere economica. Cum poti vorbi insa de corectitudine si performanta cand il tii in guvern pe Remes, receptionerul de caltabosi, pe Muresan, manipulatorul de carnati, sau pe unchiul atemporal Diaconescu? Noroc cu Isarescu, ca ne-a salvat nitel obrazul!
  • +8 (10 voturi)    
    draga Emil, (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:58)

    vali65 [anonim]

    Am fost un sustinator fervent al tau la vremea ta pana la capat.
    Odata ce te-ai retras ar trebui sa ne lasi in pace!
    Ma indispune teribil sa vad ca te-ai luat la toarta cu Iliescu responsabil de moartea a sute de oameni la revolutie si de nenumaratele mineriade ulterioare.Deasemenea nu inteleg cum de acum esti partener cu Voiculescu cel care ti-a inscenat tot felul de "tigarete" care te-au facut praf la vremea respectiva.
    Stiu ca Basescu la dat jos pe Ciorbea si ca ii porti pica personala pentru asta. De aici si pana la a te face din acest motiv partener cu banditi si delatori de puscariasi ca Vintu, Voiculescu, etc. e cale lunga. Ca sa nu mai vorbim ca Ciorbea este asa cum se vede acum foarte clar, un papa-lapte.
    Esti o continua vale a plangerii si ar fi cazul sa ne mai lasi !
    Cu regret, mi-am pierdut orice stima pentru tine.
  • +10 (12 voturi)    
    Emil Constantinescu... cine-i asta?? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:59)

    370H-SSV-0773H [utilizator]

    Asta va fi replica tuturor, peste doar cativa ani, la auzul acestui nume... Esti de plans, d-le Constantinescu! Nici macar acum, dupa atatia ani de cand ne-ai inselat asteptarile in cel mai groaznic mod imaginabil, e clar ca nu ai inteles nimic. Nici atunci si nici acum nu traiesti aici, cu noi... Esti undeva departe, din ce in ce mai departe, pe masura ce trec anii... Si sa-ti mai spun una, old man, nici macar nu-mi starnesti mila... nici macar atat... vei disparea si tu in neantul istoriei ca un oarecare ce a fost aruncat de valul istoriei la locul si momentul nepotrivit. Vei impartasi si tu soarta atator ilustri necunoscuti...
  • +9 (11 voturi)    
    ipocrit. (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:01)

    yolanda [anonim]

    fantastic cata ipocrizie. azi maine vine si nastase sa ne spuna ca nmatusa tamara traieste din pensie si nu-i mai ajunge iar iliescu se va plange ca a fost agresat de minieri ...
  • +7 (9 voturi)    
    In sfarsit o gluma buna saptamana asta (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:03)

    Marius [anonim]

    :))
  • +8 (10 voturi)    
    oligarhi? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:06)

    Shaq [anonim]

    Nu i-a crapat obrazul cind vorbea de oligarhi la televiziunea lui Vantu? Sau cind a dat exemplul cu Bivolaru, nu i s-a parut ca e o contradictie pe undeva ca vrea sa scape tara de oligarhi cu ajutorul partidului lui Bivolaru?
  • +9 (11 voturi)    
    delirul diversionist al clicii rosii (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:06)

    flit [anonim]

    "invins de sistemul" de baroni al lui ilici-kgb - asa se declara acest maimutoi Constantinescu, presedinte (din pacate) de tara in momentul in care Romania a votat SCHIMBAREA, ABOLIREA BOLSHEVISMULUI ! Insa aceasta zdreanta umana vine azi si da lectii de guvernare de la o vuvuzea patronata de SOV, un terminator de bani publici, un infractor odios care-si traieste ultimile clipe de libertate... Slujbas demn de mila al schiopului, constantinescu se prostitueaza ciclic pe sticla TV-lui dand glas potlogariilor diversioniste coapte in laboratoarele retelei de baroni ai lui ilici si ai oligarhilor PSD-isto-PeNaLi...
    Romaniei i-a fost dat sa fie tinuta 20 de ani in jug de toate leprele ce defileaza pe posturile TV pro-ruse ale lui SOV si Felix. Si ne mai intrebam de ne-a mers atat de bine... Semnele de vindecare ale Romaniei sunt evidente cu fiecare latrat de disperare ale acestei caracatite CIURUITE, tinuta DEPARTE DE BANII STATULUI !
  • +4 (6 voturi)    
    are dreptul la o parere - chiar daca... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:13)

    gaspar [anonim]

    eu personal ii respect pe cei care au fost presedintii romaniei pentru ca numai ei stiu presiunile la care au fost supusi, si jocurile murdare care li-i s-au pregatit de catre altii.

    acum toata lumea da in basescu si boc, care fac si ei multe greseli specifice tuturor presedintilor romaniei: oscilarea intre romania supusa marilor puteri (ghiorghiu dej, iliescu, constantinescu) si romania buricul pamantului (ceausescu, basescu).

    din aceste doua rele tot timpul doar cei care traiesc in aceasta tara au de suferit, atata timp cat presedintii, prim ministrii, guvernul, opozitia nu au anumite principii si nu lupta ca populatiei sa ii fie bine.

    citesc astazi pe net: grecia salvata de la faliment, irlanda ajutata cu x miliarde de euro, iar noi romanii suntem santajati si creduli si acceptam totul, si plecam capul.

    citesc iarasi pe net solutia unui posibil viitor presedinte - crin antonescu - propune o alianta puternica intre psd pnl udmr cu un candidat unic la resedentie - pai bai cretinilor voi nu va dati seama ca romania e o tara democratica, in care cel putin ardelenii si o parte din moldova si muntenia nu voteaza la comanda ci in functie de cine vine cu un program de guvernare credibil - si voua chiar asta v a lipseste.
    e clar ca dupa masurile acestea de austeritate pdl-ul nu va obtine mai mult de 20 %, e clar ca va veni alt partid la putere si deasta tot strig - orice partid trebuie sa mearga pe calea onoarei, cu un program credibil, cu un presedinte si un prim ministru care sa cunoasca istoria si sa fie patriot pentru ca altfel o sa repete la nesfarsit greselile celor de dinaintea lui.

    nu uitati ca diaconescu va obtine ce doreste el de fapt - 5 % ca sa intre in parlament.

    in fine oricum scena politica se va schimba deasta si lui ponta si lui crin antonescu sa le transmita cineva sa le vina mintea la cap ca unul din ei vor fi viitorul presedinte sau in orice caz unul din partidul lor.

    romania tu n-ai nici o vina si deasta te iubim
  • +5 (9 voturi)    
    Ce nesimtit (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:14)

    eu [anonim]

    Cat de nesimtit sa fi sa zici asa ceva!?!?! :)))))
  • +6 (10 voturi)    
    Tovarasi !!! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:16)

    ALO ALO [anonim]

    Domnu; Cnstescu .... Antipa e putin mai in fata si la dreapta , dupa ce treci de guvern..

    Ai incurcat adresa ...
  • +9 (9 voturi)    
    de fapt, doar 1 din 3 (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:17)

    schmoukiz [utilizator]

    Guvernele propuse de Emil Constantinescu au fost:
    1, Victor Ciorbea - responsabil, dar nu prea competent
    2, Radu Vasile - nici responsabil nici competent
    3, Mugur Isarescu - aici sunt de acord
  • +7 (9 voturi)    
    com (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:17)

    x [anonim]

    Prietne Constantinescu... mai gandeste-te inaite sa vorbesti.... Deocamdata inca il lingi pe Voiculescu. Hai pa
  • +7 (9 voturi)    
    ouau! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:20)

    rochiri [utilizator]

    Am si uitat ca asta a fost presedinte!
    • -2 (6 voturi)    
      in contra uitarii! (Joi, 30 decembrie 2010, 0:10)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      Viagra ajuta la altceva, incearca ginseng.
  • -7 (9 voturi)    
    Ce politicieni mai mincinosi avem... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:20)

    Marius [anonim]

    Stati linistiti ca borfasii de politicieni vor ramane vesnic bogati! Sunt cei mai mari hoti ai Romaniei post-ceausiste! Eu, oricum, nu mai am incredere politicienii romani. Nu am mai votat din 1996 si nu o voi mai face in vecii vecilor amin!!!
  • +7 (9 voturi)    
    MARII SPECIALISTI (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:20)

    Silviu [anonim]

    Am avut ocazia sa cunosc si inca bine unu dintre favoritii Domnului Constantinescu. E vorba de Sorin DImitriu, care intr-adevar, este un om de "mare valoare" Securist dovedit, nepot al lui Victor Stanculescu, care acu cica preda economie pe la Politehnica, fara a avea macar 5 minute de studii economice. Mai e si presedinte la CCIB, pe care l-a pus pe butuci, prin CEDAREA ACTIUNILOR DETINUTE LA ROMEXPO - si presa tace.... L-am amintit pe Sorinel...ca la un moment dat il dorea prim ministru ne-a milica.... RUSINE SA ITI FIE IMPOSTORULE, ca ne-ai pacalit ca te-m votat. Nu mi-e drag PDL, nu-mi e drag Basescu, dar cand vad clica astora...ma apuca sila si sper sa guverneze PDL si BASE mult si bine, sa ne fereasca de nenorocitii astia
    • +2 (2 voturi)    
      Sorin Dimitriu (Joi, 30 decembrie 2010, 9:00)

      xian [utilizator] i-a raspuns lui Silviu

      ...in anul 1959 acest individ ere secretar de partid la fostul IPROMET Inst. de Proiectari Metalurgice aflat pe Calea Victoriei in cladirea unde acum este B1Tv vis a vis de fostul magazin ROMARTA
  • +5 (7 voturi)    
    MARII SPECIALISTI (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:20)

    Silviu [anonim]

    Am avut ocazia sa cunosc si inca bine unu dintre favoritii Domnului Constantinescu. E vorba de Sorin DImitriu, care intr-adevar, este un om de "mare valoare" Securist dovedit, nepot al lui Victor Stanculescu, care acu cica preda economie pe la Politehnica, fara a avea macar 5 minute de studii economice. Mai e si presedinte la CCIB, pe care l-a pus pe butuci, prin CEDAREA ACTIUNILOR DETINUTE LA ROMEXPO - si presa tace.... L-am amintit pe Sorinel...ca la un moment dat il dorea prim ministru ne-a milica.... RUSINE SA ITI FIE IMPOSTORULE, ca ne-ai pacalit ca te-m votat. Nu mi-e drag PDL, nu-mi e drag Basescu, dar cand vad clica astora...ma apuca sila si sper sa guverneze PDL si BASE mult si bine, sa ne fereasca de nenorocitii astia
  • +9 (11 voturi)    
    debilul (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:21)

    Dan Florin [anonim]

    Tovarase secretar pcr nu ai fost in stare sa faci nimic pentru Romania avand atata popularitate - te-a invins securitatea asa cum ai declarat si nu ai avut decenta sa recunosi afirmatia facuta . Ai avut un premier care trimitea populatia la pescuit ,minierii la cules fructe de padure ,sau ai uitat caricaturile din presa nationala in care apareai demolatorul tarii? Acum ai obraznicia sa apari in diferite emisiuni tv si sa critici guvernul si presedintele cu ce nu ai fost tu in stare sa faci . RUSINE
  • +8 (10 voturi)    
    !!! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:32)

    dan [anonim]

    esti mai penibil ca Ciuvica.
    De ce dracu toti din gasca ta sunt nebuni: Ciorbea, Ciuvica, ...
  • +9 (11 voturi)    
    Incredibil! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:38)

    Caloianu [anonim]

    UITATI-VA LA EL, narcisistul, esecul personificat care acum are cea mai buna parere despre sine.
  • +7 (7 voturi)    
    Milica (Joi, 30 decembrie 2010, 0:06)

    blend-a-merde [anonim]

    Eu mi-l amintesc pe Emil doar calcand pe minge, inainte de un campionat mondial, de-au sarit SPP-istii sa-l prinda. Acum insista sa calce si in strachini.
  • +8 (8 voturi)    
    Sa-ti fie rusine, Tapule! (Joi, 30 decembrie 2010, 0:17)

    Tinu [anonim]

    Sa-ti fie rusine, Tapule! Ai fost si esti un impostor.
  • +5 (5 voturi)    
    tapu' (Joi, 30 decembrie 2010, 0:43)

    Radu [anonim]

    Dute si fa ceva mai util !!! Te-ai dat laoparte iar acum faci "talente".Nu vezi ca esti in continuare "macat"de strusturile securitatii ? Pleaca si macar acum tine-te de cuvant si nu mai fa politica !J___a !
  • +4 (4 voturi)    
    Mda... (Joi, 30 decembrie 2010, 0:59)

    Sibian [anonim]

    De taceai, filozof ramaneai! Cu afirmatiile de mai sus Dl. Prof. Dr. v-ati DESCALIFICAT singur!
  • +6 (6 voturi)    
    saracu (Joi, 30 decembrie 2010, 1:07)

    Cristian [anonim]

    vai de el,nenea acesta nu cred ca e conectat la realitate ...si nici nu a fost vreodata ...cel putin nu la cea politica din tara aceasta ,chiar nu inteleg ce mai cauta sa apara ,oricum trage in jos imagine oricarei formatiuni politice din care face parte

    la un moment in istorie a fost speranta multora ,s-a dovedit insa a fi poate cel mai prost presedinte care l-a avut romania postrevolutie...
  • +7 (7 voturi)    
    multi viteji (Joi, 30 decembrie 2010, 1:28)

    Mircea [anonim]

    Sefu', ne lasi? Trebuia sa fii mare si tare cand te cocotasem in varful carului, nu a jde'mia zi dupa Scripturi! Ia-ti competentii (cu tot cu aia 15.000 de specialisti), da-le galetuse si lopetele si faceti o republicuta a voastra, in Sahara - acolo nu aveti ce sa mai demolati. Si acolo poti sa lasi si o "dara"... in nisip.
  • +5 (5 voturi)    
    curiozitate (Joi, 30 decembrie 2010, 1:46)

    TopCat [utilizator]

    voi ati observat ca mereu sunt 2 voturi impotriva democratiei? chiar asa mult au saracit matusile iliesciene? vai mama lor de amarasteni hotomanii.
  • -5 (7 voturi)    
    Hotnews, comentariile de mai sus te reprezinta? (Joi, 30 decembrie 2010, 2:27)

    .... [utilizator]

    Comentarii mai mizerabile ca cele care insotesc aceasta stire rar poti sa-ti imaginezi. Se pare ca in jurul mijloacelor propagandistice ale puterii se aduna tot ce are mai infect natia aceasta. La ce viitor al acestei tari se mai poate gandi cineva atunci cand puterea e in mana unor indivizi care par sa urasca tot ce depaseste nimicnicia lor?
    • +2 (4 voturi)    
      Auocritica prprrr... (Joi, 30 decembrie 2010, 8:44)

      California [utilizator] i-a raspuns lui ....

      Te felicit pentru intelepciunea de ati face AUTOCRITICA. Ai dreptate, aici nu este locul tau. Intoarce-te la Realitatea TV, si daca te plictisesti treci pe la Antene, cred ca au marfa proaspata : "jos dictatorul". Sa nu mai treci pe la noi ca nu suntem acasa.
  • +5 (7 voturi)    
    Sa-i fie rusine ! (Joi, 30 decembrie 2010, 2:34)

    Vlad-I [utilizator]

    Un om debil si frustrat, marinarul o fi el dela tara, dar a demonstrat ca poate lupta cu tot sistemul si da cand vrea muschii lui de pamant cu psd. Tradatorilor nu le-a ramas decat sa intoxice poporul cu minciuni subtile, la antene si realitatea.
  • +2 (2 voturi)    
    Realitate sau irealitate... (Joi, 30 decembrie 2010, 2:53)

    Snake Eyes [utilizator]

    Mai rai decat comunistii au fost securistii,ceea ce s-a dovedit si dupa 89 pana in prezent din pacate... asa ca butonati linistiti ca tot aia e,ce platformele lor...de orice fel :))
  • +3 (3 voturi)    
    deceptionatul (Joi, 30 decembrie 2010, 6:38)

    clujanul [anonim]

    Ai deceptionat un popor, ai fost un presedinte las, regret ca te-am votat. In istorie vei fi cotat ca cel mai slab presedinte al Romaniei. In perioada cat ai fost presedinte s-au pus bazele distrugerii economiei nationale. Ai avut alaturi 15.000 de specialisti de care ti-ai batut joc. Ai fost condus de Zoe Petre si fiul, de ciuvica (cu "c" mic) si specialisti ca Ciorbea, Radu Vasile si multi altii.
  • +3 (3 voturi)    
    amintiri (Joi, 30 decembrie 2010, 6:48)

    cristian [anonim]

    Domnul Emil Constantinescu ne consideră pe toți niște proști cu memorie mai scurtă ca a unei găini.
    1. Chiar poate fi uitat modul cum s-au "privatizat" miile de întreprinderi de interes local pe vremea când domnia sa păstorea Romania? Reprezentanții statului (adică cei numiți pe criterii politice) au vândut utilajele la fier vechi și au valorificat terenurile. Banii au intrat în conturile lor personale și ale protectorilor lor. În urma acestei operațiuni a explodat numărul pensionarilor (foștii salariați ai acestor întreprinderi) , majoritatea cu vârste intre 40 si 50 de ani. Este un fapt imposibil de negat dar probabil după judecata lui E.C și a protectorilor săi penalii Vântu și Voiculescu nu este vorba de corupție.
    2. Exprezidentul nu a îndăznit să-i derajeze nici măcar cu o floare pe Ion Iliescu și pe membrii guvernului Văcăroiu care i-au lăsat o țară devalizată și cu rezervele financiare aproape de zero. Iar flota aceea despre care se face atîta tapaj oare nu în anii guvernului Văcăroiu a dispărut? Dar Bancorexul? Putea E.C sa-i supere pe vre-unul din artizanii acestor sinistre afaceri? El vroia sa doarmă noaptea liniștit să se bucure de priveliștele de la Scroviștea și din alte locuri pitorești. E mult mai comod să fii o păpușă de care alții trag sforile decât să te iei la trântă cu sistemul mai ales cînd știi că șansele de izbîndă sînt foarte mici.
    3. E.C vorbește ce competențe. Ce competențe avea Victor Ciorbea cel care in 1990 "făcea ordine" cu IMGB-ul și peste noapte a devenit "de-al nostru...patriot" și prim ministru? Dar frații Dimitriu? Dar băieții doamnei Zoe Petre exsecretara PCR la facultatea de istorie deveniți unul consilier prezidențial pe probleme de politică externă iar celălat bineîțeles internă?
    4. Doua lucruri bune pot fi spuse despre preșidenția domnului Constantinescu. Apropierea de NATO realizată în timpul intervenției americane în Serbia, și faptul că s-a reușit evitarea intrării tării in incapacitate de plată. In rest...
  • +3 (3 voturi)    
    emil intre deceptie si penibilitate (Joi, 30 decembrie 2010, 7:14)

    ss [anonim]

    Pt. cei care l-au sustinut cu convingere, Constantinescu a reprezentat o trista deceptie.....acum se dovedeste un penibil absolut cu atitudinea de a astazi ce dovedeste doar servilism a intereselor mogulilor. Mai scurt e o carpa iliesciana lipsita de personalitate! Jalnic!
  • +3 (3 voturi)    
    Cel mai slab sef de stat (Joi, 30 decembrie 2010, 7:34)

    Observatorul [anonim]

    Domnule, afirmatia pe care o faci, cum ca: "Actualul Guvern este cel mai slab si incapabil dintre toate..." ti se potriveste in totalitate. Esti, de departe, cel mai slab sef de stat pe care l-a avut Romania de la infiintarea sa si pana in prezent! Ca prestanta, nu te ridici nici macar pana la genunchiul lui Dej sau al lui Ceasca. Esti cea mai mare deziluzie de dupa '89! Ai reusit sa inseli asteptarile a milioane de romani! RUSINEEEEE!!!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Tapul tot tap (Joi, 30 decembrie 2010, 8:18)

    wolverine [anonim]

    Cel mai prost presendinte a fost Constantinescu si cele mai proaste guverne in frunte cu cap mare si prost Ciorbea. Lasa-net tapule .........
  • +3 (3 voturi)    
    MILA (Joi, 30 decembrie 2010, 8:45)

    urbanie [utilizator]

    Mie omul asta mi-a inspirat intotdeauna doar mila... Poate ca e cinstit, dar si ca profesor e slab, d'apoi ca..."sef de stat". A lasat tot atatea urme in istorie ca si partidul taranist. E un Zero, dar iRealitatea il cheama prin studiou cand lipseste Ciuvica. De fapt, oricine e bun la iRealitatea, daca e anti Boc, Basescu, Udrea : televiziune de nisha...
  • +3 (3 voturi)    
    Omul acesta . . . . (Joi, 30 decembrie 2010, 8:55)

    Gheorghe [anonim]

    . . . . mi-a produs cea mai mare dezamagire din viata mea. Cand a fost ales Presedinte am spus: Gata! S-a terminat cu bajbaiala in cloaca pseudo-comunist- capitalista. in care ne balaceam. Sa vezi acum reforme ba chiar ma asteptam sa repuna in drepturi regalitaea. Si cand colo, ce sa vezi? Omul se declara invins cand avea in mana toate parghiile pentru a fi invingator. Acum ce mai vorbeste? Sa taca si sa-si manance pensia egala cu salariul pe care l-a avut si sa ne lase in pace in durerea noastra! Zic unii ca e destept! O fi nu contest, dar mie mi-a demonstrat si imi demonstreaza contrariul!
  • +2 (2 voturi)    
    . (Joi, 30 decembrie 2010, 9:08)

    theo [anonim]

    mai bine taci, ma
  • +3 (3 voturi)    
    Emil (Joi, 30 decembrie 2010, 9:32)

    M [anonim]

    Cine e Emil Constantinescu?
  • +4 (4 voturi)    
    Dar cu Aliantza Civica,,, (Joi, 30 decembrie 2010, 9:36)

    xian [utilizator]

    ...ce ati avut stimate profesoras de bolovani ??? Doar AC v-a propus si v-a propulsat acolo unde ati dovedit ca nu meritati pentruca nu va duce capul ! Ce spirit managerial putea sa va desvolte o meserie de geolog la catedra care nu implica nici-o decize cu asumarea unei raspunderi a faptei ceeace si azi faci !
  • +4 (4 voturi)    
    PNTCD (Joi, 30 decembrie 2010, 9:55)

    maria [anonim]

    Daca au fost asa cum zice D-ul Constantinescu, de ce s-a destramat partidul,si azi ni abia mai are reprezentant in parlament.Ari fi bine sa dispara si el si Ciorbea de pe ecranele televizoarelor,si din viata nostra .
  • +4 (4 voturi)    
    dezalianta ciuivica (Joi, 30 decembrie 2010, 10:05)

    danarad [anonim]

    asta la ce echipa a jucat ? cred ca i sa stins lumininita de la capatul tunelului, iar acum a ramas in bezna singur, sa nu-l sperie serviciile iarasi...
  • +2 (2 voturi)    
    pe bune? (Joi, 30 decembrie 2010, 11:06)

    me [anonim]

    eu sunt de acord ca acest guvern este de tot kk...tu
    dar guvernul tau (in frunte cu tine) a fost extrem de departe de a fi un guvern competent... ca afirmatia ta sa fie corecta ar trebui adaucat un "in" in fata...
    PS: sa nu uitam si tigaretele...
  • +4 (4 voturi)    
    P E N I B I L (Joi, 30 decembrie 2010, 11:19)

    Sile [anonim]

    Insusi faptul ca a aparut la realitatea T V spune multe.Locul lui , e tot la lada de gunoi a istoriei.Asa ca sa faca bine sa ne limpezeasca! O zi buna!
  • +1 (1 vot)    
    cica guvern competent (Joi, 30 decembrie 2010, 12:53)

    zomby [anonim]

    pe mine m-a amuzat cum spunea domnul fost presedinte ca pe timpul mandatului sau a avut cel mai competent guvern: basescu, berceanu, remes, tariceanu., crin.
    au plecat ai nostri au venit ai nostri
  • +3 (3 voturi)    
    care din ele? (Joi, 30 decembrie 2010, 13:53)

    rocitizen [utilizator]

    ca au fost mai multe pe vremea ta tzapule. De competente ce erau s-au tot schimbat. Noroc cu Isarescu ca a venit si a dres busuiocu la final. Pana ce n-a venit el - un independent - erazi in **** de competenti ce erati.
  • +1 (1 vot)    
    Tovarase Constantinescu (Joi, 30 decembrie 2010, 15:02)

    victor [anonim]

    poate nu ai aflat dar tu impreuna cu toate guvernele existente ati fost si sunteti in continuare incompetenti.
    asa cum am crezut toti romanii in iliescu,asa am crezut in tine,asa am crezut in basescu si eventual intr-un altul.
    problema noastra, a romanilor, stii care este?
    ar trebui sa nu mai avem incredere in nici unul din partidele politice,sa nu mai votam nici unul dintre noi,indiferent de citi mici sau galeti oferiti.
  • +2 (2 voturi)    
    vacanta (Joi, 30 decembrie 2010, 16:34)

    vero [anonim]

    Latratorii de la latrinele TV au plecat in vacanta si l-au scos de la naftalina pe tov. Milica.
  • +2 (2 voturi)    
    Răzbunarea lui dom Profesor (Joi, 30 decembrie 2010, 16:36)

    Daniel Anton [utilizator]

    Cred că Emil Constantinescu se teme că romanii vor crede ceea ce a spus Traian Băsescu despre perioada cat s-a aflar în fruntea Romaniei. Anume, că "nu a lasat nici macar o dâră în urma sa". Acum, dom profesor se răzbună pe toate posturile tv unde este invitat. Nu întâmplător, el este chemat la antenele lui Voiculescu şi la Realitatea lui Vântu.
  • +1 (1 vot)    
    uituc (Joi, 30 decembrie 2010, 16:59)

    dan [anonim]

    pe ce lume o fi trait??
  • 0 (0 voturi)    
    2010 (Vineri, 31 decembrie 2010, 16:57)

    yolanda [anonim]

    am trait si noi atunci nu numai constantinescu ca sa poata sa ne spuna orice. constantinescu si ai lui au fost o dezamagire nationala. din toate punctele de vedere. ca l-am votat pe el nu pe iliescu ... nu pot zice ca-mi pare rau. am fost un bou ca am sperat ca vor schimba ceva.
    tot raul spre bine insa: mi-am dat seama ca in romania nu se va schimba nimic, asa ca azi traiesc in canada. mi-am facut singur schimbarea.
    constantinescu ? un ipocrit.
  • 0 (0 voturi)    
    Constantinescu ? (Luni, 3 ianuarie 2011, 10:51)

    iesanu [anonim]

    Uite ca subiectul mi se pare actual si in 2011; subiectul, zic iar nu constantinescu care pare a fi fost depasit de tot ce a intalnit pe cand a fost pres. Credeti ca era atat de nerod sa nu priceapa ce se intampla in jurul sau? Asi, stia destul de bine, evident in limitele mediocritatii sale . A mers pana acolo incat a destituit oameni capabili pentru a numi amici sau neveste de amici in functiile vacantate. In Moldova omul „providential” era Vasile Lupu, taranist de nadejde, care venind la saptamana conducea filiala locala pntcd dupa informatiile nevestei si ale unui nefericit subinginer hidrotehnist , care evident nu lucrase o clipa in meserie pt ca se „dedicase” politicii ! Oare stie cineva cum s-a facut privatizarea SC COTNARI SA ? Daca nu, intrebati-l pe V. Lupu !
    Revenind la oile ( sic!) noastre, va reamintesc faptul ca E. Constantinescu a fost acela care l-a numit pe geoana ambasador in SUA, iar dupa 2000 a intervenit la iliescu (bunul sau amic dintotdeauna, poate si mentor) pentru a fi pastrat geoana la post. Stiti este o vorba des intalnita la noi: „ curva, curva, da e fata de treaba !” Nu este cazul la e. constantinescu !!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version