Emil Boc: Profesorii isi vor primi restantele salariale in mod esalonat, incepand cu 2012

de C. Ciociltan, V. Marin     HotNews.ro
Marţi, 5 aprilie 2011, 21:03 Revista Presei | Radio TV

Emil Boc
Foto: Agerpres
Premierul Emil Boc a declarat, marti seara, intr-un interviu la Realitatea TV, ca "nu se afla in pragul unei demisii, ci in pragul unei noi asumari in Parlament, care inseamna exact opusul demisiei". Emil Boc a mai spus ca seful statului nu i-a cerut in ultimele luni sa renunte la functia de prim-ministru. Cu privire la restantele salariale ale profesorilor, premierul a declarat ca "acesti bani se vor recupera esalonat, din 2012 pana in 2014". Emil Boc sustine ca "Romania nu are azi 500 de milioane euro sa suporte majorarea cu 50% a salariilor profesorilor, economia nu poate acoperi o asemenea majorare". Pe de alta parte, seful Guvernului spune ca nu sunt resurse pentru salariile din 2008.

Declaratiile lui Emil Boc:
  • Sunt de partea buna a lucrurilor si tot ce fac este pentru interesul oamenilor
  • Fiecare zi e o lupta pentru a scoate Romania din recesiune
  • Oricine care era in locul meu ar fi luat aceleasi masuri, numai ca unii nu au curajul sa recunoasca
  • Ar fi trebuit, daca eram slab de inger, sa nu rezist la nicio batalie politica. Pun deoparte criticile si merg inainte cu masurile anti-criza, care se vor dovedi a fi bune. Roadele masurilor grele se vor arata pe masura ce vor aparea cresterile economice
  • Ne-am ales partea dificila a lucrurilor pentru a incerca sa nu ne scufundam. Cred ca la sfarsitul mandatului meu se va vedea de unde am venit si unde am ajuns
  • Demisia mea depinde de majoritatea pe care o am si de sustinerea publica
  • In acest moment avem majoritate (in Parlament - n.r.) si sper sa ramana asa
  • Atunci cand un guvern nu mai are sutinere, presedintele Romaniei are posibilitatea de a desemna si un premeir independent
  • Nu mi-a spus ca pot pleca in acest moment. Discutia cu presedintele a fost in legatura cu ce e mai bine pentru Romania. E dreptul sau sa discute despre un premier independent
  • Presedintele nu mi-a cerut in ultimele luni sa plec.
  • A fost intreaga discutie in spatiul public despre cum trebuie sa functioneze relatia dintre presedinte si premier. Pe noi ne leaga 11 ani de politica facuta impreun.
  • Imi mentin mandatul pana in 2012, dar nu depinde mine exclusiv acest lucru.
Despre legea de plafonare a salariilor profesorilor
  • As vrea sa nu simplificam lucrurile si ca, de maine, ar putea intra bani in buzunarele romanilor
  • Decizia ICCJ de astazi spune ca exista in instante procese care vizeaza perioada 1 octombrie 2008 - 31 decembrie 2009, in care instantele au dat verdicte diferite
  • ICCJ a spus astazi ca, pentru perioada mentionata, in procesele care se afla in derulare se justifica acordarea drepturilor salariale
  • Statul roman va respecta orice sentinta a ICCJ. Acesti bani se vor reesalona incepand cu 2012, pe parcursul lui, asa cum exista reesalonate drepturi salariale ale magistratilor
  • Incepand cu 2012, prin Legea bugetului, se va stabili cat si cum. Dupa inventarul sentintelor, vom vedea care sunt banii la dispozitia Romaniei si apoi vom vedea
  • Eu am spus ca Romnaia azi nu are 500 de milioane euro sa suporte majorarea cu 50% a salariilor profesorilor, economia nu poate acoperi o asemenea majorare. Pe de alta parte, nu avem resurse pentru salariile din 2008
  • As fi de acord ca salariile profesorilor, medicilor si politistilor sa fie majorate de doua ori. Din nefericire, astazi Romania nu are resursele necesare. In 2008 s-au dat salarii fara acoperire. Daca atunci nu a fost posibila majorarea, de unde astazi sa fie?
  • In Romania, acestea sunt drepturi salariale pentru trecut. Necazul este din cauza Ordonantei Tariceanu care nu s-a aplicat si a generat doua tipuri de procese
  • Toti profesorii vor primi salariul corespunzator salariului din ianuarie 2011, insa nu va fi aplica majorarea cu 50% castigata in instanta. Ca sa curmam astfel de situatii pe viitor, se va stabili nivelul salariului cadrelor didactice de incadrare pentru 2011
  • Avem nevoie de un act normativ pentru ca, din cauza deficitului din 2008, s-a intrat in procedura de deficit excesiv a UE. A majora salariile cu 50% inseamna sa iesi din toate acordurile si sa periclitezi acordurile, sa periclitezi sansele pentru cei care in 2012 isi vor recupera toate drepturile taiate
  • Daca se face un derapaj, riscam sa compromitem sansa de a reduce contributiile, planificata pentru jumatatea anului
  • Inteleg ca salariile sunt mici, dar intre a nu le putea plati si a plati, asa cum sunt ele, dar sigure, eu am obligatia sa tin cont de drepturile tuturor
  • In strategia financiar fiscala pentru 2012, 2013, 2014 este prevazuta recuperarea tuturor drepturilor salariale
  • Salariile politistilor, celor din MAI, se vor plati din banii alocati in buget. Am discutat cu ministrul de Interne acum doua ore. Procesul de restructurare merge pana la capat.
  • Niciodata la Realitatea TV nu ati privit aceasta problema a Romaniei in contextul european.
  • Exista nemultumiri cu privire la naumiti colegi. Problema legata de slaarizarea porfesorilor vin din 2008.
  • Nu am in vedere o remaniere guvernamentala.
Cresterea preturilor
  • Eu ma uit la ce ne ofera Banca Nationala, care a spus ca in ansamblu inflatia va fi de 4% in 2011 si care se datoreaza unor cresteri de preturi pe anumite sectoare.
  • Referitor la cresterea preturilor la benzina: Raul de baza a inceput de la privatizarea Petrom, care a fost o greseala. Ea ne duce in imposibilitatea de a interveni pe piata si a stabiliza preturile. Am solicitat Consiliului Concurentei sa efectueze verificari. Privatizarea ne-a dus la pierderea controlului asupra unui domeniu strategic.
  • Avem probleme pentru ca nu am privatizat cand si cum a trebuit. 
  • Productia industriala e in crestere. 
  • Recunosc ca majorarea salariilor in 2008 cu 50% a fost o greseala.
Controlul la ANAF
  • Daca Parchetul va incepe urmarirea penala asupra unui demnitar, eu il destitui.
  • Atata vreme cat un organ al statului nu imi ofera date certe ca afirmatiile au fond real, merg pe premisa ca trebuie sa-si continue activitatea impotriva evaziunii fiscale.
Alegerile interne din PDL
  • E bucataria noastra, nu voi discuta acest lucru.
Intrebat daca si-a intalnit nepoata care lucreaza la guvern: Este o fata care isi face datoria pe deplin. Ea a venit intr-o echipa de la Cluj si sunt mandru de munca ei. Criteriul de selectie nu a fost legat de grad de rudenie, ci de performanta.


Privatizarea defectuoasa a Petrom ne-a legat de maini in privinta preturilor la combustibili. Vom vinde de acum doar pachete minoritare la companiile strategice

Premierul Emil Boc a declarat, marti seara, la Realitatea TV, ca se afla in imposibilitatea de a interveni in reducerea pretului combustibilului din cauza modului defectuos in care s-a facut Privatizarea Petrom in 2004. Premierul sustine ca pentru a evita asemenea blocaje pe viitor el se va opune vanzarii integrale a companiilor din domeniile strategice precum Romgaz, Distrigaz sau Hidroelectrica, ci accepta doar o vanzare de pachete minoritare la aceste companii.

"Greseala de la privatizarea Petromului ne duce in imposibilitatea de a interveni la pompa si a modifica pretul combustibilului. Nu sunt multumit de primul raport primit si astept alte concluzii ale ANAF-ului si Consiliului Concurentei. Privatizarea Petrom din 2004 ne-a adus in situatia de a fi pierdut controlul asupra rezervelor de titei si asupra unui domeniu strategic. De aceea eu m-am pronuntat impotriva privatizarii in integritate a unor companii strategice", a declarat Emil Boc.

Ambasadorul SUA,
Mark H. Gitenstein declarase joi ca domeniul energiei din Romania nu poate fi modernizat atata timp cat companiile de stat sunt conduse de oameni lipsiti de experienta, apropiati de mediul politic.

"Doar in domeniul energetic aveti nevoie de aproximativ 10 miliarde de dolari pentru a moderniza acest segment. Aceasta modernizare nu poate fi realizata numai cu veniturile obtinute din taxe. Iar acest lucru nu se va realiza cata vreme activele apartin unor intreprinderi de stat conduse de oameni lipsiti de experienta, apropiati de mediul politic, care iau decizii nu in functie de ceea ce este mai bine pentru companie, ci in functie de interesele proprii", a spus diplomatul american.

"Guvernul a folosit aceste companii pe post de pusculite pentru a rezolva pe termen scurt problemele de flux de numerar". Gitenstein a dat exemplul companiei Romgaz, careia "i s-a cerut sa faca o donatie de 100 de milioane de euro Guvernului pentru acoperirea unor urgente bugetare, iar reprezentantii Guvenului din CA al companiei au fost mandatati sa aprobe cererea", a mai spus Gitenstein.


Citeste mai multe despre   





















4670 vizualizari

  • +5 (21 voturi)    
    DA domnule prim ministru!! (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:15)

    tornado [utilizator]

    ai facut numai lucruri icomode pentru partid si coalitie dar ati avut singe in istalatie cum se spune nu va trece mulsi se vor vedea bunastarea romanilor DA! conditia car ar pune definitiv rominia pe o traietorie buna ar fi ca voi sa cistigati din nou alegerile ,dac vine ponta cu crinisor prafu se alege de tara noasta credema !!
    • +1 (1 vot)    
      poate ca totusi sunt solutii (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:28)

      ccc [anonim] i-a raspuns lui tornado

      Eu zic ca puteau sa aprobe majorarea salariilor cu 25% dar sa taie toate sporurile din invatamant care se dau peste salariu prin alta lege(eventual sa ajusteze sporurile la maxim 10-15% din salariul de baza). In loc de 500 de milioane poate constatau ca mai e nevoie doar de 100 de milioane, ceea ce ar putea fi realizabil.
      • -1 (1 vot)    
        corectie (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:09)

        ccc [anonim] i-a raspuns lui ccc

        voiam sa spun majorarea salariilor cu 50%, nu de 25%
  • -4 (14 voturi)    
    de bon coté de la Force (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:26)

    star_walker [anonim]

    waw. candva un simplu profesor cam prafu' dom' boc este pe cale sa devina un master Jedi,demn si onorabil urmas al lui yoda al batran:))
    partea buna a lucrurilor? un contraexemplu: stat antisocial, batrani tot mai saraci si necajiti, bolnavi scosi din spitale intr-o tara din ue..domnul boc ar avea compasiune pentru fiecare dintre ei dar nu are timp. se antreneaza pentru lupta cu dark vadorshii pontako&anto, mult mai periculosi pentru republica decat printesa leia-udreia combinata in culise cu Jabba...ajuns sef mareee de tot.
  • -1 (7 voturi)    
    alo.. (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:53)

    cuchi [anonim]

    domnu' !!!, 500 mil euro nu se gasesc pentru a plati profesorii ??? cred ca e o gluma. Cum de reusim sa ne batem joc de intelectualitatea acestei tari ??? e imposibil. Citeam recent in paginile hotnews un articol despre Finlanda. Daca nu ne pricepem la a planifica pe termen lung ( si asta poate nu e de acuzat, suntem la inceput de era democratica ) ar fi util sa vedem masurile luate de altii in criza ( 1990 ) mai ales ca avem in timp si efectele masurilor luate.
    • +2 (8 voturi)    
      din pacate, (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:08)

      hash [anonim] i-a raspuns lui cuchi

      profesorii nu mai reprezinta de mult intelectualitatea tarii.

      poti sa te convingi singur.. compara prestatia profesorilor de acum cu cea a profesorilor pe care i-am avut acum 20 de ani.
    • +2 (6 voturi)    
      Alo,domnu? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:22)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui cuchi

      S-or gasi 500 de mii de euro,dar eu zic sa nu le dea nimic profesorilor pana nu se va face o reforma corecta in sistem.Sunt prea multi in invatamant care nu au ce cauta acolo.Si vo vorbesc ca unul din interiorul sistemului.Unele cadre didactice sunt mai proaste decat elevii.Bani se vor gasi ,daca cei de la finante vor fi stransi de coite sa se ocupe de incasarea taxelor si nu de aranjamente.La un grad de incasare a taxelor si impozitelor de 25-30%,sunt rezerve suficiente pentru a fi bani si de salarii si de alte actiuni ale sistemului bugetar.Cred ca legea functionarului public este o frana serioasa in acest sens.Sunt situatii cand nu poti da afara un functionar corupt si stai blocat.Vedeti si cazul coruptiei din vami.Arestati,dar nu pot fi dati afara si angajati altii.Asa ca mergi cu coruptii inainte.Aici parlamentul are o mare responsabilitate.Ponta si Antonescu sunt dobitoci de-a binelea in acest sens.
      • +1 (1 vot)    
        serios ??!!!! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 19:49)

        mihaela [anonim] i-a raspuns lui mircea

        tu chiar vii din sistemul de invatamant?! cum naiba, ca tu nu stii sa scrii corect in limba romana, de exemplu, tu nu lasi spatiu intre punctul ce incheie o fraza si prima litera a celeilalte fraze !! .... la fel, nu lasi spatiu intre virgula si prima litera a cuvantului ce urmeaza dupa virgula......si vii din sistemul de invatamant.....vai de educatia noastra.....
  • 0 (6 voturi)    
    furt (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:05)

    capramarta [anonim]

    problema cu salariile profesorilor,este ca ei au avut o lege de majorare de 33 % acuma castigata in instanta,iar de majorari au beneficiat ceilalti bugetari.Primii au fost cei din sanatate primind un spor de stabilitate,pe vremea lui Nicolaescu, au urmat functionarii publici,care inainte de scaderea de 25% si/au majorat salariile cu 25%,iar de cei de la finante si/au bagat stimulentele in salar dupa o zi de blocare ,iar sentintele judecatoresti a profesorilor nu se respecta.Ei sunt singurii bugetari la care de cand au o lege de majorare de salarii,veniturile lor scad.
  • -2 (18 voturi)    
    cel mai mare mincinos (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:11)

    fdan [anonim]

    In anul trecut si-a permis sa strice 2 miliarde in 2 saptamani din decembrie. Dar nu ar fi dat nimic din drepturile profesorilor. Toata guvernarea PDL a fost o minciuna de la inceput si pana acum. Eu nu mai cred nimic din ce spune.
  • +5 (11 voturi)    
    cu alte cuvinte (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:14)

    berenger [utilizator]

    din 2012, profesorii vor primi salariile majorate plus restantele de pe 27 de luni. intrebare intrebatoare: daca nu au avut bani sa dea la timp (au avut, de fapt, dar profesorii nu-s clientela de partid) salariile majorate, de unde vor avea bani sa suporte si platile din urma. daca simpla majorare inseamna 500 de milioane in plus, de unde vor inventa 1, 12 miliarde euro sa mai plateasca si restantele (caci de platit vor plati, ca e an electoral)?
  • -5 (15 voturi)    
    huoo! (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:19)

    matei [anonim]

    Scoate asta tara din recesiune-cea mai buna gluma-incompetentilor!!! rusine sa va fie pdlisti nenorociti!
    • -2 (6 voturi)    
      sa intelegem (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:09)

      hash [anonim] i-a raspuns lui matei

      ca asa te comporti in public? te crezi, cumva, la meci?!
  • +2 (12 voturi)    
    Mai exact (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:24)

    MiniMe [anonim]

    Ca sa fim mai exacti ar trebui completat ca prima transa se va da inaintea alegerilor locale si a doua transa inaintea alegerilor parlamentare . Traiasca partidul unic. Traiasca Boculet si Marinarul fara flota !
  • -2 (10 voturi)    
    deci tot Tariceanu e de vina!! (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:26)

    Rodi [anonim]

    bravo BOC!!!

    Si ti-ai mai luat si nepotica la Bucuresti, deh, daca e "performanta"!
  • -2 (10 voturi)    
    DE CE isi iau profii esalonate???! (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:30)

    ngi [anonim]

    presedintele nu ti-a cerut sa pleci, dar au cerut asta stranierii, asa ca mai bine demisia de onoare. mai ai timp! mai exact, sfarsitul lunii mai.
  • -6 (8 voturi)    
    D-le Boc ,nimic nu se compara cu un interviu la (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:36)

    Eneas [anonim]

    Irealitatea!trebuie sa fim completamentecretini ca natie ,ca indivzi apartinind unei natiuni zisa romane , sa dam interviuri la irealitatea sau halene!daca justitia romana ,cea mai corupta dintre tot ce misca a incalecat Romania , bine a facut avand in vedere imensa incompetenta a statului roman!oameni care si in guvernarea comunista nu ar fi fost mai mult decat portari ,procurori adjuncti ,bisnitari pe nave de transport,au ajuns in cele mai inalte functii ale Romaniei ca sancta simplicitas, sa fie mistocariti de o cretzuleasca , un striblea, sau alte panarame media !imi este rusine ca sunt roman si ca am crezut in Basescu si Boc pana astazi la ora 22 !!!!
  • +3 (9 voturi)    
    intrebare (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:43)

    anamaria [anonim]

    Ce se intampla cu salariile restante ale profesorilor care decedeaza pana la momentul in care ar trebui sa primeasca banii? Urmasii lor au dreptul sa intre in posesia banilor?
  • -3 (13 voturi)    
    Boc... (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:59)

    Marian Gruca [anonim]

    Sutinere publica? Cine-l mai sustine? Probabil doar familia.
    Majorarea salariilor cu 50% in 2008 a fost o greseala sau o pacaleala electorala? Au promis, i-a votat lumea, acum dau din colt in colt protejati de majoritatea electorala.
    De ce nu isi reduc ei salariile cu 50%, cheltuielile cu protocolul, cu schimbarea masinilor a laptop-urilor etc?
    De ce nu au curajul sa nationalizeze Petrom si sa-i dea in suturi afata pe austrieci? Hugo Chavez a facut asta si a scapat de companiile americane care sugeau petrolul Venezuelei. Noi platim bani aiurea la Bechtel in loc sa lucram cu chinezii care mai au putin si ne roaga sa ne faca autostrazi...
    • -5 (5 voturi)    
      eu il sustin.. (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:21)

      Dnn [utilizator] i-a raspuns lui Marian Gruca

      si bechtel nu a negociat cu Boc..
  • +1 (13 voturi)    
    solutie simpla (Marţi, 5 aprilie 2011, 23:07)

    Mazeta [utilizator]

    pai 500 mil. euro le putem lua de la portalul e-romania si am rezolvat problema sau, si mai simplu, a 10-a parte din bugetul lui madam Udrea.. Daca se vrea, se poate.
  • +10 (12 voturi)    
    asa repede? (Marţi, 5 aprilie 2011, 23:17)

    dan [anonim]

    ar fi mai rezonabil din 2133
  • +1 (13 voturi)    
    Executati-va luna de luna angajatorul (Marţi, 5 aprilie 2011, 23:22)

    hic sunt leones [utilizator]

    poate asa invata si el ca deciziile Curtilor se aplica, nu se "discuta" si in niciun caz nu se esaloneaza..
  • +12 (16 voturi)    
    Ti se face scarba! De moderatorul de la emisiune.. (Miercuri, 6 aprilie 2011, 0:03)

    FlorinS [anonim]

    Desi m-as bucura sa-l vad pe vantu pus la punct de Ghita in tot scandalul lot, realitatea tv cu Ghita sau Vantu este la fel de penibila.

    Interviurile pe care le fac cu cei de la putere sunt parca interogari ale inchizitiei.

    In seara asta, in loc sa se concentreze pe subiecte adevarate, jumatate de emisiune a incercat sa-l scoata pe Premier din sarite, provacandu-l si jicnindu-l cu o intrebari obsesive: da nu-i asa ca presedintele v-a cerut sa demisionati? da nu-i asa ca nu va mai vrea? da nu-i asa cei din partid nu va mai vor? da mai stati mult? nu credeti ca ar trebui sa demisionati??

    si asta ar trebui sa se numeasca jurnalism.
    si nu orice fel de jurnalism. jurnalism de guerila in dictatura. ca deh, acum e ditamai dictatura. nu ca pe vremea lui Nastase cand inainte de emisiune , in timp ce memorau intrebarile pe care urmasa le puna, ii faceau pantofii..

    din pacate avem si memoria scurta si neuroni putini..dar suficienti cat sa credem ca ponta si antonescu vor aduce laptele si mierea in timp ce stam degeaba..
    • +9 (13 voturi)    
      Ai dreptate ! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 0:32)

      calinsab [utilizator] i-a raspuns lui FlorinS

      J E N A N T
      Moderatorul m-a enervat la culme !!! Daca are un invitat si i-a pus o intrebare , ... macar sa-l lase sa raspunda ... iar daca raspunsul e satisfacator sau nu asta trebuie sa decida telespectatorul. Presa de rahat ! Cei cu putina preagtire economica macar inteleg cat de cat masurile luate de guvern! Parerea mea. Poate ca au facut si greseli ... nu stiu eu f bine.. ce stiu e ca nu ma pot da mai destept decat agentiile de rating.
      Recomand oamenilor din tara asta care sunt vorbitori de limbi straine sa uite si la alte televiziuni din alte tari... sa constate ca si acolo e criza . E absurd cum o parte a presei romanesti incearca sa inoculeze ca doar la noi e criza . Vorbitii cu cunostintele voastre din Spania Italia Grecia Ungarie Anglia etc... si vedeti ca si acolo e scumpa benzina e e jale in economie...
      • -1 (1 vot)    
        si tu ai dreptate... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 19:42)

        costica [anonim] i-a raspuns lui calinsab

        probabil ca ti-au placut mai mult intrebarile gen Radio Erevan puse Premierului de fatucele alea experte in politica damboviteana de la TVRul portocaliu!!! Parca-i pun mingea la fileu, asa-l trateaza pe Boc atunci cand expertele lu' peste ii iau interviu Bocului de la Palatul Victoria.....aseara a vazut si Boc cum este sa dai un interviu la o televiziune neportocalie....
  • -2 (10 voturi)    
    astia (Miercuri, 6 aprilie 2011, 1:10)

    smen [anonim]

    trebuie dati in judecata,creditorul nu are voie sa faca el regulile jocului aidca sa dea banii esalonat,trebuie dati in judecata pentru plata imediata a restantelor,regulile jocului nu sunt facute de una din partile implicate,astia trebuie dati in judecata si cand respira,portocalii astia,habar nu au de lege
  • +1 (7 voturi)    
    Tariceanu e de vina..... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 8:25)

    costica [anonim]

    vai de capul omului asta, pacat ca Basescu nu reuseste sa ne scape de el mai repede, cred ca trebuie sa mai suportam bazaconiile incompetentului asta pana in 2012.... e normal, are bani fiind la guvernare si poata sa-si plateasca scaunul pe care numai asa il mai mentine, in rest o catastrofa de Prim Ministru uitat in postul ala si contestat de romani in masa.... unde in UE un asemenea prim Ministru nu si-ar fi dat demisia, numai ca Boc nu intelege ce este ala un Prim Ministru, ca toti ailalti si se agata de scaun chiar daca cei ce l-au ales nu-l mai vor.... democratia are alte sensuri in tarile sarace.....
    • +1 (1 vot)    
      tariceanu? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:33)

      me [anonim] i-a raspuns lui costica

      desi il consider si pe el un mare incompetent si hot (catoti ceilalti dealtfel)., nu pot sa nu-mi reamintesc ca el a fost singurul care a spus ca nu sunt bani pt profesori...
  • +1 (5 voturi)    
    nepoata Dlui Boc.... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 8:33)

    lili [anonim]

    lucreaza la SGG(Secretariatul General al Guvernului) si zice Dl Boc ca munceste de se speteste cate 14 ore pe zi si a fost angajata pe criterii de performanta!! Pai, ce performanta, ca mi-amintesc bine ca cei de la Banca Mondiala in Raportul despre SGG spuneau ca este o "nebuloasa", adica nu exista experti care sa faca strategii pe diferitele domenii ca educatie, sanatate, politici publice,etc pe care sa le puna pe masa guvernului si ca acolo trebuie pusi profesionisti nu clientela politica asa cum e azi!!! Asta a spus-o BM in acel Raport, adica nici urma de profesionisti zicea Raportul BM, dimpotriva o "nebuloasa" ineficienta si clientelara politic ca toata administratia publica centrala si locala din Romania!! Iar Dl Boc ne spune ca nepoata lui de la Cluj da pe rascoale de profesionalism!! Unde profesionalism Dle Boc??!! Ca la SGG unde ea lucreaza nu exista asa ceva, zic Rapoartele BM !!!!
  • +4 (6 voturi)    
    reesalonam .. (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:17)

    motanu Tom [anonim]

    reesalonam si Bac-ul, si inceperea noului an scolar, si incheierea mediilor pt anul in curs...si stam si ne uitam unii la altii tot reesalonati.
    mi-ar placea sa pot "reesalona" si eu rata la banca, factura de curent, gaz, chiar si cumparaturile lunare.
    as reesalona si plata impozitelor, a TVA, a contrib al CAS si etc....
    tot ce am de dat intr-o luna/an catre altii ....as reesalona pt 2020:) dar as vrea serviciile, bunurile si marfurile sa le primesc ACUM..
    si as reesalona doar motivind ca "voi plati cind starea bugetului/economiei personale o va permite"....daca argumentul e valabil pt stat/guvern, de ce sa nu fie valabil si pt mine?
    deci, merge asa, boculezt?
    • 0 (0 voturi)    
      nu merge (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:44)

      Palax [utilizator] i-a raspuns lui motanu Tom

      Veniturile publice catre stat/guvern au o variatie mult mai mare decat ai tu la salariu, astfel ca, daca ai venit variabil, tu iti permiti sa aloci variabil sume pentru datoriile tale. Nu poti sa iti stabilesti un plafon la un serviciu de ex, si dupa aia sa te tii de el cand economiile tale fluctueaza. Poti, dar inseamna ca tai excesiv de la celelalte servicii. Desi guvernul incearca sa faca cat mai putin fluctuant veniturile celor din sistemul public. Dar nu poate garanta ca nu va fluctua in timp. Si ghici, daca va fluctua, inseamna ca vor fi periaoade de crestere si de scadere in resursele alocate(cum ar fi profesorilor). Si lumea se va plange doar cand scade.
      • +1 (1 vot)    
        era vb de principiu (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:05)

        motanu Tom [anonim] i-a raspuns lui Palax

        ma refeream la principiul dupa care fct treaba asta cu reesalonarea...
        simplific dezbaterea si spun numai...dc nea guvernu poate "reesalona" cum ii tuna lui la scafirlie ...eu de ce sa nu pot? sau cumva nenea statu e o kestie mai "egala" in drepturi si decizii ca mine? gresit zic eu....suntem pe picior de egalitate eu si statul.
        asa ca , daca guvernul poate decide reesalonarea, eu de ce sa nu am dreptul sa imi sun toti creditoriii si sa le spun "dragilor, imi merge prost financiar, pina in anul 20XX mumu bani de la mine, intelegeti si voi, ata ete, e criza, mi-a murit pisica, stiu ca avem un contract semnat in care scrie ca eu dau/platesc (impozitu, rata. factura CAS-ul....toati cele)....dar pina la anu la pastele cailor ....io va reesalonez bai fratilor ca asa imi iese mie socoteala mai buna...........hai bishti, descurcati-va cu asta...:))
        sau am inteles eu gresit si sistemul social si economic NU e o strada cu 2 sensuri? adica 1 leu de la mine "prinde" mai multa viteza in fluxul economic decit 1 leu al guvernului? pai stai frateeeeee..........ia sa fie la fel de lunga "macaroana":)
        sau...putem divorta? tu stat ma lasi in pace, nu imi mai iei nimic (impozit, TVA, etc) si eu ma descurc?
  • +3 (3 voturi)    
    Hai ca-i tare (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:48)

    mra [utilizator]

    Asta miroase a MINCIUNA pre-electorala
  • 0 (0 voturi)    
    reesalonare (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:59)

    tampa [anonim]

    Eu zic ca e mai sigur sa facem reesalonarea incepand din anul 2112...
  • -1 (1 vot)    
    profesorii nu sunt singurii bugetari (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:00)

    florin [anonim]

    Atrag atentia Guvernantilor ca profesorii nu sunt singurii bugetari din tara asta.EI sunt 400.000 de profesori, dar mai sunt 700.000 de bugetari-sanatate ,administratie,etc-care nu vor suporta ca sa aiba salariile mai mici ca profesorii. Acestia stau in umbra si de-abia asteapta sa le mareasca la profesori ca apoi sa ceara si ei "recorelarea " salariilor.Si le va da si lor si uite asa in dec. 2011 1euro va fi 7 ron.Sa nu ziceti, dlor Guvernanti ca nu v-am spus.
  • +1 (1 vot)    
    rusinos... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:32)

    me [anonim]

    deci arunca pisica moarta... in curtea celor care ies in 2012... in alegeri...
    ei dau legea si altii sa plateasca... ce frumos...

    de asemenea nu pricep un lucru: d c toti maresc salariiel la profesori (Care ce-i drept nu au salarii mari, dar in comparatie cu alte meserii unde chiar muncesti 40h/sapt chiar sunt ok) si nu maresc salariile la medici, si restul bugetarilor...
  • +2 (2 voturi)    
    Care e secretul? Prostirea pe fata ! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:59)

    hvhh [anonim]

    Vor sa tina cateva sute de mii de oameni captivi cu promisiunea ca daca-i voateaza pe ei vor da banii opriti (prin abuz de putere) din 2012 (toamna) pana in 2014 (sau intr-un viitor incert ).
    Cine-i mai crede dupa atatea minciuni ?
    Cat ar trebui sa fie de prost cineva care sa mai creada a multa oara minciunile lor.
    Mai bine renunt la bani dar sa nu-i mai vad pe stresantii si mincinosii astia !

    Pai daca sunt datori sa plateasca imediat pentru ca nimeni nu-i iarta pe profesori daca nu platesc la timp ratele , taxele sau datoriile la banci.
    Puteau sa dea cupoane valorice sau bonuri de trezorerie sau alte inscrisuri si angajamente bancare cu scadenta in 2014 daca asta era o prioritate pentru ei si daca doreau sa dovedeasca ca se tin de cuvant .
    Si adminul sa posteze comantariul ca nu are nimic peiorativ sau indecent in el.
  • +2 (2 voturi)    
    politicieni (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:57)

    Clujeanul [anonim]

    Pe vremea cand era in opozitie isi rupea hainele de pe el, ca Tariceanu nu respecta legea si constitutia, ca sunt bani, desi stia si atunci ca nu sunt bani.

    Acum aia ce ziceau ca nu sunt bani, acum vor sa le dea 50 %. Toti o apa si un pamant.
  • 0 (0 voturi)    
    Striblea si Puterea..... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:59)

    prof. pensionar [anonim]

    1. ds. colegii mei, fostii mei colegi: sa li se dea si de 10x dar dupa ce dovedesc ca munca lor este rodnica.
    2. este stiut ca in nici o tara din lumea asta, profesorii nu au salarii prea mari - in schimb au voie sa mai munceasca 1-2 norme in plus
    3.Dl. Striblea a ranjit si s-a dat mare si in fata presedintelui, acum intoarce cuvintele in sensul de el dorit; si nu i-a mers nici cu Dl. Boc. Dl. Striblea este o pacoste care s-a abatut asupra noastra. Scapati-ne de el daca nu vrea singur... izgonitil ca pe Severinul ala morconos si ciudos ca i s-a stricat luat jucaria
    4. alta data, cand dl. Striblea isi propune sa darame ceva la TV... sa faca bine sa aduca in platou si inlocuitorul celui care-l doreste daramat.

    Dar toate astea se pot discuta cu oameni normali nu cu imberbi care tot o iau pe coaja si par a nu se fi intalmplat nimic – ei merg inainte si se uita la poarta, doar-doar s-o deschide pomana.... hihuhoha
  • +1 (1 vot)    
    Leafa profesorilor (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:06)

    Duiliu [anonim]

    In locul dlui boc eu m-as abtine. Are toate sansele sa fie facut din nou mincinos. Fiinta asta umanoida (caci om nu se poate numi, n-are mama, n-are tata, n-are sotie, n-are copii, n-are Dumnezeu si atunci nimeni nu mai poate crede ce spune. Mai bine e pentru el sa taca.
  • 0 (0 voturi)    
    MAI BUN ERA TITLU (Joi, 7 aprilie 2011, 0:11)

    kid_rahova [utilizator]

    PROFESORII ISI VOR PRIMI SALARIILE ATUNCI CAND OR SA FACA PERFORMANTA ATUNCI CAND OR SA SE DEDICE MUNCII ,,,,ETC
    • +1 (1 vot)    
      pe acelasi principiu (Joi, 7 aprilie 2011, 9:38)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui kid_rahova

      ar trebui ca si guvernul sa isi ia banii dupa performante, si parlamentul lafel,...
  • +2 (2 voturi)    
    Pentru credibilizarea premierului (Joi, 7 aprilie 2011, 8:33)

    hotnewsfil [utilizator]

    Pentru ca aceasta noua promisiune a premierului Emil Boc sa capete credibilitate, ar trebui ca acesta sa emita o ordonanta de urgenta prin care sa se hotarasca primirea, de catre invatatori si profesori (nominal), a unor 'obligatiuni' sau 'titluri de valoare' , cu echivalenta valorica a sumelor pe care acestia ar fi trebuit sa le primeasca incepand cu 01.01.2009, conform legii aprobate de parlament si promulgate de presedintele tarii (majorarea salariilor cadrelor din invatamant, cu 50%).
    In ordonanta de urgenta trebue sa se precizeze ca inmanarea acestor 'titluri de valoare' se face in decursul urmatoarelor treizeci de zile iar ridicarea sumelor echivalente se poate face, de beneficiari, esalonat, in transe trimestrilale, incepand cu 2012, sau cu o alta data, in functie de evolutia economiei tarii.
  • +1 (1 vot)    
    eşalonare să fie... (Luni, 11 aprilie 2011, 14:33)

    periscop [utilizator]

    Ce-ar fi ca şi salariul dlui Boc să fie eşalonat, până la ieşirea din criză?!...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version