14 principii de marketing direct

Miercuri, 19 decembrie 2007, 1:20 Revista Presei | Business

Adrian Soare enumera pe blogul sau de pe basicmarketing.ro 14 principii de marketing direct adunate de la Bob Stone, unul din cei mai respectati marketeri din SUA, cu peste 30 de ani de marketing direct in spate.

1. Nu toti clientii sunt la fel. Daca ar fi sa te iei dupa procente, 80% din veniturile tale vor fi generate de 20% din baza ta de clienti ( principiul Pareto)

2. Cea mai importanta vanzare de la un client este intotdeauna A DOUA VANZARE. De ce? Pentru ca un client care a cumparat deja de doua ori de la tine este mult mai inclinat sa cumpere si a treia oara.

3. Maximizarea mailurilor directe ( fie e-mail sau posta clasica) depinde in primul rand de lista de abonati pe care o ai, apoi de ofertele pe care le prezinti si in ultimul rand de textul si grafica folosita.

4. Orice lista de clienti ai avea, daca cei mai HOT prospecti ai tai nu cumpara, ai sanse foarte mici sa le vinzi ceva celor mai slabi.

5. Intotdeauna cu cat stii mai multe informatii despre cei carora te adresezi ( stil de viata, ce muzica asculta, ce fac in timpul liber, cat castiga, varsta, etc.) cu atat rata de raspuns va fi mai mare.

6. Un follow-up trimis la mai putin de 30 de zile de la primul contact creste rata de raspuns cu peste 50 %.

7. Ofertele formulate la genul : Vreau sa comand /NU vreau sa comand aduc in mod seminificativ mai multe comenzi decat cele care nu prezinta aceste optiuni.

8. Promotiile care au o data exacta de expirare sunt de fiecare data mai eficiente decat ofertele fara o perioada clara de terminare.
Citeste integral si dezbate pe blogul lui Adrian Soare




















576 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri