DailyBusiness.ro: Buy-back de frigidere, boxe si televizoare: Cum invata retailerii de la industria auto

de R.     DailyBusiness.ro
Luni, 2 iunie 2008, 3:51 Revista Presei | Business

Sistemul buy-back, care presupune acceptarea unui produs vechi ca avans la vanzarea unuia nou, este practicat si de o serie de mari retaileri romani, printre care Metro sau Carrefour. Ei au explicat pentru DailyBusiness care sunt avantajele, dar si punctele slabe ale acestui sistem, patentat de industria auto.

"Am introdus experimental acest sistem (buy back- n.r.) inca din 2005. Pana acum am avut buy back pe frigidere, aspiratoare, sisteme de boxe, televizoare. In viitor vom incerca sa generalizam sistemul pentru toate categoriile de produse electronice sau electrocasnice", a declarat pentru DailyBusiness Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania.

Reprezentantii Metro Cash&Carry sustin la randul lor ca se numara printre primii retaileri care au inceput pe piata din Romania cu acest sistem de vanzare, in 2006."Pana in prezent, am introdus acest sistem la toata gama de aparatura/echipamente (electrocasnice, media TV, echipamente IT)", au precizat reprezentantii retailerului german prezent in Romania.

Integral in DailyBusiness.ro
























996 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi