Corina Cretu, la TVR Info: Mircea Geoana este lipsit de caracter. Peste tot in lume, cine pierde se retrage

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 2 noiembrie 2011, 13:35 Revista Presei | Politic

Mircea Geoana nu se bazeaza pe competente si profesionisti, ci numai pe oamenii de casa, a declarat marti, la TVR Info, europarlamentarul PSD Corina Cretu. Ea a acuzat lipsa de caracter a lui Mircea Geoana, referindu-se la stilul de conducere al acestuia din perioada in care era ministru de Externe. Cretu a amintit ca Geoana il jigneste pe Iliescu uitand ca "Iliescu, si nu altcineva l-a pus ambasador in SUA si tot el l-a pus ministru de Externe ... sunt niste lucruri care se razbuna in viata... eu cred ca fiecare plateste".
 
"Intr-un partid asa mare trebuie sa-i folosesti pe profesionisti iar PSD nu duce lipsa de oameni de specialitate. Geoana a dat multi oameni la o parte numai pentru ca nu erau de casa, nu erau in gratiile sale. Nu poti sa umilesti oamenii, daca sunt buni sunt buni, indiferent daca tie iti plac sau nu. Intr-un partid toti suntem la mana vremelnica a liderului, dar nici nu poti sa calci in picioare asa cum a vrut el sa aduca oameni din afara, Lavinia Sandru si alte nume care nu aveau nicio contributuie in partid", a explicat Corina Cretu.
 
Cretu despre vizita lui Geoana in SUA: Va trebui sa clarifice ce jocuri face
 
Mircea Geoana da dovada de o atitudine neloiala fata de partid, prezentandu-se in cadrul vizitei din Statele Unite ca reprezentant al opozitiei, a mai declarat europarlamentarul PSD, Corina Cretu, in cadrul emisiunii Foc Incrucisat.
 
"Este o atitudine, probabil, putin neloiala, ne-am obisnuit cu aceste provocari. A fost o discutie in Senat, si noi am avut ieri BPN al partidului si s-a ridicat aceasta problema, in sensul ca s-a recomandat liderul opozitiei, neconsultandu-se cu adevaratii lideri ai opozitiei din Romania. Va sosi momentul sa clarifice aceste lucruri: ce jocuri face, de ce merge acolo".
 
Europarlamentarul PSD a explicat de ce atitudinea lui Mircea Geoana naste nemultumiri in randul colegilor de partid: "Colegii nostri din Senat se simt frustrati cand nu se consulta cu ei in legatura cu nimic. Nu este deasupra partidului. Este un membru de partid si ar trebui sa traga la aceeasi  caruta. Deci, a fost necinsit si neloial si gestul lui de a ataca printr-un interviu conducerea partidului. Putea sa vina in fata plenului consiliului, nu asa se face".
 
Cretu a mai declarat ca i s-a parut culmea tupeului din partea lui Mircea Geoana sa mai candideze la sefia partidului dupa ce a ratat sansa la alegerile prezidentiale: "Trebuie sa inteleaga ca a avut foarte multe sanse si noi toti l-am sprijinit. Peste tot in lume cine pierde se retrage".


Citeste mai multe despre   























2549 vizualizari

  • +14 (20 voturi)    
    Alooo, tovarasa Cretu!!!! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 13:53)

    George [anonim]

    Pai atunci sa se retraga si stapanii tai, Ion Ilici Iliescu si Adrian Nastase. Ca si astia au pierdut cu ani de zile in urma. Desi, pentru binele acestei tari, ar fi bine sa va retrageti sau chiar sa dispareti toti astia de la PSD din viata politica.
    • -3 (9 voturi)    
      postacii oranj, aparatorii lui Geoana....????? (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:23)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui George

      Mda...se leaga.
      Geoana are, am zis eu de mult , niste legaturi subterane cu Basescu.
      Comportarea lui la alegeri, a fost incredibila, parca s-a chinuit din rasputeri sa piarda alegerile, cu toata opozitia (majoritara atunci) in spate.
      Asemenea gafe, nici nu pot sa mai fie numite gafe...vizita la Moscova, la Vantu fiind prea trase de par, prea evidente, anume creeate sa intoarca electoratul.
      Concluzia mea, inca de atunci, a fost ca Geoana este omul serviciilor, deci...al lui Basescu.
      Alegerile au fost un blat aranjat.
      Acum, pentru ca s-a imputit treaba oranj iara, este reactivat Geoana, sa faca valuri, sa provoace rupturi etc.
      Uite si aici, pe site-ul asta portocaliu stralucitor, Geoana este aparat de acuzatiile lui Cretu...trebuie protejat sa-si faca treaba ordonata...
      • +3 (7 voturi)    
        Da frate! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:35)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Astia de pe-aici de pe site, sunt platiti sa-l apere pe Jeonel. E clar deci ca Geoana este omul lui Basescu. Eu am spus asta inca de cand era ambasador in state: domn'le, Geoana asta e omul lu' Basescu! Sa n-am parte daca nu e asa.

        In alta ordine de idei, omu' de mai inainte nu l-a aparat pe Geoana, dar na, tu vezi numai Basescu in fata ochilor. Era doar o remarca la spusele doamnei Cretu, cum ca cei care au pierdut sa se retraga si anume nu numai Geoana, dar mai sunt si altii pe lana el. Ai inteles acus?
        • +1 (3 voturi)    
          raspuns (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:09)

          dinu [anonim] i-a raspuns lui Alius

          Pai dupa logica asta atunci si Antenescu, cel care l-a sustinut pe Geoana contra lui Basescu este omul lui Basescu. Poate pentru faptul ca daca nu-l injura pe Basescu ramane fara discurs politic
          • +2 (4 voturi)    
            Poate n-ati observat pana acum?! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 17:18)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui dinu

            Geoana e omul lui Basescu, Antonescu e omul lui Basescu, pe Patriciu l-am pus prim-ministru, Vantu e cel care l-a chemat pe Geoana la "spa" din ordinul lui Basescu.

            Toti sunt oamenii lui Basescu. Stiti de ce? Pentru ca-i mai putin dureros pentru sustinatorii celor enuntati sa-si explice astfel esecurile, balbele, grosolaniile si tampeniile acestor pseudo-lideri.

            De ce sa recunosc c-am fost prost si l-am votat pe Geoana? Mai bine spun ca Geoana e vandut, ca Vantu lucreaza din umbra pentru Basescu etc.

            Asta-i tara in care traim: pseudo-lideri, pseudo-sustinatori.
      • +2 (4 voturi)    
        E simplu, de fapt (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:00)

        zet [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        O sa apar intotdeauna pe ala care destructureaza putin PSD-ul, fie din interior, fie din afara :).
        Cand Ponta a candidat contra lui Geoana, am sperat sa castige Ponta, pentru ca stiam ca asta nu va fi de bun augur pentru PSD: ponta este jenant de prost. Acum cand Geoana se razboieste cu greii pesedeului, normal ca ii urez succes :). Si le urez succes si greilor contra lui Geoana. La fel, ii doresc succes lui Vanghelie cand il caroteaza pe Ponta, si lui Ponta cand il ataca pe Vanghelie =)).
        Intelegi? E simplu! bateti-va intre voi cat mai crunt, eu sunt de acord cu fiecare in parte =)).
      • +3 (5 voturi)    
        Ha! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:01)

        George [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Unde dau si unde crapa. Chiar in capul sec al vrajitorului din Oz-u pesedist. N-ai inteles nimic uslasule. Nu dau doi bani nici pe Geoana, nici pe Cretu, nici pe alt pesedist. Si nici pe tine. Acu' pricepi? Sau vrei sa-ti desenez?
        • -1 (3 voturi)    
          Cine spune, ala este...cap sec (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:40)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui George

          "zet" mi-a confirmat postarea (multumesc zet), Alius nu a priceput, George nici atat.
          Inseamna ca nu ati fost atenti la cursurile de postaceala....
          Dupa ce vezi ce au postat cei de serviciu....(vezi mai jos,Eneas, radu etc...)intelegi ce ordin au primit si iti pui contrapostarea la vedere, cat mai sus (ca cititorul ocazional nu citeste tot, se plictiseste).
          George, tu esti pe post de "iepuras", erai sus si atat, nu m-am referit la postarea ta (nici nu prea aveam la ce, nu spui nimic).
          Alius, tu doar ai picat ca musca-n lapte...
          Amatori.....
          • +1 (3 voturi)    
            Da, am inteles... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:58)

            Alius [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            ... da' tu vezi ce scrie acolo? Iti citesc eu: "Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui George"

            Deci tu nu i-ai raspuns lui George, dar i-ai scris lui. Interesanta abordare... E am picat ca musca in lapte, acelasi lapte in care erai si tu. Apropos, eu nu ti-am raspuns tie, eu am scris asa, in general. Vezi, ai picat ca musca-n lapte...
          • +1 (1 vot)    
            Asta-i prima postare (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 17:29)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            pentru care te-as putea banui de spirit si simt al umorului :))

            Sper ca n-o sa fie si ultima :))
  • 0 (6 voturi)    
    actualul prim ministru al ungariei, orban a pierdu (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 13:57)

    Eneas [anonim]

    vreo 2 randuri de alegeri si nu s-a retras!dar cand zici Corinacretzu zici Iliescu samd
    prin comparatie cu actualul pontanak ,geoana are de 100 de ori mai multa scoala si oricum a stat mai drept in fata psd decat pozitia preferata a actulului pontanak ,pozitia caprei ....
  • +5 (7 voturi)    
    nu peste tot in lume cine pierde se retrage (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 13:57)

    radu [anonim]

    nu e chiar asa:
    richard nixon a fost batut de kennedy in 1960 si a ajuns presedinte in 1968.
    david cameron candida ca prim ministru din partea conservatorilor in 2006 si a pierdut in fata laburistilor lui tony blair, dar a revenit in 2010.
    ion iliescu a pierdut in 1996, dar a fost ales in 2000.

    de ce sa nu i se dea o sansa lui mircea geoana sa castige din nou, macar pentru o noapte, in 2014?
    • +1 (1 vot)    
      David Cameron 2006 (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:22)

      gigi_d [anonim] i-a raspuns lui radu

      Nu mai scrieti prostii. In UK alegeri au fost in 2005 iar de la Conservatori a fost candidat Michael Howard.
  • +7 (7 voturi)    
    Ea a acuzat lipsa de caracter a lui Mircea Geoana (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:01)

    mariage [utilizator]

    Nu stiu daca va amintiti cum il laudau aceiasi inainte de alegerile prezidentiale. Geoana era bun de presedinte dar nu este bun de PSD-ist.
  • +7 (9 voturi)    
    Doar doua vorbe sa-ti mai spun! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:04)

    alleex2000 [utilizator]

    1. "Iliescu, si nu altcineva l-a pus ambasador in SUA si tot el l-a pus ministru de Externe ..."
    Credeam ca numai base pune ministrii!
    2. "Cretu a mai declarat ca i s-a parut culmea tupeului din partea lui Mircea Geoana sa mai candideze la sefia partidului dupa ce a ratat sansa la alegerile "
    Pai si Chuki a pierdut alegerile, chiar mai rau ca Geoana! Chiar si idolul tau, Ilici a pierdut in '96 si nu l-a omorat nimeni.
  • +5 (5 voturi)    
    !!! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:05)

    catalin_mattei [utilizator]

    Vina a fost a PSD-ului ca la alegerile din 2009 l-au lasat sa candideze.. a fost in stare ca in preziua dezbaterii publice avute cu Dl Traian Basescu sa se duca la SOV si chiar sa nu informeze pe nimeni asupra celor ce a facut... oricat de antipatic imi esteT Basescu cred ca nu a fost asa rau ca a castigat in fata lui Geoana ( pe care atunci l-am votat totusi)
  • +8 (10 voturi)    
    Memorie scurta. (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:07)

    Axel [anonim]

    O intrebare pt. Corina Cretu:

    Dar Iliescu sa retras cand a pierdut?
    • +1 (1 vot)    
      Iliescu... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:38)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Axel

      Iliescu draga Axel este un fel de simbol al PSD-ului incepand cu 1990 cand se numea FSN si era nea Nelu cu Basescu in aceasi barca cu actualul cotrocel( ba il ajuta tov Basescu la transportul minerilor cu ciomageala). Geoana nu a fost niciodata un simbol si a fost ales presedinte din aceleasi motive pt care Stolojan era presedinte la PNL acum ani: ca sa se pastreze unitatea...
  • +8 (10 voturi)    
    bun (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:10)

    politic_incorect [utilizator]

    sa il ia si pe ante-looserul nastase de aripa si sa se retraga sa-si numere ouale in liniste unul altuia.
  • +7 (7 voturi)    
    ...de parca cei care au caracter... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:11)

    bm [anonim]

    ...ar avea acees la putere...! HA !
  • +5 (5 voturi)    
    chiar peste tot? (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:14)

    FlaviusChis1315313296129 [anonim]

    Nu e chiar așa, ci din contră: primul exemplu care îmi vine în minte e cel al lui Nixon, care a pierdut în fața lui JFK la prima confruntare ca după aceea să câștige
  • +1 (3 voturi)    
    corect (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:16)

    alin [anonim]

    Asa a facut so bombo. Sa retras benevol de nevoie.
  • +4 (6 voturi)    
    look who's talking... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:20)

    Neverosimil [anonim]

    Este incredibil ce mi-e dat sa vad si sa aud, in ultimul timp, de la parvenitul nr.1 al revolutiei, Ion Iliescu! Pentru ca doamna aceasta nu este decat o portavoce a lui... Nu pot sa inteleg cum o cutra comunista, precum Iliescu, are tupeul sa se inghesuie sa-i stranga mana Regelui Mihai, sa-l omagieze dupa moarte pe Ion Diaconescu, iar acum sa-l acuze pe Geoana de lipsa de caracter! Dar Iliescu a dat dovada, vreodata, de caracter?! Cand a declarat ca FSN nu va participa la alegeri, dar a participat si le-a castigat, cu manipulare grosolana si cu batai de strada, in 1990? Cand a iesit la televizor, dupa tragedia de la Tg.Mures, sa afirme ca romanii sunt de vina? Sau cand l-a rasturnat pe Roman, cu minerii, pentru ca nu-i mai convenea?!
    Acum vii sa dai lectii de moralitate, prin diversi lingai precum aceasta Corina Cretu? Nu ti-ar fi rusine obrazului, comunist nenorocit!
  • +5 (5 voturi)    
    rusinica! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:29)

    sasui [anonim]

    da -Corina ai dreptate cine perde sa se retraga dar tu dupa ce au aparut stenogramele cu Vantu de ce nu te-ai retras spunele la cititorii tai de ce? RUSINICA,RUSINICA.
  • 0 (2 voturi)    
    vrei nu vrei.... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:33)

    cosashu' [anonim]

    ups. Lai lovit si pe Crinut. Oare a fost asa numa' din ricoseu?
  • +5 (5 voturi)    
    A propos de retragere (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:34)

    Un om [anonim]

    Pai doamna fosta consilier prezidential a lui Ion Iliescu as vrea sa intreb si eu de ce nu s-a retras Ion Iliescu in 1996 cind a pierdut alegerile si a candidat iar in 2000 ?

    Era mult mai bine daca macar in acei 4 ani ne-ar fi condus altcineva, daca la 1990-1996 nu ne-a fost dat.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu-i adevarat (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:41)

    Bogdan C [anonim]

    Primul exemplu care imi vine in minte e Ron Paul de la americani, care a candidat in 2008, a pierdut si acum e din nou candidat la presedintie. Iar daca se referea la cei doi candidati principali care ajung in finala, sunt convins ca exista si acolo exemple.
  • -3 (5 voturi)    
    si basescu a zis ca isi da demisia (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:44)

    bogdan [anonim]

    dupa ce a fost suspendat..
  • +4 (4 voturi)    
    Neloial fata de CCCP (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 14:53)

    hot news [utilizator]

    "Mircea Geoana da dovada de o atitudine neloiala fata de partid, prezentandu-se in cadrul vizitei din Statele Unite".

    Nu m-am putut abtine sa nu scot din context fraza.
  • 0 (2 voturi)    
    Ipocrizie! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:09)

    sase sase [anonim]

    Doamna Cretu este un pic ipocrita.Nu am afinitati cu dl.Geoana,dimpotriva intotdeauna am considerat ca eticheta de prostanac pusa pe fruntea sa de batranul edec Iliescu este conforma cu realitatea.Dar vorbind de retragere,atunci ar trebui ca si Iliescu trebuia sa faca acest lucru dupa ce a pierdut alegerile in partid in favoarea lui Geoana,si Nastase ar fi trebuit sa se retraga inca din 2004 cand a pierdut alegerile prezidentiale in fata actualului presedinte.
  • +1 (3 voturi)    
    dar iliescu? (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 15:33)

    Dudu Capshunaru [anonim]

    Doamna Corina, cu tot disrespectul pe care vi-l port, va reamintesc ca presedintele dvs, sau tatutucul Iliescu, a pierdut alegerile in 1996 si nu s-a retras asa cum spuneti dvs. Mai mult decat atat, a revenit si a castigat. Asa ca priviti in curtea dvs, nu mai folositi cuvinte grandioase, ca oricum nu va crede nimeni.
  • +1 (1 vot)    
    Declaratii Corina Cretu. (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 17:17)

    costel [anonim]

    De ce nu-i recomandati si d-lor Nastase si Antonescu sa se retraga?
  • 0 (0 voturi)    
    foarte interesanta declaratie (Joi, 3 noiembrie 2011, 1:47)

    alain [anonim]

    am apreciat franchetea Corinei Cretu. ferma si eleganta. nu-i mai tot dati ca si Iliescu a pierdut in 96. nu e aceeasi situatie: cum a pierdut Geoana? asta e problema. sa ai presedintia pe tava si sa dai cu piciorul ca prostanacul in ultimul moment - asta a afectat felul in care e receptat nu doar de pesedisti. sa fim seriosi: caricatura de Geoana mai poate fi folosita doar pt diversiunile Basescului care l-a lasat in pace sa fie nr 2 in stat, premiu de consolare pt colaborarea din 2009. cine are creier sa priceapa dincolo de patimi personale intelege mesajul transmis prin Corina Cretu de actuala conducere: Geoana va fi exclus din PSD, ceea ce-l va obliga sa treaca la UNPR - viitoarea Uniune Social-Progresista.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version