VIDEO Aspazia Cojocaru, judecator la CCR, pentru EVZ: Eu nu vreau sa fac puscarie, sa incalc legea. Transmiteti-i domnului Predescu sa lupte in continuare singur!

de Redactia Stiri     Evenimentul Zilei
Marţi, 21 august 2012, 15:54 Revista Presei | Subiectele Zilei

Aspazia Cojocaru, unul dintre cei 9 judecatori ai CCR (despre care Ion Predescu, si el judecator CCR, a declarat marti pentru ziarul Gandul ca ar fi votat in favoarea invalidarii referendumului si ar fi "inclinat balanta") a declarat marti, pentru EVZ: "Ce inseamna inclinarea balantei? E total nejuridic. Daca s-a stabilit un prag electoral si acesta nu s-a intrunit, ce sa facem acum? Sa incalcam legea? Eu nu pot sa fac asa ceva. Intrebati toti studentii mei. Unul singur daca gasiti sa va spuna altceva, va rog sa mi-l aratati. Daca nu s-a atins pragul care-i problema? Eu nu vreau sa fac puscarie, sa incalc legea nu pot! Ce inseamna <Am luptat si noi cat am putut>?!. Transmiteti-i domnului Predescu sa lupte in continuare singur. Eu nu incalc legea!"



Aspazia Cojocaru (66 de ani) a fost numita judecator la Curtea Constitutionala in anul 2004, de catre Camera Deputaţilor, pentru un mandat de 9 ani. Prima femeie din Romania numita judecator la CCR, Aspazia Cojocaru s-a nascut în Lozna, Botoşani. Este căsătorită şi are un copil. A absolvit Facultatea de Drept – Universitatea Bucureşti, în 1972, şi Facultatea Internaţională de Drept Comparat, Strasbourg, Franţa, 1978 - 1980. Specializată în drept civil, în 1991 a primit Premiul Academiei Române "Nicolae Titulescu". Prof. univ. dr, este autor şi coautor a numeroase tratate şi monografii.






















22529 vizualizari

  • +86 (90 voturi)    
    !!! (Marţi, 21 august 2012, 15:57)

    CMD [utilizator]

    BRAVO!!!
    • +60 (60 voturi)    
      Dl. Rus face discipoli! (Marţi, 21 august 2012, 16:12)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      Bravo Doamna, ati facut istorie si l-ati salvat si pe dl Predescu : daca mai statea la sedinta pe vremea asta cu presiune atmosferica ridicata il aveati pe constiinta!
      • +21 (21 voturi)    
        BRAVO.... (Marţi, 21 august 2012, 17:14)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        ....doamna Cojocaru !!! ne-ati confirmat increderea in justitie si ne-ati redat optimismul ca infractorii, indiferent de starea sociala, vor primi tratamentul cuvenit confor legilor.
        Veti ramane in istoria tarii ca femeia care a avut curajul de a se impotrivi sistemului infractional ticalos.
        Inca o data BRAVO!!!!
      • -5 (9 voturi)    
        Sa inteleg ca, din ce spune... (Marţi, 21 august 2012, 17:18)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        ... d-na Aspazia, ca ceilalti 3 judecatori constitutionali vor intra la puscarie?
    • -39 (47 voturi)    
      Sa respecti legea (Marţi, 21 august 2012, 16:13)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      inseamna sa te complaci cu legile existente. Daca omul ar fi respectat legea eram animale si acum, necunoscand binele si raul. Deci un mare BRAVO celor care respecta legea!
      • +41 (41 voturi)    
        Nu functioneaza asa (Marţi, 21 august 2012, 16:27)

        Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Propozitiile de mai sus nu formeaza un rationament, sunt doar niste idei insirate fara legatura. Animalele nu au legi. Un sistem de legi inseamna altceva decat ce incerci tu sa spui ca inseamna.
      • +35 (35 voturi)    
        adica (Marţi, 21 august 2012, 16:29)

        boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        tu nu respecti legea, in ideea ca asa evoluezi? curioasa idee, ca sa nu-ti spun altcumva...
        • -8 (10 voturi)    
          Omul zboara (Marţi, 21 august 2012, 18:15)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui boogeyman

          fiindca si un roman a avut dorinta de a incalca legea gravitatie mai puternica decat pedeapsa prevazuta pentru incalcarea ei.
          • +1 (1 vot)    
            Confuzie gen Antena 3 (Miercuri, 22 august 2012, 7:41)

            ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            Legea gravitatiei este o lege a fizicii, o lege a naturii, in timp ce legea referendumului este o lege juridica!
            Daca vrei sa incalci legea lui Ohm, esti liber s-o faci. Poti s-o incalci pana nu mai poti, pana-ti iese. Iar daca-ti iese, atunci cu siguranta vei fi premiat cu premiul Nobel.
            Daca insa incerci sa incalci o lege juridica, faci puscarie!
            Ai priceput?
          • +2 (2 voturi)    
            Daca (Miercuri, 22 august 2012, 9:15)

            Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            incalci o lege a fizicii devii erou, daca incalci o lege a dreptului devii puscarias.
            • 0 (0 voturi)    
              Sa incalci o lege a naturii (Miercuri, 22 august 2012, 11:20)

              Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Mao2

              e mult mai greu decat sa incalci o lege facuta de om. Oricum, in ambele cazuri, pentru a incalca o lege cu succes, adica sa scapi nepedepsit, trebuie s-o cunosti in cele mai intime aspecte. Degeaba o iubesti, o adori, o respecti, esti pasionat de ea, daca nu ajungi cu ea in pat, nu?
      • +17 (19 voturi)    
        Nesupunere si nesupuneri (Marţi, 21 august 2012, 16:47)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        E amuzant sa incalci legile strimbe. E mai intelept sa le schimbi si sa le respecti.

        Daca instigai la nerespectarea unei anumite legi, poate aveai dreptate. Dar instigi la nesupunere in general, ceea ce arunca in aer totul, fara sens. Asta nu-i progresul la care te referi ci doar anarhie.
        • -4 (6 voturi)    
          Mintea nu-i da pace omului! (Marţi, 21 august 2012, 17:54)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          E ca mersul pe bicicleta, daca nu se invarte efectul giroscopic dispare si cazi de pe ea. Societatea, statul, omul in final, trebuie sa se schimbe, sa evolueze: ori planifici asta treptat si controlat ori o faci haotic si in salturi. Iar directia de evolutie nu e dupa cum vrea x si y ci dupa cum vrea piata, adica , dac-o dam in termeni politici, majoritatea. Iar majoritatea in Romania are mentalitate romaneasca si nu vestica.
          • +3 (3 voturi)    
            Crimele (Marţi, 21 august 2012, 20:45)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            Si daca ne omorim unii pe altii care-i cistigul?! Unde vor conducele crimele? La evolutie?!

            Forta bruta pe care o sustii ajuta doar societatile totalitare, fundamentaliste, comuniste.

            In democratie, asemenea violente sint canceroase, provoaca anarhie si totalitarism, in aceasta ordine.
      • +10 (10 voturi)    
        pai, (Marţi, 21 august 2012, 17:16)

        Cezy [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Curtile de judecata nu legifereaza ci trebuie sa aplice legile existente!
      • +9 (9 voturi)    
        habar n-ai (Marţi, 21 august 2012, 17:41)

        gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Progresul si evolutia sunt posibile doar in societatile unde se aplica si se respecta legile.

        Exemplu: Japonia vs Somalia.
        Prima tara se remarca printr-un respect extrem fata de legi al majoritatii cetatenilor ... in cea de-a doua tara nu se aplica mai nicio lege. QED !

        Logica si pseudo-argumentele tale sunt ridicole.

        PS: animalele nu respecta nicio lege. Vitele, sau maimutele nu respecta nicio lege. E clar pentru orice persoana inteligenta cat de mult au progresat ele din cauza asta.
    • +9 (9 voturi)    
      acum fara misto (Marţi, 21 august 2012, 17:48)

      e.u. [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      tot un moldovean salveaza tarisoara .. halal voi astia care-i ponegriti :-)
  • +74 (74 voturi)    
    multumim doamna; se ajunsese prea departe (Marţi, 21 august 2012, 16:00)

    MG [utilizator]

    multumim doamna; se ajunsese prea departe cu schilodirea "democratica" a legilor si logicii democratice.
    • +35 (35 voturi)    
      Felix (Marţi, 21 august 2012, 16:23)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui MG

      ce/o zice oare?!
      Vad ca toti lingaii sunt dementi, isi dau arama pe fata... badea, popalaul ala...
      Oare greaca mai este cu fundul pe aragaz?
      Oare ciuvica ce/o face?!
  • +75 (75 voturi)    
    Inadmisibl (Marţi, 21 august 2012, 16:00)

    Cote [utilizator]

    E inadmisibil ca judecatorii unei instante sa ajunga sa dezbata prin intermediul mass-mediei.

    Este rezultatul dementei pe care au adus-o pucistii legali.

    In rest, declaratia doamnei judecator mi se pare beton. Ce ne facem cu domnul judecator Predescu, care va fi in continuare unul din judecatorii CC.
    • +9 (9 voturi)    
      ai mare dreptate...dar nu uita... (Marţi, 21 august 2012, 17:21)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Cote

      ca esti in rom...adica in tara unor lasi si lingai...un popor care a fost invatat sa i se dea ....sunt f.putini oameni care au bun simt...si aia sunt obligati sa stea la mina unor borfasi din politica...
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Marţi, 21 august 2012, 18:56)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Cote

      Asta discutau si in sedinte. Chestii de baza pe care le stie orice student la drept. Doar ca inregimentatii se faceau ca nu inteleg ca 46 nu 50 oricum ai numara.
  • +63 (63 voturi)    
    :)) (Marţi, 21 august 2012, 16:01)

    omezu [utilizator]

    Ce i-a zis-o fosilei de Predescu!
  • +51 (51 voturi)    
    felicitari pentru profesionalism, doamna ! (Marţi, 21 august 2012, 16:02)

    V. Val [utilizator]

    Va aplaud.
  • +45 (45 voturi)    
    Respect (Marţi, 21 august 2012, 16:02)

    vladf [utilizator]

    Tot respectul !
  • +28 (36 voturi)    
    E asta-i buna . Bravo , la asta nu ma asteptam (Marţi, 21 august 2012, 16:03)

    mnicku [utilizator]

    Acum se mai limpezesc apele . Se pare ca puscaria la peste 60 de ani a devenit bau-bau
  • +55 (55 voturi)    
    Femeia care a salvat Romania (Marţi, 21 august 2012, 16:03)

    Trojan.H [utilizator]

    Ca sa vezi cum se scrie istoria (e o mirare retorica), cum se poate salva sau distruge o tara, cu votul unui singur om. Felicitari doamnei Aspazia!
    P.S. Are dreptate cind spune: cum ma duc eu in fata studentilor mei, ce sa le spun?
    • +16 (16 voturi)    
      Femeile (Marţi, 21 august 2012, 17:30)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      - O femeie, executor judecatoresc, l-a expulzat pe Vadim Tudor din sediu.
      - Un juriu format din 5 judecatori, format doar din femei, l-a condamnat pe Nastase.
      - O femeie de la CCR a abandonat linia partidului in favoarea legi, Aspazia Cojocaru
  • +46 (46 voturi)    
    Corect (Marţi, 21 august 2012, 16:06)

    cris34 [utilizator]

    Mi se pare corecta atitudinea dnei judecator, nu pt ca e favorabila lui Basescu, ci legii, argumentele le-a spus clar chiar dumneaei.
    • +10 (10 voturi)    
      pai, (Marţi, 21 august 2012, 17:20)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui cris34

      chestia cu studentii raspunde vorbariei gaunoase a lu' Ponta si Antonescu! Dura lex, sed lex!
  • +59 (59 voturi)    
    Aritmetica simpla! (Marţi, 21 august 2012, 16:09)

    marvio [utilizator]

    Rusine celor 3 judecatori ai CCR care au pus mai presus partidul care i-a propulsat in functie, decat profesionalismul si corectitudinea!

    Decizia de invalidare era simpla si clara si ar fi trebuit luata cu 9 din 9 voturi inca din data de 2.08. A fost vorba doar despre o aritmetica banala.

    Daca o astfel de decizie se ia atat de greu, ce sa mai zicem de una complexa, unde legea mai permite si interpretari?

    Dupa cei 3 judecatori contra, ar mai fi trebuit sa asteptam luni de zile in incertitudine politica?
    • +2 (2 voturi)    
      totusi.. (Marţi, 21 august 2012, 22:52)

      Ellias [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      o sa avem de asteptat inca dupa parlament si monitorul oficial acum.Nu va faceti griji..ca nu lasa USl-ul si felix osul asa usor.Doar au in spate o armata de puscariabili..asa ca nu e asa sumplu. Oricum felicitari doamnei Cojocaru. Sper sa nu ajunga sa ii fie frica acum sa-si lase copilul pe strada, or dumneaei sa iasa singura pe strada.
  • +47 (47 voturi)    
    Tot respectul pt dv, Doamna ! (Marţi, 21 august 2012, 16:11)

    furioasa [utilizator]

    O sa ramaneti in istorie .
    Felicitari pentru curajul dumneavostra, doamna!
    Sunt mandra de dv .Sunteti o femeie care a aratat ca are mai mult curaj decat multi dintre barbatii actori politici din tara asta si mult , mult mai mult respect de sine si pentru lege.
    • +33 (33 voturi)    
      Tot respectul (Marţi, 21 august 2012, 16:20)

      marian26 [utilizator] i-a raspuns lui furioasa

      Exista oare barbati politici la noi in tara?Poate sunt cativa care nu apar la TV, insa 90% din politicienii romani sunt niste loaze fara coloana vertebrala,gata oricand sa incalce legea doar pentru a le fi lor mai bine.
      • +21 (21 voturi)    
        Ma-nclin! (Marţi, 21 august 2012, 16:48)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui marian26

        Si va propun la presedintia Romaniei, Doamna MAGISTRAT! Acesta e modelul de politician de care avem nevoie! Chiar daca animalele din campia politica romana va dezgusta, faceti-o pentru copiii si nepotii dvs., pentru studentii care cu siguranta va admira, pentru noi toti ceilalti care va purtam respect de azi inainte. Romania e o tara prea frumoasa s-o lasam la discretia celor care n-o merita! Si mi-as mai dori de la Dvs. Doamna doua vorbe despre mult prea discutatul "plagiat, poate astfel Primul-Plagiator al tarii ar intelege cat e de penibil si cat rau a facut tarii prin insistenta de a nu-si recunoaste vina.
  • -33 (35 voturi)    
    Daca nu esti capabil (Marţi, 21 august 2012, 16:11)

    Colonel [utilizator]

    Atunci pleaca. Nu te tine nimeni acolo cu forta. Demisia si lasa-l pe altul cu coloana vertebrala la CCR!
    • +29 (29 voturi)    
      Bravo! I-ai zis-o lui Predescu! (Marţi, 21 august 2012, 16:30)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      In sfarsit incepi sa vezi adevarul! Si asta numai datorita faptului ca nu te-ai mai uitat la latrinele tv, chiar si numai pentru cateva secunde cat ti-a trebuit sa scrii acest comentariu.
      • -14 (16 voturi)    
        Bea o bere (Marţi, 21 august 2012, 16:53)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Poate intelegi ce am vrut sa zic.
    • +26 (26 voturi)    
      domnu dogaru (Marţi, 21 august 2012, 16:33)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      nu sunteti la universitate ?!

      ma miram dece nu v'am vazut in cadrele transmise pe vuvuzele.
    • +8 (8 voturi)    
      capabil sa ce ? (Marţi, 21 august 2012, 17:21)

      naicul [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Capabil sa ce "colonele" ? Sa calci orice lege in picioare ca asa doreste un "grup infractional organizat " ? Daca merge justitia cum spune legea cauta-ti un nou serviciu, ca astia de te platesc o sa saraceasca si o sa se si rareasca. Spor.
  • +33 (33 voturi)    
    justitie (Marţi, 21 august 2012, 16:12)

    ddaniel [utilizator]

    Asta inseamna independenta justitieii.In sfarsit ,incet,incet intram in normalitate
  • -15 (19 voturi)    
    si Constitutia?! Unde e Constitutia in aceste opin (Marţi, 21 august 2012, 16:12)

    Dedalus [utilizator]

    Aceste declaratii imi confirma ipoteza, emisa inca din primele zile ale hotararii anterioare a CCR: acesti judecatori nu cunosc de fapt drept si Constitutie intr-o masura care sa le permita sa lupte cu argumente juridice.

    Nici la inceput si nici acum nu am auzit nimic juridic, doar declaratii ce seamana infiorator cu declaratiile politice: "Am luptat". "Daca legea a fost incalcata" etc.

    Nici un cuvant despre faptele de inclacare a Constitutiei, nici un cuvant despre baza legala a unui verdict (oricare ar fi fost acela).

    Mai avem o generatie pana la un stat de drept functional. Acesta in care traim este doar un stat de drept handicapat care este aparat de discriminari pozitive.....
  • +36 (36 voturi)    
    Tot respectul (Marţi, 21 august 2012, 16:14)

    Atcika [utilizator]

    Tot respectul pentru doamna judecatoare Cojocaru si pentru ceilalti cinci judecatori de CCR. care au respectat legile. Cit despre ceilalti trei....
  • +30 (30 voturi)    
    Mulţumim că aţi apărat legea şi v-aţi făcut (Marţi, 21 august 2012, 16:17)

    333 [utilizator]

    datoria, doamnă judecător Cojocaru!
  • +31 (31 voturi)    
    s'a dus vestea (Marţi, 21 august 2012, 16:19)

    nash pandelica [utilizator]

    despre sobolanii si apa calda de la jilava :)
    cred ca rus deja stia...
  • +26 (26 voturi)    
    Respect. (Marţi, 21 august 2012, 16:20)

    Shock [utilizator]

    ... si atat.
  • +26 (26 voturi)    
    'nea Predescule... (Marţi, 21 august 2012, 16:20)

    Frantz [anonim]

    ..du-te tu si lupta pt incalcarea legii in alta parte... la mititica.
  • +34 (34 voturi)    
    CCR= DEMOCRATIE (Marţi, 21 august 2012, 16:23)

    danigel68 [utilizator]

    Ce sa-i faci nene, femeia a inteles ca nu e corect sa incalci legea. Latinii spuneau acum aproape 2000 de ani : DURA LEX, SED LEX. Legea este dura, dar e LEGE. Nu poti sa nu tii seama de altceva decat de lege si nu de parerea unor oameni ce in majoritatea lor au votat " ca asa trebuie" nu ca asta simteau.
    • -7 (7 voturi)    
      urat... (Marţi, 21 august 2012, 17:26)

      Alex Serban [anonim] i-a raspuns lui danigel68

      Foarte urat din partea ta sa jignesti oamenii care si-au exercitat dreptul democratic de a vota...Si legat de ce spui despre lege, e adevarat cu o singura mare exceptie...legea e facuta PENTRU oameni, iar daca aceasta lege invalideaza opinia a peste 7 milioane de oameni, atunci e o lege proasta sau cu interes meschin.
      • +2 (2 voturi)    
        io nu-i jignesc (Marţi, 21 august 2012, 20:13)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alex Serban

        pe cei care au votat da la referendum. Doar ii consider imbecili fara speranta de normalizare.
      • +1 (3 voturi)    
        Lasa Alex Serban (Marţi, 21 august 2012, 22:57)

        Ellias [utilizator] i-a raspuns lui Alex Serban

        ca tu intri in istorie ca aliat al celor care au vrut sa distruga democratia Romaniei. Asa ca ai si tu "meritul" tau. Nu mai plange.
  • +32 (32 voturi)    
    Decizia CCR (Marţi, 21 august 2012, 16:34)

    Elaela [utilizator]

    O felicit pe doamna Aspazia Cojocaru pentru ca a luat o decizie in conformitate cu legea. A fost o mare surpriza sa vedem ca mai sunt muti oameni cu constiinta in Romania.
  • +23 (23 voturi)    
    Felicitari (Marţi, 21 august 2012, 16:47)

    Ralu75 [utilizator]

    Felicitari, Doamna!
  • +26 (26 voturi)    
    Respect (Marţi, 21 august 2012, 17:00)

    Rainbowlion [utilizator]

    Felicitari Doamnei Judecator Aspazia Cojocaru! In sfarsit citesc un raspuns logic dat de un Om normal.
  • +26 (26 voturi)    
    respect (Marţi, 21 august 2012, 17:01)

    tenzi [utilizator]

    tot respectul,doamna,veti ramane in istorie cu aceasta
    declaratie si cu modul cum v-ati facut datoria!
    In marile momente de cumpana ,in istoria romanilor
    a fost o femeie care a salvat natiunea, femei stiute si nestiute.:nu stiu daca mama lui Stefan cel Mare l-a trimis la lupta,probabil ca da,sigur este ca fara
    Regina Maria, Romania nu ar fi fost Romania Mare!
    Inca o data RESPECT pentru Dna Cojocaru!
  • +25 (25 voturi)    
    CCR- Democratie (Marţi, 21 august 2012, 17:02)

    veto [utilizator]

    Felicitari Doamna Aspazia Cojocaru studentii D-voastra pot fi mandrii ca au un asemenea model , Dumnezeu sa va fericeasca pentru ca a-ti pus umarul la stabilitatea ROMANIEI si istoria nu o sa va uite , la fel si romanii care stateau cu sufletul la gura sa vada daca tara lor va mai continua cu instabilitatea.
  • +12 (12 voturi)    
    Felicitari ! (Marţi, 21 august 2012, 17:14)

    octombrie11 [utilizator]

    Va felicit, doamna judecator pentru ca ne-ati demonstrat ca "Nimeni nu este mai presus de lege". Asa ar trebui sa fie de acum inainte in amarata asta de tara - imi doresc din tot sufletul ca macar justitia sa fie independenta si chiar... oarba. Ma bucur si pentru ca o femeie a "inclinat balanta" pentru ca prea eram toate puse in aceeasi oala cu udrea. Din pacate, ma tem ca usl n-o sa se opreasca aici cu toate ca asta ar trebui: sa numere pana la zece si sa se apuce de treaba ca pana acum doar au mimat. Nu m-am uitat de 2 saptamani la antene - si am dormit mult mai linistita si nici nu m-am simtit dezinformata - dar acum ma uit si vad ca instiga lumea sa iasa in strada. astia nu-s normali a cap!!!
  • +10 (10 voturi)    
    Bravo doamna Aspazia Cojocaru! (Marţi, 21 august 2012, 17:33)

    coco04 [utilizator]

    Ati demonstrat probitate si puteti avea constiinta impacata!
  • +10 (10 voturi)    
    De unde rezulta ca...... (Marţi, 21 august 2012, 17:40)

    blackbik [utilizator]

    .......mai exista si onoare in Romania, nu numai interese politice.
  • +10 (10 voturi)    
    SCAPA CINE POATE DAR, MAI ALES, CINE VREA (Marţi, 21 august 2012, 17:41)

    Borges [utilizator]

    De nebunia politica romaneasca scapa cine poate dar, mai ales, cine vrea.
    Votul doamnei judecator Cojocaru nu are nimic a face nici cu istoria, nici cu vreun brav gest de vitejie. Votul domniei sale este votul unui om normal, limpede de minte, care stie sa citeasca fie ea si o lege si care, mai presus de toate, nu poate arunca, cu buna stiinta si propriul consimtamant, o cariera profesionala facuta la zi, fara repetentii, fara pile, fara copy/paste. Un om normal nu se poate acoperi cu rusine pentru tot restul vietii, atat cat mai are, de dragul unor nimeni isterici, care socotesc o natiune intreaga drept o adunatura de nevertebrate, fara nici un neuron valid, gata sa-i urmeze in haul istoriei. Asta ar fi fost atitudinea oricarui alt care a muncit si munceste cinstit, care nu-si nesocoteste semenii si care nu vrea sa se intoarca, dimpreuna cu ei, inapoi in copac.
    O aplaud si eu pe doamna judecator Cojocaru dar nu pentru vitejie, nu pentru istorie, ci pentru NORMALITATE.
    O respect pentru ca ma respecta, pentru ca a refuzat sa contrazica regula matematica, venind sa ne spuna ca 46 este mai mare decat 50.
    In rest, oameni buni, indiferent de valorile la care va raportati: democratie sau totalitarism, munca sau pomana sociala, putere a legii sau putere a pumnului, faceti o pauza cat mai lunga si efort in a-i baga in seama pe politrucii amenintati de propriile lor faradelegi si haideti la munca, avem treaba, avem vieti ... de trait acum.
  • +10 (10 voturi)    
    felicitari judecatorilor curajosi (Marţi, 21 august 2012, 17:51)

    edif [utilizator]

    CCR si in special doamna Aspazia Cojocaru a oferit politicienilor borfaci o lectie de corectitudine si onoare
  • +11 (11 voturi)    
    Multumim dna Aspazia.. (Marţi, 21 august 2012, 17:51)

    akillies [utilizator]

    ..inca o zi cand ma simt mandru ca sunt Roman!!!
    ..inca un Roman care ma face mandru ca sunt Roman!!!
  • +10 (10 voturi)    
    Lista cu DOAMNELE CURAJOASE ale... (Marţi, 21 august 2012, 18:01)

    gabbi [utilizator]

    ROMÂNIEI din zile de restriște are o nouă membră.
    D-na Aspazia se adaugă d-nelor judecător din "curtea" lui Năstase, d-nei Monica M, d-nei Laura K, d-nei Alina D, d-nei Ela F....
    Lista rămâne deschisă Doamnelor!
  • +6 (6 voturi)    
    Ce inseamna frica (Marţi, 21 august 2012, 18:09)

    vasile-roaita [utilizator]

    ce inseamna frica de puscarie, te aduce pe drumul cel bun. Frica asta trebuie s-o aibe si parlamentarii uslinosi sa nu mai fure si sa incalce flagrant constitutia, ca tara sa mearga pe drumul cel bun.
  • -5 (7 voturi)    
    Balanta (Marţi, 21 august 2012, 18:40)

    Ar3s [utilizator]

    Conform spuselor lu' madam, cei ce au votat pentru validare sunt pasibili de puscarie, nu?
    A fost un rezultat politic, al unei structuri politice. Nimic altceva. In acest sens, nu este mare lucru sa gasesti un tradator. Cu atat mai usor, cu cat este vorba de tabara lui Felix, care, spre deosebire de tabara pdl, sunt mai dispusi actului de tradare.
    Cine stie, in viitor, pe langa reguli si legislatie, poate ca studentii acestei judecatoare vor invata si semnificatia, adevarata semnificatie a simbolului Balantei. Pot sa-i asigur ca nu are nicio legatura cu politica.
    Oricum, din declaratiile emisarilor de peste ocean, precum si declaratiile politicienilor europeni, acest rezultat putea fi intuit cu usurinta.
    • -5 (5 voturi)    
      Tineti minte ca doamna judecatoare (Marţi, 21 august 2012, 21:15)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Ar3s

      pe vremea cand era de-a lui Predescu si vota antibasescu, a declarat ca se simte si amenintata. Era momentul cand procuratura isi facea de cap anchetand numai intr-o parte a taberei, conform celulei de criza. Femeia care a primit amenintari s-a speriat si a votat "corespunzator" de frica puscariei. Mai tineti minte judecatoarea care l-a eliberat pe un interlop ucigas, pretinzand ca nu e un pericol social? Intrebata in particular, a spus ca are familie si copii de crescut. Mai tineti minte declaratia ministrului de interne? Aceiasi, nu vreau sa fac puscarie. Cine va ameninta mai fratilor cu puscaria daca luati hotararea de a curati listele electorale, de exemplu? sau de a vota ceva in CC ? Predescu acum face puscarie? Securitatea "democratului" tandem securisto-tiganesc George C Paunescu - Traian Basescu si parchetul si-a facut inca odata datoria.
      • 0 (0 voturi)    
        Balanta bis (Marţi, 21 august 2012, 22:59)

        Ar3s [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

        Este mai mult decat cunoscut faptul ca sistemul politic este un sistem de tip mafiot. Pe langa coruptie, intimidarea, reprezinta un alt mijloc de a influenta deciziile judecatorilor, slujbasi la statul politic.
        Nu se intelege un lucru referitor la justitie. Legea, este facuta de cel puternic. Intodeauna! Intr-o societate, sistemul de reguli are ca scop fluidizarea activitatilor, metinerea ordinii si obligarea membrilor de a respecta deciziile celui puternic. Totul, in vederea unitatii si stabilitatii neamului.
        In acest sens, adevaratul scop al Balantei, este cel de a intocmi cele mai bune reguli, cele mai echilibrate. Atat! Este un concept total diferit decat cel cu care suntem familiarizati. Noi credem ca justitia imparte dreptatea, cand, in fapt, imparte dreptatea celui puternic.
        Problema noastra, este problema alegerii. Nu stim sa alegem Puterea. Ne lasam pacaliti de aparente.
        Si ca sa inchei, Puterea, nu este singura participanata in cadrul Deciziei. Alaturi, mai sunt Inteligenta si Rezistenta. Subiecte total diferite.
  • +10 (10 voturi)    
    CCR (Marţi, 21 august 2012, 18:53)

    nic1 [utilizator]

    Felicitari doamnei Aspazia Cojovaru pentru celeritatea domniei sale.Jos USL-ul.
  • +10 (10 voturi)    
    Jos palaria (Marţi, 21 august 2012, 19:03)

    coseh [utilizator]

    pt doamna Aspazia! Auzi la el: "Am luptat si noi cat am putut" declaratie de judecator la CCR...
  • +13 (13 voturi)    
    O doamna (Marţi, 21 august 2012, 19:13)

    Teo61 [utilizator]

    cu care ne mandrim! Mai sunt inca oameni pentru care cuvantul cinste si onoare au valoare!!!! Bravo!!!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    O intoarcere in istorie... (Marţi, 21 august 2012, 19:20)

    coco04 [utilizator]

    "E periculos sa ai dreptate cand Guvernul nu are dreptate!" Voltaire
  • +12 (12 voturi)    
    Bestial (Marţi, 21 august 2012, 19:52)

    Kayros [utilizator]

    Uite cum frica de puşcărie ţine loc de cinste.

    Am trăit s-o văd şi pe asta: mecanismele gândite pentru stăpânirea mediului infracţional lucrând în procesul de decizie judecătoresc!

    Inseamnă că legea e bine gândită. Nu trebuie modificată, domnu Ponta!
  • +2 (2 voturi)    
    oricare din cei 6 judecatori.. (Marţi, 21 august 2012, 20:35)

    egroeg5 [utilizator]

    au determinat verdictul,dar si daca a fost numai dna Aspazia Cojocaru, ii multumesc ca a inteles ca neprezentarea mea si a altor milioane de romani a fost o forma de sanctionare a USL.-ului (si nu lipsa de interes) si nu ne-a deposedat de dreptul de a conta la vot,ca oricare cetatean roman,respectiv de a face parte din cvorum.
  • +3 (3 voturi)    
    Felicitari doamna judecator! (Marţi, 21 august 2012, 20:42)

    bcorina [utilizator]

    Ma bucur ca ati ramas asa cum va stiam din facultate, corecta indiferent de afinitatea politica.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri