Cotidianul: Guvernul lanseaza filmul-detergent pentru imaginea romanilor din Italia

de Daniela Vitelaru     Cotidianul
Sâmbătă, 20 septembrie 2008, 7:26 Revista Presei | Subiectele Zilei

Agentia pentru Strategii Guvernamentale alaturi de compania italiana de publicitate Playteam lanseaza la Roma, pe 24 septembrie a.c., unul dintre cele mai costisitoare proiecte de imagine platite din banii publici ai romanilor, cu 4,1 milioane de euro.

Campania de imagine, care se desfasoara pana in decembrie, se doreste a fi un prim pas dintr-un sir de actiuni care au ca tinta prezentarea unei imagini pozitive a romanilor din Italia, diferita de cea formata deja in mentalul colectiv, conform careia romanii ar fi niste infractori.

Primul pas al campaniei il reprezinta difuzarea unui film documentar despre romanii care s-au integrat bine in Italia, in diverse domenii de activitate, sub titlul “Romania, piacere di conoscerti” (Romania, incantat de cunostinta).

Integral in Cotidianul
























186 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    bani aruncati (Sâmbătă, 20 septembrie 2008, 15:32)

    mario [anonim]

    campania de imagine ar fi fara nici un efect daca inainte sau dupa aceasta, media italiana ar difuza in mod excesiv si cu un ton particular, anumite infractiuni comise de anumiti cetateni de origine romana . deci bani aruncati tot la cei care ne fac rau.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică