VIDEO Traian Basescu, la B1TV: In aceasta campanie le voi spune pe toate la toti, ca eu nu candidez. Sunt candidati deja anuntati care au lucruri ascunse in CV-ul lor, pe unii dintre ei ii voi dezbraca public

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 5 august 2014, 16:54 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu, la Evenimentul Zilei
Foto: Captura B1TV
Presedintele Traian Basescu a avertizat ca in campania electorala pentru alegerile prezidentiale ii va "dezbraca public" pe unii candidati, care "au lucruri ascunse in CV-ul lor", lucruri pe care le "tainuiesc", in conditiile in care s-a adunat prea mult "lichelism" in spatiul public.

"In aceasta campanie le voi spune pe toate la toti, ca eu nu candidez. Pe unii dintre ei ii voi dezbraca public, sunt candidati deja anuntati care au lucruri ascunse in CV-ul lor, sunt lucruri pe care le tainuiesc", a spus seful statului, invitat la postul de televiziune B1.

"Cetatenii trebuie sa stie despre orice candidat tot ce e importat, nu vorbesc de relatia din familie, relatiile private, dar cand ai apartinut de anumite institutii si nu iti treci in CV si vrei sa devii presedintele Romaniei, acest lucru nu ai voie sa il faci", a continuat Traian Basescu, fara a oferi detalii suplimentare.

El a precizat ca, la final de mandat, daca justitia nu ar fi functionat, ar fi spus si el ca a fost infrant de sistem, aluzie la celebra declaratie a unui fost presedinte al Romaniei, Emil Constantinescu.

"Eu daca justitia nu ar fi functionat as fi incheiat cele doua mandate spunand m-a infrant sistemul. Slava Domnului, copiii astia, 3000 de magistrati tineri, au facut ca justitia sa inceapa sa functioneze, nu pot spune ca m-a infrant sistemul", a subliniat Basescu.
  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT principalele declaratii ale presedintelui


Principalele declaratii ale lui Traian Basescu:

Despre noile propuneri de ministri pentru Buget si Cultura

  • Voi avea o pozitie marti sau miercuri.
  • Mai este o varianta, poate cei doi isi dau seama ca e caciula prea mare pentru portofoliile acestea.
  • Mai astept pana maine, in speranta ca daca Ponta nu intelege ca un ministru nu poate fi un domn care s-a ocupat de casa de cultura a studentilor si o doamna care nu stie limba romana nu voi avea ce face, in principiu ii voi respinge.
  • Poate acesti oameni isi dau seama si nu doresc sa fie respinsi cu eticheta de necorespunzator.
  • Nu pot fi renumiti ca ministri.
  • Putea sa vina Ponta, la cata minte are, sa-l puna pe domnul de la Buget la Cultura si pe doamna de la Cultura la Buget.
  • Victor Ponta a recurs pentru prima data la anuntul prin televiziune, s-a dus la stapanii sai de la Antena 3 si a anuntat ce va face.
  • Pana acum de fiecare data am discutat propunerile, exact pentru a evita aceasta situatie.
  • Daca de asta le-a trimis, sa fie respinse, este rusinea lui s propui asemenea candidati pentru cele doua ministere.
  • Se pare ca e o rasplata pentru Olguta Vasilescu, pentru efortul facut sa organizeze lansarea lui Ponta care tocmai venea cu pantofii de lac de la inundatii.
  • Aici a fost mai penibil chiar decat cu barca dar nu s-a prins prea multa lume.
  • S-a dus numai pe asfalt, unde nu ajunsese apa.


Despre procesul lui Dan Voiculescu

  • Presiunea mediatica e in neregula, toata lumea asteapta o condamnare, poate fi la fel de bine o achitare. Doar judecatorul stie.
  • Asta e o poveste cu Basescu care se ocupa cu dosarele oamenilor politici, e un tip de lichelism, stiu foarte bine ca nu am cum sa ma ocup de dosre, e lichelism si al politicienilor si al ziaristilor, cum lichelism - am luat din Dex definitia, stiu perfect ce spun - am vazut un mare realizator care rupe hainele de pe el, de patriot ce e, acuzandu-ma zilele trecute ca nu m-am ingrijit de defrisari.
  • Am vazut o alta proba de lichelism, era un politician, care poate fi barbat sau femeie, si cineva in emisiune ii reprosa candidatul Grivco lui Iohannis, si respectivul a spus - da ce, Basescu nu a fost la Grivco?
  • Sigur ca fusesem, dar eram presedinte ales si ma duceam la toate partidele, sa fac coalitia guvernamentala.
  • Iohannis s-a dus sa-l unga Voiculescu prim ministru, iar eu cautam o majoritate guvernamentala, pe mine nu ma facuse Voiculescu presedinte.
  • La cata mizerie am indurat de la diversi ziaristi si politicieni, m-am hotarat ca in toate emisiunile sa vorbesc, nu mai am de ce sa menajez pe cineva.
  • E plina si politica si presa de oameni care mint, care profita de nivelul scazut de instruire al multor telespectatori, spun ca Basescu trebuia sa se ocupe de defrisari, a fost la Grivco.
  • La dvs in post, la B1, a fost.
  • Aceiasi care un pamant cumparat il trateaza cu ancheta parlamentara, si cu invinuirea fiicei presedintelui, si cand vine vorba de pamanturile luate de toti smecherii de la ADS, romani si arabi, aia sunt buni, si sa-i vedeti cum fac aici in studio la dvs.
  • Prea mult lichelism in spatiul public.
  • Imi aduc aminte, tot in studioul acesta, niste domni si doamne care isi smulgeau parul din cap ce solutie proasta e Kovesi la DNA si cum l-am tradat eu pe Morar, tot lichelism se cheama, aveam in fata o putere cu 70%, care putea sa nu negocieze cu nimeni.


  • Sunt oameni politici care stiau mecanismul, care au vrut neaparat ca in loc de CSM propunerile de procurori sa le faca ministrul Justitiei.
  • In aceasta campanie le voi spune pe toate la toti, ca eu nu candidez.
  • Pe unii dintre ei ii voi dezbraca public, sunt candidati deja anuntati care au lucruri ascunse in CV-ul lor, sunt lucruri pe care le tainuiesc.
  • Cetatenii trebuie sa stie despre orice candidat tot ce e importat, nu vorbesc de relatia din familie, relatiile private, dar cand ai apartinut de anumite institutii si nu iti treci in CV si vrei sa devii presedintele Romaniei, acest lucru nu ai voie sa il faci.
  • Ce se intampla in acest dosar din punct de vedere al presiunii media, nu stiu daca exista si o presiune publica, nu am vazut prea multi oameni pe strada.
  • Am fost in acest weekend intr-un hypermarket, unul nu m-a intrebat de Voiculescu.
  • Dar presiune mediatica exista, presa impartita in doua, cred ca e un lucru care ar trebui sa se intample pentru ultima data.
  • Oricat am spune ca judecatorii sunt de otel, lasa urme pe judecatori, nu atat pe cel care judeca, in schimb familia lui - si va pot spune ca in acest moment avem legat de cativa judecatori ingrijorari foarte mari legate de modul in care sunt tratati de apropiati, grupari apropiate de cei condamnati.
  • Se face ce trebuie pentru protejarea lor.
  • Sunt judecatori pentru care e nevoie sa le supravegheze institutiile statului mediul in care se misca pentru a fi protejati, si asta si datorita presiunii mediatice create.
  • As vrea sa discut despre acest lucru dupa ce se da o sentinta, indiferent care este.
  • Ce as vrea sa spun ar putea fi interpretat, m-am ferit toata aceasta perioada sa pronunt cuvantul Voiculescu, desi aveam obiceiul sa-l fac turnator, era raspunsul la ce imi facea mie si familiei mele
  • (Intrebare: Va veti plange la CNA?) Sunt cateva zeci de plangeri ale mele pe care doamna presedinta nu reuseste sa le puna pe ordinea zilei, constata ca nu e cvorum.
Despre Klaus Iohannis si Grivco
  • A fost premierul Grivco, tot pe gandirea lui Voiculescu
  • Daca a fost atat de naiv si nu a stiut unde il duce Crin Antonescu, ma intreb cum vrea sa fie presedintele Romaniei
  • (Intrebare: Intre Iohannis si Ponta il veti vota pe Iohannis?) Da, la fel cum intre Ponta si Antonescu il votam pe Antonescu, macar asta si-a revenit.
  • Ce stie Cristian Diaconescu - ca acei 6% cat a luat PMP reprezinta electorat dur, basist.
  • Oamenii astia nu uita ca PNL m-a suspendat in 2007, tot pentru justitie, dupa celebrul biletel, cu comisia sub conducerea lui Voiculescu, nu uita nici 2012, cand Voiculescu a trasat programul de suspendare si PNL a fost acolo, nici toate invectivele care mi-au fost aruncate, e foarte greu sa le spui acum mergeti la vot.

Despre Monica Macovei si candidatura la prezidentiale ca independent

  • Stiam ca si-o va anunta, a dat la foarte multi un mail, a anuntat.
  • (Intrebare: V-ati impacat cu ea?) Nu, pentru ca ea aici imi spunea cum l-am tradat eu pe Morar, si asta intra la cei lipsiti de caracter.
  • Nu poti sa fii atat de demagog incat sa ma acuzi de ceva ce tu stii ca e scris de un ministru al Justitiei, si asta mi-a arata carierism.
  • Nu pot sa nu observ ca a fost in stare de multe compromisuri incat sa isi asigure mandatul de europarlamentar, are garantata pensia de 4000 de euro si acum vine la prezindentiale, sa ne jucam
  • Nu mi se pare corect sa continue procesul de rupere a voturilor, eu nu cred ca in Romania cineva poate iesi presedinte ca independente.
  • Are un bagaj de trei patru compromisuri numai in ultimele luni, de dragul de a fi admirata ca a salvat justitia.
  • Nu e adevarat, justitia a fost salvata de judecatori si procurori, de cei 3000 de judecatori si procurori noi pentru care am semnat mandate.
  • Singurul lucru pe care mi-l asum e ca am protejat justitia de numiri negociate cu partidele, si aici poate ca e un lucru important.
  • Cand ii vad ca vin si spun ca ei sunt salvatorii justitiei si nu spun o vorba de noile generatii de magistrati care au intrat in paine acum ... de ce nu credeti ca nu mai castiga Mateut (avocatul Gheorghita Mateut, care il reprezinta inclusiv pe Dan Voiculescu, n.r.)?
  • Au aparut judecatorii care stiu carte, Mateut a fost mare cat timp judecatorii au stiut mai putina carte decat el.
  • El se bate sa nu se mai judece fondul, acum se pare ca judecatorii stiu procedura mai bine decat marele Mateut.
  • (Intrebare: De ce nu va impacati cu M. Macovei?) Eu nu i-am facut ei ce mi-a facut ea, eu eram cu spatele la zid dupa alegeri cu o majoritate de 70% care putea sa nu discute cu mine, slava domnului pe lipsa de experienta a lui Ponta am reusit sa semnez acel pact.
  • (Intrebare: L-ati pacalit?) Da, a fost un politican mai slab decat mine, si l-as ruga sa nu mai insiste sa dau toate intalnirile, pentru ca va iesi mai prost.
  • Am vazut ca cere sa se dea toate inregistrarile, sa nu mai spuna inca o data ca s-ar putea sa le dau la cererea lui.
  • O sa vedeti o sluga.
  • Vi-l imaginati pe Ponta sa spuna: "sunt fericit dl presedinte", cand discutam de viitorul acord cu FMI, "e foarte bine, sunt de acord".
  • Asta e viitorul presedinte, cel care crede ca poate fi presedinte
  • Cand a mers la Barroso, omul acela ii citea, avea un punctaj, i-a citit un punct, doua, trei, Ponta zice da' dati-mi dl presedinte foaia ca le fac pe toate.
  • (Intrebare: Mai dialogati cu Ponta?) La Ciolos a trebuit sa fac circul de rigoare si pana la urma a facut desemnarea pe Ciolos, care nu e obligatoriu sa obtina acelasi portofoliu.
  • Eu ma voi limita sa sprijin solutia romaneasca in Consiliul European, nu il alta parte.
  • (Intrebare: O veti sprijini pe Macovei?) Eu m-am angajat fata de Cristian Diaconescu, nu pot sa o sprijin, desi ar avea toate datele sa fie un presedinte bun.
  • Nu are scrupule, o stiu bine, dar nu am cum sa renunt sa il mai sustin pe Diaconescu.
  • Proabil il va afecta le Diaconescu, vine exact pe electoratul meu.
  • Nu asteptam sa ma sune, dupa etapa numirii procurorilor, de atunci nu m-am mai asteptat la nimic pozitiv din partea ei si nici nu as fi vrut, a fost necinstita, stia ca nu pot, ca trebuie sa cedez undeva.
  • A preferat o solutie demagogica stiind ca nu il pot numi si pe Morar si sa pot mentine un om vertical la DNA.
  • Trebuia sa cedez DNA in negocierile cu Ponta, stiti ce a propus doamna Pivniceru, aveam un baiet bun cu care ne-am fi inteles toti.

Despre Teodor Melescanu

  • Oamenii acestia, fie Melescanu, fie Maior, trebuie sa inteleaga ca nu poti pleca din fruntea unui serviciu si sa iti faci transferul direct ca presedinte sau premier.
  • Ungureanu a fost o situatie exceptionala, ca dovada a fost o mare eroare desemnarea lui.
  • Iti trebuie o pauza.
  • Eroarea cu Ungureanu s-a vazut, a cazut guvernul foarte rapid.
  • (Intrebare: Daca Ponta ajunge presedinte, se atinge de serviciile secrete?) Schimbarea sefilor de servicii e un lucru natural.
  • Daca se va respecta si principiul pe care eu l-am introdus, conducerea politica a serviciilor trece la opozitie, ar fi o solutie ideala
  • Acest criteriu nu mai e respectat acum decat pe jumatate, era din PSD, care acum e la putere.
  • Ar trebui sa se tina cont de asta, inceputul cicliului serviciului ar trebui sa fie de la opozitie.
  • Macar gestul numirii in fruntea celor doua servicii a unor oameni din opozitie trebuie facut si mie mi-a fost benefic.
  • Pentru orice presedinte, sa aiba sefi de servicii la SRI si SIE e benefic, nu isi va permite niciodata sa ceara lucruri care nu sunt in regula, sufletul ramane tot la partidul din care provine.
  • In Romania e o garantie ca ifnormatiile despre un politician din opozitie nu vor ajunge la putere, chiar daca sunt culese de SRI, cred ca trebuie mentinuta aceasta practica.
  • De dl Melescanu stiu ca are aspiratii prezidentiale, Maior spune mereu ca nu vrea, dar sunt destui in politica si la Palatul Victoria care lanseaza aceasta poveste, cu Maior candidat, eu va spun ca nu e posibil si nici practic.


Despre nationalitate si religie in campania electorala

  • A lansat-o Ponta.
  • La populatia educata nu va conta, la populatia care merge duminica de duminica la biserica si care in loc sa dea zece lei la doctor da o suta la biserica va asigur ca va conta, chiar daca eu si in aceste conditii il cotez pe Klaud Iohannis cu sansa de a-l bate pe Ponta, daca intra in turul doi.
  • Nu putem sa nu luam de bune comunicatele BOR, care spune ca va fi neutra, dar tineti cont ca tata socru are influenta formidabila in randul clerului si nu are nici decenta sa nu se bage.
  • Va fi un propagandist in favoarea lui Ponta in interiorul bisericii.

Despre dosarul Duicu si Robert Cazanciuc

  • Este clar ca dl Cazanciu a mintit, astept de la el un comportament specific unui mistru al Justitiei intr-un stat civilizat.
  • Poti sa faci greseli, cand iti dai seama nu ai decat sa recunosti public, eu cred ca am o traista de momente in care am spus fratilor am gresit, asta e.
  • Minciuna la ministrul justitie il descalifica.
  • Am speranta ca fara a fi dat afara, fara a fi remaniat, va astepta un moment si va parasi guvernul pentru aceasta minciuna, sunt doua documente, unul semnat de secretarul general, altul de el insusi.
  • Eu cred ca dl Cazanciuc va demisiona, exista o singura explicatie in care nu s-ar produce, cumetria.
  • E cumatrul Ponta, cu cumatrul Cazanciu, cu cumatrul Oprea, guvernul cam e controlat de familie, ori multe lucruri s-ar putea stabili ca intre cumetri.
  • Un ministru care a mintit deliberat pleaca.


Despre alegerile prezidentiale

  • (Intrebare: Are vreo sansa alianta pnl - PDL?) Nu, ea nu se va finaliza cu fuziune.
  • Nu se va materializa, nu se poate din motive in primul rand chiar de interes politic
  • Vi s-a servit o minciuna pusa la cale de Blaga si Antonescu, care si-a pierdut calitatea de presedinte de partid, Blaga si-a salvat-o.
  • Spunea ca are 2 pietre de moara, Basescu si Udrea, a plecat Basescu, s-a despartit de PDL, a plecat si Udrea, si el in loc sa scoata un rezultat mai bun de 16 a scos 12%.
  • Eu zic ca fuziunea nu se va face.
  • Dupa prezidentiale fiecare o ia pe drumul lui.
  • Cea mai buna solutie era o intelegere de sustinere in turul doi si ambele partide sa aiba candidati, Iohannis si Predoiu, eventual PDL putea sa sustina o alianta - nu acea aroganta suntem noi cei mari - cat de mare esti ma la 12%.
  • Probabil a uitat ca a avut 35% in 2008.
  • MRU vad ca s-a dus, corect era sa faca PDL o alianta cu  Forta Civica, si PNL mergea singur.
  • Pe situatia creata acum PDL nu va fi impacat daca nu are candidat, la fel si PNL, chiar daca PNL are candidatul care cu sau fara fuziune ar fi avut acelasi nivel de incredere.
  • Organizatiile PDL nu se vor simti foarte mobilizate, cand nu ai tu candidatul tau, si PDL din 2004 incoace are candidat castigator, cu ce mobilizezi activul de partid?
  • La PNL mai e o vulnerabilitate, nu stiu cat de inteligent o va jucat Ponta, cu Tariceanu, daca il baga la guvernare pana la alegeri, din 14 presedinti de CJ liberali cati vor mai face campanie pentru Iohannis?

Despre Calin Popescu Tariceanu

  • Daca va da impresia sau daca va si intra la guvernare cu certitudine va avea si sprijinul foarte multor primari.
  • Au 14 consilii judetene, daca Ponta il baga le guvernare, pai administratia guvernamentala vine dupa el....
  • Chitoiu a fost o nestemata ....

Despre alegerile prezidentiale si posibilitatea schimbarii majoritatii guvernamentale dupa prezidentiale

  • Faceti deosebirea, cand a fost guvernul lui Tariceanu, de 18% , nu am putut face un guvern majoritar.
  • In 2004, am reusit sa fac Alianta DA, care pierduse alegerile, si sa-l fac pe Tariceanu presedinte, desi nu aveam niciun angajament.
  • La mijloc de ciclu electoral parlamentar nu se poate.
  • Indiferent cine va fi presedinte, nu va putea schimba majoritatea parlamentara.
  • Pe ce punem pariu ca daca pierde, si eu sper ca Ponta s anu fie presedinte, are imagine foarte proasta pe exterior, si se gudura pe langa fiecare demnitar strain, va fi un presedinte rau, nepotrivit, daca pierde ramane prim ministru.
  • Cu un presedinte, ori Iohnanis, ori Predoiu, ori Diaconescu, ori Macovei, cum credeti ca PSD ar avea curaj sa puna in mana viitorului presedinte care nu e PSD mandatul de premier? Deci Ponta ramane premier.
  • Stiti unde s-ar putea sa gasim o supermoralitate? La Macovei, candidez, demisionez din Parlamentul European, Monica e tipul moral si nu face niciodata compromisuri. (rade - n. red.)
  • Stii ce nu imi place, eu sunt dezbracat, imi stiti si coastele, nu exista secret pentru cineva in ce-l priveste pe Basescu, si cred ca mai ales pentru un candidat la presedintie trebuie sa stim tot despre el.
  • Eu am devenit presedinte dupa ce fusesem in 5 guverne si castigasem de doua ori Primaria Capitalei.
  • Cand vine vorba de viitorii candidati, m-as intreba cat de predispusi sunt la compromisuri.
  • A fost optiunea mea sa fiu un presedinte care sa aiba o viata grea cu partidele.
  • Compromisuri am facut hai sa facem o alianta, hai sa semnam un protocol, dl premier, dar in interes national, ca sa dau alianta DA, o structura de dreapta, am facut compromisul sa zmulg solutia imorala, imorala pentru mine, si nu legat de PC.
  • Mi se parea imperios necesar ca dupa guvernarea Nastase sa avem o guvernare de centru-dreapta.
  • (Intrebare: Pe cine ati vota?) M-as uita, politicienii care vor sa devina presedinti ce compromisuri au facut. Cat de adanci sunt?
  • Un presedinte are doua optiuni, Romania nu e un stat definitiv asezat, trebuie continuat, eu daca justitia nu ar fi functionat as fi incheiat cele doua mandate spunand m-a infrant sistemul.
  • Slava Domnului, copiii astia, 3000 de magistrati tineri, au facut ca justitia sa inceapa sa functioneze, nu pot spune ca m-a infrant sistemul.
  • Nu toti suntem dispusi la viata grea cu partidele, ele te suspenda, te sicaneaza, iti fac comisii de ancheta.
  • Uitati-va la ei si vedeti cat sunt de predispusi la compromisuri.
  • Vad ca partidele au cazut intr-o mare pacaleala, viziunea pentru Romania.
  • Presedintele nu poate face viziunea pentru Romania, asta e treaba guvernului.
  • Eu as vrea sa-i vad pe candidati vorbind de politica externa, crestem sau reducem viteza de integrare in UE, politica de aliante militare in afara NATO, ce consolideaza in interesul NATO.
  • Cameron sustine ce sustine Bucurestiul si Washingtonul, consolidarea flancului estic.
  • Extrem de important, politica de securitate a cetateanului.
  • Astea sunt treburile presedintelui.


Despre Ucraina

  • Suntem in stadiul trei al sanctiunilor.
  • Eu nu pot sa nu am abordarea tarii de frontiera cand situ ca din Crimeea pana pe litoralul Marii Negre o fregata rusa face sase ore.
  • (Reporter: Am inteles ca Turcia are o flota mai puternica decat cea rusa...) Da, dar marina turca nu e in Marea Neagra, e in Mediterana, si descurajarea ar trebui sa o faci cu flota romana.
  • A fost optiunea mea sa atrag atentia ca Romania e intr-o zona de risc, argumentul principal erau conflictele inghetate din jurul Marii Negre.
  • Dupa ce au inceput problemele din Ucraina, a fost pentru mine argument suprem, va spun de ani de zile ca tarile estice, Romania, m-am referit la tara mea, am semnalat amenintarea la adresa Romaniei.
  • M-a bucurat aceasta reactie si vreau sa o vad materializata in deciziile din septembrie la NATO in Tara Galilor.
  • Noi sustinem consolidarea flancului estic ca element de descurajare.
  • Cel mai important lucru ar amplasarea logisticii, depozitele de munitie, armament, trupele pot veni imediat.
  • (Intrebare: S-ar fi ajuns la aceasta reactie daca nu era doborat avionul?) Greu de evaluat, ca s-ar fi ajuns la nivelul 3 de sanctiuni
  • Ma uitam, sunt zone extrem de sensbile care intra in sanctiuni.
  • Fata de ce era inainte, discutam de piete de capital, Rusiei i se inchide usor usor accesul.
  • Banci rusesti incep sa nu mai aiba acces, ceea ce e dificil, sectorul apararii, materiale cu dubla utilizare, tehnologii sensibile in domeniul energetic.
  • Lukoil inchide afacerile din Ungaria, Cehia, sunt trei tari europene in care inchide activitatea.
  • Prietenii lui Putin au fost listati, l-au lovit cu oligarhii.
  • In mod categoric, se va produce o schimbare a termnilor relatiilor NATO-UE, pe de o parte, Rusia, pe de alta parte.
  • Amenintarea cu gaz rusesc nu poate fi facuta decat de Rusia si nu cred ca o va face.
  • Daca incep sa nu incaseze bani nici de aici - titei s-a terminat, nu se mai importa in UE, daca inchide si depozitele de gaze, cu ce isi mai tine Putin Armata.

Despre CAS

  • Asta arata minciuna lui Ponta.
  • Daca era convins ca are surse pentru finantarea cresterii de deficit, va asigur ca ar fi convocat sesiune extraordinara, a fost vot unanim.
  • Nu a vrut pentru a nu au bani sa sustina deficitul suplimentar de 5 miliarde.
  • Mai dau un detaliu care a aratat putin penibil guvernul la Bruxelles, s-a dus doamna ministru de Finante pe 23 sa se renunte la MTO, obiectivul pe termen mediu, sa obtina o derogare.
  • Sigur ca au ras comisarii, nu comisarii au rezolvat asta, este obiectiv ecofin, unde dvs sunteti membru.
  • (Intrebare: Si nu a reusit?) Nu

Despre amnistie

  • Daca discutam de cei care prin frauda au obtinut categorii de pensionare, nu avem ce discuta.
  • Eu nu stiu situatia, inteleg ca a facut Curtea de Conturi si gasit mamici carora li s-a calculat indemnizatie gresita.
  • Ma frate, dupa cinci ani, s-a adunat o suma uriasa.
  • Atunci spun tai categoriile la calea ferata si la niste oameni care nu au nicio vina...
  • Daca legea nu vizeaza pe cei care au fraudat sistemul o promulg.
  • Daca va viza greselile functionarilor, e greseala statului si sunt de acord cu amnistia.
  • Este ilogic sa scutesc compania Huilei de miliarde de lei datorii, dar ma racoresc pe o mamica care a crescut un copil.
  • Cand e din eroarea statului, statul trebuie sa suporte proasta gestionare a resurselor.
Despre fondul de investitii KazMunai
  • Ce spuneam inainte, cand Ponta se vede in fata unui sef de stat ii mannaca din palma, el nu are forta de negocieri, se gudura.
  • V-am prevenit ca a facut un cadou de 380 mil de dolari.
  • Cand am fost in Kazahstan a fost subiect major ca nu putem ceda un leu in discutia cu presedintele.

Vedeti o campanie murdara?

  • Sper ca se va agita, pe masura ce vin din concedii, dar va mai pot spune un lucru, politicianul responsabil munceste vara, aduceti-va aminte verile mele din opoziie, hartuiam guvernul toata vara, cu Jafo, cu minciunile cu flota.
  • (Intrebare: Dl Ponta nu  mai mers la Miami anul acesta. A mers la Neptun, langa dumneavoastra) Eu inca nu am fost vara asta la Neptun. Vila lui e langa vila presedintelui, daca e acolo, nu stiu unde e.



Citeste mai multe despre   



















22818 vizualizari

  • -33 (49 voturi)    
    invitat? (Marţi, 5 august 2014, 17:06)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    ... nu cred ca acest termen este credibil, avind in vedere istoria acestor interviuri la postul labeunu tv....cred ca termenul s-a impus ca invitat e mai corect...
    • -28 (42 voturi)    
      Mai degraba... (Marţi, 5 august 2014, 17:29)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      Finantator
      • +17 (23 voturi)    
        Buna observatia. (Marţi, 5 august 2014, 17:47)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Ce invitat? Invitat este Poanta la latrinele si tv-ul lui Ghita. Asa arata un adevarat invitat. Practic Poanta locuieste la latrinele acolo, are si hainele de schimb tot acolo.

        Restul, la b1, e finantator, se autoinvita etc.. basisti.
        • -11 (17 voturi)    
          Latrine,latrine (Marţi, 5 august 2014, 19:16)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          dar ia spune-mi matale,ca vad ca le ai cu latrinele,cam de cate ori depaseste in audienta latrina 3 pe b1?
          • +12 (16 voturi)    
            Nu stiu. (Marţi, 5 august 2014, 19:49)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            Dar care este legatura intre frecventa celor doi, Basescu si Poanta, la tv-uri si rating-urile acestora?

            Si OTV-ul avea audienta mare.. Si Iliescu a fost votat de 61%, Ceausescu de 99%. Vrei sa spui ca exista o legatura directa intre calitate si audienta in acest caz? Asta nu arata decat imbecilitatea oamenilor. Sa-ti placa injuraturile alora de la latrine si minciunile lor, este doar trist si periculos.

            Pana la urma care este legatura? Sau vrei sa arati cat de mare este prostia celor "multi?
          • +13 (13 voturi)    
            constanta! (Marţi, 5 august 2014, 19:52)

            cinic [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            nr. neuroni inmultit cu nr. de spectatori e constant.
          • +8 (8 voturi)    
            de acord, (Marţi, 5 august 2014, 21:13)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            e multi prosti in ro.....

            lichelism, sau musca pe caciula.
            s'au si ofuscat unii/unele dintre politrucieni, precum si jurnalisti, in frunte cu prepelitzeanu de la 24.
            s'au simtit, unii, jigniti. un fel de musca pe caciula.
            base n'a spus, inca (!), nume.
            deci, cin' se simte atins, are o musca pe caciula...

            deci, mai draga, e multa transpireatie acolo unde e si audientza mare.
            e o transpiratie rece, care se scurge incet, ca picatura chinezeasca, in jos, pe bulevarul spinarii tonomatelor de latrina.

            tremura rahatul la latrina, se clatina sandramaua, taman in culmea audientei ! :)
          • +2 (4 voturi)    
            paaai... (Miercuri, 6 august 2014, 9:28)

            crackporta [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            intodeauna prostimea e mai mare ;) de aici si audienta
  • +24 (30 voturi)    
    BASE (Marţi, 5 august 2014, 17:30)

    CorneliaMatei [anonim]

    Bravo Basescu, asa trebuie sa procedezi.Arata-le adevarata fata.
    • +17 (25 voturi)    
      Straight talk (Marţi, 5 august 2014, 18:00)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui CorneliaMatei

      Se pot da peste cap multi, este detasat cel mai dotat politician din romania. Cea ce ma face sa inteleg si mai putin fixatia cu Udrea. Care chiar in idea ca ar fi perfecta - nu sint convins c este cazul - e copromisa si deci politic Basescu fce o eroare. Cred ca ar trebui sa recoicilieze cu MM si sa faca tot ce poate sa nu mentina PSD controlul. e de alta part are perfecta dreptate cind se refera la mizeria din PNL - cum te poti baza pe un Hasoti sau o Norica Nicolai - comunisti cu patalama. Sint convins ca inca presedintele nu si-a spus ultimul cuvint. Si o justitie aproape functionala pe care o vedem acum este, ne place sau nu - semnatura Bsescu. I-am dat votul de 2 ori, ca majoritatea romanilor din diaspora US . Good luck Mr. President and God Bless you !
    • -15 (23 voturi)    
      instructiv (Marţi, 5 august 2014, 18:07)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui CorneliaMatei

      De la interviul cu Băsescu am aflat un singur lucru: cum poți scăpa de micoza piciorului.
      • +9 (13 voturi)    
        micoza creierului este mult mai serioasa... (Marţi, 5 august 2014, 18:44)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ...dar ma tem ca nimeni nu are leacul ei asa ca trebuie sa te abtii de la gandiri intense. Nici nu este nevoie sa scrii ceva, lumea stie deja ce ai de spus asa ca doar numele sa ti-l semnezi sau, chiar si asta o poate face un prieten, daca ai...
  • +17 (23 voturi)    
    Este de datoria dvs, dle Presedinte... (Marţi, 5 august 2014, 17:43)

    Lucky1 [utilizator]

    .. sa spuneti lucrurilor pe nume si sa-i dezbracati pe cei ce tin ascunse lucruri pe care poporul trebuie sa le stie, lucruri care pot face mult rau tarii.
    Insasi tainuirea acestor lucruri este pedepsibila de lege.
    • +2 (6 voturi)    
      Nu putem avea presedinte un criminal (Miercuri, 6 august 2014, 9:55)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Poate e cazul sa afle toata lumea ca nici in ruptul capului nu putem avea un presedinte care a facut bani din traficul de copii pentru organe sau a urcat in ierarhie impingand un procuror de la balcon.
  • -6 (30 voturi)    
    Monica Macovei (Marţi, 5 august 2014, 17:44)

    Mazeta [utilizator]

    ...„nu are scrupule, o știu bine”. Întrebarea este: Elena Udrea are scrupule?
    • +10 (16 voturi)    
      amandoua (Marţi, 5 august 2014, 17:52)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      au mai multe scrupule decat ponta felix si restul de nemernici ai tai.
      • -2 (16 voturi)    
        dovada ca Nuti candideaza la prezidentiale (Marţi, 5 august 2014, 21:02)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        "pe unii ii voi dezbraca in public!" tuna marinarul

        "vai, Base!" gandi ea rosind.
    • +12 (18 voturi)    
      Monica Macovei nu se fereste in a spune adevarul (Marţi, 5 august 2014, 17:57)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      La fel cum te arat si eu pe tine cu degetul si spun ca esti un postac cu simbrie, scopul tau fiind devierea atentiei, stii tu, esti un pion in decalogul aluia de spune cum se inrobeste un popor.
      Un pion jalnic dealtfel, nush cum de te mai tin aia....probabil sa fii la numar.
      Brrr oitza barrrrr.
    • +1 (1 vot)    
      scrupule (Joi, 7 august 2014, 23:22)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Wow..Monica n-are scrupule? Ailalta are prea multe, sa-i dea si primei...
  • +1 (23 voturi)    
    Hă hă hăă (Marţi, 5 august 2014, 17:47)

    corvus coraX [utilizator]

    Nu dau cu parul! Dar mi se pare ridicol să ștergi pe jos cu Monica Macovei ieșind la interval cu o persoană de talia Elenei Udrea. Să nu uităm (și nu uităm!!) că la un anumit moment Monica Macovei a rămas complet izolată in discursul său anticorupție din tot guvernul Boc în timp ce Băsescu, care a câștigat practic campania electorală cu această tenă, a pus complet batista pe țambal. Este dezgustător să ataci pe criterii personale, din ranchiună, la fel cum este penibil să susții în politică, tot pe criterii petrsonale, o nulitate ambalată frumos...
    • +8 (12 voturi)    
      Toti au facut si fac compromisuri. (Marţi, 5 august 2014, 19:55)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Iar compromisurile facute de Macovei nu mi se par atat de grave.

      El incearca acum sa arate ca doar al lui diaconescu este cel fara pata si ca trebuie sustinut de toti. Diaconescu din pacate pentru el, n-a facut nimic, decat compromisul de a nu agita apele. Pe vremea cat a fost Ministru al Justitiei, nu s-a remarcat prin nimic.
      • +2 (8 voturi)    
        Logoree (Marţi, 5 august 2014, 20:35)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        În ceea ce privește procesul ICA, trebuia să se abțină. Nu știu dacă a făcut-o intenționat sau a fost o gafă, dar mai ales în acest moment trebuia să tacă mâlc. Papagalul ăla de Marian putea să realizeze că o astfel de întrebare în acest moment are valoarea unui "Trojan" într-un sistem lipsit de antivirus. E drept, Băsescu putea să i-o taie scurt și să refuze să se pronunțe. Ca dovadă că la această oră Antena 3 bate toba cu influenâarea justiției de către Băse. Ce cadou mai mare le putea oferi?! Băsescu, failed!
        • -1 (3 voturi)    
          nop (Miercuri, 6 august 2014, 10:42)

          Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

          A3 bate toba asta de ani de zile.
          problema nu e ce-a zis basescu.
          problema e sa crezi propaganda A3.
  • +3 (9 voturi)    
    deci deocamadata (Marţi, 5 august 2014, 18:10)

    Iulian_c [utilizator]

    nu stiu cu cine sa votez , dar stiu cu cine sa nu votez.
  • -8 (22 voturi)    
    Ranchiunos, razbunator! (Marţi, 5 august 2014, 18:34)

    UpNext [utilizator]

    Indiferent de orientare politica, de decizii si de conduita, amenintarea cu "dezbracarea" in conditia in care presedintele unei tari membre UE are conditionarea confidentialitatii in calitatea lui de demnitar incepe sa "toarne", utilizand informatii furnizate, sub juramant de confidentialitate, de Servicii, Este execrabil!!!. Ce ar fi ca presedintii SUA sau regina UK sa inceapa sa deverseze tot ce serviciile le-au furnizat CONFIDENTIAL pe timpul mandatului despre ministri, secretari de stat etc.?!?

    Incep sa inteleg de ce clasa politica interbelica a facut inchisoare politica. Si acum, in prezent, vreo 200-300 000 de politicieni, oameni de afaceri etc. ar trebui bagati in recluziune severa. Nu ar strica un nou canal Bucuresti- Dunare cu acestia, din care jumatate sa......

    Da, Romania, tara de mahala tiganeasca a UE, cu fustele-n cap!
  • -9 (23 voturi)    
    Bolnav (Marţi, 5 august 2014, 18:46)

    ViorelSandu1319195823917 [anonim]

    Din pacate omul asta e bolnav mintal.
    Din pacate orice idiot ca Ponta pare o raza de soare si o speranta imaculata dupa un asemenea ghertzoi.
    • +1 (11 voturi)    
      Raza ta de soare... (Marţi, 5 august 2014, 21:03)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui ViorelSandu1319195823917

      ..si speranta imaculata de care vorbesti, tocmai l-a atacat e Iohanis pe motive religioase si etnnice, asta dupa ce el insusi clama ca are origini italiene si albaneze.

      Cei care au ceva de ascuns, inseamna ca sunt santajabili. Nu avem nevoie de un presedinte santajabil. Nu le spune Basescu, o sa le spuna altul, dar tot ies la iveala minciunile si scheletii.

      Tine-ti acolo la tine "raza de soare", pune-o in geam si bucura-te de ea cat mai mult posibil.
      • -5 (11 voturi)    
        Link? (Miercuri, 6 august 2014, 0:44)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        AI un link unde Ponta zice cu subiect si predicat ca Iohannis e de porc ca e german si ne-ortodox?

        Sau bati campii ca asa ai auzit pe cineva care a auzit pe cineva care a auzit ca Antonescu a fost informator sub pseudonimul "Porumbacul' si ca Ponta l-a omorat pe unul Panait?
        • +1 (7 voturi)    
          Vezi ca daca .. (Miercuri, 6 august 2014, 1:24)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          .tot faci pe prostul, la un moment dat o sa si ramai.

          Am un link cu subiect si predicat in care Poanta face apologia "ortodoxismului" si "romanismului", cand si-a "lansat" candidatura la presedintie. Ori in contextul actual cand Iohanis se anunta ca si canditat al aliantei PNL-PDL, trebuie sa fii nesimtit sa faci pe prostul in halul asta, asa cum faci tu si sa nu vezi pe cine a atacat cu astfel de lozinci. Oricum, altii, electoratul PSD-ist, de exemplu, sunt mai destpti decat tine si nu le trebuie nume si link: ei stiu ca trebuie sa voteze un roman neaos si ortodox.

          "Primele atribute ale viitorului presedinte al Romaniei sunt sa fie roman, patriot si crestin ortodox. Rezultatele apartin unui studiu al Institutului Avangarde, condus de sociologul Marius Pieleanu (apropiat al actualei Puteri, cu sotia proaspat numita la sefia Curtii de Conturi), si au fost transformate in tema de campanie. "Eu sunt foarte mandru ca m-am nascut roman si ortodox si asa o sa mor", anunta la inceputul saptamanii trecute premierul. Idee dezvoltata apoi in aproape toate aparitiile televizate ale lui Victor Ponta. Saptamana s-a terminat cu prezentarea premierului drept "singurul candidat ortodox" la presedintie, de catre Romania TV, si cu catalogarea lui Mihai Razvan Ungureanu ca membru al "sectei" mozaice."

          Ca tot ai vrut un nume.

          ""Cred ca apartenenta la o minoritate etnica, la o alta forma de exercitare a religiei, nu este in niciun caz o problema pentru un candidat la presedintie si n-o sa spun niciodata: Nu-l alegeti pe Iohannis pentru ca e neamt! Ceea ce am spus insa este ca nu accept sa fiu eu acuzat: Domne, nu poti fi presedinte pentru ca esti roman. Nu poti sa fi presedinte pentru ca esti ortodox si ca esti cu Biserica Ortodoxa. Adica sa ajung sa-mi fie rusine, sa ma ascund, ce sa fac? Eu sunt foarte mandru ca m-am nascut roman si ortodox si asa o sa mor, nu cred ca este un avantaj, dar nu este un dezavantaj", a cotinuat premierul, fara a fi fost acuzat anterior "ca este roman
          • +1 (3 voturi)    
            Ha ha ha (Miercuri, 6 august 2014, 10:13)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Deci ai scris un pomelnic foarte lung ca sa sublinezi ca daca eu spun despre mine ca sunt destept inseamna de fapt ca spun despre tine ca esti prost?

            Simpatic.

            Adevarul fiind ca la toata prosteala aia cu "votati un neamt serios si eficient etc." trebuia raspuns cumva. Pana la urma oamenii decid pe ce criterii vor vota ca e democratie.
            • -1 (1 vot)    
              pai... (Miercuri, 6 august 2014, 12:03)

              gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              simplul fapt ca spui ca esti destept spune o gramada de lucruri...
            • -2 (2 voturi)    
              "Adevarul fiind ca la ... (Miercuri, 6 august 2014, 14:18)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              .. toata prosteala aia cu "votati un neamt serios si eficient etc. trebuia raspuns cumva". Prin asta recunosti ca faci pe prostul.
  • -6 (16 voturi)    
    ha, ha ,ha, spun tot, bai, tot spun... (Miercuri, 6 august 2014, 0:21)

    freejack [utilizator]

    Adica ne va spune si in ce conturi din Antile a ascuns Flota?

    "Dac-as fi pentru-o zi presedinte
    Tineti minte, as lasa Romania amanet, fara cuvinte
    Dac-as fi pentru-o zi presedinte
    V-as amaneta pe toti si nu m-ati prinde."

    Basescu a fost 10 ani. Poate il prinde cineva, totusi.
    • +3 (11 voturi)    
      In conturile.. (Miercuri, 6 august 2014, 1:41)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui freejack

      Lui Vacaroiu. Acolo a ascuns-o.
    • +1 (3 voturi)    
      /// (Miercuri, 6 august 2014, 12:16)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui freejack

      Vanzarea flotei a fost semnata de premierul de-atunci : Vacaroiu.
      Coborarea pavilioanelor romanesti de pe acele vase si recuperarea lor a fost semnata de basescu.
      Asta tine de informare.
      Totul s-a petrecut inainte cu mult sa ajunga base presedinte. Deci daca era adevarat il inhatau demult.
      Aud tot timpul flota, flota. Dar detalii sau amanunte nu spune nimeni.
      Mai documentati-va, raspunsul este in alta directive. Veti fi uimiti.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi