Traian Basescu la OTV:  Exista o cardasie intre politicieni si liderii de sindicat din invatamant

de Ionut Baias     HotNews.ro
Marţi, 29 decembrie 2009, 10:47 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu
Foto: OTV
Traian Basescu a fost prezent marti seara, asa cum a promis inainte de alegeri, in direct la OTV-ul lui Dan Diaconescu. Emisiunea a avut mai mult o desfasurare de sarbatoare, seful statului a spus bancuri, a vorbit despre femei si despre preferintele muzicale si gastronomice. Traian Basescu a vorbit insa si despre reforma invatamantului si disponibilizarile din acest sector avertizand ca daca se va face si reforma curriculara, exista posibilitatea unei disponibilizari mai ample.

Despre reforma in educatie

"Deci, astazi s-a intamplat un eveniment, as spune, pentru sistemul de educatie, un eveniment despre care eu am vorbit in campanie si anume, reforma sistemului de educatie. Daca ati observat, reducerea celor 15 mii de posturi nu este legata pur si simplu de reducerea administrativa, ci ea decurge din sistemul de finantare. S-au stabilit norme de cost pe elev, iar dascalii vor fi platiti din banii pe care ii incaseaza" a declarat Train Basescu.

Seful statului a continuat dand exemplu ca pentru oras, la gimnaziu, se aloca 2857 de lei de elev pe an, iar in mediul rural 3494 de lei pe an. Din acesti bani profesorii isi incaseaza salariile, sporurile si indemnizatiile, tot ce au de primit. "Asta va obliga scolile la comasare. Va obliga, pe de alta parte, eliminarea nu a profesorilor titulari, ci a suplinitorilor", a mai declarat acesta.

Disponibilizarile pot fi mai ample

Daca se va face si reforma curriculara, exista posibilitatea unei disponibilizari mai ample, "pentru ca aici este si ceea ce eu am acuzat deschis si in campanie si inainte de campanie, acea cardasie intre politicieni si liderii de sindicat" a avertizat seful statului.

Acesta sustine ca In loc sa se faca o reforma curriculara, s-au mentinut 13-14 obiecte la copii, la liceu, in asa fel incat sa asigure tuturor catedre. "Ori, interesul nu este sa asiguram catedre in sistemul de educatie, ci sa invete copilul ce trebuie", a incheiat Traian Basescu.

Am insistat pentru ministrul de Externe si pentru cel de Finante

Traian Basescu a declarat la OTV c anu i-a impus lui Emil Boc ce ministri sa numeasca ci doar a insistat pentru ministrul de externe si pentru  ministrul de finante.

"A fost o optiune pe care i-am propus-o primului ministru, am insistat pentru ministrul de finante, i-am propus primului ministru, domnia sa a decis asta, am spus ca voi da oarecare atentie ministrilor care fac parte din CSAT../ Eu nu il uit pe Vladescu cand a fost foarte corect in CSAT, ceea ce l-a si dus la pierderea portofoliului atunci cand s-a pus problema retragerii trupelor din Irak. Si dintre liberali, ministrul Vladescu si ministrul de externe Ungureanu, la acea vreme au spus: 'Nu se poate, este o eroare politica sa plecam inainte de a ne termina misiunea in Irak'. L-am considerat un om fair-play care pune interesul national deasupra jocurilor de partid, si-a motivat preferinta Traian Basescu.

Esecul dvs este ca nu ati gasit-o pe Elodia, dar amandoi trebuie sa continuam


Dan Diaconescu a sporit momentul lacrimogen al emisiunii aratand felicitarea primita de ziua sa de la presedintele Basescu si a citit textul de pe ea neuitand sa avertizeze "ca e in direct si ca totul e spontan, iar presedintele nu se astepta la asta". "Esecul dvs este ca nu ati gasit-o pe Elodia, dar amandoi trebuie sa continuam, la multi ani!", a fost urarea de la multi ani a sefului statului pentru omul de televiziune.


Citeste mai multe despre   























4477 vizualizari

  • -2 (8 voturi)    
    nu inteleg (Miercuri, 30 decembrie 2009, 5:12)

    alex [anonim]

    sunt de acord ca poate nu e cazul sa se studieze 13-14 materii ...ceea ce nu inteleg eu este urmatorul lucru...daca raman 6-7 materii inseamna ca se va micsora numarul de ore al elevilor pe saptamana ? ...adica un elev de liceu va sta la scoala 3-4 ore pe zi in loc de 5-6 ? ...si in restul timpului ce face ?....freaca menta prin baruri ?.....
    • +3 (9 voturi)    
      Sta tot la scoala... (Miercuri, 30 decembrie 2009, 5:37)

      Fanica [anonim] i-a raspuns lui alex

      ... pentru inca 3-4 ore si isi face temele, supravegheat, ajutat, asa cum se intampla in alte state cu invatamant modern. Nu cum se intampla la noi, dupa sase ore la scoala, vine copilul acasa si mai petrece 3 ore sa-si faca temele. Si nu oricum, ci cu batai de cap pentru parinti, deveniti intre timp pedagogi. Mai sunt si meditatiile particulare... Si uite asa isi petrece copilul nostru ziua.
      • +1 (5 voturi)    
        scoala dupa scoala se plateste de catre parinti (Miercuri, 30 decembrie 2009, 13:37)

        dima [anonim] i-a raspuns lui Fanica

        daca e asa usor sa fi profesor de ce nu va tineti copiii acasa sa-i invatati carte? e usor sa vorbesti cand nu te confrunti cu generatia de azi. aveti un copil acasa si e greu sa-l suportati 2-3 ore pe zi, dar sa ai intr-o clasa cate 30? nu ati vrea sa-i infiem? lucrez in invatamint si mi-ar placea sa se desfinteze si sa va vad atunci ce veti face? salariile din alte state nu se compara cu salariul de mizerie de la noi. educatia copilului e data de parinti nu de profesori.
        • 0 (2 voturi)    
          Se plateste oricum (Miercuri, 30 decembrie 2009, 17:10)

          Far_Eastern [utilizator] i-a raspuns lui dima

          Daca v-ati face treaba macar dupa cati bani primiti, n-ar mai trebui sa se faca scoala dupa ore... si nici meditatii pe bani grei, cu aceiasi profesori care in timpul orelor bat campii, ca sa nu inteleaga nimeni nimic. Normal ca e nevoie de meditatii. Nu o lua personal, dar trebuie sa recunosti ca e un fenomen de masa...
          p.s. nu cred ca v-a fortat statul sa va alegeti meseria asta... daca aduceti vorba de bani. Dar daca spuneti ca o faceti din pasiune... :/
          • 0 (0 voturi)    
            pasiunea nu tine de foame (Miercuri, 30 decembrie 2009, 22:46)

            dima [anonim] i-a raspuns lui Far_Eastern

            si noi vem copii. si copiii nostri fac meditatii deoarece investim in ei. apoi nu toti profesorii fac meditatii. sunt de acord, e un fenomen de masa dar nu generaliza. in orice domeniu exista uscaturi,apoi, ce nu inteleg eu, va tot plangeti de meditatii dar nimeni nu fce ceva in acest sens, o plingere ceva, prin urmare va complaceti in situatie.sa inteleg ca in strainatate de aia exista scoala dup ore... pentru c nu-si fc profii treaba.
          • 0 (0 voturi)    
            toti se pricep (Vineri, 8 ianuarie 2010, 11:03)

            dor [anonim] i-a raspuns lui Far_Eastern

            ianinte toata lumea se pricepea la fotbal si agricultura, acum se pricep si la invatamant
    • +2 (6 voturi)    
      baza (Miercuri, 30 decembrie 2009, 5:57)

      bustiuci [anonim] i-a raspuns lui alex

      probabil e vorba de 6-7 materii de baza

      restul activitate creativa
  • +4 (6 voturi)    
    elevii vor avea timp de studiu (Miercuri, 30 decembrie 2009, 6:39)

    Vlad BarbaNeagra [anonim]

    Eu cred ca elevii nu trebuie sa stea la scoala numai pentru a nu haladui prin baruri. Daca au mai putine ore de clasa, trebuie sa stea mai mult timp studiind singuri temele propuse de profesor. Citind fiecare o bibliografie data, elevii vin la orele de clasa sa dezbata un subiect, sa-si spuna parerea. Va fi meritul profesorului de a canaliza discutia si a induce concluziile. Ar trebui sa conteze personalitatea fiecaruia, capacitatea de analiza si sinteza, nu pasivitatea acceptarii unei singure solutii, si aia data de profesor.
  • -5 (9 voturi)    
    Omul potrivit la locul potrivit! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 7:08)

    Garett [anonim]

    Constat pana la urma ca m-am inselat!
    Basescu este cel mai potrivit presedinte pentru Rromania!
    Intr-o tara de manelisti si privitori la ZeroTV si Taraf unde este mai potrivit presedintele decat la ZeroTV si Taraf?
    Sa mai insiste, poate o gaseste pe Elodia!
    • +6 (8 voturi)    
      Dar unde vrei sa apara? (Miercuri, 30 decembrie 2009, 9:18)

      cris [anonim] i-a raspuns lui Garett

      La RTV sau la TVR? Nu a spus clar omul ca nu mai apare la TVR atat timp cat Sasu este sef? Se duce acolo unde a fost primit ca atare. Care este problema daca apare la OTV? Crezi ca nu exista oameni care sa-l asculte? Crezi ca nu exista oameni care dau interes acelui moment in care vorbeste Presedintele, indiferent de canalul de comunicare?
      • -1 (3 voturi)    
        Saltinbancul! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 15:07)

        Arthur [anonim] i-a raspuns lui cris

        Expresia plenara (in limbaj de lemn!) a basescianismului din poporul roman se regaseste in modul in care trateaza legile acelasi popor! Ca si Basescu nu le respecta decat sunt in interesul propriu si tot ca el le calca zilnic de cateva ori!Maximul se atinge in circulatie dar si in relatiile cu autoritatile de rot felul ,de la Guvern la fisc!
        Cand ne-om hotara ca sa nu mai fim in afara civilizatiei de tip vestic probabil nu vom mai alege un presedinte care isi tine " convorbirile la gura sobei" la un post manelisto-tabloid!Poate peste numai 5 ani poate mai tarziu ,numai Brucan din Iad stie!
  • +3 (9 voturi)    
    Basescu sparge buba ...! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 7:20)

    bm [anonim]

    Presedintele sa-si faca datoria ! sa sparga buba...! milioane si milioane de paraziti sug sangele bugetului !
    • -1 (3 voturi)    
      milioane (Miercuri, 30 decembrie 2009, 14:23)

      tractorist [anonim] i-a raspuns lui bm

      Vorbesti de paraziti. Ia ghiceste cit este bugetul peresentiei pe anul viitor si cu cit s-a majorat fata de anul in curs?
  • -3 (13 voturi)    
    reforma? (Miercuri, 30 decembrie 2009, 7:42)

    andrei [anonim]

    ca orice om cu minte putina, Base dispretuieste educatia. Desigur, ca sa hahaiesti nu-ti trebuie prea multe clase.A inceput disponibilizarea in educatie pentru ca aici este punctul cel mai slab. Aici se poate. Marioneta de Funeriu nu stie decat sa spuna" da". De ce nu-si reformeaza propriul aparat birocratic?
  • +6 (8 voturi)    
    Nu numai sa taie catedre, ci sa inlocuiasca materi (Miercuri, 30 decembrie 2009, 7:59)

    mitza [anonim]

    materii...si curriculum.

    Avem o cunostinta al caror copil studiaza in Angla automatica, si sunt f multumiti de materiile concrete pe care le fac in facultate, aduse la nivel de excelenta. De exemplu, studiaza UML in anul 2, studiaza modul in care te comporti cu un user, ceea ce aici un inginer automatist face, DACA are noroc, in urma unor cursuri finantate de multi-nationale, nicidecum in facultate. Echivalentul din facultatile romanesti, inginerie software, se face la nivel super-teoretic, nimic aplicat, metoda tipic romaneasca, din care imiplicit, nu ramai cu nimic.
  • +6 (8 voturi)    
    reforma (Miercuri, 30 decembrie 2009, 9:07)

    carmen [anonim]

    Reforma in invatamant este necesara. Trebuie mentinuti acei profesori competenti.Cati dintre cei care posteaza aici au acum copii scolari? Eu am amandoi copiii in scoala.Fata este la un liceu de informatica,cu predare intensiva. Sta la scoala 7 ore zilnic,apoi vine acasa si isi pregateste temele pe a doua zi,plus ca 3 zile pe saptamana le are ocupate cu meditatii.Am facut un calcul si ea lucreaza cam 10 ore pe zi. Mai mult decat un om matur,un salariat,un profesor chiar. Face meditatii pt. ca vrea sa dea testul Cambridge,iar profesorul de engleza de la clasa nu face ceea ce este necesar.Face meditatie la matematica,pt. ca profesorul de la clasa incepe sa umple tabla si vorbeste mai mult pt. el decat pt. copii.Are profesor in scoala care vine putin baut,altul care da note in functie de cum sta Bursa.Daca scade da 3-4 daca creste mai da un 5. Si mentionez ca este un liceu bun,unde copiii au intrat cu medii mari la capacitate.
    Ce e de facut? Astept,de cand a intrat fata in clasa a -V-a sa se schimbe ceva. madam Andronescu a facum mai mult rau decat bine.
  • +8 (10 voturi)    
    restructurare (Miercuri, 30 decembrie 2009, 9:46)

    xyyx [anonim]

    Sunt cadru didactic si ar trebui sa nu fiu de acord cu disponibilizarile in invatamant, dar nu e asa.Si stiti de ce ?Dupa 1990 s-au infiintat tot felul de colegii ce functionau prin holurile caselor de cultura de prin toate oraselele tarii(fara atestare sau in curs de atestare de la ARACIS) si care au scos absolventi pe banda rulanta care nu au nimic de-a face cu meseria de ,,dascal"si pentru toti acesti neaveniti au trebuit infiintate catedre. Asa s-a ajuns la numarul mare de ore pe saptamana .Nu va fie teama de restructurare stimati colegi!!!E de unde da afara.Lepre gasesti cu duiumul in sistem.Si-apoi nu uitati ca sunt clase care functioneaza cu 4 elevi (da ati auzit bine 4 elevi) si pentru care se plateste un cadru didactic, iar performanta este zero.E atata mizerie in sistem incat ma sperie pana si pe mine.Daca se gandeste cineva la viitorul acestei tarisoare, va rog, taiati in carne vie pentru ca altfel nu se poate. Si referitor la sindicate... mai dati jos sefii de pe la federatii ca prea fac jocul politicienilor ...in functie de interesele lor si nu a celor multi.
  • -6 (8 voturi)    
    Ne meritam soarta!!! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 9:54)

    danielush [anonim]

    Tara are nevoie de prosti!(nu eu am spus-o!!!) Pt a-l asculta pe adi minune, guta coada de maimutza, jean, salam si altii(to(n)tii cu litere mici), pentru a te uita la zerotv si labeunutv nu ai nevoie decat intr-adevar de 6-7 materii. Imi voi lua fiica si voi pleca cu ea cat mai departe sa invete carte - si afara se invata carte, va spune unu care a invat afara!. Noapte buna Rromania, oriunde de afli!
  • -2 (6 voturi)    
    sigla electorala (Miercuri, 30 decembrie 2009, 10:24)

    Tataie [anonim]

    Azi la OTV se va anunta marea stire: poza Elodiei devine noua sigla electorala a PDL ! Sa ne traiasca !
  • +1 (1 vot)    
    educatie permanenta ...! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 11:40)

    xyz [anonim]

    nu este vb. doar ds. copii din scoli ci de toti romanii care au trecut clasele ca gasca prin apa si au nivel de cultura si maniere de conditie joasa. Ma deranjeaza 'galceva' continua, skandal la orice si mai ales cea de pe sticla tv, ce sa mai spun de publicitatea cu substrat porno si cate altele; deci EDUCATIA PERMANENTA ne poate apara de asemenea devieri de la conduita ceruta de sec. 21. si cine s-o faca = STATUL prin toate organele sale (ministerele sale)+ ONG-uri celebre, pline, mustind de intelectuali care se vad doar pe hartie, cu nimic practic si valabil... dar pentru a reusi asta - este nevoie ca ziua sa aibe 36 de ore si saptamana 8 zile lucratoare... deci....?
  • 0 (4 voturi)    
    un aspect (Miercuri, 30 decembrie 2009, 11:50)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    Reforma sistemului educational din Romania trebuie facuta indiferent de implicatiile sale. Ca principiu coordonator, competenta trebuie sa primeze atat in randul clasificarii dascalilor, cat si in ceea ce priveste finalitatea actului educational pentru elevi.

    As remarca insa un alt detaliu interesant din articolul de mai sus. Presedintele a putin mai mult de 5 milioane de romani a spus ca a insistat pentru numirea dlui Sebastian Vladescu la Ministerul Finantelor pentru ca a fost fair-play. Mai exact, pentru ca in anul 2007, in CSAT, a fost de acord cu presedintele Basescu in ceea ce priveste situatia trupelor romane din Irak.

    Fara a comenta asupra intetntiei de retragere a trupelor care putea fi reau sau buna, as intreba:

    1. De cand este "fair" opinia lui Basescu si, prin opozitie, "not fair" opinia celorlaltor?

    2. De ce aflam acum ca Basescu "ii tine minte" pe cei care sunt de acord cu el si? Cum ramane cu cei care nu sunt de acord cu el?

    3. De ce Basescu a insistat pentru numirea dlui Sebastian Vladescu la finante pentru ca "l-a tinut minte" si nu a luat in calcul competenta (a lui Lucian Croitoru, de exemplu sau a lui Mihai Tanasescu sau a lui Teodor Stolojan sau a lui Daniel Daianu etc.) ?

    4. De ce Basescu nu "l-a tinut minte" si pe Tariceanu cand a inceput acum, imediat dupa alegeri, sa croseteze viitorul tarii cu el? De ce, dupa 4 ani de lupte cu Tariceanu, acum s-a dat iar tovaras cu el?
  • 0 (6 voturi)    
    Incredibil ... (Miercuri, 30 decembrie 2009, 13:25)

    andrei.craciun [utilizator]

    Inca odata, basescu isi afiseaza caracterul impaciuitor si mandatul „altfel” ... in propria conceptie!!

    1. Discreditarea justitiei si bagatelizarea rolului ei in societate. Discreditarea magistratilor interesati numai de „salarii marite”: realizat

    2. Discreditarea educatiei si ponegrirea nesimtitilor de profesori care vor tot mai mult (chiar daca salariul unui prof de liceu e sub 1000 de lei / luna), improscarea generalizata cu noroi a sindicatelor si alipirea acestora la partidul unic al dictatorului: in curs de realizare

    3. Discreditarea Bisericii ...: probabil in plan

    4. Formarea partidului unic, dupa chipul si asemanarea conducatorului iubit ...

    Ce mama naibii mai urmeaza? Chiar nu se va schimba deloc si pentru noi? Deja ne-a distrus complet, daca mai era ce sa distruga, pe plan international in relatiile cu alte tari. Acum ne distruge si ne provoaca unii impotriva altora aici in tara ... in timp ce madmoazela Udrea ia minister cu 4,2 mld euro pe la anu, sa aibe de unde sa-si cumpere servetele cu care sa-si stearga posetutele .. evident. ...

    Cu profunda dezamagire fata de resemnarea generala ...
  • +2 (4 voturi)    
    Disponibilizari in educatie (Miercuri, 30 decembrie 2009, 15:05)

    un româ [anonim]

    Nu vor pleca din sistem cei care au dat cu mopul pe la usa vreunui partid...ci doar cei care nu s-au aliniat politic carora li se va cauta nod in papura.Calitatea actului educational nu va creste atat timp cat educatia este subordonata politic pana la nivelul maturii din scoala.
  • 0 (0 voturi)    
    fuier,protectorul lui poc "necrutatorul"! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 20:24)

    iafet [anonim]

    reforma-reducerea de posturi trebuia sa inceapa cu EL marele "vector mov"! de ce an de an isi creste alocatia bugetara,predicand reduceri pt altii si facand referenduri,popooliste,singurilor care i-au mai tinut piept,in ale democratiei-parlamentul,mai ales senatul(care ii sta ca un ghimpe,in pantof),ca pe guvern si l-a insusit,intr-unul personal-poc da ordonante de reduceri de posturi,fara acordul partenerilor sociali,se numeste prim ministru si ministrii habarnisti in meserie,dar impartitori de fonduri numai pt partidul portocaliu si acoliti???
    mai sunt unii,care zice ca,kiki sunt sub control parlamentar,mai bine zis a LUI.atat de specialisti, ca sunt de 3 ori mai multi ca inainte de "90,cand se spunea ca aveam politie politica si nimeni nu putea misca fara a fi monitorizat si raportat dictatorului de atunci.cu aceste obezitati+ tehnologie noua,acum, ce avem?
    alt mastodont bugetofag:ministerul administratiei:unde inainte de "90 era un simplu comitet pt problemele consiliilor populare,cu un presedinte,acum e ditamai ministerul cu peste 140.000 de bugetari(da o sa zica unii,dar acum si internele fac parte;sa faca suma celor de atunci si tot nu da.in plus,cu actualul mai s-a realizat o masina infernala,de manipoolare a alegerilor!!), ministru,adj,ministrii secretari de stat,sa.
    tara a ramas cu aceeasi suprafata,acelasi nr de cetateni(inca mai putin cu vreo 3 milioane,plecati in strainatate),intreprinderi mai putine caci unele s-au privatizat,unele s-au desfiintat,altele au fost vandute la fier vechi,etc.
    de ce acum avem 1.4oo.ooo birocrati,cand in 2005,presedintele anterior, i-a predat tara "vectorului mov", in primul lui mandat, cu 9oo.ooo de bugetari,iar inainte de "90 cand duduiau toate: economie,agricultura,constructii,cultura,turism,tineret,sport,sa ,fiind in prezent un subiect de mistou fals,din partea actualilor inavutiti,care si-au insusit,de cele mai multe ori fraudulos averea tarii,atunci erau doar 300.000 bugetari,eram proprii stapani ai bogatiilor tar
  • 0 (0 voturi)    
    da-i inainte! (Joi, 31 decembrie 2009, 9:54)

    iulius [anonim]

    Lasand la o parte faptul ca Base-i sufla in panze lui Diaconescu,(oaia neagra a T.V. se pare ) si nu gratis cum a-ti crede,stimabilul vrea invatamant neaparat dupa chipul si asemanarea lui! Obraznici,needucati,necititi,toti daca se poate marinari,asa cum a afirmat primarul Mazare mai acu o saptamana. Asa dar,tineri baieti si fete ochii mari spre litoral unde niciodata "iarna nu-i ca vara"
  • 0 (0 voturi)    
    Base s-a ticnit (Luni, 4 ianuarie 2010, 18:42)

    vicus [anonim]

    Un domn precum presedintele care se pricepe la toate nu stie ce este acela un dascal care traieste din 8 mil. lei si ne vorbeste de restructurare, de reforme si de dat afara. N-ar fi mai bine sa plece ei acasa ca nu sunt buni de nimic? In acest an care a trecut, ei numai despre redus vorbesc. Despre produs n-au auzit? Eu nu am facut decat meditatii gratuit si am un copil cu handicap grav, iar sotia primeste doar indemnizatia pt. copil. Eu lucrez in rural si sunt suplinitor calificat pt. ca nu sunt posturi, chiar daca am luat note mai mari de 7 mereu. Daca ma da afara, eu ies cu copilul in fata Palatului Cotroceni sa-mi dea dansul din ,,reforma" sa mananc. Mi se pare o obraznicie fara margini!
    • 0 (0 voturi)    
      te sustin (Vineri, 8 ianuarie 2010, 11:13)

      dor [anonim] i-a raspuns lui vicus

      Am 30 de invatamant si stiu cum se mananca painea in scoala .Sunt alaturi de tine si nu ar trebui sa ne afecteze declaratiile unui iresponsabil. Cand te gandesti ca noi i-am invatat si pe acesti politicieni .
  • 0 (0 voturi)    
    lauda (Sâmbătă, 9 ianuarie 2010, 22:29)

    lauda [anonim]

    ai 30 de ani da lauda numiroase a bine incercati sa fiti mai modesti si lasa rezultatetele voastre sa vb pt voi nu cuvintele voastre de lauda care nu fac un ban. daca i-ati fi invatat bine pe dragii nostrii conducatori poate azi erau mai open mind sa stie ca teoria in ziua de azi e cea maimare prostie cand la orice firma se cere practica nu teorie .sau poate va plac elevii tip librarii ambulante care dupa o facultate te servesc cu pizza la vreun restaurant. fiti seriosi dupa mine e vorba de mentalitate si pe urma de reforme ca daca reformam sa carpim nu ajungem departe.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri