Faze tari: Miercuri dimineaţă va avea loc un fenomen astronomic rar şi spectaculos; Gestul emoționant al unei femei care vede un câine tremurând de frig; Facebook vrea să aducă internetul pe tot globlul

de L. S.     HotNews.ro
Miercuri, 23 ianuarie 2019, 1:54 Revista Presei | Faze Tari

Faze tari
Foto: Colaj foto
Miercuri dimineaţă va avea loc un fenomen astronomic rar şi spectaculos. Apropierea planetelor Venus şi Jupiter este evenimentul astronomic care va avea loc miercuri de dimineaţă, atunci când cele două planete se vor afla cel mai aproape una de cealaltă pe cerul Pământului, arată Observatorul Astronomic „Amiral Vasile Urseanu”, scrie Descoperă.ro.

Gestul emoționant al unei femei care vede un câine tremurând de frig. Gestul emoționant al unei femei din orașul turc Zonguldak a devenit viral pe rețelele de socializare. Elma Duygu ieșea dintr-o cafenea, într-o zi ploiasă, când a observat un cățel fără adăpost care dormea. Gestul său a devenit viral pe rețelele de socializare, fiind vizualizat de peste 800.000 de persoane în doar câteva săptămâni. Ulterior, tânăra a fost identificată, potrivit Știrile Protv.

Facebook vrea să aducă internetul pe tot globlul. Deşi anunţase că renunţă la ambiţiile privind crearea unui sistem de conectare la internet pe baza dronelor, Facebook a reînceput să testeze drone solare, de data aceasta împreună cu un partener. Publicaţia germană NetzPolitik a reuşit să intre în posesia unor documente secrete care arată că Facebook testează drone solare în Australia împreună cu compania aeriană Airbus, scrie Adevărul.

Aplicația de care ai nevoie pentru poze care să-ți aducă mii de like-uri. Smartphone-urile au început să fie dotate cu senzori foto din ce în ce mai buni, iar rezultatele sunt excelente. Totuși, pentru anumite tipuri de fotografie ai nevoie de aplicații ca Fuzion. Dacă ești amator sau iubitor de fotografie atunci știi acel tip de fotografie cu dublă expunere, scrie Playtech.

''Monştri'' cu multiple capete au fost creaţi în laborator. Prin intermediul unei mici modificări genetice, cercetătorii au creat o hidră monstruoasă ce-şi poate creşte capete, complet funcţionale, pe întregul corp. Animalul aminteşte de creatura din mitologia greacă ce avea între şase şi nouă capete, scrie Descoperă.ro.

Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

Life
Bancul zilei: Soldații ruși la granița cu... inamicul
Soldații ruși zboară cu avionul spre front. Comandantul le explică beneficiile războiului: – În zona de conflict, pentru capul fiecărui dușman, veți primi 1000 de ruble și 3 zile de permisie. Noaptea târziu, avionul aterizează.
Bancul zilei: Păcătoșii din postul Paștelui