Marcel Vela: Se vor da amenzi și după 15 mai / Valoarea amenzilor de până acum - peste 120 de milioane de euro. Banii se vor duce către spitale

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 2 mai 2020, 20:58 Revista Presei | Radio TV


Amenzi coronavirus Romania
Foto: Profimedia Images
Ministrul de interne Marcel Vela a declarat sâmbătă seară, la Digi24, că și după data de 15 mai vor fi date amenzi pentru nerespectarea restricțiilor care vor mai rămâne în vigoare, el menționând totodată că valoarea totală a contravențiilor aplicate până acum de la începutul epidemiei se ridică la aproximativ 600 de milioane de lei, adică peste 120 de milioane de euro. Potrivit lui Vela, banii vor merge către sistemul medical.

Întrebat, în timpul unei intervenții telefonice la postul Digi24, dacă după data de 15 mai, când urmează să expire decretul de instituire a stării de urgență în țara noastră, vor mai exista amenzi pentru nerespectarea restricțiilor în vigoare, ministrul Marcel Vela a răspuns:

„Evident că da. Restricțiile care vor rămâne în vigoare - decise de căte Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență - vor avea același obiectiv: protejarea sănătății cetățenilor. Așadar, cei care încalcă regulile ce vor fi implementate în acea perioadă probabil că se vor gândi de mai multe ori, pentru că în actele normative emise vor fi prevăzute și măsuri coercitive”.

Întrebat de asemenea despre sancțiunile aplicate până în prezent, ministrul de interne a precizat că sunt două categorii de sancțiuni, cele penale și cele contravenționale.

„La dosare penale, până astăzi avem 1.673 de astfel de dosare, în care sunt cercetate 2.128 de persoane. În total, restul contravențiilor, de la debutul epidemiei până azi au fost 308.859 de persoane sancționate, iar valoarea amenzilor a fost în jur de 600 de milioane de lei. Cam 120 de milioane de euro”, a precizat Marcel Vela.

El a anunțat, de asemenea, că toți acești bani strânși din amenzi vor merge către sistemul medical.

„Dl prim-ministru Ludovic Orban a fost săptămâna trecută la MAI și chiar am discutat despre o situație de acest gen, de a folosi acești bani doar către zona medicală, către spitalele din România și, evident, către situații în care există persoane vulnerabile. Așadar, aceste amenzi nu vor fi folosite în alte scopuri (...) Toată această cuantificare va fi analizată la finalul lunii mai, iar destinația acestor sume, ca să știe toți cei care au plătit amenzile, că banii lor vor merge către sistemul medical”, a declarat ministrul Marcel Vela.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















29628 vizualizari

  • +6 (98 voturi)    
    Multumim, Klaus! (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:05)

    cucuveauamov [utilizator]

    mai multe amenzi, mai putina scoala, asa mi-am inchipuit si eu Romania educata.
    • +30 (62 voturi)    
      romania normala (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:24)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      inca vreo cateva luni de arest la domiciliu, si sumele amendate egaleaza bugetul tarii
      • +11 (65 voturi)    
        Atat ii duce mintea (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:46)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        Toata starea asta de urgenta a avut ca principal scop praduirea cetateanului prin amenzi.
        Apucaturi de stat mafiot!
        • +10 (40 voturi)    
          Catuse, caluse si amenzi...poporul jubileaza! (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:55)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Catuse, caluse si amenzi...poporul jubileaza, asa cum se vede si din comentariile de mai jos!

          Daca cele de mai sus, catusele, calusele si amenzile s-au aplicat doar pentru vecinul si capra lui, micul popor taliban din estul Ioropii e foarte satisfacut, dupa cum se vad si comentariile HN.

          Cei ce cred ca PNL va pierde electoral se inseala; poporului nu-i plac Apocalipsele de bunastare, cresterea calitatii vietii. Poporul se bucura cand altii au intrat intr-o groapa mai adanca decat ei, atata tot. Si iubeste catusele, calusele si amenzile...d-aia gena de iobag i-a tinut pe unii slugi pana acum un secol.
          • +10 (24 voturi)    
            pensii speciale=crima! (Duminică, 3 mai 2020, 0:22)

            wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Daca acesti viitori tineri pensionari cu pensii speciale(din ministerele de forta MAI, MAPN, SRI, etc) ari fi aparat tara, sa nu se fure ca-n codru timp de 30 de ani, asa de tare cum au aparat strazile, parcurile si padurile de romanii obisnuiti (inclusiv curtile romanilor cu elicoptere sa nu stea la gratare) in aceasta perioada eram departe acum!
            • 0 (0 voturi)    
              pretentii (Duminică, 3 mai 2020, 15:35)

              Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui wweesstt

              Toate ca toate, dar treaba MAPN nu e sa apere tara de hoti :) Un important procent din romani fura, intr-o forma sau alta (mai o spaga, mai un tun, mai o maslina, dupa posibilitati), inclusiv la nivel foarte mic (multi se bucura si la o rola de hartie igienica luata de la servici - nu, nu din cauza saraciei). Cam cum am avea pretentia ca fix acolo unde e tentatia mai mare sa n-avem dintr-astia? Visam cu ochii deschisi.
        • -4 (22 voturi)    
          Cetățenii nu au plătit amenzi. (Duminică, 3 mai 2020, 9:20)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Au plătit turbulenții.Cei certați cu bunul simț.Mulți dintre cei amendați au ajuns în spital infectați cu COVID,așa că banii plătiți ca amendă au fost folosiți pentru tratamentul lor.
          • -1 (9 voturi)    
            uite (Duminică, 3 mai 2020, 9:50)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            ce frumos s-au aliniat ei, prostacii din curtea din Kiseleff 10. Aveau o grijă să fie primii.
            Cred că s-au chinuit mult să-și dea singuri, între ei, plusuri.
            Comenturilor lor însă, put la fel, a cadavru ambulant mumificat, de să juri că se antrenează pentru momentul când, în sfârșit, iliescu va afla de existența lui Dumnezeu.
        • -2 (2 voturi)    
          argumente... (Duminică, 3 mai 2020, 11:33)

          Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui galeo

          Nu sunt de acord cu cuantumul amenzilor (mai ales pentru o prima abatere), dar sa nu exageram. Amenzile acestea nu compenseaza pierderile aduse bugetului statului de masurile luate in aceasta perioada.
      • 0 (0 voturi)    
        nu chiar (Duminică, 3 mai 2020, 11:19)

        Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui Je__

        Poate vreo 100 de ani, nu cateva luni. Bugetul Romaniei e pe undeva la 350 de miliarde.
    • -5 (49 voturi)    
      Ce treaba (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:24)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Are Klaus?
    • +15 (31 voturi)    
      OK (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:37)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Sunt dispus sa fiu de acord cu tine daca si tu esti de acord cu mine ca slugile puse ca sinistri de educatie pana acum au macelarit educatia si au imbecilizat tinerii. Pornim cu Ekateryna Abramburovyci.

      De acord?
    • -4 (14 voturi)    
      Ai dreptate cucuveao .... (Duminică, 3 mai 2020, 8:20)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      in ce-l priveste pe Iohannis si PNL. Niste prosti indiscutabil. Dar nu veni sa-mi spui ca PSD cu Ciolacu , absolvent de Bioterrrrra pe la 30 de ani si spalat putin si pe la Academia SRI reprezinta solutia. Am spus-o mereu, in tara exista un singur partid care ar putea sa miste ceva si ala e USR. De ce ? Simplu , pentru ca oamenii de acolo nu sunt tarati de mentalitatea post-comunista in care jaful si prosteala populatiei reprezinta principalele instrumente de lucru ale unui partid. Restul ... PSD, PNL, PMP, ALDE, UDMR sunt doar niste grupuri de interese in care unii fura dar mai dau si la fraieri ( PSD) iar altii fura dar fura dar mai si iau cum sunt PNL unde si prostia e mai mare.
      • +1 (3 voturi)    
        de acord pana la USR :))) (Duminică, 3 mai 2020, 11:39)

        Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui Maspp

        Respect dreptul dvs. la opinie, dar conform istoriei nationale si mondiale, nu a exista niciodata vreun partid la guvernare care sa nu faca compromisuri, sa nu fure si sa actioneze strict in vederea bunastarii populatiei. Orice partid e compus din oameni, iar de oameni perfecti eu nu am auzit pana acuma. Poate or fi mai buni (nu bag mana in foc). Nu uitati ca oportunistii se catara pe orice partid care pare sa aiba sanse sa ajunga la putere.
        • +2 (4 voturi)    
          USR ar putea misca niste lucruri (Duminică, 3 mai 2020, 14:33)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Rares-Manuel Farcas

          Evident, nu ma astept sa schimbe lucrurile fundamenal. Dar ar putea sa dea o directie mai europeana acestei tari. Si nu ca ar fi niste genii, departe de mine gandul ca USR are nu stiu ce somitati, ci pur si simplu ca acolo sunt niste oameni din alta generatie, o mare parte dintre ei care inca (deci spun inca) nu sunt deformati de modelul social dezvoltat in ultimii 30 de ani in Romania bazat pe combinatii de gen "ce-mi iese mie ca sa-ti dau contractul asta" si alt motiv ar fi ca totusi o parte din ei au mai iesit si din tara si nu ca sa se simple si sa toace banii furati pe la Monaco sau Londra, ci sa mai si munceasca si sa vada cum se munceste in afara. In USR pot sa spun fara sa gresesc ca sunt niste oameni care sunt indeajuns de radicali incat sa miste niste lucruri. Pe de alta parte, exista exemplul Funeriu care a fost singurul, dar singurul care a schimbat ceva vizibil in educatie. Am dat bac-ul prin 1996 si stiu ce parodie a fost bacul pana la venirea lui Funeriu care a schimbat radical acest examen. In plus a facut si alte schimbari foarte avansate timpului sau : grupa 0, sistemul de verificare a doctoratelor, clasificarea universitatilor, inchiderea unor panarame de universitati. Sigur, ca apoi a venit PSD si a facut harcea-parcea tot asta e altceva. Dar un om a schimbat multe. Mai multi oameni (nu multi) vor schimba si mai multe. Puteti vota PNL si PSD la infinit, nu vor schimba nimic astia pentru si cei care vin din urma sunt crescuti in acelasi mediu de parvenitism si coruptie.
          • 0 (2 voturi)    
            multumesc pentru lamuriri (Duminică, 3 mai 2020, 15:59)

            Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui Maspp

            Probabil ca i-as vota si eu din doua motive mari si late:1) sunt mai tineri, 2) nu au mai detinut puterea. Ma gandesc ca asta ar putea macar sa le arate celor care s-au tot perindat pe la putere ca nu ii mai suportam si ca nu ne mai convine simpla alternanta intre PSD si PNL/PDL. Poate asa mai schimba si ei cate ceva, macar de fatada, prin partidele lor. Recunosc ca nu sper la nimic bun si ca ma astept inclusiv la tot felul de nazdravenii, tinand cont ca sunt de acord ca unii pe acolo(USR) sunt mai radicali. Dar de ceilalti clar m-am lamurit total.
    • -1 (1 vot)    
      Propaganda PSD-ista. (Duminică, 3 mai 2020, 17:51)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      E Iohannis de vina ca s-au inchis scolile peste tot in Europa? Cu un sistem medical ca vai de el, lasat de PSD, ce trebuia sa facem, experimente ca Suedia ?
      Hai sictir bai ne-romanilor! PSD dauneaza grav Romaniei! Oricat ati incerca sa relativizati, PSD e cel mai mare dusman al Romaniei!
  • +33 (73 voturi)    
    Va mai si laudati cu prosita voastra (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:08)

    galeo [utilizator]

    Nesimtitilor!
    • -8 (46 voturi)    
      Asa e (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:38)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Cat tupeu pe ei sa amendeze pe cei care nu respecta legile, ordonantele sau chiar masurile de bun simt si de bun convietuire.
      • +15 (47 voturi)    
        Prietene (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:11)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        In capul lui Vela totul se rezuma pa bani, nu la prezentie.
        Vezoi celalalt articol de azi despre Vela in care se plange de salariile politistilor in comparative cu ccei de la politia locala.
        Omul asta nu a avut nicio secunda in cap preventia Covid, ci doar banii.
      • +11 (29 voturi)    
        dragi contacți (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:28)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        e normal să fie amenzi, îi anormal CUANTUMU amenzilor...și sînt exceptați de ja respectarea legilor, iar îi anormal...vezi milițian local Lugoj, zburdă cu cîinii pe cîmp și poze pe feis, of course...ca un veritabil spartacus local...nu s-a autosesizat nime, IPJ Timiș zise că n-a fost prins ÎN FAPT...la nemilițieni imediat văd organili, fire-ar a drequ dă spațiu public...vezi milițieni Dej, chef cu interlopi, pandemie cu ordonanțe
      • -6 (20 voturi)    
        Asa e, daca ar plati si handicapatii (Sâmbătă, 2 mai 2020, 23:20)

        asistat [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        mintal, ai fi inglodat in datorii...
    • -1 (27 voturi)    
      Prostia cui? (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:27)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      A ălora ce au ignorat restricțiile, nu?
    • 0 (30 voturi)    
      Niste gunoaie sinistre, care s-au (Sâmbătă, 2 mai 2020, 23:19)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      trezit slugarite de o adunatura de ratati... In frunte cu un Presedinte care nu da doi bani pe tara asta. Altceva? Plus handicapatii isterici, comentatori atotstiutori si iubitori de “justitie” de pe diverse publicatii obscure online...
    • +3 (11 voturi)    
      Știi ce alternativă este la amendă? (Duminică, 3 mai 2020, 9:22)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Bătaia.Asta vrei?
      • 0 (6 voturi)    
        păi (Duminică, 3 mai 2020, 9:57)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        pralea ăla din Țăndărei, nici de bătaie nu înțelege. Parcă-l văd cum chirăie din toți bojocii că nu are libertate de expresie. Până o da covidul peste el, după care o să orăcăie că Iohannis nu a făcut nimic ca să interzică intrarea în țară a covizilor ălora, care vin taman din China să-i sugrume inteligența.
    • 0 (10 voturi)    
      Amuzant (Duminică, 3 mai 2020, 9:40)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Stim cu totii ca banii se vor duce pe plata Pensiilor Speciale pe care PNL s-a angajat sa le impoziteze la 30 de zile de la Guvernare, au trecut aproape 6 luni.

      Multumim Klaus Iohannis, Ludovic Orban si ministrului Florin Citu
  • +25 (69 voturi)    
    PNL merge pe drumul cel bun (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:10)

    Eu38 [utilizator]

    Sa se dea in continuare amenzi. PNL vrea sa ajunga la alegeri la un scor cu o singura cifra, deci sa-i dea inainte cu amenzile. Sa faca tot ce depinde de ei ca sa obtina unul dintre cele mai rusinoase scoruri din istoria partidului. Pentru ca atunci cand nu te duce capul, macar sa te faci de ras complet.
    • -5 (33 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:39)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Eu38

      Nu neg ca sunt vai de stema lor, dar acum doar nu vrei sa lase "rebelii" sa umble de nebuni pe strada...
      • +6 (34 voturi)    
        Cine sunt "rebelii"? (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:11)

        Eu38 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Serios, cine sunt? Oamenii care si in State, si In Germania, Austria, UK etc. fara sa fie vanati de autoritati? Oamenii normali, adica?
        • -4 (6 voturi)    
          serios ? (Duminică, 3 mai 2020, 11:51)

          GabiAlex [utilizator] i-a raspuns lui Eu38

          Si in state este lockdown. Si in UK. Singura diferenta este ca ei respecta regulile si inteleg consecintele.

          Mai informeaza-te.
      • +18 (38 voturi)    
        Tatal meu e un "rebel" (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:14)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Cu afectiuni psihice.
        Am facut sesizari la toate autporitatile sa fie internat in perioda starii de urgenta.
        Stii ce au facut autoritatile?
        Au dat amenzi, ca atat le duce capul, chiar si unui om fara discernamant.
        Un politest I-a spus ca ii va da amenzi zilnic pana ii va fi executat apartamentul, dar acel potisti nu s-a gandit ca omul din fata lui nu are discernamant si trebuie internat undeva.
        • +1 (15 voturi)    
          Nu il ajutati cu nimic (Sâmbătă, 2 mai 2020, 23:22)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          lasa-l sa faca ce vrea el, ca nu ii sunteti dusmani
        • -3 (5 voturi)    
          azi pe strada (Duminică, 3 mai 2020, 11:12)

          MihaiP1981 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          ... este plin de oameni fara discernamant. Lasa, ca nu de la aia s-au adunat 120 milioane de euro. Amenzile s-au adunat de la smecherii care considera ca, daca ei nu au simptome, nu sunt responsabili pentru oamenii pe care ii infecteaza. Ca sa nu mai vorbim de lenea care ii impiedica sa isi scrie macar o declaratie. Sau probabil ca nu stiu sa scrie.
    • -10 (28 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:40)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Eu38

      presupun ca esti unul dintre amendati.
      • +16 (44 voturi)    
        Evident ca nu (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:17)

        Eu38 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Voi aveti senzatia ca unii oameni comenteaza pentru ca sunt afectati. Nu am luat nicio amenda si ma indoiesc ca o sa iau.

        Eu comentez pentru ca nu sunt de acord cu comportamentul asta totalitar. Imi este rusine cand vad in ce tara traiesc si am un mare regret ca nu mai sunt la varsta la care sa plec si sa nu ma uit in urma.
        • -14 (42 voturi)    
          Pleacă (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:31)

          _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Eu38

          Dar pentru că 300 de mii de șmecheri au ignorat restrictiile!
          Eu, familia mea și toți cunoscuții mei nu am luat amezi. Pentru că am respectat restricțiile aplicare pentru siguranța noastră.
          • +7 (31 voturi)    
            Bati campii (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:39)

            Eu38 [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

            Daca as mai avea varsta potrivita, as pleca maine. In tara cea mai afectata de pandemie, m-as simti mai in siguranta decat in Romania.

            Dar sunt prea batran sa o mai iau de la capat si am si o situatie buna aici, nu mai pot sa ma apuc sa spal vase in Italia.

            Oricum, nu asta e ideea. Ideea e ca tu bati campii. 300k nu au respectat regulile? Cati dintre acestia au fost amendati pe motive de forma, ca nu au completat declaratia corect? Cati dintre acestia au fost amendati pentru ca au fost in realitate un pericol pentru raspandirea virusului? De ce in Romania s-au dat cele mai multe amenzi?

            Este plin netul de abuzurile militienilor. Dar sigur, ca tu NU ai fost amendat, e foarte relevant.
        • 0 (0 voturi)    
          nu este cazul (Duminică, 3 mai 2020, 11:59)

          ubiquitous [utilizator] i-a raspuns lui Eu38

          si unde sa pleci si, mai ales DE CE SA PLECI? din cauza nora care se cred mai press de lege?
  • +24 (52 voturi)    
    Lupta pentru pace (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:19)

    Un cititor [utilizator]

    Așadar, vă amendăm pentru binele vostru. O să ne mulțumiți. Cu cât vă vom amenda mai mult cu atât vă protejăm mai mult și cu atât veți trăi mai mult. LOL
    • -2 (4 voturi)    
      spre binele tau (Duminică, 3 mai 2020, 11:38)

      MihaiP1981 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      daca stii ca, daca iesi, o sa te imbolnavesti, o sa imbolnavesti si pe altii, dintre care unii vor muri, si nu iti pasa, atunci urli degeaba ca nu se respecta drepturile fundamentale. Crima nu este un drept fundamental, iar crima prin inconstienta nu este mai putin grava. Daca nu poti sa gandesti nici macar atat, atunci da, trebuie sa fii amendat sau batut pana iti vine mintea la cap - pentru ca, evident, nimeni nu ti-a explicat vreodata ce inseamna COMPASIUNEA sau RESPONSABILITATEA.
  • 0 (44 voturi)    
    Au apărut postacii (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:31)

    Mazeta [utilizator]

    să critice singurul sector productiv al țării.
    • +1 (27 voturi)    
      Completare (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:08)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Productiv e și sectorul achiziții directe. Productiv în șpăgi și parandărăt. Tovarăsii Ara.at & Tătaru știu bine de ce.
    • +2 (16 voturi)    
      ......... (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:11)

      ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      :))))))))) , mazeta a zis postacii
  • +11 (31 voturi)    
    ein zwai polizei (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:36)

    VladOcan [utilizator]

    Astia daca nu anuleaza toate amenzile corona sunt mai prosti decat prevede legea
    • 0 (2 voturi)    
      n-au cum (Duminică, 3 mai 2020, 14:08)

      Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui VladOcan

      Daca le anuleaza pe-astea, o sa urle lumea sa se anuleze orice amenda de orice fel. De unde mai pui ca unii au facut deja sacrificii mari sa le plateasca. O potentiala solutie ar fi sa le reduca valoarea, cu aplicare retroactiva.
  • +14 (36 voturi)    
    e incredibil (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:38)

    galeo [utilizator]

    Cum astia se lauda cu valoarea amenzilor, chiar cred ca asta e calea cea buna apreciata de romani.
  • +17 (35 voturi)    
    Pe interlopi nu ii opreste (Sâmbătă, 2 mai 2020, 21:43)

    galeo [utilizator]

    BMW-urile si Mertanele pestilor din oras nu sunt deranjate de politisti, doar amaratii sunt amendati.
    Astea sunt apucaturile unui stat mafiot.
  • +15 (41 voturi)    
    Stigator la cer! (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:01)

    Mihai1985 [utilizator]

    Dupa ce ca:
    1. Taxe mari de tip TVA;
    2. Taxe mari pe profit/salarii/cladiri/terenuri etc.;
    3. Accize la produsele petroliere exorbitante;
    5. Dobanzi la banci exagerate.

    Acum mai vine si Vela cu prostia asta.

    Dupa ce populatia este ultrasaraca, Vela vrea ca sa o saraceasca si mai rau, cumplit!
    • -2 (4 voturi)    
      saracie sau prostie ? (Duminică, 3 mai 2020, 11:14)

      MihaiP1981 [utilizator] i-a raspuns lui Mihai1985

      Daca stii ca te amendeaza si iesi din casa, cum esti ? sarac sau prost ?

      ( raspuns surpriza : "smecher" )
    • -1 (1 vot)    
      pareri si pareri (Duminică, 3 mai 2020, 14:14)

      Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui Mihai1985

      Mari comparativ cu ce? Mie nu mi se par deloc mari taxele din Romania sau accizele, comparativ cu celelalte tari din UE. Mi se par foarte mari amenzile acestea (mai ales pentru cei la prima abatere). Si mi se pare ca banii statului sunt cheltuiti mai prost ca in alte tari din UE.
  • +9 (21 voturi)    
    Motivul perfect (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:07)

    Victtor [utilizator]

    Nimeni nu poate vorbi impotriva spitalelor si a medicilor.
  • +17 (29 voturi)    
    ....... (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:12)

    ak33 [utilizator]

    " Valoarea amenzilor de până acum - peste 120 de milioane de euro. Banii se vor duce către spitale"
    amenzi date , nu incasate
    vrem sa stim si valoarea incasarilor , presimt ca e sub 1%
  • +6 (30 voturi)    
    Acum ca a dovedit ca e mare patriot (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:24)

    Seby30 [utilizator]

    si a "blocat" , el personal proiectul Tinutuliui Secuiesc, are dreptul sa se intituleze Fuhrer si sa ne amendeze cum vor muschii lui. Bravo Klaus, Santa Claus!!!
  • +7 (33 voturi)    
    Bye (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:24)

    briciu [utilizator]

    Scapam noi de voi numai sa vina alegerile mi se pare o vesnicie !
    • -1 (1 vot)    
      Si la ce bun? (Duminică, 3 mai 2020, 14:18)

      Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui briciu

      Sa zicem ca scapam de ei (PNL si Johannis!?). Asa, si?! Pleac-ai nostri, vin ai nostri, noi ramanem tot ca prostii :)
  • +7 (29 voturi)    
    Stiti ce e grav? (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:42)

    Noriega [utilizator]

    Stici ce e grav? Citeam pe undeva ca amenzile date la o lula de cand s-a instituit straea de urgenta sunt egale cu impozitul pe profit al firmelor pe luna februarie, adica pe luna de inainte de starea de urgenta.... Sau reprezinta de doua ori mai mult decat taxele vamale incasate in aceeasi luna.
    Adica toate firmele din Romania, de la Kaufland, dacia, Ford, OMV, banci etc, pana la firmele mici, doar atat produc profit, incat impozitul pe acest profit e doar cat amenzile???? Ma ingrozesc! Sunt constient ca nicio firma nu e fericita sa plateasca impozite si incearca cu roice pret sa si-l micsoreze (la corporatii, firme mari, chstia asta s enumeste OTIMIZARE FISCALA).
    Sau taxele vamale pe toate importurile, de la puzderia de chinezarii importate, pana la legumele/fructele turcesti sau din alta parte, plus alte marfuri, doar atat sunt, cat jumate din amenzi?...
    Asta arata cat de jalnic este statul, incapabil sa fiscalizeze, sa impoziteze firmele, sa aplice taxe vamale, fie din cazua unei legislatii inepte (nu e intamplatoare, baietii stiu de ce....), fie din cauza coruptiei...
    • +1 (13 voturi)    
      serios? (Duminică, 3 mai 2020, 1:48)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Noriega

      Doar atat castiga Romania din impizitarea firmelor ? 120mil euro/luna ? Inmulteste cu 12, astea sunt veniturile la buget dupa 1 an ? Tu iti folosesti vreodata capul sau citesti la Antena3 pe site si uiti sa precizezi sursa ? Uite, te provoc sa dai si sursa, nu sa pornesti de la o premisa falsa si sa dezvolti o increngatura de aberatii.
    • 0 (0 voturi)    
      sursa?! :D (Duminică, 3 mai 2020, 14:21)

      Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui Noriega

      Acuma, nu zic, toti mai gresim, cu mine in frunte! Ar fi ideal ca tot romanul sa afle care este bugetul statului si bugetul localitatii de resedinta, astfel incat sa poata avea o imagine mai clara a ce inseamna banii la nivel macro. Banii astia din amenzi (chit ca amenzile sunt mult, mult prea mari) nu ajung nici pe o masea, ca sa zic asa.
  • +2 (22 voturi)    
    Normal ar fi urmatorul aspect! (Sâmbătă, 2 mai 2020, 22:50)

    Zubizareta [utilizator]

    Ar trebui sa fie ingaduitori si sa inteleaga fircare situatie in parte, sunt multi care nu au acces la internet si tv, nu au stiut ca trebuie bifat x si 0 in declaratie. Multi nu au avut declaratie cu gandul ca nu ii va amenda daca vor merge pana la magazin. Multi nu au avut de unde procura masti. Saracii pensionari merg pe drum cu masti dr bumbac de 1 leu vandute cu sume muuuult mai mari de mafia farmaciilor. Ideal ar fi sa fie demis si Iohannis pt proasta gestionare a situatiei prin mega panicarea populatiei. Apoi destituit acest cel mai incompetent guvern..
    • 0 (0 voturi)    
      fiecare e responsabil sa stie legea (Duminică, 3 mai 2020, 14:43)

      Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui Zubizareta

      Sunt de acord ca amenzile sunt uriase! Pe de alta parte, daca nici ordonantele si amenzile astea n-au fost mediatizate.... Daca iti iei amenda ca n-ai trecut pe la trecerea de pietoni, ce faci? Zici ca n-ai stiut legea? Cam toata lumea are macar un radio, daca nu televizor sau internet. Sau vecini/prieteni care sa te informeze. Sunt convins (au fost si cazuri mediatizate) ca au fost si foarte multi politisti care au dat avertismente (verbale sau scrise) si care le-au explicat oamenilor cum sa completeze corect declaratiile. Nu toti politistii sunt prosti si nu toti fac abuzuri, sa fim seriosi. Legat de optiunile politice, fiecare are dreptul la propria opinie. Recunosc ca nu-mi imaginez ca Viorica Dancila era mai breaza, dimpotriva :D Asta cred eu, altii pot sa gandeasca orice altceva doresc, nu-i treaba mea. Duminica placuta!
      • 0 (0 voturi)    
        să trăiți! (Duminică, 3 mai 2020, 16:48)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui Rares-Manuel Farcas

        v-ați activatără?...îi ordin să combateți, să spuneți ce frumoase sînt amenzili și organili care le dau?...fuseră mulți milițieni ce dădură avertismente VERBALE SAU SCRISE, i-auzi ia și hop ș-așa...nu tăti organili e proaste și nu fac abuzuri...organili e dăștepte, frumoase și n-au planuri de amenzi la hectar, nuuu...v-am mai spus, degeaba vă schimbați nikurili, limbaju dă cazarmă vă dă di gol...hai să trăiți bine cu pensii speciale militare
  • +23 (25 voturi)    
    ce amenda a primit "israelianul"? (Sâmbătă, 2 mai 2020, 23:06)

    Dodel540 [utilizator]

    As vrea sa stiu ce amenda a primit ex politistul super pensionar special care a infectat tot spitalul Gerota. Si cat ne au costat pe toti tratamentele celor infectati de el.
    Pot sa fac pariu ca nu e nici macar 2000 de ron cat e amenda cand esti prins fara declaratie.
    Si apropo cu dosarul penal care i s-a facut cum ramane? Dam un Nup asa dupa vreo 2,3 ani cand uita lumea nu?
  • -1 (21 voturi)    
    Foarte bine! (Sâmbătă, 2 mai 2020, 23:49)

    Mihail. [utilizator]

    Cocalarii si toti cei care nu respecta legea trebuie sa plateasca. Sper ca, cu aceasta ocazie, sa lasam in urma epoca "fac ce vrea muschii mei".

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23970954-scandal-galati-scara-polisti-spray-lacrimogen.htm
    • -1 (11 voturi)    
      Nu e vorba de asta (Duminică, 3 mai 2020, 8:25)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      E vorba ca daca o mai tin mult asa, va iesi lumea in strada ca n-are ce manca. Nu poti sa tii inchis totul la infinit ca asa ti-a spus tie comitetul ala . Pai tu esti politician, ei fac recomandari dpdv medical dar tu mai ai si o economie in spate. Daca lasi totul pe mana medicilor , vor transforma Romania intr-un spital imens.
    • -1 (7 voturi)    
      Digi 24 (Duminică, 3 mai 2020, 8:59)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Imaginile în care apar șefi ai Poliției Dej, în timp ce participau la o petrecere privată au fost postate în 12 aprilie, în perioada restricțiilor impuse la nivel național. ... În imaginea prezentată de Ziar de Cluj în data de 22 aprilie, apare șeful Poliției Municipiului Dej, Alin Câmpean, alături de alte persoane, la o cabană din apropierea Dejului, pe Valea Tărpiului... .............................O altă imagine în care apar un polițist din Dej alături de mai multe persoane a fost făcută publică pe Instagram. Fotografia ar fi fost făcută la o petrecere din Dej, iar unii dintre participanți poartă mască de protecție și mănuși........................................Contactat de Someșeanul.ro pentru a obține un punct de vedere în acest caz, Alin Câmpean, şeful Poliţiei municipiului Dej, refuzat să facă declarații, rezumându-se la a spune că este o cercetare dispusă de IPJ Cluj...se cercetează ei pe ei...ce amenzi or fi primit?

      ...................
  • +2 (8 voturi)    
    deci romanii in loc sa doneze (Duminică, 3 mai 2020, 0:31)

    Coco Whistle [utilizator]

    sa se uneasca, sa se alature unor proiecte functie de convingerile fiecaruia, prefera amenzile, conform educatiei. sper sa nu ajunga la acel mastodont unde opulenta e noua religie.
    • 0 (0 voturi)    
      nu inteleg finalul (Duminică, 3 mai 2020, 14:47)

      Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Banii si puterea sunt singura religie a majoritatii oamenilor, din vremuri primordiale. Nu inteleg ce anume ati vrut sa transmiteti prin ''sper sa nu ajunga la acel mastodont unde opulenta e noua religie.''
  • +4 (22 voturi)    
    In Spania au fost amendati 650.000 (Duminică, 3 mai 2020, 0:49)

    mynickname [utilizator]

    ... intr-o luna, 14 mar - 15 apr:
    -> https://www.theolivepress.es/spain-news/2020/04/13/650000-fined-for-breaking-spains-coronavirus-lockdown/
    Cum amenda minima e 600€ => s-au strans min 400 mil euro:
    https://www.thelocal.es/20200417/how-much-can-you-be-fined-for-breaching-spains-lockdown-and-how-to-appeal

    In Canada numai in Quebec s-au strans 3 mil dolari pana pe 17 aprilie:
    https://www.journaldemontreal.com/2020/04/17/trois-millions-en-contraventions
    • -2 (2 voturi)    
      sa vezi ce minusuri iei :D (Duminică, 3 mai 2020, 14:55)

      Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui mynickname

      Nu e man, nu vezi ca unii pe aici sustin ca amenzi se dau doar in Romania? Iar declaratie cica nu se mai cere in nici o alta tara de pe glob, doar la noi. Iar politistii altora au 10 facultati si te lasa sa-i iei la misto si sa urli la ei fara sa reactioneze macar. Iar virusul nu exista, e o conspiratie a reptilienilor. :))))
  • +2 (20 voturi)    
    Amenzile (Duminică, 3 mai 2020, 2:38)

    Criogenia [utilizator]

    Sigur pot fi contestate si aruncate la gunoi, chiar daca au fost completate de 4 clase corect. Ordonantele vor fi declarate nule, ilegale in mod sigur, de ce? Pentru ca asa sunt, ilegale, nu exista nicaieri in lume hartia asta comunista, inventie a unor degenerati. Orice guvern va veni dupa celebrii deja Ludovici, vor inainta parlamentului anularea acestor hartii demne de comunistii cu sapca de tractorisi de CAP. Mai este curtea constitutionala, curtea drepturilor omului, sigur va fi un mega-proces, nu va inchipuiti ca cineva care locuieste intr-o garsoniera de azi grija lui va fi plata amenzii, nu, oamenii acum sunt amenintati pe strada si tac din gura, sa vedeti proteste mai tarziu.
    • +2 (4 voturi)    
      Class Action (Duminică, 3 mai 2020, 11:57)

      ubiquitous [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

      Nu stiu ce pretentii aveti de la un Guvern condus de unu' care n-a lucrat o zi in viata lui. Orban, sunt sigur, este "capabil" sa falimenteze si o taraba cu legume-fructe daramite sa conduca un Guvern, o tara? Pentru a declara anticonstitutionale aceste amenzi si pentru a iesi din blocajul asta cauzat de CORONACIRCUS, oamenii ar trebui sa fie mai isteti si anume sa se procedeze la o depunere in masa de catre cetateni a unor plangeri penale impotriva Guvernului Romaniei, o asa-zisa "Class Action" cum se intampla in USA. Nu e nevoie de revolutii si de batai intre jandarmi si populatie. Este nevoie sa se actioneze in mod inteligent insa pentru asta avem nevoie de sprijinul unuia sau a mai multor avocati destepti care sa lucreze pro bono. Va dati seama ce reclama si-ar face? Deja in unele state se intampla acest lucru. Be smart!
      • 0 (0 voturi)    
        Class Action (Duminică, 3 mai 2020, 22:54)

        Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui ubiquitous

        Eu inca mai sunt la curent cu "legislatia" din Romania, nu ai nici cea mai mica sansa in tara aia sa rezolvi asa ceva pe cale legala, nu exista responsabilitate functionala...fiecare slujbas poate sa faca aproape tot ce doreste si nu pateste mai nimic, aceasta este cauza derapajelor de tip comunist, ceea ce zici tu se poate face pe la Haga insa nu exista pro bono in saracie, iar oamenii inca nu au scapat de mentalitatea comunista si nu iau atitudine, nu ai sa vezi initiativa personala de frica, trebuie cineva sa se asume lider si sa coaguleze masa ca sa poata determina ceva. Cam asta e realitatea, un numar mica de oameni (conducerea) isi bat joc de marea masa inerta pentru castigul material propriu pentru ca se POATE, nimeni nu ia atitudine, lene, indolenta,prostie etc.
    • 0 (0 voturi)    
      pariu ca mai exista? (Duminică, 3 mai 2020, 14:57)

      Rares-Manuel Farcas [anonim] i-a raspuns lui Criogenia

      Vorba americanului: ''put your money where your mouth is''. Sau daca nu vreti sa punem pariu, dati print la comentariul ala si mancati hartia aia daca aceasta declaratie este obligatorie si in alte tari?
  • -4 (20 voturi)    
    Foarte bine! (Duminică, 3 mai 2020, 2:47)

    Seby30 [utilizator]

    Daca oamenii nu inteleg,sa-i amendeze! Pe mine de ce nu m-a amendat nimeni? Oamenii sunt indsciplinati....
    • 0 (16 voturi)    
      ! (Duminică, 3 mai 2020, 8:24)

      chiuaua [utilizator] i-a raspuns lui Seby30

      Nici pe mumiile din Egypt nu le-a amendat nimeni .
      Oare de ce ?
  • +1 (25 voturi)    
    Parca suntem sub ocupatie straina (Duminică, 3 mai 2020, 3:46)

    matali [utilizator]

    Stingerea se da la ora 22, controale peste controale, politisti inarmati si cu vestele antiglont, militari. Toate astea pentru intimidarea la maxim a populatiei. PNL va avea un scor incredibil de mic la urmatoarele alegeri. Partidul asta are zilele numarate. Nu zic ca PSD, partidul ala de infractori si corupti , care incearca sa vanda teritoriile Romaniei pentru e mai bun dar PNL isi sapa singur mormantul.
    • -2 (12 voturi)    
      Ha ha ha (Duminică, 3 mai 2020, 8:28)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui matali

      V-ati lamurit cu PNL ? In tara asta exista un singur partid care merita votat si ala e USR. Nu e perfect, au si ei probleme dar au un mare avantaj : nu sunt tarati mental de mizeria post comunista in care jaful din banul public si spolierea populatiei au fost principalele caracteristici ale politicienilor, asta si penttru ca media de varsta e mai mica si sunt alta generatie. Acest partid are oameni de o calitate net superioara celor doua grupuri de interese numite PNL si PSD. Si o sa vedeti ca daca ajung sa conduca niste ministere, vor face diferenta prin atitudine si radicalismul schimbarilor.
      • 0 (0 voturi)    
        Pot fi eroi (Duminică, 3 mai 2020, 12:03)

        ubiquitous [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        atunci USR-ul sa isi faca auzita vocea si sa combata impotriva aceste dictaturi. Au sansa sa devina cu adevarat eroi atat ei cat si toti cei din opozitie insa impresia mea este ca...din pacate democratia nu exista si ca toti politicienii sunt la fel.
      • 0 (0 voturi)    
        La noi e mai relaxat ca in Franta, Italia (Duminică, 3 mai 2020, 18:13)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        si totusi nu avem atatia morti. Asta inebuneste PSD, ca pandemia ar putea fi decent gestionata pana la urma, ca e posibil sa iesim mult mai bine ca multe alte state din pandemie, desi am luat mai putine masuri restrictive.

        De aia au pus tunurile propagandei pe tot ce misca. Hotii striga ... "dictatura"! Ne-romanii ne intoxica cu mesaje mincionase, cautant sa profite de iritarea si fricile noastre. "Nu ne lasa astia sa muncim, o sa ne pierdem joburile" ( ba poti, evident inchidem carciumi si altele unde se aduna lumea ). "Copiii nostri o iau razna in casa" nu e usor, dar pot iesi macar prin jurul blocului.
        "PNL si Iohannis ne vor needucati, de aia nu deschid scolile" - nici nu mai comentez, cand isi da cu parerea un PSD-ist despre educatie e hilar.

        Toti oamenii destepti au vazut si partea plina a statului acasa: odihna, citit, filme, vorbit la telefon cu oameni pentru care nu aveau timp.

        Lasati-ma cu USR. Trist ca multi asa-zis simpatizanti USR-isti, cad in capcana intinsa de PSD si injura si ei PNL doar ei sunt anti-tot, fara sa inteleaga macar ca PNL e singura sansa a USR sa intre la guvernare. Cum gestiona USR o situatie ca la Suceava, lasata asa de PSD? Ii baga cineva in seama? Intrau live cu telefoanele sa ne arate abuzurile din spital? Ei la asta se pricep deocamdata. Nu zic, in lipsa deplina a societatii civile si a spiritului civic, au facut bine ce au facut pana acum, dar e trist ca acum, mai ales prin electoratul lor, fac jocurile PSD. USR culege ce a semanat, s-au complacut sa huleasca PSD, arogandu-si faptul ca "fac o altfel de politica". Desi n-au facut mai nimic. Nu au sadit niciun principiu sau criteriu in mintea simpatizantilor, care si ei se pricep doar sa huleasca. Ca si in alte situatii, intr-un cotlon ascuns al societatii, un sobolan rosu isi freaca mainile gandindu-se ce idee tare are sa ii foloseasca pe tinerii frumosi drept "useful idiots".
        • 0 (0 voturi)    
          Pai hai sa vedem ce a facut PNL (Luni, 4 mai 2020, 7:39)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui clint

          de cand e la putere :
          1.Eliminare pensii speciale ? Nu, ca Iohannis se bazeaza ca sa conduca tara pe militie, securitate si armata.
          2. Coruptie ? Mai mare, contracte la greu la firmele care pompeaza la partid si la firme controlate de securisti.
          3. Educatie ? O catastrofa, inchidem scolile , inventam parodia scoala online. Discrepantele sociale vor creste si mai mult. Vreo idee sa recuperam si noi vara lunile pierdute ? Nuuuu, noi cu vacante.
          4. Infrastructura ? Niciun fel de reforma in MT, CNDAR, aceeasi baieti invartiti intre posturi daca au trecut la partid.
          5. Pandemia ? Tembelismul amenzilor uriase care nu exista niciunde in Europa au infuriat o tara intreaga.
          6. Prostie, Incompetenta - da, specifice PNL si lui KI.
          7, Vorbesti de morti ? Pai stai asa , hai sa ne comparam taro din est, si de exemplu cu Polonia si la o populatie de doua ori mai mica, avem mai multi morti. Nu te compara cu tari din vest unde imigratia este mult mai mare. Sa mai vorbim de Ungaria, Bulgaria, Cehia , Slovacia ? Stam cel mai rau la numarul de morti raportat la imbolnaviri.
          8, Suceva - e controlata de baronii PNL/PDL de zeci de ani. Spitalul era condus de oameni pusi de Flutur. Padurile se taie de mafia PNL acolo. Deci hai sa nu acuzam PSD de mizeria facuta de PNL acolo unde nu e cazul.
    • -3 (13 voturi)    
      Sine die (Duminică, 3 mai 2020, 8:53)

      Zagura [utilizator] i-a raspuns lui matali

      Dar vor mai fi alegeri ? Starea de urgență poate fi prelungită atâta timp cât există pericolul, adică la infinit, politicienii sunt inconștienți în general dar foarte conștienți atunci când e vorba de pleașca neașteptată care a dat peste ei, având posibilitatea nelimitată de a-și perpetua mandatul cu puteri discreționare și fără a putea fi trași la răspundere. Permanentizarea acestei ”stări de urgență” este cel mai mare pericol. Și se pare că asta se intenționează.
  • -2 (16 voturi)    
    Ca se dau amenzi si sunt restrictii... (Duminică, 3 mai 2020, 8:27)

    rsumy_ [utilizator]

    ... mai treaca-mearga.

    Dar uitati-va la fata lor ce satisfactie sadica au cand vorbesc despre astea (Vela, Arafat, ...)
  • +1 (19 voturi)    
    Abia astept sa scapam de astia. (Duminică, 3 mai 2020, 9:02)

    galeo [utilizator]

    La alegeri.
    Abia astept
    • +3 (17 voturi)    
      Ce aștepți? (Duminică, 3 mai 2020, 9:29)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Haosul,hoția,impertinența,prostia?
      • -1 (9 voturi)    
        Ii asteapta pe cinstitii de pesedisti. (Duminică, 3 mai 2020, 10:51)

        Cuca [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Eu propun sa-l inviem pe Dragnea, si sa o punem iarasi prim-sinistra pe Veorica. Ehei, ce bine ne-ar fi fost noua cu ei la conducere, nu, galeo ?
      • +3 (5 voturi)    
        In primul rand (Duminică, 3 mai 2020, 11:54)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Libertatea de a ma plimba liber de strada
  • +5 (11 voturi)    
    formulare foarte buna (Duminică, 3 mai 2020, 10:33)

    eucomentez [utilizator]

    Banii vor merge "catre" spitale, dar nu vor ajunge niciodata acolo.
    • 0 (4 voturi)    
      Nu știi să citești? (Duminică, 3 mai 2020, 11:50)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      Că dacă știi te poți informa.Eu știu că amenzile ajung la bugetele locale și devin venit la bugetul local.Întreabă-l pe primarul din localitatea ta ce face cu banii.
  • +3 (5 voturi)    
    Dar se poate cind vrea Frau Angelika... (Duminică, 3 mai 2020, 11:35)

    mike123 [utilizator]

    At trebuii sa-si dea amenzi singuri, cind au inghesuit capsunarii Romani in avioane la mosia lui Frau Angelika!
  • +5 (5 voturi)    
    „se vor” înseamnă că încă nu s-au dus (Duminică, 3 mai 2020, 12:04)

    hic sunt leones [utilizator]

    Așa cum știm societatea românească, putem spune că nici măcar n-au fost încasați și nici nu vor fi încasați vreodată (cine-i tâmpit să ceară celor peste 300000 de cetățeni cu drept de... VOT să plătească amenzile în campanile electorale care urmează?)
    • 0 (0 voturi)    
      Iluzii despre alegeri. (Duminică, 3 mai 2020, 20:39)

      Zagura [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Un măgar este înhămat la capătul unei bârne orizontale cuplată la celălalt capăt la o pompă de apă. Pentru a determina măgarul să meargă în cerc și deci să facă pompa să funcționeze, acesta are legat în fața ochilor un șomoiog de fân la care este convins că va ajunge cândva (deh, este vorba totuși despre inteligența unui măgar). Având în vedere declarațiile politicienilor, mă opresc aici cu comentariul despre când (și dacă) vor mai avea loc noi alegeri.
  • +2 (2 voturi)    
    Art 16 Constitutia Romaniei (Duminică, 3 mai 2020, 13:30)

    Dragases [utilizator]

    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
    (2) Nimeni nu este mai presus de lege.

    Propun ca niciun politician sau prelat sa mai foloseasca masinile de serviciu sau persionale si sa munmceasdca de acasa pentru a se bucura de efectele ordonantelor date de ei.

    Cum ramanme cu milionul de euro oferit manastirii de la muntele Athos in urma cu o luna (promulgata de Iohanis)

    Cum ramane cu banii cheltuiti ptr transportúl mumiei de Pimen, fost sdecurist ?
  • +1 (1 vot)    
    amenzi 120.000.000 euro, bani spre spitale (Duminică, 3 mai 2020, 17:11)

    nicnicnic [utilizator]

    Domnul Vela, daca nu e o stire falsa, e strain de realitate. Pepe si inca vreo doi vor plati amenzile, dar toti tandareii, ferentarii si spartacusii nu vor plati nimic. Probabil politia va avea putintel curaj si-i va trimite pe unii, putini, dintre ei la munca in folosul societatii si-atunci sa vezi rasul dracului!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by