Arafat: Vaccinarea nu va fi obligatorie, dar cei vaccinați se vor bucura de mai multă libertate de mișcare

de I.B.     HotNews.ro
Vineri, 4 decembrie 2020, 22:59 Revista Presei | Radio TV


Raed Arafat
Foto: Facebook
Șeful IGCSU Raed Arafat a declarat vineri seară, la Digi 24, că nu are nicio problemă să se vaccineze în public dacă astfel reușește să risipească temerile oamenilor și speră că românii se vor vaccina înnumăr cât mai mare pentru a putea stopa pandemia.

Arafat spune că vaccinarea nu va fi obligatorie, dar crede că cei care se vor vaccina se vor bucura de o libertate de mișcare în plus, cum ar fi călătoriile internaționale, multe companii aeriene cerând test anti Covid.

Șeful Departamentului pentru Situații de Urgență a mai declarat că în prezent se constată o scădere a cazurilor de coronavirus în România, dar dacă acest trend va continua sau nu în perioada următoare depinde de populație. Vine o perioadă dificilă, iar pericolul este ca în ianuarie-februarie să ne pomenim din nou cu o creștere agresivă a cazurilor, avertizează șeful DSU.

Guvernul va prelungi starea de alertă în 14 decembrie și până atunci va face o nouă analiză dacă se impun sau nu noi restricții. Un lockdonwn total, la nivel național, este însă exclus. Va fi preferată în continuare carantinarea zonală, a explicat, vineri seara, la Digi24, Raed Arafat.

„Dacă luăm media pe 7 zile, vedem că există o scădere și trebuie să vedem dacă va continua, iar asta depinde de noi”, a spus Raed Arafat.

România își propune să vaccineze 60%-70% din populație - în jur de 13 milioane de români - împotriva COVID-19 în primele 6 luni ale campaniei de vaccinare, a anunțat vineri Valeriu Gheorghiță, medic primar boli infecţioase la Spitalul Militar Central Carol Davila din București și coordonatorul campaniei naționale de vaccinare: "Dacă vom avea 60-70% din populație imunizată, putem asigura începutul sfârșitului pandemiei. Vom putea să ne întoarcem la viața și normalitatea pe care o știam", a declarat medicul Valeriu Gheorghiță. Valeriu Gheorghiță a prezentat, vineri după-amiază, strategia de vaccinare în România, într-o conferință de presă la finalul ședinței de Guvern. Toate detaliile în ceea ce privește lanțul de distribuție și stocare, spune acesta. Strategia de vaccinare anti-COVID-19 în România a fost publicată și în Monitorul Oficial.

Vaccinarea împotriva COVID-19 se va face numai după exprimarea consimțământului: "Vaccinarea este voluntară și nu este obligatorie, este un drept și nu o obligație."






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















39928 vizualizari

  • -5 (41 voturi)    
    Libertatea de a muri este una din "libertati "? (Vineri, 4 decembrie 2020, 23:08)

    Plagarus [utilizator]

    Cei pe care ar pitea sa-i imbolnaveasca coronascepticii,ce liibertate mai au ?
    • -18 (32 voturi)    
      Cei vaccinați ies pozitivi și au Interzis la avion (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 3:36)

      Argon [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Daca te vaccinezi, ți se introduc în organism niște viruși inofensivi dar foarte asemănători cu cel chinezesc. Când ți se face testul Covid-19 ieși pozitiv asa ca dacă o companie aviatica sau țara cere rezultat negativ nu te primește.

      Citat:
      "Arafat spune că vaccinarea nu va fi obligatorie, dar crede că cei care se vor vaccina se vor bucura de o libertate de mișcare în plus, cum ar fi călătoriile internaționale, multe companii aeriene cerând test anti Covid."
      • +5 (21 voturi)    
        unora (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 12:08)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        ca tine, ar trebui să li se inoculeze ceva inteligență, dar deh, de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere.
        • 0 (14 voturi)    
          din fericire (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 13:41)

          Loyola [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          nu sunt toti asa obedienti ca tine...
          Arafat in schimb , da impresia ca nu cunoaste foarte bine limba romana , asa ca mai bine n-ar mai vorbi pe subiecte atat de sensibile .
          A induce ideea ca doar cei vaccinati ar beneficia de toate drepturile e falsa. Atata timp cat sunt sanatos clinic , o companie aeriana nu-mi poate refuza imbarcarea in avion pe motiv de vaccin.
          Personal cred ca voi face vaccinul , dar atata timp cat sunt destui medici care nu vor sa-l faca , e normal sa fie mai multe curente de opinie. Inclusiv cel de mai sus. Dar a incerca sa promovezi faptul ca numai tu ai dreptate e la fel de nociv .
          • -6 (8 voturi)    
            din fericire (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 14:40)

            gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

            Sa ne asteptam la lagare , de orice fel, dupa 6 decembrie 2020???
          • -1 (3 voturi)    
            " Medicii " pe daiboj nu se vaccineaza (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 16:37)

            Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

            Vânzarea de diplome sau facilitarea obținerii lor este o problemă cvasigenerală în sistem, atât la propriu, cât și la figurat (criterii laxe).

            O singură Facultate de Medicină din țară a primit acreditarea internațională pentru calitatea educației, o recunoaștere a valorii instituției de învățământ și un atuu în plus absolvenților. Este vorba de Facultatea de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” din Cluj-Napoca, prima din România care primește această recunoaștere.
          • +1 (5 voturi)    
            r4ămâne (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 16:49)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

            cum am zis mai sus și în cazul dvs.
            Să spui că o dată vaccinat vei ieși pozitiv la testul SARS-Cov2 este o aberație. Dvs. o susțineți și mai adăugați o altă aberație pe care eu nu am susținut-o. QED.
    • -5 (15 voturi)    
      Arafat daca ar putea ti-ar lua toate libertatile (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 10:23)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Arafat doar executa ordine (de la Mossad) dar daca el ar putea ti-ar lua toate drepturile
      • +1 (7 voturi)    
        alta "perla", una pe zi, de la Gryphus (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 18:46)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        de ce ar fi interesat Mossad-ul sa taie toate drepturile din Romania?
        Tu chiar crezi ce vorbesti?

        Am inteles: nu crezi in covrig, nu vrei sa te vaccinezi, totul e o mare conspiratie, da' ca Mossad-ul vrea sa ne bage o mica dictatura pe gat...

        Te rog frumos, daca ai copii, nu le impartasi din ideile tale marete. Macar generatia urmatoare sa fie normala:)
      • +4 (6 voturi)    
        Bine ca nu-s Sputnik5 de la FSB ! (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 21:22)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Cred ca prin vaccinare ne ia dreptul de a muri prosti
    • +1 (7 voturi)    
      nu cred ca mai este nimic de zis! (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 17:24)

      mariokempess [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      CEO-ul gigantului farmaceutic Pfizer, Albert Bourla, nu este sigur că vaccinul său va preveni transmiterea COVID-19 către alte persoane.!!!!!!!
      • 0 (8 voturi)    
        nu inteleg (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 18:22)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui mariokempess

        de ce ati adaugat atatea semne de exclamare!!!!!!!!! :):)

        Pai nu e sigur ca un vaccinat nu mai poate transmite boala, ce-o fi asa de speriat?

        Si mai ales, de ce nu mai e nimic de zis?

        Ce este insa sigur (cu eficacitate de 95%) este ca, odata vaccinat, nu mai faci boala si asta-i cel mai important
        Este posibil insa sa poti transmite virusul mai departe, de aceea e important sa ne vaccinam cat mai multi, ca sa nu mai moara oameni.

        Um om vaccinat va fi potential purtator al virusului (asta de fapt a declarat Prfizer) dar care e inofensiv pentru el. Va deveni ca oricare alt micro-organism inofensiv pe care-l avem acum in organism (si avem cu miile)...
        • -2 (2 voturi)    
          Cum, ,de ce ! (Duminică, 6 decembrie 2020, 11:11)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui festina

          De prost.De rău intenționat.
      • +1 (3 voturi)    
        Supozitie neverificata de un min. de timp..... (Duminică, 6 decembrie 2020, 8:42)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui mariokempess

        ....dupa vaccinare !!!!!
  • -9 (41 voturi)    
    Arafat repeta ceea ce aude de la Iohannis? (Vineri, 4 decembrie 2020, 23:09)

    Gryphus [utilizator]

    ca asta a spus Iohannis de vreo 10 ori in ultimele zile.

    eu nu inteleg de ce mai e intrebart acelasi lucrur la care s-a raspuns deja. doar in ultimele zile Iohannis, Orban, Gheorghita si altii au spus ca vacinarea NU va fi obligatgorie

    nu pt ca ei nu ar vrea sa fie obligatorie dar isi dau seama ca nu e posibil sa forteze lumea si din punct de vedere PSIHOLOGIC e mai bine sa para ca e un cadou decat sa fie obligatoriu
    • +4 (24 voturi)    
      Si tu dupa cine repeti? (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 8:03)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Ca zilnic vii cu aceleasi "perle" :)
  • -13 (49 voturi)    
    Lol (Vineri, 4 decembrie 2020, 23:11)

    HP [utilizator]

    Test anti covid nu e identic cu vaccinarea.

    Nu sunt obligat să mă vaccinez, iar dacă pune sfântu pe careva să mă discrimineze pe baza vaccinului, presimt că mă voi umple de bani după proces.
    • +2 (20 voturi)    
      vai, dar ce curajos esti (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 5:07)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Oricum, sunt foarte curios cum o sa dai in judecata virusul pentru discriminare, pentru ca ii infecteaza doar pe cei nevaccinati.
    • +3 (25 voturi)    
      va fi drăguț când (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 7:40)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui HP

      vei face test zilnic, ca să mergi la muncă. pe banii tăi, bineînțeles.
    • +3 (17 voturi)    
      Daca altfel nu poti.... (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 8:05)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Ma refer la umplut de bani:)
    • -6 (14 voturi)    
      80% din cei din tara NU zboara nicaieri (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 10:43)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui HP

      deci nu vor fi afectati de aceste asa zise 'drepturi' dar e interesant ce minciuni inventeaza Arafat ca sa convinga lumea sa se vaccineze

      deci daca va vaccinati o sa puteti zbura in afara tarii.


      doamne ce penibil
    • 0 (20 voturi)    
      contributii la sanatate (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 10:50)

      doejohn [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Eu ti-as mari contributiile la sanatate de cateva ori, tie si celor care nu vor sa se vaccineze. Ai dreptate, e corpul tau, ai libertatea de a alege.

      Dar tinand cont ca riscul (se numesc asigurari) ca tu sa te imbolnavesti si sa imbolnavesti pe altul si apoi sa ai pretentia sa fi tratat e mai mare decat a unuia vaccinat, ti-as mari contributiile la sanatatae proportional. As lua toate costurile suportate in pandemie de tara in ultimul an si le-as baga in cota de asigurare pe care sa le platesti tu si toti cei care nu vor sa se vaccineze.

      Idem pentru cei ce nu vor sa-si vaccineze copiii contra rujeolei si altor boli. Nicio problema. Dar as pune pe CNP-ul copiilor respectivi cota de asigurari mai mare pana la adanci batraneti, doar sa-si aduca aminte copiii cand o sa fie mari ce destepti au fost parintii lor.
      • +12 (14 voturi)    
        In (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 12:16)

        Harald2 [utilizator] i-a raspuns lui doejohn

        aceeasi ordine de idei, contributiile de sanatate ar trebui marite pentru cei care beau o cantitate mai mare de alcool (a se defini), pentru cei care fumeaza, pentru cei care merg zilnic cu masina la birou in loc sa faca sport si sa mearga pe jos. Ti se pare normal? :)
        • +2 (12 voturi)    
          da, mi se pare normal (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 12:58)

          doejohn [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

          da, mi se pare normal. Dar ar fi greu de implementat. Deaia exista accize (alcool, tutun, produse petroliere) si accizele alea ar trebui redirectate spre sistemul asigurarilor de sanantate.
        • +5 (11 voturi)    
          Cap ai,minte nu-ți trebuie. (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 13:27)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

          Fumătorii și bețivii plătesc în plus pentru sănătate.De aia sunt accize la produsele din tutun și alcool.
        • +1 (13 voturi)    
          asa se si procedeaza la privat! (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 13:39)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

          stiu ca 90 % dintre voi sunteti prea saraci sa va permiteti asigurare privata individuala (nu din cea data in "pachetul salarial" de corporatii, ci pe cont propriu), ca sa stiti, dar eu am si am vazut cum procedeaza: daca esti fumator ai tarif mai mare. La acelasi pachet de servicii/beneficii, de ex, pt anumite riscuri (fumat, alcoolism, adictii, pb psihice, patologii cronice, acute, etc), ori iti fac excludere- in sensul in care daca ai vreo boala derivata din respectiva chestie nu iti asigura nimic (de ex cancer pulmonar la fumatori), si mentin costul, ori iti asigura, cu fransiza sau fara, cu cost mai mare.
          Deci, da, asa ar trebui procedat si cu anti-vaxerii ....nu te vaccinezi tu sau copilul, f bine, ai acest drept si libertate, dar platesti in plus asigurari. Sau nu te asigura pt riscurile derivate din refuzul vaccinarii.
          Chiar ar trebui procedat de la anul asa cu COVID- nu ai facut vaccin, dar faci COVID- platesti. De ce sa platesc eu pt tine, ca nu ai avut tu chef sa faci vaccin, eu il fac ca sa ma stiu imunizat (chiar daca exista riscuri de efecte secundare) si tu faci pe desteptul, dacul liber si dupa aia ma pui tot pe mine la plata pt tratamentele tele?
          • -6 (10 voturi)    
            Asa se si .. (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 15:09)

            gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

            Daca esti imunizat ce te mai intereseaza de cel nevacinat sau n-ai incredere in vaccinul din tine sau esti fan dr. mengele sau n-ai incredere ca-ti voi plati despagubirile dupa un vaccin fake...n-ai minte nici cat o gaina, scuze pentru biata pasare, sau esti un neoprogresist, sau ti-e teama ca nu voi vota usr, pnl,etc. si nu voi merge la vot pe 6 dec. ca sa nu fac vaccin, etc.
            • +6 (8 voturi)    
              nu prea intelegi cum e cu vaccinul (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 15:32)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui gillda_47

              Vaccinul asta, ca mai toate vaccinurile, nu functioneaza la fel pentru toti oamenii. Unii se imunizeaza permanent, altii se imunizeaza temporar, altii de loc. Iar pentru a opri raspandirea, ai nevoie de u minim de 70% persoane imune. De aia ar fi bine sa existe cat mai putini berbeci din astia care nu vor sa se vaccineze, ca sa se atinga cat mai repede pragul ala de 70% imuni si raspandirea sa se opreasca.
        • +1 (3 voturi)    
          pai cumva asta deja se face (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 15:28)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

          Alcoolul, tigarile si combustibilul au accize care dubleaza cel putin pretul produselor
        • +2 (4 voturi)    
          daca nu stiai... (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 17:28)

          festina [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

          toate produsele "consumate" mentionate de tine au in pret un impozit suplimentar numit ACCIZA.

          La tutun si alcool au fost introduse initial ca taxe pe viciu, special a fi folosite pentru marirea bugetului sanatatii (acciza pe combusitbil trebuia sa fie folosita pt dezvoltarea infrastucturii). Aceste taxe exista in toate tarile.

          Deci fumatorii si betivii platec deja o taxa suplimentara, la sursa, cand isi cumpara produsele. Aaa, ca guvernantii smecheri au deturnat aceste taxe in alte scopuri, asta e alta poveste.

          Si o ultima remarca: cancerul de plamani si ciroza nu sunt contagioase, te imbolnavesti pe riscul tau dar nu imbolnavesti pe altii...
      • +6 (10 voturi)    
        De acord (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 12:17)

        copci [utilizator] i-a raspuns lui doejohn

        Dar sa incepem cu serviciile medicale diferentiate, ca in alte tari, intai, asa incat cel care plateste mai mult, primeste mai mult.
    • 0 (6 voturi)    
      presimți (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 12:10)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui HP

      prost.
  • -2 (42 voturi)    
    Vax hell (Vineri, 4 decembrie 2020, 23:18)

    CezarN [utilizator]

    Si daca maine tuturor corporatiilor, companiilor de transport de toate felurile, hotelurilor scolilor, etc li se va nazari sa ceara dovezi de vaccinare sau teste negative pentru tot felul de boli transmisibile (de la rujeola pana la hepatita, de la gripa pana la sifilis) ce se va alege din viata sociala? Caci sunt boli transmisibile mult mai periculoase decat covid.
    Cred ca cineva se joaca cu focul iar pompierii toarna gaz.
    • +12 (26 voturi)    
      se face deja asta (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 7:15)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      du-te in kenya fara vaccin de febra galbena si te intorc de la aeroport , incearca sa lucrezi in constructii in italia fara antitetanic si nu reusesti , intrarea copiilor in colectivitati e cu vaccinare in multe tari , nu te nelinistii .
    • 0 (10 voturi)    
      O sa le treaca (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 9:35)

      Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      dupa ce vor plati primele sute de mii de euroi in procese pentru discriminare... :)
  • +19 (29 voturi)    
    no problemo (Vineri, 4 decembrie 2020, 23:27)

    Filbert [utilizator]

    O sa avem 60% vaccinati si 120% cu dovezi in buzunar, daca de dovezi e nevoie, se rezolva...
  • +6 (36 voturi)    
    Nu va fi obligatoriu dar... (Vineri, 4 decembrie 2020, 23:28)

    Betabeta [utilizator]

    "Libertati in plus" - parca toti cetatenii au aceleasi drepturi in fata legii. S-a schimbat Constitutia !? Arafat nu e deloc atent ce vorbeste... Ar fi bine sa detalieze ce intelege prin "anumite libertăți în plus" in afara zborurilor
    • +4 (22 voturi)    
      orice granita , te duci la vara in grecia? (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 7:16)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Betabeta

      nu ai vaccin o sa-ti ceara test PCR sau chiar sa stai in carantina , ce alegi?Nu e vorba de drepturile pe care le ai conform constitutie romane.
    • +4 (12 voturi)    
      nu doar zboruri, (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 7:44)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui Betabeta

      ci orice acces în orice spațiu închis aglomerat, de la autobuz sau tren, la propriul loc de muncă, trecând prin concerte, meciuri, birouri ale administrație publice, spitale, școli etc. bineînțeles, nu va trebui să te vaccinezi, va fi suficient testul negativ din acea zi.
    • +2 (8 voturi)    
      dacă (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 12:17)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Betabeta

      ești vaccinat vei putea pleca în Austria la schi fără carntină 14 zile, dacă nu ești vaccinat va trebui să stai 14 zile în carantină. Spre exemplu. Nu ți se pare că cei vaccinați au o libertate în plus?
      Sau crezi că ești la un curs de drept constituțional unde ți s-a cerut să faci analiză pe text din punct de vedere juridic?
      • +1 (3 voturi)    
        te cam grabesti cu concluziile (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 16:35)

        Loyola [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        nici nu a inceput vaccinarea!
        Si eu sper sa functioneze imunizarea , dar se vorbeste prea mult la modul triumfalist despre vaccinuri!
        Nu cumva dupa inceperea vaccinarii foarte multi vor renunta la toate masurile de precautie de astazi pentru ca se vor considera protejati?
        Stie cineva daca imunizarea va fi la fel ( ca perioada de timp) pentru toti ?
  • +11 (21 voturi)    
    nu,nu (Vineri, 4 decembrie 2020, 23:29)

    cmariusalin [utilizator]

    doar ca nu vei mai putea face nimic fara ea.
    deci e cam obligatorie.
  • +1 (15 voturi)    
    Lol (Vineri, 4 decembrie 2020, 23:32)

    mitg [utilizator]

    O alegere total neinspirata de cuvinte.
  • +3 (27 voturi)    
    1984 (Vineri, 4 decembrie 2020, 23:40)

    virtuos [utilizator]

    big brother is watching you...
    • -1 (5 voturi)    
      1984 (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 15:18)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui virtuos

      In 2020, big brother se numeste sistem sau oculta mondiala, ce alegi??
  • -16 (28 voturi)    
    Nu cred ca e o idee grozava. (Vineri, 4 decembrie 2020, 23:55)

    Marionette [utilizator]

    Momentan vaccinatii vedem ca se pot imbolnavi in procente de la 5-40% facnd simptomele bolii iar ceilalti poate nefacand simpotmele dar nu inseamna ca nu ar putea transmite boala.
    Abordarea mea ar fi ca pana la atingerea unei vaccinari de 80% care sa dea marja de eroare pentru a face cei 70% eficient vaccinati, TOTI sa poarte mastile si sa continue distantarea fizica.
    Da, daca vedem ca se duc natural spre zero cazurile noi, atunci e ok, vaccinatii pot avea mai multe libertati. Spre exemplu nu as vrea sa fiu bolnav de cancer vaccinat si sa am de-a face cu medici sau alti angajati ai statului si sa imi dea virusul pentru ca nu s-a vaccinat. Asa ca da, cine nu se vaccineaza nu are ce cauta angajat la stat.
    Daca un privat va dori sa angajeze doar vaccinati este dreptul luil
    Nu cred ca e cazul ca vaccinatii sa arate o legitimatie si sa poata intra si iesi intr-un lagar in care stau nevaccinati.
    Sau ca poate sta fara masca. Sunt satul de specialii ce iau pensii. Nu avem nevoie de alti speciali. Sunt la fel de nocivi dpdv epidemiologic ca si cei existenti dpdv bugetar si moral si juridic.
    • +9 (17 voturi)    
      si crezi ca (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 3:48)

      lnicolae1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      coonstitutia poate fi incalcata / la fel si drepturile omului ? ca doar aberatii spui
      • -1 (7 voturi)    
        Tocmai. Nu poate fi incalcata. (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 12:16)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui lnicolae1587873340950

        Este dreptul contribuabilului la viata. Daca ma duc sa platesc taxele si sunt vaccinat si am cancer, chiar vaccinat pot face boala, chiar daca nu la fel de intensa, insa data fiind conditia mea pot muri infectat de un angajat la stat "dac" "cu mintea la el". Asa ca statul nu trebuie sa-mi ameninte viata cand platesc taxe sau cand ma aresteaza, sau cand ma duc la.medic si va trebui sa excluda pe cei "cu mintea la ei". Iar daca nu sa plateasca daune de milioane de euro pentru fiecare victima.
        In ceea ce priveste privatul este take it or leave it. Vrei sa fii angajat in afacerea mea pot sa ti spun sa mergi doar sarind sotronul intr un picior, cu atat mai mult sa te oblig sa te vaccinezi.
        • -2 (8 voturi)    
          poartă botniță și nu faci cancer (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 14:45)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

          poartă botniță și-i protejezi și pe ceilalți de cancer și de toate boili pămîntului...numa vezi să nu fie acoperitoare facială inutilă, sau faucială, nu mai știu cum îi corect
  • +6 (12 voturi)    
    si infractoriiau mai multa libertate (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 2:07)

    Coco Whistle [utilizator]

    nimic nou sub soare. pe de alta parte ce face romania sa asigure populatia ca vaccinul e eficient, cum o sa-l certifice din moment ce romania nu are resursele necesate, cum o sa asigure comunicarea atfel incit populatia sa discearna vs hei rup, in cazul in care sint consecinte nefavorabile cine plateste si cit?
    • -1 (5 voturi)    
      . (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 14:49)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      cum au certificat acoperitoarele fauciale, exact la fel...au îmbolnăvit oamenii cu acoperitoare și nu răspunde nime, vine Tătaru și acuză populația civilă, nu respectă
  • +3 (7 voturi)    
    noua definitie a libertatii (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 9:39)

    cucuveauamov [utilizator]

    esti liber sa stai inchis in casa
    • -2 (8 voturi)    
      Dacă ești prost. (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 13:33)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Trebuia să complectezi.Ești liber să stai închis în casă dacă ești prost și nu te vaccinezi când este gratis,pentru-că după stoparea pandemiei nu va mai fi gratis.
  • -1 (5 voturi)    
    ce prostii (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 9:47)

    lnicolae1587873340950 [utilizator]

    https://www.bitchute.com/video/1gbCCQyZwCYc/
  • -1 (7 voturi)    
    e doar un vaccin terminati cu prostiile (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 10:11)

    hanu [utilizator]

    .
  • 0 (6 voturi)    
    A decretat Ara^at? (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 10:12)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Acest exterminator decorat de kwi cu mii de morti pe constiinta lui
  • +6 (10 voturi)    
    Cat e shpaga? (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 11:24)

    Carcalete [utilizator]

    Au dat astia shpaga pentru permise auto, mare lucru sa dea o shpaga pentru o dovada de vaccinare?
  • +2 (4 voturi)    
    Numitor comun (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 11:27)

    Zagura [utilizator]

    Raed Arafat a fost decorat ”la grămadă” pe o listă în care secretara ministrului de interne se subînțelege a fi numitorul comun al meritelor celor decorați. Pentru unii dintre ei, probabil e o insultă. Pentru care anume?
  • 0 (4 voturi)    
    la faculatea de medicina (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 12:15)

    brianduffy [utilizator]

    ora de disectie:
    profesorul spune: cine face ca mine ia zece la ora mea, apoi baga doua degete in cadavru si apoi si le baga in gura
    toti elevii vomeaza etc...cd se linistesc, profesorul le spune:
    bai prostilor, n-ati vazut ca io am bagat degetela astea doua in cadavru si pe celelate 2 in gura...
  • -2 (6 voturi)    
    Marea resetare (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 12:18)

    brianduffy [utilizator]

    ...vor reseta de tot prin intermediul vaccinului
  • -2 (12 voturi)    
    pentru antivacinisti si logiga (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 12:48)

    relax1 [utilizator]

    Am vazut multe comentari despre procese, discriminare si alte ineptii.
    In primul rand nu va fi nici un proces, este absolut legal sa ti se ceara sa prezinti un anumit vaccin asa cum este absolut legat sa ti se ceara anumite analize.
    De exemplu profesorii sunt obligati sa faca analize in fiecare an, la fel si cei care lucreaza in anumite industrii,la fel cu cei care calatoresc in anumite zone pe glob si la fel atunci cand vrei sa lucrezi intr-un anumit domeniu.
    Eu sunt convins ca toate companiile private vor cere vaccin anti-covid la angajare, nu risca nimeni sa inchida firma 2 saptamani ca nu ti-ai facut tu vaccin...si nu este discriminare...ca nu-ti interzice dreptul la munca...poti munci la ei daca te vaccinezi....asa face si institutiile de la stat.
    • +1 (3 voturi)    
      Logica!? (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 16:25)

      moto33 [utilizator] i-a raspuns lui relax1

      Vaccinul s-a anuntat ca fiind optional, dar nu poti opera in societate daca nu-l faci. Rezulta ca nu este optional, deoarece risti sa mori de foame daca nu-l ai. E lipsa de onestitate intelectuala.

      Statul a creat mecanismul legal prin care companiile private devin responsabile de raspandirea COVID si ele sunt silite sa ceara certificatul de vaccin si-si rezerva dreptul de a te respinge.

      Ai formulat acelasi lucru ca "antivaccinistii" de COVID, doar ca nu ti se pare tie anormal sa fii nevoit sa prezinti certificatul de vaccin la angajare.

      Discriminare(DEX): Politică prin care un stat sau o categorie de cetățeni ai unui stat sunt lipsiți de anumite drepturi pe baza unor considerente nelegitime.
      • +1 (3 voturi)    
        pai se pare (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 22:29)

        relax1 [utilizator] i-a raspuns lui moto33

        ca nu ai citit definitia bine...unde e considerentul nelegitim...
        Orice companie din lumea asta va considera legitim sa prezinti dovada vaccinului...caci daca te imbolnavesti firma suporta costurile...chiar daca iti plateste statul spitalizarea, firma pierde bani ca tu nu muncesti....cand o sa ai businessul tau o sa intelegi...sau cand o sa muncesti intr-o companie
  • 0 (12 voturi)    
    coincidence sceptical (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 13:03)

    TrickyWicky [utilizator]

    Nu pot crede ca la asa zisa pandemie unde rata de vindecare estw de 99.7% poti institui astfel de masuri
    Toti decidentii de qsi vor trebui sa raspunda in fata legii pt fals , crima cu premeditare , genocid , furt de fonduri publice
    • -4 (12 voturi)    
      Carcotas adevarat (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 13:26)

      Gheion [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Boss... tu auzi ce vorbesti? degeaba este 99,7% rata de vindecare daca tu vii la mine in firma si mi-i infectezi pe toti si stau doua saptamani acasa pentru ca nu pot veni la birou. dar na... e greu cu carcotasii.
      • +4 (6 voturi)    
        La fel si cu gripa (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 16:42)

        moto33 [utilizator] i-a raspuns lui Gheion

        Degeaba esti tu olimpic daca vii la scoala si-i infectezi pe toti, dar na e greu cu carcotasii.

        Ideea lui e ca aceste masuri de precautie nu-s justificate daca majoritatea oamenilor mai mult sau mai putin sanatosi inainte de infectare isi revin, cum a zis el 99.7%. Aceasta pandemie e trasa de par.
      • +1 (5 voturi)    
        ai aprox 2kg de bacterii (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 18:26)

        TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui Gheion

        si virusi in matze si tu imi scrii povesti. canta la alta masa.
        Bill Gates marele expert in vaccniare a spus clar si raspicat .vreti normalitate tre s vaccinam intreaga planeta.
  • -1 (5 voturi)    
    si uite-asa anti-vaccinistii (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 17:47)

    festina [utilizator]

    care se bat cu pumnu-n piept ca se lupta cu oculta mondiala, in "naivitatea" lor, nu fac decat sa-i imbogateasca in continuare chiar pe cei din oculta ,adica pe profitorii pandemiei (producatori de masti, de teste PCR,de dezinfectanti etc) care o sa aiba in continuare afaceri infloritoare.

    Ca sa nu mai spun de adeptii teoriei "the great reset", care se confunda in buna masura cu anti-vaccinistii. Ei spun ca lumea va deveni orweliana, dar prin nerespectarea regulilor de precautie si mai apoi refuzand vaccinul, nu fac decat sa prelungeasca porcaria in care suntem.

    Dati-i inainte cu anti-vaccinarea, ca o scapam de pandemie prin 2030, timp in care ori crapam de foame ori mergen la balamuc...
  • -1 (5 voturi)    
    Dar (Sâmbătă, 5 decembrie 2020, 20:44)

    wintershadow [utilizator]

    De libertati fundamentale o fi auzit dl. asta?
    De tratamentul egal al tuturor, de nediscriminare?
  • -1 (1 vot)    
    TOMA NECREDINCIOSU' (Duminică, 6 decembrie 2020, 10:24)

    gibon47 [utilizator]

    Cei care refuză sub semnătură să facă vaccinul împotriva COVID-19 și se îmbolnăvesc de COVID să nu fie primiți în spital (la stat) pentru tratament.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by