Sfaturile lui Emil Hurezeanu catre Crin Antonescu: Sunteti un lider politic de varf si nu trebuie sa mai polemizati cu mesagerii

de Ionut Baias     HotNews.ro
Luni, 22 august 2011, 23:44 Revista Presei | Radio TV


Emil Hurezeanu
Foto: Agerpres
Cunoscutul analist politic s-a straduit in continuare sa-l convinga pe liderul PNL ca a pierdut doar o mica batalie si ca nu trebuie sa insiste prea mult pe niste paractici politice locale ci sa-si contureze un discurs de "lider national" pentru a putea fructific ain final "cele peste 55% de procente" avute in sondaje.

"Din perspectiva mea de micut vorbaret intr-un studio periferic care nu inregistreaza nici in serile lui cele mai bune mai mult de 300.000 de oameni pe minut (n.r. aici Crin Antonescu protesteaza ca se "se autoflageleaza"). Exista motive sa credem ca intr-un loc anume, intr-o parohie cu cumetrii, criteriul asta al distributiei socialiste al resurselor... faina, ulei; un secretar de stat la agricultura care si el distribuie socialist niste avantaje unor agricultori dintr-o tara saraca, eminamente agrara... sunt niste explicatii valide care pot sa aduca o victorie...Dumneavoastra ati pierdut o mica lupta, indreptati-va spre marea batalie, nu mai plecati de la ideea ca daca aveti peste 55% in sondajele nationale, asta nu inseamna ca oamenii trebuie sa va prefere automat pe dumneavoastra su pe domnul Ponta in locul domnului Boc si Basescu. Nu asa de simplu merge. Si faptul c anu v-ati intalnit cu confirmarea acestui pronostic intr-un oras mic de munte asta nu inseamna ca a venit catastrofa. Nu sariti pe mesagerii mai putin sau mai mult entuziasmati de vicleniile locale ale domnului... aveti alt nivel"








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6982 vizualizari

  • +25 (25 voturi)    
    alt comunist (Luni, 22 august 2011, 23:53)

    Adrian [anonim]

    Cu Iliescu presedinte stateau toti calmi si relaxati.
  • +35 (35 voturi)    
    crin antonescu LIDER DE VARF ??? (Luni, 22 august 2011, 23:58)

    blec-bierd [utilizator]

    =))))))))))
    in cel mai bun caz e secretara lui voiculescu
    • +19 (19 voturi)    
      Aşa este. (Marţi, 23 august 2011, 8:14)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui blec-bierd

      Dacă acest Mireille Matheu al politicii româneşti, acest chiulău, acest repetent a ajuns sa fie considerat "de vârf" e clar de ce lumea (inclusiv eu) nu merge la vot.
      • +9 (9 voturi)    
        gresesti (Marţi, 23 august 2011, 11:11)

        omoni [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        cand nu mergi la vot, ajuti astfel sa ajunga un "lider de varf", chiar nemeritat dar , fara sa vrei, pui umarul.
        • -5 (5 voturi)    
          atata timp cat nu ai pe cine sa votezi (Marţi, 23 august 2011, 11:41)

          blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui omoni

          votul tau nu poate schimba nimic
          sa vad UN SINGUR candidat competent si ma duc si il votez. macar in primul tur ca in al doilea sansele sunt mult mai slabe
          • +5 (5 voturi)    
            chiar daca (Marţi, 23 august 2011, 12:18)

            MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui blec-bierd

            trebuie sa votezi raul cel mai mic. Daca tu nu mergi la vot, vor vota doar cei platiti
          • +2 (2 voturi)    
            Daca nu te duci la vot... (Marţi, 23 august 2011, 15:31)

            sting [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

            ...formularul tau ramane liber a fi completat pentru un candidat sau altul.

            Faptul ca nu mergi la vot nu transmite un mesaj. Ei interpreteaza altfel.

            Mergi acolo si rupe buletinul. Asta e un mesaj.
          • +1 (1 vot)    
            Traian va ureaza : (Marţi, 23 august 2011, 17:59)

            venturiano [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

            Sa traiti bine !
  • +21 (23 voturi)    
    itic hurezeanu catre poporul ales =asa sa am eu (Marţi, 23 august 2011, 0:01)

    Eneas [anonim]

    bine!sfaturile sfatosului Huhurezeanu -nume de imprut-catre infantilii conducatori ai opozitiei ,din toata inima spionului de la EL catre niste mititei!hurezenenfeld , mai bine faci altii ,astia sunt pierduti
    • +15 (15 voturi)    
      Cum mai ies (Marţi, 23 august 2011, 9:20)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      cadavrele umflate ale cominternismului, cum ies din dulap scheletele jocului la doua capete...

      Si cu ce placere il ascultam la EL, acum 25 de ani...

      Dl Hurezeanu, nu stiu daca s-a inventat o apa de gura destul de eficace pentru domnia ta...
  • +26 (26 voturi)    
    Independenţa (Marţi, 23 august 2011, 0:04)

    Unu' [anonim]

    Nu trebuia să fie presa independentă? Nu trebuia cumva ca acest aşa-zis analist să fie imparţial?

    Să fie numit consilier politic din moment ce dă sfaturi şi nu analist politic.
    • +14 (14 voturi)    
      a fost si consilier politic (Marţi, 23 august 2011, 9:01)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui Unu'

      in cabinetul nastase, acest pupincurist integru ca si chireac.
  • +23 (23 voturi)    
    to mr Hurezeanu (Marţi, 23 august 2011, 0:06)

    pitipoanca [anonim]

    fiecare pasare pe limba ei piere...nu trebuie ajutata pt ca-si pierde identitatea
  • +25 (27 voturi)    
    pupat piata .... (Marţi, 23 august 2011, 0:06)

    razv [anonim]

    un vorbaret micut, intr-adevar, dar, iata, un mare pupator ...
    foarte inspirata fotografia
    :)
  • +21 (23 voturi)    
    o mare krva Hurezeanu asta (Marţi, 23 august 2011, 0:11)

    ghita [anonim]

    cica a fost luptator anticomunist pe la Vocea Americii sau Europa Libera pe vremuri. Nici vorba. A fost un mare oportunist si nimic mai mult. La capitolul analiza politica este o nulitate absoluta. I-a demonstrat-o un consilier prezidential pe teme de politica externa. Acum Hurezeanu se rupe in figuri si ii sustine pe comunisti cu toate fortele. O nulitate care castiga si el un ban 'cinstit' lingand acolo unde a scuipat altadata.
    • +12 (12 voturi)    
      Greşeşti. (Marţi, 23 august 2011, 8:16)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui ghita

      Popoul lui Vântu l-a lins tot timpul nu l-a scuipat nici în vremuri de anaghie pentru acesta.
    • -1 (1 vot)    
      ce l-ati fi laudat daca... (Marţi, 23 august 2011, 16:55)

      costica [anonim] i-a raspuns lui ghita

      l-ar fi ridicat in slavi pe Basescu !!!!!!!!!!!!
      Asa-i ???!!!!
      Aia care-l salta-n slavi pe Basescu sunt analisti ca lumea(vezi Radu Moraru, Andreea Pora, Robert Turcescu, Ion Cristoiu), aia care nu-l ridica sunt toti comunistoizi si comunisti si .....
      La fel posturile de TV, B1 e post serios ca-l salta-n slavi pe Basescu!
      RTV si Antena 3 sunt ale mogulilor, desi RTV in 2004 il slavea pe Basescu!!!!
      Curat murdar.....
      • +1 (1 vot)    
        asa e (Marţi, 23 august 2011, 19:29)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui costica

        stii de ce? pt ca USL a dovedit ca reprezinta moscova, prin actiunile sale, prin oamenii sai. usl a dovedit ca este dusmanul romaniei, prin privatizarile sale, prin actiunile sale. trebuie sa fii fie extrem de prost fie extrem de antiroman ca sa sustii/votezi psd si actualul pnl.
      • 0 (0 voturi)    
        desi B1 e si el al unui mogul... (Marţi, 23 august 2011, 21:21)

        vio [anonim] i-a raspuns lui costica

        un mogul care s-a dat cu puterea portocalie....
        Nu mai conteaza ca e al unui mogul in acest caz.... e mogul portocaliu, e bun.....
  • +22 (24 voturi)    
    sfaturi de fost analist...obiectiv (Marţi, 23 august 2011, 0:14)

    honest [utilizator]

    E. Hurezeanu, una dintre cele mai mari deceptii, din randul bunilor fosti analisti, de dupa 1989. N-am crezut niciodata ca il voi vedea pe acest om alaturi de cei pe care-i infiera pe vremea cand era la Radio Europa Libera. Ca sa vezi ce poate face banul din om...
    • 0 (0 voturi)    
      om... (Marţi, 23 august 2011, 22:18)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui honest

      in cazul lui Hurezneanu nu vorbim de OM pt. ca nu este !!!
  • +23 (25 voturi)    
    hm.. (Marţi, 23 august 2011, 0:14)

    minny [utilizator]

    Cand te gandesti ca pe vremuri il stimam pe omu asta. Si eu si CTP-ul au ajuns vai de capu lor, niste slugoi ... Pacat, oameni destepti si cititi. Cum naiba sa fie Antenescu lider de varf. In viata lui nu a condus si nu a facut nimic in afara de un mandat dubios de doi de ministru al tineretului...
  • +19 (21 voturi)    
    Pe bune? (Marţi, 23 august 2011, 0:15)

    Costin [anonim]

    Aveti alt nivel?

    Incercati cu medicatie, domnule hurezeanu ... poate va reveniti ... ah, si poate va intalniti si cu obiectivismul si impartialitatea unui jurnalist de televiziune.

    Hai Romania!
  • +17 (19 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 august 2011, 0:16)

    [anonim]

  • +14 (16 voturi)    
    procentele din sondaje (Marţi, 23 august 2011, 0:16)

    Basarabescu [anonim]

    Aceste procente ar putea fi fructificate intr-un singur fel-prin modificarea legii electorale ,in sensul ca sa fie validati candidatii care au cel.mai mare numar de voturi,fie in sondaje,fie in exitpoll-uri,fie la urne.In acest fel vor putea intra in parlament si candidatii PNL si PSD care din experienta trecutului stau foarte bine in sondaje,(nu pot uita ca Geoana chiar a castigat functia suprema in stat la exit poll)In felul acesta vom reusi sa avem o opositie puternica atat de necesara bunei functionari a statului de drept.In ceace priveste conturarea unui discurs de *Lider national*mai este mult de asteptat ,deocamdata este la nivel dat din fleanca Monica Tatoiu
    • +10 (10 voturi)    
      Nu are cum "liderul naţional" (Marţi, 23 august 2011, 8:18)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Basarabescu

      să susţină aşa ceva; el vine după locul 3 îi parlament.
  • +14 (16 voturi)    
    :) (Marţi, 23 august 2011, 0:26)

    cosming@cosming.ro [utilizator]

    Vai Crinule!
    Ce skillset ai! Om politic! Lider! Vizionar!
    Face misto de tine Hurezeanu in direct si nu iti dai seama! Prostanacule!

    Asta nu inseamna ca trebuie apreciat omul politic care astazi are functia de Presedintele al Romaniei!

    Dar nu vreau sa ma gandesc ca iar o sa trebuiasca sa aleg urmatorul Presedinte aruncand cu banul! Iar alegeri !

    Vorba aia ce e mai gustos : rahatul de caine sau rahatul de pisica ?
  • +21 (21 voturi)    
    ba are exact nivelul asta.. (Marţi, 23 august 2011, 0:28)

    sandor [anonim]

    Domnul acesta este acelasi cu Hurezeanu cel de la Europa Libera,pe care il ascultam pe vremuri ,pe ascuns,in caminul studentesc,ascunsi sub patura ca sa nu ne auda vecinii??
    Daca el este,ii transmit un singur lucru:urit ati maiimbatrinait,domnule Hurezeanu..pacat.
    • +11 (11 voturi)    
      Iata'l, (Marţi, 23 august 2011, 0:34)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui sandor

      caracterul (duplicitar), bata-l vina....
    • +7 (7 voturi)    
      DA! (Marţi, 23 august 2011, 1:00)

      casandra [anonim] i-a raspuns lui sandor

      ai dreptate sandore!!
  • +14 (14 voturi)    
    USL o ia la vale? (Marţi, 23 august 2011, 0:36)

    calinsab [utilizator]

    Am inteles interventia lui Hurezeanu!

    In traducere libera USL o ia la vale si omul a inteles ca Antonescu trage PSD in jos ! Se impun corecturi majore de atitudine... pentru un Antonescu - "un lider politic de varf si nu trebuie sa mai polemizati cu mesagerii !! " i s-a spus... deci daca s-a ajuns ca aceste lucruri sa spuna pe un post tv live inseamna ca Antonescu incepe sa nu mai plece urechea la sfatuitori.

    Concluzia 1 : e prea plin de el, prea sigur pe el si are senzatia ca toata lumea e in razboi cu el... PARANOIA?, ... incepe sa se manifeste. Daca v-a tacea ... iarasi nu v-a fi bine... inseamna ca nu are nimic de spus.
    Concluzia 2 : Antonescu azi la amiaza tocmai s-a trezit incoltit de propria sa atitudine si impotenta politica care il caracterizeaza.

    Aceasta e momentul in care USL incepe sa scada in ochii electoratului prin atitudini descalificante pentru cele 2 personaje care conduc USL.
  • +9 (9 voturi)    
    pierderea (Marţi, 23 august 2011, 1:28)

    pierderea [anonim]

    pierderea e mai mare decat... o mica batalie pierduta. lumea se lamureste ca usl-ul nu e altceva decat o chestie gaunoasa.
  • +11 (11 voturi)    
    consiliere la tv pe gratis? (Marţi, 23 august 2011, 1:46)

    bogdanstyle [anonim]

    Discursul suna a sfaturi de culise (care ar fi fost bune pt dl Antonescu in culise si nu la tv).. vor sa se dea in spectacol. Asa imi pare. In afara de asta cred ca e au cazut si in plasa... faptul ca dl Antonescu nu isi cunoaste nivelul de varf in politica , transmite publicului tocmai acest mesaj - al micimii sale. "Esti ceea ce faci".
    Dl Hurezeanu s-a plictisit sa analizeze politic improscarile cu noroi de joasa clasa care predomina clasa noasta politica. Incearca sa ii traga de maneca parfumat ca poate prinde cineva mesajul. Nu imi place forma in care exprima aceasta idee tip de expunere: "multpreastimabile, iertati-mi indrazneala de a aduce cu glasul unui umil vorbaret ce sufera cu stoicism o mica si nefericita observatie.."
  • +14 (14 voturi)    
    pt Realitatea TV Crin Antonescu e...SEFUL (Marţi, 23 august 2011, 2:05)

    radu [anonim]

    "nivelul" lui Antonescu e cel de mic profesor de istorie intr-un sat din Delta Dunarii.

    Crin Antonescu nu a facut nimic nici in politica nici in invatamant., nu are nicio realizare, e nimeni.
  • +9 (9 voturi)    
    lupte mici - efecte mari (Marţi, 23 august 2011, 2:10)

    bogdanstyle [anonim]

    Toata lumea acum e atenta la orice confruntare PDL - USL, oricat de mica. Unii aud mesajul ca USL va fi clar invingatoare in alegerile ce vin. Inseamna ca ar trebui ca aceasta siguranta sa fie sustinuta de orice confruntare ar avea loc intre cele doua. La orice astfel de infruntare se aude mesajul ca una din parti a castigat si cealalta nu. In timp in mintea publicului persista rezultatul auzit mai des.....faptul ca acele confruntari erau de mica importanta nu mai e relevant.
    Aceasta minimizare a dlui Hurezeanu suna mai mult a periaj....
    Avantajul jurnalistilor sau analistilor ce tind sa pastreze echidistanta in expunerile lor este ca dau o mai mare credibilitate ideilor exprimate. Oamenii sunt mai atenti la acestea. Am zis "oamenii" - si cei USL si cei PDL si cei antipolitici.
    Atunci cand X e de o parte sau de alta discursurile lui au publicul din taberele respective. Nu e nimic constructiv. " Aaa e cu USL ...neinteresant" , "Aaaa asta e PDList... numai asta stie...".
    Vezi numai asta la tv si ti se face lehamite de politicienii acestia.
  • +9 (9 voturi)    
    sunt multe feluri (Marţi, 23 august 2011, 2:43)

    visio [anonim]

    de a transmite un mesaj: "sunteti un lider de varf..."
    daca un chiulangiu a ajuns asa sus, ce mai este de spus? ceva nu e in regula in afirmatia lui emil: ori isi bate joc de florar, ori face misto de el....una din doua....
  • +7 (7 voturi)    
    mari carturari (Marţi, 23 august 2011, 3:02)

    Ion [anonim]

    Invataturile lui Neagoe Basarab catre fiul sau Teodosie.
  • +15 (15 voturi)    
    Hurezeanu,o deceptie imensa! (Marţi, 23 august 2011, 4:15)

    Manu de la Vrancea [anonim]

    Acest domn facatura, care a dezamagit mai multe generatii de tineri,se agata ca o hiena batrana de orce se poate. De unde are Antonesc 55% dintre voturile in Romania? Acest cameleon cu dosar secret pe unde nu te astepti,da sfaturi unui pierzan. Se vade in spatele firav a lui Antonescu,ca ultima sansa sa
    mai parvina cu ceva. Romania la aruncat in groapa de gunoi a istoriei,dar el sarmanul muritor,se face ca nu vede. O mai mare dezamagire nu am avut dupa 1990/
    Credeam ca este un roman de exceptie, banii si faima
    i-a pus oglinda in fata si uite ce am vazut un pervers.scolit in Germania!
  • +12 (12 voturi)    
    Noroc chior (Marţi, 23 august 2011, 7:30)

    roberto [anonim]

    Sincer, nu credem ca Emil va avea norocul asta, de a apare un alt personaj politic de varf cocotat sus de tot de asteptarile multor electori dar care sa dezamageasca si mai mult. Desigur, vorbesc de fostul presedinte Constantinescu si actualul candidat Antonescu.
  • +10 (10 voturi)    
    hurezeanu (Marţi, 23 august 2011, 8:44)

    bref [anonim]

    Poti sa te intorci la europa libera sa mananci de acolo c-a-c-a-t,cum ai mai mancat.Poate te reangajeaza kgb,ca spre norocul nostru securitatea lui ceausescu nu mai exista.
  • -9 (11 voturi)    
    raspuns la inconstienti (Marţi, 23 august 2011, 9:23)

    anonim [anonim]

    Oameni buni, daca voi sunteti mulumiti de modul in care o ducem cu totii de vreo 6 ani incoace, e treaba voastra, dar nu mai faceti voi analiza politica si nici nu judecati voi pe Hurezeanu care cu siguranta a lecturat mai multe carti decat voi toti la un loc, iar despre analiza politica .... s-a gasit cine s-o faca...!
    • +5 (5 voturi)    
      rock (Marţi, 23 august 2011, 10:29)

      rica [anonim] i-a raspuns lui anonim

      cate kg? a lecturat- imi pare rau dar individul asta imbatraneste urat.
    • +2 (2 voturi)    
      Bunastarea (Marţi, 23 august 2011, 11:45)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui anonim

      e un concept individual.Bunastarea nu ti-o da Presedintele sau Guvernul.Bunastarea ti-o construiesti singur prin munca, inspiratie si noroc,constientule!
  • +11 (11 voturi)    
    ? (Marţi, 23 august 2011, 9:38)

    SS [anonim]

    Antonescu a intrat in parlament in locul altcuiva; el era pe locul 3. Asta inseamna ca alegatorii il mirosisera cam ce fel de poama e.Ne mai putem pune sperantele in asta?
  • +8 (8 voturi)    
    ce imensa dezamagire (Marţi, 23 august 2011, 10:01)

    anton [anonim]

    Oare ce se intampla cu oamenii atunci cand se ajung ceva? Ce transformare interioara, ce reactii chimice in creierele lor se petrece, ca se dezic de pozitii anterioare atat de ferme? Sa fie oare acest ochi al diavolului, banutul? Ce imensa dezamagire pentru cineva care a fost odata entuziasmat de starea in adavar a cuiva pentru ca foarte curand sa-l zareasca exact in tabara impotriva careia a activat! Ce parinte spiritual sa fii tu, micule Emilica, pentru minusculul Crinel? Si cand te gandesti ca de-abia asteptam ora sase si zece, in fiecare zi sa-i ascult judecatile minunate la Actualitatea Romaneasca! Care este omul cel adevarat? Un lucru e cert: euroii distrug adevarul iar omul se indoaie si devine neom. Bravo Lucifer, ai lucrat bine!
  • +7 (7 voturi)    
    Paradoxurile Hurezeanu (Marţi, 23 august 2011, 10:48)

    Jiji [anonim]

    Nu inteleg ce calitati vede acest intelectual indiscutabil la Antonescu? "Tocilarul" caci asa am auzit ca era clasat Hurezeanu n-ar putea vedea la Antonescu decat "invidia" fata de smecherul si derbedeul de cartier care s-a "descurcat" in viata. Daca cumva vede altceva, inseamna ca Hurezeanu are deja probleme medicale. Sa stai sa-ti pierzi vremea sa-i faci educatie in direct timp de 2 ore unui derbedeu mi se pare un gest de ingaduinta extrema. Nu asta trebuie facut intr-un talk show politic. Redusi la tacere, moderatorii au mers pana acolo incat l-au lasat pe Antonescu sa-i faca albie de porci. Ori asta se intampla cu gastile de cartier care fac legea peste politistii corupti, peste administratia corupta. Antonescu a avut un comportament tipic de Gica Boerica, needucat care si-a terorizat interlocutorii oricat acestia au incercat sa-i calmeze isteriile. Ca pshiholog Hurezeanu si-a facut datoria! Ca analist a fost o carpa cu care un derbedeu repetent a sters pe jos. Pacat!
  • +4 (4 voturi)    
    Fapte, nu vorbe (Marţi, 23 august 2011, 12:07)

    vladfib [utilizator]

    Antonescu si Ponta se agita deoarece stiu ca nu de ei depinde rezultatul alegerilor din 2012, ci de cat de nemultumita va fi populatia de politica PDL. Ei nu vin cu solutii, idei sau initiative, ci prefera sa dea in PDL cat mai mult si isi canalizeaza toate energiile pe aceasta abordare. E trist ca dupa 20 de ani de democratie inca se mai practica (exclusiv) politica negativa si implicit si votul negativ si atragerea acestui tip de vot. De ce? E simplu, sunt (toti) oameni fara valoare.
  • 0 (2 voturi)    
    Prostitutia intelectuala (Marţi, 23 august 2011, 14:02)

    Huzureanu [anonim]

    De crin nimic - nu merita mentionat pe cand de huzureanu: amice daca tot mananci, macar fa-o in intimitate- Mars acasa!
  • 0 (0 voturi)    
    Crin face ordine la Moguli (Marţi, 23 august 2011, 14:37)

    Nică [anonim]

    incredibil! Antonescu s-a ratoit la Chireac si Hurezeanu! si ei, care credeau ca sunt ideologi independentei ai USL!...
  • 0 (0 voturi)    
    Virf? (Marţi, 23 august 2011, 15:08)

    Trojan.H [utilizator]

    Virful aisbergului.
  • 0 (0 voturi)    
    ...auzi ?? (Marţi, 23 august 2011, 18:50)

    ionamaru [anonim]

    .... ce zici , am ceva greata ,nea emil ; din perspectiva ta de mare vorbaret ,ai putea sa te indrepti spre ' marea tacere ' ??
    - ce-ai fost si ce-ai ajuns , ceva pe varza .!
  • 0 (0 voturi)    
    sfaturile... (Marţi, 23 august 2011, 21:34)

    MPV [anonim]

    Dl Hurezeanu mi se pare un intelectual, nu comentez altceva la persoana sa. Pe vremuri, il admiram mai mult, ce-i drept.

    Pacat ca, la capacitatea sa intelectuala, dl. Hurezeanu nu este convins ca dl. Antonescu nu are anvergura de lider national. Cumva, i-a scapat porumbelul din gura cand a transmis sfatul sau. Isi da si el seama ca liderii USL sunt de mica statura politica reala. Doar ca isi doreste o opozitie profesionist politica, sa zicem ca in UK, dar ea nu exista datorita liderilor care trebuie sa o promoveze si sa se impuna prin carisma politica si viziune .

    Imi exprim inca odata regretul pentru liberali pentru ca nu au stiut sa negocieze cu Base si sa-si consolideze pozitia... au fost slabi, fara viziune si strategie politica: au ales calea cea mai usoara si ieftina si vor fi categorisiti astfel...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by