StiriAuto: Audi RS 8 primeste sub capota un V10 Turbo
Masina ar trebui sa se numeasca RS8, dar pentru a nu fi confundata cu limuzina A8 (in varianta ultrasportiva), ar fi bine sa o botezam RS 8-V10. Puternicul model coupe va debuta anul viitor, dezlantuind pentru fanii vitezei si ai adrenalinei nu mai putin de 572 de CP. Pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h RS 8-V10 va avea nevoie de numai 4.0 secunde.
Daca in trecut Audi a avut probleme cu motorul turbo, care oferea multi CP dar nu avea un radiator pe masura, acum aceasta problema se pare ca a fost solutionta. Puternicul V10 twin-turbo se pregateste sa intre sub capota unei masini pe masura sa. Potrivit unui oficial Audi, masina ar putea aparea in primavara anului viitor pe piata.
Atunic vom avea cu certitudine doua masini cu preturi si capacitati relativ egale: RS8-V10 si Lamborghini Gallardo - masina care folosete acum propulsorul V10. Dar s-ar putea ca un RS 8-V10 sa nu fie suficint pentru Audi. Se pare ca saga V12-lui TDI sub capota R8-ului a ajuns la sfarsit si managerii au dat verde proiectului. Daca zvonurile ar fi adevarate, tot ce am mai putea spune ar fi: WOW!

Fascinanta legătură dintre spionaj și tehnologie: de la datele stocate în ADN-ul uman, la falsul turn GSM din aeroport care-ți fură informațiile din telefon
Dan Amariei, la 20 de ani de la lansarea albumului Omul cu Șobolani – „Ne punem în cap”: „Existau niște locuri cu un farmec mișto, cum ar fi Lăptăria sau Motoarele, genul de locuri care nu cred că vor mai exista vreodată”
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi