Business Standard: Managementul stresului creste performanta angajatilor

de Robert Iloviceanu     Business Standard
Vineri, 11 aprilie 2008, 9:47 Revista Presei | Business


Cei mai multi angajati din companiile de pe piata locala sunt nevoiti sa preia o parte din sarcinile altor colegi, in conditiile crizei actuale a fortei de munca, lucru care-i obliga sa faca fata unor presiuni foarte mari la locul de munca.


“Aproximativ 20% dintre problemele legate de absenteism se datoreaza stresului angajatilor, de asemenea, epuizarea reprezinta unul dintre motivele care duc la cresterea fluctuatiei de personal”, spune doctorul Bogdanka Militescu, fondatorul Clinicii antistres Heartmony.

Principalele cauze ale stresului la locul de munca sunt lipsa controlului asupra continutului muncii - prea multa sau prea putina activitate -, lipsa de comunicare si lipsa de apreciere a efortului depus. Indiferent de cauzele care il produc, stresul are un efect negativ asupra performantelor angajatilor si reprezinta unul dintre factorii care duc la costuri suplimentare pentru companie, sunt de acord specialistii din domeniu.

“Pe masura ce provocarile cresc, iar angajatul primeste mai multe sarcini sau responsabilitati pe care nu le poate realiza, acesta ajunge la epuizare. In acest moment apar problemele de concentrare si dificultatile in luarea deciziilor”, spune Catalina Flore, vicepresedintele ABN Amro Olanda. Potrivit acesteia, starea emotionala influenteaza activitatea si randamentul angajatului, o stare emotionala pozitiva determina performante ridicate la locul de munca.

Integral in Business Standard








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















239 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by