In mai putin de doua saptamani, Loteria Romana va deschide 10 agentii loto noi in complexurile Carrefour din toata tara. In plus, chiar inainte de Paste, jucatorii ar putea gasi lozurile razuibile abia relansate de Loterie la toate casele de marcat ale lantului de hipermarketuri.

Loteria Romana si Carrefour Romania vor incheia aceste zile un parteneriat prin care milioane de clienti care ajung in hipermarket pentru a-si face cumparaturile de Paste s-ar putea transforma si in clienti ai Loteriei. Intelegerea celor doua companii aduce castiguri ambelor parti, dupa cum ne-au declarat oficiali din Loteria Romana.

In toate cele 11 complexuri comerciale in care sunt amplasate hipermarketuri Carrefour, clientii din toata tara vor putea gasi si agentii mandatare loto, de unde isi pot cumpara bilete pentru extrageri. Agentiile vor fi amplasate in aceleasi spatii cu agentiile de voiaj proprii Carrefour, deschise pana in prezent in 9 dintre cele 11 spatii comerciale. Noile puncte de vanzare a biletelor Loto 6/49, Noroc, Joker si 5/40 vor fi deschise prin contract de mandat, adica Carrefour va fi proprietarul acestora si va incasa un comision din vanzarile de bilete. Pentru cealalta parte din castig, conform contractului de mandat, Loteria asigura dotarea spatiului cu terminalele necesare procesarii biletelor jucate. In acest moment, exista o singura agentie loto in complexurile comerciale Carrefour, in Bucuresti, in galeria Orhideea.

„Studiem impreuna cu partenerii nostri si introducerea de lozuri la casele de marcat“, ne-a declarat Liliana Minca, presedintele Loteriei.

In urma intelegerii, Carrefour castiga ceva in plus prin incasari din biletele jucate si clienti pentru agentiile de voiaj. De partea cealalta, Loteria va avea parte si de promovare in interiorul hipermarketurilor si la posturile comerciale de radio. Din ora in ora vor fi difuzate, pe postul de televiziune cu circuit inchis din Carrefour, spoturi publicitare ce vor contine sigla Loteriei si informatii despre noile agentii deschise. Reclame similare vor fi difuzate si pe posturi nationale de radio, precum Pro FM. De publicitate si de crearea acestori spoturi se vor ocupa reprezentantii Carrefour, au afirmat oficialii Loteriei.

O alta varianta pe care Loteria o analizeaza in prezent este un acord cu Carrefour cu privire la introducerea vanzatorilor volanti chiar in interiorul hipermarketului. „Nu am discutat inca acest lucru cu cei de la Carrefour, dar ar putea fi o sugestie“, a mai spus Liliana Minca.

Integral in EvZ.