Business Standard: Linia feroviara Bucuresti Nord-Aeroportul Otopeni costa peste 250 mil de euro
Inelul feroviar Bucuresti Nord-Pajura-Mogosoaia exista si pe aceasta portiune urmeaza sa fie executate doar lucrari de modernizare. Linia noua va fi realizata de la iesirea din Mogosoaia pana la Aeroportul Henri Coanda si va fi paralela cu actuala linie Mogosoaia-Balotesti pana in dreptul kilometrului 16+500. Printr-o curba la dreapta, aceasta se inscrie pe directia aeroportului, traversand subteran atat zona construita de langa DN1, cat si DN1. Pe traseul noii linii va exista un tunel care va avea lungimea de 1,12 kilometri.
Lungimea totala a liniei feroviare Bucuresti Nord-Aeroportul International Henri Coanda este de 18.925 kilometri, din care 13.865 kilometri pe linii de cale ferata deja existente si 5.06 kilometri linia noua. Valoarea estimata pentru realizarea proiectului este de peste 250 milioane de euro, ceea ce inseamna modernizari si imbunatatiri electrice, tehnice la linia veche cat si construirea noii linii.
Business Standard

VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO De ce nu pot să aleg tipul de vaccin cu care mă vaccinez?
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
INTERVIU Răsvan Radu, UniCredit: Au scăzut mult cererile de suspendare la plată a ratelor în ianuarie-februarie 2021 față de 2020
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Fascinanta legătură dintre spionaj și tehnologie: de la datele stocate în ADN-ul uman, la falsul turn GSM din aeroport care-ți fură informațiile din telefon