Elena Udrea: "Dan Voiculescu stia despre Ponta ca a fost ofiter acoperit". Liderul PMP a declarat, la Realitatea TV, ca este convinsa ca Dan Voiculescu stia ca Victor Ponta a fost ofiter acoperit, explicand si de ce este periculos ca acesta sa ajunga presedinte al Romaniei. "Traian Basescu e obligat pentru toti cei care au crezut in el timp de 10 ani, pentru toti romanii care i-au fost alaturi, sa spuna, pentru viitorul romanilor, lucrurile pe care le stie despre candidati si care i-ar face pe acesti candidati sa nu fie pregatiti sa ocupe aceasta functie de sef al statului. Pentru cine mai avea nevoie sa fie convins ca Victor Ponta e un om imoral, care minte cum respira, aceasta este inca o dovada", a comentat Elena Udrea in legatura cu dezvaluirile sefului statului. Liderul PMP a precizat si care este, in viziunea sa, pericolul ca Victor Ponta sa devina presedinte, scrieEVZ.

POLITIC SHOWFoto: Hotnews

Cine este Valer Marian, senatorul care a spus primul ca Ponta ar fi ofiter acoperit. In sedinta Senatului din 2 august 2013, senatorul Valer Marian a avut o interpelare, iar cea de-a sasea intrebare viza colaborarea lui Victor Ponta cu SIE. Seful statului a explicat ca "nelinistea" i-a fost starnita in momentul in care senatorul Valer Marian a facut o interpelare privind calitatea de ofiter SIE a lui Victor Ponta. "Nu atat interpelarea, cat lipsa de raspuns si pe urma discutiile din presa", explica Traian Basescu. "Daca este Adevarat ca, in anul 1997, in timp ce erati procuror, ati fost racolat in Serviciul de Informatii Externe (SIE) de catre generalul Cornel Biris si daca ati activat in unitate deplin conspirata denumita "Umbre" sau "H"? Daca ati fost trimis la specializare atimafie in Italia cu misiunea de a o monitoriza pe Carla del Ponte, fost procuror antimafie, ulterior procuror sef al Tribunalului Penal pentru fosta Iugoslavie?", scrie la punctul 6 din interpelarea senatorului, din august 2013, anuntaAdevarul.

Sova, intrebat daca PSD ia in calcul suspendarea lui Basescu: E atributia Parlamentului. Purtatorul de cuvant al PSD, Dan Sova, a fost intrebat daca PSD ia in calcul demararea procedurii de suspendare din functie a presedintelui Traian Basescu, el raspunzand ca Parlamentul este institutia care are aceasta atributie, si nu formatiunea social-democrata. "E atributa Parlamentului asta, nu a PSD. In Parlament se discuta asta", a spus Sova, citat de mediafax.ro. El a aratat ca si presedintele Senatului, Calin Popescu-Tariceanu, poate astepta un raspuns pe aceasta tema tot de la Parlament. "Calin Popescu-Tariceanu numai de la Parlament poate astepta (raspuns - n.r.), nu de la PSD", a spus Sova. Presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, a sustinut ca declaratiile presedintelui Traian Basescu potrivit carora Victor Ponta ar fi fost ofiter acoperit al SIE intra la capitolul "golanii marca Basescu" si "diversiune", informeazaEVZ.

Liberalii critica Masterplanul lui Ioan Rus. Presedintele PNL Cluj, consilierul local Dan Tarcea, critica masterplanul facut de ministrul Transporturilor, clujeanul Ioan Rus. "Conform Masterplanului pe Transporturi facut public de catre Ioan Rus, prioritar electoral acum este sa se faca autostrazi inspre zone in care nu avem autostrazi pana la <> de care vrea ministrul Ioan Rus sa ne conecteze. Nu avem nici o justificare sociala si financiara care sa valideze constructia autostrazilor Bacau-Brasov si Iasi-Autostrada Transilvania, atata vreme cat nu exista nici o legatura de acelasi calibru a Romaniei cu exteriorul. In afara de promisiuni electorale, ce anume va circula pe tronsoanele de autostrada pana la Brasov si Turda dinspre Vest? Nimic. Deci, asistam doar la o simpla gargara electorala, nu la prezentarea unui Masterplan pe Transporturi", spune Dan Tarcea, scrieRomania Libera.

Geoana: Basescu da o lovitura grea credibilitatii sistemului de forta al statului roman. Presedintele Traian Basescu da, la final de mandat, o lovitura grea credibilitatii sistemului de forta al statului roman, a afirmat marti senatorul PSD Mircea Geoana, Inalt reprezentant al Guvernului pentru promovarea proiectelor economice strategice si de diplomatie publica. "Am asistat aseara la un gest disperat al lui Traian Basescu. Lipsa de tractiune electorala a candidatului sustinut de domnia sa este principala cauza a acestui atac nejustificat si contraproductiv pentru interesele interne si externe ale Romaniei. La final de mandat, domnul Basescu da o lovitura grea credibilitatii sistemului de forta al statului roman, cel caruia avea prima obligatie sa-i asigure conditii de functionare democratice si lipsite de interferente politice. Insa, sunt convins ca acest atac nu va putea schimba cursul firesc si democratic al deznodamantului alegerilor prezidentiale, care curge in favoarea candidatului Stangii", a afirmat Geoana, anuntaEVZ.