Capitala va avea patru axe turistice Si un traseu de autocar pentru transportul vizitatorilor
Cele patru trasee urmaresc strazile pe care se afla obiective turistice importante. Prima axa va avea traseul: Casa Presei Libere - Bd. Marasti - Arcul de Triumf - soseaua Kiseleff - Piata Victoriei - Calea Victoriei - Piata Revolutiei - Piata Natiunilor Unite - Palatul Parlamentului - Piata Regina Maria.
A doua va porni de la Casa Presei Libere, va trece pe Soseaua Kiseleff - Arcul de Triumf - Piata Charles de Gaulle - Piata Victoriei - Piata Romana - Piata Universitatii - Piata Unirii Si va ajunge la Palatul Patriarhiei. Ultimele doua axe vor trece pe directia Est-Vest, pe la FoiSorul de Foc - Bd.Ferdinand - Piata Universitatii - Piata Operei - Palatul Cotroceni.
Integral in Gandul

România și-a dublat în ultimii 5 ani deficitul comercial cu produse alimentare. În 9 luni am importat aproape 8 milioane de tone de produse agroalimentare
Topul județelor după numărul de teste COVID care se fac în fiecare zi: București pe primul loc, Vrancea pe ultimul / Datele oficiale publicate de Ministerul Sănătății
VIDEO Va deveni Podul peste Dunăre de la Brăila un „muzeu”? „Tocmai a fost emisă autorizația de construire pentru primii kilometri din drumurile de legătură”
ANALIZĂ 44 de ani de la cutremurul din 4 martie 1977: Câte clădiri a consolidat Primăria Capitalei, câte au risc seismic și ce planuri are noua administrație
Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
Profesorul Radu Gologan, după prima etapă a Olimpiadei de Matematică, organizată online: „Am descoperit uluiți extrem de multe fraude. Părinți care contestă corupția din România își impun copiii prin corupție”
Poate un elicopter ar fi mai util si sa fie dotati cu binocluri sa vada cate ceva. Ca de mers cu autocarul prin Bucuresti este excus. Poate numai noaptea.