​VIDEO Emmanuel Macron, interpelat de Maria Grapini pentru Europa cu mai multe viteze / Macron: Dacă Europa ar fi aşteptat întotdeauna după tot clubul, nu aţi fi aici

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 4 mai 2018, 14:36 Revista Presei | Subiectele Zilei


Maria Grapini
Foto: Agerpres
Eurodeputatul român Maria Grapini l-a acuzat pe președintele Franței, Emmanuel Macron, că se contrazice atunci când vorbește despre autoritatea democrației dar pledează pentru o Europă cu mai multe viteze. Macron i-a răspuns sec că, dacă „Europa ar fi aşteptat întotdeauna după tot clubul (...), nu aţi fi aici”, potrivit Digi 24.

„Domnule preşedinte Macron, sunteţi pro-european sunt şi eu pro-europeană şi vă felicit pentru ceea ce aţi spus aici. Însă v-ați contrazis într-un lucru și aş vrea să-mi răspundeţi, poate clarificaţi. Sunt de acord cu dumneavoastră că trebuie să nu avem o democraţie autoritară, ci să avem autoritatea democraţiei. E foarte important acest lucru. Însă nu credeţi că declaraţiile dumneavoastră legate de faptul că Franţa şi Germania trebuie să fie nucleul dur şi să conducă şi aceasta are o aroganţă de a fi o putere peste celelalte state, nu duce la euro-scepticism? Cum să convingem noi cetăţenii, din ţara mea, din România, că sunt egali la masa negocierilor dacă dumneavoastră aţi declarat că vreţi o Europă cu două viteze, că vreţi să fie două state mai state decât celelalte?”, a spus Maria Grapini, citată de digi24.ro.

„Există deja o Europă cu mai multe viteze. Există Europa euro-ului, Europa Schengen-ului, există deja o Europă cu mai multe viteze, sau putem spune că Europa are mai multe viteze, dar sarcina pe care o avem noi este ca să nu declarăm aceste cluburi ca fiind închise şi să nu decidem că noi suntem arbitrari cu privire la modul în care noi dorim să-i primim pe unii în aceste cercuri sau nu. Pentru ca să avansăm în Europa trebuie ca cei mai puternici, cei mai ambiţioşi să poată să avanseze, aşa a avansat Europa întotdeauna. Dacă Europa ar fi aşteptat întotdeauna după tot clubul, îmi cer iertare să vă spun, nu aţi fi aici”, i-a răspuns Emmanuel Macron, președintele Franței.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5320 vizualizari

  • -23 (29 voturi)    
    mai comentam si in alta parte (Vineri, 4 mai 2018, 14:39)

    Adrian_1234 [utilizator]

    il consider in continuarea un comunist nenorocit dar are momente destule cand imi devine simpatic :)
    • -21 (33 voturi)    
      Daca Franța ne aștepta nu eram în UE? Lipsa logica (Vineri, 4 mai 2018, 15:16)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Dar nu are logica ce spune Emmanuel Macron.
      Deci dacă Franța ar fi așteptat Romania, adică ar fi fost mereu la același nivel de dezvoltare ca noi, atunci Romania nu ar mai fi intrat în Uniunea Europeana?! De ce?! Ce ar fi împiedecat o uniune intre tari foarte asemănătoare din toate punctele de vedere?

      Citat:
      "Dacă Europa ar fi aşteptat întotdeauna după tot clubul, îmi cer iertare să vă spun, nu aţi fi aici”, i-a răspuns Emmanuel Macron, președintele Franței."
      • +15 (23 voturi)    
        traducere (Vineri, 4 mai 2018, 15:34)

        Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Macron se refera la stadiul mintal si mental de inapoiere, care evident nu ar fi permis dezvoltarea unor structuri atat de abstracte !
      • +10 (18 voturi)    
        Nu avea cine sa puna bazele (Vineri, 4 mai 2018, 15:42)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Nu se poate infiinta o uniune de sarantoci. N-au cum se gandi la asa ceva cand sunt preocupati doar de ziua de maine.
        Daca asteptai sa se destepte analfabeta grapini ...
      • +6 (14 voturi)    
        Nu te prea duce capu (Vineri, 4 mai 2018, 17:18)

        Savitar [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Ti-ai raspuns singur, mental.
  • +16 (26 voturi)    
    mda (Vineri, 4 mai 2018, 14:44)

    SoulSearcher [utilizator]

    oare a stiut sa se semneze pe ecuson dna Grapini ?
    • +5 (9 voturi)    
      in ce (Vineri, 4 mai 2018, 19:17)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      limba o fi vorbit cu Macron? Ca cu romana stim cum sta.
  • +18 (30 voturi)    
    Pare ca are dreptate (Vineri, 4 mai 2018, 14:44)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Nu toti hotii pot fi membrii cu drepturi depline in UE. O tara guvernata de un grup infractional care distruge Justitia si unde hotii voteaza hoti nu are ce cauta in UE. E o tara fara viitor si care va disparea de pe harta, jefuita si distrusa de tradatorii de neam care isi spun PSD, ALDE si UDMR. Elegant spus de Macron: un stat mafiot ca Romania nu e stat de drept, ci stat mafiot.
    • +3 (3 voturi)    
      Tocmai, ca nu asta a spus. (Sâmbătă, 5 mai 2018, 15:18)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Ne-a facut inapoiati si atat. Daca Grapini era mai desteapta, nu-i dadea oportunitatea sa ne jigneasca. Dar na, e o lectie, poate data viitoare isi vede de lungul nasului.
  • -28 (42 voturi)    
    Tovarashu Macron (Vineri, 4 mai 2018, 14:49)

    MoemBius [utilizator]

    Europa aia de care vorbesti acolo nu e a ta si nici a lu' mata.
    Si nu inseamna doar Franta
    Arogantu' lu' peste prajit
    Cine esti tu ba ala sa vorbesti asa ?
    SIKTIR Makro(u)n
    Tie iti face impresia ca vorbesti cu francejii aia ai tai din Cartieru Saint Denis de langa Paris?
    Tutzi (astia sint membrii ai tribului tutzi din Uganda) mamele lu' matale de ipocrit.
    • +9 (23 voturi)    
      Doar intreb... (Vineri, 4 mai 2018, 14:55)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      de Dragnea, Grapini, ...nimic?

      Nu esti 'usor' subiectiv....d.p.v. pesedistic adicalea!

      Ai rama cu gustul de mici si bere de 1 Mai de la PSD-eu?

      Imediat o dai cu dacii, cei dintai europeni!
      • -11 (17 voturi)    
        amice (Vineri, 4 mai 2018, 16:42)

        MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        daca care cumva ti a facut impresia ca as fi P$Drac te inseli amarnic
        da amarnic rau de tot
        NU am ochi sa vad comunistii
        habar nu am de unde ai ajuns matalutza la ideea aia
        Intamplator sau nu treaba aia cu rama ti se potriveste mult mai mult tie si ma refer la suportul ala de plastic sau de lemn in care iti tii oarece fotografii si nu la altceva
        Pastreaza ti inteligenta in rama (inrameaz-o)
        o sa te ajute enorm atunci cind o sa trebuiasca sa dansezi asa cum iti dicteaza macaroanele franceze
        ma abtin sa folosesc alte descrieri colorate si crede-ma o fac numai si numai din bun simt.
        eu m-as referi mai mult la traci decat la daci
        • +5 (5 voturi)    
          confuzie trista.. (Sâmbătă, 5 mai 2018, 10:21)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

          Macron este social liberal, nu comunist. Cea mai buna dovada este modul in care a modificat legislatia muncii. In plus, este o diferenta uriasa intre comunismul teoretic si "comunismul" experimentat in Romania. Si in Star Trek tot o societate comunista este. Deci nu stiu unde ai vazut tu comunisti...
    • +15 (25 voturi)    
      pai cin' te opreste dom'le (Vineri, 4 mai 2018, 14:58)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      sa-ti faci si matale Europa ta, cu valorile tale? Cine stie, poate vin si se alipesc la noi.
      Dar va trebui sa si finantezi acea europa astfel incat sa-i integrezi cum trebuie.
      Ca si asa sunt vai mama lor. Cred ca Europa facuta de tarile din Este este singura care ii poate salva si pe britanici si pe francezi si pe nemti.
      Ha ha
      • -6 (12 voturi)    
        din bun simt (Vineri, 4 mai 2018, 16:45)

        MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui moka

        ma abtin sa mai aduc argumente
        pacat ca stii sa citesti doar printre randuri.
    • +17 (25 voturi)    
      Întâi citește (Vineri, 4 mai 2018, 15:00)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      Îți sugerez ca înainte de a scrie comentarii nervoase să citești răspunsul lui Macron. La fel și întrebarea lui Grapini, care (sictir) se declară pro-europeană!
      • +4 (4 voturi)    
        oare doamna Grapini, i-o fi si scris (Vineri, 4 mai 2018, 22:54)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

        presedintelui Frantei? Nu de alta, dar la cat de ..."clar" si "ortografic" se exprima dansa, nu-i de mirare ca presedintele Macron, i-a raspuns ce i-a raspuns
    • +16 (30 voturi)    
      a (Vineri, 4 mai 2018, 15:07)

      lula [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      deci e cam asa:

      tu ai un verisor alcoolic, lenes si putin retard care sta in curte cu tine. tu ii dai mancare in fiecare seara.
      daca iti vopsesti gardul de la curte, el vine, te ia de guler, si te intreaba: MB, nu esti tu cam arogant? de ce ai folosit vopsea albastra la gardul curtii noastre? mie nu-mi place! de ce iei decizii singur?

      el nu spune ca europa e franta sau germania, spune ca aia care au avans, nu tre sa stea pe loc pana se trezeste verisorul din betie, ca dupa nu mai sunt bani sa-i dea de rachiu.

      gandesti limitat. nu e numai europa pe planeta albastra, mai sunt niste alte mari continente, cu care concuram. si daca ajungem sa importam tot, fara sa producem, am supt-o pe termen lung.
      • -9 (17 voturi)    
        Iti urez multa sanatate (Vineri, 4 mai 2018, 16:47)

        MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui lula

        si sa dea....cine trebuie sa faci in continuare ce zici tu ca faci acolo pe termen lung.
        Multa bafta
        • +13 (17 voturi)    
          pai (Vineri, 4 mai 2018, 16:56)

          lula [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

          la ce fel de raspuns m-as fi putut astepta?

          si din pacate, realizez ca mi-am pierdut 5 minute din viata sa-ti explic tie, pe degete, cum sta treaba.

          hai cu 20-20!
    • +16 (26 voturi)    
      romanul mindru (Vineri, 4 mai 2018, 15:21)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      Reactie tipica de tsopirlan de doi lei, cu poante de clasa 1 spre a doua.
      1. Europa de care vorbeste el e o lume mult prea civilizata pentru tsopirlani ca tine. Nu e a lu' maica-sa, dar e a Germaniei, Grantei Suediei, Olandei, etc, adica alea care au fondat UE si care ne-au primit si pe noi ca membri de mina a doua, ca nu indeplineam conditiile, sub monitorizare MCV. Si acum, prosta satului se trezeste ca vrea egalitate cu aia bogatii...
      2. Totdeuna intr-un club aia care marca banul stabilesc si regulile. Peste tot in lume. Iar aia de stau cu mina intinsa milogindu-se, tot timpul le respecta.
      3. Europa de vest o va duce fix la fel de bine fara europa de est, cum a dus-a si inainte de extinderea UE spre est, in schimb europa de est fara banii vestului va ajunge sa moara de foame.
    • +2 (2 voturi)    
      rade ciob de oala sparta.. (Sâmbătă, 5 mai 2018, 10:06)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

      Ce-o fi mai rau, Saint Denis sau Ferentari?..
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Duminică, 6 mai 2018, 18:19)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Periprava.
  • -17 (29 voturi)    
    heh (Vineri, 4 mai 2018, 14:51)

    Jesuis.PasCharlie [utilizator]

    Nu este corect ca superiorilor din esalonul superior sa le fie perturbata superioritatea de catre unii din tarile alea .
    Intr-adevar nu e bine sa astepte dupa tot clubul sa se conformeze imbecilitatilor lor , este normal sa isi continue politicile FARA sa astepte .
    Eu zic sa le dam distanta de care au nevoie si chiar sa-i ajutam .
    Un branci amical exact in directia pe care o vor ...
    • +18 (26 voturi)    
      unde se ascundea greuceanu (Vineri, 4 mai 2018, 15:26)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      Si cum dai tu bre jesuis un brinci Germaniei si Frantei? le declari razboi si te predai? Iesi afara din UE suparat si astepti sa te cheme aia inapoi? Sau cum? Chiar crezi ca Germania sau Franta falimenteaza fara aportul Romaiei la bugetul UE? Daca tii neaparat sa le dai distanta, fa-ti gabajele si emigreaza in transnistria.

      Pina una alta noi ca tara tre sa transam cine suntem. Suntem Romanistanul lui Drangea sau tara europeana a USR/Ciolos? Si daca majoritatea vrea romanistan, ne caram noi restul in europa de vest, daca nu plecati voi in uniunea eurasiatica si injurati linistiti la occidentali, multinationale si sorosisti.
      • -14 (24 voturi)    
        . (Vineri, 4 mai 2018, 15:39)

        Jesuis.PasCharlie [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        -Dumneavoastra europenii mustiti de valori si civilizatie care va orbesc, exista multe alte lucruri inafara de declarat razboi si predat ulterior a la francaise ( stiu fiecare cu traditiile lui ,voi bombardati ,noi suportam ,ca intr-o europa civilizata).
        -Da ,cred ca ambele tari falimenteaza fara forta de munca/resursele din est .De fapt ar fi falimentat de mult dar au mai castigat 15-20 de ani asa.Nu cred ca vreu sa plec,este Europa mea si am familie si copii aici - spre deosebire de le president francais, cancelarul german , timmermans si multi altii .
        -Pana una alta eu stiu cine suntem .Voi cei care jigniti tara ,numele ei si o trageti in noroiul in care va balaciti nu stiti ce sunteti...
        • +14 (18 voturi)    
          esti de-a dreptul ridicol (Vineri, 4 mai 2018, 15:51)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

          Mestere, treaba e simpla: unii au facut un club pe care l-au numit UE, noi ne-am milogit sa intram si ne-au primit ca membri de mina a doua (cu monitorizare MCV) ca nu respectam regulile grupului, si acum, inca sub MCV, ne rastim la membrii fondatori. Nu ti se pare ridicol?

          Mai departe, cum opresti tu romanul sa mearga la munca in germania? Inchizi granitele ca pe vremea lui nea nicu? Si daca faci asta, n-or mai gasi alte natii sarace de unde sa-si atraga forta de munca necesara? Tu chiar crezi ce spui?!?

          Cit despre tara, e clar ca in momentul asta pe teritoriul asta traiesc doua popoare: unul ancorat in valorile comunismului romanesc, reprezentat azi de ciuma rosie si poporul psd din spate, si o alta romanie care vrea meritocratie, care nu sta cu mina intinsa la stat, care ori si-a gasit de munca la privat ori a uschit-o deja din tara, si care nu accepta sa fie incalecata de sfertodocti analfabeti in cirdasie cu un popor de milogi care pentru 100 de lei in plus la ajutorul social, pensie, sau salariul de la stat accepta orice fractrura morala. Iar Romaniile astea doua nu pot convietui, din cite se pare. Asha ca ori plecam noi, ori plecati voi.

          Cel mai probabil in 2-3 ani mai tot romanul care adera la valorile lumii civilizate va fi emigrat. Si-o sa ramaneti voi cu Dragnea al vostru sa va mariti salarii pina ajungeti la sapa de lemn.
          • -12 (16 voturi)    
            . (Vineri, 4 mai 2018, 16:31)

            Jesuis.PasCharlie [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            "Mestere" cred ca se refera la una din calificarile mele , desi folosit peiorativ il accept .
            Accesul la club nu a fost dezinteresat . Ni s-a prezentat o imagine falsa in care noi ( si eu) am crezut . In ce priveste acele reguli veti fi socati afland ca grupul nu respecta regulile grupului .
            Mai departe , nu vad de ce as opri romanul sa mearga la lucru acolo .Este alegerea lui .Nu vad de ce ati vrea sa opriti oamenii sa mearga sa munceasca. Dar nu vreau sa aud in acelasi timp ca "romanii sunt lenesi si nu muncesc" - acolo la biroul de propaganda aveti niste lacune.
            Cat despre tara este clar ca traiti intr-o realitate paralela. O confundati cu un guvern ; cetateanul cu senatorul ; soferul cu europarlamentarul . O varza de bruxelles ....
            Cel mai probabil in 2-3 ani superiorii in superioritatea lor is vor da complet arama pe fata ..mai vedem atunci.
            • +8 (12 voturi)    
              Ni s-a prezentat o 8mag8ne falsa.... (Vineri, 4 mai 2018, 19:17)

              moka [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

              Adica noi musteam de libertate, democratie, stat de drept, onestitate, valori,
              si ne-am lasat pacaliti de niste valori ale lor, carevasazica false.
              @Bogdan: din pacate Romania cealalta este formata din parintii, bunicii, unchii si matusile noastre care nu inteleg ca ceea ce le da lor orice guvern, provine de la noi.
              Trebuie sa-i facem sa inteleaga ca daca noi plecam de tot, onor guvernul nu o sa mai aiba de la cine sa ia ca sa le dea lor.
              Iar noi, vom fi departe impreuna cu copiii nostri cand ei vor striga dupa ajutor. Si vor ramane singuri la batranete fara copii si nepoti.
              • 0 (0 voturi)    
                am incercfat sa le explic (Luni, 7 mai 2018, 13:44)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui moka

                Da' nu prea am cu cine. Sutaa de lei in plus data de PSD pare principalul argument pentru vot.
            • +3 (3 voturi)    
              care e imaginea falsa? (Sâmbătă, 5 mai 2018, 11:05)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

              ai si tu un argument, de ce nu-l duci pana la capat? cu ce imagine falsa ne-a pacalit UE? Uniunea a fost gandita din start ca pentru a facilita tranzactiile economice si exact asta am primit.
            • +1 (1 vot)    
              Păscărlie, meșter ești! (Sâmbătă, 5 mai 2018, 14:18)

              Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

              În spus prostii și abureli. Vorbești vorbe pentru a încețoșa mintea interlocutorului.Nu există nici o idee clară în discursul tău. Ideea vagă care emană (ce termen potrivit, măi dragă!) din amalgamul de vorbe este că ăștia dă la UE se dau mari și nu-i corect și democratic. Ignori faptul că România duamnei Grapini este condusă de niște agramați care abia pot să pună două cuvinte la un loc - nu mai zic de două idei; în consecință reprezentanții unei astfel de țări ar trebui să facă, vorba unui Pesedeu de seamă, ciocu mic și joc de glezne, având în vedere că parlamentul are ca șef un penal (nu este injurie, este constatare) care este și cercetat pentru o delapidare din fonduri europene în valoare de 27 milioane de euro.
              Așa că încetează cu ceața verbală că aburii emanați sunt cam rău mirositori!
              • 0 (0 voturi)    
                mai mult decit atit (Luni, 7 mai 2018, 13:47)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

                Cind tu, Romania, esti (impreuna cu Bulgaria) oaia neagra a clubului, cind tu Romania, dupa ce-ai primit 30 de miliarde de euro de la club in 10 ani si nu esti in stare sa arati nimic ramas in urma lor, inafara de niste parcuri la tara si niste cioturi de 20-30 de km de autostrada, care si aia se darama sau sunt plini de gropi, ce te califica sa emiti pretentii la mai-marii uniunii?
            • 0 (0 voturi)    
              pai (Luni, 7 mai 2018, 13:56)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

              1. Accesul in club a fost consimtit de Romania, care si-a mai si asumat obligatia sa se reformeze.
              2. Care imagine falsa ni s-a prezentat? Ce punct din tratatul de aderare nu a fost respectat de catre CE?
              3. Care dintre reguli nu sunt respectate de catre club in general? Ai si niste exemple concrete? Sau te astepti sa te credem pe cuvint?
              4. Tu spui ca Germania si Franta falimenteaza fara forta de munca din est. Si eu iti spun ca doar inchizind granitele vei reusi ca oameni intregi la cap dintr-o romanie afara din UE nu ar fugi in vest. Ca sa lamurim cum e cu falimentul si emigratul.
              5. Traiesc intr-o realitate paralela cu a ta, de aia am si scris despre doua romanii... Guvernul asta are un electorat in spate, format din asistati sociali, bugetari si pensionari speciali de lux si pensionari normali spalati pe creier de antena3. Iar realitatea mea e cea a platitorului de taxe care vede cum banii lui ajung in vilele lui Dragnea, cum hotii voteaza legalizarea hotiei in paralel cu incalecarea justitiei, in aplauzele poporului pesedist, mindru ca Dragnea nu vinde tara imperialistilor europeni care ne subjuga.
  • +30 (42 voturi)    
    Capra raioasa tine coada pe sus... (Vineri, 4 mai 2018, 14:52)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    In loc sa intrebe "Cum ne puteti ajuta sa tinem pasul cu Franta ?", "erudita" Grapini intreaba "De ce alergati asa de repede, ca ne lasati prea in urma...?"
    • +8 (20 voturi)    
      Cel mai bun comentariu (Vineri, 4 mai 2018, 15:14)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      pe care l-am citit pe HN vreodata!
      Multumesc @Ritzi Pitzi!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu suntem o natie de prosti ! (Duminică, 6 mai 2018, 0:08)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

        Thanks' !
        Avem creier, dar nu-l dam politicienilor...

        :)

        Be cool !
  • +10 (18 voturi)    
    "certat"? (Vineri, 4 mai 2018, 14:53)

    revo [utilizator]

    Saracuta asta cu duhul abia i-a ridicat mingea la fileu.
    N-ai grija, cocoana, ca nici in 5 ani nu va mai exista o UE cu 'nspe viteze... se aleg apele si pohta ce pohtiti, scoaterea Romaniei din UE, va deveni realitate.
    • +10 (10 voturi)    
      de scos oficial nu ne vor scoate (Vineri, 4 mai 2018, 15:31)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui revo

      ... n-au nici un interes.

      In schimb vor face un ue mai restrins in cadrul UE-ului actual unde vor muta toate beneficiile de acum: fonduri europene, libertatea de miscare, piata muncii comuna, etc, etc. In asa fel incit apartenenta la UE-ul actual sa nu mai insemne mare lucru
  • -19 (27 voturi)    
    Si (Vineri, 4 mai 2018, 14:53)

    mitg [utilizator]

    Nici Franta n-ar mai fi existat decat la Vichy de nu erau britanicii. Nesimtitul. Sa mai taie din ele.
    • +3 (3 voturi)    
      Toarșu mitingică (Sâmbătă, 5 mai 2018, 14:21)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Ia o apă de Vichy ca să-ți treacă de supărare. Aia fu pe vremea lui Pazvante Chioru, când se potcovea puricele cu șapșapte dă oca de fer și sărea sus.... până la streașina viloiului lui Dragnea!
  • +12 (22 voturi)    
    mno (Vineri, 4 mai 2018, 14:54)

    lula [utilizator]

    macrou are cam drepate din pacate.

    cand ai cu ce, poti fi putin arogant, mai ales cand tu dai bani si PSD ul il fura.
  • -15 (19 voturi)    
    Macron (Vineri, 4 mai 2018, 16:12)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Dna. Grapini are dreptate. Institutionalizarea discriminarii intre statele UE este inadmisibila. Dl. Macron ar trebui sa inteleaga ca pentru ce primesc tarile cu o economie mai mica precum Romania, acestea le-au deschis piata lor tarilor mai mari, au permis fortei lor de munca sa mearga in tarile UE si sa asigure acoperirea anumitor goluri cu populatie caucaziana. Nu in ultimul rand, Romania si-a oferit resursele sale de petrol, gaze, minereuri, lemn, etc. fara txe de protectie si fara cote de exploatare. Prin legislatia europeana Romania nu mai poate sa renunte la scutirea de TVA la export pentru resursele sale, nu poate sa-si protejeze padurile, minele, puturile de petrol si gaze. In schimb, Franta exporta in Romania tot ce vrea de la alimente la piese pentru Dacia. Romania se confrunta tot mai des cu incercari din partea celor puternici de a-si mari castigurile pe seama tarilor mai slabe. Avem insa un acord de aderare la UE cu conditiile sale. Cine vrea sa il incalce iese din litera acestuia. Romania trebuie in aceste conditii sa avertizeze ca oricare membru poate sa urmeze exemplul Marii Britanii daca se incearca modifice tratatul.
    Romania trebuie sa stea cu bagajele la usa si sa nu ezite.
    • +7 (11 voturi)    
      Durerea PSD (Vineri, 4 mai 2018, 17:00)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Liviu-Ludovic

      ...este ca a iesit Macron.
      Si durerea Rusiei imperiale tot asta este!
    • +11 (15 voturi)    
      Faci pretentii cand ai cu ce (Vineri, 4 mai 2018, 17:23)

      Savitar [utilizator] i-a raspuns lui Liviu-Ludovic

      Dar cand esti rupt in kur si indobitocit, nu are sens sa te dai Batman. Nu ei te-au rugat sa intri in clubul lor, tu te-ai milogit. E ca si cum te-ai baga la 100m cu Bolt si ii bati obrazul ca nu alearga mai incet.
    • +1 (1 vot)    
      Lunga matale listă de aberații (Sâmbătă, 5 mai 2018, 14:30)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Liviu-Ludovic

      nu prea merită combătută. Avantajele intrării în UE sunt cât se poate de mari. Chiar și abureala cu resursele de petrol nu ține: practic la Petrom se fura cât se putea, sindicalistul Luca și gașca își făceau de cap. Odată cu trecerea la OMV statul a încasat mai mult decât pierdea pe vremea Lucăi vodă.
      În plus tratatul nu prevedea nimic în legătură cu cele enunțate de matale. În consecință UE nu este obligată cu nimic. Enunți generalități fără să-ți dai seama că o faci cu titlu gratuit. A existat un Tratat și punct. Dacă una dintre părți se consideră nedreptățită, este prea târziu - a fost semnat. Iar cele 5 miliarde trimise anual de muncitorii din UE reprezintă mai mult decât orice compensare.
      Da, România poate ieși din Uniune, dar ar pierde mai mult decât ar câștiga, că nu UK. Putin s-ar bucura enorm și ți-ar pune un nume interesant pentru d-alde matale - inteligenți utili...
  • +13 (15 voturi)    
    Iartă-o d-le Macron! (Vineri, 4 mai 2018, 17:07)

    asavreau [utilizator]

    Grapini așa știe să iasă în evidență,spunând prostii.Aveți ocazia să cunoașteți clasa politică conducătoare din România și să înțelegeți de ce lucrurile merg prost.Discutați cu oricine din PSD-ALDE și toți vor spune la fel.Nu gândesc că trebuie făcute reforme să vă ajungem din urmă,se așteaptă să preluați lenea și hoția și turbează de ciudă că nu faceți ca ei.
  • +10 (12 voturi)    
    nu va e un pic rusine!?? (Vineri, 4 mai 2018, 18:58)

    middle_brick [utilizator]

    Doamna, văzând cu cata înflăcărare ati ținut discursul, tocmai reprezentanta Romaniei, intreb si eu, nu v-ati simțit un pic penibila. Pai clasamentele acelea in care Romania este pe ultimul loc nu le vedeți si dumneavoastră? cam cat tupeu sa ai? Întrebarea este ce cauta o tara ca Romania in UE, pentru a prinde si Romania pe undeva ar fi nevoie de o uniune cu patru viteze, a patra fiind Romania si Bulgaria. Pai un singur exemplu asa la întâmplare, coridorul IV pan european este blocat pentru ca nu suntem in stare de atâta timp sa face un rahat de autostrada si o cale ferata care sa lege Nadlac de Constranta,..pai ce vrei duduie sa vina frantuzu sa iti faca autostrada si cale ferata da tu vrei in esalonul I !??
  • +6 (8 voturi)    
    Un raspuns ELEGANT (Sâmbătă, 5 mai 2018, 7:38)

    sipu [utilizator]

    pentru o TARANCA,care ar fii trebuit sa fie la un CAP si sa se ocupe cu propaganda printre AGRICULTORII
    PS Propaganda comunista
  • +2 (2 voturi)    
    Partidul asta de mocofani (Sâmbătă, 5 mai 2018, 18:00)

    John M. [utilizator]

    de provincie ajunsi la oras atata grija sa aiba ca taranca asta proasta sa faca dus in fiecare dimineata ca sa nu puta intre natiunile alea care fac 3-4 dusuri pe zi. Ca e tampita e o chestiune personala, dar daca pute, lumea de acolo crede ca toti de acasa put la fel.
  • 0 (0 voturi)    
    Grosse (Duminică, 6 mai 2018, 18:23)

    ruskimushki [utilizator]

    conne.

    ar veni tradus in echipa frantujilor.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by