Sâmbătă începe oficial campania electorală pentru alegerile europarlamentare, scrie Paginademedia.ro. Ce televiziuni au informat CNA despre reflectarea campaniei eletorale, așa cum cere legislația? Ce tarife vor percepe?

Telecomanda tvFoto: MorgueFile.com

De notat două exemple:

1. Antena 3 este - dintre posturile care și-au anunțat tarifele până acum - televiziunea care le percepe candidaților cele mai mari prețuri: ajung la 2.000 de euro pentru 30 de secunde de spot electoral și 3.000 de euro pentru fiecare minut dintr-un miting electoral dat pe post.

2. Digi 24 are cea mai complexă și detaliată ofertă: prețurile sunt organizate atât pe tronsoane orare, cât și pe săptămâni. De exemplu, în ultima săptămână de campanie, candidații trebuie să plătească cel mai mult dacă vor să apară la postul de știri.

În total, 286 de televiziuni și radiouri locale și naționale au anunțat intenția de a reflecta campania electorală, fie sub formă de dezbateri cu candidați (care sunt gratuite), fie prin emisiuni și spoturi electorale care vor fi difuzate contracost, notează sursa citată în materialul ce poate fi citit integral aici.