Libertatea: O operatoare de la 112 înjură o femeie romă bătută: “Vorbiți ca ciorile!” “Trăzni-v-ar! Du-te dreacu!” / Ce spune STS

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 2 septembrie 2019, 9:07 Revista Presei | Subiectele Zilei


Batuta cu mopul de soferul microbuzului
Foto: Captura YouTube
Cazul unei femei de etnie romă bătută de un șofer de autobuz în autogara din Zalău revine în atenție, după ce Libertatea a publicat înregistrarea purtată de victimă cu cei de la 112. Operatoarea de la 112 le numește "ciori" pe victimă și pe martora acesteia și îi spune femeii agresate să încheie cu "țigănia asta". "Trăzni-v-ar!, Du-te dreacu!", încheie discuția operatoarea de la 112. Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) spune, într-un punct de vedere transmis HotNews.ro, că pe durata cercetării operatoarea de la 112 a fost suspendat și nu va mai opera în Centrul unic pentru apeluri de urgență.
Libertatea a obținut înregistrarea apelului la 112 al tinerei de 25 de ani bătută în autogara din Zalău de către un șofer de microbuz, în 25 aprilie, anul acesta, caz ajuns în atenția publică după ce unul dintre călătorii din microbuz a filmat incidentul și l-a postat pe internet.

Deși mare parte din presa locală a scris că femeia nu sunase la 112, înregistrarea apelului arată că a fost o informație falsă. Florica Moldovan a sunat, așa cum susținea, la 112, dar nu a primit ajutor din partea autorităților.

Ba mai mult, victima a fost jignită și înjurată. Operatoarea le-a numit “ciori” pe victimă și pe martora ei. Operatoarea 112 i-a spus femeii bătute să încheie cu “țigănia asta” și a terminat discuția cu “Trăzni-v-ar!, Du-te dreacu!”.

Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) spune, într-un punct de vedere transmis HotNews.ro, că pe durata cercetării operatorul 112 a fost pus la dispoziție conform Legii nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare și nu va mai opera în Centrul unic pentru apeluri de urgență.

Precizările STS:
  • apelul a fost preluat în data de 25 aprilie 2019 la orele 19:02:25, a fost procesat și transferat către Dispeceratul de Poliție al IPJ Sălaj;
  • STS condamnă ferm atitudinea și limbajul operatoarei care a preluat cazul;
  • modul de abordare în relația cu apelantul încalcă reglementările interne referitoare la etica și deontologia profesională, aducând atingere onoarei, reputației și demnității persoanelor cu care operatorul 112 a intrat în legătură în exercitarea atribuțiilor de serviciu;
  • la nivelul instituției a început cercetarea privind modul de gestionare a apelului de către acest operator;
  • pe perioada cercetării, operatorul 112 a fost pus la dispoziție conform Legii nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare și nu va mai opera în Centrul unic pentru apeluri de urgență;
  • în virtutea atribuțiilor legale, subliniem faptul că operatorii 112 sunt instruiți să opereze apelurile în mod egal pentru toți apelanții, indiferent de naționalitatea acestora, de etnie, de nivelul de pregătire sau de gen;
  • aplicarea de tratamente diferențiate în procesarea apelurilor de urgență este interzisă, fiind obligatorie respectarea întocmai a principiului egalității, fără nicio formă de discriminare.
În schimb, poliția, prin IPJ Sălaj, continuă să mintă și astăzi, scrie Libertatea. Polițiștii au spus de la început că nu au fost solicitați de către STS să intervină. De fapt, operatoarea 112 a făcut transferul la poliție, arată înregistrarea. Fișierul audio arată dincolo de orice dubiu că polițistul la care operatoarea a făcut transferul nu a cerut niciun detaliu despre caz și le-a spus victimei și martorei să vină să depună plângere la sediul poliției, după care a închis, scrie sursa citată în materialul ce poate fi citit intergal aici.

Atenție, imagini cu posibil impact emoțional!







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















14814 vizualizari

  • -32 (92 voturi)    
    Dar ce a facut de a fost batuta? (Luni, 2 septembrie 2019, 9:13)

    Lok [utilizator]

    Stie careva? Ca nu voi presupune vreodata inocenta.
    • +13 (81 voturi)    
      Tu presupui vinovatia in functie de culoare pielii (Luni, 2 septembrie 2019, 9:31)

      boink [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Bine de stiut ce fel de caracter ai.
      • -14 (70 voturi)    
        Nu presupun nevinovatia deoarece (Luni, 2 septembrie 2019, 10:35)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui boink

        Nimeni nu se oboseste sa bata pe cineva fara motiv.
        • +22 (36 voturi)    
          Sofer violent, "tiganie", nesimtire la 112 (Luni, 2 septembrie 2019, 14:28)

          animatron [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Un sofer de pe un mijloc public sau privat de transport nu e autorizat sa foloseasca forta fizica impotriva unui pasager recalcitrant.
          O poate face doar in legitima aparare sau in caz de pericol pentru alti pasageri.

          Daca nu a existat motiv legitim pentru comportamentul sau soferul e in afara legii si poate avea dosar penal pentru ca agresat fizic o pasagera.
          Sa vedem ce va spune ancheta politiei, e necesar sa aflam de ce a reactionat asa soferul.

          Comportamente infractionale sau lipsite de educatie/civism exista si printre etnicii romani si printre cei tigani, nu au unii sau altii monopol pe obraznicie sau furturi.

          Ceea ce difera e proportia si perceptia publica/personala.

          La proportie se compara statistic procentele respectivilor etnici in populatia generala si in cea condamnata penal.
          Ar trebui lamurit si comunicat public, altfel avem fantezii si conspirationism, presupunem fara sa stim si devenim "rasisti".

          Vom vedea daca intr-adevar etnicii tigani (romi, sinti, etc) sunt mai des implicati in fapte penale, altfel vorbim aiurea si acuzam fara probe.

          La perceptie e mult mai dificil, e vorba de mentalitate colectiva, de educatie si de politici publici, de experiente (neplacute) la nivel personal in relatiile interetnice.

          Cat despre doamna functionara la 112 lucrurile sunt fara echivoc, limbajul dumneaei e absolut reprobabil, sub nici o forma nu se poate admite ca un functionar public sa te injure si sa te "blesteme" pentru ca l-ai contrariat cu ceva.

          E si mai grav pt ca dna functionar profera o insulta cu caracter rasist ("ciori") si asta nu are nici o scuza.

          Sistemul adminsitratie publice e foarte slab in ce priveste evaluarea si selectionarea functionarilor, rareori avem "omul potrivit la locul potrivit".

          Dna respectiva nu are cauta in "relatii cu publicul", e clar ca nu suporta stresul si daca e prea mult contrazisa sau presata isi pierde controlul. O fi mai buna la pliat dosare cu sina printr-un birou, ca atatia alti paraziti din sistem.
          • -16 (28 voturi)    
            Animaltroane, îți aperi etnia? (Luni, 2 septembrie 2019, 16:09)

            prec [utilizator] i-a raspuns lui animatron

            Îți aperi electoral, bugetare? Asistatule.
          • -15 (27 voturi)    
            Daca citesti transcrierea te tampesti. (Luni, 2 septembrie 2019, 16:29)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui animatron

            Imi pare rau dar ce a facut doamna de etnie roma a fost tiganie. Termen reatribuit le ceva ce nu tine de etnia roma ;), talharie dealea. Deci nu inteleg rasismul. :))))) Femeia a folosit termenul corect.
          • -2 (16 voturi)    
            nu e permis! (Marţi, 3 septembrie 2019, 1:10)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui animatron

            in 2003, detinutii din arestul IPJ Cluj isi declarau etnia pe care o voiau, asa ca inclusiv Bercea Mondialu se putea prezenta ca norvegian :)) cu toate astea, numarul arestatilor tigani era de 5 ori mai mare ca al celor unguri si de 3 ori mai mare ca al celor romani; daca iei in caclul procentul din total populatie, ai raspunsul dorit; problema e ca, de atunci, se interzice publicarea datelor de acest gen, ca sa nu fim acuzati de rasism(!!!)
            • +2 (4 voturi)    
              interzicerea poate ca are un sens... (Marţi, 3 septembrie 2019, 19:05)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              S-ar putea sa apara o reactie in masa fata de anumite etnii si probabil ca asta se doreste a fi evitat. Pot sa fie si alte cauze pentru tinerea la secret a acestor date...

              Uneori este bine sa ai acces la aceste date pentru ca pot sa corectezi niste perceptii sau perceptiile tale pot sa fie confirmate de statistici. Ori, ori!

              Nu ai indicat sursa informatiilor tale - se poate spune ca info sunt de pe surse???
              • +1 (1 vot)    
                IPJ Cluj (Marţi, 3 septembrie 2019, 19:27)

                srpc [utilizator] i-a raspuns lui ..13

                pe vremea aia inca puteai obtine astfel de date
        • +11 (19 voturi)    
          asta e un sofism (Luni, 2 septembrie 2019, 18:44)

          gheo.man [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          ai putea spune ca evreii sunt vinovati ca nu degeaba nazistii s-au luat de ei.
        • +8 (14 voturi)    
          mai nene, nu sunteti zdraveni? (Luni, 2 septembrie 2019, 19:26)

          moka [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Oricata dreptate ar putea avea soferul, nu l-a autorizat nimeni sa judece si sa aplice pedepse.
          Nu ai tu voie sa bati pe nimeni fiindca pute sau fiindca a furat. Nici macar politia sau jandarmeria nu are voie. nu mai vorbesc de toate firmele de paza care-i bat pe toti hotii prinsi prin magazine.
          Faptele de care-i acuzam pe acesti oameni, se constata (Atentie: constatarea nu inseamna bataie aplicata pe loc) de catre organele in drept, se judeca de catre judecator iar pedeapsa s epune in aplicare de catre alte organe in drept.
          Cel putin asta inseamna statul de drept pe care ni-l dorim cu totii. Daca fiecare dintre noi isi face dreptate dupa propria judecata/credinta, se cheama vestul salbatic.

          Problema este ca autoritatile care trebuie sa se ocupe cu constatari nu-si fac treaba deloc. In 30 de ani nu vedem mai deloc pasi inainte in integrarea acestor categorii de oameni. La toate institutiile doar vobe mari, mimarea tolerantei si atat.
          • -4 (14 voturi)    
            din pacate... (Marţi, 3 septembrie 2019, 1:12)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui moka

            pedepsele in "statul de drept" sunt ineficiente; exista prea multi indivizi pentru care singura pedeapsa de care se tem este munca silnica, combinata cu foame si bataie; pedepsele "umanitare" ii distreaza
            • +2 (6 voturi)    
              deci, sa fim animale spui tu, nu-i asa? (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:43)

              moka [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              Ba functioneaza, doar institutiile sa-si faca la modul serios treaba.
              In lumea civilizata exista o paleta larga de metode pentru diminuarea acestor fenomene. Inclusiv cointeresarea. In tarile mai deshtepte este mult mai avantajos sa te conformezi decat sa fii factor perturbator. Nu este nevoie de niucio corectie fizica.
              • +2 (2 voturi)    
                ma bucur ca mai sunt si optimisti (Marţi, 3 septembrie 2019, 19:09)

                ..13 [utilizator] i-a raspuns lui moka

                Pentru ca altfel ce s-ar intampla???

                Multi mai spera ca Ro sa se civilizeze dar intrebarea este in cat timp??? Si mai este ceva: in timp ce RO pasi pasi mariunti catre un altceva mai civilizat, altii se misca mult mai repede si ajung si mai departe!!!!

                deci ce se poate face practic???

                Cred ca este vorba de schimbarea mentalitatilor, a atitudinilor si asta ar ajuta ca ceea ce altii fac in 10 ani RO sa reuseasca sa faca intr-un an - precum Fat- Frumos. (este din categoria super-optimism)
      • -8 (44 voturi)    
        Du-te, faraoane, și te plimbă noapea-n Ferentari. (Luni, 2 septembrie 2019, 12:57)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui boink

        Sau în Gârcini. Și o să vedem cu ce impresie o să mai ieși tu de acolo.
        • +2 (4 voturi)    
          Locuiesc in Ferentari de 10 ani (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:55)

          keres [utilizator] i-a raspuns lui prec

          N-am avut nici o problema. Tu vorbesti din auzite.
      • -13 (25 voturi)    
        in romania (Luni, 2 septembrie 2019, 14:16)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui boink

        da! face bine la integritatea buzunarului, a casei si corporala.
        SAFETY FIRST! :-)
    • +38 (60 voturi)    
      Asa si,,, (Luni, 2 septembrie 2019, 9:32)

      Bitzer [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      @Lok: Conteaza? Operatoare trebuie sa-ti faca datoria cu profesionalism indiferent ca la 112 suna chiar si diavolul in persoana...Pentru asta e platita. Oameni buni, treziti-va!!!
      • -6 (78 voturi)    
        Sunt multe probleme etnice. (Luni, 2 septembrie 2019, 10:38)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Bitzer

        De exemplu nu prea platesc taxe dar vor sa beneficieze de toate serviciile sociale. Sau nu vor sa se integreze dar trebuie acceptati. In fine, nu e vina mea ca nu ii tolerez, unele lucruri incep din etnia ta proprie. Stiu si ei ca ne deranjeaza des, dar nu am vazut vreodata vreo intentie de a se schimba.
        • +19 (35 voturi)    
          N-ai inteles... (Luni, 2 septembrie 2019, 11:36)

          Bitzer [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          @Lok: Desi articolul nu e foarte lung, n-ai reusit sa captezi esenta lui.
          Ideea este ca un apel la 112 trebuie tratat de operator/operatoare cu profesionalism. Nu este sarcina lui/ei sau a ta de a stabili vinovatia/nevinovatia persoanelor implicate. Cand romanii in frunte cu tine, vor intelege acest lucru, tara asta nu va mai fii una de lumea a treia...
          • -15 (27 voturi)    
            Dar este de datoria lor sa evite fraudele (Luni, 2 septembrie 2019, 13:07)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui Bitzer

            Alea care tin lina ocupata si streseaza un sistem de urgenta dintr-o tara mai saraca decat standardele la care voi credeti ca putem accede astazi.
            Cand o sa ai banii vestului poti sa te aliniezi si la standarde, pana atunci, merge si asa.
            • +13 (27 voturi)    
              Abia acum m-am prins (Luni, 2 septembrie 2019, 13:47)

              Bitzer [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              N-are sens sa-mi pierd timpul cu tine. Esti troll...
              • +12 (22 voturi)    
                ba are sens (Luni, 2 septembrie 2019, 15:01)

                sisif.sisif [utilizator] i-a raspuns lui Bitzer

                si eu m-am prins, omul e omnipresent. insa daca nimeni nu ii raspunde altii il citesc si il iau de bun.
                • -11 (21 voturi)    
                  The show must go on. (Luni, 2 septembrie 2019, 15:52)

                  Lok [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

                  Da, subscriu. Daca etichetam oamenii ca si troli sau postaci sau altele, blocam din start orice discutie. Si asta ar fi reprobabil.
              • +14 (20 voturi)    
                Troll insarcinat cu devierea atentiei (Luni, 2 septembrie 2019, 17:23)

                Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Bitzer

                Toti postacii bullshevini trebuie sa devieze atentia de la psd zilele astea pt ca vin vremuri grele pt ei. Psd-ul e in faliment moral, toate structurile statului colapseaza. Tre sa-i intelegi, juvinele astea din asta traiesc, mancand rahat pe net.
                • -9 (9 voturi)    
                  PSD-ul este neinteresant. (Luni, 2 septembrie 2019, 22:27)

                  Lok [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

                  la propriu nu este capabil sa faca nimic dupa Dragnea. Cateva declaratii timide si atat. Inactivitatea stangii este oricum un lucru bun pentru economie. Asa ca nu vrea sa deranjez inamicu cand ii este frica sa nu faca vreo greseala.
            • +13 (17 voturi)    
              Lok problema este urmatoarea... (Luni, 2 septembrie 2019, 14:35)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              Cetatenii, oarecare ar fi ei, - si in acest caz si in cel cu linia ocupata - s-au sesizat si au reclamat la 112.

              Cetatenii sunt pregatiti pentru o tara standard, ca afara - nu sub standard - si ceea ce lipseste si este sub standard este conducerea tarii, in general, si in particular cea de la MAI,speta cazului nostru operatoare de la 112...Regretabil!

              Este mare pacat pentru ca oamenii isi doresc, oamenii investesc material sau sentimental, si unii chiar platesc pentru serviciile pe care le reclama - este numai o chestiune de timp ca reprezentatii statului sa isi faca treaba si cand scriu reprezentatii statului incep cu Presedintele tarii si termin cu ultimul angajat din sistemul public - adicalea cu portarul de la clinica/ scoala/ politie&jandarmerie/ cimitir.

              Cam asta este punctul meu de vedere si de aceea sustin ca poate reusim sa devenim o tara ca afara daca
              1. suntem atenti la cei pe care ii votam si
              2. ii penalizam pe cei alesi sau in functii publice cand gresesc.

              Acesta este un caz de aplicare gresita a standardelor - desigur ca nu stim cauza reala a neplacerii suferite de cel care a atacat = si este corect pusa intrebarea ce s-a intamplat la inceput? - dar, dar, dar...

              Si sunt atat de multe dar-ururi...
              • -11 (25 voturi)    
                hei (Luni, 2 septembrie 2019, 15:29)

                john70 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

                Exemplu dintr-o tzara standard:

                Buna seara, sunt la Bataclan si ne casapesc arabii, Ajutor!
                Nu se poate, suntem o tzara civilizata, rasistilor, islamofobilor!
              • -6 (8 voturi)    
                Fara bani e doar o iluzie. (Marţi, 3 septembrie 2019, 0:29)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui ..13

                Pana nu avem cu ce sa sustinem oameni care sa verfice standardele alea nu va fi ca afara. Si asta costa.
                • +1 (1 vot)    
                  oricati bani bagi in curul pesedeului (Marţi, 3 septembrie 2019, 8:53)

                  Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  rezultatul este acelasi!
                • 0 (0 voturi)    
                  lumea s-a schimbat... (Marţi, 3 septembrie 2019, 19:17)

                  ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  Iote cat de mult vorbim despre acest caz. Fara sa fim platiti - pentru ca ne pasa. Posibil sa mai fie unii care sa fie platiti pentru chestiile astea, dar nu marea majoritate ca nu are SOros bani pentru toti - LOL.

                  Unora chiar ne pasa si de aceea nu este chestiunea legata numai de bani, da si banii au rolul lor, dar mai este ceva: atitudinea si forta publicului.

                  Asta a schimbat social media, uneori in bine. alterori in rau.

                  efectele acestor schimbari se vor vedea pedeplin in scurt timp - nimic nu mai poate continua sa fie asa cum a fost odata - este cu adevarat sfarsitul unui sistem si inceputul unei noi ere.
        • +12 (44 voturi)    
          incredibil ce mentalitate defecta ai (Luni, 2 septembrie 2019, 12:55)

          James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Bai prostane, ce treaba are etnia cu situatia asta? Ce daca aia nu platesc taxe? Sunt in situatia asta tocmai pentru ca au fost mereu discriminati si provin din familii in care domneste violenta, descriminarea, lipsurile, etc.

          In primul rand, cu totii suntem oameni, si cu totii avem aceleasi dureri sau bucurii. Daca tiganca aia nu plateste taxe, este pentru ca nu are un loc de munca de unde sa faca bani, mai desteptu' lu' peshte.
          Asta nu inseamna ca tiganca aia trebuie sa fie agresata, sa ii fie batut copilul. Ce vina are copilul ala de ceteva luni sa fie batut cu coada maturii de catre un dobitoc de sofer??

          Daca eram acolo, jur ca ii rupeam capul soferului. Il faceam KO cu un picior in oua si un cot in cap.
          • -13 (27 voturi)    
            Daca erai acolo si aflai cum a inceput (Luni, 2 septembrie 2019, 13:18)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

            bataia, poate luai un levier si il ajutai pe el. Sincer nu stiu. As aprecia niste jurnalism sa lamureasca si partea asta intunecata a stirii.
          • -12 (22 voturi)    
            hahahaha (Luni, 2 septembrie 2019, 15:30)

            john70 [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

            Tu esti chiar spalat pe creier.
          • -6 (6 voturi)    
            soferul dadea in tiganca! (Marţi, 3 septembrie 2019, 8:55)

            Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

            iar tiganca para cu copilul!
            pentru tigani, copilul = scut viu!
      • -12 (32 voturi)    
        Da, conteaza. (Luni, 2 septembrie 2019, 12:02)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Bitzer

        Facem totul pentru binele societatii, gandim, avem sentimente, judecata, nu suntem roboti. Stiu ca progresist-globalistii asta viseaza o mare de roboti lobotomizati manati doar de corectitudine politica, dar ghici ce? Nu suntem!
    • -4 (64 voturi)    
      bate-o pe mata (Luni, 2 septembrie 2019, 9:48)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      sigur nu este inocenta
      • -10 (44 voturi)    
        Chillax, (Luni, 2 septembrie 2019, 10:40)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        O sa ti se rupa vreo artera de la stress.
        • 0 (0 voturi)    
          haha (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:21)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          posibil
    • +7 (35 voturi)    
      haraso (Luni, 2 septembrie 2019, 10:24)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      newlook zice ca minti ca o mazeta rusesasca
      • -9 (23 voturi)    
        Am si uitat de mono comentraiul tau. (Luni, 2 septembrie 2019, 11:17)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        "Troll rusesc" parca. Cute si roz in acelasi timp.
        • +10 (18 voturi)    
          ehh (Luni, 2 septembrie 2019, 14:07)

          transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          exact, troll. Rus nespalat si hot de ciasuri. Sposibo.
          • +5 (9 voturi)    
            Multumim de info! (Luni, 2 septembrie 2019, 20:50)

            Alui [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

            Ce parere ai de Putin? Cica a lansat de fapt 4 rachete cu combustibil nuclear, si s-au prabusit toate in mare. Aia care a explodat, a explodat in timpul recuperarii! As zice sa nu mai mananci peste, cel putin pentru 20.000 de ani! ;)
    • +13 (39 voturi)    
      she tried to kill my daddy (Luni, 2 septembrie 2019, 10:32)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      A omorat 3 copii si a furat aurul de la banca angliei. Apoi a sunat la 112 si o angajata a statului roman i-a spus “Vorbiți ca ciorile!” “Trăzni-v-ar! Du-te dreacu!”
      Cat timp mutanti ca aceasta doamna (si ca tine) sunt platiti din bani publici, doar pentru ca exista, nu va exista un progres real in tara asta (indiferent cine ar fi la putere).
      Eu nu-mi pot imagina cum ar putea cineva care lucreaza la privat sa se adreseze in felul asta unui client si sa nu fie dat afara in urmatoarea ora/zi.
      Toti acesti zombi angajati la stat trebuie sa fie lasati liberi, pentru a vedea in mediul privat ce inseamna sa iti castigi painea pe baza a ce stii.
      • -10 (46 voturi)    
        Reactia este una invatata. (Luni, 2 septembrie 2019, 11:23)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Si nu vine din ura noastra ca natie rasista si needucata, ci din interactiunea noastra de mai mult de un veac cu aceasta etnie. Am renuntat sa cred ca noi suntem de vina deoarece cu ungurii nu ne comportam asa vreodata (si multi nu ii au la inima nici pe ei). E ceva ce tine strict de etnia roma.
        • -8 (22 voturi)    
          Corect. (Luni, 2 septembrie 2019, 13:01)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Dar unii trăiesc pe altă planetă. Ia întreabă-i dacă ar avea, vreunul, curaj să se plimbe noaptea prin Ferentari sau Gârcini
          • -10 (26 voturi)    
            Se inchid in bula, dar ne spun cum (Luni, 2 septembrie 2019, 13:33)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui prec

            sa traim noi inafara ei. E pe putin spus ipocrit.
        • +7 (21 voturi)    
          adica (Luni, 2 septembrie 2019, 13:10)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Sugerezi ca nu suntem o natie needucata? Accentele rasiste n-or fi neaparat violente, dar rasismul e o trasatura adanc inradacinata in inconstientul poporului roman.
          • -9 (23 voturi)    
            Rasismul este universal si inradacinat (Luni, 2 septembrie 2019, 13:30)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            in mentalul colectiv al umanitatii. Vine din beneficiile evolutive are formarii unui grup unit si coerent. Poate nu mai au astazi aceeasi valoare ca alta data, dar pot sa iti garantez ca nu va disparea doar pentru ca iti doresti asta. Trebuie evolutia sa ne arate prin selectie daca cei care nu detin aceasta caracterisitca au vreun avantaj.
            • +9 (23 voturi)    
              cei care nu sunt rasisti (Luni, 2 septembrie 2019, 14:55)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              Au un avantaj - acela de a avea intelegerea cu ei si astfel se poate dezvolta mai rapid si mai eficient.

              Rasistii sunt inchisi, tematori, razbunatori, afectati mereu de conflicte, cu o dezvoltare limitata.

              Cred ca istoria a demonstrat care este evolutia unui grup unit si coerent, care nu este rasist - asta inseamna sa ai pace si stabilitate in ultimii 70 de ani aici in Europa.

              dar aceasta stabilitate nu trebuie sa fie sustinuta prin inchiderea ochilor in fata unor conflicte mai vechi sau mai noi care apar si se dezvolta.

              Evolutia nu este numai liniara, constata, cu trend ascendent uneori poate sa fie circulara, repetitiva.
              • -9 (19 voturi)    
                Du-te spune-le asta la israelieni (Luni, 2 septembrie 2019, 15:14)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui ..13

                Sa isi darame zidurile rasiste si sa lase iubirea sa le intre in inimi. :)))))))))))
                • 0 (0 voturi)    
                  dragutzule, dragutza... (Marţi, 3 septembrie 2019, 19:27)

                  ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  Eu m-am limitat la evropa...

                  Acum daca ma trimiti in Israel acolo este o problema mai veche si zau ca dinte pentru dinte si ochi pentru ochi care a aparut si s-a dezvoltat acolo are o logica. Chestia aia cu zidul a aparut din lipsa unei solutii de alta natura - dar au constatat ei ca apara si nu prea apara zidurile celea si de aceea au creat un mini scut care lucreaza bine si au pus porti de intrare cu checking obligatoriu... Deh, nu stiu toate detaliile dar ma bizui pe info-urile suplimentare pe care Dvs. o sa mi le oferiti. Merci!

                  Si evreii s-ar dezvolta, pe contul lor, daca ar fi lasati in pace, dar sunt unii care mai baga, asa usor, batzul prin gard si mai arunca cate o petarda...

                  Nu este o chestiune de dragoste sau de ura rasiala - este o zona de conflict permanent.

                  Asa a fost si in Irlanda - no, si uite ca s-a rezolvat, dar a durat ceva...Asta ca sa ma intorc la zona Evropei.

                  Spor sa aveti!
        • +10 (16 voturi)    
          este un proces indelungat de reeducare (Luni, 2 septembrie 2019, 14:48)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Care poate sa fie pornit din doua directii.

          este nevoie de mult timp si de pasi facuti si de unul si de altul catre civilizatie.

          nu ajuta daca numai o parte intinde o mana si cealalta doar asteapta si, basca, mai cere ceva, ca, dehhh. este pe gratis si s-ar putea inca putin...

          Solutia extrema este izolarea acestora - a celor care refuza integrarea - si nu sunt putini acestia asa cum nici Tzarul nu mai este singur in modul lui ciudat de gubernare impune cu fortza - dar ai nostrii, mandrii ca brazii si mai colorati la fatza, se inmultesc cu mare rapiditate, ceea ce face sa fie din ce in ce mai numerosi si, curat ghinion, de cele mai multe ori sunt mai rapizi in ceea ce fac ei, adica in distrugerile lor, decat este interventia de protectie a politiei - Si cum paza buna trece primejdia rea de aceea unii chiar se feresc sa intre in contact cu acestia.
    • +18 (40 voturi)    
      Irelevant (Luni, 2 septembrie 2019, 10:38)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Dacă a făcut ceva, trebuia raportată la Poliție, nu luată la bătaie.
      Înțeleg că unora le place anarhia, crezând că s-ar afla de partea celor puternici, fără să se gândească la faptul că s-ar putea transforma urgent în victime.
      • -7 (25 voturi)    
        In filmare ai doar finalitatea. (Luni, 2 septembrie 2019, 13:12)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        Eu sunt pe bune curios de cum a inceput interactiunea dintre cei doi. Stii, chestia aia, context parca ii spune. Pentru ca un barbat sa apuce o bata sau mop si sa loveasca o femeie cu un copil in brate este nevoie de mult.
        Omul este sofer in comun, asadar este testat psihologic regulat.
        Ce l-a determinat oare catre violenta fizica? Iar faptul ca vorbim despre etnia roma, cu toate calitatile acesteia e important. II spune context.
        • +9 (23 voturi)    
          N-ai priceput (Luni, 2 septembrie 2019, 14:08)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Oricare ar fi contextul, oricare ar fi șirul de întâmplări care să ducă la acea scenă, respectiva scenă nu ar fi trebuit să se întâmple. Nimeni nu are voie să își facă dreptate de unul singur, indiferent câtă dreptate ar avea!
          • -6 (22 voturi)    
            Vorbesti ca un supus... Imi place. (Luni, 2 septembrie 2019, 14:35)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

            Auzi acolo "nimeni nu are voie sa isi faca singur dreptate". Asta ti-au zis tie stapanii, ca nu cumva sa le strici marf... ah supusii?
            Esti sigur ca nu femeia a inceput violenta? Ca eu nu mai cred clipuri taiate.
            • +10 (18 voturi)    
              Măi omule (Luni, 2 septembrie 2019, 16:11)

              war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              Nu sunt sigur de nimic. Poate că ea a început violența. Poate că a înjurat, a scuipat șoferul, l-a pălmuit, etc.
              Însă NIMIC din toate astea nu îi dă șoferului dreptul să iasă la bătaie. Avem legi, ce naiba.

              N-o să ieșim niciodată din fundul (la propriu) Europei atâta vreme cât nu ne dezicem de mentalitatea asta primitivă de genul „dacă altul face, pot să fac și eu”. Attitudinea asta e una dintre multele care ne trag în jos, ca popor, și ne vor trage în continuare. E un cerc vicios din care trebuie să ieșim.
              • -8 (22 voturi)    
                Deci daca cineva te ataca tu nu ai drepturi (Luni, 2 septembrie 2019, 16:58)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

                Ok. Dar daca iti ataca copilul incepi in sfarsit sa ai drepturi. Dar daca ataca pe un necunoscut ai dreturi sau nu? Doar politia are drepturi? A avut si in 10 august 2018?
                Vorba americanului, drepturile ti le iei cu arma la purtator, orice altceva e o iluzie.
                • +7 (15 voturi)    
                  Aha (Luni, 2 septembrie 2019, 17:43)

                  war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  Se vede cât de bine merge treaba asta în America, cu mass shootings în fiecare săptămână.
                • 0 (0 voturi)    
                  si chestia aia cu arma la purtator (Marţi, 3 septembrie 2019, 19:35)

                  ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  A plecat dintr-o nevoie - Nu stiu daca in RO este nevoie de asa ceva.

                  dar pentru ca ai adus in discutie sistemul din USA tare mas bucura sa vad si in RO ca instantele se misca mai repede si rezolva cazurile cu celeritate..

                  Iote un exemplu - unul cu una faceau sex oral intr-un loc public - in fata unei statui - si altul il filma. Culmea obrazniciei astia au pus materialul in spatiul public - a durat 2 ani - repet DOI ANI - ca sa se dea sentinta si nu nu stiu daca este definitiva!!!!

                  Asta este problema la noi - corectia unei agresiuni se petrece dupa prea mult timp si uneori este facuta cu atata intelegere fata de agresor ca stau si ma intreb daca nu cumva victima este de vina ca a stat in calea agresorului.

                  PS
                  Chestia aia cu 10 Aug. 2018 mi-a uns sufletul. Oare cat o sa treaca pana o sa isi primeasca pedeapsa merita aia care m-au gazat atunci???
          • +12 (12 voturi)    
            aici... (Luni, 2 septembrie 2019, 15:01)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

            Aveti perfecta dreptate! Bingo!

            Ia un par de ma omoara!

            PS
            Desi contextul lipseste - si lucrurile trebuiesc judecata in context. Practic ma intreb ce ar decide un judecator in aceasta situatie, daca analizeaza clar lucrurile si numai un capat de cerere de o parte? ar penaliza si pe unul si pe celalalt???

            PPS - jurmalistii ar trebui sa prezinte toate datele, informatiile nu numai sa preia de la o sursa materialele pe care sa le dezvolte oarecum...
            • +9 (15 voturi)    
              De acord (Luni, 2 septembrie 2019, 16:14)

              war4peace [utilizator] i-a raspuns lui ..13

              Sunt de acord că jurnaliștii au prezentat incomplet situația. Sunt de asemenea de acord că există mari șanse ca persoana de etnie rromă să fi pornit scandalul. Pe de altă parte, resping complet atitudinea de genul „lasă că și-a meritat-o”. Nimeni nu „și-o merită” decât conform legii. Când vom ajunge să respectăm legea, vom fi civilizați. Până atunci suntem niște primitivi pe care au aterizat haine.
          • -4 (8 voturi)    
            zau? (Marţi, 3 septembrie 2019, 1:18)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

            stii cat ii afecteaza pe tigani pedepsele "europene"? chiar se simt bine la puscarie, iar amenzile nu le platesc niciodata; doar munca grea si durerea fizica ii sperie
            • +7 (7 voturi)    
              OK (Marţi, 3 septembrie 2019, 7:25)

              war4peace [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              Dacă le știi așa bine pe toate, propune legi noi pentru ei. Dar nu trebuie să te ridici tu deasupra legii.
    • +10 (36 voturi)    
      Nu exista nici o justificare pentru bataie! (Luni, 2 septembrie 2019, 12:28)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Indiferent de cine asupra cui! Faptul ca ai pus intrebarea asta denota cat de inapoiat esti!
      • -10 (28 voturi)    
        Mars inapoi in bula ta. (Luni, 2 septembrie 2019, 14:47)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Apartament cu note hipsteresti-metrou-corporatiemultinationalacarenuplatestetaxe/loccaldutdebugetarcusalariumare.
        Lasa-i pe altii sa se apere de jeguri in lumea reala.
        • +10 (28 voturi)    
          Vai si amar! Mare vitejie e sa lovesti o femeie... (Luni, 2 septembrie 2019, 15:22)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

          Care mai are si un copil in brate! Ce tara de balegar!
        • +3 (3 voturi)    
          De fapt tu traiesti intr-o bula (Marţi, 3 septembrie 2019, 10:01)

          keres [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

          Bula rasismului. Zi-mi si mie in astia 30 de ani de libertate, cine a jefuit tara si a mintit oamenii, romii sau romanii neaosi si smecheri? Toti securistii si comunistii au fost si sunt romi sau romani verzi si mandri? Somn usor, nu te deranja sa gandesti.
    • +10 (26 voturi)    
      ce?? (Luni, 2 septembrie 2019, 12:52)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Ti se pare normal ca daca o persoana face ceva, sa fie batuta de soferul autobuzului? Ce mentalitate ai tu?
  • +17 (61 voturi)    
    Rasismul n-a murit (Luni, 2 septembrie 2019, 9:15)

    dorsy [utilizator]

    Exista chiar in inima institutiilor de stat.
    • -8 (54 voturi)    
      Rasismul este o trasatura umana. (Luni, 2 septembrie 2019, 9:51)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui dorsy

      Nu o sa dispara decat odata cu umanitatea.
      • +13 (37 voturi)    
        serios? (Luni, 2 septembrie 2019, 10:24)

        sisif.sisif [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        o trasatura umana a fost si umblatul fara haine si uite ca a disparut. parca se numeste civilizare procesul asta. se ia cu educatie
        • -10 (26 voturi)    
          Slaba devierea. (Luni, 2 septembrie 2019, 11:57)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

          Preferinta de grup este mai primordiala decat ai putea intelege. Toate animalele o au, e straveche si genetica.
          • +11 (25 voturi)    
            totusi (Luni, 2 septembrie 2019, 12:14)

            sisif.sisif [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            vezi tu, o teorie antirasiala clasica afirma ca similitudinile dintre noi sunt infinit mai multe decat ceea ce ne deosebeste. de asta eu nu pot sa spun acum ca tu, de exemplu, daca nu stii ca 'primordial' nu are grad de comparatie, esti un animal. tot om ramai
            dar poti insa sa ne scutesti de lectiile tale de 'genetica straveche'
        • -10 (16 voturi)    
          Tu chinuie-te sa-l faci disparut! (Luni, 2 septembrie 2019, 12:06)

          Marionette [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

          Dar sa nu zici ca nu te-am avertizat: e o munca de sisif.
      • +11 (21 voturi)    
        Ca multe alte chestii ce țin de instinct. (Luni, 2 septembrie 2019, 10:49)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Tocmai ăsta-i rolul educației / civilizației - să înveți să-ți stăpânești instinctele.
        • -9 (39 voturi)    
          Ai putea sa incepi prin ai educa pe ei. (Luni, 2 septembrie 2019, 11:19)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

          Si pe copii lor. Bafta si mult succes.
          • +11 (29 voturi)    
            da (Luni, 2 septembrie 2019, 11:43)

            sisif.sisif [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            asa ar trebui. sa le oferim acces la educatie fara a presupune ca s-au nascut prosti sau hoti.
            s-at putea sa funtioneze.
            spre deosebire de cazul tau, roman verde care tot nu stii unde sa pui cratima sau cum sa formezi pluralul. dar asta nu inseamna ca o sa te luam la bataie
            • -10 (30 voturi)    
              haida-de (Luni, 2 septembrie 2019, 12:25)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

              comunistii le-au dat toate sansele din lume, total nemeritat, dar nu si-au schimbat deloc naravul; tiganul e tigan si punct.
              • +12 (16 voturi)    
                nu este chiar asa (Luni, 2 septembrie 2019, 15:08)

                ..13 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

                Am avut o vecina rroma - era de o curatenie exemplara si si-a cresuct excelent copilul.

                Si-a dorit ceva mai bun si a reusit desi i-a fost extrem de greu.

                repetȘ Si-a dorit BINELE si A REUSIT.

                rromii de multe ori incearca sa ne pacaleasca - pentru ca suntem naivi in intelegerea lor - si atunci speculeaza cu mare abilitate aceste slabiciuni. De aceea nu a mers transfrmarea lor pe vremea lui Ceasca.

                Cei care isi doresc BINELE in forma civilizata il vor avea, mai devreme sau mai tarziu - chestiune de motivatie.
            • -10 (12 voturi)    
              Faraoane, tu ești analfabet sadea. (Luni, 2 septembrie 2019, 13:03)

              prec [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

              Nu mai comenta despre scris.
              • +7 (19 voturi)    
                De ce? Doare (Luni, 2 septembrie 2019, 13:59)

                sisif.sisif [utilizator] i-a raspuns lui prec

                Doare la orgoliul lui de majoritar alb care deși a avut toate șansele, nu s-a deprins cu gramatica? Te-ai gândit tu să-l aperi in haita?
                • -9 (17 voturi)    
                  Nu doare. E doar penibil. (Luni, 2 septembrie 2019, 15:12)

                  Lok [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

                  Scrisul si criticile asupra greselilor de gramatik vin deobicei la pachet cu zero abilitate de a comenta pe continut.
                  In general mi-se rupe, fac greseli si nu imi este frica, nici nu sunt curios atata timp cat mesajul este inteligibil. Daca reuseste sa filtreze agramaticalitatea din cativa a caror comenturi nu aduc valoare, cu atat mai bine :P
                  • +9 (21 voturi)    
                    gramatica.. (Luni, 2 septembrie 2019, 15:42)

                    sisif.sisif [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                    greselile tale gramaticale denota o educatie precara. denota faptul ca emiti opinii in domenii de care nu ai habar, cum ar fi 'genetica'. cum at veni, esti un parerolog-miserupist-atoatestiutor
                    • -10 (20 voturi)    
                      Vezi cum nu poti vedea padurea de copaci. (Luni, 2 septembrie 2019, 15:55)

                      Lok [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

                      Greselile vin din scris rapid si completa lipsa de corectare, ca imi este absolut lene. Mai apar si unele mai ciudate cand imi rescriu o propozitie dintr-o fraza care cam strica timpii dar deh... din nou nu vad o valoare in corectare. De fel si daca ratez un comment, e doar un comment. Dar tu ce scuza ai sa nu poti vorbi despre altceva?
                      • 0 (0 voturi)    
                        Bravo! (Marţi, 3 septembrie 2019, 19:44)

                        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                        Dar sincer ma ingrijorez pentru ca ai luat majoritar minus fata de sisif care a luat majoritar plus???

                        Sunt multi care nu mai vad padurea din cauza unui copacel???

                        Mare pacat!

                        Uite cum scoala nu ne formeaza ca si oameni - adica ca animale care gandim - ci ne programeaza ca pe niste roboti de gramatica, de matematica sau de mai stiu eu ce altceva...
            • -10 (24 voturi)    
              Nu au reusit Frantzujii dar noi (Luni, 2 septembrie 2019, 13:23)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

              Cu un PIB/cap de 4 ori mai mic suntem sortiti izbandei? Etnia roma e o enclava. Oricare din ai lor care devine educat printr-o minune, are o tendinta mare de a parasi grupul, ceea ce prin demografie simpla, pastreaza grupul unit si intact.
              • +8 (10 voturi)    
                cel care pleaca este un exemplu (Luni, 2 septembrie 2019, 15:10)

                ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                Pentru clanul lui daca explica logica transformarii lui/ei pe intelesul rromilor.

                Nu se ajunge usor la + dar trebuie incercat
                • -10 (14 voturi)    
                  Sigur nu este doar o plecaciune. (Luni, 2 septembrie 2019, 17:00)

                  Lok [utilizator] i-a raspuns lui ..13

                  Un fraier? Ca pe cat de primitivi ii vede lumea romii au o coeziune foarte bine formata si nu accepta deviatiile.
                  • 0 (0 voturi)    
                    nu asa se punea problema (Marţi, 3 septembrie 2019, 19:46)

                    ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                    Prosperitatea si binele acelui rrom pot sa fie lesne prezentate...

                    Incet si sigur vor intelege valoarea civilizatiei in detrimentul vietii in gasca/haita.

                    Zile mai bune va doresc!
      • +11 (19 voturi)    
        Eu as zice (Luni, 2 septembrie 2019, 13:18)

        yol [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        ca prostia merge mana in mana cu rasismul. Si da, n-ai cum sa scapi de ea...
      • +7 (13 voturi)    
        si violenta e trasatura umana (Luni, 2 septembrie 2019, 18:50)

        gheo.man [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        tu vrei sa cultivi trasaturile negative?
    • -1 (35 voturi)    
      mi-as dori ca tiganii (Luni, 2 septembrie 2019, 10:33)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui dorsy

      sa munceasca si sa nu mai cereseasca si sa fure sau sa-si ridice fustele cand le spui sa munceasca.
      CCel mai grav e ca tiganii vor fi folositi drept motiv pt a inaspri legislatia , promovand si mai multi romi in functii evident condusi de alta minoritati care sunt mai rai decat tiganii
      • +7 (13 voturi)    
        ai dreptate (Luni, 2 septembrie 2019, 12:58)

        James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        Cusiguranta asta este obiectivul tuturor, problema este ca statul este incapabil sa faca programe coerente si eficiente de integrare a tiganilor.

        Copiii tiganilor trebuies luati cu forta din familiile lor si pusi in internate scolare de unde sa fie educati. Doar cu educatia se poate scoate etnia asta din mizerie. NIciun copil de tigan nu se va dezvolta armonios intr-o familie violenta in care sunt incurajate delictele, unde parintii il lovesc pe copil cand vor ei, etc.
        • -8 (14 voturi)    
          Faraoane, sunt de câteva sute de ani (Luni, 2 septembrie 2019, 16:19)

          prec [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

          în Europa și nu s-au integrat nicăieri! Nici în India nu s-au integrat.
          Ești zdravăn la cap? Încearcă să și gândești înainte de a scrie.
          • +1 (1 vot)    
            Ce vorbesti coane? (Marţi, 3 septembrie 2019, 10:07)

            keres [utilizator] i-a raspuns lui prec

            Acum sute de ani erau inca sclavi. Acum zeci de ani erau exterminati de nazisti. Pe perioada comunismului au fost sistematic discriminati. Dupa revolutie s-au lovit de indivizi ca tine cu ura-n gusa. Cam greu sa te integrezi in conditiile astea. Si totusi unii au facut-o. Atitudinea ta oricum nu-i ajuta cu nimic, doar perpetueaza prejudecatile.
  • +14 (52 voturi)    
    o tara de romani verzi mai tzigani decat tziganii (Luni, 2 septembrie 2019, 9:18)

    torna_fratre [utilizator]

    empatie...ZERO
    profesionalism...ZERO
    statul a fost parazitat de toti prostii,incultii,idiotii functionali si criminalii cu diplome la FF.
    Data viitoare cand aveti nevoie de 112 va sugerez sa luati toporul/cutitul/pistolul si sa va rezolvati problema de unul singur.
    Statul roman nu mai exista...avem doar institutii pe hartie pentru care platim salarii marite de alti hotzi.
    i-a imaginati-va ce usor vor actiona niste omuletzi verzi ,de pe la est, cu oameni ca de-alde astia de pe la 112.
    vei suna sa spui ca vezi soldati fara insemne si cu cagule care vorbesc rusa si aia,de la 112,o sa te injure in ruseste...si-ti va inchide telefonul.
    • +13 (31 voturi)    
      ... (Luni, 2 septembrie 2019, 10:40)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

      Fiind blocat in trafic am avut ocazia sa vad cetatenii care misunau la ora 9 pe trotuare. Erau preponderent pensionari care se miscau ca niste zombi, cu privirile in gol. M-am intrebat cum se ajunge asa, batran, inutil, fara nimic de oferit, asteptand disperat o marire de 100 de lei pe luna, votand pentru o punga de ulei.
      Cred ca am raspunsul; e vorba de angajatii la stat, cei care nu au trait vreodata o competitie reala, cei care au primit pomana, nu recompensa, cei care au fost inutili toata viata, cei care nu au avut nicio competenta reala. Cand traiesti toata viata cu angoasa ca s-ar putea sa se supere seful si sa te dea afara, nu poti ajunge un batran demn, mandru de experientele sale. Ajungi un zombi ce se deplaseaza privind in gol, asteptand finalul unei existente cvasi inutile.
      • +7 (9 voturi)    
        mai este ceva... (Luni, 2 septembrie 2019, 15:16)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Batranii au ajuns asa pentru ca nu au avut alta alternativa in vremurile vechi - alternativa era sa fugi din tara si putini reuseau din cei putini care aveau curajul de a incerca...

        mai mult lucratul intr-un sistem sclavagist te transforma intr-un sclav - robot - aservit total sistemului. simturile tale sunt anihilate de uzura aparatului de represiune.

        pacat ca acesti batrani ar putea sa incerce sa iasa din bula lor - dar nu isi mai doresc, desigur schimbarile la varste avansate sunt mai greu de acceptat si de operat in practica.

        Totusi sa nu fim prea duri cu ei...
        • +8 (8 voturi)    
          duritate (Luni, 2 septembrie 2019, 17:04)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Motivele sunt cunoscute, chit ca multi dintre ei aveau undeva spre 40 de ani in 89. Discutia este despre cei din aparatul de stat care sunt intr-o situatie asemanatoare. Obisnuiti sa impinga aerul 8 ore pe zi, sa-si multumeasca seful si eventual sa se stropseasca la 'clienti', daca nu e prea periculos pentru serviciul lor caldut. Asa se perpetueza nu doar lipsa profesionalismului ci statutul lor de masa de manevra.
          Sunt oameni care in cea mai mare parte nu aduc nicio valoare locului in care presteaza ci exista ca sa existe.
          • 0 (0 voturi)    
            ei nu pot sa fie scuzati (Marţi, 3 septembrie 2019, 19:47)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Pentru ca au alternative.
  • +23 (29 voturi)    
    imi aduce aminte (Luni, 2 septembrie 2019, 9:19)

    Dodel540 [utilizator]

    Haosul asta de resursele umane STS imi aduce aminte de vorbitul de sus si miserupismul fostului sef al STS atunci cand si-a dat demisia prin purtator de cuvant.
    Pai ala trebuia sa zboare inca de atunci cu un sut in posterior!!!

    Si in general se constata aceeasi atitudine de stapani de sclavi ca la majoritatea angajatilor din interne, jandarmerie, sts etc. Poporul exista ca ei sa isi ia salarii, pensii speciale la 48 de ani si alte privilegii.
  • +27 (35 voturi)    
    primul comentariu de pe youtube (Luni, 2 septembrie 2019, 9:20)

    andrei_2013 [utilizator]

    "La cat de tare se apara cu copilul cum il baga in fata, putem vedea cum nimic nu depaseste instinctul matern si dragostea de mama :))) Bine ca nu a dat cu copilul in sofer"
  • +14 (30 voturi)    
    Tara nimanui (Luni, 2 septembrie 2019, 9:29)

    boink [utilizator]

    Ca cetatean esti agresat chiar de autoritati (jandarmii care au snopit in bataie protestatarii anti-PSD) ori cand esti in pericol autoritatile se fac ca ploua. Mori cu zile cum s-a intamplat cu atatia oameni. Si se mira politrucii de ce parasesc romanii corabia. Pentru ca se scufunda.
    • +10 (22 voturi)    
      Asa este... (Luni, 2 septembrie 2019, 10:21)

      Bitzer [utilizator] i-a raspuns lui boink

      Si adevarul doare...Tot ce ai spus mai sus nu e pe placul romanilor...O sa primesti o caruta de thumbs downs.
  • +23 (29 voturi)    
    functionarii nu-si fac datoria (Luni, 2 septembrie 2019, 9:50)

    demetru [utilizator]

    dar salariul il incaseaza. Munca la stat e platita mai bine ca in mediul privat asa ca nu mai au scuza cu salariul mic. Tara asta nu o sa progreseze cat timp va tolera incompetenta platita din bani publici.
  • -3 (49 voturi)    
    ce nenorocit de sofer, (Luni, 2 septembrie 2019, 9:59)

    iodixit [utilizator]

    sa se ia de oameni pe strada, asaaa fara nici un motiv! ;-))
    ”atingere onoarei, reputației și demnității persoanelor cu care a intrat în legătură în exercitarea atribuțiilor de serviciu.” :-))))) onoare, demnitate tiganeasca, ca de reputatie, ce sa mai vorbim!
  • -4 (40 voturi)    
    Totusi (Luni, 2 septembrie 2019, 10:13)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Nu ni se spune si ce l-a apucat pe sofer tocmai pe “doamna”. Se plictisea?
    • -7 (25 voturi)    
      L-a apucat disperarea, (Luni, 2 septembrie 2019, 12:40)

      rectificare [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      pentru ca Romania este un stat eșuat. In Ungaria (care e doar la o palma de Zalau), exista lege ca politia te amendeaza daca puți pe strada, intr-o institutie, intr-un mijloc de transport public.
      • +8 (20 voturi)    
        Daca pentru asta a lovit-o ... (Luni, 2 septembrie 2019, 15:25)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

        Trebuie internat la nebuni pana nu omoara pe cineva? Crezi ca tu nu puti la peste 30 de grade?
        Cati romani fac dus zilnic si se spala pe dinti de doua ori pe zi, cum e normal intr-o tara civilizata?
  • +7 (53 voturi)    
    Doua jivine : soferul si operatoarea 112 ! (Luni, 2 septembrie 2019, 10:50)

    deval [utilizator]

    Se autosesizeaza CNDC ? Operatoarea si soferul trebuie sa fie amendati si trimisi la pascut !!
    • +4 (42 voturi)    
      Ia sa vedem (Luni, 2 septembrie 2019, 11:26)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui deval

      In mod normal - da. Numai ca te cam saturi de plingerile tiganilor atunci cind oriunde te duci, la urgente la spital (ai vazut vreo sala de asteptare la urgente unde sa nu fie vesnic o familie larga de balaoachesi ? Eu nu), la luat bani de la asistenta sociala, la pomeni electorale si nu numai, dai iar si iar de fuste colorate, palarii cu boruri largi si zarva neostoita. Te cam saturi, intelegi ? CNCD ? Mai intii sa se autosesizeze politia, protectia copilului, ANAF-ul, pe urma mai vorbim de CNCD. Ca nu de CNCD tin vilele cu turnulete, nici Mertanele albe, nici nuntile din mijlocul drumului, nici inmormintarile care locheaza circulatia.
  • +10 (38 voturi)    
    trebuie data afara (Luni, 2 septembrie 2019, 11:25)

    olariub2005 [utilizator]

    operatoarea de la 112 pentru acest comportament. Nu trebuie sa se faca diferenta pe rasa, sex, etc
    • -7 (25 voturi)    
      Nu trebuie nici ANAF-ul sa ii ocoleasca pe romi. (Luni, 2 septembrie 2019, 11:56)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui olariub2005

      Nu? Adica e doar cinstit.
      • +8 (12 voturi)    
        violenta verbala nu justifica bataia (Luni, 2 septembrie 2019, 13:21)

        olariub2005 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        ANAF-ul n-are decat sa-i taxeze
        • -7 (15 voturi)    
          Nu stiu daca a fost doar atata. (Luni, 2 septembrie 2019, 14:36)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui olariub2005

          Nici tu. Si sigur ca moartea nu vom avea adevarul niciunu.
  • -9 (41 voturi)    
    Rasismul este o tema falsa (Luni, 2 septembrie 2019, 11:55)

    rectificare [utilizator]

    Rasele poate ca sunt egale (ca potential, desi si aici am rezerve). Intre diferitele grupuri etnice exista insa diferente majore de cultura, traditii, mod de viata. Un copil rom invata inca de mic sa fure, sa minta, sa insele, sa dispretuiasca valorile sociale, sa incalce regulile, sa refuze orice forma de integrare in societate. Asta e cultura lor, modul lor de viata, pe care il conserva si il transmit din generatie in generatie. Este regretabil ca astfel de specimene primesc cetatenie doar pentru faptul ca s-au nascut aici. Si este de asemenea regretabil ca ziare cu audienta precum Libertatea si Hotnews, devin avocati ai acestor specimene.
    • +10 (28 voturi)    
      De aici pana la exterminare e un singur pas! (Luni, 2 septembrie 2019, 14:19)

      Metec [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

      Asa au sustinut fascistii, nazistii si legionarii: ca evreii si tiganii sunt incapabili de o viata civilizata si trebuie eliminati, intr-un fel sau altul, din societatile civilizate.
      Au urmat deportarile, gazarile si impuscarile.
      In cazul de fata, totul poate incepe cu o ciomageala zdravana, la Zalau.
    • +3 (19 voturi)    
      fals (Luni, 2 septembrie 2019, 18:54)

      gheo.man [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

      "Un copil rom invata inca de mic sa fure, sa minta, sa insele, sa dispretuiasca valorile sociale"
      Asta e o prejudecata si pe baza ei se naste rasismul. As putea spune ca rasismul se invata in familie unde astfel de prejudecati sunt impartasite de parinti.
      • -3 (3 voturi)    
        dar cand invata astea, daca nu de mici?! (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:05)

        Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui gheo.man

        .
  • +9 (25 voturi)    
    Sunt absolut uimit de intreaga scena... (Luni, 2 septembrie 2019, 12:02)

    B.Dan [utilizator]

    Stirea asta este parca scoasa dintr-o comedie ieftina, in care toti cei implicati te lasa cu gura cascata. De barbat si de operatoare nu mai zic nimic, deja s-a scris. Dar voi ati vazut ca femeia isi pune copilul in fata loviturii, doar ca sa n-o nimereasca pe ea?
    • +8 (22 voturi)    
      corect (Luni, 2 septembrie 2019, 13:01)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui B.Dan

      Ai dreptate, dar poate fi un gest reflex. Oricum, inexpicabila este reactia dobitocului de sofer care da cu un bat intr-un prunc. Ala trebuie pus in puscarie pentru tentativa de omor.
    • -9 (23 voturi)    
      Spune-mi te rog, in ce tara ai trait pana acum? (Luni, 2 septembrie 2019, 13:09)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui B.Dan

      ... daca te mira acel comportament? Mai sunt si altele: pus poalele in cap si aratat pasarica, urlat in gura mare si tavalit pe jos, inconjurata tinta de o gasca de mai multi tigani, eventual utilizarea cutitului...
      • +1 (1 vot)    
        Si cati fac lucrurile astea? (Marţi, 3 septembrie 2019, 10:11)

        keres [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

        Alegi cateva exemple si le generalizezi. La fel poti sa faci cu oricine, despre moldoveni poti sa zici ca sunt betivi, ardelenii sunt inceti la minte...clisee prostesti.
  • +10 (28 voturi)    
    Rasismul e o realitate (Luni, 2 septembrie 2019, 12:30)

    Metec [utilizator]

    In toata lumea, rasismul si xenofobia sunt caracteristici ale sistemului represiv. Asa cum politistii americani impusca sau bat negrii, indiferent de varsta sau de vina, politistii romani bat sau inchid tigani, fara multa vorba, pe criteriul ca "daca-s tigani, sunt hoti."

    Nu e mai putin adevarat, insa, ca acest caz pare a fi adus in atentia publica in mod concertat si premeditat abia acum, dupa 5 luni de la producere, ceea ce este profund suspect. Constat ca tinta este din nou STS, ca si in cazul Caracal, ceea ce vorbeste de la sine. Cred ca in spatele acestor atacuri la STS si 112 este Rusia, care are interesul destabilizarii sistemelor de urgenta si al manipularii alegerilor viitoare.
    In al doilea rand, fiind vorba de o femeie a strazii, nu este neaparata relevanta etnia, ci violenta indreptata asupra acestei categorii vulnerabile.
  • +9 (33 voturi)    
    Dupa comentarii suntem o tara FOARTE inapoiata! (Luni, 2 septembrie 2019, 12:33)

    Alui [utilizator]

    Unde, in ce tara o femeie cu un copil in brate e batuta pe strada, iar imbecilii discuta despre vina femeii sau a etniei ei? In Afganistan, Arabia Saudita, etc!
    Tara de oameni de rahat!
    • -9 (21 voturi)    
      Ai oleaca de dreptate, dar ... (Luni, 2 septembrie 2019, 13:23)

      SCRAMBLED [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Sa te vad intr-o situatie de acest gen. Acum esti pe solutie, dar ca sofer de microbuz?
      • +7 (19 voturi)    
        Si ce daca? (Luni, 2 septembrie 2019, 14:53)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

        Sa zicem ca femeia cersea. Cersitul nu e interzis, dupa cate se pare in Romania. Cersesc si romani, bine merci.
        Sa zicem ca a furat in autobuz. Suni la politie sau opresti la prima statie de politie si o predai. Orice ar fi facut femeia ilegal, trebuia apelat la politie nu la par!
        Ce motive ai avea tu sa dai cu parul intr-o femeie cu un copil in brate?
        • -1 (1 vot)    
          da, cersitul este chiar obligatoriu! (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:11)

          Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          stii tu, ca habarnist, ca cersitul nu este sanctionabil legal in romania!
        • -1 (1 vot)    
          La Politia care-a lasat-o pe Alexandra sa moara? (Marţi, 3 septembrie 2019, 13:35)

          Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Ti-am mai spus o data: mars inapoi in bula ta SF care n-are nici o legatura cu viata!
          Tu nu vezi ca Politia nu exista, ca Judecatorii sunt mana in mana cu clanurile de tigani care fura fete romance si umplu bordelele din Occident cu ele cu ajutorul Politiei si justitiei in care crezi tu? Eu nu cred in ele! Poate dupa ce ti-o fi furata nevasta si f**uta de tot Occidentul vei avea alta opinie!
          "Daca cineva ma fura sa stau sa vina politia" Pe ce lume esti mai?
  • +11 (21 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 2 septembrie 2019, 12:43)

    [anonim]

    • 0 (0 voturi)    
      nu doar 112, ci toata militia! (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:12)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui

      .
  • -10 (24 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Luni, 2 septembrie 2019, 13:03)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    amandoua tigancile n-aveau nicio notiune despre ce sa spuna scurt si precis la telefon ... cereau doar ca sa vina politia, sa le apere persoana ... stim toti foarte bine cum devin lucrurile cand intrebi vreun tigan de vreo regula sau continut de vreo-ceva de care nu i-a pasat niciodata ... ei sunt doar permanentii beneficiari, nu concep cum merg lucrurile si nu actioneaza decat cum ii taie capu' pe moment ... iar ceilalti sunt obligati sa accepte, nu ...???
    ei nu stiu niciodata de nimic, nu cunosc nimic, nu le ajunge nimic, ca sunt tigani si ar avea motive ... in fond, batjocoresc totul si pretind cu ghiotura si mai si rad de reusita lor ... cam astea sunt realitatile ...

    de-aia ii resping ceilalti si-i trateaza cum se vede ...
    • +11 (21 voturi)    
      ... (Luni, 2 septembrie 2019, 13:15)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui nu conteaza cine zice

      Aici e vorba despre profesionalismul cuiva platit din bani publici. Respectiva persoana e platita pentru a directiona apeluri, nu pentru a stabili daca apelantul e din rasa corecta, daca a facut dus, daca e mama iubitoare sau daca ciordeste din buzunare.
      E din categoria 'am fost rapita si violata', iar raspunsul venind 'si nu ti-a placut, curvo?'
  • -8 (30 voturi)    
    experientia docet (Luni, 2 septembrie 2019, 13:07)

    Razvan_M [utilizator]

    Cred ca political correctness-ul este pentru oameni care refuza sa isi asume responsabilitati. Oameni ce traiesc in niste bule confortabile. Sau care au ceva incetineala in gandire.

    Povestea din articol pare mai degraba o frantura de poveste, chiar daca incompleta si probabil mincinoasa, facuta special pentru a scoate in evidenta "victimele" si "calaii". Nu conteaza adevarul sau contextul, conteaza ca "victimele" sunt, deloc intamplator tigani, iar "calaii" sunt, deloc intamplator, romani. Scenariul este gata, piesa poate incepe. Sablonul este deja folosit la scara larga in Vest. Nu vom vedea povesti asemanatoare cu victime si calai ambele tigani sau victime romani si calai tigani (majoritatea interactiunilor) etc. pentru ca nu corespunde naratiunii pe care ziarul vrea sa ne-o prezinte.
    • -10 (18 voturi)    
      Political correctness-ul este pentru politicieni (Luni, 2 septembrie 2019, 13:44)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Si doar pentru acestia.
  • -9 (27 voturi)    
    Da bilet aveau? (Luni, 2 septembrie 2019, 13:21)

    SCRAMBLED [utilizator]

    Da, dupa ce au fost invitate sa coboare au coborat?
    S-au opus?
    Au injurat?
    Soferul era pe un microbuz particular?

    PS.
    Voi, cei care comentati, ati fost cumva in situatia soferului ala parlit?
    Cele doua erau cumva platitoare de taxe?
    Catre cine, catre bulibasa de la Zalau?
    Lucrau undeva macar?

    Ultima problema in acest caz este asta cu manierele unei operatoare de la 112.
    Ce maniere bre? Cu cine? De aia nu are ursul coada ...
    Ajutoare sociale, alocatii, oleaca de bisnita si in rest?
  • 0 (10 voturi)    
    Parerea mea: (Luni, 2 septembrie 2019, 13:39)

    Alexa.99. [utilizator]

    Sunt naspa toti.
    Cele 2 femei probabil faceau scandal, puteau, nu voiau sa plateasca bilet sau ceva de genul asta.
    Soferul, un nesimtit ca a luat pe cineva la bataie cu mopul. Mai ales un copil asa mic.
    Operatoarea de la 112, un gest inacceptabil. Lipsa de educatie si de profesionalism.
    Vai de capul nostru...
    • -2 (2 voturi)    
      daca spui ca ”aluat copilul la bataie” (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:15)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      esti de-a dreptul retardat!
  • +7 (27 voturi)    
    Deci si voi ati da cu parul intr-o femeie... (Luni, 2 septembrie 2019, 14:56)

    Alui [utilizator]

    Vad din comentarii ca pentru unii, a da cu parul intr-o femeie cu un copil in brate poate fi justificat, si probabil ar fi facut si ei la fel! Care ar fi motivele? Ati fi de acord ca pentru aceleasi motive cineva sa va loveasca sotia, sora, mama, fiica? Ce animale idioate!
    • 0 (0 voturi)    
      asa face pe ea dancila! (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:16)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      .
  • +8 (28 voturi)    
    Tara de animale inapoiate! (Luni, 2 septembrie 2019, 15:19)

    Alui [utilizator]

    Majoritatea comentariilor cauta o scuza soferului! Asta inseamna ca intradevar suntem o tara inapoiata! E clar ca in Romania, bataia e acceptata ca o norma! Chiar si unul revoltat, spune ca l-ar bate pe sofer! Tot animal si ala! Va dati seama ca nu suntem departe de nebuni? Ce naiba? Nu exista lege, nu exista politie in Romania? Oricum, onoare, bun simt, educatie civilizata nu exista! Ce cautam ba in Europa? Suntem niste semi-animale! Ce ne mai miram ca strainii se cam uita chioras la noi?
    • +11 (23 voturi)    
      . (Luni, 2 septembrie 2019, 16:36)

      This_User_Is_Real [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      In sfarsit un comentariu care observa atitudinea si gradul de civilizatie al unora dintre cei care-si dau cu parerea aici.
    • -4 (4 voturi)    
      ce trebuia sa faca soferul?! (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:18)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      sa sune el la 112 ca este agresat de 2 tiganci!
      pai nu lua tot el amenda!
      pe care o si platea, ca are loc de munca si ii poate fi poprit salariul!
  • +15 (21 voturi)    
    In Libertatea aflam motivul soferului! (Luni, 2 septembrie 2019, 15:36)

    Alui [utilizator]

    “Și Marius Filip, șoferul care a lovit-o pe Florica, fost polițist, a fost prezentat ca o victimă de colegii lui. „Nici nu poți să stai acolo capră, să te ieie la mișto nu știu cine. Și totuși o fost polițist omul o viață întreagă. Și să stai să te ieie la mișto o cerșetoare. Că la urma urmei, aia e”, a spus unul dintre ei.
    Citeşte întreaga ştire: Rasismul de la 112. O operatoare STS înjură o femeie romă bătută: “Vorbiți ca ciorile!” “Trăzni-v-ar! Du-te dreacu!””

    A fost luat la misto, domnul fost politist! Ce politist ajunge sofer de microbuz?
    • -8 (8 voturi)    
      Pensionar polițist șofer? (Luni, 2 septembrie 2019, 17:27)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Să nu i se mai dea pensie atunci!!!!
  • +12 (22 voturi)    
    Multe comentarii aiurea (Luni, 2 septembrie 2019, 16:31)

    This_User_Is_Real [utilizator]

    Am citit multe comentarii care arata ca multi nu sunt in stare sa vada fondul problemei. Pentru ca aici nu discutam despre etnia sau rasa unei persoane. Aici vorbim despre o persoana, fiinta umana, la fel ca tine si ca mine, care are parte de un moment violent, este agresata violent, si ea, si copilul acesteia. Ea vrea ajutor de la un serviciu comun, care nu se adreseaza doar unei categorii de persoane, ci este un serviciu pentru TOATE persoanele aflate pe teritoriul Romaniei, indiferent de situatia sociala, varsta, sex, etnie, rasa, cetatenie etc.
    Aici este problema de fata, ca acest serviciu a devenit o rusine a Romaniei, cu astfel de angajati.

    Putem sa dezbatem mult si bine situatia tiganilor, daca soferul a avut sau nu dreptate, daca femeia a gresit fata de sofer sau nu. Problema in cazul de fata este atitudinea operatoarei 112 care nu avea nici cel mai mic drept sa foloseasca limbajul acela si sa fie exagerat de agresiva cu o persoana agresata. Cine esti tu, operator 112, sa judeci o situatie in functie de etnia victimei? Rusine! Rusine! Rusine!

    Cum am mai scris intr-un alt comentariu. Daca se insanatosirea, acest sistem unic de urgenta trebuie restructurat din temelii, managerii evaluati si reevaluati, personalul recalificat si reinstruit si dati afara toti tampitii. Iar managerii sa aiba definiti indicatori de performanta (KPIs) prin care sa poata fi evaluati si masurati, altfel se va reveni la aceleasi probleme mereu si mereu.
  • +4 (16 voturi)    
    Citesc comentariile si sunt uimit (Luni, 2 septembrie 2019, 19:42)

    domos [utilizator]

    Gradul de imbecilitate al unora nu e depasit decat de ura fata de romi.
  • +7 (15 voturi)    
    Numai rusii fac asa ceva! (Luni, 2 septembrie 2019, 20:40)

    Alui [utilizator]

    Asa au dat si mujicii aia pe fetele de la Pussy Riot la olimpiada de iarna de la Soci! S-au facut de tot rahatul, la nivel global!
  • -4 (16 voturi)    
    Prezumtia de nevinovatie (Luni, 2 septembrie 2019, 23:59)

    Popescul [utilizator]

    Nu stiu ce vedeti voi, dar eu vad un barbat care dpdv legal este in momentul de fata nevinovat. Pana nu vad tot filmul, omul e pentru mine nevionvat. Eu de exemplu cred ca fusese atacat si ca viata ii era pusa in primejdie. Asta se numeste autoaparare si nu se pedepseste penal. De asemenea, se vede ca nici macar nu loveste ținta. Se face ca o lovește, ca s o țină la distanță. Luați vă ochelari dacă nu vedeți bine.

    Rasismul există in societati mult mai civilizate decat a noastra. Elvetianul se uita (as putea spune pe drept cuvant, dar nu spun) in forul interior la un strain cu o sila de nedescris. Sigur, poate nu te jigneste, dar tot te priveste ca pe un gandac. El vine din Elvetia, tu dintr o vagauna uitata de lume, pe care nu da doi lei gauriti. El face ceasuri care sunt in anticamera artei, tu cersesti si ti ridici poalele. Cum sa i fii egal? Adica in care viata ar fi drept sa te considere egalul lui. El isi plateste taxele ca un bun cetatean, tu faci ca visele urate daca te prinde controlorul fara bilet.

    De unde stiti voi ca soferul nu l ar fi "miluit" in numele Tatalui si pe un ardelean cu cureaua lata? Povestea asta cu rasismul e o dulcegarie ieftina, care pentru mine a disparut de mult timp. O bagati repede la inaintare fara sa aveti habar de context.

    Vrei sa fii egalul meu? Minunat, respecta regulile facute de "cetate". Altfel, ce sa zic? Pățăști. Mananci si nițica bataie daca ataci de nebuna oameni pe strada. Am voie sa ma apar. Daca individa se purta asa cu un politist american, in urmatoarea nanosecundă faceau baietii exercitii de tir si zău daca vărsa cineva o lacrima. Si partea interesanta acum vine: nu pațeau nimic dupa ;). Dar noi suntem din alt aluat...
    • +6 (14 voturi)    
      Sunteti multi? (Marţi, 3 septembrie 2019, 8:37)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

      Cum i-ar fi fost putut pusa viata in primejdie domnului “fost politist” datorita ironiilor “atacatoarei” (vezi articolul din Libertatea:
      “Și Marius Filip, șoferul care a lovit-o pe Florica, fost polițist, a fost prezentat ca o victimă de colegii lui. „Nici nu poți să stai acolo capră, să te ieie la mișto nu știu cine. Și totuși o fost polițist omul o viață întreagă. Și să stai să te ieie la mișto o cerșetoare. Că la urma urmei, aia e”, a spus unul dintre ei.“)?
      Se vede cu ochiul liber din film forta musculara a femeii, armele cu care era dotata si ranile domnului fost politist!
      ...
      • -3 (7 voturi)    
        multi dar mai putini ca prostii! (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:21)

        Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        .
      • -3 (5 voturi)    
        Nu minti (Marţi, 3 septembrie 2019, 12:04)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Nu minti. Soferul nu a lovit o nici macar o data. Doar s a prefacut ca da in ea, ca s o tina la distanta. Esti tare subtirel in pledoaria ta. Daca tu vezi vreo lovitura, cred ca ai fi bun sa faci efecte speciale pentru cinematografia americana. In alte vremuri n o vedeam bine pe individa asta ;).
    • +4 (10 voturi)    
      Inteligentule (Marţi, 3 septembrie 2019, 8:56)

      engo [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

      Tu si alalalt Lok sunteti sclipitori ca niste cozi de lopeti.
      • -2 (6 voturi)    
        Judecata pripita (Marţi, 3 septembrie 2019, 11:59)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui engo

        Cata vreme nu a fost prezentat tot filmul, judecata ta este zero, deoarece nu are un vedere contextul. In instanta soferul ar fi achitat daca sibgura proba este un filmulet care nu surprinde intregul context. Da, fie ca iti place sau nu, soferul este nevinovat in momentul de fata. Eu nu am vazut vreo lovitura aplicata de acesta. Observ ca iti place sa minti cu nerusinare. Si da, oamenii si popoarele nu sunt egale in mentalul colectiv, ptr.ca in realitate nu au contributii egale la progresul umanitatii. Asa ca elvetianul te va considera in continuare un barbar. Pe de alta parte, citind comentariul tau, parca nu s departe de adevar elvetienii...
  • +4 (12 voturi)    
    Antonescu a murit dar fanii sai inca exista (Marţi, 3 septembrie 2019, 9:05)

    engo [utilizator]

    Dupa mintea tulbure a acestor primitivi un cetatean nu are drepturi si merita sa fie discriminat si ignorat de autoritati doar pentru ca are alta culoare. Astia sunt genul de oameni care ar fi aplaudat pogromurile lui Antonescu la fel cum adeptii lui Iliescu aplaudau minerii care stalceau in bataie oameni nevinovati.
  • +1 (7 voturi)    
    Soferul e nebun de lagat! (Marţi, 3 septembrie 2019, 11:17)

    Alui [utilizator]

    Sa nu fie si asta un criminal in serie. Daca a facut asa ceva in public, va dati seama de ce e in stare daca nu-l vede nimeni?
    Iar vipera de la 112 probabil a ajuns acolo pe pile, fiind total necalificata pentru asa ceva. Dupa limbaj, probabil e o taranca de la coada vacii ajunsa la oras prin pile!
  • +1 (1 vot)    
    112 pe motive comerciale (Marţi, 3 septembrie 2019, 13:03)

    DanMiclea1 [anonim]

    Apar tot mai multe apeluri la 112 pe motive comerciale: cineva nu a dat restul, cineva a fost impins in tramvai, unul care s-a bagat in fatsa randului, altul nu a fost admis intr-un club, cineva a primit o palma, cineva a spart un obiect intr-un magazin etc etc


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by