Autoritatile se gandesc in mod serios la anularea permiselor de conducere ale "lotului Pitesti", invocand pericolul public reprezentat de acesti soferi pe sosele, au declarat surse apropiate anchetatorilor. Juristii, politistii si expertii anticoruptie au identificat pana acum trei modalitati concrete de retragere a carnetelor auto ale respectivilor: 1. emiterea unei hotarari judecatoresti definitive si irevocabile in acest sens, dupa finalizarea procesului de coruptie; 2. dispunerea masurii asiguratorii de anulare a permiselor de catre procurori; 3. anularea rapida, pe cale administrativa, de catre Ministerul Administratiei si Internelor. Pana acum, 20 dintre conducatorii auto fabricati la Pitesti, pe sume cuprinse intre 700 de euro si 4.500 de euro, au produs 21 de accidente rutiere soldate cu trei morti si 17 raniti grav. Insa reteaua infractionala din Arges, care a trimis in trafic, contra spaga, un numar inca neprecizat de soferi, ar putea fi doar varful aisbergului fabricilor de permise auto care functioneaza in Romania, sustin oficialii Asociatiei Victimelor Accidentelor de Circulatie. Intr-adevar, inca din 2002, in toata tara si-a facut de cap o veritabila "caracatita rutiera", hranita cu euro si dolari, care a utilizat mutatii fictive si acte false pentru a-i satisface pe doritorii de permise, multi dintre ei analfabeti.

» Exista trei modalitati de anulare a permiselor auto ale "lotului Pitesti", sustin juristii, politistii si expertii anticoruptie.

» Asociatia Victimelor Accidentelor de Circulatie spune ca operatiunea "permise contra cost" a devenit un fenomen de masa in Romania.

» Inca din 2002, "caracatita rutiera" si-a facut de cap in toata tara, utilizand metoda mutatiilor fictive ale doritorilor de carnete de sofer.

Integral in Romania libera