Cotidianul: Guvernul lanseaza filmul-detergent pentru imaginea romanilor din Italia
Campania de imagine, care se desfasoara pana in decembrie, se doreste a fi un prim pas dintr-un sir de actiuni care au ca tinta prezentarea unei imagini pozitive a romanilor din Italia, diferita de cea formata deja in mentalul colectiv, conform careia romanii ar fi niste infractori.
Primul pas al campaniei il reprezinta difuzarea unui film documentar despre romanii care s-au integrat bine in Italia, in diverse domenii de activitate, sub titlul “Romania, piacere di conoscerti” (Romania, incantat de cunostinta).
Integral in Cotidianul
- 0 (0 voturi)bani aruncati (Sâmbătă, 20 septembrie 2008, 15:32) mario [anonim]campania de imagine ar fi fara nici un efect daca inainte sau dupa aceasta, media italiana ar difuza in mod excesiv si cu un ton particular, anumite infractiuni comise de anumiti cetateni de origine romana . deci bani aruncati tot la cei care ne fac rau.raspunde trimite

VIDEO Criza din Coaliție, săptămâna a doua. Prima ședință a Coaliției după demiterea lui Voiculescu, fără o nominalizare pentru Ministerul Sănătății. Kelemen, întrebat dacă e necesară intervenția președintelui: Nu e nevoie
Cercetătorii au descoperit cele mai precise informații de până acum privind emisiile radio rapide
INTERVIU Cum vede educația o elevă româncă admisă la Oxford. Mara Pîndaru: Trebuie introdusă mai mult tehnologia în procesul de învățare / Care este principala problema a sistemului de învățământ din România
O istorie a frigului extrem, din aprilie până în iunie - Ninsori, ger și îngheț în România ultimilor 100 de ani