Utile: Cinci moduri prin care va protejati de arsurile solare si de cancerul de piele; Vezi care sunt primele simptome ale sarcinii; Cum sa mananci cate dulciuri vrei fara sa te ingrasi?

de Mircea Barzoi     HotNews.ro
Marţi, 15 iulie 2014, 1:03 Revista Presei | Utile


UTILE
Foto: Colaj foto
Cum sa mananci cate dulciuri vrei fara sa te ingrasi? Cercetatorii britanici au anuntat ca au creat o proteina modificata genetic, supranumita "Graalul dietelor", intrucat permite prepararea de prajituri si branzeturi cu putine calorii si care au acelasi gust si textura ca alimentele originale. Noul tip de proteina va permite producatorilor din industria alimentara sa renunte la cantitati importante de grasimi - folosite in procesul de preparare -, fara sa compromita calitatea produselor comercializate. Cu ajutorul unei finantari oferite de Engineering and Physical Sciences Research Council (EPSRC), cercetatorii de la Universitatea Heriot-Watt si de la Universitatea Edinburgh au reusit sa obtina proteine modificate care se descompun cu usurinta in microparticule si, datorita acestui fapt, imita comportamentul grasimilor din timpul procesului de fabricare a alimentelor, scrie DoctorulZilei.ro.

Cinci lucruri mai putin cunoscute despre pepenele verde. Este dulce, aromat si racoritor, are savoare unica si o cromatica imbietoare si tocmai de aceea este unul dintre fructele preferate ale verii. Insa dincolo de aceste evidente, in ceea ce priveste pepenele verde exista aspecte despre care se vorbeste mai putin. Cu numai 46 de calorii la 250 de grame, pepenele rosu asigura 20% din doza zilnica recomandata de vitamina C si 17% din doza de vitamina A, informeaza "Huffington Post". In plus, acest fruct reprezinta o sursa generoasa de fibre care sustine digestia si promoveaza sanatatea gastro-intestinala. De asemenea, el contine potasiu din abundenta, un mineral cu rol esential in reglarea tensiunii arteriale. Iata alte cinci lucruri interesante si mai putin cunoscute despre acesta, anunta Adevarul.

Vezi care sunt primele simptome ale sarcinii! In timp ce semnele mai cunoscute ale sarcinii, de exemplu greturile de dimineata, apar abia la 3-4 saptamanii de la momentul conceptiei, altele mai subtile pot aparea la numai sase zile. Iata care sunt acestea. Sangerarea de nidatie. Poate sa apara la 6-7 zile dupa conceptie, in momentul cand ovulul fecundat se implanteaza in uter. Poti avea sangerari usoare, cateva pete de sange rosu aprins si crampe usoare. Sangerarea de nidatie este mai usoara decat menstruatia normala. Secretia vaginala In primele zile ale sarcinii, poate sa apara o secretie vaginala alba, laptoasa, sau rozalie. Aceasta nu are miros urat si nu este insotita de alte simptome, precum usturime, mancarime, etc. Integral pe Unica.ro.

Cinci moduri prin care va protejati de arsurile solare si de cancerul de piele. Pielea este expusa mai mult radiatiilor ultraviolete si agresiunii mediului inconjurator, odata cu venirea verii, insa fiecare femeie poate avea o piele mai sanatoasa, cu un aspect mai ferm si luminos, daca respecta o serie de pasi usor de urmat. Fructele si legumele contribuie din plin la aspectul sanatos al pielii. Un studiu din 2012 a descoperit ca persoanele care consuma fructe si legume, de preferinta colorate, au fost percepute ca fiind mai sanatoase si atragatoare. Motivul este ca fructele si legumele bogate in carotenoizi (morcovii, dovleacul, caisele, ardeii grasi) accentueaza tonurile portocalii ale pielii si contribuie, de asemenea, la o bronzare mai uniforma, scrie DoctorulZilei.ro.

Alimentele care-ti "fura" calciul din organism. Pe masura ce inaintam in varsta, se pierde mai mult calciu decat se pune la loc, ceea ce ne expune mai mult unor boli precum osteoporoza. Afla ce alimente impiedica absorbtia calciului! Acidul fitic, prezent in taratele boabelor integrale de grau, in nuci, in alune si in unele leguminoase, poate impiedica absorbtia intestinala a calciului. De asemenea, acidul oxalic, care se gaseste in spanac, in fasole, in cartofi dulci si in ciocolata poate forma unii compusi, care impiedica asimilarea normala calciului. Acelasi efect il are si acidul tanic din ceai, din vin rosu si din unele fructe. Astfel, desi unele legume, precum spanacul, stevia, varza si loboda, sunt bogate in calciu, mineralul nu poate fi asimilat optim din cauza acidului oxalic, anunta Adevarul.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2863 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by