Basescu: Alianta PNL-PSD are o mare problema, chiar daca obtine 51%, Constitutia nu pomeneste nimic de o coalitie. PSD, un partid anacronic, condus de un lider imatur

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 2 august 2011, 20:25 Revista Presei | Radio TV

Presedintele Traian Basescu a declarat marti ca alianta PSD-PNL are "o mare problema" in obtinerea postului de prim ministru, chiar daca va castiga peste 50% la viitoarele alegeri legislative, deoarece Constitutia un mentioneaza nimic despre o coalitie, ci despre un partid.

"Trebuie citit cu multa atentie articolul 103 din Constitutie. Sa fie atenti ca in Constitutie se vorbeste de partidul care obtine 51% si nu de alianta. Daca fuzioneaza e altceva, PNL cu PSD, si obtin 51%, sunt pe articolul 103", a spus el, intr-un interviu acordat postului de televiziune B1 TV.

Articolul 103 din Constitutie prevede, la aliniatul 1, ca "Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament".

"Ca alianta, insa, au o mare problema", a continuat Basescu.

Intrebat cu cine ar prefera sa guverneze dupa alegerile parlamentare, intre PSD si PNL, presedintele a raspuns: "In mod categoric solutia este cea pe care am incercat-o si in 2008, cu liberalii", in conditiile in care "abordarile stangii nu mai pot da Romaniei o solutie".

"Trebuiesc abordari pragmatice, care sa indrepte resurse catre sectorul privat, trebuie simplificat statul (...) dar oricum e preferabil sa guvernezi cu liberalii decat cu PSD", a argumentat el.

Presedintele a criticat din nou social-democratii, afirmand ca "PSD e un partid anacronic, chiar daca e condus de un lider care pare foarte tanar, dar expresia corecta e imatur, omul asta e imatur".

"Vorbim de ce mai poti pune cap la cap in politicile economice si sociale si e clar ca mult mai multa flexibilitate spre orientari pragmatice exista la liberali, decat la socialisti", a spus Basescu.

"Nu vad de ce ar fi respinse contributiile liberale la o guvernare de dreapta. Daca ma intreaba cineva ce tip de alianta as vedea posibila si utila, as spune categoric PDL cu liberalii si UDMR", a continuat el.

In ceea ce priveste functia de prim ministru, acesta trebuie "in mod minimal sa nu-si vanda onoarea pentru a-si tine scaunul".


Citeste mai multe despre   






















12039 vizualizari

  • -70 (98 voturi)    
    E hai... (Marţi, 2 august 2011, 20:46)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... sa o vedem si p'asta!!! De abia astept a doua suspendare ... eu si milioane bune de romani (cam 90% care spun ca nu au incredere in Traian Basescu).

    Lu' tov. Traian i s-a cam urcat dictatura la cap ... bag seama.
    • +26 (60 voturi)    
      a 15-a suspendare... (Marţi, 2 august 2011, 20:59)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      care dictatura mon cher? scrie in constitutie? aia facuta de Nastase&co?
      oricum, parlamentul are ultimul cuvant, nu presedintele, dar pt asta 90% trebuie mai intai sa invete sa citeasca si apoi sa citeasca toata constiutia, nu doar ce le serveste base sau latrinele tv.
      • -50 (74 voturi)    
        Aia care te face ... (Marţi, 2 august 2011, 21:03)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        ... sa trimiti in fata parlamentului un premier care NU are sustinerea a 50%+1 din numarul de parlamentari....la fel ca in 2009. Noroc ca era pe final de mandat ca se alegea cu inca o suspendare de pe atunci ...
        • +24 (40 voturi)    
          cine ? (Marţi, 2 august 2011, 22:47)

          uzu [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          cine se alegea cu suspendare si de ce ?
          cineva ar trebui sa monitorizeze postarile astea si sa taie ineptiile. scriu unii asa ca sa arate ca au computer acasa sau la servici ...
          • -12 (20 voturi)    
            Cred ... (Miercuri, 3 august 2011, 11:05)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui uzu

            ... ca esti putin nostalgic dupa cenzura. Democratule de dreapta care esti tu ... :)
            • +4 (8 voturi)    
              mda (Miercuri, 3 august 2011, 12:03)

              Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              adevarul e ca cenzura nu e buna, nici cand absenta bunului simt sau a capacitatii de judecata duce la exasperare ...sau naste monstrii (analfabeti, dar cu drept de vot :) )
        • +25 (37 voturi)    
          Gigicule, asta e! (prima parte) (Miercuri, 3 august 2011, 0:16)

          inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Maria Ta, Rege al minusurilor si stapan al neroziilor (daca ai atatea minusuri meritate la "intelepte-ti-le" comentarii e clar ca debitezi multe nerozii) eu cred ca voi o sa m-ai stati cel putin o tura pe bara! Sa-ti explic ca la....:
          1) Cu fiecare zi scursa in clepsidra necrutatoare a timpului, electoratul lui papasa iliescu dispare. Ai priceput, dispare fizic, adica unii se indreapta spre zonele cu verdeata, altii pe hornuri dar cert cei mai multi sunt indrumati spre centrul pamantului.
          2) Daca trece Legea votului prin corespondenta si nu are nici un motiv sa nu treaca prin Cam. Dep., circa un milion de voturi (nu fraudate,nu manarite ci curate, curate) sosesc din diaspora. Si cum sosesc ele se si inregistreaza la Comisia BEC. pricepi nu-i asa? Sa vezi tarasenie dupa votare
          • -8 (16 voturi)    
            Neroziile tale (Miercuri, 3 august 2011, 11:11)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

            1) Nu am votat niciodata cu PSD-ul / Iliescu sau Nastase. Ati facut calculul foarte gresit daca va imaginati ca numai electoratul "nostalgic" va vota cu USL-ul. Greselile PSD-ului din trecut palesc fata de nenorocirile produse de PDL ACUM. Degeaba incercati cu disperare sa manipulati si sa transformati totul in alb (democratii de dreapta si Basescu) si negru (comunistii din PSD - USL, Iliescu etc). Realitatea va contrazice.
            2) PDL-ul nu are 50%+1 si cum e singurul partid care vrea legea votului prin corespondenta nu va trece. Pricepi, nu-i asa? Presupui apriori ca romanii din diaspora vor fi interesati sa voteze "prin corespondenta" si neaparat cu PDL-ul. Daca erau asa incantati sa voteze cu PDL-ul se duceau si faceau cozi la sectiile de votare si la alegerile anterioare. Nu au fost ... si ca urmare a trebuit Balconschi sa organizeze o mica frauda la Paris si Branza prin alte parti ca sa se realeaga marinarul smenar.
            • +11 (11 voturi)    
              greselile care palesc... (Miercuri, 3 august 2011, 12:24)

              Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              ..dupa mine judecata multora paleste fata in fata cu realitatea si istoria recenta a Romaniei. Mineriadele, privatizarile lasate in paragina, coruptia generalizata, toate sunt opera actualului PSD. ....nu zic, ne-au bagat in UE si NATO, dar sa spui ca greselile PSD palesc in fata PDL, inseamna sa fii pur si simplu capul in nori
              • -5 (9 voturi)    
                Stimabile... (Miercuri, 3 august 2011, 13:06)

                Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

                ...mineriade nu mai avem acum pentru simplul motiv ca nu avem industrie miniera. O fi bine? O fi rau? Judeca dumneata ...
                Privatizarile (asa prost facute, cu spagi, cu subevaluare etc) macar au transformat o economie de comanda intr-una de piata (mai mult sau mai putin functionala). Coruptia generalizata se manifesta fara nici o problema acum la membrii PDL numiti in diverse pozitii. E cam greu de demonstrat ca e tot vina PSD-ului. Sa spui ca e vina PSD-ului pentru coruptia generalizata actuala nu se inscrie decat in ceea ce spuneam mai sus ... incercarea de manipulare prin realizarea a doua tabere pe principii simpliste care pot prinde la alegatorii cu un IQ foarte redus. Pentru greselile lui PSD-ul a platit in 1996 si 2004 pierzand alegerile. La fel si PNL-ul in 2008. E randul PD-ului in 2012.
                • +1 (1 vot)    
                  la toate (Joi, 4 august 2011, 14:54)

                  nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                  cele bune despre psd iti raspund cu citat din chiar tatucul ilici : "capitalism de cumetrie" cand i s-a adresat arogantului spre finele lui 2004.
              • +1 (1 vot)    
                nu psd (Joi, 4 august 2011, 14:52)

                nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

                ne-a bagat in nato si ue ci nevoia alora de a avea la granite carne de tun, respectiv o noua piata de desfacere pentru produsele lor second hand, vandute ca brand new. cu banii respectivi (primiti tot de la ei = tanti ue) s-au retehnologizat verde.
            • +4 (6 voturi)    
              Esti un looser cu L mare! (Miercuri, 3 august 2011, 13:27)

              inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Asa ti-a spus tie la pnl (partidul securistilor, ca doar n-oi fi chiar atat de idiot sa te duci la felix motanul - alt securist dovedit) ca n-a stat lumea la coada la vot in Paris si astia de la putere au fraudat alegerile! Cand a fost sa aduceti dovezi, vorba intelectualilor-"canci" gigicule! Si cand iliescu cu gasca lui si motocicleanu cu gasca lui au aruncat Romania dupa sinele dreptatii si normalitatii! Ati facut din tara asta o tara fara lege, fara justitie, o tara a abuzurilor, a hotilor si tradatorilor.
              • -3 (5 voturi)    
                Vad... (Miercuri, 3 august 2011, 14:51)

                Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

                ...ca fara consideratii de ordin personal nu se poate. Atata educatie au unii si cu asta basta.

                Au fost cerute listele de vot la sectia respectiva si casetele video cu inregistrarile de atatea ori. Si nu au fost date publicitatii. Oare de ce? Ca sa fie ascunsa frauda? S-a dovedit prin calcule elementare de bun simt ca logistica existenta la fata locului nu putea acomoda numarul respectiv de voturi ... nici nu stiu de ce mai stau sa-mi bat capul cu unii care au impresia ca Basescu nu l-a lovit pe copil si ca a fost "pixelu' albastru" si "Sa-ti fie rusine Dinu Patriciu!"
            • +1 (1 vot)    
              N-ai votat dar (Joi, 4 august 2011, 14:49)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              gandirea are tente comuniste. rastalmacirea art. 103 sau ura care pare sa-ti intunece judecata si nu sa nu te determine sa vii cu argumente rationale, ii fac pe oameni sa-ti puna stampila de psd.
          • 0 (4 voturi)    
            waw (Miercuri, 3 august 2011, 11:37)

            alex [anonim] i-a raspuns lui inganduratul

            "o sa m-ai stati"? :)
            • +3 (3 voturi)    
              OK, am gresit! (Miercuri, 3 august 2011, 13:31)

              inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui alex

              Ai dreptate, corect era "o sa mai stati"
              Multumesc de atentionare!
      • -7 (13 voturi)    
        Jigodie (Miercuri, 3 august 2011, 10:36)

        sargo [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Basescu e presedintele etern, presedintele bine-meritat al acestui popor. Chintesenta a poporului roman din ultimii 2000 de ani ii seamana pana la identificare: smecher, lipsit de scrupule, camelonic, tradator, trantor, mincinos, hot, manipulator, needucat, lipsit de viziune si caracter, manelist pana la origini, inapoiat si sclav al proprilor dorinti de marire ca toti piticii care se vantura de 2000 de ani pe acest pamant sacru.
        • +6 (10 voturi)    
          bietul pamant (Miercuri, 3 august 2011, 12:51)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui sargo

          acest pamant sacru locuit de aceste creaturi care nu-l merita. mai bine iesea geoana, va vindea rusilor care va deportau pe toti in siberia si salvau pamantul sacru. nu?
          dar nu-i timpul pierdut. votati usl ca va vinde felix chinezilor si se rezolva!
      • -1 (1 vot)    
        orbi sau postaci platiti? (Joi, 4 august 2011, 6:11)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Alianta DA a fost tot o alianta, la tribunal facuta sau nu e irelevant. Era alianta nu partid, corect?
        PSD luase cele mai multe voturi, nu trebuia sa judece la fel si atunci?
        Evident ca nu sunt incantat sa vina psd-ul, sper sa nu vina, dar democratia are niste reguli. Nu putem sa facem abuzuri doar pt ca noi credem ca e mai bine pentru tara.
        De fapt cred ca este doar o cacealma doar-doar or fi aia asa fraieri sa fuzioneze. Dar nu cred ca sunt nici ei chiar asa prosti.
        Ma deranjeaza atitudinea celor de pe hotnews care sunt de acord cu orice zice Basescu indiferent cat de evident aberant este. Il prefer pe Base celorlalti dar nu cu orice pret ci dupa regulile democratice adica votul majoritatii bune sau proaste
        • +1 (1 vot)    
          chiar daca (Joi, 4 august 2011, 15:01)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

          psd a luat cele mai multe voturi, nu a fost majoritar + 50%+1astfel incat p.m. sa fie numit din randurile lui - ca sa lamurim o data problema.
          alianta d.a avea insa in parlament majoritatea si aparenta orientare de dreapta. asta e motivul pt. care base l-a numit pe motoliceanu, acesta avand la momentul numirii votul majoritar in parlament. dupa iesirea pdl din guvernare si din alianta d.a., noul guvern a devenit liberal 100% si minoritar. uiti ca a condus doar datorita unor compromisuri, psd-ul dand voturi la greu manechinului.
    • +32 (50 voturi)    
      nici chiar 90% (Marţi, 2 august 2011, 21:17)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Hai sa nu zicem 90% din romani, sa zicem din bugetari si nici ai nu e sigur, ca nu sunt toti trantori!
      • -11 (31 voturi)    
        BASE RECUNOASTE CA USL VA FI PESTE 50% (Marţi, 2 august 2011, 23:58)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui airamerica

        I-a scapat porumbelul.

        Restul e autoincurajare pentru el si pentru razletii din jurul lui.

        Pe fundal i se aude insa clantanitul dintzilor.

        Ia sa vedem cum o sa opuna ”majoritatea” lui
        cetoasa si vesteda din 2009 unei
        majoritati proaspete
        proclamate de popor in 2012...

        Eu chiar as vrea sa incerce ...
        ...dar e un fricos...uitati-va ce piruete face
        in fiecare ora in raporturile cu actuala coalitie de guvernare...tot incearca sa se decupleze de pagubosul Boc si chixurile lui....dar Boc nimic ...
        se misca ca un titirez si tot face ”zid de cetate” in jurul Presedintelui oricat i-ar rasturna ăsta fiecare coșuletz cu alimente expirate...

        Dar eu as vrea mult de tot sa incerce sa puna un premier de la un partid care are 15 sau 20% ....
        Sa faca asta dupa de ce vor fi dansat adeptii USL in strada...
        Sa le spuna ca degeaba aui dansat ca tot
        sulfinele portocalii vor conduce...
        Vaaai ce mult as vrea sa se intample asta !!!
        Totusi n-o sa faca asta ca moare de frica.
        O sa le dea Premierul si pe urma o se le vaneze fiecare miscare ...
        fara folos ...atitudinea populara fata de el va fi; da mai du-te mosule si canta si pe la alte mese....i-o vor spune si Cristoiu, si Turcescu
        si Nașul...asa cum i-a spus-o recent Pleșu...
        • +1 (1 vot)    
          nu i-a scapat niciun porumbel (Joi, 4 august 2011, 15:04)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

          nu te mai entuziasma aiurea. base a spus ca si chiar daca ...
          asta e un aspect.
          al doile e sugestia de a fuziona intr-un singur partid, anterior alegerilor, caz in care daca noul partid va avea 50%+1 voturi, evident ca va numi un p.m. din acest partid, chiar daca nu va fi vesnica propunere johanis.
    • +12 (20 voturi)    
      90% din cei 30% ce raspund la sondaje?? (Marţi, 2 august 2011, 22:36)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Halal majoritate!
    • +22 (28 voturi)    
      Ai o problemuta.. (Marţi, 2 august 2011, 22:41)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ..si stii de ce? Din aia 90% care nu mai au incredere in Basescu....cati au in Voiculescu? Sau Iliescu? Sau Patriciu? Sau toti 3 la un loc?
    • +13 (23 voturi)    
      sigur ca da .... (Marţi, 2 august 2011, 22:45)

      uzu [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      copile. mergi si ia o carte ca vine azi-maine reexaminarea la bac si iar pici.
      tu nu intelegi nimic din politica lui Basescu sau din atributiile presedintelui sau din constiotutie, dar comenteze stiuretz pe la articole.
      tu ai citit articolul si cele spuse de presedinte de la cap la coada sau ai trecut direct la "addaugare comentariu"
      ca sa stim...
      • -3 (9 voturi)    
        Daca ... (Miercuri, 3 august 2011, 11:03)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui uzu

        ... eram internat intr-u spital de nebuni cu siguranta intelegeam ceva din politica lui Basescu.

        PS Am luat demult BAC-ul. Din prima si cu note foarte mari. Si nici nu am copiat / dat spaga. Asa ca plimba ursul te rog!
    • -14 (24 voturi)    
      O sa o vedem. (Marţi, 2 august 2011, 23:38)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Deja are in buzunar internele,armata,anaf,dna,ani,
      etc si sa nu mai vorbim de mascotele care conduc ministerele inclusiv prim ministru cu exceptia udrei.
      Parca sa votat in unanimitate scaderea la 5%TVA la alimentele de baza.....ce se mai aude.
      • +9 (11 voturi)    
        tampenie (Miercuri, 3 august 2011, 9:52)

        bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

        Se aude ca e o mare tampenie. O asemenea masura ar aduce doar profituri mai mari pentru intermediari, nu preturi mai mici. Poti pricepe asta?
        • -3 (7 voturi)    
          Oare.... (Miercuri, 3 august 2011, 10:10)

          haiducul [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

          Inseamna ca tarile democratice din UE care au TVA de 5 sau 6%, ,,e prosti",iar daca la noi singura care functioneaza este coruptia si evaziunea,normal ca orice lege buna este o tampenie.
      • +1 (1 vot)    
        parca a fost un referendum (Joi, 4 august 2011, 15:07)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

        cu parlament unicameral si cel mult 300 de mancatori de geaba din banii nostri.
        5% inca n-am auzit sa se fi votat, pentru altfel, s-ar fi publicat legea in monitorul oficial si ar fi devenit aplicabila.
    • +15 (25 voturi)    
      Ma doare in basca (Miercuri, 3 august 2011, 0:14)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Tigarile "Kent" dauneaza grav sanatatii...
    • +13 (19 voturi)    
      Raspuns pntru gigi snagov (Miercuri, 3 august 2011, 8:13)

      legolas1979 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Mai gigi carpati, eu tocmai am primit un telefon de la servici in care imi spune ca sunt ceva probleme cu comenzile, cu clientii, ca trebuie o mai buna organizare si ca e posibil sa ne asteptam la orice pe viitor. Si asta exact cand ma uitam la tv si vedeam pe astia de la posta care faceau greva in fata parlamentului ca se fac restructurari si la ei. Intrebare: eu unde sa fac greva? fac si greva foamei ca invatatoarea lui peste prajit...da cine ma baga in seama? ca na...eu lucrez la privat si alimentez din munca mea bugetul bugetofagilor si a pensionarilor militari care se bat cu pumnul in piept de mari eroi care nu au luptat in viata lor intr-un razboi, poate cel mult cu sticlele de bautura!!! Cam asta e cu pomanagii in tara asta ce astepta din nou regimul iiliescu sa le dea pomeni!!!
      • -5 (11 voturi)    
        Prietene... (Miercuri, 3 august 2011, 11:02)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui legolas1979

        ...cred ca delirezi. Ce legatura are faptul ca firma ta e falimentara cu regimul Iliescu (care dintre ele? inainte de 2000 sau dupa 2000?) cu pensionarii militari si pomanagii si cu faptul ca tovarasul presedinte cam aluneca pe panta dictaturii? Daca vrei sa inventezi motive pentru care sa votezi in continuare gasca basista poti la fel de bine sa invoci si culoarea albastra a cerului. Nu e nevoie sa te complici atat de mult. Poti sa-l votezi pe Boc si pentru ca Plesu are barba...

        Apropo...vezi ca problemele tale cu comenzile se produc pe fondul conducerii tarii de catre gasca portocalie. In caz ca nu esti la curent cu stirile de prin 2009 nu mai e Iliescu la conducere, nici Nastase si nici macar Tariceanu...
        • +3 (5 voturi)    
          Are legatura (Miercuri, 3 august 2011, 13:19)

          legolas1979 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Pentru ca e vorba de 2 ideologii opuse: Pomanagii care s-au invatat cu pomana si fac greva cand nu le mai da, si aia prosti care muncesc si nu au unde sa faca greva cand raman fara munca! Astia tre sa gandeasca mai mult , sa isi caute un alt loc de munca nu sa faca greva!
    • -1 (7 voturi)    
      Nedemocratic (Miercuri, 3 august 2011, 10:12)

      cris [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Daca o coalitie inscrisa la tribunal castiga peste 50% din voturi si nu da primul ministru atunci este nedemocratic.
      Inteleg teama de PSD de care Base profita ca sa ne manipuleze pe toti si sa acceptam toate lucrurile greu de digerat. Dar nu trebuie incurajat sa faca demersuri nedemocratice. Si asa are enorm de multa putere si nu a pierdut niciodata alegerile. As vrea sa il vad si pe el pierzand alegerile. Nu stiu de ce, am senzatia vaga ca nu va accepta niciodata asa ceva.
      • +2 (6 voturi)    
        unde? (Miercuri, 3 august 2011, 14:04)

        curios [anonim] i-a raspuns lui cris

        unde apare cuvantul coalitie/alianta in constitutie? OFICIAL (nu pe gargara, ci pe buletinul de vot) candidatii la parlamentare in Neamt (peste o luna) sunt inscrisi de la partide sau de la coalitie/alianta? PS. s
        • 0 (2 voturi)    
          Nu ai inteles mesajul (Miercuri, 3 august 2011, 18:22)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui curios

          Cris iti spunea ca daca o coalitie castiga peste 50% din voturi ea este reprezentativa pentru populatia tarii, respectiv trebuie are dreptul sa dea primul ministru si sa creeze un guvern.

          Nu are nicio legatura cu ce scrie in Constitutie. Daca poporul alege usl inseamna ca poporul doreste sa fie codus de usl, iar base trebuie sa se supuna vointei acestuia.

          Orice altceva e gargara propagandistica
      • +1 (1 vot)    
        fie cum zici tu! (Miercuri, 3 august 2011, 18:01)

        bula [anonim] i-a raspuns lui cris

        e ilegal ca Oprisan sau Cancescu sa fie desemnati premieri ? nu sunt de la USL?
    • +2 (4 voturi)    
      Tutunul dauneaza grav sanatatii (Miercuri, 3 august 2011, 14:18)

      Demetra [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Prostul nu e prost destul, daca nu e si fudul ca tine , tigara canceroasa.
  • +33 (49 voturi)    
    BRAVO (Marţi, 2 august 2011, 20:48)

    mavis [anonim]

    f bine face, respectam constitutia. bravo!
    • -6 (18 voturi)    
      Primul ministru e votat de parlament. (Marţi, 2 august 2011, 22:06)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui mavis

      Ce zici, va reusi Basescu sa treaca printr-un parlament co trolat de USL prim ministrul propus de el? USL trebuie sa ia in calcul acest lucru inca dinainte de alegeri si sa aleaga cu grija viitorii parlamentari...si sa fie pregatit si pentru alegeri anticipate.
    • -13 (25 voturi)    
      perfect (Marţi, 2 august 2011, 23:01)

      lulu [anonim] i-a raspuns lui mavis

      1. bravo se spune la magari (subscriu)
      2. discursul presedintelui nu are nimic de a face cu Constitutia, este inca o incercare de a sparge USL - ii doresc succes (uri)
      3. sare din nou peste cal, nu acesta este rolul sau, conform Constitutiei invocate anterior el mediaza nu invrajbeste
      • +6 (12 voturi)    
        Bravo ca stii ! (Miercuri, 3 august 2011, 0:43)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui lulu

        ......
  • +48 (72 voturi)    
    hahaha (Marţi, 2 august 2011, 20:59)

    cipri_ [utilizator]

    ce le-o trage base din nou :)))
    De abia astept momentul, sa-i vad cum fac spume la gura din nou :))

    Iese batranul marinar la atac.
    • -37 (61 voturi)    
      . (Marţi, 2 august 2011, 21:06)

      Eusebius [utilizator] i-a raspuns lui cipri_

      Esti fericit ca circ ai destul ... paine sa vedem daca o sa mai fie. Intre timp rumega la intrebarea asta: ce legitimitate are un presedinte care ignora preferinta majoritatii alegatorilor?
      • +43 (69 voturi)    
        Prietene... (Marţi, 2 august 2011, 21:32)

        AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui Eusebius

        Majoritatea l`a ales presedinte !!
        Majoritatea a ales parlament unicameral, dar USL se opune implementarii dorintei exprimate de majoritatea alegatorilor....

        Tu pe ce lume traiesti ??
        • -15 (25 voturi)    
          ai dreptate (Marţi, 2 august 2011, 22:40)

          nickinexistent [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

          l-a ales... la trecut! bye
          • +10 (12 voturi)    
            Dar acel trecut (Miercuri, 3 august 2011, 9:35)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui nickinexistent

            Dureaza cinci ANI dupa stiinta mea< nu stiu tu ce stii>
      • +1 (13 voturi)    
        Rumega (Marţi, 2 august 2011, 21:59)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Eusebius

        dar poate mesteci ...
      • +13 (23 voturi)    
        Trantorii nu sunt majoritari in Romania. (Marţi, 2 august 2011, 22:26)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Eusebius

        Si daca ar fi asa,asta nu le-ar conveni nici lor.Sunteti mai vocali,da,dar e mai bun cel care tace si face.Vom ajunge si in 2012 si va vom vedea.Cred ca este mai sanatos pentru cei ca tine sa nu va puneti prea mari sperante,pentru a nu avea nici deziluzii prea mari.Ponta pare a pricepe ca nu-i de glumit cu criza economica mondiala si ca putem sa spunem ,multumesc ca nu murim de foame.Sunt putine sperante ca vre-un partid politic sa reuseasca sa asigure mai mult decat acum.Romania ,va fi pe muche de cutit,in privinta pensiilor si salariilor bugetarilor,cel putin 5 ani de acum incolo.Nu spun asta cu incantare,nu ma bucur,sunt numai rational.De aceia nu-i suport pe cei care cred ca vor veni niste haiduci la conducerea Romaniei,care le vor umple lor buzunarele.
        • -2 (10 voturi)    
          . (Miercuri, 3 august 2011, 1:08)

          Eusebius [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          Nu imi pun speranta in nicio tabara si regret sa vad ca nu poti comenta aici fara sa starnesti reactii inversunate. Tot ce am vrut sa evidentiez este ca, in opinia mea (and I stress this), a nu recunoaste o majoritate evidenta este o ambitie stupida indiferent in numele carui ideal presupus este tinuta.
          • +9 (13 voturi)    
            Majoritate? (Miercuri, 3 august 2011, 9:17)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Eusebius

            NIci nu va mai pot cataloga deja. Bine ca stati toata ziua cu ochii in TV. Ce majoritate mai? Aia care credeti ca sunteti voi? Pai daca nu munciti normal ca puteti sta toata ziua pe la televiziuni sa strigati Jos Basescu!

            Majoritatea e importanta NUMAI la alegeri. Baga bine in cap chestia asta si apoi mai comenteaza!
            • 0 (6 voturi)    
              Vezi ca dai in penibil (Miercuri, 3 august 2011, 10:34)

              Marius [anonim] i-a raspuns lui nano2k

              Subiectul in articolul asta nu e de sondaje, e despre ce se va intampla daca USL ia alegerile cu 50+1. E chestie concreta nu sondaje.

              Omul a comentat, si f bine a spus, ca daca va fi asa, adica USL sa ia mai mult de jumate la alegeri ( deci nu sondaje) e penibil ca Base sa ignore asa ceva. E simplu.. Cu atat mai mult cu cat alianta e formata inainte de alegeri, deci lumea stie care is "taberele"...
              • +1 (5 voturi)    
                Aha (Miercuri, 3 august 2011, 11:07)

                nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Marius

                Aha, adica omul comenteaza aiurea, pentru ce ar putea sa fie, nu? Asa putem comenta aiurea pt orice.

                Ce-ar fi sa ne concentram pe prezent? Adica pe faptul ca cei de la putere au fost votati de majoritate si ca trebuie IMPREUNA sa facem lucrurile sa fie mai bune.
                • -1 (5 voturi)    
                  trasmitye-i asta lu base (Miercuri, 3 august 2011, 11:53)

                  justin [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

                  El a comentat cu ce ar putea sa fie :

                  Presedintele Traian Basescu a declarat marti ca alianta PSD-PNL are "o mare problema" in obtinerea postului de prim ministru, chiar daca va castiga peste 50% la viitoarele alegeri legislative, deoarece Constitutia un mentioneaza nimic despre o coalitie, ci despre un partid.
      • +10 (14 voturi)    
        Dar respecta Constitutia... (Marţi, 2 august 2011, 22:45)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Eusebius

        ...eu am votat impotriva acestei Constitutii...dar ai ocazia sa o schimbi contra a doi ani ai lui Base, de mandat...ha,ha,ha...nu vrei, nu ???
      • +18 (26 voturi)    
        Ce ziceai ? (Marţi, 2 august 2011, 23:20)

        Balthazar [anonim] i-a raspuns lui Eusebius

        Ce legitimitate are un preşedinte care respectă Constituţia ? Răspuns: TOATĂ LEGITIMITATEA !
        • -3 (7 voturi)    
          Conu Basescu fata cu Constitutia (Miercuri, 3 august 2011, 6:40)

          LEC [anonim] i-a raspuns lui Balthazar

          Este bine ca dl Basescu invoca respectarea Constitutiei.
          Problema , in opinia noastra , este ca o face
          sporadic si selectiv ;
          De ce nu invoca Constitutia in cazul UDMR ,
          care desi nu este partid politic inregistrat legal
          nu a blocat intrarea in Parlament?
          De ce permite altora si utilizeaza si dansul sintagma de "sef al statului",,?
      • +3 (5 voturi)    
        Gogu (Miercuri, 3 august 2011, 14:41)

        miki [anonim] i-a raspuns lui Eusebius

        Care majotitate este mai mare:5 milioane alegatorii lui Basescu sau 3 milioane alegatori USL,daca or fii?
    • -26 (38 voturi)    
      pana sa iasa la atac (Marţi, 2 august 2011, 21:23)

      smen [anonim] i-a raspuns lui cipri_

      il suspenda astia,ehehehehhe
      • +14 (20 voturi)    
        cine pe cine suspenda? (Marţi, 2 august 2011, 22:38)

        Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui smen

        tu nu pricepi un lucru: Base a castigat toate alegerile la care a participat, din care 3 pt. presedinte (una a fost la referendum), va ramane in istorie ca primul prsedinte al Romaniei care i-a iubit pe romani si care a fost si este iubit de romani si tu-mi spui ca-l suspenda????? Cine ma????
        Ghinionul romanilor este ca mai exista unii ca tine care cred in vuvuzele, dar avem si noroc cu Base ca nu-i baga in seama!
        • -6 (10 voturi)    
          Uite eu imi dau votul sa il suspend (Miercuri, 3 august 2011, 10:36)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui Tase Rotta

          Desi la prima incercare am votat impotriva suspendarii, dar daca acum nu respecta votul populatiei ( indiferent daca imi place mie sau nu) il suspend, pt ca e un rerapaj clar de la democratie.

          Poti sa imi dai cate minusuri vrei..
      • +6 (12 voturi)    
        Daca il "suspenda"... (Marţi, 2 august 2011, 22:48)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui smen

        ...pe Felix ce afurat ICA...ha,ha,ha....s-a fini la comedie....speri mata...dar speri degeaba...
      • +4 (8 voturi)    
        Ehe! (Miercuri, 3 august 2011, 0:33)

        inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui smen

        Vise taica, vise!
    • +21 (27 voturi)    
      PSDL (Marţi, 2 august 2011, 21:39)

      cipri_ [utilizator] i-a raspuns lui cipri_

      Ia determinat pe psd si pnl si pc sa faca o alianta, si dupa ce-au facut saracii aceste sacrificii de imagine, acum se spune base: sorry baieti, dar alianta nu-i suficient, daca vreti fuzionati :-)).
      Ce fain ar fi sa vedem un PSDL :-))
    • -13 (21 voturi)    
      Penibil baselu (Marţi, 2 august 2011, 23:09)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui cipri_

      Sa zicem ca iau astia 50 plus 1 la alegeri. UDMR 7 PDL undeva la 35. Ce face Baselu, nu da premier de la alianta castigatoare ale alegerilor, dar o sa numeasca un premier al unei noi aliante PSD PDL ca in 2009 parca pe care nu a votato nimeni, nici psd istii si nici pdl.

      Pana la urma pt ce sunt alegeri in tara asta. Daca oamenii se prezinta cu o alianta intinate de alegeri si cu un program comun si poporul ii alege (buni rai nu conteaza, is alegeri pana la urma). Cine e Baselu sa impuna iar o alianta nenaturala asa cum a fost in 2009 cand atat votantii pdl si psd sau simtit tradati
    • +5 (7 voturi)    
      da si inca odata da! (Miercuri, 3 august 2011, 9:31)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui cipri_

      DA bine le face !
  • -39 (55 voturi)    
    e praf (Marţi, 2 august 2011, 21:00)

    dan D [anonim]

    De ce vorbeste el de Constitutie cand el o calca in picioare tot timpul...Un presedinte-infractor care a coborat limbajul politic foarte jos...la nivel de smenar de cartier...dar la o tara praf..ce mai conteaza un presedinte praf....
    • +51 (59 voturi)    
      As aprecia... (Marţi, 2 august 2011, 21:12)

      kiki [anonim] i-a raspuns lui dan D

      ...daca ai putea sa spui exact, ce articol si ce paragraf din constitutie a incalcat. Da-ne cateva exemple concrete: a incalcat articolul cutare facand una sau alta.
      • +3 (5 voturi)    
        what? (Marţi, 2 august 2011, 22:20)

        ano1 [utilizator] i-a raspuns lui kiki

        care na..a ti-a dat minus?
      • -8 (14 voturi)    
        L-a numit pe unu la Curtea Const. de doua ori (Miercuri, 3 august 2011, 0:01)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui kiki

        In Constitutie scrie ca e voie un singur mandat...dar Basescu l-a numit pe varul lui Lazaroiu inca un mandat de judecator constitutional.
    • +3 (9 voturi)    
      de ce ? (Marţi, 2 august 2011, 22:41)

      nickinexistent [utilizator] i-a raspuns lui dan D

      atatea voturi negative ? toata lumea e multumita ?
  • -16 (28 voturi)    
    none (Marţi, 2 august 2011, 21:05)

    seba [anonim]

    Pana sa vezi tu suspendare o sa vedem cu tontzii o gramada de stenograme. Asa...ca sa vi se fleshcaiasca suspendarea! Bai, voi chiar credeti ca va bateti doar cu Basescu? Voi nici acum nu v-ati prins ca Romanica e judet american?
  • -35 (51 voturi)    
    Basescu = Ceausescu (Marţi, 2 august 2011, 21:07)

    adrian [anonim]

    Tov Base se pricepe la toate: industrie , agricultura, sanatate,invatamant s.a.m.d.
    Sprijina ministri incompetenti ca Igas, Funeriu si altii.

    M-am saturat de Base e peste tot si in toate domeniile la fel ca Ceausescu. A distrus economia,sanatatea , invatamantul, politia si toate politica externa(de ex: relatiile cu franta si rusia sunt varza)
    Dute Base in exil si cheltuieti banii obtinuti din vanzari anterioare( flota, terenuri din capitala, blugi, tigari si zgarci)
    • +14 (18 voturi)    
      si eu (Marţi, 2 august 2011, 22:49)

      uzu [anonim] i-a raspuns lui adrian

      eu m-am saturat de "destepti" ca si tine. vezi ca se scrie "du-te" nu "dute".
      am un singur regret vis-a-vis de politica romaneasca: faptul ca Base nu mai poate fi presedinte inca 5 ani ...
      • -3 (11 voturi)    
        Regrete... (Miercuri, 3 august 2011, 0:29)

        worker [anonim] i-a raspuns lui uzu

        Te-ai gindit vreodata de ce in tarile democratice mandatele unu presedinte sunt limitate? Asta apropos de cit democratie iti vibreaza in cuvinte...
    • +16 (20 voturi)    
      pai... (Marţi, 2 august 2011, 23:16)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Pai daca scrii "cheltuieti" nu e nici o mirare ca-l consideri pe Funeriu incompetent.
    • +8 (10 voturi)    
      Cine vorbeste! (Miercuri, 3 august 2011, 0:26)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      @adrian

      "Dute" la scoala, frate...
    • +11 (13 voturi)    
      Baiete, esti mare! (Miercuri, 3 august 2011, 0:40)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      Sa vii maine sa-ti facem legitimatie de baiat destept si instruit, ai luat BAC-ul "ca CARNETUL", la Pitesti!
  • -26 (46 voturi)    
    asta-i plecat de-acasa... (Marţi, 2 august 2011, 21:18)

    bango [anonim]

    poa' sa ia usl 100% ca el tot pe boc il va numi premier. o tara intreaga ii spune ca e beat si sa se care acasa (sau, ma rog, pe mare) dar el, nu si nu, batman, batman...
    • +14 (20 voturi)    
      As vrea sa stiu (Marţi, 2 august 2011, 22:54)

      kiki [anonim] i-a raspuns lui bango

      ... la ce tara intreaga faci referire? si cum ai reusit sa-ti dai seama ca e o tara intreaga? i-ai numarat pe toti?
  • -21 (39 voturi)    
    Asta o cauta cu lumanarea ! (Marţi, 2 august 2011, 21:22)

    hgghgff [anonim]

    Se vede ca nu scapam de el cu vorba buna sau cu alegerile castigate de opozitie.
  • -26 (38 voturi)    
    pai cine (Marţi, 2 august 2011, 21:22)

    smen [anonim]

    il mai intreaba ceva pe Base dupa ce va lua USL 51 de procente,daca nu va dori batranul mariner sa puna premier de la USL,va fi suspendat si cu asta basta
    • +36 (46 voturi)    
      Corect... (Marţi, 2 august 2011, 21:25)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui smen

      Dar mai trebuie trecut si pe la Curtea Constitutionala si pe la referendum.. Mai sunt niste etape, nu te grabi ca vaca la pascut. Pe ce baza il suspenda? Ca respecta Constitutia?

      Hai s-o vedem si pe-asta...
      • -6 (14 voturi)    
        Foarte corect... (Marţi, 2 august 2011, 22:19)

        Un careva [anonim] i-a raspuns lui Alius

        Prietene, se vede faptul ca nu poti gandi prea departe. Senatul, daca va fi dominat de USL va avea un presedinte din partea acestora. Dupa aceea, Basescu va fi suspendat de parlament iar pana la organizarea referendumului rolul de presedinte va fi jucat de presedintele Senatului - bingo, cel pus de USL. Rolul Curtii Constitutionale este doar consultativ deocamdata. Astfel presedintele Senatului va putea desemna un premier de la USL care sa si treaca rapid prin parlament. Apoi rezultatul referendumului chiar nu mai conteaza pentru acest subiect. Sper ca ai inteles, daca nu, gaseste pe cineva sa-ti faca o schita.
        • +1 (3 voturi)    
          Plin de propaganda pe aici (Miercuri, 3 august 2011, 10:41)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui Un careva

          Alius mai spus spune ca e greu si ia plusuri pt ca de fapt sugereaza ca se tergiverseaza situatia, tu ii demonstrezi ca e usor, si iti iei minusuri. Cat de penibil sunt uniii pe aici, gen antena 3.

          Numai ca astia de pe aici se dau intelectualii, un ca pupancuristii de pe la antena 3 :-)))

          Baietii daca vrei sa pareti intelectuali si destepti, manipulati mai cu stil sa nu se prinda tot prostul
    • +15 (19 voturi)    
      51 de procente... (Marţi, 2 august 2011, 22:51)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui smen

      ...nici macar la raliu...ha,ha,ha....pana si Conu" dinu Paturiciu s-a convins ca mai bine cu desteptu' la pierdere-Basescu- decat cu prostu' la castig- Crinolina...ha ,ha,ha,ha (ma doare degetul de cati "ha" ar trebui sa scriu...)
  • -17 (23 voturi)    
    divide et impera (Marţi, 2 august 2011, 21:23)

    dr@gos [anonim]

    eu as vedea aceasta pozitionare a presedintelui ca pe un prim semn ca lucrurile nu sunt tocmai roz pentru pdl. sincer nu-l vad pe base oferind din nou mandatul de prim ministru unui bok care are in spate un partid de sub 10%. retorica trecuta a presedintelui este aceea ca oricum a desemnat pm de la partidul cel mai bine pozitionat. desigur ca va uita 'amanuntul' la urmatoarele alegeri.... tentativa de apropiere de pnl este un joc previzibil care pe mine nu ma convinge. nu e o iesire la atac asa cum spune cipri_
    • +3 (5 voturi)    
      divide et impera (Marţi, 2 august 2011, 21:36)

      florin [anonim] i-a raspuns lui dr@gos

      Banii vorbesc nene Iancule !
      Bravos natiune!Halal auditoriu !
    • +7 (11 voturi)    
      dar cine a zis ca trebuie sa fie de la PDL (Marţi, 2 august 2011, 22:04)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui dr@gos

      El poate numi pe cineva din afara spectrului politic. Si chiar cred ca asa va face.
    • -7 (11 voturi)    
      Are o mica problema ... (Marţi, 2 august 2011, 22:08)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui dr@gos

      ... atat timp cat e Boc prim ministru, PD-ul in guvern si el presedinte nu are nici o sansa sa rupa USL-ul. Asta cred ca il face sa turbeze zi de zi. Are impresia ca liberalii vor mai pune o data botul la vrajeala lui. E normal sa preferi o alianta cu cineva cu care nu ai prea multe in comun pe baza de respect reciproc si cuvant dat, o alianta principiala decat sa intri in alianta cu un comunist vopsit "de dreapta" care are din secunda urmatoare incheierii aliantei singurul scop sa te termine (cum a vrut sa termine PNL-ul prin Stolojan imediat dupa 2004).
    • +16 (20 voturi)    
      e mult mai simplu (Marţi, 2 august 2011, 23:21)

      mosh [anonim] i-a raspuns lui dr@gos

      Base are toate cartile in mina. Daca pdl va creste suficient, si-ti garantez ca va creste, va desemna PM din pdl, urmind ca majoritatea sa fie obtinuta prin metode specifice. Daca pdl nu va creste suficient, atunci va nominaliza un PM ce nu poate fi refuzat de nimeni fara riscul de a se umple de ridicol(gen Isarescu), iar majoritatea va veni singura. In orice situatie pdl si actuala coalitie au toate avantajele posibile. Procentele iluzorii ale slinosilor pot sa si le atirne in cui si sa povesteasca nepotilor. In orice situatie, avantajul este de partea Romaniei. Aferim!
      • -7 (13 voturi)    
        Tu niti ndai seama ... (Miercuri, 3 august 2011, 0:26)

        worker [anonim] i-a raspuns lui mosh

        ... cit de antidemocratic vorbesti? " in orice situatie PDL are toate avantajele posibile...". Adica nu are importanta cine cistiga puterea legisltiva caci tot cei care vor pierde vor face guvernul pentru ca asa decide puterea prezidentiala?!! De ce l-ati mai omorit pe Ceausescu atunci daca separarea puterilor in stat nu va spune nimic?! Eu zic ca si puterea judecatoreasca sa fie numita tot de cea prezidentiala. Sa stim o treaba...
        • +4 (6 voturi)    
          O, ce frumos ar fi... (Miercuri, 3 august 2011, 2:32)

          sln [utilizator] i-a raspuns lui worker

          la asa mindretze de putere judecatoreasca!...
        • +6 (6 voturi)    
          ? (Miercuri, 3 august 2011, 8:00)

          SS [anonim] i-a raspuns lui worker

          Ce vrei sa zici cu "l-ati omorat pe Ceausescu"? Din ce-mi amintesc eu, l-a impuscat Iliescu si gasca lui (ca asa se omoara comunistii intre ei), pe noi nu ne-a intrebat nimeni cand l-au impuscat in ziua de Craciun. Poate de atunci purtam blestemul crimei.
      • +1 (1 vot)    
        de acord, dar... (Miercuri, 3 august 2011, 11:12)

        dr@gos [anonim] i-a raspuns lui mosh

        ce te faci daca cel nominalizat va strange o coalitie de partide care nu va fi pe placul presedintelui. e un risc pe care nu stiu daca si l-ar asuma. e, poate, unul din motivele perenitatii lui bok. desigur, nu contest ca scenariul propus de tine nu e viabil
  • -12 (16 voturi)    
    nu va mai bateti capul... (Marţi, 2 august 2011, 21:49)

    mihai [anonim]

    ...cu basescu. vorbeste din sticla.
  • -13 (17 voturi)    
    J.O. (Marţi, 2 august 2011, 21:52)

    Maimutza Botoasa [anonim]

    Sper sa fie suspendat si demis. Nu e presedinte, e sef de clan. Huuooo!
  • -13 (17 voturi)    
    mi se pare mie... (Marţi, 2 august 2011, 21:58)

    DanHorea1307693823041 [anonim]

    ...sau acest domn insista sa ne impinga spre un razboi civil? in folosul cui? apropo, ce sens are, in acest caz, acuzatia de inalta tradare?
  • +13 (15 voturi)    
    eu as vedea sarjele Presedintelui (Marţi, 2 august 2011, 22:03)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    si m-as ingrijora daca as fi USL.

    La fiecare sarja de pana acum Basescu a iesit net invingator.
    Mai pe intelesul tau : lucrurile au inceput sa urneasca si opozitia sa se inmoaie.
  • -8 (14 voturi)    
    Dictachiorul nu da 2 bani pe vot sau pe democratie (Marţi, 2 august 2011, 22:15)

    Gigi66 [anonim]

    Pe zi ce trece, betivul dictachior isi da tot mai mult arama pe fata. Arata ca il doare fix in basca de democratie, de alegeri, tot ce conteaza e sa se agate cu dintii de putere, impreuna cu clica lui de blonde, pitici, marionete si lipitori portocalii.
    Pe asta nu-l putem scoate de la putere decat ca pe un sobolan, Ceausescu a fost mic copil pe langa paranoicul asta care a pierdut orice urma de simt al realitatii si de bun simt elementar.
    • +5 (5 voturi)    
      garantul respectarii constitutiei (Miercuri, 3 august 2011, 11:15)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui Gigi66

      @VoineaGabriel1311576469436: Citeste articolul 103 din Constitutie aliniatul 1. Pe urma poti vorbi despre democratie si constitutie.
  • -7 (15 voturi)    
    Am obosit (Marţi, 2 august 2011, 22:18)

    worker [anonim]

    Am obosit sa-l mai vad pe actualul presedinte al Romaniei cum inlocuieste bunult simt cu golaneala. Declaratia asta se pune la coada cu altele de acelasi fel. Bunul simt, buna credinta, gentlement's agreement... sunt niste notiuni asa strine presedintelui nostru!
    Nu draga domnule presedinte. Dumneata vei propune un om si alianta cistigatoare il va respinge. Apoi il vei propune din nou si alianta il va respinge. Apoi il vei propune din nou si alianta il va respinge. Totul numai pentru ca dumneata nu dai doi bani pe ce inseamna corectitudine, fair play, democratie. Am obosit domnule Basescu. Si, in afara de mica mistocareala si golaneala politica nu am vazut altceva de la dumneata.
    • -2 (4 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 3 august 2011, 14:16)

      fgufdfgug [anonim] i-a raspuns lui worker

      Si eu cred la fel.
    • +2 (2 voturi)    
      mda... (Miercuri, 3 august 2011, 16:47)

      Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui worker

      pacat ca nu esti obosit de munca....dar ma rog, banuiesc ca atata poti :)
  • -7 (15 voturi)    
    Commander Base (Marţi, 2 august 2011, 22:29)

    incomod [anonim]

    ...aka Master of Disaster se pregateste de lupta si trimite avertismente :) Mdeh, perspectiva unor gratii la orizont te face sa treci peste orice bun simt si orice constitutie...
  • -7 (13 voturi)    
    Pe bune? (Marţi, 2 august 2011, 22:37)

    aura [anonim]

    Sa vedem ce vor zice tarile democratice despre un presedinte al unei tari UE care nu respecta votul popular. Pina si dictaturile simuleaza alegeri pe care le cistiga.
  • +12 (18 voturi)    
    Hahahahaha (Marţi, 2 august 2011, 22:47)

    K.Samuel [utilizator]

    Nu ma pot opri din ras. Si cat de siguri erau Lolek si Bolek ca o sa fie totul cum vor ei. Deja isi drschideau sticlele dr sampanie:)) Is foarte curios cu ce declaratii o sa iasa maine la rampa:)
    Hai ca-i tare Basescu. Ma rog, eu oricum nu cred ca pacalicii din USL o sa ia 50 1... N-au cu cine
    • -4 (6 voturi)    
      cu cine? (Miercuri, 3 august 2011, 9:07)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui K.Samuel

      cu aia care ii voteaza.. si dupa o sa scrii pe aici de pacaliciul de Basescu.. ca asa sunt unii.. cu puterea mereu...
  • +10 (20 voturi)    
    Potopul (Marţi, 2 august 2011, 22:48)

    Serje [utilizator]

    Base spune niste lucruri adevarate, clare.
    Ne ia dracu daca vin iar la conducere PSD-PNL. Ajungem in cloaca cu Grecia, Portugalia, Italia si nu ne va ajuta nimeni.
    • -3 (9 voturi)    
      E o gluma ? (Miercuri, 3 august 2011, 2:34)

      nocturn [anonim] i-a raspuns lui Serje

      Esti foarte ironic si nu ma prind ? Riscam sa ajungem intr-o cloaca cu Grecia , Portugalia sau Spania - - tarile in care romanii pleaca cu milioanele la munca, tarile in care romanii viseaza sa traiasca ? Marturisesc ca asemenea prostie nu am mai auzit pana acum , cat de fanatic poti fii ca sa spui o asemenea duda ?
    • -3 (5 voturi)    
      Esti orbit de aburii portocalii omule ! (Miercuri, 3 august 2011, 14:19)

      gghhjjh [anonim] i-a raspuns lui Serje

      Eu chiar as vrea sa fim ca Grecia, Portugalia sau Spania dar are grija basescu sa nu ajungem la bunastarea lor. Cati Italieni, portughezi, greci sau spanioli cauta de lucru la noi in tara ?
  • +13 (19 voturi)    
    hihihi si hahaha (Marţi, 2 august 2011, 22:49)

    Reader [anonim]

    aiuritii astia de politicieni inca nu si-au dat seama ca politica e un joc de strategie (pe langa alte nume pe care le are).
    ce a facut base acum se apropie de KO. le-a spus clar ca daca ei castiga premierul tot el il desemneaza. bun, ce urmeaza? pai:
    1) usl accepta modificarea constitutiei si automat terminarea mandatului lu' base in 2012
    2) psd-ul va rupe legatura cu pnl si-i va calca in picioare in speranta ca vor obtine peste 51%
    3) pnl rupe alianta cu psd si se aseaza in genunchi, cu batista la gura, in fata pdl-ului sa intre la guvernare
    • -3 (5 voturi)    
      majoritatea decide? (Miercuri, 3 august 2011, 13:14)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Reader

      Aveam sentimentul ca Romania se vrea democratie si ca intr-o democratie majoritatea decide.
      O fi basescu strateg innascut, o fi jucator, i-o fi placand si boxul, dar in povestea asta nu poate fi sustinut de cei care pretuiesc ideea de democratie.
      Prefer 4 ani de guvernare dezastruoasa a USL unui inceput de dictatura.
      Daca basescu chiar isi duce la capat ideea, inseamna ca toate acuzele la adresa lui sunt valide. Inseamna ca isi bate joc de fondul Constitutiei pe care se presupune ca o apara.
  • +10 (16 voturi)    
    Yes, Sir ! (Marţi, 2 august 2011, 22:59)

    John M. [anonim]

    Sa-l vedem acum pe micul avocat fara procese cum se da de ceasul mortii ca el stie ca the Prez are Constitutia (schioapa cum e ea) de parte lui !
    Ha ha ha...Che Guevarra a mai luat o directa de dreapta in figura...
  • +4 (12 voturi)    
    Nu stiu daca Basescu are dreptate ... (Miercuri, 3 august 2011, 0:42)

    Andradda [utilizator]

    ...cand se refera la 51% -. coalitie.

    Dar, din moment ce ideea a fost deja pusa pe tapet, n-ar fi normal ca, insusi presedintele sau chiar USL sa ceara deja CCR sa clarifice aceasta problema?
    De ce sa asteptam alegerile si, apoi, daca se va ajunge exact la aceasta situatia sa inceapa un razboi politic care sa ne lase fara premier luni de zile si sa ne facem iar de ras in lumea intreaga?

    Problema a fost deja pusa pe tapet.
    CCR ar trebui deja sa o clarifice si sa dea un verdict in asa fel incat in momentul alegerilor sa se stie clar care vor fi procedurile, drepturile si obligatiile Presedintelui in acel moment?
    CCR ar trebui sa le spuna deja de-acum:
    Oameni buni..Basescu are dreptate.
    Sau CCR sa decida ca indiferent ca e vb de o coalitie, daca USL va avea 51%, Basescu va fi obligat sa numeasca un premier USL.

    Dar se pare ca nimeni nu doreste sa puna lucrurile la punct, din timp.
    E neaparat nevoie de circul cu care ne-am obisnuit de 20 de ani de zile, la fiecare alegeri!
    • +8 (12 voturi)    
      Gresesti, (Miercuri, 3 august 2011, 2:44)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      CCR n-are pe ce sa se pronunte. Daca e un articol clar prin Constitutie, chiar asta este. Se vorbeste fara dubiu despre un PARTID. O alianta nu este un partid... cam asa cum iarna nu-i ca vara.
      Si, daca mai e nevoie de vreo dovada in privinta claritatii articolului cu pricina, asta va veni prin simplul fapt ca nici amarastenii astia de-si zic opozitie nu-l vor pune in discutie la CCR. Nu de alta, dar chiar si pentru ei exista o limita (destul de larga, e drept) a nivelului de maro in care te poti baga.
      • -7 (9 voturi)    
        Tu gresesti, incercand sa manipulezi. (Miercuri, 3 august 2011, 9:52)

        Gigi66 [anonim] i-a raspuns lui sln

        Tu gresesti flagrant si incerci sa justifici ideea dictatoriala a betivului insetst de putere ca poate pune premier pe cine vrea muschiul lui, indiferent de rezultatul alegerilor.
        In legea partidelor politice sse spune clar ca o alianta politica inscrisa la tribunal are acelasi statut cu partidele in alegeri.
        De fapt, chiar Basinescu a afirmat asta in 2004, cand a pus premier de la alianta DA, si nu de la PSD, care era partidul cu cele mai multe voturi.
  • -5 (11 voturi)    
    Imatura (Miercuri, 3 august 2011, 1:04)

    Danu [anonim]

    E bine ca cel putin nu vede Base de parul din ochi!!
    Daca Ponta este imatur atunci ce cauta analfabeta de EBA in Parlamentul European oameni bune?
    Rad si curcile cand vorbeste odrasla prezidentiala si el ajunge sa ne vorbeasca noua de moralitate?!!
    • +5 (7 voturi)    
      alegeri (Miercuri, 3 august 2011, 11:21)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui Danu

      Eba a fost votata de un numar de oameni.
      Eu nu am votat-o si nu cred ca as vota-o vreodata, dar respect votul lor (asa cum respect si votul celor ce au votat Vadim,Becali sau Severin) . Nu cred ca rade cineva de Eba asa cum rade de Severin de exemplu.
  • -5 (9 voturi)    
    daca se va ajunge la referendum (Miercuri, 3 august 2011, 1:43)

    smen [anonim]

    pentru suspendarea lui Basescu basistilor voi chiar credeti ca lumea il vamentine la p-resedintie,ahahahahahahahhahaha,delirium tremens,sa fi multumit base ca nu il ia lumea la bataie dupa ce il va suspenda,cred ca va trebuii sa fuga din tara
  • +4 (8 voturi)    
    Sugestie pt. struto-camila USL (Miercuri, 3 august 2011, 1:59)

    valahul sincer [anonim]

    Ar putea sa se faca partid si asa constitutia este de partea lor ;))
  • -4 (8 voturi)    
    din fundul paharului de wisiki (Miercuri, 3 august 2011, 3:53)

    evoque [utilizator]

    Bravo baselu' stiam ca nu voi fi deamagit.
    Cum naiba de taricelu a fost bun la vremea lui?
    Doua lucruri insa se pot intelege, baselu' nu renunta la un an din mandat ca sa mai stoarca cat poate si constientizeaza ca pdl-u e pe teava.
    In contextul in care culoarea portocalie este perimata cu tot cu smecheria votului prin corespondenta iar cea rosie e palida iar cea albastra este "albastra", baselu' are o singura varianta: Dictatura.
    Degeaba se chinuie pdl-isti sa anunte ca va fi bine ca marinaru le taie macaroana, degeaba urla antenele (ca vantu se schimba dar naravu ramane) pentru marinel ramane o singura solutie: Dictatura.
    Urmarirti cuum se formeaa un guvern din fostii consilierii ai presedintelui iar atunci cand va veni momentul Adio portocaliu Adio Rosu Adio albastru.
  • -5 (9 voturi)    
    constitutia (Miercuri, 3 august 2011, 8:34)

    Sebastian [anonim]

    Pai si cumva pdl-ul o fi castigat alegerile cu 51%, si nu stim noi?! Nu tot o alianta e la guvernare? Si aia, facuta la misto. Eu totusi nu inteleg, domnule presedinte si stimati langai la pdl-ul milenar, aveti ceva cu noi? Va stam in gat? V-am gresit cu ceva, noi poporul roman? De ce va comportati de parca am fi dusmani?! Oricum, guvernare mai proasta ca a voastra nu am mai vazut pana acum!
  • -6 (10 voturi)    
    Disperarea unui presedinte in faliment! (Miercuri, 3 august 2011, 9:02)

    catalin_mattei [utilizator]

    traian basescu vorbeste ca un om disperat.. un om care vede ca orice miscare ar incerca alaturi de pdl sortii nu ii sunt favorabil... si atunci ce face?.. ataca in valuri improscand cu venin in toate partile. traian basescu este un terorism pt dictatura... invatat sa fie capitan in regimul comunist pe care l-a servit cu constiinciozitate ( ra randul sau regimul ceausist l-a rasplatit cu un post foarte bun in occident), traian basescu uita ca si presedinte jucator de esti o faci in limita jocurilor democratice. ma intreb ce a produs traian basescu in politica in cei 20 de ani de cand este acolo.. multe conflicte.. traian basescu este omul care a avut cele mai multe conflicte... este cel ce a ingropat sperantele celor ce votasera in 1996 schimbarea.. din motive de egocentrism feroce a trantit guvernarile acelor vremuri. in plus t basescu si mai ales familia sa a castigat mult dpdv material.. nepotismul sau este egal cu cel al familiei ceausescu.. nicu ceausescu a fost prim secretar la sibiu si eba este europarlamentar avand in comun ca sunt copiii obraznici ai tatalui. basescu stie insa foarte bine ca daca nesocoteste rezultatele votului din 2012 va avea soarta oricarui dictator. nu cred ca populatia care il mai crediteaza in proportie mai mica de 1/8 din total ii va mai suporta ifosele de politician frustrat. basescu s-a dovedit un blestem mai mare decat ion iliescu... daca fostul presedinte mai poate inca sa scoata capul in lume, traian basescu va fi in situatia in care se va ascunde de toti si de toate caci in urma sa va lasa doar rau si rau va primi.. nimic nu este mai rau decat senzatia omului care cade de foarte sus.. singuratatea va fi cea mai grea carcera pt tot ceea ce face rau acest presedinte bolnav de putere...
  • -5 (11 voturi)    
    Zice unu ... (Miercuri, 3 august 2011, 9:10)

    mr hyde [anonim]

    Zice unu mai sus ca daca guvernul nu lua masurile de reduceri ajungeam intr - o " cloaca " cu Grecia , Spania, Portugalia...Inca o data spun , Guvernul si Base au saracit populatia la maximum prin reduceri si mai ales prin SLABA PERFORMANTA ECONOMICA . Romania este cea mai saraca tara din Uniune si cu nivelul de trai cel mai scazut si unul dintre noi poate spune ca tarile mai sus mentionate sunt o " cloaca " ? Culmea este ca acolo milioane de romani muncesc sau calatoresc ajutand in felul acesta la redresarea lor dar acolo populatia nu sufera ci isi scade un pic nivelul de trai in timp ce la noi mizeria este acuta...
    • -5 (5 voturi)    
      e greu sa inteleaga bolovanu.. (Miercuri, 3 august 2011, 9:37)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mr hyde

      pai este greu pt bolovanii portocalii sa priceapa ca falimentand prin politici tampe mediul privat au scazut veniturile din taxe si impozite lucru ce a dus la cresterea deficitelor.. ei au o placa pe care le-o pune Basescu si mai departe de aceasta nu merg caci nu au voie... unul dintre ei nu au realizat o minima cercetare asupra modului in care au evoluat deficitele.. sa mai ne intrebam daca au facut si interpretari?.. ce vrei?.. astia sunt portocalii.. o adunare de sclavi pt marele sef care insa o duc bine exact in domeniile alea pe care le-au capusat ( administratii locale si centrale, firme de stat)... sprijinitorii PDL-ului pe acolo se mai gasesc plus in firmele ce isi fac bani tot pe spatele statului.. dincolo gasesti o lume care fierbe.. si cand va da aceasta lume in clocot va fi greu pt portocala..
  • +5 (5 voturi)    
    Confuzie totala in plitica romaneasca ! (Miercuri, 3 august 2011, 9:28)

    cetatean [anonim]

    Alianta DA nu a fost desfacuta la tribunal iar USL nu a fost inregistrat ! Ei ,atunci cum stam si in ce situatie ?
  • -2 (4 voturi)    
    Nedemocratic (Miercuri, 3 august 2011, 10:11)

    cris [anonim]

    Daca o coalitie inscrisa la tribunal castiga peste 50% din voturi si nu da primul ministru atunci este nedemocratic.
    Inteleg teama de PSD de care Base profita ca sa ne manipuleze pe toti si sa acceptam toate lucrurile greu de digerat. Dar nu trebuie incurajat sa faca demersuri nedemocratice. Si asa are enorm de multa putere si nu a pierdut niciodata alegerile. As vrea sa il vad si pe el pierzand alegerile. Nu stiu de ce, am senzatia vaga ca nu va accepta niciodata asa ceva.
  • -5 (5 voturi)    
    articolul 103 (Miercuri, 3 august 2011, 10:19)

    bogdan [anonim]

    basescu vorbind despre constitutia romaniei! sublim! niciun subiect de presa nu poate rivaliza cu un astfel de moment. acest comunist activ ( s-a chinuit tismaneanu sa-l cureteeeeeee,mama-mama) este de-o ipocrizie fara marigini. iti trebuie staif sa minti la fel cum o facea el, adica credibil. el,neatarnatul, sustinatorul si "atotstivuitorul" constitutiei, el, face trimitere la constitutie?? voiculescu si iliescu nu ma intereseaza, nu ei conduc romania de "freo" 7 ani asa! chiar nu intelege nimeni asta???????????
  • -3 (5 voturi)    
    Lamuriri (Miercuri, 3 august 2011, 10:26)

    Sunu [anonim]

    Alianta DA a fost facuta intre PD(care nu mai exista)nu intre PDL si PNL..asa ca nu mai exista nici alianta DA...
    Dupa alegerea parlamentului si constituirea lui in termen de 60 de zile pot sau nu sa-si impuna un prim ministru..guvern....timp destul sa modifice legea cu suspendarea presedintelui.. si cu suspendarea lui..asa ca basescu poate sa suga pixul la USL
  • -2 (6 voturi)    
    Artificiu ciudat (Miercuri, 3 august 2011, 10:58)

    muciflenduri [utilizator]

    Nu voi vota niciodata PSD-ul (si pe cale de consecinta nici USL), dar ideea lui Basescu e deja bizara si contraproductiva.
    Basescu nu e Dumnezeu, nu poate el decide in locul alegatorilor. Daca ei aleg prost, o fac pe barba lor.
    Daca alegatorii (prosti, urati, manipulati sau cum or mai fi) pun stampila pe USL, cum poate hotari Basescu ca de fapt ei au votat altfel?
    Daca Basescu va propune unui PDL, aflat pe locul 2-3 ca pondere in parlament, sa formeze guvernul, atunci probabil se va ajunge la suspendare si chiar si eu voi vota in favoarea ei. Repet, eu NU voi vota USL, si cel mai probabil voi vota PDL.
    In 2012, Romania nu mai are nevoie de lideri mesianici.
    • +1 (1 vot)    
      incearca sa citesti (Miercuri, 3 august 2011, 19:01)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      Citeste textul din Constitutie la care face referire Base si apoi mai vorbim...
      ...din text reiese clar ca in cazul despre care vorbim, Base va consulta TOATE partidele din Parlament, nu doar USL.
      • -1 (1 vot)    
        încearcă să gândeşti (Miercuri, 3 august 2011, 21:45)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

        Ca să şi pricepi ce citeşti. Mai citeşte şi legea partidelor. Dacă USL o să aibă candidaţi USL, nu PNL şi PSD, şi obţine majoritatea în Parlament, atunci USL are majoritatea. E simplu.
  • -3 (5 voturi)    
    Romanii nu pot invata nimic din istorie? (Miercuri, 3 august 2011, 11:52)

    Mihai [anonim]

    Dar, oare, in 2004 cand era aceeasi Constitutie(!), PNL (de acolo a fost numit primul ministru) sau PD au obtinut majoritatea singure sau in alianta? Daca se prevaleaza de acelasi articol constitutional, in 2004 partidul ce a obtinut cele mai multe voturi a fost PSD ! Dar atunci s-a putut pentru ca domnul presedinte nu avea experienta interpretarii constitutiei?! Oare nu trebuie sa invatam nimic din istorie?
    In anii '90 documente ale PCR descoperite la Cluj au aratat ca in alegerile masluite din noiembrie 1946 PNT (condus de Iuliu Maniu) a avut, pe judetul respectiv, 42%din voturi, in timp ce PCR si tovarasii sai au avut doar 33%! In plus, sa nu uitam atitudinea domnului Basescu din perioada 1996 -2000 cand din cauza ca a aparat cu atata ardoare (demna de un militant comunist!) interesele PD a dus la erodarea guvernarii CDR. Si astfel, a determinat inclusiv scoaterea din viata politica romaneasca a unui partid istoric si nu numai (!), poate cel mai demn de a lungul epocii moderne a tinuturilor romanesti. PNT a fost partidul ce si-a asumat atunci actul guvernarii cu speranta ca ceilalti parteneri sunt onesti, dar...oare partenerii sai nu au fost (in speta, Traian Basescu) onerosi in loc de onesti!? (Se spunea la vremea respectiva ca daca ar stii Coposu ce se intampla cu PNT-ul si implicit cu CDR-ul s-ar intoarce in mormant).
    Nu exista similitudini intre atitudinea presedintelui actual si situatia din 1946!? Atentie! Merita sa fim mai prevazatori! Sau!?
    • +1 (1 vot)    
      citeste si tu... (Miercuri, 3 august 2011, 19:04)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      ...textul Constitutiei la care face referire Base si vei vedea ca singura obligativitate in acest caz este consultarea TUTUROR partidelor din Parlament. Base nu era obligat sa puna premier PSD, nici PNL nici PD.
      A consultat partidele si a ales asa cum i-a permis Constitutia.
      • 0 (0 voturi)    
        greu (Miercuri, 3 august 2011, 21:42)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

        Dacă nu şi gândeşti un pic, degeaba citeşti- Acolo spune partid pentru că, la momentul redactării Constituţiei nu exista legea partidelor (o lectură instructivă pentru toţi susţinătorii preşedintelui). Oricum, orice legea, Constituţia fiind şi ea tot o lege nu se interpretează doar pe baza a ceea ce scrie ci şi în funcţie de "ce vrea autorul să ne spună" (aşa cum am învăţat şi noi şi domnul Băsescu să interpretăm orice text). Dacă alianţa resptectivă e înregistrată la tribunal şi câştigă alegerile, alianţa dă prim-ministrul. Chiar dacă ne place sau nu. Punct.
  • -3 (5 voturi)    
    In 2004 era alfel (Miercuri, 3 august 2011, 13:34)

    ME [anonim]

    In 2004 a spus altceva si a actionat ca alinata DA sa vina la putere. Acum o da la intors. Cam periculos sa nu accepti voionata poporului ... care o fi aia la momentul alegerilor ..... Dar .... BASE e BASE si face ce stie el mai bine ....
    • +2 (2 voturi)    
      Documentare (Miercuri, 3 august 2011, 16:48)

      Demetra [utilizator] i-a raspuns lui ME

      Alianta DA a fost inregistrata la tribunal, n-a fost o strangere de mana ca USL.Documenteaza-te si apoi vorbeste!
    • +1 (1 vot)    
      face ce-i permite Constitutia (Miercuri, 3 august 2011, 19:05)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui ME

      ... si ce i-a permis si atunci.
  • 0 (0 voturi)    
    Basescu are grave probleme de memorie!!! (Miercuri, 3 august 2011, 20:56)

    costica [anonim]

    "Alianța Dreptate și Adevăr (D.A.) a fost o alianță politică în România între Partidul Național Liberal (PNL) și Partidul Democrat (PD), care a candidat la alegerile locale, legislative și prezidențiale din 2004"

    Asta scrie Wikipedia si asta a uitat Basescu !!
    Asa a castigat Basescu primul mandat in 2004 sprijinit de Alinata DA.
    Alianta care a candidat si la alegerile locale si la legislative si la prezidentiale!!
    Sa fi uitat Basescu anul 2004 si Alianta DA?!
    Nu uita Basescu, numai ca perspectiva anului 2012 cand PDL va fi maturat de la guvernare cu un 10-12% la alegeri, ii da fiori dictatoriali !!!!
    Este in stare sa instaureze si dictatura numai sa se mentina la putere el si PDL !!
    Nici o sansa, abia asteapta romanii sa scape de Basescu si de PDL!!!!
    Doamne ajuta!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Sondaje (Joi, 4 august 2011, 14:07)

    berger [anonim]

    Nu stiu ce sa zic de sondajul acela cu 51% al USL-ului. Sunt milioane de oameni in strainatate, cei mai multi fugiti de ciuma rosie in anii 90 si la inceputul anilor 2000. Acestia banuiesc ca nu sunt inclusi in sondaj. Nici in Romania nu sunt prea multi care sufera de amnezie, astfel incat sa puna stampila pe "rosu cu natura moarta secera si ciocan". Ca sunt multi suparati pe Basescu..hmmm...posibil, aceasta insa inseamna doar ca procentul indecisilor este extrem de mare. Zicea mai sus cineva ca de fapt concluzia este simpla: USL are 51% din cei 30% cu drept de vot care si-au exprimat opinia. Restul de 70% inca nu stiu sau sunt plecati din tara, hahaha. Tipic PSD!!! Pe Iliescu si pe Nastase ii trec fiori reci cand se gandesc la diaspora. Daca ar putea ar face ca ceausescu, le-ar retrage cetatenia.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version