Premierul Mihai Razvan Ungureanu: Am in vedere scaderea CAS-ului pentru angajat si angajator intre 3 si 5 puncte procentuale/ Nu am primit nicio propunere de a intra in PDL

de Ionut Baias     HotNews.ro
Luni, 5 martie 2012, 21:04 Revista Presei | Radio TV

Mihai Razvan Ungureanu la 'Prim Plan'
Foto: Captura TVR
Mihai Razvan Ungureanu a declarat in emisiunea "Prim plan " de la TVR ca se gandeste "foarte serios ca la o suta de zile de la investitura sa mi se dea sansa in Parlament ca sa spun ce am facut si ce vrem sa facem".

Acesta spune ca are in vederea scaderea CAS-ului cu 3 pana la 5 procente pentru angajat si "poate si pentru angajator".

Ungureanu a refuzat sa raspunda direct la intrebarea daca se vede premier si dupa alegerile din noiembrie spunand doar ca el a venit "sa construiasca ceva si nu sa peticeasca". '

Seful Guvernului a negat si ca vreun politican i-ar fi propus intrarea in PDL.

Despre episodul UTC:
Ungureanu spune ca nu poate fi acuzat de comunism deoarece a fost promovat pe acea pozitie temporar si numai fiindca a fost un elev si un student de varf, lucru care iti era impus si nu-l puteai refuza. Acesta a mai precizat ca nu a fost niciodata membru al PCR:

"Nimeni nu te intreba daca esti sau nu esti, supleant insemna ca tii locul cuiva. Vot, daca exista vreodata cumva vreun vot, era o chestiune strict consultativa, pur formala. Dar am avut, probabil, nenorocul de a fi premiant in toti acesti ani, fost olimpic si olimpic international, ceea ce, pana la urma, se razbuna intr-o asemenea chestiune. Fiecare liceu era interesat sa-si promoveze tinerii care aveau oarecare aptitudini profesionale, la nivelul anilor de adolescenta, in structuri politice care, de fapt, reprezentau mai curand scoala si numele ei si nu neaparat personalitatea elevului. Daca este o vina in a fi premiant si a ajunge intr-o asemenea situatie, atunci, evident, sunt la randu-mi vinovat. La 16 ani discutam, deci, de o vina in cazul acesta. Toata aceasta perioada a durat insa pana la 18 ani. Nu am fost membru al partidului comunist", a spus Ungureanu.

Despre relatia cu Rusia
"Relatia poate fi gandita din doua perspective: Relatia UE cu Federatia Rusa si relatia directa Bucuresti-Moscova. Rusia este un potential partener economic foarte bun. Exista investitii ruse mari in Romania", spune premierul care recunoaste ca exista un deficit de dialog si ca "partea rusa cere, pe buna dreptate, un dialog construit pragmatic."

Despre scopurile imediate
Premierul sustine ca nu poate face o "adevarata revolutie" in cateva luni si ca-si propune ca principale scopuri mentinerea stabilitatii politice si economice, tinerea economiei romanesti si implicit a cheltuielilor bugetului in liniile scrisorii de intentie cu FMI.

"Vreau ca prim pas in aceasta directie sa infiintez un Consiliu Consultativ de Afaceri care sa reprezinte interfata dintre Guvern si premier, in special, si mediul de afaceri", declara premierul.

Ungureanu spune ca se simte foaarte bine sustinut de catre PDL si ca are libertatea de a lua masuri mai dure care includ si disponibilizari la varful unor institutii unde nu s-a facut performanta:

"Nu am absolut niciun calcul de ordin personal de a nu face anumite schimbari indiferent cat de mult s-ar opune partidele. Sunt un premier independent sustinut de o Coalitie politica si care actioneaza dupa un program stabilit anterior... Ce-mi ofera aceasta coalitie si in special PDL-ul in acest moment? Capacitatea de a opera in interiorul resursei umane implicate in conducerea administratiei centrale, fara sa existe o frana, o cenzura de ordin politic. Mie mi se pare ca este un gest admirabil, eu nu le-am cerut, am avut pretentiile mele cand s-a constituit guvernul."

Despre pozitia Olandei
M.R. Ungureanu sustine ca nu poate prezice care va fi pozitia Olandei in toamna, dar crede ca cel mai important e ca Romania sa urmeze pasii stabiliti si sa indeplineasca toate aspectele tehnice ale integrarii in Schengen.

Alte declaratii:
- Am luat cunostinta si de cererea domnului Ponta in ceea ce-l priveste pe domnul Blejnar. Vom analiza, dar noi ii avem in vedere, asa cum am spus, pe toti cei care nu performeaza, indiferent de nume si pozitie. Aici intra toata lumea si nu numai domnul Blejnar.
- Am in vedere scaderea CAS-ului cu 3 pana la 5 procente pentru angajat si "poate si pentru angajator".
- Vreau reducerea cheltuielilor bugetare.
- Nu-mi pun problema ca activitatea mea trebuie sa se incheie in noiembrie. Daca in noiembrie va veni alt premier vreau sa-i las lucruri bine facute. Eu am venit sa construiesc si nu sa peticesc.
- Nimeni din PDL nu mi-a propus sa intru in partid.
- Romania este interesata sa investeasca in Republica Moldova in privatizarea anumitor inteprinderi. Suntem in situatia in care ne-am exprimat intentiille de privatizare, dar nu ca stat roman ci intermediind un dialog cu investitorul roman.


Citeste mai multe despre   






















10232 vizualizari

  • -14 (34 voturi)    
    inapoi in viitor (Luni, 5 martie 2012, 21:32)

    Mazeta [utilizator]

    Am de gand, imi propun, iau in calcul, infiintez, analizez, voi, am sa...
    • -1 (3 voturi)    
      altfel nu se poate (Marţi, 6 martie 2012, 9:32)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Aceste vorbe le auzim si le vom auzi permanent si de la absolut oricine va fi ales in fruntea sistemului.
      Chiar de ar avea intentia de a face ceea ce spune, nu va avea posibilitatea practica, pentru ca actualul sistem politic nu ii va permite.
      Doar daca va propune mariri de venituri si noi privilegii sau imunitati, atunci va avea tot sprijinul parlamentului.
      In rest, acelasi spectacol, cu aceiasi actori dar cu bilete mai scumpe.
      Cat timp va exista actualul sistem lipsit de responsabilitate, nimic nu se va schimba in bine pentru cetatean.
    • +8 (8 voturi)    
      ai luat verbele de la Ponta? (Marţi, 6 martie 2012, 9:35)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      eu n-am vazut la USL verbe la timpul trecut: "am facut, am dres, am rezolvat". Iar MRU e de 30 de zile, nu e logic sa vorbeasca mai mult la viitor?
  • +34 (38 voturi)    
    continuarea manipularii (Luni, 5 martie 2012, 21:49)

    angel [anonim]

    Contributiile sociale se platesc si de catre angajat si de catre angajator, ca in felul asta sa nu para mari. In US, contributiile sint platite fie de angajator (pentru angajati), SAU de angajati (pentru colaboratori - contractori, self-employed), nu de ambii.
    Care este nivelul taxelor in RO?
    16% impozit pe profit, din ce ramane (31.3% pensie -10.5% angajat, 20.8% angajator, 10.7% sanatate - 5.5% angajat, 5.2% angajator, 1% somaj) inseamna vreo 52%. daca din restul cumparam produse (care au taxe 24%) vedem ca din 100 RON pe care ii muncim, statul ia 64 (si nu am mai pus la socoteala zecile de alte taxe!).
    Ce ne da in schimb?
    Politie si justitie corupta, invatamant si sanatate jalnice, drumuri lipsa, etc...
    E ca in comunism, doar ca pcr-istii au fost inlocuiti de baieti destepti si regi ai asfaltului, si abonatii permanenti ai contractului cu statul
    • -1 (9 voturi)    
      de-aia vreau eu feudalism (Luni, 5 martie 2012, 22:40)

      Arhaicu [anonim] i-a raspuns lui angel

      Sa vine regele, sa ia o zeciuiala, sa vina popa, sa ia cealalta zeciuiala si restu' de 80% sa-mi ramina la tescherea.Traiasca feudalismul, viitorul de aur al taxarii.
      • +3 (7 voturi)    
        servicii (Marţi, 6 martie 2012, 7:43)

        angel [anonim] i-a raspuns lui Arhaicu

        Regele iti lua 10% pentru ca iti oferea servicii de armata, politie, si justitie. Popa iti lua 10% numai daca erai prost sa ii dai.
        Daca te duceai la targ si vindeai viteii, nu iti lua nimeni 24% (TVA). La invatator dadea bani numai daca aveai copii si atata vreme cit doreai sa invete. De sanatate aveai grija cum puteai, era treaba ta. Puteai plati citi vraci si doctori vroiai. Nu te obliga nimeni sa platesti fiindca vecinul e un dobitor si s-a imbatat si a facut o prostie, iar acum toti platim pentru asta.
        Era mai rea taxarea atunci?
        • +14 (16 voturi)    
          Ti se par taxele mari? (Marţi, 6 martie 2012, 8:24)

          dan [anonim] i-a raspuns lui angel

          Daca ajunge USL la putere poti sa spui adio la cota unica de 16%. Or sa mareasca iar impozitul pana peste 20%-30%.
          • 0 (6 voturi)    
            SANCHI (Marţi, 6 martie 2012, 9:47)

            STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui dan

            Cota unica nu este unica de loc. Este doar o poveste. De exemplu pentru firme se percepe 16% si 15% impozit pe dividende. Deci 16% +16% din ce ramane adica 16% din 84%, in total 29,44%. Inainte de cota unica impozitul era de 25% si inca 5% impozit pe dividende din 95% deci in total 29,75%. O diferenta nesemnificativa de 0.31%.
            • +1 (3 voturi)    
              cele doua NU AU (Marţi, 6 martie 2012, 13:03)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui STAN PATITU

              aceeasi baza de impozitare, deci calculul tau e degeaba!
        • +5 (5 voturi)    
          Ia uite solutia! (Marţi, 6 martie 2012, 8:49)

          ion [anonim] i-a raspuns lui angel

          Am auzit ca mai sunt tari in Africa unde sistemul asta chiar mai functioneaza. E drept ca speranta de viata e sub 40 de ani.

          Dar cred ca v-ar accepta cu draga inima cererea de emigrare. Succes!
    • +17 (17 voturi)    
      pai da (Luni, 5 martie 2012, 23:22)

      calin [anonim] i-a raspuns lui angel

      Si intrebarea logica este "pai cum sa nu faci evaziune fiscala?". De ce sa dau 64% din banii care ii fac (sa zicem mai corect "produc") la stat, cand statul nu-mi da spitale, nu-mi da autostrazi, nu-mi da educatie etc, dar in schimb acest stat da banii mei celor lenesi si hotilor.
      • +2 (2 voturi)    
        timpul trece, leafa merge...... (Marţi, 6 martie 2012, 10:24)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui calin

        Evaziunea fiscala este, ceea ce pe vremea comunismului se numea descurcareala si era tolerata, ca si acum, tocmai cu scopul de a induce in populatie o vina colectiva.
        Astfel ce mici fac evaziune de doi lei si inchid ochii la marea evaziune si descurcareala a celor mari care fac marea evaziune, ba chiar le gasesc scuze, pentru ca " ...deh, fiecare face ce poate."
        Se vede despartirea anormala a cetateanului fata de STAT si nu este bine. Se arunca vina pe stat, cand de fapt vinovatii sunt cei alesi, care prin sistemul politic existent isi promoveaza interesele personale.
        Obiectivul lor principal a fost atins. Astfel in constiinta publica a aparut statul, ca cel vinovat de toate rautatile si statului i se cere "sa dea, sa faca, sa dreaga."
        Asa ca ei scapa de fiecare data si prin alegeri libere si demacratice, revin la putere perpetuand sitemul, atat de benefic lor.
        • 0 (0 voturi)    
          da (Marţi, 6 martie 2012, 12:54)

          calin [anonim] i-a raspuns lui translativus

          Categoric statul este defapt condus de politicieni si prin urmare statul = politicieni DAR daca mergem mai departe si analizam faptul ca politicienii sunt alesi de popor rezulta statul=politicieni=vointa poporului.
          In concluzie ne meritam soarta :).
    • +3 (15 voturi)    
      logica nu e punctul tau forte... (Luni, 5 martie 2012, 23:48)

      iulian [anonim] i-a raspuns lui angel

      statul ia intre 40 si 45% din cheltuiala totala...
      dar statul cheltuie mare parte din acesti bani:
      -cu pensia parintilor tai (pentru o pensie de 1000 lei e necesar sa cotizeze un angajat cu salariu brut de 3000 lei
      -cu educatia ta
      -cu sanatatea ta
      -cu alte 1000 de lucruri pe care nu le vezi - pentru ca e greu...
      e adevarat ca multe cheltuieli sunt discutabile. la fel si gandirea mea sau a ta.
      • +5 (5 voturi)    
        spune-i ca nu exista "stat" (Marţi, 6 martie 2012, 4:31)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui iulian

        ci grupuri de oameni care gospodaresc niste fonduri; fonduri care sunt mici pentru ca toti cred ca, daca fura altul, tre' sa fure si ei iar pacatele lor sunt mai mici (pacate mici pentru care "platesc" cu pensii mici, salarii de bugetari mici, salarii de profesori si de medici mici s.a.m.d.); nu are rost sa mai continui...
      • +1 (5 voturi)    
        pentru angel (Marţi, 6 martie 2012, 7:14)

        @angel [anonim] i-a raspuns lui iulian

        - parintii mei deja au cotizat pentru acea pensie, statul a furat acei bani si i-a bagat in contracte falimentare, combinate siderurgice vandute pe 3 lei, falimentele bancilor din anii 90, samd
        - care educatie? epava care abia-si mai trage sufletul? Vezi cazul SIVECO de zilele astea.
        - care sanatate? Cotizez de peste 10 ani si anul trecut cand am avut o afectiune acuta a trebuit sa-mi iau medicamente cu pret intreg pentru ca altfel trebuia sa astept pana la nu stiu ce data si ora a lunii viitoare (stoc de compensate epuizat) si intamplator vedeam stele verzi de durere.
        - cu alte 1000 de lucruri pe care nu le vad pentru ca NU EXISTA.
        Cu mici exceptii toti banii multi-putini au fost paraditi. Angel, numeste un singur domeniu patronat de stat care merge OK in tara asta., un singur proiect major dus la indeplinire fara scandal, intarzieri, depasiri ale bugetului cu 200-1000%.
        • 0 (2 voturi)    
          SMURD :)) (Marţi, 6 martie 2012, 9:36)

          cucu [anonim] i-a raspuns lui @angel

          In rest ai 100% dreptate.
        • 0 (2 voturi)    
          traiasca anarhia! (Marţi, 6 martie 2012, 9:48)

          precaut [anonim] i-a raspuns lui @angel

          A. in toata Europa sistemul de pensii este PAYG. Asa demontez prima aberatie pe care ai scris-o. B. iti revine cam 60 ron lunar. Cata sanatate vrei de banii astia? Asta e a doua aberatie demontata C. Presupun ca te-ai educat acum 18 ani. Deci rezultatele lui Funeriu le vezi peste 18 ani. (a 3-a aberatie). D. Ai caldura acasa? e subventionata (si) de mine E. mergi cu trenul, metroul, tramvaiul (tot subventionat). F. Iluminat public (nu numai din taxele tale!). G. Traiesti in Bucuresti? primesti servicii publice subventionate de taxele celor din Aiud, Strehaia, Husi etc. PS. cu un salariu mare in '89 abia plateai cam 10 USD la pensie. Ceri acum 300 euro lunar?
          • +3 (3 voturi)    
            Mda (Marţi, 6 martie 2012, 10:19)

            cristi [anonim] i-a raspuns lui precaut

            A . De asta este falimentar, pentru ca este PAYG. Poate ar trebui sa ne gandim la viitor si sa renuntam la trecut. Ca trecutul ne trage in jos si copii nostrii nu vor avea viitor datorita trecutului. Trecutul nu il mai poti schimba, viitorul da. Cinic dar asta este.
            B. Eu platesc cam 500 ron lunar si nu am primit nimic cand am fost la spital. Deci are dreptate, tu aberezi. Si daca eu, care platesc, nu primesc nimic, NU IMI PASA ca altul nu primeste nimic. Absolut deloc.
            C. Respectivul nu vorbea de Funeriu. Si avea dreptate cu siveco: o firma de amatori care jecmanesc bugetul statului. Nu au reusit nici un soft sa faca sa functioneze dupa atatea contracte cu statul.
            D. Eu am caldura pe gaz. Deci eu subventionez alti paraziti, nu invers. Nu ar trebui nici o subventie. Nu iti permiti, asta este. Te gandesti la actiunile proprii din ultimii 22 de ani si vezi unde ai gresit. In frig. Nu este nimeni obligat sa te plateasca de bun.
            E. Nu merg cu tramvaiul, autobuzul sau metroul. Si este o tampenie sa fie subventionate. Doar o forma de furt de la buget subventia asta.
            F. Corect, iluminat public din taxe. Nu vad unde bati.
            G. Din pacate, boala Romaniei (una din ele) este bugetul centralizat la bucale. Ar trebui regionalizat si deciziile sa se ia local. Locuiesc in Banat sau in Ardeal, ma astept ca banii platiti sa fie folositi aici, unde locuiesc. Nu sa ia deciziile niste nimeni aciuiati in politica care se orienteaza unde sunt mai multi milogi muritori de foame si baga acolo banii ca sa aiba cine ii alege.
            H. Pensia ar trebui (daca tot ii PAYG) sa fie calculata dupa principiul: cat incasez atata pot plati. Simplu. Asta este sistemul, asta avem.
          • -1 (1 vot)    
            vrajeli (Marţi, 6 martie 2012, 10:30)

            @precaut [anonim] i-a raspuns lui precaut

            A. Nu ma intereseaza ce face Europa. Momentan e cam falimentara peste tot. La banii aia platiti de parinti ar fi trebuit sa se adauge si dobanzile pe 10-20-30 de ani!!!
            B. asa...60 de ron lunar (de fapt e 60 de ron pe naiba, la salariul pe care-l am e mai degraba spre 200 lei lunar dar sa spunem ca e 60), am fost bolnav o singura data in 10 ani. Unde au fost cei 6000 lei ai mei (+ dobanzi) cand am avut nevoie de ei?
            C.Am terminat fac. acum 10 ani. Nici noi nu am avut stea in frunte dar absolventii de azi sunt jalnici.
            D. Da, am caldura nesubventionata, nu stau la bloc.
            E. Nu, am masina proprie la care platesc taxe peste taxe.
            F.pentru asta sunt taxe locale
            G. Nu traiesc in Bucuresti
            H. Insist sa-mi dai un raspuns la ultima intrebare: un singur proiect cu statul roman unde nu s-au risipit banii in mod de-a dreptul obscen, nu a iesit din termen cu 2-3 ani si nu s-a lasat cu acuze politice si tot circul de rigoare
      • -2 (2 voturi)    
        ce vad eu (Marţi, 6 martie 2012, 7:15)

        angel [anonim] i-a raspuns lui iulian

        Ma duc sa platesc impozit pentru al 4-lea apartament. Guvernul mi l-a marit cu 300%, chipurile sint bogat si trebuie sa fiu solidar. Imi da mie, care platesc de 4 ori mai mult, ceva in plus? Nu! Ma intreaba cineva ce as vrea sa se faca cu banii? Nu! Avem ceasuri de aur de 1 milion de euro si caini vagabonzi din 10 in 10 metri.
        Cit despre pensia lu' maicamea, care are 7 milioane dupa 35 de ani de munca, ce sa mai vorbim!
        • +3 (3 voturi)    
          pai cu 4 apartamente... (Marţi, 6 martie 2012, 10:47)

          CCC [anonim] i-a raspuns lui angel

          ...esti bogat. In orice tara din lume :). Numai in Romania se plang unii cu 4 apartamente ca nu-si pot plati impozitele pe ele :)))). Oricum, ai o gandire super tare, ma bucur din toata inima cate subventioneaza statul si pe tine!
          • -1 (1 vot)    
            Gresesti (Marţi, 6 martie 2012, 10:52)

            cristi [anonim] i-a raspuns lui CCC

            Nu este vorba ca nu poate plati. Este vorba ca se impoziteaza cu mult mai mult al doilea, al treilea etc. apartament. Adica se penalizeaza faptul ca unii sunt strangatori si cumpatati. Asta este aberatia. Si cu 4 apartamente este bogat? Si tu esti din genul imbecilului care zicea ca daca ai 2000 ron salariu esti om bogat?
      • +1 (1 vot)    
        nici mata nu stai f. bine... (Marţi, 6 martie 2012, 9:28)

        dan [anonim] i-a raspuns lui iulian

        ...cu lojica -pensionarii de azi au cotizat pentru a avea o pensie (cel mai adesea mai mica decat totalul banilor retinuti in 35-40 de ani de munca );imi vei spune ca banii lor s-au dus la alte pensii - daca ar fi fost asa ,matale n-ai fi facut scoala , nu s-ar fi construit tot ce vand /exploateaza azi "baietii destepti "si nu s-ar fi facut peste noapte averi fabuloase ;schimba placa ,fiindca nu va mai crede nimeni balivernele
      • -1 (1 vot)    
        adevar si discutabil (Marţi, 6 martie 2012, 10:45)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui iulian

        Corecte afirmatiile iar ultima exprima marele adevar.
        Cheltuielile "discutabile" sunt buba care a dus la anomaliile actuale cu pensia (din imprumuturi externe), cu educatia, cu sanatatea si cu alte 1000 de lucruri pe care - intradevar - nu le vedem.
        Nu statul este de vina, ci sistemul parlamentar care prin legislatia si interesele personale ale celor ce il compun, au dus la situatia in care ne aflam si din care nu reusim sa iesim.
        Colac peste pupaza, ne-am mai pricopsit si cu alta suprastructura, PE, care este formata si functioneaza pe acelesi principii ca si parlementele locale. Eficienta acestei noi structuri se vede zilnic prin lipsa de idei si neputinta de a scoate din criza provocata tot de ei, a celei mai mari puteri economice a lumii, Europa.
        Fara schimbarea sistemului cu un altul, in care raspunderea materiala a alesilor sa fie la baza, vom ramane captivi si indatorati pe veci.
    • +7 (7 voturi)    
      corectie (Marţi, 6 martie 2012, 0:16)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui angel

      ... o singura corectie, intai se iau contributiile sociale, din brut, dupa care se ia impozitul pe venit (nu pe profit) 16% din ce ramane. Si nu e invers.
      Companiile platesc 16% impozit pe profit la sfarsitul anului si inca 16% impozit pe dividende. Mai pune accizele, cele mai importante cele pe benzina, care se regasesc mai apoi in toate preturile, si impozitele pe proprietati.
      Dar asta nu-i o problema pentru ca oricum statul iti ia toti banii. Cand cumperi ceva banii merg in contul firmei, unde sunt taxati, apoi o parte in salariile angajatilor care sunt din nou taxate, si tot asa. Problema de fond e ca banii sunt "supti" prea repede din economie si nu au timp sa produca bunuri si servicii benefice, vizibile. Iar pe de alta parte nu avem nici "servicii" de stat decente: sanatate, invatamant, justitie, investitii etc.
      • +3 (3 voturi)    
        4/20 e cam 20%? (Marţi, 6 martie 2012, 9:51)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        muncesc si contribuie sub 4 milioane (socotim si bugetarii?) si beneficiaza 20 de milioane. Cum sa-ti ajunga banii????? In plus, daca fiecare roman cheltuie NUMAI 10 ron/zi fara bon fiscal, se aduna numai 8 MILIARDE de ron anual la TVA si nu in buzunarul statului.
    • +2 (2 voturi)    
      esti sigur ca nu manipulezi??? (Marţi, 6 martie 2012, 4:27)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui angel

      http://en.wikipedia.org/wiki/Payroll_tax

      "Federal social insurance taxes are imposed equally on employers[5] and employees,[6] consisting of a tax of 6.2% of wages up to an annual wage maximum ($106,800 in 2010) for Social Security and a tax of 1.45% of all wages for Medicare."
      Sa iti fie rusine, mai draga!
    • +4 (4 voturi)    
      O observatie si o intrebare (Marţi, 6 martie 2012, 8:47)

      ion [anonim] i-a raspuns lui angel

      Calculati cum trebuie nivelul taxarii muncii in Ro. El este intre 40 si 45%. Mare, chiar foarte mare, printre primele 6-7 tari din Europa. Dar nu peste 50%.

      2. O intrebare de bun simt: cum se face ca statul ia fiecarui roman mai mult de jumatate de bani, chiar 60% (!) dupa cum spuneti, iar bugetul de stat se face pe incasari de 32-33% din PIB? In Bulgaria se ajunge la 37% din PIB, in tarile bogate din Europa se ajunge la 40-45, chiat 50% din PIB

      Bizar, nu?

      Poate ar trebui sa intrebati milioanele de oameni cu varsta de munca (18-65 de ani) care nu contribuie cu mai nimic la buget de ce suntem in situatia asta. Da, aiai mici pe care nu ii baga nimeni in seama, cu ochii la marii evazionisti: taranii care nu isi declara veniturile, frizerii, micile magazine de paine, dentistii, profesorii care fac meditatii, birturile de tara, agentiile imobiliare care isi baga comisionul direct in buzunar,spalatoriile auto, etc etc etc

      Ei gandesc ca si dumneavoastra: de ce sa dau bani la stat, ca nu imi da nimic in schimb. Asa ca statul jupoaie si el de unde poate: de la angajatii cu carte de munca la alb, din taxa pe consum, din accize.. Iar in medie veniturile noastre bugetare raportate la PIB sunt printre cele mai mici din UE.

      Pe scurt: statul CHIAR nu are bani pentru un sistem rezonabil de sanatate (sistem subfinantat). Asta e principala cauza, nu proasta administrare (Exista si aia)

      Aici e un cerc vicios. Parerea mea e ca trebuie pus oul inainte, apoi gaina: iti platest taxele, apoi pui presiune pe sistemele furnizate de stat: urli, tipi, faci gura, verifici cum se cheltuie banii, votezi, etc etc etc

      Alternativa "nu dau bani la stat, dar fac gura" nu functioneaza.

      De abia cand mai toata populatia activa va plati taxele catree stat se vor intampla doua lucruri:
      - veniturile bugetare vor creste
      - taxele vor scadea

      Solutia de a scadea taxele nu e o solutie rea, forteaza cumva populatia sa se conformeze (contractele de munca negre/gri sa iasa la suprafata)
      • 0 (2 voturi)    
        ähm (Marţi, 6 martie 2012, 11:09)

        pipi [anonim] i-a raspuns lui ion

        parerea mea e ca banii nu sunt bine gestionati. sa facem un exercitiu de imaginatie si sa presupunem ca cetatenii mai sus mentionati isi platesc darile catre stat. intr-adevar pib-ul ar creste cu cateva procente, dar chiar crezi ca o sa scada impozitele, sau ca se va schimba ceva la calitatea serviciilor oferite de stat? eu cred ca nu. eu cred ca atata timp cat institutiile bugetare sunt politizate banii nu o sa fie suficienti. statul trebuie sa se reformeze, trebuie introdus un sistem informatic performant, centralizat (ce frumos ar fi daca pe baza cnp-ului ai avea toate informatiile cand mergi sa-ti platesti impozitul pe casa/masina.. sau mergi la doctor si iti verifica online calitatea de asigurat..). atunci voi simti si eu ca traiesc intr-un stat modern si competent, si probabil ca o sa ne respectam mai mult unii pe altii.
    • +1 (1 vot)    
      amesteci! si ce iese? (Marţi, 6 martie 2012, 9:42)

      aritmos [anonim] i-a raspuns lui angel

      impozit pe profit plateste FIRMA (sau PFA)! si cheltuielile legate de manopera sunt mai mici decat cele legate de materiale (daca activitatea nu este legata numai de servicii -"intelectuale/sau nu"). NB. in care tara ai soseaua inainte de a se colecta banii pt. ea?
      • +1 (1 vot)    
        Mda (Marţi, 6 martie 2012, 12:50)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui aritmos

        In care tara nu ai sosea dar banii s-au colectat pentru ea? Dar, cum zicea Ungureanu, suntem o natie de inotatori.
    • +1 (1 vot)    
      sfantul stat.....in parlament (Marţi, 6 martie 2012, 9:58)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui angel

      La noi s-a perpetuat falsa idee ca "statul" este un organism suprem care are toate drepturile si i se cuvine totul.
      De fapt este vorba de sistemul politic si de toti trepadusii care il sustin si il intaresc pe zi ce trece, in beneficiul lor personal.
      De ce ar vrea ei sa scada taxele? Din ce ar mai lafai si risipi?
      Incepand cu Constitutia si terminanad cu cea mai neinsemnata lege, totul este spre protejarea si imunizarea lor, pentru ca din angajatii nostrii, ei vor sa devina stapanii nostrii si daca sistemul parlamentar se va mentine, chiar vor reusi.
      Toate acestea le vedem, le auzim dar nu le intelegem si mai grav, nu schimbam nimic.
      Dupa alegerile din toamna, spectacolul va continua cu aceiasi actori dar schimbandu-si intre ei rolurile.
      Nimic nou (poate niste taxe noi).
  • -11 (27 voturi)    
    manastirea Secu... (Luni, 5 martie 2012, 22:11)

    Monarhist [anonim]

    Hi, hi , hi, sugubatzul lui tata... si eu am fost olimpic dar nu m-a bagat nimeni in UTC la vremea respectiva.... ca sa fii membru UTC, UASCR mai veneau si recomandari de la manastire (Secu) sau trebuia sa ai PCR (pile cunostiinte relatii) sau sa fii dintr-o familie cu pedigree de activisti... intr-una din categorii intrii mataluta, don premier... cel mai probabil in cea de ciripitor la manastire, stii tu care... ca de aia infierai golanii de la Timisoara si ulterior ai fost recuperat de manastire ca un cadru de nadejde.... si acum esti pregatit de Prezidentiale in laborator, asa cum a fost pregatit Medvedev la Moskva... Nihil Sine Deo a devenit Nihil Sine Secu in Romania...
    • +5 (11 voturi)    
      Pe naiba (Luni, 5 martie 2012, 22:26)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui Monarhist

      Cand eram la liceu intr-o zi toti s-au trezit cu carnetele rosii pe banca.
    • +9 (13 voturi)    
      alt (Luni, 5 martie 2012, 22:44)

      utecist [anonim] i-a raspuns lui Monarhist

      Eu am fost utecist de la 14 ani. Parintii erau agricultori (la CAP). Eu invatam bine, eram premiant, olimpic pana la judet, ca la tara nu prea aveai nici timp nici cu cine sa faci performanta. La sfarsitul clasei a VIII a, pe toti 'pionierii' care aveam 14 ani impliniti si medii peste 8 ne-a facut utecisti. Nu am avut parinti activisti, nu am avut parinti sau rude la secu', despre pedigree, ce sa mai vorbim: parintii agricultori, tata fiu de chiabur, mama fiica de luptator in razbioul din est la vanatori de munte pana in 43 (ranit, lasat la vatra), apoi 6 luni de toamna-iarna la munca la 23 August (nu a dat suficiente cote). Asa ca las-o mai moale cu dezinformarea. Adica toti sunt fosti comunisti, numai la utc te primea doar pe pile?
    • +7 (11 voturi)    
      nu te cred (Luni, 5 martie 2012, 23:14)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Monarhist

      am intrat primul la facultate si am terminat primii doi ani cu media generala 10. M-au facut sef de an si m-au bagat in partid in anul doi. Toti cei cu peste 9 erau facuti membri de partid. Da, puteai refuza, dar n-am vazut pe nimeni pentru ca la repartitie te trimiteau unde se agata harta. N-am avut nici pile, nici relatii. De aia nu te cred.
    • +7 (9 voturi)    
      Bre , agitatorule USL-ist ........... (Luni, 5 martie 2012, 23:44)

      Thor [anonim] i-a raspuns lui Monarhist

      ........... ati intrat in "piine" , la ore asa de inaintate ???

      E cam nashpa viitorul politic pentru "bicefalii" tai din fruntea USL , cu MRU asta , asa ca s-a dat alarma pe unitate , sa-i dati la geoale !! Este ??? lol :) :)

      Acum , la subiect : poate ca ai fost si tu un olimpic , ca erau citeva sute pe an , in toata tzara ........ daca n-ai ajuns nimic , inseamna ca erai d-ala , cu mentiune sau maxim locul trei !
      Si la caracter stai destul de rau ! Sa arunci - fara probe - diversiunile ca MRU a fost ciripitor (precum Porumbacu` ) la Secu si ca a infierat golanii de la Timisoara este o jegosenie demna chiar de un fost lucrator la Minastirea de Taici ........

      PS. La sfirsitul postarii dvs (obs. ca va vorbesc frumos , desi nu meritati ) mi-a placut chestia cu "Nihil Sine Secu in Romania " !!! Doar ca ati facut o regretabila confuzie de persoana , amintind in acest context de MRU : v-ati referit , desigur , la" consoartele" princiar Duda , al de acandidat din partea Casei Regale la alegerile ..... prezidentiale republicane !

      Gata pentru azi !!! ......... te pup pe portofel , uslashule postator , ca azi ati luat banii de greva parlamentara , doar !!
      Si , nu uita : daca esti de planton la sediul USL , sa nu te ia somnul , ca pe Porumbacu , taman acum :) :) :)
      eheeeeee !!
    • +2 (6 voturi)    
      mare dreptate ai! (Marţi, 6 martie 2012, 0:56)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Monarhist

      acuma fac toti pe nevinovatii: "stii, ma aflam in preajma s.a.m.d."
    • +1 (3 voturi)    
      Minciuna unui monarhist (Marţi, 6 martie 2012, 11:36)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui Monarhist

      Pionieri si utecisti erau facuti toti elevii , trebuia sa sa comiti grave fapte antisociale sau sa abandonezi scoala ca sa ai acum un CV. , curat pentru redusi mintali care se ascund sub numele de cod "monarhist" , vezi cazul patologic Felix - Voiculescu . Membru PCR , era mai greu , problme de origini sanatoase , clasa muncitoare si taranimea aveau prioritate , ca fiu de intelectual scapai usor .
  • +2 (2 voturi)    
    Propagandist... (Luni, 5 martie 2012, 22:16)

    Costin1968 [utilizator]

    ...UTC...muuult sub Boc si Ialomiteanu...este masura superficialitatii electoratului roman...si asa-zisilor intelectualilor romani de stanga ce cred ca daca fac fite "destepte" si golan pe Basescu... au si substanta...Probabil fructul starii de razboi Israel-Iran...situatie foarte influenta pe plan international...
  • +1 (1 vot)    
    Schengen si coruptia (Luni, 5 martie 2012, 22:41)

    Radu [anonim]

    Cu Schengen sa mai asteptam! Abia am reclamat la Ministerul de Justitie al Olandei un caz de coruptie din politie care m-a amendat desi de multi ani nu mai locuiesc in Romania.
    • +1 (1 vot)    
      Automat (Marţi, 6 martie 2012, 9:37)

      Auto [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Nimic, pe linga scandalul carnetelor de soferie false.
      Si acum, exista legaturi stranse inre politie si scolile auto, unele care fac scolarizarea persoanelor sanatoase pe masini automate- desi legea nu a intrat inca in vigoare.

      Asa ca... o amenda = 0
  • -2 (4 voturi)    
    Prea putin si mult prea tarziu (Luni, 5 martie 2012, 23:06)

    Dan Stanciu [anonim]

    Ca sunt 3 sau 5 puncte - e frectie la proteza lui Prigoana. A trecut de mult timpul unei reduceri de o cifra, de pe vremea cand Pogea, in 2009, nu doar ca nu micsora ci marea impozitul pe munca, ba mai adauga si impozitul minim indiferent daca ai sau nu profit - o adevarata taxa de protectie dupa tipic mafiot.

    Singura sansa ramasa e transformarea in paradis fiscal a Romaniei - impozit unic de maxim 10 procente, reducere cu 80 la suta a taxelor pe munca, eliminarea salariului minim, reducerea cu un milion a personalului bugetar. Si chiar si asa ar fi greu sa devenim performanti economic.
  • -2 (10 voturi)    
    bullshit, my dear MRU (Luni, 5 martie 2012, 23:06)

    anaerobik [anonim]

    in chestiunea UTC, dl. MRU minte cu nerusinare, si e grav, pentru ca mai sint inca in viata tovarasii de drum CCUTC. Recrutarea nu se facea numai in baza unor rezultate si performante la invatatura, desi acestea erau importante in impingerea CV-ului. Ce se mai facea: venea un tovaras la tinarul "aspirant" si ii lua un fel de interviu, ii prezenta avantajele unei asemenea nominalizari de candidatura. Apoi lucratorii faceau verificarile familiei: nationalitate (si aici au avut ce studia), rude plecate in strainatate, apartenenta parintilor la pcr sau organizatii obstesti, informatii de la vecini etc. Se verifica situatia elevului la liceu, se vorbea cu directorul si cu secretarul organizatiei de baza si, eventual, cu securistul liceului. Cine isi inchipui ca pcr era o adunatura de ageamii care nu stiau cum sa se organizeze se inseala. Iar MRU ne inseala. De fapt, MRU prezenta inca de la 16 ani toate garantiile ca va fi un element de mare nadejde in pepiniera pcr, ca nu va defecta. N-a fost membru pcr pentru ca a venit prea repede revolutia, abia intrase in anul II si abia din anul II se ofereau celor mai merituosi studenti adeziunea pentru intrarea in pcr.
    • +4 (4 voturi)    
      Sunt cazuri si cazuri... (Marţi, 6 martie 2012, 1:35)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui anaerobik

      ... perioade si perioade. Nu stiu situatia domnului Ungureanu, dar pe mine cand m-au facut utecist m-au facut la implinirea celor 16 anisori, nu m-a intrebat nimeni, nu m-a verificat nimeni si totul a fost facut (cu teste de "recitat" din .. nu mai stiu cum se numea) intr-o ora de dirigentie, in care nici macar dirigintele nu a venit. A aparut dupa ce am dat "proba orala" la sefa de clasa. Si nici rezultate bune la invatatura nu am avut.

      Asa ca lasa bull-ul si shit-ul la tine acolo si nu mai baga vrajeli de doi lei ca si nea Monarhistul de mai sus (daca nu sunteti aceeasi persoana).

      Si da, PCR era o adunatura de ageamii!
      • -2 (2 voturi)    
        UTC sau CCUTC (Marţi, 6 martie 2012, 11:21)

        Gogu' [anonim] i-a raspuns lui Alius

        Ce-i cu aiureala asta ?Intr-adevar UTC-i deveneai automat cand implineai o anumita varsta Chiar si eu am fost fara sa ma intrebe nimeni daca sunt de acord sau nu dar in Comitetul Central al UTC iaca nu ma bagat nimeni automat si tocmai aici e spilul iar despre Ungureanu la asta se face referire nu la faptul ca ar fi fost un anonim UTC-ist .Daca mai spui ca in momentul in care v-au facut UTC-isti v-au bagat toata clasa in Comitetul Central al UTC jos palaria
    • +6 (6 voturi)    
      Eu vorbesc de mine si-l cred pe MRU! (Marţi, 6 martie 2012, 2:02)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui anaerobik

      Nu poti generaliza!Si eu am fost in UTC si mai am si azi carnetelul ala rosu.Fiind student bun si guraliv am fost ales,iar dupa terminarea fac.mi-am luat talpasitile din Ro.,care ma sufoca!Nu am devenit casier la org.de UTC ca am vrut,ci am fost propus!
      Poate in zona ta s-a procedat asa cum spui tu,dar in altele nu ai putut sa mergi impotriva valurilori!
      Cine a riscat a scapat,cine nu, a ramas mai departe fidel tarii!
      • 0 (0 voturi)    
        aveti IQ supraunitar? (Miercuri, 7 martie 2012, 1:27)

        anaerobik [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Nu-mi explic altfel de ce nu ati inteles...
    • +2 (2 voturi)    
      anaerrobik, te rrog, rraspunde-mi (Marţi, 6 martie 2012, 8:23)

      Pascu Andrei [anonim] i-a raspuns lui anaerobik

      (scrriu "grraseiat" cu doi de rr sa par mai intelectual)
      De ce nu se duceau rrecrrutatorrii si la cei prrosti?
      da' sa nu-mi rraspunzi ca cei prrosti se rracolau singurri, ca nu e asa...
  • -2 (6 voturi)    
    iar cel ungurean si cu cel austro-vrancean... (Luni, 5 martie 2012, 23:25)

    Mazeta [utilizator]

    Familia Ungureanu a primit 170.000 de euro în 2009 şi 2010 de la firma austriacă OMV AG.
  • -2 (6 voturi)    
    5 ! (Luni, 5 martie 2012, 23:58)

    un oarecare [anonim]

    "Nu am fost membru al partidului comunist ..."
    ~~~~~~
    Precizare neinspirata, inutila si mediocra. De nota 5.
    Good behavior is the last refuge of mediocrity.
    Henry S. Haskins
  • -1 (1 vot)    
    PDL.... (Marţi, 6 martie 2012, 0:06)

    luci30 [anonim]

    Nu va facut nici o propunere......dar chiar ati fii curios sa fiti membru de partid.....va credeam un tehnocrat,nu un politic...si-apoi pina prin toamna aveti timp sa va decideti
    • +2 (2 voturi)    
      Nu stiu ce credeai tu.. (Marţi, 6 martie 2012, 1:37)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui luci30

      ...dar el a fost la inceput membru PNL, deci.. nu prea tehnocrat, ca sa zic asa.
  • +4 (4 voturi)    
    pt cei mai tineri... cum se intra in UTC (Marţi, 6 martie 2012, 5:01)

    janvaljean [anonim]

    imi amintesc perfect ziua, in clasa 8-a, jumatete din clasa cei cu mediile mai mari, am fost incolonati frumos, la tol festiv (de pionier) cu cravata de gat ,am fost dusi la un liceu unde am devenit mandri UTC-isti. Aveam 14 ani, eram tineri si fericiti, am scapat pt o zi de scoala iar dupa momentul festiv a fost si o mica petrecere cu cico si prajiturele. Peste vreo 2 saptamani si restul clasei a trecut prin aceiasi procedura. Au fost si 4 exceptii - o tigancusa care a ramas gravida si s-a lasat de scoala, unul care furase starterele de la neoane sa nu mai facem ore,unul cu multe absente si unul sarac cu duhul. Acum, trecand prin experienta asta, as avea o dilema sa stiu ca Ponta sau Antonescu NU au fost la vremea lor UTC-isti
    • -2 (2 voturi)    
      O curiozitate (Marţi, 6 martie 2012, 11:26)

      Gogu' [anonim] i-a raspuns lui janvaljean

      Tot in clasa a 8-a ai devenit si membru al Comitetului Central al UTC pentru ca la Ungureanu asta e buba
  • +2 (4 voturi)    
    D'oh, not again!!!! (Marţi, 6 martie 2012, 6:07)

    ohoho [anonim]

    Cum se apropie alegerile incep care mai de care sa indruge vrute si nevrute. Din pacate multimea ii crede. Nu s-a lamurit cum e cu clasa politica romaneasca, doar promisiuni si dupa aia furturi crancene si taxarea puternica a populatiei.
    Succesuri.
  • -2 (2 voturi)    
    vorbe slefuite, atat .... (Marţi, 6 martie 2012, 8:52)

    costica [anonim]

    In ciuda vorbelor slefuite(ca, deh unul era Boc, altu-i MRU!!), rezultate si mai ales increderea ca MRU va REUSI incep sa scada... eu chiar am crezut in MRU, amintindu-mi-l din vremea lui Iosif Sava...
    Numai ca vad bine ca MRU este si el de multi ani din "sistem", nu a venit curat, imaculat si fara de pata din zone eztraterestre si mai ales extra-romanesti!!
    Este si el de-al pamantului romanesc, din "sistem", din sistemul al de care Traian Basescu intr-un moment de mare sinceritate spunea in seara in care a retras Proiectul Legii Sanatatii:
    "Sistemul e corupt, politizat, se fura si asa este peste tot nu numai la Sanatate!!!"
    Asta in timp ce acum cateva zile MRU spunea ca "institutiile statului functioneaza numai ca NU putem opri lacomia oamenilor care lucreaza in ele", de parca institutiile de care vorbea MRU erau numai scaunele, birourile, calculatoarele, fara OAMENII aia !!!!!!!
    La intrebarea aia despre cei 80000 Euro primiti de sotia sa de la PETROM, MRU a dat niste explicatii savante, chinuite, ca-i curgea transpiratia pe la tample !!!
    L-am schimbat pe Boc cu MRU, ATAT.
    In rest, MRU nu are nici o putere asupra coalitiei care-l sustine, nu poate face schimbari decat pe la trepadusi neinsemnati, fara GREUTATE in partidul care i-a numit, ma indoiesc eu ca-l va schimba pe inexistentul Ministru Ritli de la Sanatate sau pe Duta de la CNAS !!!!
    Basescu, numindu-l pe MRU au reusit in schimb in stil mare sa opreasca furia si ura romanilor impotriva lui Boc, care saracul nici nu vrea sa auda de candidatura la Cluj, de frica unui esec rasunator !!!
    Vorbe, vorbe slefuite la MRU, spuse numai altfel decat pana acum..
    Dar, aceleasi vorbe goale si rezultate peste vreo inca 20 de ani de tranzitie...
    SUCCESURI verzui cu inima simbolica de la PDLul pe faras in disperare de aliante cu traseistii din UNPRul bun la guvernare, varianta romaneasca a UDMRului....
  • -1 (1 vot)    
    "Despre pozitia Olandei" (Marţi, 6 martie 2012, 9:31)

    Gulden [anonim]

    Olanda la ora actuala dezbate problema intoarcerii la gulden.
    Plus site-ul PVV xenfob, rasist si discrimnativ impotriva tuturor cetatenilor Oost Europeni.
    Asa ca este usor de banuit care va fi pozitia Olandei in septembrie.
  • +2 (2 voturi)    
    Avem foarte putini jurnalisti capabili (Marţi, 6 martie 2012, 9:33)

    sile231 [utilizator]

    Sa puna intrebari pertinente . Avem si mai putini jurnalisti capabili sa analizeze politicienii dupa discurs fapte si relatia dintre ele. Pina acum d-l Ungureanu dovedeste un profesionism si o agerime a mintii in total contrast cu alt personaj fost sef la SIE( pentru scurt timp).Asteptam insa fapte.O zi buna !
  • -1 (1 vot)    
    Drumul spre Iad (Marţi, 6 martie 2012, 9:41)

    evoque [utilizator]

    Drumul spre Iad este pietruit cu intentii bune.
    Am in vedere........, Vreau..........., etc, etc.
    Adica sa vorbim vorbire.
  • +2 (2 voturi)    
    Mai era ceva... (Marţi, 6 martie 2012, 9:54)

    eu [anonim]

    Partea aceea cu "Nu suntem o tara de inotatori", cu referire directa la risipirea banului public pe investitii nefolositoare de catre ministerul lui Udrea, unde e? Partea aia mi-a placut, pe bune! Ca, in sfarsit, am vazut si eu un om cu cap in fruntea guvernului, care arata clar, mult prea elegant, ce-i drept, catre devalizatorii/-ele deveniti/-e mult prea greu de suportat, de inghiti, de luat in serios, de privit si auzit.
    • -1 (1 vot)    
      "arata clar" si atat.... (Marţi, 6 martie 2012, 10:13)

      costica [anonim] i-a raspuns lui eu

      Crezi ca piscinele si parculetele si telegondolele Dnei Udrea care nu aduc 2 bani deranjeaza pe cei care ar trebui sa ia la bani marunti aceste "investitii" marete cu care se lauda Dl Boc ?!
      Nici o sansa, vorbe goale, MRU a spus si atat, nu va plati nimeni, iar "investitiile" vor continua, ca PDListii clientela politica au mare foame de bani, se prefigureaza intrarea in opozitie pe muuuulti ani, poate chiar definitiv... desi exista UNPRul similar UDMRului, adica bun pentru orice guvernare....
      MRU, aceeasi Marie cu alta palarie mai stilata...
      • -1 (1 vot)    
        posibil (Marţi, 6 martie 2012, 10:44)

        eu [anonim] i-a raspuns lui costica

        Nu te contrazic, ba, din contra...Daca va fi asa, daca nu se va stopa risipa si taiatul panglicilor la inaugurarea unor bazine nefunctionale, inseamna ca MRU isi va asuma riscul de a fi, in realitate, number two dupa dna Udrea. Iar filmul asta tocmai ce l-am vazut, tocmai ce s-a scris pe el "The end"- cel cu Boc, premierul nr.2. Ramane de vazut daca MRU doreste sau nu sa fie catalogat ca fiind la fel cu Boc din punctul asta de vedere.
  • -1 (1 vot)    
    subiectul fonduri europene.... (Marţi, 6 martie 2012, 10:07)

    lili [anonim]

    A fost pe cat de important este pentru Romania pe atat de razant discutat si mai ales filozofat de Dl Ungureanu.
    In 2012 Guvernul MRU si-a propus absorbtia a 6(SASE !!) Miliarde Euro !!!
    Situatia arata asa:
    - luna ianuarie : ZERO absorbtie!!
    - luna februarie : ZERO absorbtie !!
    Este evident ca nu exista nici o sansa ca Romania sa-si indeplineacs acest obiectiv !!
    Asta in timp ce Romania are alocati de la UE 19 Miliarde Euro pentru perioada 2007-2013(+2, pentru absorbtie), in timp ce Romania contribuie ANUAL OBLIGATOIU la UE cu ~1% din PIB, adica ~ 1,2 miliarde Euro, adica cu vreo 6(SASE) Miliarde Euro a contribuit de cand a aderat !!!
    "Performanta", nu gluma !!
    SUCCESURI !!
    In opinia mea prioritatea numarul UNU a Romaniei TREBUIE sa fie absorbtia fondurilor europene, in conditiile in care la finalul 2007-2013 se cam prefigureaza ca vom ramane contributor net la UE !!
    • +2 (2 voturi)    
      Personal calificat (Marţi, 6 martie 2012, 10:23)

      Absorbtie fonduri EU [anonim] i-a raspuns lui lili

      Trebuie sa ai oameni bine pregatiti care sa se ocupe de absorbtia fondurilor EU si context legislativ bun.
      Oamenii bine pregatiti nu au fost prea bine motivati ( in ultimii 22 ani), unii au plecat, este greu de gasit asa peste noapte.
      Mai ales ca se lucreaza cu personal semicalificat.
  • -1 (1 vot)    
    Comentariu cenzurat,politia politica PDL DECIDE. (Marţi, 6 martie 2012, 11:08)

    livia [anonim]

    1.Blejnar Sorin este evazionist fiscal,infractor cu dosarel de coruptie musamanlizate,aceasta este "performanta lui Blejnar ,cel ce conduce contrabanda din vami.
    2.Scaderea CAS DUCE LA CRESTERA DEFICITULUI GUBETAR AL PENSIILOR,asadar se pun la cale noi crime socio-economice impotriva pensionarilor?
    3.Reducerea chelrtuielilor bugetare trebuie sa insemne aducerea salariilor ministrilor la nivelul salariului mediu pe economie,doar acestsalar le arata competenta.
  • -1 (1 vot)    
    Nu am primit nicio propunere de a intra in Pedele (Marţi, 6 martie 2012, 11:25)

    Ovi [anonim]

    Sa intelegem ca o asteptati inca?
    • +1 (1 vot)    
      te-ai uitat la emisiune? (Marţi, 6 martie 2012, 12:34)

      dr [anonim] i-a raspuns lui Ovi

      a fost intrebat de moderatoare.
  • +1 (3 voturi)    
    bla (Marţi, 6 martie 2012, 12:15)

    ana [anonim]

    Domnule Ungureanu, avem incredere in dvs, acum raman de vazut faptele. Este un lucru foarte bun ca vreti sa construiti ceva, nu sa peticiti pentru ca de asta are nevoie Romania!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri