Crin Antonescu: Nu exista un plan de suspendare, dar daca Basescu refuza numirea lui Ponta ca premier, declansam procedura suspendarii imediat

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 2 noiembrie 2012, 20:19 Revista Presei | Radio TV

Presedintele PNL Crin Antonescu a declarat vineri seara, la Romania TV ca nu exista in acest moment un plan pentru suspendarea presedintelui Traian Basescu, pentru ca acesta nu a incalcat Constitutia de cand a revenit la Cotroceni, dar daca seful statului refuza sa-l numeaza pe Victor Ponta premier dupa alegeri, "imediat vom declansa procedura suspendarii".

Declaratiile lui Crin Antonescu:
  • Ca n-ar fi rau (o noua suspendare, n.r.) sustin, pentru ca ar fi bine chiar. Numai ca nu exista un plan si asta pentru ca, in ciuda faptului ca am spus de atatea ori ca Tra este un presedinte ilegitim, revenirea sa la Cotroceni s-a facut prin usa din dos, esenta statului de drept trebuie respectata intotdeauna. Ele au fost respectate intotdeauna si un presedinte se suspenda doar atunci cand incalca Constitutia. Nu exista un plan de suspendare a lui Traian Basescu, pentru ca nu ne aflam in cazul, de la revenirea sa in functie, in fata unei incalcari a Cosntitutiei.
  • Eu am spus anterior la un post de televiuziune ca nu pot exclude o asemenea ipoteza, dar ca ea tine numai si numai de Traian Basescu.
  • Daca spune nu propunerii USL pentru functia de premier - care cu siguranta va fi Victor Ponta -, daca refuza chiar de prima data, imediat vom declansa procedura suspendarii.
  • Dar discutia despre suspendare acum este inutila, nici nu s-a intamplat ceva care sa ridice aceasta tema. 

Despre cine a catalogat drept "imbecili":

  • Imbecilii sunt cei care isi permit sa jigneasca niste sute de mii de oameni care traiesc in Teleorman si care pot avea o optiune politica sau alta, dar care merita sa fie respectati ca orice alt cetatean al Romaniei, care nu sunt dusi cu arcanul la vot nici de Liviu Dragnea, nici de mine, nici de altcineva.

Despre candidatura in Teleorman:

  • Sunt imprejurarile pe care ni le ridica actuala lege electorala, sunt niste calcule de facut. Legea actuala in forma ei este de-a dreptul perversa. Noi suntem intr-o aberatie legislativa in plan electoral: primari si presedinti de CJ alesi din primul tur - profund incorect, acest un fel de uninominal care de data aceasta va genera si un efect absolut penibil, acela de a da - in plin uninominal - doi parlamentari pe acelasi colegiu: unul care a castigat direct la vot si celalalt, care va fi la fel de legitim si el si pe care n-ar trebui sa-l blamam, pentru ca asta legea, care va obtine mandatul la redistribuirea nationala.
    Impreuna cu Victor Ponta am avut un proiect de lege de uninominal pur pe care CCR, pentru ca nu convenea lui Traian Basescu si PDL, l-a blocat. Si suntem in situatia asta, facem niste calcule. Incercam sa ne alocam fortele, candidatii in asa fel incat numarul de voturi pe care il strangem la nivel national pentru USL sa fie maxim. In Bucuresti sunt la Senat patru candidati liberali dupa plecarea mea - Calin Popescu Tariceanu, Victor Ciorbea, Daniel Barbu, Corneliu Dobritoiu - cu toti acestia se maximizeaza in felul acesta sansa sa castige.
    Doi - maximarea scorului. Eu nu am ipocrizia sa spun ca m-a apucat dorul de iarba verde si am plecat la Teleorman. Fiecare partid si fiecare candidat are dreptul sa-si faca in limitele jocului electoral niste calculele. Eu stiu foarte bine ca este mai dificil de obtinut 50% in Bucuresti decat 58% intr-un fief electoral cum este judetul Teleorman.

Despre declaratiile ambasadorului SUA Mark Gitenstein:

  • Despre ambasadorul SUA am spus numai ca, nu doar in perioada referendumului, dar atunci a fost asa, mai fara jena, ca a fost extrem de partizan. In rest l-am tratat intotdeauna cu respect, i-am acordat importanta cuvenita.
  • Preocuparea oricarei alte tari este intotdeauna binevenita. De data aceasta nu e partizan, dar pare insa un pic prea speriat. Nu se dezbina americanii pentru ca, iata, este acum o batalie electorala in SUA, nu se dezbina nici romanii mai mult decat au fost ei dezbinati de mult-iubitul presedinte Traian Basescu. Romanii sunt din ce in ce mai uniti, in momentul in care o forta politica se indreapta spre 60%, asta este chiar mai putina dezbinare decat oricand.
  • Iar in privinta coabitarii civilizate, eu cred ca tot timpul in Romania s-a ramas in norme. Ca au existat incalcari ale acestei coabitari, au existat abuzuri cand o lege a fost trecuta cu 80 de voturi in sala, pronuntandu-se 170, probabil ca ambasadorul nu a fost atunci nici atent si nu era suficient de speriat, nu era aici, era concentrat pe altceva. Dar in general in Romania lucrurile au functionat normal.
























4796 vizualizari

  • +39 (45 voturi)    
    zise repetentu'... (Vineri, 2 noiembrie 2012, 20:29)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    si pleava il voteaza....
    • -24 (30 voturi)    
      repetentul olimpic si sef de promotie (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 10:55)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      ce penibil esti
      • +16 (20 voturi)    
        ce penibil esti tu... (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 12:22)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        sef de promotie la tine in cap si intre prostii din care faci parte...
      • +6 (8 voturi)    
        Sef de promotie la imbecilitate (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 16:54)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        .
      • +1 (3 voturi)    
        ??? (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 20:31)

        Noryb [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        De repetent il stim, nici nu ar fi fost necesar a ni se confirma, doar ii stim programul FF de la Senat.
        De olimpic se poate afla, dovedind ca a fost intotdeauna asa cum il stim, inapoiat (in trecut).
        Dar de sef de promotie... asta este demna de a fi inramata alaturi de doctoratul lui Ctrl+V.
        Ce naiba fumati acolo pe la Haznaua3?
        • 0 (2 voturi)    
          in lumea ta imaginara (Duminică, 4 noiembrie 2012, 12:38)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Noryb

          plina de clisee si erori de rationament e perfect logic sa nu ai nevoie de o confirmare, ca doar "las` ca stiu eu" e argumentul suprem pentru voi.
      • +1 (3 voturi)    
        :)) (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 21:52)

        ManoleBuican [anonim] i-a raspuns lui Colonel

        A, da, olimpic. La "olimpiada rasului".
    • 0 (2 voturi)    
      20 milioane de euro (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 21:11)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Ca doar nu o fac pe banii lor.
  • +37 (39 voturi)    
    Obsesii (Vineri, 2 noiembrie 2012, 20:29)

    Draky [utilizator]

    Aveti obsesii cu Basescu suspendat si Ponta prim ministru. Stii ca e o vorba: de ce ti-e frica, NU SCAPI!
    • +5 (9 voturi)    
      si uite asa... (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 10:01)

      d_b [utilizator] i-a raspuns lui Draky

      Iarna va fi ca vara
    • +8 (12 voturi)    
      obsesii (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 13:23)

      jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui Draky

      lor le e frica de Basescu nesuspendat si fara ponta premier.Si, aici ai dreptate, de ce le e frica n-or sa scape.
      Daca Crin ( asa mi-a iesit, n-am gasit alta rima) in scurtele perioade cand nu doarme ar avea timp sa citeasca putin Constitutia, si daca intelectul i-ar permite si-ar da seama ca nu au motiv de suspendare chiar daca nu va fi numit Ponta premier.Dar sunt cam multi de daca de indeplinit.........
  • +39 (43 voturi)    
    Si asta se vrea presedinte (Vineri, 2 noiembrie 2012, 20:35)

    Wanheda [utilizator]

    Un motiv foarte constitutional in favoarea suspendarii: neacceptarea unui plagiator criminal in functia de PM.
    Cacarule, se vede ca ai fost repetent, vezi ca ramai repetent si la istorie, o sa scuipe pe tine generatiile viitoare, ASA NU.
    • -16 (20 voturi)    
      cine va spala creierul ? (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 10:56)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      de il numiti repetent pe un olimpic care a terminat sef de promotie ?
      • +10 (14 voturi)    
        Pentru ca (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 12:41)

        mihai_42 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        a recunoscut ca a repetat 2 ani in facultate. Spalat pe creier esti tu!
        • +10 (14 voturi)    
          :)))))))))))))))) (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 13:15)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui mihai_42

          a repetat doi ani cand se pregatea pentru olimpiada ............... de poker
          • 0 (2 voturi)    
            ... (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 20:34)

            Noryb [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            Nu fi chiar atat de rau. A repetat pentru ca nu se trezea la timp pentru cursuri. Cate un semestru.
        • -3 (5 voturi)    
          citesti doar ce vrei (Duminică, 4 noiembrie 2012, 0:06)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui mihai_42

          a repetat 2 ani: in primul a fost sub forma de protest (dupa ce in primul semestru luase cu nota maxima examenele). in al doilea pentru a nu fi repartizat prin cine stie ce colt al tarii si sa fie despartit de nevasta sa. Tu ai citit in intregime faza cu cei 2 ani de facultate ? Sau ai ascultat doar ce ti-a zis colonel turcescu la b1 ? ce sapun au folosit ca sa te spele pe creier in halul asta ?
      • +2 (6 voturi)    
        si vorbesti (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 16:17)

        the [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        si vorbesti ...
        colonele, apara-l pe Bratianu, nu pe Lipoveanu
        de Tele Orman !
      • +1 (3 voturi)    
        Matale ... (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 18:45)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        ... esti rau de tot influentabil daca ti-a zis careva ca Antonescu a fost sef de promotie si-o iei de buna.

        Tu crezi ca daca chiar era sef de promotie astepta pana acuma sa se laude cu treaba asta? Mai mult, crezi ca un sef de promotie isi freca coatele ca dascal de istorie la tara, si pe urma ca muzeograf?

        Spre comparatie, uita-te la cariera de dinainte de intrat in politica a lu' Funeriu. A terminat una din cele mai bune universitati din lume (intre primele 150, cf. Shanghai ARWU), a lucrat doar la institute de cercetare dintre cele mai tari, si cand a intrat in politica a intrat pe o chestie la care chiar se pricepea - educatia. Poate asta te dumireste dupa ce sa te uiti daca vrei sa-ti formezi o opinie obiectiva.

        Sau poate-ai uitat sa-ti iei pastilele?
      • +1 (3 voturi)    
        Origine și educație (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 18:51)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        "Crin Antonescu s-a născut la Tulcea, Județul Tulcea, familia făcând parte din clanul isăccean Căcărău. A fost crescut de tatăl său, care l-a încurajat să studieze la Universitatea din București pentru a deveni profesor de istorie. În 1978 a câștigat olimpiada națională de istorie. În 1985 a absolvit universitatea, Departamentul istorie-filosofie. În urma dezvăluirilor jurnalistului Ioan T. Morar, Crin Antonescu a recunoscut că a repetat doi ani în timpul facultății, motivând că o dată a repetat ca un gest de nonconformism față de sistemul comunist, iar a doua oară pentru că a dorit să rămână în București alături de soția sa încă studentă." Sursa http://ro.wikipedia.org/wiki/Crin_Antonescu
      • 0 (2 voturi)    
        da, da, da.. un lighean stralucitor..este sefu (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 19:08)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        dar ce insistent esti in a ne anunta .. "meritele scolare " ale idolului..
        de unde le-ai citit .. de pe net? Si in ce a fost asa de .. stralucitor.. aceasta stersatura idioata, plina de ura, acest preshulet a lui felix turnatorul , si mai nou a lui becali??
  • +32 (36 voturi)    
    nu-l iubim pe basescu e clar (Vineri, 2 noiembrie 2012, 21:00)

    rov [utilizator]

    dar pe tine, ilici si vooiculescu va URAM DIN INIMA ---mai animalule!!!
  • +29 (35 voturi)    
    Sigur ca da ! (Vineri, 2 noiembrie 2012, 21:13)

    moby dick [utilizator]

    Alde Cacarau, Varanu si toata sleahta n-au altceva in cap decat suspendarea lui Basescu. Ce lichele de doi bani ! Se pare ca funia e aproape de par pentru unii mai mult decat credem noi...
    Si apropo, care articol din Constitutie este incalcat daca Basescu il refuza pe Ponta ?
  • +32 (36 voturi)    
    Sper ca scapam de idiot si kakarau (Vineri, 2 noiembrie 2012, 21:13)

    mocri [utilizator]

    Sper ca Base..ne scapa de idiotii astia....ca altfel..vai de mama noastra!!!
    • +6 (10 voturi)    
      De ce Base? De ce nu NOI? (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 15:26)

      bizonul_nou [utilizator] i-a raspuns lui mocri

      astept raspuns!
  • +30 (34 voturi)    
    candidatii cu televiziuni (Antena 3, RTV, etc) (Vineri, 2 noiembrie 2012, 21:18)

    Gryphus [utilizator]

    Felix Voiculescu si Ghita Sebastian au fiecare cate o televiziune prin care fac propaganda pt USL iar pt acest lucru au primit cate un post de parlamentar PNL pt a avea imunitate parlamentara.

    angajatii acestor candidati, Catalin Striblea la Andreea Cretulescu nu vor ii vor intreba vreodata pe Ponta sau pe Antonescu despre guvernare sau despre masurile economice care vor veni in 2013, ei au o singura obsesie tabloida: suspendarea !
  • +34 (38 voturi)    
    constitutia (Vineri, 2 noiembrie 2012, 21:19)

    cotora [utilizator]

    antonescule, tu vrei sa devii presedintele tarii, dar nu cunosti constitutia, presedintele desemneaza premierul, te-am rugat si cu alte ocazii, invata constitutia si dormi cu ea sub cap
  • +29 (33 voturi)    
    eu unul nu inteleg de ce asa zisii... (Vineri, 2 noiembrie 2012, 21:27)

    exilatul [utilizator]

    ziaristi din rom baga in seama aceasta nulitate umana...asta si cu plagiatorul decind au venit la putere numai de suspendarea marinarului vorbesc...da mai puneti le si intrebari despre ceea ce fac pt poporul ala de imbecili ca sa traiasca mai bine ( poporul ..nu ei ).....
  • +28 (32 voturi)    
    imbecil (Vineri, 2 noiembrie 2012, 21:38)

    zigot [utilizator]

    este si repetentul care este obsedat de o ideie fixa; suspendarea, avand in vedere ca el este seful senatului avand in spate 3000 de voturi, rusine!
    • 0 (2 voturi)    
      Iezicsta o esplicatie ... (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 18:48)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      Anume, Ponta si Antonescu, daca nu le iese smenu' acuma la alegeri, o sa dispara. Chiar daca le iese, pana peste doi ani se mai schimba multe, si sigur se infig si altii la cascaval, nu-l lasa pe Antonescu singur - atat Ponta cat si Antonescu sunt doar scosi in fata, ei nu sunt aia care trag sforile. Asa ca singura sansa serioasa a lu' Antonescu sa mai vada Cotroceniul pe dinauntru e sa mai vina o suspendare cat de curand.
  • +22 (26 voturi)    
    Multumesc, crin antonesque (Vineri, 2 noiembrie 2012, 21:53)

    Malone_M [utilizator]

    M-ai convins impotriva cui sa votez.
    Imi facusem sperante ca de data asta am sa votez si eu PENTRU cineva dar acest animal cu chip uman mi-a spulberat orice urma de vointa si ma obliga sa votez iar IMPOTRIVA unora, a lui de fapt. Stiu ca rezultatul va fi dezastruos oricum dar macar am satisfactia ( desigur prosteasca ) ca nu am dat votul celui pe care-l urasc.
  • +18 (22 voturi)    
    eee (Vineri, 2 noiembrie 2012, 22:07)

    santi [utilizator]

    haiii sa vedemm??/ai curaj???o noua suspendare???ar fi ....batjocura lumiii...............daaa abia astept sa nu ma duc la vooottt..............
    • 0 (2 voturi)    
      Vezi ca ... (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 18:51)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui santi

      ... nemergand la vot lasi votul in mana unora potential mai prosti/tampiti ca tine. Abtinerea de la vot are sens atunci cand jocul politic e unul civilizat, in care ai incredere ca altii mai destepti ca tine vor determina rezultatul, si consideri ca tu nu esti in stare sa iei o decizie de vot in care sa ai suficienta incredere ca e buna.

      Dupa parerea mea, la votul de acuma curand suntem intr-o situatie ca acu' 12 ani - cand a trebuit in turul doi de prezidentiale sa alegem intre Iliescu si Vadim Tudor. Daca vrei sa iasa echivalentul lu' Vadim Tudor acuma-n parlament, nu te du la vot. Daca te sperie insa cat de cat ideea, io zic sa mergi la vot. Niciodata un rau nu e bine, dar un rau mai mic e de preferat unuia mai mare.
  • +23 (27 voturi)    
    constitutia romaniei (Vineri, 2 noiembrie 2012, 22:16)

    thebblack [utilizator]

    ... prevede ca victor ponta trebuie sa fie prim-ministru.
  • +25 (29 voturi)    
    PNLul lui Antonescu (Vineri, 2 noiembrie 2012, 22:33)

    Kepler [utilizator]

    este o rusine pt Romania! USLul este mai degraba o alianta intre doi oameni, amindoi extrem de mediocri, dar care au facut si vor putea face extrem de mult rau tarii si populatiei.
    • 0 (2 voturi)    
      Gresesti (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 18:54)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      Ponta si Antonescu sunt doar marionetele scoase in fata. Jocurile le fac de fapt altii - cei care au banii, adica Voiculescu, Nastase (chiar si asa din puscarie - care alt detinut in RO scrie be blog din puscarie?), Patriciu etc. Mai sunt multi care inca-s marunti, au reusit pana acuma saase ascunda de ochii lumii, si prefera sa stea in umbra in continuare.

      USL-ul e o alianta intre toti cei carora le e frica de reforma in justitie. Acuma, las la latitudinea ta sa te gandesti cine are motive sa se teama de un stat de drept functional.
  • +36 (40 voturi)    
    ... (Vineri, 2 noiembrie 2012, 22:42)

    ApH [utilizator]

    Hmmmm, si cum incalca Basescu Constitutia daca il refuza pe Ponta?!?
  • +7 (11 voturi)    
    Mafalda (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 4:45)

    Mari.an [utilizator]

    Alegerile sunt parca in viitor... ok , in viitorul apropiat, dar oricum nu in trecut. Asa deci, de ce vorbeste obsedatul asta de Antonescu de parca ar sti rezultatele alegerilor? Chiar daca USL, cu ajutorul plebei, va iesi in frunte la alegeri, poate barosanii din USL ar trebui sa mimeze macar democratia. Hai sa asteptam pana dupa alegeri si poate ca descoperim ca Basescu nu "trebuie" sa-l numeasca pe Ponta premier. Poate ca in sfarsit omul de rand, care merge ca vita la alegeri, scutura din cap si isi zice.... "Stai asa, ca nu-i asa..." Stiu ca-s vise toate astea, dar eu sper sa devina realitati intr-o buna zi....
  • +6 (10 voturi)    
    e posibil (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 9:06)

    d_b [utilizator]

    ca anul acesta IARNA SA FIE CA VARA ?
  • +4 (8 voturi)    
    Bai Cacarau, (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 9:53)

    Aphex [utilizator]

    tu parca trebuia sa-ti dai demisia de acu 2 luni. Ce D-zeu mai cauti pe la televiziuni?
    Cu siguranta va apropiati de 6%, nu 60. Poate intr-o luna reusiti sa nu depasiti nici macar pragul de 5% cu tot cu aliantele voastre.
    • 0 (2 voturi)    
      Cred ca subestimezi ... (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 18:59)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Aphex

      ... cantitatea de prostie si imbecilitate (macar intr-un fel poate diferit de modul in care a intentionat Antonescu tot a avut dreptate, intr-o afirmatie recent) adunate in tara asta in ultimii 22 de ani.

      De ce crezi ca incearca din rasputeri actualul ministru al invatamantului sa strice tot ce s-a facut in invatamant sub conducerea lu' Funeriu? Un electorr educat si critic nu e acceptabil pt. cei care sustin sunt la randul lor sustinuti de USL.

      De-aia io zic ca e foarte important ca fiecare om care crede ca-l duce cat de cat mintea sa se duca la vot. Stim din episoadele trecute care sunt mijloacele USL de a-si mobiliza electoratul, si evident electoratul anti-USL (nu conteaza ca e pro-PDL sau nu) nu poate fi dus la vot in acelasi fel. Ar fi insa cazul sa se mobilizeze singuri cei care isi dau seama ce-ar insemna o guvernare USL.
  • +8 (12 voturi)    
    antonescu&co. (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 10:32)

    luci30 [utilizator]

    dau cu tifla nu numai poporului,dau cu tifla UE....
  • +11 (15 voturi)    
    Hitlerasul nostru drag. (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 10:38)

    hotnewsfil [utilizator]

    Aveti dreptate, domnule 'Hitler in devenire' . Heil !
  • +6 (10 voturi)    
    INdivizi ca astia (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 15:36)

    Angoasat [utilizator]

    trebuiesc internati la Balaceanca..
  • +1 (5 voturi)    
    Am o certitudine (Sâmbătă, 3 noiembrie 2012, 19:21)

    ty [utilizator]

    Presedintele Basescu nu il va nominaliza pe Ponta. Basescu este unul din foarte putini nostri politicieni care nu face de doua ori aceiasi gresala.
    • 0 (2 voturi)    
      Certitudini (Duminică, 4 noiembrie 2012, 15:37)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui ty

      a. Am și eu o certitudine: că ești complet agramat. Ca mulți dintre aflătorii în treabă care-și dau cu părerea pe site-ul ăsta. Insulte în stânga și-n dreapta, limbaj suburban, licențios... 'Telectuali sadea, ce mai!
      Ar fi de râs, dacă n-ar fi de plâns...
      b. Nu-i plac nici eu pe Antonescu&compania, dar știu că democrație înseamnă să respecți și părerea celuilalt, chiar dacă nu-ți convine...
      A bon entendeur salut!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version