VIDEO Crin Antonescu: Victor Ponta e un clovn in circul cu pactul de coabitare

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 8 octombrie 2013, 23:07 Revista Presei | Radio TV

Presedintele PNL Crin Antonescu le-a cerut, marti seara, premierului si sefului statului sa termine discutia pe marginea pactului de coabitare si a declarat ca toti cei implicati in "acest circ zilnic" pot fi considerati clovni, aducand critici inclusiv CSM si ambasadorului Marii Britanii la Bucuresti, relateaza Mediafax.

Antonescu a fost intrebat, la Antena 3, ce a castigat USL de pe urma pactului de coabitare. "USL nu a castigat nimic, aceasta este evaluarea mea, stiu ca ea difera de a lui Victor Ponta si de a altor colegi din USL, dar mi-o mentin. USL nu a castigat nimic, USL a pierdut foarte mult din acest pact", a replicat liderul PNL.

El a precizat ca Victor Ponta a intrat in "fictiunea" pactului de coabitare din momentul semnarii documentului pentru a se legitima in fata interlocutorilor "europeni, americani, sud-americani si asiatici cu acest pact", in loc sa se legitimeze cu votul obtinut in alegeri.



El a mai sustinut ca pactul de coabitare este un "pretext pentru acest circ zilnic".

Liderului PNL i s-a precizat, din partea moderatorului, ca l-ar fi catalogat pe Victor Ponta, prin urmare, drept un clovn.

"In masura in care vorbim despre pact, da. E un circ zilnic cu toti cei care participa la el", a replicat Antonescu.


De asemenea, liderul PNL a fost intrebat de ce nu a discutat cu premierul Victor Ponta in USL pentru a decide ruperea pactului de coabitare.

"Daca dumneavoastra aveti un prieten care are o boala, cand va intalniti discutati despre boala aia a lui? Discutati despre alte lucruri, incerci sa eviti. Deci eu aceasta discutie am purtat-o, am incheiat-o, eu am discutat astazi alte lucruri, despre descentralizare, despre ce mai facem la Guvern, la Parlament, nu pot sa stau in fiecare zi sa discut asupra unor lucruri asupra carora avem pareri definitiv diferite", a sustinut Antonescu, mentionand ca nu se refera la faptul ca premierul ar fi bolnav.


In plus, presedintele PNL a precizat ca nu se poate "certa" cu Victor Ponta in fiecare zi, in urmatorii patru ani de zile, pe chestiunea pactului.

De asemenea, presedintele PNL a criticat implicarea CSM in discutia legata de pactul de coabitare dintre premier si seful statului.

"Am vazut un reprezentant al CSM care spunea asa: "Se aude, textual, se vorbeste ca ar fi fost o intelegere cu procurorii. Ooh... asta nu e frumos. Asa incat, ia sa facem noi o cercetare, in sensul sa punem mana pe text, pe pactul respectiv". Cum adica? Domnii si doamnele de la CSM nu stiu ca a fost o intelegere politica? Cum sa nu stie? Pai in momentul in care cu doua luni inainte, domnul actual procuror general Tiberiu Nitu trece pe acolo la examen si e sever taxat si trantit si respins, si peste doua luni magna cum laude trecut, acelasi om saracu'. Doamnele si domnii de la CSM n-au auzit ca e o intelegere politica in legatura cu numirea procurorilor? Totusi, eu inteleg, respectul fata de justitie, teama, dar si obligatia de a fi luati de tampiti, chiar in fiecare zi?", a afirmat Antonescu.

Liderul PNL a precizat ca ii pare rau ca nu este ziarist pentru a afla cum cerceteaza CSM daca a fost vorba de o intelegere politica pe procurori.

Antonescu a amintit ca in timpul mandatului Monei Pivinceru la Justitie fusesera stabilite proceduri in desemnarea procurorilor sefi, impreuna cu Comisia Europeana, insa institutia le-a "aruncat la cos sau le-a inghitit".

"Ce sa cercetam? Nu mai cercetam nimic, terminati-o odata toti, Basescu, Ponta, terminati-o cu acest pact, ca suntem de rasul lumii", a mai afirmat Antonescu.

De asemenea, liderul PNL a criticat declaratiile publice ale ambasadorului Marii Britanii la Bucuresti, care ar fi spus opiniei publice din Romania "ca la unii mai jos pe scara evolutiei umanitatii" ca este foarte important pactul de coabitare.

"Pai de ce a ajuns omul asta sa se poate asa, intr-o tara care il intampina si-l trateaza frumos? Din cauza acestui circ care nu mai conteneste, vad ca se umfla, acum a intrat si CSM-ul in joc cu pactul", a mai explicat Antonescu.

Intrebat cand a aflat pentru prima data de intentia presedintelui Traian Basescu pentru incheierea unui pact de coabitare, Antonescu a raspuns ca aceasta idee a fost "vehiculata" din partea consilierilor presedintelui dupa momentul referendumului de demitere.

"Am discutat chestiunea asta la un moment dat, intr-un cadru informal, cu unul din ei, undeva la Parlament, nu mai stiu. Nu as vrea sa dau nume proprii, ca sa nu-i incurc. Nici nu stiu daca era vorba de un consilier prezidential, poate era altcineva", a mai spus Antonescu.

De asemenea, presedintele PNL a relatat momentul discutiilor de la Palatul Cotroceni pe marginea pactului de coabitare, unde a participat la discutii la insistentele lui Victor Ponta si Liviu Dragnea.

Antonescu a mentionat ca scopul discutiei era ca presedintele Traian Basescu sa respecte votul alegerilor parlamentare si sa-l desemneze pe Victor Ponta in calitatea de premier.

"I-am spus foarte clar ca nu sunt de acord si nu e bine sa semneze vreun document de vreun un fel, pentru ca nu avem nevoie. Cand s-au apucat acolo sa-l semneze le-am spus si serios si in gluma - ca ma vedeti - si in tot felul ca nu e cazul sa-l semneze si ca eu unul nu sunt de acord sa-l semneze. Traian Basescu a insistat dupa aceea pana la plecare si intr-un mod aproape fizic sa-l semnez si eu si nu l-am semnat, si cu asta basta. A fost o greseala (semnarea actului, n.r.), asta e convingerea mea", a povestit liderul PNL.

El a mentionat ca nu a vazut schita documentului inaintea discutiilor de la Palatul Cotroceni, dar a citit fragmente din document pe care i le-a semnalat lui Victor Ponta.

"A vrut sa mi-l dea (Victor Ponta, n.r.), a citat din el acolo. I-am dat de pilda si cateva exemple, cum sa semnam asa ceva? Acolo sunt si cateva pasaje aberante si neconstitutionale, ca se tot bat cu caramida in piept ca e garantia Constitutiei, legat de legea sanatatii, de tot felul de lucruri in care nu are treaba presedintele", a mai explicat liderul PNL.

Antonescu: Cine spune "Eu sunt ala cu pactul cu Basescu" desconsidera votul a 70% dintre romani

Crin Antonescu a mai declarat la Antena 3 ca sloganul folosit de USL, "Dreptate pana la capat", inseamna si respectarea votului din alegeri. "Dreptate insemna sa nu umblam cu foi de hartii in mana, fie la propriu, fie la figurat, sa ne legitimam, desconsiderand votul a alte 5 milioane si ceva de cetateni romani (...) Cine se duce si spune "Buna ziua, eu sunt ala cu pactul cu Basescu" desconsidera votul a 70% dintre romani", a sustinut liderul PNL.

Intrebat daca se refera la premierul Victor Ponta, liberalul a raspuns: "In acest caz, da".

Antonescu: Ii mai dau doua luni in plus de mandat lui Basescu, sunt generos si dau bacsisuri mari
    
Presedintele PNL a mai declarat ca, daca ar depinde de el, i-ar mai da doua luni in plus de mandat presedintelui Traian Basescu la Palatul Cotroceni, pentru ca e "un om generos si da bacsisuri mari" si ca nu l-ar mira ca CCR sa spuna ca presedintele trebuie sa mai stea inca patru luni.

"Ii mai dau doua luni, sunt generos si dau bacsisuri mari. Daca depinde de mine sa mai vrea doua luni ii spun, cum se spune, pastreaza restul! Mai ia doua luni! Dar nu e vorba de mine aici. Nu m-ar mira ca aceasta Curte Constitutionala sa spuna ca trebuie sa mai stea inca patru luni", a spus Antonescu la Antena 3, potrivit Agerpres.

El a adaugat ca USL nu are majoritate la CCR si nici nu e normal acest lucru, iar normal este sa aiba o majoritate in Parlament, iar la Curtea Constitutionala sa fie noua judecatori care sa judece independent.

Antonescu a mai spus ca nu poate lua in serios ideea ca Traian Basescu si-ar putea prelungi mandatul cu doua luni.

Antonescu: Probabil ca nu m-as fi retras din Guvern daca as fi fost in locul lui Liviu Dragnea
    
Antonescu a mai spus ca, daca ar fi fost in locul lui Liviu Dragnea, probabil ca nu s-ar fi retras din Guvern pentru ca s-a dovedit ca faptul ca esti ministru nu impiedica mersul Justitiei, relateaza Mediafax.

"Nu stiu. E complicat de pus problema sa fii in locul altuia, niciodata nu esti de fapt in asemenea situatii, in locul altuia. Probabil ca nu (m-as fi retras din Guvern) daca eram in locul lui Liviu Dragnea atata vreme cat am convingerea, si s-a dovedit in tara asta faptul ca daca esti ministru nu impiedica mersul Justitiei. Relu Fenechiu a fost condamnat in prima instanta in vreme ce era ditamai ministrul si nimeni nu a putut veni vreodata sa spuna, uite, o incercare a lui Fenechiu, sau a lui Ponta, sau a lui Antonescu de a influenta pe cineva" a spus Antonescu la Antena 3.

El a adaugat faptul ca l-a propus ministru pe Relu Fenechiu, care avea un proces pe rol si pe care l-a sustinut ca ministru, si nu a impiedicat cu nimic justitia.

"Pot eu azi sa ma duc la Liviu Dragnea si cu alta unitate de masura sa-i spun, a la Macovei, tu ai un proces, ia pleaca din Guvern? Eu nu fac din astea, indiferent daca pot sa fiu tinta si eu ca si Liviu Dragnea si Victor Ponta, tinta a campaniei macoveiste, persoana care a influentat si influenteaza cel mai mult justitia in tara asta", a incheiat presedintele PNL.

*****

Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii (CSM), Oana Schmidt-Haineala, a declarat, marti, ca plenul CSM a decis sa sesizeze Inspectia Judiciara, pentru a se constata daca declaratiile din ultima saptamana, inclusiv cele facut de Basescu si Ponta, incalca sau nu independenta justitiei.

"Exista necesitatea de a apara sistemul justitiei cu ce s-a intamplat in ultima saptamana - declaratia primului ministru, declaratia presedintelui, telefonul presedintelui la procurorul general...Toate acestea trebuie sa isi gaseasca raspunsul intr-un raport al Inspectiei Judiciare", a declarat, legat de acest subiect, judecatorul Horatius Dumbrava, membru al CSM.

Potrivit lui Dumbrava, este "inadmisibil" ca magistratii sa devina "prizonierii" unei lupte politice. "Este inadmisibil sa aflam ca a existat un pact de coabitare pe functii in parchete. Nicio functie din sistemul judecatoresc nu trebuie sa faca obiectul unui pact de coabitare. Sper sa nu existe un pact de coabitare pe functiile de conducere, sper sa fie un zvon al mass media, dar noi trebuie sa aflam si putem, in urma unei verificari a Inspectiei Judiciare", a subliniat Dumbrava.

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a decis, marti, ca reputatia profesionala a procurorului DNA Lucian Papici a fost afectata de afirmatiile premierului Victor Ponta, prin care il considera pe Papici "basist, morarist si macovist" si spune ca a instrumentat "dosare politice".

Inlocuirea procurorului Lucian Papici de la sefia Sectiei de combatere a coruptiei din DNA, prin incetarea delegarii, a generat un imens scandal public, in contextul in care s-a produs la cateva zile dupa ce acesta a finalizat urmarirea penala in dosarul referendumului, in care a fost trimis in judecata, luni, vicepremierul Liviu Dragnea.

Premierul Victor Ponta a declarat, in 2 octombrie, la RTV, ca Lucian Papici nu a fost demis, ci i s-au terminat mandatele de sef al Sectiei I din DNA, el precizand ca acesta va fi simplu procuror si mentionand ca, la fel ca Daniel Morar, Papici a facut "dosare politice".
























3858 vizualizari

  • +21 (23 voturi)    
    Antonescule (Marţi, 8 octombrie 2013, 23:18)

    Luk [utilizator]

    Imbatranesti urat...
    • +2 (4 voturi)    
      Kkrau imbatraneste urat...... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 6:36)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      .....dar mai ales degeaba.
      Vai de tara in care mascaricii se cred imparati!
    • +5 (7 voturi)    
      Hai sa le aratam la alegerile europene 00% (Miercuri, 9 octombrie 2013, 9:47)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Mobilizarea, fiecare om responsabil sa conviga inca 2-3 sa vina la vot. Acum cat inca bunul simt mai poate fi majoritar...
  • +19 (21 voturi)    
    cata ipocrizie .... (Marţi, 8 octombrie 2013, 23:31)

    mirceacr [utilizator]

    nu stiu de unde are omul asta atat de multa aroganta si impresia ca el ar fi cineva, ceva...cineva....el fiind efectiv un NIMIC !!!

    se duce de rapa romania si astfel de scursuri ..rapid si sigur
  • +16 (22 voturi)    
    Solidaritate (Marţi, 8 octombrie 2013, 23:36)

    marvio [utilizator]

    Ma tem ca Ponta si Basescu ii vor cere maine lui Antonescu sa mai termine si el cu PATUL!
    • -9 (17 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 8 octombrie 2013, 23:58)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      Vad ca postacii se baga si in dormitorul lui Antonescu si vor sa-i faca programul de somn.
      Poate ar fi bine sa se bage si in barul lui bese...
      • +2 (4 voturi)    
        Ok... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 1:53)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        ...te lasam, pana maine, in patul lui.

        Sa ne spui cum a fost! :))
      • +2 (2 voturi)    
        nu au curaj :) (Miercuri, 9 octombrie 2013, 9:16)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        e rau la bautura ....
  • +15 (19 voturi)    
    In serios (Marţi, 8 octombrie 2013, 23:53)

    Daniels22026 [utilizator]

    Crin Antonescu vrea sa fie luat in serios.

    Dar el este cel care a nominalizat Departamentul de Stat al SUA drept contracandidatul sau cel mai serios la presedentia Romaniei.

    Chiar el a concediat toti consilierii presedintelui pe vremea interimatului.

    Tot el a atipit tocmai cind vorbea Ponta la o intrunire politica, si l-au filmat toate televiziunile.

    El a zis despre Fenechiu ca-i foarte bun si competent, chiar si dupa condamnarea penala a acestuia.

    Cum ar putea fi luat in serios un asemenea om?!
  • -14 (20 voturi)    
    and the loser is... basescu (Marţi, 8 octombrie 2013, 23:56)

    Montesquieu [utilizator]

    pai si? n-are dreptate?

    mai crede cineva sanatos la minte ca intre victoria si controceni chiar mai exista un acord in vigoare?

    o tara intreaga vede ca totul e doar o sharada, un razboi surd din care basescu iese tot mai shifonat. e nasol sa fii batut la propriul joc, traiane? ;)
    • +4 (6 voturi)    
      Dar la tine cum stau actiile? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 8:58)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      E nasol sa fii cloaca netului in jocurile murdare a lui Felix, Montesquieu?
  • -14 (18 voturi)    
    Hmmm (Marţi, 8 octombrie 2013, 23:57)

    MRSmrs [utilizator]

    Antonescu este cu 100 de clase peste incult si cu 10 peste plagiator...
    • +2 (4 voturi)    
      Hmmm... (Miercuri, 9 octombrie 2013, 1:40)

      gigi62 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      Da...a facut mai multe clase la facultatea de istorie.Normal ca are mai multe
  • +16 (18 voturi)    
    Crin Antonescu a luat-o razna (Miercuri, 9 octombrie 2013, 0:15)

    Gryphus [utilizator]

    in 2012 Crin Antonescu o injura pe Merkel, ii critica pe Ambasadorul SUA si Departamentul de Stat al SUA deci implicit Guvernul OBAMA, iar acum in 2013 vad ca il critica si pe Ambasadorul Marii Britanii...Crin Antonescu a innebunit complet ?
    • -2 (4 voturi)    
      din ce film esti ? (Miercuri, 9 octombrie 2013, 9:20)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      injura pe merkel ?

      pe vremea aia omul asta a criticat pe cei care dadeau 'ordine' referitor la ce se intampla in romania ..

      orice om cu un minim de mandrie nationala ar fi facut la fel .

      ps. daca situatia era inversa , sa vezi ce ar fi zis basescu ( cum a mai zis ) ....
  • +15 (19 voturi)    
    Putea sa bea si el o cafea la trezire (Miercuri, 9 octombrie 2013, 0:50)

    Wanheda [utilizator]

    Oamenii is putin irascibili cand is treziti pe neasteptate si spun multe prostii la nervi.
    Calm down Somnorel, calm down, nu-ti fura nimeni patul.
  • +2 (4 voturi)    
    Apropo de PAT (Miercuri, 9 octombrie 2013, 2:29)

    Kepler [utilizator]

    sa nu uitam de PACTul dintre Ponta si Antonescu.
    Astia da clovni!
  • +3 (5 voturi)    
    "Carcotasii de la USL'! (Miercuri, 9 octombrie 2013, 8:21)

    hotnewsfil [utilizator]

    Este "valoros" Viorel - instabilul, mitomanul, cand e 'de unul singur', face spectacol bunicel.
    Este si mai valoros cand da reprezentatii in cadrul formatiei 'Carcotasii de la USL', alaturi de magistralul Cacarau. L-ati uitat? Ingratilor!
    Iata-l :
    Cacarau?: o jigodie, un farsor, o canalie, un diliu care se crede si se poarta ca 'un Hitler al Romaniei', un caraghios, un mim/ pantomim ridicol, 'dezmembrat la minte, la chip si la trup', o forma lipsita total de continut, un schizofrenic ambitios, orgolios, dominator, autoritarist, un mare lenes, un impertinent, o nulitate, un saltimbanc limbut, o moara sricata, care isi pune gura in priza, 'la treaba', si el se duce sa se culce. Trancaneste biata gur singura, ore intregi, pana ajunge la rosu, se gripeaza, a devenit o gaura cu deformare permanenta, avand coltul drept plecat in sus.
  • -1 (1 vot)    
    tiganie (Miercuri, 9 octombrie 2013, 11:21)

    Razvan_M [utilizator]

    Le zice bine Antonescu. Urmeaza sa-si puna poalele-n cap.
  • -1 (1 vot)    
    Presiuni (Miercuri, 9 octombrie 2013, 11:29)

    andrei.s [utilizator]

    Daca strategia lui Crin Antonescu este cea pe care o prezinta, inseamna ca, in mod logic si foarte evident, si el are niste interese: legitime, clar. Dar prefera sa le aiba cu Ponta decat cu Basescu. Desi e foarte interesant faptul ca lui Ponta i se impun doua presiuni, pentru renuntarea la pactul de coabitarea, asa cum scrie si
  • 0 (2 voturi)    
    'caca presedinte, caca presedinte!' (Miercuri, 9 octombrie 2013, 13:10)

    hotnewsfil [utilizator]

    Vi-l amintiti pe Cacarau(caca), atunci cand USL a adsus zecidemii de simpatizanti pe Stadionul National? Caca calca falnic, alaturi de Viorel, mergea pe nesfarsitul covor rosu, se rasucea pe calcaie ca un titirez si saluta multimea, cu bratul drept ridicat, ca in imginile cu Hitler-originalul.
    Ca si idolul lui Hitler,Caca viseaza sa aiba in fata milioane de romani, chiar intrega populatie, aliniati toti in coloane imense, compuse fiecare din cate douamii de indivizi pe un rand, strigand toti, perfect sincronizati : 'Heil Caca!'.
    Tot poporul sa ii adreseze incantatii care sa exprime tema: 'Il vrem pe Caca presedinte!'.
    Prescolarii de la 'grupa mica' sa isi manifeste si ei aceasta dorinta arzatoare pentru ei, adresandu-se supraveghetoarei, toti de-o data, cu : 'vreau caca, vreau caca!'.
    Se spune ca 'fiecare popor are conducatorul pe care il merita'.
    Noi il meritam pe Caca(caca)!
  • 0 (2 voturi)    
    sigur , tu nu te-ai retrage de nicaieri , (Miercuri, 9 octombrie 2013, 14:17)

    Defender [utilizator]

    nici daca te dau afara! Nu-ti face griji , incet , incet o sa devii personaj negativ in istoria romanilor, nu ai nici un fel de contributie in politica Romaniei ! Esti bun de nimic! Ai citit cateva sute de carti si te crezi mare orator ! Din pacate oratori sunt prea multi ! Avem nevoie de oameni seriosi si cinstiti in poliica si nu oratori!
    Asa ca pregateste-ti in loc cald la vreun muzeu, vizitatorii o sa fie ochi si urechi cand ai sa le povestesti tu cum stau lucrurile !Dar te rog sa nu schimbi cumva subiectul cu politica! Te pupa un simpatizant care te-ar baga la racoare!
  • -1 (1 vot)    
    generos (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:53)

    liviusmaximus [utilizator]

    din ce dai bacsisuri mosule ? ai muncit vreodata cinstit ? ponta e stapan pe banii tarii ("sa-mi dea taxele", "sa-i dau cfr-ul omului tocmai in decembrie", etc, etc). Acum esti si tu stapan pe scaunul de la Cotroceni ?! Aiuritzii naibii, traiti in lumi imaginare...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi