Traian Basescu la Look Tv: S-a trecut la faza a doua de extindere a capacitatii uzinei Dacia din Maroc, este sigur ca se va pierde asamblarea de la Pitesti

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 10 februarie 2014, 19:46 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu
Foto: captura Look Tv
Presedintele Traian Basescu a declarat, luni seara, la Look Tv, ca "la Tanger sunt capacitati de preluare existente, s-a trecut la faza a doua de extindere a capacitatii uzinei Dacia din Maroc", si in concluzie "este sigur ca se va pierde asamblarea de la Pitesti, la uzinele Dacia". Presedintele a mai atras atentia ca Romania va pierde numeroase investitii din cauza nefinalizarii coridorului IV paneuropean, adaugand ca, in conditiile in care Guvernul prefera construirea unei autostrazi din bani publici la Alexandria in locul coridorului pentru care exista cofinantare de 85% "e un lucru necinstit, in mine Guvernul va avea un adversar total cu o asemenea abordare. Tronsonul Pitesti - Sibiu trebuie facut, este o prioritate." Presedintele a subliniat si ca romanii trebuie sa fie mai exigenti cu politicienii corupti, el exprimandu-si ingrijorarea ca "Un mare numar de politicieni cu probleme penale au fost realesi. Asta le-a dat credinta ca pot face orice." Basescu a vorbit si despre Republica Moldova, spunand ca "Ce m-a durut pe mine a fost faptul ca doi premieri discuta reducerea numarului de burse. Eu le-as mari. Acum aflu ca se cam pune o frana la eliberarea actelor de cetatenie. O sa ma ocup sa vedem ce se intampla acolo. (...) Noi, Romania, dam o alternativa Republicii Moldova sa nu fie impinsa in Uniunea eurasiatica."

Cele mai importante declaratii ale sefului statului:


Este sigur ca se va pierde asamblarea de la Pitesti, la uzinele Dacia, pentru ca deja la Tanger sunt capacitati de preluare existente, s-a trecut la faza a doua de extindere a capacitatii uzinei Dacia din Maroc. Acolo pui masina direct in vapor, este portul la cativa kilometri de fabrica, nu ca in Romania, unde Guvernul poate gandi sa dea prioritatea la Bucuresti-Alexandria decat la Pitesti-Sibiu.

Cand modifici Codul penal in favoarea unui grup nu poti sa spui ca nu ai avut resurse. Poti sa spui ca ai avut resurse de ticalos.

Un mare numar de politicieni cu probleme penale au fost realesi. Asta le-a dat credinta ca pot face orice. Pentru mine ramane de referinta ca a existat un domn Ghiveciu, arestat preventiv in ziua alegerilor, care a fost ales in fara ministrului Justitiei, Catalin Predoiu.

Probabil ca si politicienii au vina lor pentru ca nu au explicat de ce este important sa nu alegi un om arestat. Daca nu se transmite corect, ce sa inteleaga omul? Uitati-va la unele trusturi de televiziune ce fac.

Oamenii trebuie sa fie mai exigenti cu politicienii corupti.

Politicienii folosesc o mare minciuna cand spun ca ne trebuie revizuirea Constitutiei ca sa incepem reorganizarea administrativa. Avem 8 inspectorate de Politie intr-o regiune. Am o singura conducere, structurile de interventie vor fi in fiecare judet. La nivelul inspectoratului scolar, acelasi lucru. Nu iti trebuia decat sa vrei. Acest proces de pregatire a structurilor reorganizate in teritoriu se putea face. Ce nu puteai sa faci: nu puteai desfiinta Consiliile judetene, dar se puteau reorganiza.

Platim din nou costul influentei uriase pe care o au baronii din teritoriu asupra deciziilor de la centru. Aceasta reorganizare ar fi redus influenta baronilor si costurile de functionare a statului. Domnul Dragnea vrea sa o intareasca.

Eu daca as avea putere as face asa: daca vrei sa fii comuna, plateste-ti costurile de functionare, si eu de la centru iti dau bani de investitii. Nu poti sa fii comuna cand tu nu colectezi taxele.

Eu sunt un partizan al respectarii notiunii de stat unitar. Vreau sa stiu ca securitatea, educatia, sanatatea sunt echilibrat dezvoltate.

E vorba si de resursele acordare clientelor. Eu va spun spital in Bucuresti care are 400 de medici in plus. Daca s-ar distribui, s-ar acoperi putin. Sigur ca nu mai ai nevoie de repartitie, dar toti vor sa fie in Bucuresti. Ar trebui sa gasesc o formula sa-i distribui. Asta nu se poate decat prin mijloace de stimulare. Daca te duci din Bucuresti la Dorohoi, ia de 3 ori salariul. Eu ca Primarie iti dau atat in plus daca vii sa profesezi aici.

Nu exista lege care sa interzica primarului sa faca 5 case pentru 5 profesori din resurse locale si sa stabilizeze dascalul acolo. Pentru ca marea problema a tanarului absolvent este ca nu are casa. Domnul primar, daca tu ii pui la dispozitie casa, sunt convins ca vei avea profesor de engleza pentru copii. Nicio lege nu iti interzice. Dar pentru asta, ca primar, trebuie sa nu fii demagog si sa colectezi taxele locale. Dar tu, ca sa fii ales, nu strangi taxele si strigi la Guvern "dati-mi bani!". Ca cetatean, cand vezi ca primarul face o fantana arteziana, sa ii spui: domnule primar, dar nu mai bine faceti o casa pentru un profesor? Mai ales ca daca faci o casa in regie proprie, cheltuiesti cam 30% din cat costa o casa cumparata.

Eu ma duc vara la aceste zile ale comunelor, mai ales ca este o ocazie sa te intalnesti cu oamenii. Imi place insa sa particip la acele zile unde vin formatii de folclor, se pastreaza obiceiurile. Ce te faci insa ca a dat cosmopolismul peste noi si fetitele alea pe care le vezi in fundul gol la televizor primarul e mandru sa le aduca acolo? Pe bani grei. In loc sa aduca formatii de folclor. Eu daca as fi cetatean al comunei si as vedea ca primarul imi aduce acele fetite in fundul gol de la televizor nu as participa. Scopul cheltuirii banului public ar trebui sa fie sa ne faca mai mandri de noi. Pentru ca ce vedem la televizor... tot timpul auzim ca suntem ultimii.

Uitati-va ce se spune: Basescu foloseste justitia impotriva... Nu, Basescu a avut grija ca politicul sa nu mai influenteze deciziile judecatorilor si procurorilor. Am spus tepe in Piata Victoriei, mergem toti daca am incalcat legea. In loc sa se spuna ca se respecta legea, televiziunile spun ca Basescu baga in inchisoare oameni nevinovati.

Doar 15-20% dintre cetatenii Republicii Moldova vor reunificarea, ceea ce inseamna ca este un proiect care nu poate fi pus in aplicare maine. Eu am relaxat legea cetateniei, ceea ce inseamna ca familiile care si-au pierdut cetatenia fara voia lor o pot obtine usor. Am marit numarul de burse.

Ce m-a durut pe mine a fost faptul ca doi premieri discuta, dupa aceea, reducerea numarului de burse. Eu le-as mari. Acum aflu ca se cam pune o frana la eliberarea actelor de cetatenie. O sa ma ocup sa vedem ce se intampla acolo.

Noi, Romania, dam o alternativa Republicii Moldova sa nu fie impinsa in Uniunea eurasiatica. Partidul Comunist de la Chisinau are 46% in sondaje si este pentru Uniunea eurasiatica. Romania va da o alternativa.

Eu am constatat ca sinceritatea te costa uneori, dar asta nu m-a facut sa fiu mai putin sincer. Dar nimeni nu poate sa spuna ca am spus un lucru cu buna stiinta mincinos, nu e ca la Ponta, care daca iei dimineata cu ce a spus dupa-masa a mintit. De multe ori sinceritatea costa, poporului roman nu ii place sa ii spui lucruri pe care nu vrea sa le auda.

De data asta ii spun poporului ce vrea sa auda, Ponta va minte, baga acciza la combustibil ca sa aiba bani pentru baroni.

Nu sunt de acord sa platesc credit pentru unul care a vrut sa isi schimbe televizorul cu o plasma sau care a vrut sa isi schimbe aragazul de Gaesti cu unul adus de nu stiu unde.

Va trebui sa imbunatatim calitatea oamenilor politici, e o mare problema pe care o avem. Si a doua este sa explicam oamenilor decziile, nu pe cele populiste si care profita pe bani publici de slabiciunile celor mai saraci.




















12044 vizualizari

  • -54 (64 voturi)    
    Tronsonul (Luni, 10 februarie 2014, 20:03)

    evoque [utilizator]

    pitesti-sibiu este fara finantare si fara sanse de finantare iar din punct de vedere tehnic nu are o solutie viabila spre a fi finantata, presedintele uita intentionat acest lucru si uita ca este presedintele tarii pentru ca este in campanie electorala. Minciunile astea electorale sunt de domeniul trecutului insa unii nu se pot dezbara de trecut.
    • +37 (47 voturi)    
      Autostrada Pitesti-Sibiu (Luni, 10 februarie 2014, 20:29)

      ampm [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Esti sigur? Vad ca te pricepi si la Finante si la Transporturi! Poate ai facut scoala cu Sova!
      • +14 (20 voturi)    
        Minte ca de obicei, (Luni, 10 februarie 2014, 21:57)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui ampm

        Nu merita sa-i dam atentie lui mintzoque
        • -18 (24 voturi)    
          demonstreaza (Luni, 10 februarie 2014, 23:18)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

          hai sa vad cum sustii ca cineva minte fara sa cunosti persoana. Am spus eu vreodata ca minti?
          • +4 (8 voturi)    
            I-auzi (Marţi, 11 februarie 2014, 6:44)

            AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

            Si tu cunosti persoana Basescu cand afirmi ca minte? Pe ce baza? Ca l-ai vazut la tv si ca stii ca e presedinte?

            Adu-ne dovezi ca nu exista finantare ptr tronsonul asta !! Pana una-alta, doar dai din gura si nu stii nimic. Dovezi prietene, dovezi ca presedintele minte. Vedem ?
            • +1 (7 voturi)    
              Unii au cunoscut persoana Basescu (Marţi, 11 februarie 2014, 10:20)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

              si va spun ca este si corupt, si mincinos.
              1)Stiu un caz clar de coruptie de cand era primar general, era prin 2003 si incepuse boomul imobiliar. Un prieten de-al meu isi facuse firma de constructii, si s-a apucat de primul bloc (construia blocul si il vindea apoi pe apartamente catere persoane fizice).
              A avut surpriza ca primaria sa nu ii elibereze autorizatia de constructie...a ajuns la Basescu si i-a cerut scurt 10 000 USD....a ezitat, dar pana la urma i-a dat. DOar asa a obtinut autorizatia.
              2)Intamplator l-am cunoscut si pe Bodo, prin unchiul lui. Si el a recunoscut ca Basescu este extrem de corupt, si ca a luat mita de la dezvoltatorii imobiliari. Cei mai multi bani i-a luat de la Gabriel Popoviciu, cu proiectele lui imobiliare...milioane de euro spaga.

              Basescu nu a fost dovedit pt ca are imunitate de presedinte...dar aveti rabdare, din nov. 2014 nu o sa mai fie presedinte...si atunci o sa faca si el muulte vizite la DNA.
            • -3 (5 voturi)    
              da il cunosc (Marţi, 11 februarie 2014, 11:22)

              evoque [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

              te deranjeaza? si stiu foarte bine cand vorbeste pe langa. Dovezile le gasesti usor, daca tot ma urmaresti, citeste toate comentariile si cere informatii, legea iti permite acest lucru, constiinta nu stiu, este problema ta:
              Drepturile şi libertăţile fundamentale
              ARTICOLUL 31
              Dreptul la informaţie
              (1) Dreptul persoanei de a avea acces la orice informaţie de interes public nu poate fi îngrădit.
              (2) Autorităţile publice, potrivit competenţelor ce le revin, sunt obligate să asigure informarea corectă a cetăţenilor asupra treburilor publice şi asupra problemelor de interes personal.
              (3) Dreptul la informaţie nu trebuie să prejudicieze măsurile de protecţie a tinerilor sau securitatea naţională.
              (4) Mijloacele de informare în masă, publice şi private, sunt obligate să asigure informarea corectă a opiniei publice.
              (5) Serviciile publice de radio şi de televiziune sunt autonome. Ele trebuie să garanteze grupurilor sociale şi politice importante exercitarea dreptului la antenă. Organizarea acestor servicii şi controlul parlamentar asupra activităţii lor se reglementează prin lege organică.

              Detalii: http://legeaz.net/constitutia-romaniei/articolul-31-constitutie
              • +3 (5 voturi)    
                Nu prietene (Marţi, 11 februarie 2014, 14:20)

                AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                Cand acuzi pe cineva de ceva, vii cu dovezile pe masa, nu imi zici mie ca le ai si ca le stii, dar sa ma duc si sa le caut eu.

                Le ai, le expui. Nu le ai, iti tii gura si iti vezi de ale tale.

                Un procuror cand se duce in tribunal, nu ii spune judecatorului sa se duca si sa caute el dovezile care arata ca inculpatul este vinovat. Intelegi analogia?

                PS: Si presimt ca stiu in ce directie vei duce acum discutia asta. Astept sa imi confirmi banuiala.
    • +28 (38 voturi)    
      banii ue (Luni, 10 februarie 2014, 20:32)

      MoiseSorin [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Poate nu are finanțare de la buget... deoarece restul de peste 80% este plătit de UE, bani pe care cu greu pot sa-i fure... vezi ce s-a întâmplat la Nădlac – Arad, cu un băiat care cu banii primiți de la UE isi făcea aeroport!
      • -12 (22 voturi)    
        sa inteleg ca deaia (Luni, 10 februarie 2014, 21:45)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui MoiseSorin

        sau construit atat de multepe vremea papusei-boc ?
        ca nu se puteau fura fondurile UE ?
        • +11 (23 voturi)    
          Ai ghicit (Luni, 10 februarie 2014, 22:32)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Va cam ofticati astia care nu ganditi si repetati intruna minciunile de la Latrina3
      • -18 (30 voturi)    
        nu (Luni, 10 februarie 2014, 21:47)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui MoiseSorin

        are. Verifica inainte si ai sa descoperi ca acel tronson nu are finantare, doar iluzii vandute de un pdl-ist care cerea acum cativa ani unor oameni sa cumpere terenuri pe un amplasament aflat la un moment dat in discutie, iar baiatul ala finanta din greu si la pdl.
        • +19 (27 voturi)    
          amice... (Luni, 10 februarie 2014, 22:37)

          mache [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          daca nu ai habar cu ce se mananca proiectele europene nu te mai agata de niste idei fixe gen 'pdl'... stim ca asa ti se dicteaza de la centru da' macar du'te pe siteu' cacantenei3 si polueaza, nu aici. Mersi
          • -15 (21 voturi)    
            si (Marţi, 11 februarie 2014, 0:12)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui mache

            cu se mananca proiectele europene ca de altfel la du 'te, cacantei3 vad ca te pricepi, iar din putina logica pe care o detin sunt convins ca un mare cunoscator in ale proiectelor europene cum sunteti dumneavoastra aveti in bagajul de cunostinte un limbaj decent, altfel nu cred ca va intelege nimeni comunicarea poluanta.
    • +36 (40 voturi)    
      la datorie... cu minciuni si dezinformari... (Luni, 10 februarie 2014, 20:35)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      pitesti - sibiu are finantare disponibila fiind inclusa in strategia de dezvoltare europeana dar cum din bani europeni nu se poate fura normal ca ponta nu e interesat de banii europeni... plange ca tembelul ca nu sunt destui bani europeni dar el nu e instare sa atraga nici o farama din acesti bani... atata vreme cat USL este la guvernare nu se va investi nimic in tara asta care sa fie in slujba oamenilor ci toate investitiile trebuie canalizate spre buzunarele de partid... adica sa primesti 85% bani din totalul investitiei si sa spui ca nu e posibil sa o faci denota prostie sau rea intentie.... daca romanilor le-ar da cineva 85% din pretul unei case eu cred ca s-ar construi non-stop in tara asta... ponta si cu pretenul sova fac in schimb pe prostii cand e vorba de interesul national...
      • -22 (28 voturi)    
        monser (Luni, 10 februarie 2014, 21:50)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui dadan

        nu are finantare. punct. nu poti sa ceri finantare pentru ceva ce nu se poate face decat la niste costouri pe care nici un dement nu le finanteaza darmite "darnicul" ue.cercetati, nu trebuie sa credeti toate gogoritele.
        • +8 (10 voturi)    
          Hai odata (Marţi, 11 februarie 2014, 6:50)

          AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Arata-ne ca nu e finantare. Dovezi clare, nu vorbe-n vant.

          Cum dracu nu exista finantare ? Bani ptr drumul Alexandria, sa o faci singur, sunt berechet, dar sa pui 15% din total ca sa faci un drum, nu mai exista bani...

          Logica si minte de psd-ist/usl-ist/usd-ist ordinar.
        • +2 (4 voturi)    
          Monser (Marţi, 11 februarie 2014, 12:59)

          Alor [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Nu fii penibil. UE ofera finantare ptr tot coridorul de transport nu doar pentru o parte a acestuia
      • +3 (3 voturi)    
        stai calm (Marţi, 11 februarie 2014, 10:22)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui dadan

        lipsa de proiecte pentru banii europeni nu este o meteahna doar a lui Ponta. Au avut-o si cei de dinaintea lui, gen Boc si MRU>
        • -1 (3 voturi)    
          la noi (Marţi, 11 februarie 2014, 12:26)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          functioneaza
    • +17 (19 voturi)    
      ia citește aici: (Luni, 10 februarie 2014, 20:43)

      Asgardi Metrovich [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      http://www.capital.ro/autostrada-sibiu-brasov-versus-sibiu-pitesti-realism-sau-fantezie-187200.html
    • +15 (19 voturi)    
      Ai "dreptate" amice! (Luni, 10 februarie 2014, 21:28)

      SantaK [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Sa vad ce o sa zici cand Dacia se va fabrica in intregime la Tanger iar la Pitesti va incepe procesul de demolare in stilul caracteristic. Pentru ca exact asta se va intampla!
      • -18 (24 voturi)    
        o vai (Luni, 10 februarie 2014, 21:55)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui SantaK

        a inceput campania cu bau bau, proasta alegere. nu are nici o legatura cu realitatea este demagogie politica specifica presedintelui disperat ca niciuna din procreatiile care il urmeaza nu este in stare sa faca opozitie si atunci a decis ca face el opozitie uitand ca pana in decembrie este presedinte, daaar cand ia pasat presedintelui de constitutie?! niciodata.
        Dacia este proprietatea Renault prin urmare deciziile lor cu privire la dezvoltare ii privesc, insa manipularea ii priveste pe politicieni iar presedintele a luat aceasta cale "sperie oamenii ca sa tii apropii", tarziu si prostesc.
        • +11 (15 voturi)    
          cotibod nu itse (Marţi, 11 februarie 2014, 0:18)

          Europiu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Eu ti-as sugera sa mai treci o data pe la scoala sau sa-i rogi pe cei care-ti dicteaza textele sa-ti puna la dispozitie un manual de gramatica.

          Este la mintea cocosului ca Renault face ce vrea cu investitia lui. Dar e o mare deosebire in a-i spune "du-te, dom'le, in pana mea" sau "uite, omule, ce facilitati ti-am creat". Nu ii pasa atat lui Renault cat celor pe care pretinzi ca-i reprezinti.

          At arug ni cac am.
          • -13 (17 voturi)    
            am (Marţi, 11 februarie 2014, 0:49)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

            spus eu ca reprezint pe cineva? din care carte de gramatica ai dedus acest lucru? mai terminati cu insinuarilr puerile.
            In alta ordine de idei este rusinos pentru presedinte ca nu se implica direct, faptul ca vine ca o lele la tv si lanseaza idei de bau bau da dovada ca in cazul in care detine o asemenea informatie si nu o foloseste in mod constructiv este un tradator, deci pe cine reprezinti?
            • +1 (5 voturi)    
              nu se implica direct? (Marţi, 11 februarie 2014, 10:10)

              codo [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Hai, base, pune mana pe utilaj si toarna sosea de la poarta renault. Presedintele are in fisa postului "implicarea directa" sau guvernul trebuie sa guverneze? Faptul ca renault isi ia talpasita e o chestie pe care numai niste orbi nu vor sa o vada. Altfel fabricau si lodgy la pitesti. Cat de xxx trebuie sa fii sa nu pricepi ca urcatul masinii direct pe vapor e muult mai simplu decat plimbatul pe soselele judetene/nationale? Si daca te-a invatat ponta cu minciunele de dimineata pana seara, nu e cazul sa generalizezi. Basescu iese cu informatii verificate (o forma de a se implica direct). Iar cu gramatica mai studiaza pronumele pe langa auxiliare. In general cer cratima.
              • -1 (5 voturi)    
                de ce (Marţi, 11 februarie 2014, 11:24)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui codo

                nu se implica? nu este presedintele romaniei? nu are si obligatia de a veghea la bunastarea poporului? sau este presedintele romaniei numai cand este vorba de interesele pdl sau mai nou pmp?
                • +1 (5 voturi)    
                  asta face (Marţi, 11 februarie 2014, 11:55)

                  codo [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  bunastarea poporului trece prin urna! asta tocmai a zis basescu: e urat si antibunastare (adica suicidar) sa alegi un candidat tocmai arestat. ca sa nu vorbim despre cazurile subtile unde "doar" sunt urmariti penal sau condamnati in prima instanta si beneficiaza de prezumtia de nevinovatie. acum trebuie sa mai si priceapa votantul aceasta fraza, ca daca ii iei dreptul de vot devine neconstitutional si anti drepturile omului
                  • -1 (5 voturi)    
                    da (Marţi, 11 februarie 2014, 12:28)

                    evoque [utilizator] i-a raspuns lui codo

                    aici are oarecum dreptate, insa din aceiasi urna a iesit (cum necum) si el presedinte.
                    Gura pacatosului adevar graieste.
            • 0 (4 voturi)    
              vad ca nici cu vederea nu stai bine (Marţi, 11 februarie 2014, 11:27)

              Europiu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Recomandarea la gramatica era legata pur si simplu de felul in care ai scris, nu de continut. Esti liber sa crezi ce vrei, as far as I'm concerned.

              "celor pe care ii reprezinti" se referea la cei care, prin pozitia pe care o au, pretind ca reprezinta popoul care i-a ales. Nu te infoia asa, lumea nu se invarte doar in jurul tau! Sau esti cumva Prim-Plagiatorul insusi sub pseudonim?
      • -14 (18 voturi)    
        ah uitasem (Marţi, 11 februarie 2014, 0:14)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui SantaK

        indiferent unde se fabrica dacia eu tot mercedes, range rover si jaguar o sa am in garaj :))
        • +2 (6 voturi)    
          desigur (Marţi, 11 februarie 2014, 10:13)

          codo [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          unde cumperi posterele? vrea si fii-miu sa isi redecoreze camera. altfel ai fi scris "conduc" in loc de "am in garaj". eu conduc duster (fabricat la mioveni)
    • +17 (21 voturi)    
      fara finantare (Luni, 10 februarie 2014, 21:43)

      MyShutGun [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cum poti sa debitezi asemenea prostii ba imbecilule? Sti ca bucata de drum de la uzina Dacia la A1 s-a facut numai la presiunile Renault? Crede ceea ce spune presedintele cu plecarea din RO a Dacia. Chiar si sindicatele de la Dacia vor sa scoata oamenii in strada pentru Pitesti - Sibiu.
      • -16 (20 voturi)    
        crezi (Luni, 10 februarie 2014, 23:22)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui MyShutGun

        ce vrei, insa atentie domnilor de la hot news asupra modului de adresare a acestui individ, daca tot publicati comentarii cu asemenea invective ar fi bine sa il publicati si acesta iar individul sa isi ceara scuze. Individul fiind cel care se ascunde sub id-ul de myshutgun. Cred ca nu am facut pe nimeni imbecil desi sunt o gramada.
    • +11 (15 voturi)    
      fara finantare ? (Luni, 10 februarie 2014, 22:42)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      pai fara finantare sunt TOATE tronsoanele ! Finantarea se aloca dupa ce se face o strategie. a fost trimisa si criticata de 2 ori deja in ultimele 3 luni. se spunea ca e "prea generala". cam ca discursul lui ponta si sova. in plus sova, mai scoate si munti din campie, daca-i nevoie sa justifice o deviere. acum, explica tu de ce e finantat si prioritar tronsonul ala spre teleorman ...?
      • -8 (12 voturi)    
        nu (Luni, 10 februarie 2014, 23:24)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

        exista "prea generala", exista in schim studii de fezabilitate care pot sau nu sa fie acceptate. intre strategie si studiu de fezabilitate se afla nestiinta. sa te informezi nu este o rusine. crede si nu cerceta a adus lumii inchizitia.
    • +15 (17 voturi)    
      RE: evoque (Luni, 10 februarie 2014, 23:05)

      Sufleu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Aiurezi debiteli !

      Pitesti-Sibiu e in TEN-T Core, ceea ce inseamna ca e finantabil 85% din bani UE.

      Romania are 3 miliarde Euro de la UE pentru autostrazi in perioada financiara 2014-2020, suma care e arhisuficienta pt construirea autostrazii Pitesti-Sibiu.
      • -12 (16 voturi)    
        intre (Luni, 10 februarie 2014, 23:35)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Sufleu

        a fi finantabil si a fi finatat este mere diferenta. Verifica cand a fost facut ultimul studiu de fezabilitate, cat de actual este acesta si atunci ai sa vezi ca nu exista finantare. Cat timp a trecut de la declararea coridorului IV si cat s-a facut.
        3 miliarde nu ajung pentru acel tronson, spune care sunt solutiile tehnice intre sibiu si ramnicu valcea si intre ramnica valcea si pitesti. gandeste aplicat, in teren, nu pe ce declara unul si altul sau ce este scris in niste planuri fanteziste facute pe genunchi pentru ca trebuiau facute la un moment dat. De ce crezi ca niste tampiti au crezut (si unii mai cred) ca pot modifica traseul pe sibiu brasov? iti spun eu pentru ca nu au gasit solutii.
      • -1 (3 voturi)    
        E adevarat dar mai trebuie (Marţi, 11 februarie 2014, 10:34)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Sufleu

        sa termini si alte autostrazi intre timp. Din ce am citit, cica UE ne da 85+10=90 % din bani dar dupa ce a fost finalizata. Pana atunci pune Romania banul jos si cica n-are. E o autostrada importanta dar si cealalta este importanta. Asta cu plecarea Renault din cauza ca n-are autostrada e poveste pentru cei mici.
    • +10 (14 voturi)    
      Evoque (Luni, 10 februarie 2014, 23:48)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Tu crezi ca stapinii tai te vor apara atunci cind se va trage linia? Esti pe cont propriu.
      • -12 (16 voturi)    
        vad (Marţi, 11 februarie 2014, 0:51)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        ca amenintari se publica, insa replici la amenintari, nu.
        Nu este prima data cand se intampla acest lucru, felicitari hotnews.
        Repet, daca esti sclav nu inseamna ca toti sunt ca tine. Este ceva jignitor sau injurios la ce am scris? Faptul ca am scris ca nu imi este frica de nimic, este la fel de injurios sau amenintator?
        • +10 (14 voturi)    
          Sincer (Marţi, 11 februarie 2014, 2:51)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Daca e un sclav pe aici tu esti ala. Ori sclav al minciunii de nu mai vezi realitatea ori sclav al furtului ca prea le iei apararea!
          O ti puia gaia desi toata lumea ti-a explicat si ce e cu finantarea, si ce e cu TEN-T Core (Coridor PE "nu se mai eczista" apropo de ce argumente ai) si ai primit si linkuri.
          Du-te si informeaza-te ce si cum apoi revino, nu mai turna balarii aiurea ca oricum nu convingi nici un om cu scaun la cap daca minti!
          • -5 (9 voturi)    
            pai (Marţi, 11 februarie 2014, 7:26)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

            daca nu mai exista coridorul IV paneuropean inseamna ca presedintele este un tantalau si un mincinos, chiar asa sunteti de proletari incat va faceti presedintele mincinos, asta a fost tare de tot, doamne cat de penibil :))
    • +2 (2 voturi)    
      tronsonul Rm-Valcea Sibiu (Marţi, 11 februarie 2014, 10:10)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      este unul spectaculos, dar foooarte greu de realizat din punct de vedere tehnic. Este nevoie de strapungeri ale muntior si de poduri peste vagauni...
      dar, daca chiar s-ar face, ar fi cea mai frumoasa autostrada din Europa.
      sincer, eu zic ca noi nu suntem in stare sa facem autostrada pe acolo, fara o puternica implicare occidentala. Abia a facut Ceausescu un drum asfaltat cu o banda pe sens...si cat s-a mai muncit la el..
      • 0 (2 voturi)    
        Haha! (Marţi, 11 februarie 2014, 11:11)

        Null [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Da mai, ca noi am fi singurii cu autostrazi prin munti?

        Te rog frumos, ia-ti masina personala si da o tura prin Croatia, prin Alpi etc si spune-ne pe urma cat de dificila e amarata aia de autostrada Sibiu-Pitesti si cum o sa fim noi primii pe planeta cu asa ceva.

        Sa-ti sugerezi sa mai dai niste ture prin SUA. America de Sud sau Asia sa vezi cum si pe unde au construit oamenii aia?
        • +1 (3 voturi)    
          inainte sa (Marţi, 11 februarie 2014, 11:29)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui Null

          dai o tura prin curtea altora, fa o plimbare prin tara ta si vezi care sunt limitele tehnice pentru valcea sibiu si limitele geologice pentru valcea pitesti. studiaza nu este o rusine. Apoi dupa ce vezi aceste limite poti sa trancanesti despre ce inseamna implicare financiara din partea statului romani impins in acordul cu fmi de presedinte.
  • -13 (25 voturi)    
    minciuni (Luni, 10 februarie 2014, 20:41)

    Joseph_Lacroix [utilizator]

    poate ar fi cazul ca al nostru presedinte sa citeasca comunicatele de presa ale lui Goshn legate de DACIA si sa nu mai minta atat de mult, sa nu mai dezinformeze.
    Poate ar trebui sa ne explice de ce a plecat Nokia din Romania, si de ce cei de la Mercedes al ales sa construiasca fabrica in Ungaria in urma cu 4 ani( sau tot USL-ul era la guvernare atunci?)
    • +6 (16 voturi)    
      da (Luni, 10 februarie 2014, 21:03)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Joseph_Lacroix

      ma, iti va raspunde tie, ma, pe adresa latrina trei. In rest numai minciuni si aberatii scrii, ca altceva nu stii.
    • +9 (17 voturi)    
      Iti spun eu (Luni, 10 februarie 2014, 22:28)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Joseph_Lacroix

      daca tu nu esti in stare sa gasesti informatia publica:
      1. Nokia si-a restrans activitatea ca orice firma ce se indreapta spre faliment
      2.Tariceanu Prim-ministru al României in funcție intre 28 decembrie 2004 – 22 decembrie 2008
      Pe 18 Iunie 2008 Daimler anunta ca fabrica Mercedes se face in Ungaria.
      Ca o nota: In 2008 guvernul minoritar Tariceanu era sustinut in parlament de PSD

      Mai ai intrebari de postac Latrinist3 ?
      • -9 (13 voturi)    
        NOKIA in faliment? (Luni, 10 februarie 2014, 22:56)

        Joseph_Lacroix [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        - daca tu crezi ca nokia este in faliment inseamna ca nu ai nicio notiune de economie mai multe info aici , document oficial : http://www.nokia.com/global/about-nokia/investors/financials/reports/results---reports/
        adica punctul 1 cade stai jos esti cea mai slaba veriga
        - 2 de vina este tariceanu pentru fabrica mercedes nu Falca care nu s-a sinchisit sa se duca la intalnirea cu cei de la Daimler sau faptul ca au cerut niste terenuri care ..........

        Inteleg ca sustii PDL dar nu trebuie sa fim si ipocriti
        • +5 (9 voturi)    
          Ce dreac tot minti inainte (Marţi, 11 februarie 2014, 0:48)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Joseph_Lacroix

          cand e de notorietate ca divizia de telefoane a Noka mergea rapid spre faliment? Ca sa inchida robinetul pierderilor "Actionarii companiei finlandeze au cazut de acord, in noiembrie 2013, sa vanda divizia de telefonie mobila catre compania americana de IT Microsoft, pentru suma de 5,4 miliarde de dolari."
          Deci te-ai uitat in oglinda si ti-ai zis singur "adica punctul 1 cade stai jos esti cea mai slaba veriga "?
          Si cu Mercedes vrei sa spui ca Falca lua ce decizii vroia cand conducea Romania PNL sustinut de PSD. Ori nu stii ce spui ori iti place sa ignori lucrurile de notorietate publica: "Die Entscheidung für Kecskemet war im Sommer 2008 gefallen, ausschlaggebend war die gute Verkehrsanbindung." = (prescurtat) Decizia s-a luat datorita bunei infrastructuri de transport. QED
          http://www.auto-motor-und-sport.de/news/daimler-setzt-auf-werk-kecskemet-in-ungarn-1439535.html

          Deci? Nici macar veriga slaba nu esti, esti veriga mincinoasa!
          • +1 (3 voturi)    
            bravo (Marţi, 11 februarie 2014, 10:36)

            Joseph_Lacroix [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

            -ma baiatule in mesajul anterior am postat un link catre datele financiare ale Nokia, daca ai fi avut curiozitatea sa citesti ai fi vazut ca Nokia are pofit ( si nu putin) - asa ca te rog sa imi explici cum o firma poate fi in faliment cand ea inregistreaza profit.
            - iar la transporturi in acea perioada nu au fost ministri Dobre, Berceanu. In perioada 29 decembrie 2004 - 7 mai 2012 cu exceptia unei perioada de 1 an si 8 luni(aprilie 2007-dec 2008 Orban) au fost ministri PDL - care desigur in mintea ta de PDL - ist cu pieptul tatuat cu Traian Basescu au fost construiti cei mai multi km de autostrada, iar infrastructura de transporturi a crescut ca Fat Frumos( la pensie) cu viteza melcului beat
  • +12 (22 voturi)    
    blestemul USL... (Luni, 10 februarie 2014, 20:45)

    dadan [utilizator]

    d-zeu nu bate cu bata spune un proverb romanesc... legat de tronsonul sibiu-pitesti din pacate pot doar sa observ cum un judet PSD-ist cum e Argesul arunca la gunoi prioritatile oamenilor si a companiilor de importanta nationala de acolo si stau cu capul plecat la tampeniile lui sova sau a lui ponta.... oamenii sa deschida ochii cand voteaza altfel vin impostori ca si cei de la putere si isi bat joc de votul lor... cand in Arges se desfasurau alegeri a spus vreun politician care cersea voturi ca Argesul nu e important in strategiile viitoare? ca nu le mai face nimeni autostrada? ca Boc era tampit ca a vrut sa faca autostrada pana in Ungaria din judetul lor ca sa poata impulsiona exportul de la Dacia? eu cred ca nu se poate sa le fi promis chiar si luna de pe cer... era destul o autostrada totusi dar care sa fie facuta...
  • +8 (12 voturi)    
    vom putea spune ca se respecta legea (Luni, 10 februarie 2014, 21:29)

    ics_11 [utilizator]

    vom putea spune ca se respecta legea atunci cand toti cei care au furat vor fi inchisi, nu doar unii, si nu va fi inchis nimeni nevinovat.
    credeti ca in acest moment n romania se respecta legea ?
    unii nu respecta nici macar constitutia.
    • +7 (11 voturi)    
      Se lucreaza la problema (Luni, 10 februarie 2014, 22:30)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Nu a spus nimeni ca face minuni.
      Dar fata de perioada Nastase sau Tariceanu...suntem PARFUM !
      • -4 (10 voturi)    
        asa vezi tu ?! (Luni, 10 februarie 2014, 23:15)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        basescu a spus ca "notarul doar constata". si pentru ca "doar constata" castiga mai mult de 7.000 eur/luna, probabil 10.000.
        ai impresia ca lucreaza cineva la statul de drept ? basescu ? cine ?
        • +4 (12 voturi)    
          Pai asa e (Marţi, 11 februarie 2014, 1:00)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          Notarul doar certifica ce vede in fata.
          Si stiu notarita care facea in `95 cam 15.000 $ pe luna. Care-i problema? Ca nu s-au dus la firma mamei lui Sova? Oricum trebuia sa le ia cineva banii pt acte!
          Compari asta cvi frauda permanenta si coruptia ceapare zilnic in ziare a celui mai "cinstit" guvern de hoti?
          Ce, a fraudat contractele de achizitii de la bugetul statului?
          Hai mai lasati-o balta ca deja nu mai aveti limite cu minciunile voastre.
          Eu ma bucur ca a redus salariile bugetarilor! Oricat l-ati ura voi, cei mai multi, nu le meritati nici pe alea! In afara de justitie, sanatate, armata, politie si educatie restul nu le meritati!
          V-as pune sa dati examene din 2 in 2 ani, numai pe computer, la nivel national sa nu mai umblati cu concursuri masluite si la 3 plangeri de la cetateni ca nu ii serviti cum trebuie retrogradare si la inca 3 out! Lipitori incompetente ce va ducem in spate!
          • +3 (3 voturi)    
            ai exclus 90% (Marţi, 11 februarie 2014, 10:49)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

            ai exclus 90% dintre bugetari de la taierea salariilor. ma bucur ca recunosti ca nu trebuiau taiate salariile la ci din justitie, sanatate, armata, politie si educatie.
            deci esti de acord cu mine, basescu a facut o mae greseala.
            si a mai crescut si tva-ul !
          • +3 (3 voturi)    
            in 95 notariat privat? (Marţi, 11 februarie 2014, 11:27)

            Joseph_Lacroix [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

            Cum putea sa castiga 15.000 de euro pe luna ca notar daca aceasta meserie a fost liberalizata si i s-a creat cadru legislativ in 17 noiembrie 95(prin adoptarea legii nr 36-a notarilor publici) iar normele au aparut o luna mai tarziu, primul notariat "privat" public din Romania a fost infiintat in martie 1996 la Focsani( exista si un reportaj TVR pe aceasta tema).

            Inceteaza cu minciunile si cu prostiile publicate pe acest site lasa dezinformarile.
  • -6 (18 voturi)    
    oare.. (Luni, 10 februarie 2014, 21:45)

    giovanni1 [utilizator]

    Nu acest muc de om a zis ca romania nu are nevoie de autostrazi.dar hai sa criticam cu orice pret..ce mizerabil
    • -2 (12 voturi)    
      O fi (Luni, 10 februarie 2014, 22:43)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui giovanni1

      Dar nu-i mai mizerabil ca tine care actionezi din stomac, nu condus de ratiune.
  • -8 (12 voturi)    
    /facepalm (Luni, 10 februarie 2014, 21:50)

    Gigi Kent [utilizator]

    Presedintele Romaniei vorbeste despre "fete in fundul gol" la LookTV ... Romania e cea mai haioasa tara din lume, pe cuvant. Vreau inapoi...
  • +2 (6 voturi)    
    Nu se vor mai produce dacii in Romania ? (Luni, 10 februarie 2014, 22:32)

    Troller [utilizator]

    Sa inteleg ca nu se vor mai produce dacii in Romania ?
    • -3 (9 voturi)    
      Dacia va produce in continuare masini in Romania (Luni, 10 februarie 2014, 23:13)

      Joseph_Lacroix [utilizator] i-a raspuns lui Troller

      In Maroc se vor produce:
      -dacia Lodgy dar cu CKD-uri din Romania
      -Sandero Spepway
      -Sandero simplu cu volan pe dreapta si o parte din Sandero varianta simpla
      In Romania se vor construi:
      - Dacia Duster
      - Dacia Duster- pickup
      - Dacia MCV ( station wagon)
      - Dacia CIty( peste 2 ani) clasa mini( gen VW FOX; Hyundai i10....)
      - Dacia Berlina
      - Dacia pickup +comerciale
      Dupa lansarea noilor modele e posibil ca o parte din productie sa se mute in Maroc deoarece fabrica de la mioveni a ajuns la capacitate maxima iar cererea pentru Dacia este in crestere.

      Ce trebuie sa intelegeti masinile destinate pietei din Europa se vor produce cu mici exceptii in Romania( avantaj fiscal nu mai intru in detalii despre faptul ca Maroc nu este in UE) si ca chiar daca mai sunt fabrici care produc modelul Logan o mare parte din piese se produc in Romania.
      • +4 (10 voturi)    
        Daca Romania mai bate pasul pe loc (Marţi, 11 februarie 2014, 4:03)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Joseph_Lacroix

        o sa vezi ce vad australienii cu Toyota; nu prea ai habar cum functioneaza gigantii.
        http://www.forbes.com/sites/mfonobongnsehe/2013/07/23/why-morocco-is-attracting-foreign-manufacturers/

        "The country’s efforts to attract investments in recent years are paying off, with international juggernauts such as Renault, Dell DELL NaN%, Bombardier, Delphi, GDF Suez and Acciona undertaking major investments in Morocco."

        Pe langa faptul ca au stabilitate politica si fac pasi RAPIZI si SANATOSI, proximitatea fata de Europa poate da nastere unor tratate de liber schimb.

        "Morocco has made improvements to its infrastructure to take advantage of its proximity to Europe. Its Tanger-Med port, located less than 10 miles from Europe, is one of the busiest ports in Africa and will have an 8 million container capacity by 2017. The port is connected by rail and highway to free zones and industrial parks. Tanger-Med was especially important to Renault’s $1 billion investment, since the French manufacturer’s production in Morocco is intended for export. A rail track connects the factory directly to Renault’s terminal at the port."
      • +3 (5 voturi)    
        DA>> (Marţi, 11 februarie 2014, 6:55)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Joseph_Lacroix

        S-ar putea sa ai dreptate. Dar pentru cat timp. Daca guvernele ( de toate culorile - ca ce l-a impiedicat pe Boc sa porneasca lucrarea?) vor continua sa ignore problema autostrazii si vor mari taxele, asa e cand bugetul e vaca personala de muls a vagabonzilor politicianisti, sigur ca Renault se va muta.
    • +7 (13 voturi)    
      Management defectuos (Luni, 10 februarie 2014, 23:15)

      BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui Troller

      Asa meritam daca suntem condusi de coruptie in loc de dorinta de a progresa. Dacia au luat-o francezii, au crescut standardele, Dacia s-a vandut ca painea calda si dusi au fost. Pacat ca toti incompetentii si hotii din guvern nu dau doi bani, fiindca ei nu scoteau nicio spaga de la Dacia.
    • +1 (5 voturi)    
      exista solutii (Marţi, 11 februarie 2014, 8:38)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui Troller

      Dupa ce Dr. Victor Viorel s-a gudurat atata pe langa prim ministrul chinez, probabil vor fabrica Voleex la Pitesti. Chinezii se adapteaza perfect la coruptie, dar salariile platite de ei trec rareori de $200,- pe luna.
  • +8 (10 voturi)    
    Un gigant se retrage (Marţi, 11 februarie 2014, 0:10)

    Wanheda [utilizator]

    cand povara fiscala e prea mare; la fel se retrage cand birocratia si coruptia ajund de nesuportat; se retrage daca nu are infrastructura; se retragecand preturile is mai mari in Romania comparativ cu restul Europei.
    Ca pe fundal s-au perindat atatia maimutzoi ca la noi, nu-i intereseaza, cifrele fac diferenta.
    Asa ca degeaba ii dati cu presupusul, Africa in afara de cateva tari e deja inaintea Romaniei.
    Mr Lacriox: dupa semnarea acordului UE-USA sa vezi belea baietel, cand or sa navaleasca masinile americane, fully loaded la pret de Renault/Logan, uiuiu uiuiu o sa fie pe capul tau.
  • +2 (4 voturi)    
    are dreptate, dar e inevitabil (Marţi, 11 februarie 2014, 8:06)

    catelu [utilizator]

    Asamblarea manuala de masini e un proces care consuma multa manopera de calificare joasa. Locurile de munca in asamblare nu aduc venituri mari, si Renault nu ar putea tine pasul cu ritmul de crestere al salariilor din Romania, la fel cum nu a putut in Franta.

    Dar asta nu e neaparat un lucru rau, daca activitatile celelalte, mai bine platite, raman aici. Daca centrul de proiectare si productia de motoare si transmisii ramane, tot e bine.

    Daca PSD vine insa cu niste noi taxe pe stalp, avem toate sansele sa plece si partea asta. La fel cum taxa pe stalp a dus la desfiintarea retelei Romtelecom in mai multe comune si a lasat oamenii fara telefon.
  • -1 (3 voturi)    
    SUNT Conul Leonida si NUMAI COMENTATORI PRICEPUTI! (Marţi, 11 februarie 2014, 13:47)

    GRANDFATHER [anonim]

    Sunteti cumva actionari la RENAULT, sunteti cumva membrii in staful firmei?! Sau sunteti din categoria prea bine cunoscuta a "romanilor care se pricep la tot si toate"?! Romanii care "fac" politica "din tribuna", "de pe marginea santului" sau "de dupa ulucile gardului"!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi