VIDEO Deputatul PSD Eugen Nicolicea a fost dat afara din studioul Digi 24 dupa o cearta cu Moise Guran. Politicianul l-a jignit pe jurnalist dupa ce acesta i-a acuzat pe parlamentari ca dau amnistii dupa ce domnul Dragnea face licitatiile

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 13 iunie 2016, 22:03 Revista Presei | Radio TV

Mosie Guran
Foto: Facebook.com
Deputatul PSD Eugen Nicolicea a fost dat afara, luni seara, din studioul Digi 24 dupa o cearta cu realizatorul tv Moise Guran. Incidentul s-a produs putin dupa ora 21:00, in timpul emisiunii "Jurnalul de seara", moderata de Cosmin Prelipceanu, in care Eugen Nicolicea era invitat, iar Moise Guran a intrat in direct pentru a comenta principalele evenimente ale zilei. Guran i-a acuzat pe parlamentari ca "dau amnistii" dupa ce "domnul Dragnea face licitatiile", moment in care politicianul a inceput sa il jigneasca pe jurnalist.


Conflictul a pornit in momentul in care cei doi jurnalisti Digi 24, Moise Guran si Cosmin Prelipceanu, discutau despre lupta anticoruptie si comentau declaratiile de luni ale lui Liviu Dragnea de la DNA. Liderul PSD a afirmat ca "Romanii trebuie sa aleaga daca in loc de o paine mai buna, prefera catuse".

"Nu e nevoie sa aleaga, alege domnul Nicolicea, care e acolo in studio, pentru ei", a spus Moise Guran. "Nu domnul Dragnea face licitatiile? Domnul Nicolicea da amnistiile din cand in cand, la intervale regulate de timp, intr-o forma sau alta", a continuat Moise Guran, aluzie la faptul ca deputatul PSD, invitatul lui Cosmin Prelipceanu la emisiunea "Jurnalul de seara", este membru al Comisiei Juridice a Camerei.

Plecand de la posibila dezincriminare a conflictului de interese (decizia este asteptata miercuri, 15 iunie, la CCR), Moise Guran l-a acuzat pe Eugen Nicolicea, cu referire la faptul ca parlamentarii s-au opus in mai multe randuri luptei anticoruptie, ca "de 4 ani numai asta faceti".

Nicolicea a ripostat, numindu-l pe Moise Guran "obraznicatura" si acuzandu-l ca "vorbeste prostii cu gura plina". "Nu ti-e rusine?", l-a mai intrebat Nicolicea pe Guran, adaugand ca "Eu n-am vazut in viata mea un reporter, sau ce zici dumneata ca esti, sa vorbeasca prostii cu atata siguranta". "Razi ca fraierul", i-a mai spus Nicolicea lui Moise Guran.

Moise Guran a cerut "argumente", iar apoi i-a spus politicianului ca "Reactia dumneavoastra este deplasata".

Dupa schimbul dur de replici intre Eugen Nicolicea si Moise Guran, deputatul PSD a fost invitat de Cosmin Prelipceanu sa paraseasca studioul postului tv: "Nu mai aveti ce cauta in acest studio", i-a spus Prelipceanu politicianului.

"Astept ca Eugen Nicolicea sa ma dea in judecata. Toata activitatea domniei sale este pe site-ul Camerei Deputatilor. Romanii au votat ca un primar condamnat sa poata ramane pe functie. Dupa alegerile astea s-a creat impresia ca romanii aleg hoti. Sunt multi ca domnul Nicolicea. Vor sa dezincrimizeze conflictul de interese. Nu trebuie sa cadem in asa ceva. S-a creat iluzia ca noi romanii acceptam coruptia si suntem toti corupti. Avem o mana puternica care ii prinde si ii umileste (referire la DNA - n.red.) Eu nu pot sa accept sa revenim in alta parte", a spus Moise Guran in debutul emisiunii Biziday, pe care o realizeaza la Digi 24.

Reactia Digi 24 dupa incident: "<Jurnalul de Seara> a intrerupt dezbaterea cu politicienii, in editia de luni seara, in momentul in care unul dintre ei - deputatul PSD Eugen Nicolicea - a incalcat regulile unei discutii civilizate si l-a jignit pe Moise Guran, realizatorul <Biziday>. La Digi24, respectam libertatea de exprimare a invitatilor nostri, ne place sa avem in studioul nostru oameni cu opinii cat mai diferite, dar sanctionam atacul la persoana si insultele de orice fel, conform Codului Digi24."


Citeste mai multe despre   






















128030 vizualizari

  • +202 (220 voturi)    
    Cum naiba (Luni, 13 iunie 2016, 22:14)

    Ord [utilizator]

    au ajuns toti "astia" prin Parlament, ca daca te uiti la moacele si fizicul lor zici ca au fost hraniti cu furaje si sfecla.
    • -179 (201 voturi)    
      pai nu e cu libertatea de exprimare? (Luni, 13 iunie 2016, 22:50)

      zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      cum respecta digi libertatea de exprimare daca da afara politicienii?
      • +161 (169 voturi)    
        politicieni (Luni, 13 iunie 2016, 23:00)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        care politicieni ? scursorile cu educatie la stefan gheorghiu,fosti pcr-isti si turnatori la secu' ,azi mari psd-isti,cu averi de milioane de euro nejustificabili ?
        • +70 (70 voturi)    
          Iti dau dreptate cu (Luni, 13 iunie 2016, 23:53)

          trilulilu [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          milioanele ...

          Insa as propune un ordin de ministru de finante, anume:

          In termen de 10 zile de la publicare in monitorul oficial, toti bugetarii, dar absolut toti, cu functii, sa fie obligati sa declare proprietatile pe care le detin din 1990-1995-2000-2005-2010-2015 incoace.
          Asa punctual, fix pt anii pe care i-am trecut mai sus.
          Ca un simplu grafic al evolutiei speciei :-)

          Mai apoi sa declare functiile pe care le-au in deplinit in perioadele respective. Asta pt ca evident nu iti mai poti aminti ce venituri ai avut atunci :-) :-)

          Pe urma sa le revina obligatia si de a le publica in cel putin 3 ziare de cel mai mare tiraj local. Asa macar mai pot ajusta informatiile si cetatenii (gen. Terenuri de tenis, cabane la mare si la munte etc). jipane, vile, afaceri cu copii-verisorii, nepotii ...

          Dupa aceea, se poate trece linistit la confiscarea averilor nejustificate.
          Si credeti-ma, cu vreo 3.000 miliarde euro recuperati, Romanica noastra va ajunge lejer in rand cu lumea.
          Spitale, drumuri, scoli, sate reabilitate etc.
          • +23 (29 voturi)    
            ar ajunge pe dracu în rând cu lumea! (Marţi, 14 iunie 2016, 9:02)

            TimantiusRaptor1 [anonim] i-a raspuns lui trilulilu

            nu vedeți că pleacă hoțul, vine hoțul? nu vedeți că sunt nu doar votați, ci chiar aleși indivizi aflați în pușcărie pentru furt? oare nu cumva avem hoția înscrisă-n ADN, și atunci oricine ajunge pe orice funcție face singurul lucru de care e capabil: FURĂ!?
            • -22 (22 voturi)    
              Ba vedem (Marţi, 14 iunie 2016, 10:23)

              Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui TimantiusRaptor1

              Dar momentan nu exista alternativa..gascaBasescu -Steinmetz via Moise Guran si Mandruta de altfel desconspirati se vor la praduit in stil "wild west"..asa ceva nu se poate
              • +5 (13 voturi)    
                Da nene: (Marţi, 14 iunie 2016, 14:50)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

                .. gasca Basescu a furat din 90 si pana acum. Si inca mai fura. Asa scrie in istoria aia a ta cu si despre Marian Munteanu si Corneliu Codreanu Zelea, eroii Romaniei. Si Nascase, fireste, tot un mare erou. Restul, Basescu si gasca.. am inteles.
          • -2 (2 voturi)    
            Declaratie de avere (Marţi, 14 iunie 2016, 22:59)

            ciclopus [utilizator] i-a raspuns lui trilulilu

            Da ,bugetarii cu functii ,fac declaratii de avere si interese in fiecare an,potrivit legii.Nu inteleg !
      • +107 (109 voturi)    
        libertate nu inseamna jignire (Luni, 13 iunie 2016, 23:01)

        dedytel [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        Totusi daca a gresit cu ceva Moise Guran este ca trebuia sa nu ii raspunda la ofensele aduse de psdist.
        In mod normal libertatea de exprimare inseamna sa discuti liber dar in limitele bunului simt si anume civilizat nu sa il faci fraier si obraznicatura pe interlocutorul tau.
        Dar ce sa-i faci? Adevarul doare....
        • -73 (81 voturi)    
          eu asa stiam dupa "charlie" (Luni, 13 iunie 2016, 23:19)

          zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui dedytel

          eu am vazut dupa "charlie" ca e voie sa spui orice, ca e libertate de exprimare :))
          • +26 (26 voturi)    
            Esti sigur ca ai citit "Charlie"? (Marţi, 14 iunie 2016, 10:37)

            TheLionKing [anonim] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

            Glumele lor au profunzime si sunt de satira iesita din comun. Marlania domnului parlamentar nu are legatura cu satira. Era doar un o jignire adresata domnului Guran
        • +73 (79 voturi)    
          Conversatie. (Luni, 13 iunie 2016, 23:47)

          MariusGabriel [anonim] i-a raspuns lui dedytel

          Cred ca nu am urmarit aceeasi emisiune pentru ca daca a fost cineva nesimtit si obraznic apoi ala a fost Nicolicea dar tu probabil esti un postac PSD-ist si imi pierd timpul degeba cu tine.
          • +15 (15 voturi)    
            ati (Marţi, 14 iunie 2016, 8:03)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui MariusGabriel

            gresit adresantul.
            banuiesc ca era vorba de "inteligentul" cu apa.
      • +95 (97 voturi)    
        prea multe cuvinte? (Luni, 13 iunie 2016, 23:02)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        era o fraza acolo, dar tu nu poti procesa decat propozitii scurte?
        drepturi si obligatii. vrei libertate de exprimare? atunci exprima-te politicos. vrei libertate sa injuri, sa calomniezi si sa minti? latrinele tv te asteapta...
      • +99 (101 voturi)    
        politicianul caca (Luni, 13 iunie 2016, 23:04)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        pe poiliticianul ala trebuiau sa-l trimita la rtv/a3 sau de unde a scapat in primele 10 secunde.

        caca, latra, gura plina. adica politican de cea mai joasa speta
      • +63 (63 voturi)    
        nu ai tu habar ce e aia (Luni, 13 iunie 2016, 23:06)

        paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        libertate de exprimare nici daca ti-ar pica in cap
        • -52 (58 voturi)    
          voi tipati pe aici (Luni, 13 iunie 2016, 23:21)

          zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

          voi tipati pe aici libertate de exprimare cand niste geniali au insistat sa insulte musulmanii.
          eu am zis ca nu e chiar asa, sa spui ce vrei, dar venea replica: ori e libertate ori nu mai e? ca daca nu ai voi sa spui ce vrei inseamna ca nu e libertate de exprimare
          • +36 (36 voturi)    
            Ai voie sa spui ce vrei . (Marţi, 14 iunie 2016, 1:26)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

            ..si fiecare are voie sa te dea in judecata. Sunt niste legi si in baza acelor legi, ai "liberatea" sa spui ce vrei.

            Uite si legea:

            "Infracțiunile contra demnității sunt acele fapte care lezează demnitatea, onoarea sau reputația unei persoane, ca atribut esențial al personalității omului.
            Infracțiunile contra demnității fac parte din clasificarea infracțiunilor realizată de legiuitorul român în funcție de obiectul juridic al infracțiunii. Acestea se regăsesc, ca și celelalte tipuri de infracțiuni, în partea specială a Codului Penal, și sunt: calomnia și insulta. Prin incriminarea insultei și calomniei este ocrotit atât un interes personal, apărând personalitatea morală a individului, cât și unul al societății, asigurând o relație socială bazată pe respect reciproc."

            Acum ce este insulta?

            "Art. 2271 – Insulta – Atingerea adusă onoarei ori reputației unei persoane prin cuvinte, prin gesturi sau prin alte mijloace, ori prin expunere la batjocură, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 2 ani sau cu amendă.

            Care persoana a fost insultata in cazul "Charlie"? Si daca a fost, sa-i dea in judecata.

            Asta inseamna libertatea de exprimare, printre altele.
      • +54 (54 voturi)    
        Nu ai inteles nimic (Luni, 13 iunie 2016, 23:16)

        petrol_head [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        Libertatea de exprimare nu inseamna ca poti sa arunci cu noroi in tot ce este in jurul tau, sau sa jignesti si sa denigrezi o persoana (fizica sau juridica).
        Intotdeauna o persoana care se apuca sa jigneasca atunci cand nu poate raspunde cu argumente este o persoana care ascunde un adevar! INTOTDEAUNA! Iar Nicolicea asta, a aratat ca este un PSD-ist pur sange, obisnuit sa denigreze si sa calce in picioare orice sau oricine ii sta in cale, specific securitatii comuniste.
        • +7 (7 voturi)    
          Si mai au o (Marţi, 14 iunie 2016, 19:30)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui petrol_head

          " calitate " PSD-istii cand se afla intr-un studio T.V.
          Vorbesc tare ,sa acopere interlocutorul si sa nu-i permita acestuia sa se faca auzit. Nimic nu-i
          poate opri ! Tare si continuu. Asta e tehnica pesedista( adica tehnica nesimtita ).
      • +46 (46 voturi)    
        Te pierdusi in libertati? (Luni, 13 iunie 2016, 23:19)

        marianmarian [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        Daca tu pui egal intre libertatea de exprimare si marlanie, mi-e clar ce finut esti atunci cand nu-ti convine vreun subiect. Un om intreg la cap si parlamentar pe deasupra (i.e. "reprezentant al poporului") tb sa aiba acei 7 ani de-acasa, mai ales intr-un asa domeniu, care presupune si cere tact tot timpul. Dar daca taranii il voteaza, tarani avem in parlament. Tarani in sensul periorativ, ca sa fie clar, nu ma refer la taranii-tarani, ci la "taranul de oras, cel mai prost animal".
      • +26 (28 voturi)    
        prietene, (Luni, 13 iunie 2016, 23:30)

        Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        ia asculta cu atentie de la minutul 1:16, poti sa pui pe repeat, poate n-auzi... si vezi ca a avut toaaaaata libertatea de exprimare !
      • +17 (17 voturi)    
        mai, (Marţi, 14 iunie 2016, 8:00)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        obraznicatura, vorbesti prostii cu gura plina. nu ti-e rusine?
      • +18 (18 voturi)    
        inteles gresit (Marţi, 14 iunie 2016, 9:16)

        hollow [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        Libertatea de exprimare inseamna ca statul nu are dreptul sa-ti cenzureze exprimarea si opinia. Nu inseamna ca orice persoana sau companie privata e obligata sa iti ofere o platforma pentru laturile si tarania ta.
      • +11 (11 voturi)    
        bre (Marţi, 14 iunie 2016, 11:41)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        libertatea de exprimare e una, sa jignesti e alta.
      • +11 (11 voturi)    
        pai atit ai priceput tu? (Marţi, 14 iunie 2016, 13:29)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        Libertatea de exprimare imi da dreptul sa-mi exprim opiniile. Pe de alta parte codul de conduita imi cere sa nu jignesc, sa nu vorbesc urit, etc. Iar p[rin apelative gen obraznicatura" sau "vorbeste prostii cu gura plina", Nicolicea a dovedit ca argumentele lui se rezuma doar la jigniri demne de un birjar (cer scuze birjarilor civilizati).

        Da' ca sa intelegi fineturi din astea trebuie ca tu insuti sa nu folosesti atacul la persoana ca argument in discutii
      • +1 (1 vot)    
        Libertatea de exprimare nu inseamna jigniri (Miercuri, 15 iunie 2016, 13:30)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        Guran a cerut argumente si a fost injurat. Ia de aici ceva "libertate" idiot oligofren facut la betie. Nu-i asa ca e placuta libertatea ? :-))
    • +31 (33 voturi)    
      Nicolicea (Luni, 13 iunie 2016, 23:45)

      MariusGabriel [anonim] i-a raspuns lui Ord

      Simplu cu voturile prostilor care ori i-au votat ori nu s-au dus la vot si astfel au permis prostilor care i-au votat sa devina majoritari.
    • +35 (37 voturi)    
      NICOLICEA, PROSTULICEA... (Marţi, 14 iunie 2016, 0:00)

      MariaPopescu8 [anonim] i-a raspuns lui Ord

      Aveti mare dreptate. Multi tampiti intra in politica deoarece nu ar fi in stare sa agoniseasca mare lucru prin puterea mintii si a vreunei pregatiri profesionale.
      • +9 (9 voturi)    
        Nu s-a inselat Guran (Marţi, 14 iunie 2016, 11:16)

        Dan-T [utilizator] i-a raspuns lui MariaPopescu8

        http://www.hotnews.ro/stiri-politic-21077965-avocatii-ramas-superimunitate-comisia-juridica-adoptat-legea-forma-controversata.htm
    • -16 (20 voturi)    
      au ajuns prin vot (Marţi, 14 iunie 2016, 8:37)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Mai avem 4 luni si jurnalisti precum Guran si alti jurnalisti de dreapta cred ca isi vor lua viza de Canada.
      • +17 (17 voturi)    
        bine ca nu-i trimiteti la Canal (Marţi, 14 iunie 2016, 10:08)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Dar trecand peste glumitele comunistoide tare imi e frica ca mai degraga isi vor lua niste politicieni viza de Jilava decar jurnalistii viza de Canada.
      • +3 (5 voturi)    
        De ce ? (Marţi, 14 iunie 2016, 19:33)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Crezi ca se va instaura dictatura lui Stalin ?
        Dezvolta subiectul !
    • 0 (6 voturi)    
      i-au votat roamanii (Marţi, 14 iunie 2016, 8:37)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      simplu
    • +21 (21 voturi)    
      Moise Guran nu are dreptate (Marţi, 14 iunie 2016, 9:12)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Nu este o intamplare ca acestia au ajus in Parlament, romanii chiar ii voteaza pe cei asemenea lor: hoti semi-analfabeti, plagiatori si mitocani.
      Imi pare rau de Moise Guran dar 80% din tara asta din oameni din acestia este formata.
      Exemlu pe care-l vad periodic in inima Bucuerstiului: parinti care beau bere si fumeaza pe bancile din parculete de joaca ale copiilor
      • -14 (14 voturi)    
        Guru Guran (Marţi, 14 iunie 2016, 15:20)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Nu este altceva decat un jalnic propagandist platit de Soros.
        • +8 (8 voturi)    
          Cum ai aflat ? (Marţi, 14 iunie 2016, 19:37)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Ai dovezi ca e platit de Soros ?( Daca esti fan Nicolicea , prezinti imediat documentul care dovedeste ca ce ai scris este real ).Daca nu esti fan Nicolicea , poti veni maine cu dovada.
          Altfel , esti un impostor strecurat pe aici.
    • -8 (10 voturi)    
      mai inteligentule, (Marţi, 14 iunie 2016, 9:28)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui Ord

      Dar moaca ta cum arata ? Cum se poate ca unul cu moaca ta sa aiba dreptul sa deschida gura ?
    • +12 (12 voturi)    
      esti ipocrit, domnule??? (Marţi, 14 iunie 2016, 9:37)

      cetatean in RO [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      cum adica "cum au ajuns in parlament?"...pai au fost votati de hoti si infractori, ca altfel nu-mi explic de ce un om cinstit ar vota un parlamentar sau un primar sau un consilier infractor??? Mi-e rusine ca sunt roman, acum , mai mult decat oricand ne meritam soarta si dispretul europenilor. RUSINEPENTRU TOTI ROMANII CARE AU VOTAT INFRACTORI!!.
      • +5 (5 voturi)    
        Rusinea (Marţi, 14 iunie 2016, 19:39)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cetatean in RO

        este buna, pentru inceput. Dar trebuie sa urmeze ACTIUNEA.
        Hai sa contribui si tu la infiintarea Partidului Salvati Romania , al lui Nicusor Dan.
    • +5 (5 voturi)    
      esti ipocrit, domnule??? (Marţi, 14 iunie 2016, 9:37)

      cetatean in RO [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      cum adica "cum au ajuns in parlament?"...pai au fost votati de hoti si infractori, ca altfel nu-mi explic de ce un om cinstit ar vota un parlamentar sau un primar sau un consilier infractor??? Mi-e rusine ca sunt roman, acum , mai mult decat oricand ne meritam soarta si dispretul europenilor. RUSINEPENTRU TOTI ROMANII CARE AU VOTAT INFRACTORI!!.
    • -12 (16 voturi)    
      este mult de explicat...dar nicolicea are dreptate (Marţi, 14 iunie 2016, 9:57)

      cristianaxl [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      iar moise guran un agent de doi lei, platit sa faca lobby lui codruta kovesi a ajuns un fel de guru al economiei si sociologiei si politologiei...si ce mai vreti dvs...
      are o atitudine manipulatoare si mincinoasa in foarte multe prezentari....si vad cum toata lumea sta cu gura cascata la ineptiile lui pe care le debiteaza la emisiunea bizziday sau pe la europa fm....e un circar ...dar asa e cand poporul este prost pregatit nu face diferenta intre escroc si circar si specialistii veritabili.
      • +6 (6 voturi)    
        Sunt de groaza (Marţi, 14 iunie 2016, 19:44)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cristianaxl

        trolli astia . Ei au toate statele de plata din Romania. Doar isi arunca o privire si iti pun cine este platit de catre cine.
        Tare prosti ne cred ei pe noi. Vai de capul lor cel mic si fara idei.
  • -52 (74 voturi)    
    Tremura serviciile... (Luni, 13 iunie 2016, 22:21)

    echidistantul_ [utilizator]

    Vin alegerile, partidele marioneta le scapa din mana... Disperare mare la Securitate!
  • +99 (101 voturi)    
    Foarte bine (Luni, 13 iunie 2016, 22:27)

    MPopa [utilizator]

    Digi 24 este singurul post romanesc ale carui emisiuni de stiri mai merita urmarite. In rest e jale, fie sunt non-stiri fie sunt asa-zise emisiuni de stiri care de fapt servesc interesele unui partid sau al altuia.
    Ma bucur sa vad ca domnul Prelipceanu a dovedit coloana vertebrala, mai rar asa ceva. Va felicit sincer.
  • +86 (88 voturi)    
    Bravo, Moise Guran! (Luni, 13 iunie 2016, 22:28)

    dexpropriat [utilizator]

    Asa se face cu infractorii.
    • -24 (30 voturi)    
      nicolicea e condamnat? (Luni, 13 iunie 2016, 23:21)

      zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      sau macar cercetat?
      • +30 (36 voturi)    
        e din psd (Marţi, 14 iunie 2016, 1:55)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        si anterior s-a mai plimbat si prin unpr.

        deci intra la categoria "penali" fara sa fie cercetat sau condamnat. chiar daca justitia nu are uneori suficient dovezi, nu inseamna ca trebuie sa tratam toti maimutoii ca pe niste domni care nu sunt.
        • -4 (4 voturi)    
          prezumtia de vinovatie (Marţi, 14 iunie 2016, 22:31)

          zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          asta functioneaza in democratia statului de drept :))
  • -43 (49 voturi)    
    Mai mult pragmatism si mai putin idealism. (Luni, 13 iunie 2016, 22:36)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Se vede ca daca lupti talibanic, fundamentalist, anticoruptie practic ataci intreaga populatie a Romaniei. Deci continuand asa antagonizezi tara. Cum sa-i prinzi deci? Cum sa faci sa fie si poporul in schema asta, participant?
    Pai te repliezi inteligent. 1. PSD VA CASTIGA parlamentarele si apoi cleptocratimea PNL va adera la ei si vor forma iar o majoritate confrortabila si vor face ce vor. Eu as fi pragmatic: decat sa pierd tot ce s-a castigat pana acum, as face armistitiu. As pune 2016 ca an de la care in Romania NU SE MAI FURA. As ierta si SRI ca a furat prin Hexipharma, si pe Nicolicea ca a furat nu stiu ce! Dar in schimbul iertarii nu dezincriminam nimic si mai mult, cine propune lege antiDNA si antijustitie este chiar pus la cotl intrucat daca izbandeste, automat se reincrimineaza iar toata Romania! Bine, anul poate fi 2015, sau cat se negociaza, de ce nu 2011. Dar cu cat se negociaza mai jos, cu atat vor avea antagonisme din partea mafiei! S-a mers cu bata destul. Poate e timpul sa se mearga si cu binisorul! Eventual doar plata impozitelor pe averile nejustificate cu un 16%!
    • +31 (33 voturi)    
      Sa ii ierti tu! (Marţi, 14 iunie 2016, 0:31)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Mie nu imi aduce nimeni tatal inapoi,dar de platit pentru asta exista sanse si voi avea grija ca cei responsabili sa plateasca.
      • +13 (13 voturi)    
        Bine spus Keni! (Marţi, 14 iunie 2016, 3:25)

        AlinL [utilizator] i-a raspuns lui Keni

        ...nici mie nu imi aduce nimeni si nimic inapoi anii tineretii petrecuti departe de tara si de parinti.

        Eu pe astia ii mananc!
  • -21 (27 voturi)    
    SRI Vegheaza sa culeaga averea lui Hexi Pharma (Luni, 13 iunie 2016, 22:44)

    Zummm [utilizator]

    De fapt tot al lor dar sub alt nume
  • +87 (89 voturi)    
    Moise este un jurnalist onest (Luni, 13 iunie 2016, 22:45)

    Trojan.H [utilizator]

    Nicolicea este un interlop infect. Sper sa nu mai puna piciorul pe acolo.
    • +9 (11 voturi)    
      in DEX trebuie introdus P$D egal... (Marţi, 14 iunie 2016, 10:37)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      interlop (infect se presupune ca e dotarea standard)
  • +82 (82 voturi)    
    Parlamentul grup infractional organizat... (Luni, 13 iunie 2016, 22:46)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Din pacate asta a ajuns o institutie fundamentala a statului roman...Are dreptate Moise Guran, de 4 ani numao asta fac parlamentarii, cauta sa modifice legile penale spre propriul folos, acum cand se strange latul ataca pe toate fronturile, cu Avocatul poporului, parlament - vezi zecile de initiative legislative de reducere a competentelor procurorilor, de acordare de imunitati avocatilor, multi dintre ei parlamentati, mai nou apeleaza la politizata Curte Constitutionala, unde a ajuns bratul lung al penalilor. Ataca mediatic prin A3, luju, cristoiu -Evz, impreuna cu fosti dusmani gen basescu, ajutati fiind din pacate si din interiorul justitiei prin unjr si asociatia magistratilor...Sa speram ca dreptatea si justitia vor triumfa...
  • +66 (66 voturi)    
    in sfirsit e pus la punct specimenul nicoulicea (Luni, 13 iunie 2016, 22:50)

    mnicku [utilizator]

    fratia penalilor au facut totul sa poata fura bine.
  • +87 (87 voturi)    
    Am vazut inregistrarea intreaga (Luni, 13 iunie 2016, 22:52)

    Heruvim [utilizator]

    Kk*****rul ala in tricou "polo" cu figuri pe el de conducator de BMW care frecventeaza crasmele maneliste este SEFUL comisiei juridice din PARLAMENT???

    Care crede ca daca tipa mai tare? Ataca la persoana cu un limbaj suburban are dreptate?

    Wtf???

    Cum? CUUUM S-A AJUNS AICI???

    Presa a dormit 25 de ani???
    • +33 (33 voturi)    
      link alaturat (Marţi, 14 iunie 2016, 0:17)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      https://www.youtube.com/watch?v=636QjJzurAM

      astfel de specimene aplica legea dupa dupa bunul plac si doar atunci cind se aplica la infractorii din gasca lor.

      Dar referendumul cu 300 buc in parlament de ce nu-l aplica ?
    • +24 (24 voturi)    
      Nu (Marţi, 14 iunie 2016, 0:32)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Noi am dormit 26 de ani si inca dormim.Ma rog eu m-am trezit,mi-am facut bagajele si am plecat. "Somnul natiunii naste monstri"
    • +1 (1 vot)    
      Noi am dormit ca noi (Miercuri, 15 iunie 2016, 13:34)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      I-am ales sau am lasat pe altii sa-i aleaga
  • +59 (59 voturi)    
    bine au facut (Luni, 13 iunie 2016, 22:55)

    burebista [utilizator]

    Moise Guran a avut dreptate .cum este posibil sa votezi cu primary care au furat .Ce impresie este despre noi ca popor ca suntem de accord cu hoti .Acest gangavit fost contabil la CAP> un nimeni .
  • -50 (56 voturi)    
    Ce am vazur eu (Luni, 13 iunie 2016, 22:55)

    marian_ulise [utilizator]

    Moise Guran a intrat in forta si usor ironic l-a acuzat pe mosului de la psd ca amnestiaza infractorii. Acesta a spus ca nu este adevarat si l-a rugat sa aduca probe si au taraganit-o pana ce mosul a inceput sa-i ia rau la misto si pana la urma l-au dat afara ca sa scape de el. Fraze gen "esti PROST informat" nu ar trebui sanctionate cu cartonasul rosu. Moise mi-a lasat un gust amar, este departe de cel care mi-a acaparat atentia.
    • +32 (32 voturi)    
      Puneti ochelari sau mai bine inchide ochii (Marţi, 14 iunie 2016, 0:06)

      dedytel [utilizator] i-a raspuns lui marian_ulise

      Ma baiatule ori esti postac psd ori ai fumat ceva ilegal.
      Cum poti sa scrii asa ceva: pentru faptul ca i-a spus ca este "PROST informat" l-a sanctionat cu cartonasul rosu cand el l-a facut pe Moise Guran(cu riscul de a fi adus orice acuzatie Moise) si fraier si obraznicatura de parca era elevul/prescolarul ce trebuia mustruluit pentru ca si-a permis sa ia atitudine in fata "tovarasului profesor", (pardon(fata de profesori - oameni pe care niciodata nu i-a stimat) contabil nesimtit si ingrasat peste masura...

      Trezeste-te sau dispari pe veci...
    • +17 (17 voturi)    
      Tu si Nicolicea (Marţi, 14 iunie 2016, 9:34)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui marian_ulise

      Aveti grave probleme la mansarda. Guran a afirmat niste chestii care sunt consemnate in procesele verbale ale Parlamentului. Nu este nevoie de nici o proba - ceea ce el a afirmat sunt fapte comise in vazul lumii. Daca tu furi in fata a mii de oameni, nu este nevoie de probe - te-au vazut toti. Ce a facut Nicolicea si parlamentarii penali este evident. Ei fura si dupa aia dau legi cum ca nu au furat - au facut asta dintotdeauna, vezi cazul bancrutei frauduloase, cand au furat si dupa aia au dezincriminat pentru doua zile fapta respectiva. Asa ca lasa gargara, ca te dezvalui si tu fie in calitate de complice, fie in calitate de postac/zvoner/raspandac al PSD-ului superpenal care distruge Romania.
  • +71 (71 voturi)    
    lingai (Luni, 13 iunie 2016, 22:58)

    levierul [utilizator]

    Nicolicea face parte din grupul de lingai de baza, cei care fac suportul necesar magarilor din frunte. Imi amintesc de Liviu Pop, cand evident Ponta avea probleme enorme cu plagiatul. Ei bine, acest Liviu, a facut ceea ce trebuia pentru seful lui, dara sa clipeasca, a demis tot ce putea, Monitorul Oficial publica noaptea hotarari, doar cat sa ii scape pe sefi. Asa si cu acest Nicolicea. Exact atitudinea secretarului de partid. Comunismul n-a plecat, comunismul ne-a fentat
    • +31 (31 voturi)    
      s-avem pardon, lingau chef (Marţi, 14 iunie 2016, 0:21)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      avea dreptate Guran, dau amnistii pt infractori pe banda rulanta.
      • +6 (6 voturi)    
        P$D trebuie scos in afara legii (Marţi, 14 iunie 2016, 10:39)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        in acest moment Contagiunea Penala este peste 50 % din suma membrilor activi P$D in instituriile Statului
  • +61 (61 voturi)    
    M-am mai uitat odata (Luni, 13 iunie 2016, 23:02)

    Heruvim [utilizator]

    Si in calitate de cetatea care a vazut comportamentul ordinuarului asta cer o petitie Parlamentului sa il schimbe din functie de urgenta.

    "Ca a candidat" nu este o cacofonie bai manelistule!
  • +48 (48 voturi)    
    Mda... (Luni, 13 iunie 2016, 23:03)

    Lucian P. [utilizator]

    Inca permitem unor jeguri umane sa ajunga parlamentari. Treziti-va magarilor, acolo ajungeti ca sa faceti ceva pentru tara, nu sa furati si sa va protejati intre voi fara nici cea mai mica urma de rusine.
  • +48 (48 voturi)    
    Toate scursurile fac si desfac legi in Romania (Luni, 13 iunie 2016, 23:05)

    neagoe [utilizator]

    Scursurile au capatat glas pentru ca spera sa puna la toamna definitiv mana pe tara si apoi sa se puna la adapostul Moscovei.

    Vina este a electoratului care se condamna singur la saracie, foamete si exterminare.
  • +37 (37 voturi)    
    jos comunistii hai la vot (Luni, 13 iunie 2016, 23:11)

    joao_ [utilizator]

    iesiti fratilor la vot, haideti sa infiintam un pardit de profesionisti care nu au mai avut niciodata legaturi cu clasa politica actuala sa-l sustinem si sa ne conduca, se pare ca in momentul de fata cu orice am vota, tot cine trebuie iese
    mai avem sanse sa dam asftel de exemplare la oparte, altfel va trebui sa emigram pentru binele copiilor nostri
    • +11 (13 voturi)    
      n-ai nici o sansa... decat daca spre sfarsit... (Marţi, 14 iunie 2016, 0:19)

      dedytel [utilizator] i-a raspuns lui joao_

      Nu vor iesi oamenii la vot pentru o echipa de profesionisti din Romania pentru ca acei profesionisti ar trebui sa vina din alta tara pentru a fi "curati" dpdv al coruptiei si sa aiba un cult al moralitatii ridicat - o combinatie care nu o vad posibila prea curand.
      Era bine sa se inceapa cu alegerile de pe 5 iunie, dar este mult prea putin dezastrul de dupa Colectiv, Hexi Pharma si mii de oameni infectati din spitale in care o asistenta daca nu ii dai un ban nici nu se uita la tine ca sa nu mai vorbim de medici. Trebuie sa se intample ceva foarte grav pentru ca lumea sa se trezeasca si acel moment nu va veni prea curand pentru ca exista produse ieftine (chiar daca sunt nocive) pe care lumea le cumpara din cauza saraciei. Efectele lor se vor vedea in urmatorii 10-15 ani pentru ca un organism cat de cat sanatos rezista si la un asemenea tratament.
      Decat daca spre sfarsitul anului absenteismul sa fie schimbat cu o multitudine de voturi nule si atunci poate se va putea trage o concluzie din afara...
      Dar asta este ultima speranta!
  • +43 (43 voturi)    
    pe scurt (Luni, 13 iunie 2016, 23:14)

    g01an [utilizator]

    Pe scurt, hotul il acuza pe contribuabilul care plateste taxele din care s-a ingrasat ca este un pic cam nesimtit ca ii bate obrazul pentru hotiile care le face. Pai cum, bai, Gurane? Dar chiar asa nu te simti si tu fata de astfel de oameni?
  • +23 (23 voturi)    
    halatu', cat e halatu' ??? (Luni, 13 iunie 2016, 23:18)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Nicoliceo, sper ca intr-o zi sa te vad cum stai la coada...stii tu unde ;)
  • -19 (23 voturi)    
    Cand... (Luni, 13 iunie 2016, 23:25)

    Gigi Kent [utilizator]

    Cand se ocupa de economie Moise Guran parea ok. Acum ca s-a luat de politica pare ca luat-o razna. Mie mi s-a parut ca il acuza pe Nicolicea de ceea ce urmeaza sa decida CCR.

    Apropo la cat de suparati sunt propagandistii binomului cred ca stiu deja ce va decide CCR-ul.
    • +6 (6 voturi)    
      ai impachetat spre mujicia ? (Marţi, 14 iunie 2016, 10:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      cand pleci ?
  • +27 (27 voturi)    
    Nicolicea, un infect...min 1:16 (Luni, 13 iunie 2016, 23:25)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    minutul 1:16 "da' prost mai e..." Bai infectule, trebuia sa fii dat afara din studiou, in suturi, numai pentru asta...
  • +26 (26 voturi)    
    Nicolicea e obisnuit cu datul afara ! (Luni, 13 iunie 2016, 23:37)

    gazania [utilizator]

    Pana si Cretuleasca l-a scos din platou , oricum e abonat la asa ceva. Intr-un timp se mai linistise dar se pare ca se simte pe cai mari, i-a revenit tupeul.
  • +24 (24 voturi)    
    nicolicea (Luni, 13 iunie 2016, 23:39)

    PopaFlorin [anonim]

    Un bou vagon acest Nicolicea eugen. Magarul asta nu are ce cauta la tv !
  • +26 (26 voturi)    
    mda... (Luni, 13 iunie 2016, 23:52)

    liviu_ [utilizator]

    sunt din ce in ce mai convins ca pana nu ii zboara strada dintii unui parlamentar (sau mai multi) hotii astia nu se potolesc
    • +3 (3 voturi)    
      Subscriu (Marţi, 14 iunie 2016, 21:14)

      D.Gabriel [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      .. si astept momentul.
  • +23 (23 voturi)    
    parlament = infractori + aparatori de infractori (Luni, 13 iunie 2016, 23:54)

    TRABI [utilizator]

    Tot parlamentul din trecut si actual , este foarte periculos .
    Nu au mustrari de constiinta pentru ca ei stau in puf si Romania este in groapa Europei .
    35% dintre noi , cei care suntem in tara ( n-am fost la vot -iunie + cei care se regasesc la votare si au votat schimbarea 8-9% ) si cu diaspora care se va mobiliza mai puternic decat in 2015 , vom schimba decorul penal al parlamentului . Sa nu se lase umflati in pene cei care au luat scoruri mari in iunie , pentru ca procentul scazut din prezenta va fi batut ametitor la parlamentare . Mobilizarea online se apropie .
    • +9 (9 voturi)    
      23755 de oameni vor Dizolvarea (Marţi, 14 iunie 2016, 10:44)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

      TREBUIE sa se intample ! platim inca 3 luni zeci de milioane de euro pentru a inghiti jignirile ucenicilor ALI BABA ? https://petitieonline.net/petitie/10022136/semnaturi/pg238
  • +24 (24 voturi)    
    Nicolicea. (Luni, 13 iunie 2016, 23:54)

    MariusGabriel [anonim]

    Nicolicea un pup-in-curist de prima clasa a vazut ca la PSD nu are sanse sa urce in ierarhie si s-a mutat cu bagaje cu tot la PUNR ca sa il linguseasca pe maresalul Oprea si atunci cand se simte descoperit in potlogariile pe care le pune la cale nu are gaseste alta cale sa se apare decat sa atace la persoana la modul ordinar si fara argumente. In tarile civilizate asemenea politicieni sunt catalogati extremisti si trimisi la reeducarea prin munca cinstita.
  • -11 (21 voturi)    
    ehe (Marţi, 14 iunie 2016, 0:04)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    daca facea Moise Guran un partid in locul marxistoidului moskovit nicusor dan era altceva, aveam ce vota...Dar exact asta este rolul moskovitului nicusor, sa impiedice aparitia unui Guran. Exact asa cum gunoiul ceausist vadim tudor a impiedicat ani de zile aparitia unui partid nationalist adevarat. Kgb-ul isi face bine lectiile intotdeauna.
  • +18 (18 voturi)    
    bun simt (Marţi, 14 iunie 2016, 0:05)

    dmstn [utilizator]

    Cred ca a uitat ca nu era la Gadea. Lasa ca iese din nou parlametar la toamna...
  • +27 (27 voturi)    
    TOATA STIMA (Marţi, 14 iunie 2016, 0:07)

    spectator47 [utilizator]

    pentru dl.Guran.........nu va lasati intimidat de borfasii din cocina Parlament
  • +29 (29 voturi)    
    Prelipceanu. (Marţi, 14 iunie 2016, 0:13)

    MariusGabriel [anonim]

    Bravo Dle. Cosmin Prelipceanu ati data dovada de profesionalism cand ati pus capat unei discutii necivilizate care parca se purta acum 100 de ani iar in care deputatul Nicolicea se purta de parca era la el pe mosie.
  • +23 (23 voturi)    
    Limbaj de cartier (Marţi, 14 iunie 2016, 0:21)

    excelsior2016 [utilizator]

    Nu a facut Moise cacofonie. CA A CANDIDAT, a spus. Iar cel din platou este rezultatul alegerilor noastre. Mai este putin pana in toamna....
    • -2 (2 voturi)    
      Si ce? (Marţi, 14 iunie 2016, 12:44)

      _Lucian [anonim] i-a raspuns lui excelsior2016

      Si daca a facut ce are? Cacofonia nu este o gresala gramaticala si nici de exprimare. E doar o sonoritate inestetica.
  • +18 (18 voturi)    
    04:25 (Marţi, 14 iunie 2016, 0:22)

    ras-putin [utilizator]

    "o anumita, chiar si infractiune, este declarata neconstitutionala".

    Deci avem o Constitutie total anapoda. De fapt in Romania infractiunile trebuie sa fie constitutionale.

    Dreptatea, cinstea, legalitatea vor fi in curind neconstitutionale.
    • +17 (17 voturi)    
      Si insul asta face figura de specialist (Marţi, 14 iunie 2016, 1:40)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

      si-i ia la misto pe altii mai destepti, mai pregatiti si mai civilizati ca el !

      PS. Eu unul nu m-as hazarda sa afirm ca banditii din gasca la care s-a reintors Nicolicea vor declara neconstitutionale Dreptatea, Cinstea si Legalitatea, dar sunt sigur ca de fiecare dintre aceste trei concepte vor agata cate un ciorchine de "exceptii de la regula",gen:

      "In Romania Dreptatea trebuie sa triumfe, cu exceptia cazurilor in care parlamentarii ar avea de pierdut de pe urma ei";

      "In Romania toata lumea trebuie sa fie cinstita, cu exceptia parlamentarilor si a familiilor lor."

      "In Romania toti cetatenii romani trebuie sa se comporte civilizat, cu exceptia parlamentarilor si a rudelor si afinilor lor pana la gradul 7".
  • +43 (45 voturi)    
    Pulicea asta e de cand s-a infiintat Parlamentul (Marţi, 14 iunie 2016, 0:47)

    Susufler0 [utilizator]

    in Comisia Juridica, dar, dupa stiinta mea, nu are studii juridice !

    A lins 26 de ani statutele si regulamentele de functionare pana le-a invatat pe de rost si pe chestia asta zice ca e expert in "Drept Parlamentar".

    L-am observat de-a lungul timpului : nu aduce niciodata absolut nici un argument in favoarea ideilor pe care le sustine. Doar insulte, glumite de 2 bani si cereri absurde ca preopinentul sa-i reproduca mot a mot bazaconiile exprimate de-a lungul timpului.

    PS. O secatura abjecta !
    • +20 (20 voturi)    
      CV (Marţi, 14 iunie 2016, 3:38)

      AlinL [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Uita-te pe CV-ul publicat pe Internet. In CV si-a trecut Facultatea de Drept - jurist. Nu spune unde. Nu stim daca are vreun "doctorat". E din garda veche - bagat din politica in pozitie de conducere inca de pe vremea FDSN-ului. E o naparca batrana jegul asta. La baza cica e inginer.

      Asta e una din nucile tari ale PSD-ului.

      @HotNews

      Baieti, asta e de multa vreme pe piata. Nu se poate sa nu aibe ceva schelete in dulap. Trebuie pus cu botul pe labe. Asta, spre deosebire de alti prosti din FSN, stie sa nu dea informatii despre el. Eu zic sa-l cautati un pic ca trebuie sa pice ceva.
  • +34 (36 voturi)    
    Imaginea perfecta a PSD-ului (Marţi, 14 iunie 2016, 0:48)

    joao miguel [utilizator]

    Este incredibil cum acest "excrement" al societatii poate jigni in direct un jurnalist. Mai nou, este un "reputat" jurist,de "larga recunoastere mondiala"...poate singurul ce face negrul sa fie alb si invers !
    A promovat legi cu dedicatie...adevarul doare D-le Nicolicea nu-i asa? Pana si el s-a saturat de parlamentul in care si-a dus traiul. Un sarpe plin de venin.
    Felicitari Moise Guran, felicitari Cosmin Prelipceanu!!!
  • +28 (30 voturi)    
    Cum a ajuns tractoristul asta deputat? (Marţi, 14 iunie 2016, 0:49)

    tudorLeo [utilizator]

    Ne meritam soarta cu mascarici ca asta fratilor! Iesiti draq la vot oameni buni ca ajungem republica bananiera in stilul asta....
  • +28 (30 voturi)    
    Tupeu (Marţi, 14 iunie 2016, 1:00)

    RaduMischie [utilizator]

    Poate nu s-a observat ceva: tupeul lui Nicolicea. Moise Guran i-a vorbit la persoana a doua si respectuos (chiar daca ironic), in timp ce Nicolicea l-a luat la "per tu" si a mers agresiv. Ceva gen "pumn in gura".
    Bravo Cosmin Prelipceanu, asa trebuie procedat cu oameni de aceasta teapa.
    Si, intr-o nota pesimista, puneti pariu ca Nicolicea va lua un nou mandat la alegerile din toamna?
  • +29 (31 voturi)    
    Nicolicea are si merite (Marţi, 14 iunie 2016, 2:13)

    n.dumiritu [utilizator]

    Nu uitati ca N. este si revolutionar cu merite deosebite si membru fondator la Academia lui Oprea. Adica, genul de capusa ultrarezistenta si tenace si care a suge cu cel putin 3 guri din buget. Nu ma ingrijoreaza atit sanatatea lui N. cit ma preocupa apetitu-i infricosator, apetit fructificat de actualul sef Dragnea pentru ceea ce amintea Moise Guran cu buna dreptate.
  • +14 (16 voturi)    
    prefer... (Marţi, 14 iunie 2016, 5:32)

    dana_s [utilizator]

    ... o paine mai amara si catuse pentru toti hotii, coruptii, mincinosii, nenorocitii !
  • +12 (14 voturi)    
    retard (Marţi, 14 iunie 2016, 5:38)

    Francisc 1 [utilizator]

    astia ne conduc , astia pretind ca sunt legtimi la vot desi au procente reale din ce in e mai mici , firea e primar cu vreo 10 % din voturi . Atentie mare la asaltul asupra legii ,e tot ce conteaza pentru ei ( si pentru noi , ca in final nu reprezinta pe nimeni dubiosii astia )
  • -16 (20 voturi)    
    S-au intalnit (Marţi, 14 iunie 2016, 5:52)

    Incomod3 [utilizator]

    2 caractere "puternice" :)... O sugestie pentru Guran... sa schimbe camasa aia roz, ca provoaca impresii gresite (?)... si sa ia ceva medicamente contra tensiunii, ca ii zvacnea o vena pe frunte...
    • +3 (3 voturi)    
      Luati o pauza (Marţi, 14 iunie 2016, 12:59)

      ta31 [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      Cred ca va plesnit deja ceva sub frunte...
  • +11 (15 voturi)    
    mobilizare la toamna (Marţi, 14 iunie 2016, 6:30)

    Francisc 1 [utilizator]

    eu votez USR. Sper ca Nicusor Dan sa reuseasca sa organizeze USR pana la alegeri.
  • +15 (17 voturi)    
    O Japitza (Marţi, 14 iunie 2016, 8:09)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Din pacate, exemplara pentru ce inseamna Parlamentul Romaniei, adunatura de maioti rosii, hoti, trofgloditi si penali.
  • -19 (25 voturi)    
    O provocare ! (Marţi, 14 iunie 2016, 8:26)

    Fritzz [utilizator]

    Am vazut scena cu pricina. Cei de la Digi 24 se incrimineaza singuri. Lipsa totala de professionalism sau incompetent jurnalistica sau o provocare ordinara. Guristul Guran a aruncat niste acuzatii nefondate fara a adduce o minim de proba sau sursa, fara un exemplu doar pe niste ipoteze.
    A primit intr-un mod , dupa parerea mea mult mai elegant decat merita, o replica pe masura.
    Sceneta intre Guran si Prelipceanu..un alt gur journalistic a fost penibila... Nicolicea atragandu-i atentia pertinent ca moderatorul care-l nvitase este partinitor si nu solicita probe lui Guran.... semn ca marimea ca fizic nu compenseaza educatia si profesionalismul.... Asa cand uniii isi zic jurnalisti si sunt de fapt cozi de topor. Penibil
  • +1 (15 voturi)    
    Titlul. (Marţi, 14 iunie 2016, 8:34)

    MariusGabriel [anonim]

    Titlul stirii este tendentios pentru ca deputatul Eugen Nicolicea a fost dat afara din studioul DIGI pentru folosirea unui limbaj inadecvat unei dezbateri televizate si nu pentru cearta cu Moise Guran.
    • -11 (17 voturi)    
      exact pentru cearta cu Guran a fost dat afara (Marţi, 14 iunie 2016, 9:39)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui MariusGabriel

      Sa fim seriosi. Guran la acuzat direct pe Nicolicea si n a fost in stare sa spuna de ce a facut-o. Vorba lui Nicolicea, a fost "prost pregatit". Sa inviti pe cineva in studiou si sa l dai afara pentru ca n a tacut malc la acuzatiile lui Guran este ca si cum ar fi fost invitat cineva la Antena3 si era dat afara pentru ca n a tacut malc la acuzatiile lui Gadea. Asta arata ca nici Digi nu este chiar incolor.
  • -10 (16 voturi)    
    Nicolicea o fi corupt, dar are dreptate (Marţi, 14 iunie 2016, 9:30)

    jackalphonse [utilizator]

    Guran n a avut argumente pentru atacul la persoana. Greseala lui Guran este ca l a nominalizat, cand trebuia sa vorbeasca de parlamentari si daca tot a vorbit direct la adresa lui Nicolicea trebuia sa dea un exemplu. Nicolicea i a dat si dreptate lui Guran in timpul discutiei la un moment dat, dar mai tarziu Nicolicea accepta voalat situatia.
    daca Guran avea ceva de zis la adresa lui Nicolicea, trebuia sa zica, dar efectiv n a avut cuvintele la el. Sincer, Guran si a luat o pe mana lui.
  • +11 (13 voturi)    
    ! (Marţi, 14 iunie 2016, 9:30)

    Kpriciu [utilizator]

    Un golan pesedist, fost comunist!
    Asemenea scursuri vor disparea in curand din Parlament!
  • -8 (14 voturi)    
    Nicolicea spune ca Guran este "prost pregatit" (Marţi, 14 iunie 2016, 9:31)

    jackalphonse [utilizator]

    Si are dreptate in ceea ce priveste NOMINALIZAREA lui Nicolicea.
  • +15 (17 voturi)    
    O REACTIE NORMALA (Marţi, 14 iunie 2016, 9:33)

    ILMA [utilizator]

    Dl. Nicolicea (nici nu vreau sa-mi amintesc ca e deputat) si-a permis sa spuna multe obraznicii de-a lungul timpului in diferite studiouri TV si nu numai ca nu i s-a taiat microfonul, dar, de dragul scandalului si al audientei, a fost mereu rugat sa remana in emisiune, desi el spunea ca vrea sa plece (sanchi!). E bine ca acum a fost putin pus la punct. Daca s-ar intampla mai des ca cei ce-si permit sa-si insulte interlocutorii sa fie cu politete redusi la tacere, multe emisiuni ar deveni mai frcventabile. MAJORITATEA REALIZATORILOR, MODERATORILOR, PREZENTATORILOR TV NU STIU INCA SA CASTIGE AUDIENTA ALTFEL DECAT PRIN CERTURI MAHALAGESTI. VORBA CUIVA ”CELEBRU”: NICI NU STIU CE PIERD!
  • +13 (15 voturi)    
    Nu vom ierta (Marţi, 14 iunie 2016, 9:34)

    D.Gabriel [utilizator]

    CERE CURȚII CONSTITUȚIONALE A ROMÂNIEI SĂ NU DEZINCRIMINEZE ABUZUL ÎN SERVICIU PE 15 IUNIE
    42% dintre cazurile anchetate de DNA includ infracțiuni de abuz în serviciu. Cifrele sunt însă mute atunci când abuzul în serviciu duce, așa cum a fost și în cazul #Colectiv, la moartea a zeci de oameni. Puteti semna petitia aici: https://campaniamea.de-clic.ro/petitions/cere-curtii-constitutionale-a-rom-niei-sa-nu-dezincrimineze-abuzul-in-serviciu-pe-15-iunie?bucket&source=facebook-share-button&time=1465632290
  • -20 (22 voturi)    
    Interesant (Marţi, 14 iunie 2016, 9:47)

    Pac-pac [utilizator]

    Am urmarit inregistrarea si mi se pare ca Guran a fost varza. Agresiv dar prost facut gramada.
    Nicolicea l-a facut harcea-parcea si pe buna dreptate.
    Daca Guran si tipul din studio puteau sa discute concret pe dezincriminare.
    • +11 (15 voturi)    
      unde este varza? (Marţi, 14 iunie 2016, 10:11)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      Guran a explicat...dar politicianul a dat-o la intors!
      • -9 (9 voturi)    
        Guran a explicat ce a vrut el (Marţi, 14 iunie 2016, 11:43)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

        Niculiceanu ala s a simtit atins ca a fost el acuzat direct. Nu-i vorba, ca Guran avea dreptate. In plus Niculiceanu si a etalat badarania. Totusi, fara doar si poate ca Guran a aratat lipsa de profesionalism. Este usor sa faci monolog, dar este o arta sa fii in direct cu cineva si sa participi civilizat la o dezbbatere. badaranul s aintalnit cu ingamfatul si a iesit ce trebuia sa iasa....balci.
        • +6 (10 voturi)    
          P$D nu are Diplomatie ! (Marţi, 14 iunie 2016, 12:07)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          de la usierul din Kiseleff pana la mustata din TR. cuvantul de Ordine este : Pumnul In Gura ! doar asa a Predat Doctrina nea nelu cotrocelu...acum 20 de ani in iunie , cu Ocazia Mineriadei !
    • +14 (16 voturi)    
      harcea -parcea (Marţi, 14 iunie 2016, 10:15)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      inseamna dupa tine folosirea unor glumite si invective de clasa a V-a? Nicolicea nu s-a ridicat mai sus de nivelul unui golanas de 10-12 ani in raspunsul lui.
      Daca raspunsul lu Nicolicea ti se pare superior inteleg pe unde se situeaza mental votantii PSD-ului.
    • +3 (3 voturi)    
      mda (Marţi, 14 iunie 2016, 13:33)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      pai guran i-a zis hotului pesedist ceea ce toata lumea stie dar nu zice in direct la TV

      esti deputat, deci esti hotz, te-ai dus acolo sa furi...

      pun pariu ca daca pe nea nicolicea il cauta DNA-ul, nu iese nimeni sa zica... da bre... moise guran a avut dreptate cand l-a facut hotz

      asta pentru ca suntem o tara plina de inapti care voteaza primari si consilieri penali

      iar asta nu face dacat sa le dea speranta hotzilor sa candideze si sa aspire in continuare la functii in stat

      exemplu de curand este ponta... care imediat dupa alegerile locale a zis ca si el are o sansa, chiar daca DNA-ul are cateva dosare cu el pe rol...

      vorba aia... daca pe ala de la baia mare arestat il voteaza lumea, eu de ce sa nu devin al 3lea om in stat nu ?
  • +6 (8 voturi)    
    niste bosorogi obraznici (Marţi, 14 iunie 2016, 10:39)

    Razvan_M [utilizator]

    Cat pana mea ii mai tinem in carca pe ticalosii astia? Tot ce au facut ei in ultimii 25 de ani au facut pe spinarea noastra. Iar cei care ii voteaza, parintii si bunicii nostri, au pensiile platite din banii nostri. Ar cam trebui facuti sa inteleaga cine plateste tot dezmatul asta, cu candidati la primarie votati desi sunt in parnaie.

    Pacat ca jumatate dintre romani n-au nimic intre picioare, sunt buni doar sa dea din gura din spatele usii.
  • +8 (10 voturi)    
    bravo Prelipceanu (Marţi, 14 iunie 2016, 11:05)

    parker [utilizator]

    Foarte bine a procedat dl Prelipceanu. DIGI este apreciat pt dialogul civilizat, pt oamenii de calitate care sunt invitati. Nu agreez emisiunile cu politicieni care vin cu mesajul partidului si nu al adevarului Imi permit sa-i sugerez d-lui Prelipceanu sa invite numai jurnalisti pt ca oamenii politici intotdeauna se cearta in platou.
  • +9 (13 voturi)    
    mda (Marţi, 14 iunie 2016, 11:31)

    SoulSearcher [utilizator]

    moise a gresit...

    nu-ti pui mintea niciodata cu un psd-ist fost membru de partid pcr, care are 2 clase mai multe ca trenul...
  • +15 (15 voturi)    
    wtf. (Marţi, 14 iunie 2016, 11:33)

    VasileDobrin [anonim]

    Asa va trebuie ! Nu mai invitati in studiou javrele comuniste care prostesc lumea de 26 ani . Pe bune , chiar ne-am saturat de ei .Faceti loc in emisiuni oamenilor de valoare ! Va rog !
  • -9 (11 voturi)    
    discutii (Marţi, 14 iunie 2016, 11:49)

    IonElisei1 [anonim]

    dar si Guran este o obraznicatura si un mitocan , se crede mare jurnalist prapaditul !
  • +13 (13 voturi)    
    Nicolicea un kkt bolnav (Marţi, 14 iunie 2016, 11:50)

    PVirgil [utilizator]

    Felicitari Moise Guran si Cosmin Prelipceanu.
  • +7 (7 voturi)    
    Despre incident (Marţi, 14 iunie 2016, 11:57)

    johnbyron_g [utilizator]

    Apreciez ca efortul de a-l invita pe domnul, invitatul dumneavoastra, a fost prea mult mare. Cel putin acest domn putea sa aprecieze gestul si era suficient, numai ca a dorit sa-si arate muschii de parlamentar care face ce vrea cand, vrea, cum vrea, cu orcine, oricum si oriunde. Imi este rusine ca un asemenea om este in Parlamentul Romaniei. Oare cand vom vedea in societate decenta, principialitate, bun simt, condescendenta si responsabilitate? Oare mai putem educa copii nostrii in spiritul acestor valori? Cred ca da insa va trebui sa nu mai promovam astfel de indivizi in Parmlament.
  • +4 (8 voturi)    
    Nu dati vina pe politicieni. (Marţi, 14 iunie 2016, 12:02)

    Kecske [utilizator]

    Vina apartine celor care invita astfel de specimene in emisiuni sau ii contacteaza telefonic sa-si dea cu parerea. Pe cine intereseaza parerea unui nicolicea ? Sau ponta. Sau dragnea. Niste penali, mai mult sau mai putin.
  • -6 (6 voturi)    
    Ce am vazut eu :) (Marţi, 14 iunie 2016, 12:45)

    _Sherlock_ [utilizator]

    Un parlamentar badaran care nu il tin nervi cand este atacat! (indiferent daca atacul are o baza reala sau nu)

    Un ziarist (Guran) care a intrat la provocare! Un clovn in cautare de a inscrie cateva puncte la propria reputatie de mare luptator contra sistemului.

    Acest dialog putea avea o forma mult mai structurata si la obiect. Daca Guran vroia sa discute despre lege venea cu un exemplu punctual. Dar nu l-a interesat asta. M-am saturat de mistouri ieftine indiferent din ce directie vin ele.
  • +3 (3 voturi)    
    Democratic (Marţi, 14 iunie 2016, 14:53)

    NaftuliVasile1 [anonim]

    „Noi” i-am ales, în mod democratic, „partidele” i-au propus, mai buni nu aveau, iar „noi” nu am avut mai buni pe liste și am dat cu votul, de-a aruncatelea.
  • +9 (9 voturi)    
    penalii (Marţi, 14 iunie 2016, 15:22)

    Romy60 [utilizator]

    Felicitari jurnalistilor dela DIGI24 !

    Dupa ce ca dl. Dragnea ne-a jignit, spunand ca o sa ne arunce cate o coaja de paine daca ii lasam sa fure , vine si handicapatul asta de Nicolicea sa ne mai arate inca odata cine este PSD-ul. Treziti-va oameni buni sa nu mai ajunga lichelele astea la guvernare ! Atentie mare la decizia din 15 iunie a CCR, daca se va dezincrimina conflictul de interese , TREBUIE sa iesim in strada !
  • +4 (4 voturi)    
    nicolicea (Marţi, 14 iunie 2016, 18:51)

    papyllon [utilizator]

    Bravo Digi 24 !!!! Ati reusit sa aratati adevarata fata (sa nu spun "mecla") a acestui personaj "colindator" la toate posturile TV, pe care o seama de romani il iau de "destept"... Un denigrator inversunat al acestui popor, care-si etaleaza ineptiile si nerealizarile din epoca trecuta, mizand pe stiinta dezinformarii (invatata de el nu stiu unde...) si de capacitatea si rabdarea noastra... Nicolicea !!! Modul de exprimare si exuberanta superioritatii tale arata ca esti un NIMIC !!! Nu miza pe faptul ca "toti sunt prosti si inculti"...ceea ce exprimi este (intra pe net) : VAX ALBINA !!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Excelent a procedat DIGI! Bravo ca ati tinut cu (Marţi, 14 iunie 2016, 20:43)

    Maniu [utilizator]

    ziaristul, cu dreptatea si decenta.
  • +2 (2 voturi)    
    In 2009 a fost dat afara de la Realitatea (Marţi, 14 iunie 2016, 22:29)

    D.Gabriel [utilizator]

    vedeti aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=dnFO4vRVcU0
  • +5 (5 voturi)    
    Cat tupeu si nesimtire poate avea un deputat... (Marţi, 14 iunie 2016, 22:38)

    Olyx [utilizator]

    Cum pot asemenea specimene sa ne populeze existenta ? Desigur, numai cu acordul nostru, acord pe care li-l dam din 4 in 4 ani...Este tipul de politician servil propriului partid care nu ezita sa "otraveasca fantanile", sa "parjoleasca pamanturile" sa faca tot ce e posibil pentru a salva "puscariabilii" din partid de "furia" DNA-ului !!!...
  • -2 (4 voturi)    
    Romanii aleg ce vor ei! (Marţi, 14 iunie 2016, 22:55)

    ciclopus [utilizator]

    Moise Guran a avut o atitudine provocatoare si un limbaj neadecvat pentru un invitat.Acuzatiile puteau fi si altfel formulate .Era important mentinerea unui dialog cu intrebari si raspunsuri interesante pentru telespectatori.Moise G. a vrut sa iasa in evidenta !A iesit dar neprofesionist. Om fi noi ,romanii,acuzati ca alegem hoti dar nu si prosti! Nu este firesc sa aleaga fiecare pe cine doreste?Trebuie sa tinem cont de un anume post TV?De diaspora?De alte tari?Majoritatea romanilor au votat PSD!Cine-i de vina ?Libertatea castigata in 89?Romanii sau PNL ca a adapostit si a ascuns majoritatea celor din PDL?Mesajul confuz si casile din instanta ale lui Iohannis?
  • -1 (1 vot)    
    sa fim corecti! (Miercuri, 15 iunie 2016, 17:50)

    cerceteaza [utilizator]

    Care a fost rolul lui Moise Guran in emisiunea lui? Rol de creator de opinie, sau de mediator? Cred ca atunci cand ai invitati in emisiune, chiar daca se pretinde a fi proprie, nu poti avea decat rol de mediator si nu ai dreptul sa te certi cu invitatii, care pot avea alta opinie decat a ta. Prestatia lui Moise Guran o consider lipsita de deontologie. Altceva era daca Moise Guran era invitat in emisiunea altui prezentator: atunci putea sa intre in discutii contradictorii cu oricare din invitatii din emisiune, pana la limita impusa de Constitutie, adica pana acolo, unde nu ii refuza dreptul celuilalt la opinie.
    Cred ca CNA ar trebui sa-l amendeze pe Moise Guran si pe televiziunea care i-a gazduit emisiunea pentru incalcarea dreptului la opinie a unui invitat al sau.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri