Spaga pentru permisul auto. Viorel Recosanu: Cele mai multe accidente sunt facute de incepatorii cu masini scumpe; Cornel Lipa: Se scot instructori pe banda rulanta;  Gheorghe Nedelescu: Tinerii dau spaga pentru moarte

de Ionut Baias     HotNews.ro
Joi, 10 iulie 2008, 1:44 Revista Presei | Radio TV

"Realitatea te priveste"
Foto: Realitatea TV
In cadrul emisiunii "Realiatea te priveste" (Realitatea Tv), de miercuri seara, s-a dezbatut problema obtinerilor permiselor auto prin spaga, discutiile fiind intarite de imagini realizate cu camera ascunsa care aratau un instructor dornic mai mult de spaga decat de a transmite ceva.

"Candidatul: Pe mine ma streseaza traseul.
Instructorul: O rezolvam. Sa-ti faci dosarul manaca-ti-as gura ta
Candidatul: Despre ce suma ar fi vorba?
Instructorul:  6 milioane"

Aceasta este o parte a dialogului surprins cu camera ascunsa la una din scolile auto din Bucuresti.

Laszlo Sajtos, director la Autoritatea Rutiera Romana, spune ca numarul mare al Scolilor Auto a facut ca intre acestea sa se concetreze mai mult pe profit si mai putin pe exigenta. "Stim si noi ca nu fac 30 de ore cu elevii ci doar jumatate si predau dosarul scriind ca au facut 30. Am dori sa scoatem un proiect nou ca sa reevaluam regulile dupa care poti deveni instructor: sa ai vechime in toate gradele, sa ia gradele ca instructur treptat si nu pe toate o data etc.", spune Laszlo Sajtos.

Gheorghe Nedelescu de la Asociatia Victimelor Accidentelor de Circulatie a declarat ca cei care dau spaga pentru a obtine permisiul de conducere fara sa invete, "isi cumpara moartea".

"Se distruge familia. Anual raman mutilati 7-8.000 de oameni. Daca se face un studiu mai aprofundat vedem ca mai mult de 1% din PIB se cheltuie in domeniul accidentelor rutiere si a urmarilor acestora pentru persoanele implicate", spune Nedelescu care acuza ca de 8 ani de zile Asociatia Victimelor Accidentelor de Circulatie nu a fost invitat in vreun plen al Parlamentului pentru a fi ascultati sau a se tine cont de propunerile lor in domeniu.

Viorel Recosanu, director la Politia Rutiera spune ca "cele mai multe accidente comise de incepatori sunt comise de incepatorii care au masini scumpe, nu Dacii." Recosanu mai spune ca cei implicati in aceste acte de coruptie sunt examinatori din Ministerul de Interne si nu sunt politisti.

Cornel Lipa, presedintele Sindicatului Instructorilor Auto, sustine ca in Romania "se scot de cativa ani de zile instructori pe banda rulanta", aceasta conducand la cazurile numeroase de coruptie in randul lor.
























5281 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    dezamagitor (Joi, 10 iulie 2008, 7:14)

    Nicolae [anonim]

    Dezamagitor modul in care cei care ar fi trebuit sa coordoneze emisiunea au acceptat si chiar au dat o mana de ajutor pentru ascunderea sub pres a aspectelor incomode (oare pentru cine ?) aparute pe parcurs:
    - cine era conducatorul autoturismului Lamborghini si daca este adevarat ca nu avea permis de conducere ?
    - accidentul s-a soldat cu victime ?
    - examinatorii de la examenul de obtinere a permisului de conducere sunt din categoria personal civil incadrat in ministerul de interne ?
    - este adevarat (si care sunt implicatiile) ca in cadrul si in spatele a 1/3 dintre scolile de soferi din Romania stau actuali si fosti politisti ?
    Va multumesc pentru atentie.
  • +2 (2 voturi)    
    18+ (Joi, 10 iulie 2008, 8:11)

    mihai [anonim]

    eu cunosc un baiat de 18 ani care are de o luna permil si conduce un bmw 735( cu bulina in geam :))... ) nu ar fi mai normal decat sa porti bulina sa nu poti sa conduci pt. o perioada de ...o masina cu motor mai mare de 2000cc sau mai mult de 75kw ???
    • +2 (2 voturi)    
      parintii ar trebui sa infunde parnaia! (Joi, 10 iulie 2008, 9:42)

      Tranzit [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Normal ar fi sa fie obligati sa conduca timp de 10 ani dupa ce si-au luat carnetul, o masina de maxim 60 de cai putere. in 10 ani se satura de figuri cu covrigul si prind si experienta.
      toti parvenitii astia, toti pustii de bani gata, astia fac cele mai grave si stupide accidente. ar trebui ca cei care le-au cumparat masina, parinti sau amanti, sa suporte in solidar cu autorii accidentului, sa stea la parnaie si sa plateasca daune pana ajung la faliment si-si mai permit un tico la mana a doua.
      dar cine sa puna astfel de legi in vigoare? niste militzieni care pentru o suta de euro accepta o flegma in moaca de la andrei gheorghe?
      • 0 (2 voturi)    
        Hai sa dam foc... (Joi, 10 iulie 2008, 11:33)

        Ranfan [anonim] i-a raspuns lui Tranzit

        ...casei, din cauza soarecilor. Nu vad de unde atatea idei si solutii coercitive, restrangeri ale libertatilor, samd.? De ce sa nu poata conduce o masina mai puternica de 60 CP? Pentru ca un imbecil de instructor si un politist corupt isi fac mendrele? Singurul lucru care trebuie facut este sa se dea permisul "pe bune". Un sofer incepator, daca a fost instruit cum trebuie, nu va intrece masura, pentru ca ii va fi frica. Dar si scoala se face cum se face, fiecare isi ia permisul fara sa aibe habar cum se conduce, asa ca si daca ii dai o trotineta, tot va face accident. Interdictiile nu-si au rostul....de fapt una singura isi are rostul: sa nu mai devina instructori toti imbecilii semianalfabeti, "manca-ti-as gura ta".
    • 0 (0 voturi)    
      Pai daca nu ai decat o masina, ce sa conduci? (Vineri, 11 iulie 2008, 15:52)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Pai daca nu ai decat o masina, ce sa conduci?

      Sa se respecte legea iar "organele" sa-si faca treaba, fara spaga la traseu. Si trasee complete, nu de 1km
  • +3 (3 voturi)    
    O metoda! (Joi, 10 iulie 2008, 8:25)

    Vali cel batran [anonim]

    O metoda eficienta de depistare a celor ce nu au drep de posesie de prmis auto ar fi ca atun ci cand sunt opriti pentru diverse abateri sa fie pusi sa citeasca un text si sa scrie un text. Veti fi surprinsi sa constatati cati indivizi sofeaza dupa ureche fara a sti carte.
  • +3 (3 voturi)    
    6mil... (Joi, 10 iulie 2008, 9:21)

    Ups [anonim]

    De 600 RON (adica spaga), iti mai iei inca 9 sedinte cu instructor. Daca dupa 15 sedinte (adica 30 ore de condus) si inca 9, nu esti in stare sa conduci, atunci ai o problema majora. Sau trebuie sa-ti schimbi instructorul.

    Dar nu toti vad asa problema. Ei vor sa-si ia permisul cat mai repede, sa mearga cu masina. Si fac unele greseli elementare. Nu-si pun problema ca exista sanse mari sa nu mai ajunga acasa... pentru ei e mai important sa fie in masina.

    Ca fapt divers: Cati instructori le zic "elevilor" ca se merge pe banda cea mai din dreapta. Si cati dobitoci sunt care merg pe banda a doua cand prima e libera? Asta e doar un exemplu banal, dar daca il respecti, eviti multe junghiuri din partea "jmekerilor" care merg cu 150 pe drum national. Cati "elevi" fac macar o ora pe un drum in afara orasului?!
    • +1 (1 vot)    
      instructori (Joi, 10 iulie 2008, 11:59)

      degeaba [anonim] i-a raspuns lui Ups

      Fratilor, cesa le cerem copiilor astora de bani gata - nu ei sunt vinovati ca tata are bani - principalii vinovi sunt in ordine - 01 instructorii: 02 examinatorii: 03 parintii
      ce sa ceri unui copil cu bani sau fara sa conduca cum trebuie daca instructorul nu stie sa ii explice diferenta dintre indicatorul OPRIRE si indicatorul CEDEAZA TRECEREA, de ce trebuie sa opresti la unu si la celalalt nu, deunazi ma certai cu un instrunctor ca ce e aia prioritate de dreapta, ca el merge pe un drum principal (eu unul nu gasesc asa ceva in regulamentul rutier sau in decret), si daca am incercat sa ii explic ca o sa o ingroape de vie pe biata viitoare soferita a luat foca si m-a facut cu ou si cu otet uitand ca este un profesor si ca trebuie sa dea exemplu de conduita in trafic
      nenea militianu ca in loc sa il puna pe cel care da examen sa parcurga o distanta mai mare cu masina dupa nici 100 de metri (dar asta deja este de domeniul fantastic) le spune acceptat
      Parintii - fiecare parinte vrea ce e mai bun pt odrasla sa, dar de aici si pana la a fii inconstient cumparand o masina cu enshpe mii de cai unuia care abia stie sa mearga pe picioare e distanta mare, eu nu am avut masina imediat dupa ce am luat permisul dar am mers la fiecare sfarsit de saptamana timp de vreo 2 ani cu soferi cu ceva experinta in partea mea dreapta si imi tot explicau unde si cand am gresit si tot felul de chestii la vremea respectiva ma enervau dar dupa ce am inceput sa merg de unul singur mi-am dat seama sunt cu mult deasupra majoritatii celor cu aceeasi vechime ca a mea, cel putin
  • 0 (4 voturi)    
    tineri (Joi, 10 iulie 2008, 9:42)

    drgsh [anonim]

    Dar de unde stie individul ala ,Recosanu, ca "cele mai multe accidente comise de incepatori sunt comise de incepatorii care au masini scumpe, nu Dacii".
    A facut dansul vreun studiu ceva ca eu nu cred.Vorbesc prostii.Asta e invidie!!
    • +1 (1 vot)    
      posibil sa stie ce spune (Joi, 10 iulie 2008, 12:22)

      alin [anonim] i-a raspuns lui drgsh

      eu cred ca din pozitia lui nu ii este greu sa faca sau sa primeasca o astfel de statistica.
  • +2 (4 voturi)    
    SA FACEM LEGEA CA IN IRLANDA! (Joi, 10 iulie 2008, 10:01)

    selma [anonim]

    tocmai ce a intrat in vigoare o lege in Irlanda - incepatorii (pana la 1 an de cand au obtinut permisul auto), NU AU VOIE sa conduca deact insotiti de o persoana care are permis de conducere de mai mult de 1 an vechime. In caz contrar, platesc o amenda mare si li se suspenda carnetul si dau din nou examen. Multe vieti ar fi salvate daca am fi si noi in rand cu lumea....Mai mult, sa se revada si limitele maxime de viteza pe drumurile tarii....in general, sunt mult mai reduse in alte tari decat la noi....
    • -2 (2 voturi)    
      catre selma (Joi, 10 iulie 2008, 10:56)

      raul [anonim] i-a raspuns lui selma

      se vede ca esti femeie, daca vrei sa mergi cu viteza mica cumpara-ti caruta si ai rezolvat pb. ta
      • +1 (1 vot)    
        raul lasa-ne (Joi, 10 iulie 2008, 15:51)

        alex [anonim] i-a raspuns lui raul

        oi fi si tu vreu prostanac marcat de mania vitezei, care si-a luat un ursulet si abia asteapta sa il bage in pom. M-am saturat sa nu pot sa imi conduc limuzina in liniste ca vine vreun dobitoc in viteza si ma mai si ineaca cu ulei ars. vrei viteza nu ai ce cauta in oras, du-te la curse sau mai bine civilizeaza-te si tu prin vest un pic si sa vezi acolo ce viteze mici au in oras. numai in romania forjam masinile si nu stim sa le conducem
    • 0 (0 voturi)    
      similar in Canada... (Joi, 10 iulie 2008, 20:07)

      UnCapsunarCanadian [anonim] i-a raspuns lui selma

      ceva similar e si in canada... dupa examenul teoretic ai dreptul sa conduci masina doar cu cineva care are G. Daca faci un curs poti sa dai examen pentru G2 (ca sa conduci sigur)... care expira in 5 ani si trebuie sa dai examen din nou. Daca treci examenul pt G numai trebuie sa dai examen, dar trebuie sa-l reinnoiesti cand exipra.

      numai bine
      UnCapsunarCanadian
  • -1 (1 vot)    
    Presedintele de sindicat (Joi, 10 iulie 2008, 10:09)

    gabifm [utilizator]

    face o constatare nu a luat masuri!! Este caraghios. In mod normal el trebuia sa "asaneze" aceasta zona. Dar fiti convinsi ca nu numai ca au stiut dar au si incurajat pentru ca si el liderul, si-a tras atat spaga cat si cotizatie la sindicat mai mare (numar mai mare de platitori).
    In ceea ce priveste politia, examinatorii, sunt efectiv criminali in serie!
    Imi amintesc ca pe vremuri, in primul an de zile de sofat, atat instructorul cat si examinatorul erau responsabili daca tu faceai un accident. Si acum ar trebui sa fie la fel.
    Dar la romani SPAGA ESTE REGE asa ca visam daca credem ca se va intampla ceva. Daca plimba ei de un an un ordin intre ministere ce sa te astepti la o initiativa legislativa!!!
    Ghise, Funar - asta ce fel de stire o fi? Poate de asa ceva trebuia sa va ocupati.
  • +1 (1 vot)    
    spaga o mai dai si de frica (Joi, 10 iulie 2008, 10:34)

    adirau [utilizator]

    cateodata o dai de frica sa nu te pice aiurea. in unele cazuri tovarasul militian nu poate intelege cum sa dea "o nota de trecere" daca nu a primit o mica atentie. asa ca unii "nesimtiti" care nu cotizeaza o foaie de 100 eur prin intermediul instructorului vor fi tinuti la volan pana pica.
    DESIGUR, cand e vorba de "statistici" romanul e mester la manipularea concetateanului. nu trebuie decat sa dai vina pe ce uraste concetateanul mai mult. 90% conduc dacii, 5% "masini de familie" si 5% e genul bmw-urilor si audi q7... sa zicem. cum gloata e saraca si "dacioasa", da-le castig de cauza ca sa iesi bine ... mergi pe mana multimii. sa nu fiu inteles gresit, si eu sunt "din multime" doar ca incerc sa vad lucrurile altfel, mai aproape de realitate. vinovat e romanul, nu romanul la volanul bmw-ului...
  • +2 (2 voturi)    
    De unde stie? (Joi, 10 iulie 2008, 10:53)

    BellCross [anonim]

    De unde stie ca cele ma multe accidente de incepatori sunt alea cu masini scumpe o prezumtie foarte logica totusi. Nu il vezi pe ala cu dacia care deaba scoate 100 KM/H rupandu-si masina prin bucuresti . Si totusi exista statistici asa ca domnu Recosanu, nu vorbeste asa ca sa se afle in seama. Daca nu ma crezi uitate la televizor si zimi daca apare vreo unu care a facut accident din cauza vitezei intr-o dacie.
  • +1 (1 vot)    
    spaga si incepatorii (Joi, 10 iulie 2008, 12:51)

    c [anonim]

    Nu stiu cum e acum, dar acum vreo cativa ani in Bacau nu puteai sa treci examenul decat daca dadeai spaga...se stia. Daca nu stiai sa conduci te pica cu tot cu spaga si mai trebuia sa vii odata la examen(fara sa mai platesti) pana stiai, dar fara spaga nu puteai sa treci sub nici o forma. Aia trebuiau arestati de mult.
    La scoli cunoscute din Bucuresti asa e, ora de condus este mult mai mica pe motiv ca tre facuta si legislatie rutiera in restul de timp..si nici nu se face asa ceva. Defapt 30 de ore ar trebui sa fie alocate doar pentru condus si orele de legislatie sa fie in plus. Ce sa ceri la examen de la cineva care a facut practica 15 ore...si din alea 15 ore a stat defapt 7 ore blocat la semafor. Ar trebui sa le dea amenda proportionala cu cifra de afaceri, pentru ca nu sunt scoli de soferi mici...ci se intampla la instructori de la scoli de soferi mari. Scoala sau instructorul se scot cu benzina si cursantul pica dupa aia examenul.
    Iar la ce ingramadeala de masini e in Bucuresti, nu prea ai cum sa scapi de accident mai ales daca n-ai experienta.
  • 0 (2 voturi)    
    instructori execrabili (Joi, 10 iulie 2008, 12:51)

    bimbiritichel [anonim]

    hm...eu sunt inca "scolarita"- de mai bine de jumatate de an. am fost foarte scarbita de atitudinea instructorului, caruia i-am zis din start ca nu am experienta. dupa un sfert de ora in care mi-a prezentat tot ceea ce a considerat 'nealui ca ar trebui sa stiu si in care am exersat porniri/opriri, am luat-o prin oras...adicatelea prin cluj- respectiv memo/motilor la orele 14 ale amiezei!!!Si indrazneste mojicul sa se mai si isterizeze ca deh! a avut inaintea mea si alte incepatoare care s-au descurcat mult mai bine!desi am sange rece, nu pot sa nu ma simt intimidata de taximetristi care ies de cine stie pe unde, de mosnegi care efectiv nu se uita pe unde trec strada, de trolebuze si autobuze,etc. Plus, o sedinta de 120 min e comprimata in 45! A doua sedinta- pe timp de ploaie si firesc, dusa tot prin zone aglomerate, am exersat, normal, opriri/porniri la stop- timp de aceleasi 45 de min!si se ratoieste cand il rog sa exersam virajele caci efectiv mi se pusese la dispozitie o masina fara servo(si cand ii spun ca nu stiu draci cat tre sa invart de volan ca sa se orienteze masina la 90 grade, imi rade in fata si-mi spune ca alte intrebari tampite mai am?)
    am abandonat o vreme asteptand ca un instructor ok sa devina mai lejer dpdv al numarului de elevi. imi pare rau insa ca am platit primele 2 rate si nu-mi pot permite sa ma retrag de la aceasta scoala- care se si vrea una dintre cele mai bune din Cluj!
    eu chiar vrea sa invat sa conduc, e vorba de siguranta mea pe viitor!
    • +1 (1 vot)    
      păi... (Joi, 10 iulie 2008, 14:00)

      kitty [anonim] i-a raspuns lui bimbiritichel

      Schimba-l! Explică la şcoală cu calm motivele pentru care nu mai doreşti să lucrezi cu instructorul respectiv si solicită un altul. Daca nu se poate cere-le restul de bani inapoi. Şi daca nu vor te duci frumuşel la OPC.

      PS: este foarte important să ţi se explice cu calm şi răbdare ce trebuie sa faci, cum trebuie sa faci si mai ales unde greşeşti. Neavând experienţă, te poţi "pierde" pur şi simplu in trafic şi mai mult poţi căpăta o aversiune faţă de condus (şi nu cred că vrei asta)
    • +1 (1 vot)    
      instructorii (Joi, 10 iulie 2008, 15:27)

      angela [anonim] i-a raspuns lui bimbiritichel

      ai dreptul sa iti schimbi instructorul.exercitati acest drept. cine se risca cu toti incepatorii.verificasi atitudinea ta
  • +1 (1 vot)    
    instructori, scoli, etc. (Joi, 10 iulie 2008, 14:38)

    Alex [anonim]

    Acum 4 ani, cand am dat pentru permis, am avut un instructor de milioane.
    In afara de faptul ca am facut ore suplimentare (inclusiv condusul pe timp de noapte) fara sa platesc nimic in plus, la fiecare sedinta i-mi spunea 2 lucruri (mai bine zis mi le baga cu forta in creier).
    Primul. Trebuie sa-ti cunosti masina la perfectie, si sa-ti controlezi emotiile.
    Al doilea. Trebuie sa stii sa apreciezi toate miscarile celorlalti participanti in trafic (in codul rutier se mai zice si conducere preventiva).
    Pentru toti ce comenteaza pe aici, cati ati fost invatati sa conduceti pe timp de noapte, pe timp de ploaie si zapada? Sau daca va-ti luat masini noi, cati din voi au fost in poligon (sau pe alte drumuiri necirculate) pentru a testa capacitatile masinii?

    P.S.Tatal meu, care este sofer de 40ani vechime (are toate categoriile in permis, a condus de la tancuri pana la scutere) mi-a zis ca un sofer devine cu adevarat sofer dupa primii 100 000 km de condus.
    • 0 (0 voturi)    
      limba romana (Joi, 10 iulie 2008, 16:13)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Alex

      si unul se poate numi roman dupa ce scrie primele 100 000 de cuvinte fara greseala. cred ca sofer la autobaza ti-ar sta cel mai bine
    • 0 (0 voturi)    
      pacat de post... (Joi, 10 iulie 2008, 16:14)

      cata [anonim] i-a raspuns lui Alex

      ...foarte bine zis, pacat ca eu nu am vazut pana acum nicaieri sa se scrie "i-mi"....vezi poate gasesti si un instructor de limba romana.
    • 0 (0 voturi)    
      lasa-i (Vineri, 11 iulie 2008, 9:37)

      mbasa [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Alex,
      Mi-a placut foarte mult ce ai scris. Ai surprins multe din aspectele subiectului ce se discuta aici. Asa e, cum zici. Nu-i baga in seama pe acesti doi popândăi care, in loc sa fie preocupati de rezolvarea aspectelor aflate in discutie, se leaga intr-un mod atat de agresiv de niste greseli gramaticale in text. Cu toate ca acesti "moralisti" vreau sa deturneze de la subiect, sunt convins ca au mari bube in comportament (nu cred ca ar opri la trecerea de pietoni sa lase o bunica cu nepotul sa treaca, un exemplu doar). Ei vaneaza liniute puse aiurea, poate accidental... Iarta-i !
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate (Vineri, 11 iulie 2008, 17:56)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui mbasa

        da pariu ca daca te opreste nenea militanul si te pune sa dai cu batzul pe hartie, pici proba.
      • 0 (0 voturi)    
        Bravo Mbasa analfabetul tine cu analfabetul (Marţi, 27 iulie 2010, 12:35)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui mbasa

        acesti moralisti VOR, ca agramaticalitatile de genul "care este" inca nu au fost aprobate in dictionarul academic al limbii romane.
  • +1 (1 vot)    
    INSTRUCTORII (Joi, 10 iulie 2008, 15:24)

    angela [anonim]

    de ce nu este fiecare corect cu el insisi? nu toti cei care doresc permisul au capacitati sau pot sa isi dezvolte capacitatile pt a conduce.nu toti soferii cunosc legea circulatiei atuncicum naiba sa o respecte? vad in trafic masinaSCOALA si EXAMEN cu examinatorul in masina si se comporta in trafic ca si cum el are controlul asupra tuturor. rusine. CONDUCERE PREVENTIVA= RESPECT si CURTOAZIE IN TRAFIC
  • 0 (0 voturi)    
    Petitie pentru suspend permiselor acordate ilegal (Vineri, 11 iulie 2008, 15:53)

    Anonim [anonim]

    Daca doriti sa ne facem auziti:

    http://www.petitieonline.ro/petitie/suspendarea_imediata_a_permiselor_de_conducere_acordate_ilegal-p56280047.html
  • 0 (0 voturi)    
    mai intai politia, apoi instructorii ... (Vineri, 11 iulie 2008, 16:06)

    Saleo Baxus [anonim]

    Chestia care "frige" este gasca de politisti examinatori, apoi problema acreditarii instructorilor auto! Politistii examinatori dau drumul la nebuni pe strada (vezi cazul de la Pitesti ..), si nu instructorii !
  • 0 (0 voturi)    
    SAJTOS FOST ARESTAT ! (Sâmbătă, 12 iulie 2008, 13:38)

    sibian [anonim]

    Pe acest Sjtos il cunosc , afost arbitru de fotbal iar dupa aceea a fost arestat pe cand lucra la RAR Sibiu .
    Ce cauta el ca Director General la ARR !? Cine la pus acolo nu vede ce sinceritate debordanta are si conceptie de pasing shot a responsabilitatilor ca sa nu spun alceva .
    Dupa parerea lui ,bine inteles gresita ,cine autorizeaza nu si verifica pe parcursul perioadei de autorizare pastrarea conditiilor pentru ca nu are sanctionatoriu .Ba are si inca unul foarte drastic ,retragerea imediat a autorizarii ,dar de ce sa ne suparam prietenii !?.Face de ras o intreaga institutie prin INCOMPENTENTA D-LUI . Exista si adevarati ARR-ISTI care si-ar face datoria daca nu are veni telefoanele de la nenea Laci Sajtos .
    D-le Orban este cumva prietenul dvs. !?
    • 0 (0 voturi)    
      spaga e la putere ..deocamdata (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 21:01)

      CETATEAN AL UNIUNII EUROPENE [anonim] i-a raspuns lui sibian

      Primii vinovati sunt instructorii care nu tin 30 de ore ei tin maxim 20,iar daca cineva nu o sa faca ceva in privinta asta atunci el va trebui sa suporte gandul ca acesti oameni care mor au murit si din vina sa,a doua categorie de oameni vinovati sunt politistii care iau mita,a treia categorie nu exista.Cand o sa avem si noi niste legi bune,atunci o sa fie ordine in tara aceasta pe care ne place sa o numim Romania..o zi buna !
    • 0 (0 voturi)    
      spaga e la putere ..deocamdata (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 21:01)

      CETATEAN AL UNIUNII EUROPENE [anonim] i-a raspuns lui sibian

      Primii vinovati sunt instructorii care nu tin 30 de ore ei tin maxim 20,iar daca cineva nu o sa faca ceva in privinta asta atunci el va trebui sa suporte gandul ca acesti oameni care mor au murit si din vina sa,a doua categorie de oameni vinovati sunt politistii care iau mita,a treia categorie nu exista.Cand o sa avem si noi niste legi bune,atunci o sa fie ordine in tara aceasta pe care ne place sa o numim Romania..o zi buna !
  • 0 (0 voturi)    
    ce usor obtii permisul pe spaga (Duminică, 21 decembrie 2008, 5:37)

    Andreea Popescu [anonim]

    Stiti ceva? Trezitiva la realitate. Eu nu am citit in viata mea codul rutier siam luat sala fara probleme.Am cumparat chestionarele oficiale asa ca voi nici nu stiti ce se intampla cu adevarat,eu stiu pentru ca tatal iubitui meu esdte examinator corupt la fel ca toti examinatorii din bucuresti.Nu poti sa iei pe bune daca nu dai spaga la traseu.Eu habar nu am ce este aia masina si parcare dar am luat permisul asa ca nu vreau sa conduc mie frica ca moare prea multi oameni.pustani aveti grija nu mai muriti ca prostii
  • 0 (0 voturi)    
    bunul simt la volan (Luni, 1 februarie 2010, 19:30)

    myrcea [anonim]

    degeaba discutam de politisti, militieni,instructori si alte alea.eu cel putin cred ca cel mai mult conteaza bunul simt al fiecaruia.din cite vad si multora din cei ce au postat aici le lipseste.pe sosele se vede si mai mult cit de putin bun simt au multi din concetatenii nostri.
  • 0 (0 voturi)    
    bunul simt la volan (Luni, 1 februarie 2010, 19:30)

    myrcea [anonim]

    degeaba discutam de politisti, militieni,instructori si alte alea.eu cel putin cred ca cel mai mult conteaza bunul simt al fiecaruia.din cite vad si multora din cei ce au postat aici le lipseste.pe sosele se vede si mai mult cit de putin bun simt au multi din concetatenii nostri.
  • 0 (0 voturi)    
    constiinta si respectu (Duminică, 21 martie 2010, 0:46)

    Tzepelea [anonim]

    e vina parinitilor ca le pune moartea in mana pt ca , copiii nu stiu adevarata putere a motorului si se risca in depasiri pe care ei considera ca le poate face la timp increderea prea multa in masina si drumurile vai de mama lor asta e cauza accidentelor poti merge si cu 200 fara sa risti nimic daca esti calm si sti cand poti sa dai haideti in oradea si faceti scoala aici sa vedeti daca luati 10 % din cati ati discutat
  • 0 (0 voturi)    
    examinatori misogini (Miercuri, 28 aprilie 2010, 15:31)

    ela [anonim]

    va zic eu cum e cu examinatorii: daca esti baiat, dupa 10 m si o intoarcere din 3 esti admis. daca esti fata te fataie pe toate strazile posibile si cele mai aglomerate pana faci vrand nevrand punctele necesare sa te pice si dupa isi zice cu nonsalanta RESPINS! doar ce am picat azi dupa ce am facut totul perfect. deh.. nu m-am nascut baiat si nici n-am dat spaga.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu le mai dati spaga (Miercuri, 28 aprilie 2010, 19:45)

      Nu le mai dati spaga! [anonim] i-a raspuns lui ela

      Cum va fi la examenul de conducere daca nu dai spaga la politist.

      Intalnirea : Romania, Bucuresti, Parcul IOR, in apropierea podului ora 8.30 .
      Cateva sute de persoane asteapta , mai mult sau mai putin emotionate aparitia examinatorilor.
      Fiecare politist vine si desface un plic in fata multimii, scoate de acolo o hartie si incepe sa strige persoanele care vor da examen cu el (cam 16 candidati).
      Stabileste un loc de intalnire la cativa zeci de metri departare de restul multimii.
      Roaga instructorii si pe cei care insotesc persoanele care urmeaza sa fie examinate sa se indeparteze.
      Incepe sa spuna o « poezie » despre desfasurarea examenului
      • Se prezinta
      • Anunta locul de unde se va pleca in traseu (locul de unde vine si ia cate trei patru masini la o serie)
      • Avertizeaza candidatii ce greseli majore se penalizeaza in timpul examinarii.
      • Avertizeaza in privinta « vanzatorilor de iluzii » (cei care promit ca pot aranja contra unei anumite sume, admiterea examenului)
      • Asigura ca examinarea se va face corect si ca cei care conduc bine, vor lua carnetul
      • Avertizeaza ca nu poate face examinare daca se circula cu viteza mica (viteza unu, doi) Sugereaza, asadar, sa mergeti cu viteza ceva mai mare.

      Toata lume pleaca spre locurile de unde se porneste in traseu. Noi am mers pe strada Rotunda (undeva intr-o parcare in spatele strandului Cara) acolo incet incet se strang toti candidatii si instructorii.
      Politistul vine si striga patru nume (nu in ordinea in care a strigat numele in parc la prima intalnire, ci una doar de el stiuta) Pleaca prima serie. Ceilalti asteapta pana le vine randul. In parcare instructorii incep sa povesteasca despre cum au fost picati la alte examene candidati care chiar stiau sa conduca. Stiu chiar ca examinatorului nu-i place sa ai ambreiajul apasat la curbe. (Cum de ce ? Pentru ca nu va mai poate controla acceleratia)
      Va vine randul si nu sunteti chiar in prima masina. Va mirati cum de i-s-a oprit motorul celui din fata. (Ce fraier! Mai vrea s
  • 0 (0 voturi)    
    tehnica (Joi, 8 iulie 2010, 21:05)

    fara spaga? [anonim]

    Bucuresti, IOR, Examinator Soricica

    Te baga pe o strada cu gropi, de-ti rupi masina in doua si te pica pentru ca ai mers cu viteza mica nejustificat. :P
    Simplu nu?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version