Dan Voiculescu la Antena 3: Pana la 1 februarie vom avea o alta majoritate in Parlament si-l vom suspenda pe presedintele Basescu

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Luni, 8 noiembrie 2010, 22:44 Revista Presei | Radio TV

Dan Voiculescu
Foto: AGERPRES
Presedintele de onoare al Partidului Conservator, Dan Voiculescu, a declarat in aceasta seara la "Sinteza zilei" (Antena 3) ca pana la 1 februarie Coalitia va fi rsturnata si va fi realizata o noua majoritate Parlamentara care va trebui sa-l suspende pe presedintele Traian Basescu. Parlamentarii pot fi orice numai sinucigasi nu, iar viitorul lor depinde de reactia din in urmatoarele luni. Prima actiune, repet, trebuie sa fie suspendarea urmata de schimbarea guvernului, propus de un presedinte interimar", a declarat Voiculescu.

Alte declaratii:


Situatia Coalitiei si a Opozitiei

  • Eu cred ca ne-am obisnuit sa ne uitam in gura lui Traian Basescu si nu ne invatam minte ca acest om nu are legatura cu functia pe care o detine. L-am ascultat si spune numai prostii. Dl. Presedinte ar trebui sa stie ca daca nu se dezvolta coonsumul, nu se dezvolta nici industria.

  • Traian Basescu intotdeauna a rezistat si castigat reusind sa imagineze adversari si sa provace discordie intre opozantii politici. Dupa parerea mea, Romania are o problema majora- instabilitatea politica, care aduce instabilitate economica, o rezerva a investitorilor straini care se vor abtine de la a investi indiferent de domeniu. Coalitia e foarte fragila si e foarte probabil sa fie rasturnata.

  • Pana la 1 februarie, vom avea miscari in interiorul Parlamentiului care vor crea o noua majoritate, care va trebui sa-l suspende pe presedinte. Parlamentarii pot fi orice numai sinucigasi nu, iar viitorul lor depinde de reactia lor in urmatoarele luni. Prima actiune, repet, trebuie sa fie suspendarea urmata de schimbarea guvernului, propus de un presedinte interimar.

  • Traian Basescu cauta sa aiba un adversar bine identificat cu care sa se lupte. Fara adversar el nu poate respire. Nu e treaba mea sa aleg intre Geoana si Antonescu.

  • Acuzatiile pe care tot incearca Basescu sa mi le aduca au o singura cauza: trustul de presa care nu vrea sa ii cante in struna si sa arate realizarile minunate ale Romaniei in epoca Traian Basescu. Trustul meu are menirea sa informeze corect.

Legea educatiei


  • Nu cred ca PSD, PNL si PC vor fi de accord ca istoria si geografia sa fie predate in alta limba. In legatura cu promulgarea legii, daca Traian Basescu o va promulga, nu exista argument mai bun pentru a porni procedura de suspendare. Solutiile economice ale lui Voiculescu Presedintele spune ca solutii economice din partea opozitiei nu exista. Ceva mai fals nu exista.

Solutiile economice ale lui Voiculescu

  • Presedintele spune ca solutii economice din partea opozitiei nu exista. Ceva mai fals nu exista.

  • As vrea sa aduc aminte guvernantilor ca acum exista suta de milioane de euro, poate chiar un miliard care sunt in buzunarele unor straini: Electroputere Craiova are 120 de milioane de lei restante la bugetul de stat si e detinut de Al Arab din Arabia Saudita- datorie la statul roman. De ce nu o recuperam? Invest Romit, la fel, ca si Rafo Onesti, care are propietarii in Rusia, cu alte sute de milioane. De ce guvernul Boc nu le recupereaza?

  • Subventiile nejustificate economic sau social catre firmele private valoreaza 100 de milioane de euro.
  • Impozitaterea profiturilor capitalurilor speculative.

  • Bonuri compensatorii si astfel am rezolva problema celor care au problema in a-si plati ratele, care nu au solutii. Banca nu ar avea niciun risc astfel.
  • FMI-ul are grija de-asi recupera banii. Cred ca guvernul nu realizeaza in ce situatie va fi Romania atunci cand guvernul Boc va pleca.


  • O alta solutie poate fi legata de cum tratam imrpumuturile externe. E pregatit ministerul finantelor sa rostogoleasca de asa natura imprumuturile, incat sa permita intrarea intr-un circuit economic, pentru a crea un respiro? Romania ar putea imprumut bani de la un stat care era intr-un timp foarte apropiat Romaniei, China.

  • Stiati ca doamna ministru Udrea are un plan, pe care daca l-ar afla romanii… A cerut tuturor primarilor PDL sa le dea planurile de investitii pe infrastructura si are in minte sa le contracteze acum, sa dea un mic avans iar plata sa se faca cand se va termina lucrarea, dupa 2012. Atunci cand presupune domnia sa ca nu conteaza cine plateste, oricum nu actualul guvern.


Citeste mai multe despre   






















3875 vizualizari

  • +55 (61 voturi)    
    parere (Luni, 8 noiembrie 2010, 22:52)

    panaite [utilizator]

    Orice societate, indiferent de oranduirea sociala, mai evoluata sau nu, mai mult sau mai putin justa, mai mult sau mai putin producatoare de bunastare, are nevoie pentru a supravietui de ordine sociala, de echilibru. Acestea , in caz de perturbare, sunt restabilite de spiritul civic, patriotic, moral al natiunii sau prin mijloacele de coercitie create pentru acest scop de insasi societatea. In situatia nou creata in Romania, unde infractori verosi au acaparat mijloacele de formare a opiniei, pe fondul entropiei populatiei, echilibrul s-a rupt, societatea civila nu se mai poate autoregla. Asanumiti lideri de opinie, infractori deosebit de periculosi grupati in jurul agenturilor ostile tarii propavaduiesc distrugerea statului, dezordinea, compromiterea valorilor morale prin posturile tradatoare rtv si a3 care functioneaza pe principilul oficinelor. Cum se poate autoechilibra un popor cand de morala lui se ocupa canalii ca vantu, voiculescu sau patriciu, nus, felix si conu; dinu………In aceasta situatie se impune autorizarea folosirii fortei pentru salvarea tarii !
    • -57 (63 voturi)    
      il prefer pe voiculescu (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:44)

      standard [anonim] i-a raspuns lui panaite

      il prefer pe voiculescu...decat pe boc, basescu, hoara, ridzzi, radu moraru, pora, turcescu, videanu si toata gasca lor de incompetenti. voiculescu are solutii concrete pentru a scoate romania din mizeria in care au adus-o pdlistii. gasca pedelichelelor se ocupa numai de combinatii si furaciuni, pe spatele romanilor
      • +42 (48 voturi)    
        Au... (Marţi, 9 noiembrie 2010, 2:23)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui standard

        Sper din toata inima ca nr celor asemanatori tie in gandire sa fie cat mai mic. Mai bine un popor neavizat...care raspunde la pomeni si alte chestii...decat unul spalat frumos si indoctrinat la maxim.
        Te rog sa te abtii de la vot data viitoare, te rog sa lasi politica si in timpul liber sa te apuci de citit niste carti. Nu conteaza...carti. Cultiva-te putin, cauta un film bun...dar nu cu Van Dame sau Seagal...fa orice numai nu te mai uita pe A3 si RTV. Nu te mai lasa manipulat...e rusinos tare.
        Si lasa manelele !
        Incearca sa intelegi singurel care e situatia tare, care program e mai bun pt tara si care nu, ce promisiuni pot fi tinute si cu ce costuri...de ce s-a ajuns aici, si cine e vinovat. Nu-i mai lasa sa-ti bage direct concluzii in cap. Concluzii eronate.
        Doamne fereste... Ma mir cum de ai scris toata fraza aia corect.
        • -5 (9 voturi)    
          Adevarurile (Marţi, 9 noiembrie 2010, 11:44)

          Neica [anonim] i-a raspuns lui bgd

          ..expuse de Voiculescu numai manipulare nu sunt. Antenele sunt televiuni obiective si profesioniste. Realitatea economica trista nu e inventata de televiziuni..
          • +7 (7 voturi)    
            adevarurile? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:30)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Neica

            ce mai buna solutie economica este sa rezolvam mai rapid toate dosarele de coruptie, inclusiv voiculescu. vom avea ulterior destui bani la bugetul statului.
            ne trimite sa luam cateva zeci de milioane de la un investitor strain, dar uita ca avem de recuperat cateva sute de milioane paguba de la patriciu.
            i-ar placea sa imprumutam bani de la chinezi ca aia sunt comunisti cu spagile de rigoare si el probabil inca mai are relatii in partidul comunist chinez.
            • +1 (3 voturi)    
              Impozitarea (Marţi, 9 noiembrie 2010, 14:55)

              Negativ [anonim] i-a raspuns lui pehash

              si redistribuirea stau chiar la baza contractului social.
            • 0 (0 voturi)    
              Crestere (Marţi, 9 noiembrie 2010, 20:50)

              Neica [anonim] i-a raspuns lui pehash

              ..economica remarcabila gasim in special in China. Din cate stiu Voiculescu facea afaceri avantajoase pentru statul roman, deci era un bun capitalist inca din comunism.
        • -1 (5 voturi)    
          voiculescu vs basescu (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:20)

          careuldeasi [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          un duel interesant. cred insa ca oamenii s-au lamurit in atatia ani cine este farsorul
        • -1 (5 voturi)    
          bunul simt (Marţi, 9 noiembrie 2010, 14:23)

          careuldeasi [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          a disparut din tara asta. si dorinta de a ridica romania din mocirla. ne acuzam unii pe altii dar nu vedem ca nu se face nimik pentru a iesi din impas. romania a devenit o neo-colonie a intereselor straine. PACAT!
      • +42 (46 voturi)    
        Inca ceva... (Marţi, 9 noiembrie 2010, 2:32)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui standard

        Voiculescu e un fost securist dovedit ! Cu puteti sa spuneti ca are solutii... Ce solutii poate avea un turnator si un hot? De ce ar conta vorbele lui? De ce e senator si VP la Senat? Treziti-va pui de comunisti !!!
        Incredibil
        • -17 (25 voturi)    
          Pana una alta (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:16)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Voiculescu conduce un grup economic, destul de mare, care merge pe plus iar Basescu cu Boc conduc o economie care merge pe minus. Ce ti-o fi asa de greu sa alegi?
          • +9 (11 voturi)    
            deocamdata (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:38)

            panait flecaru [anonim] i-a raspuns lui Constantin

            curand se va schimba.
            cand grivco nu va mai beneficia de contractele "destepte" pe energie. cat de trustul teve, se mai adreseaza babelor si pensionarilor nostalgici pe latrina 3, iar pe dncolo, la 2 se adreseaza tzoapelor.
            astia totzi sunt pe cale de imputinare.

            cat de ro, sa speram ca ponta o va scoate pe calea socializmului cu fata umana, spre noi culmi de prosperitate si progres. :-)
            Doamne fereste !
            • -4 (8 voturi)    
              Atata timp cat raman aceiasi sefi (Marţi, 9 noiembrie 2010, 10:14)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui panait flecaru

              nu se schimba mai nimic, nici la Grivco, nici cu economia Romaniei. Economic esti puternic cand te pricepi sa-ti motivezi oamenii din subordine sa munceasca in directia indicata de tine. Ce directie economica are guvernul, te simti motivat sa lucrezi in directia indicata de el?
            • -4 (4 voturi)    
              Daca socialismul (Marţi, 9 noiembrie 2010, 11:53)

              Neica [anonim] i-a raspuns lui panait flecaru

              ..inseamna redistribuirea valorii adaugate atunci cred ca orice guvern responsabil trebuie sa fie socialist. Voiculescu a pus punctul pe i.
              • +2 (2 voturi)    
                aberatie socialista (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:12)

                td [anonim] i-a raspuns lui Neica

                Redistribuire adica ? Unii muncesc pe rupte, altii stau pe margine si sparg seminte, iar pe urma se imparte "valoarea adaugata"? Nu, mersi. Eu n-am chef sa produc pentru puradeii altora!S-o crezi tu ca Voiculescu-Felix imparte oricum ceva cu cineva.
              • +2 (2 voturi)    
                exemplu de socialism (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:37)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Neica

                si redistribuire valorii adaugate.
                l-am citit pe net in urma cu ceva timp. nu o sa ma chinui sa-l traduc. sper ca te descurci. http://www.createdebate.com/debate/show/Does_Socialism_work
              • +3 (3 voturi)    
                Pfff (Marţi, 9 noiembrie 2010, 14:11)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui Neica

                Trezirea fratioare...
                Eu nu muncesc pt tine si nici nu vreau, eu muncesc pt mine. Daca esti incapabil sa muncesti (handicapat)...da, mi se pare normal sa te ajut, dar altfel...poti sa mori de foame ca nu-ti dau un pai.
                Intelegi?
                Socialismul ne-a adus aici..pe noi si pe toata lumea. Abia in momentul in care toti vom trece peste, tara noastra va incepe sa se ridice.
                La munca cersetorilor, nu la intins mana.
              • 0 (2 voturi)    
                sunt convins ca (Marţi, 9 noiembrie 2010, 17:12)

                panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Neica

                felix vrea redistribuirea bogatiei nationale. in special a minelor de sare.
                este un adevarat socialist, un robin hood local. :-)
        • -14 (16 voturi)    
          voiculescu -guvern 1-0 (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:08)

          Predosa [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Pai uite ca are solutii si le-a si expus. Daca nu ai ochi sa vezi dincolo de culoarea portocalie, incearca macar sa te abtii din a critica propunerile altora. Suntem curiosi sa vedem si cu ce solutii vin cei de la guvernare. Le asteptam sa le analizam , poate sunt mai bune ca cele enuntate de voiculescu. Pana atunci insa lipsesc cu desavarsire.
          • +11 (13 voturi)    
            serios???? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 10:07)

            rogue [anonim] i-a raspuns lui Predosa

            Banuiesc ca te referi la astea:
            - "Subventiile nejustificate economic sau social catre firmele private valoreaza 100 de milioane de euro." : adica cu referire directa la ALRO. - vezi http://ro.wikipedia.org/wiki/Alor unde statul a refuzat sa "ajute"
            - "Bonuri compensatorii si astfel am rezolva problema celor care au problema in a-si plati ratele, care nu au solutii. Banca nu ar avea niciun risc astfel.": asta e bestiala, adica "sa mai dam, ca avem de unde!" adevarata masura de relansare economica
            - "As vrea sa aduc aminte guvernantilor ca acum exista suta de milioane de euro, poate chiar un miliard care sunt in buzunarele unor straini: : poate ar trebui sa ne explice intati unde sunt banii lui Ceausescu, ca el ii invartea... ca si de acolo ar fii de recuperat!
            -"O alta solutie poate fi legata de cum tratam imrpumuturile externe. E pregatit ministerul finantelor sa rostogoleasca de asa natura imprumuturil" - asta s-a facut pana acum de toate guvernele, iar azi, brusc "maretul" guvern boc scoate castanele din foc
            - "Romania ar putea imprumut bani de la un stat care era intr-un timp foarte apropiat Romaniei, China" : probabil cineva ar trebui sa-i reaminteasca cine i-a refuzat pe chinezi la podul de la calafat-vidin!
        • -10 (12 voturi)    
          Doamne, ce ghiveci !!! (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:53)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          comunisti, securisti, manele,popor indoctrinat...mai pune mana pe o carte etc.etc....este deja o placa de patefon pusa din nou si din nou.
          Mai ganditi si voi un pic si veniti cu ceva nou, alte expresii, alte idei...ca asa nici nu va mai citeste cineva postarea; de la primele cuvinte recunoastem placa si trecem mai departe.
          De ce, daca cineva are alte optiuni politice decat voi, este imediat comunist si securist?
          Basescu ce a fost?
          Manele? Pai un singur candidat a avut manele electorale....Basescu.
          Voiculescu , posibil, probabil securist, s-a ocupat cu afaceri pentru secu si partid.
          Cica Crescentul era o firma paravan pentru afacerile subterane ale puterii ante'89.,
          Facea bani, multi bani, dolari mai exact pe piata occidentala...asta inseamna ca Voiculescu este printre cei mai vechi si mai experimentati afacerisi romani, de ce sa nu-l ascultam?
          Asta se descurca in capitalism cand restul habar nu aveam ce e aia.
          Si apoi, daca-l asculti, iti dai seama ca nu e prost de loc.
          Ii merge mintea destul de bine...ceea ce nu pot spune despre un Boc de exemplu.
          Tu combati omul si nu ideile lui...tipic.
          Eu am ascultat interviul si cred ca Voiculescu cam are dreptate...dreptul meu si tu nu poti spune ca nu gandesc, ca am creierii spalati etc. Asta am castigat in '89, dreptul de a alege liber si de a ne exprima liber convingerile. Daca vrei sa interzici alte pareri decat cele oranj.....cine-i comunist?
          • +3 (5 voturi)    
            :)) (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:48)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Voiculescu a fost securist. Nu posibil, nu probabil, ci 100% dovedit. Dupa parerea mea..fostii securisti ar trebui sa umple inchisorile. La noi, ei au televiziuni, posturi de conducere in Parlament, senatori, deputati, dar chiar si Presedinte. Asta asa...ca sa iti dai seama unde ne situam ca societate.
            Voiculescu a adunat avere pe vremea lui Ceausescu...si a mai facut avere pe vremea lui Iliescu. Deci pana la urma..tot in timpul regimului comunist, chiar daca era dat jos de ani de zile.
            Tu vrei sa-mi spui ca unu care s-a imbogatit pe vremea comunismului poate da sfaturi despre cum sa conducem tara in capitalism? Prietene...toata experienta lui de afaceri a acumulat-o in perioada comunista. Regulile s-au schimbat total. Mergem (sau cel putin asa ar trebui) spre un stat modern, unde coruptia, birocratia si protectionismul ar trebui sa fie doar niste amintiri neplacute. Cum poti sa iei sfaturi de la unul care a inflorit fix pe baza acestor defecte ale sistemului?
            In care capitalism s-a descurcat el ? Unde? Cand?
          • +4 (6 voturi)    
            sec (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:50)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            1. daca voiculescu era securist sau nu.. asta s-a demonstrat deja
            2. faptul, nedovedit, ca el conducea Crescent si firma asta facea multi bani nu inseamna in nici un caz ca el era un mare afacerist. e ca si cum ai spune ca o casiera este mare afacerista pentru ca ea incaseaza o gramada de bani.
            3. nimeni nu crede ca e prost. dar cine este convins ca are vreo urma de respect pentru poporul roman sa vizioneze mai atent cateva dintre aparitiile sale televizate.
            4. abereaza!
            cum adica nu se dezvolta industria fara sa creasca consumul? pai a scazut consumul si inca mai scade, dar industria creste, este mai productiva, exporturile cresc. consumul poate fi 100% din import. n-are nici cea mai vaga idee despre realitatile economice.
            nici n-are rost sa ne mai chinuim cu restul tampeniilor pe care le scoate. vrea sa-i taxam pe investitorii straini cu datorii, dar uita de gaura de sute de milioane de euro lasata de patriciu.
            de ce nu propune ca solutie alegeri parlamentare anticipate? ca doar blocajul este in parlament, nu la presedinte si guvern. partidul lui nici n-ar if ajuns in parlament fara alianta cu psd, dar el este vicepresedintele senatului.
            mi-e scarba ca sunt romani ca si mine.
            • 0 (0 voturi)    
              Si romani ca mine (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 1:00)

              Neica [anonim] i-a raspuns lui pehash

              ..ar fi trebuit mai degraba spus; mie mi se pare ca doar ai enuntat niste asumptii fara sa aduci cine stie ce probe in favoarea lor.
          • +3 (5 voturi)    
            Inca ceva... (Marţi, 9 noiembrie 2010, 14:02)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Da...daca in cazul unora ca Nastase, Geoana...chiar si Iliescu..pot sa ascult ideile si sa nu le amestec cu personajul care le expune, in cazul lui Voiculescu nu pot. Acest om, si toti ca el (fosti securisti) ar trebui izolati social, arestati, etc...
            Comunismul pana la urma e o forma de guvernare a unei tari, cu avantaje si dezavantaje, depasita si expirata...dar totusi o doctrina politica, iar adeptii nu doresc raul societatii sau al tarii...ci asa inteleg ei ca trebuie condus un stat. Nici fostii comunisti n-au ce cauta prin Parlament, pe la tv, etc...dar atat.
            Securitatea a lucrat impotriva populatiei, impotriva omului de rand...cu ajutorul turnatorilor.
            Acesti turnatori, ca si Voiculescu, sunt ultimii oameni. Aceasta atitudine anti-sociala ar trebui condamnata imediat si pedepsita drastic. Eu nu pot sa ascult ideile unui turnator, unui om responsabil pt nefericirea rudelor si prietenilor sai. Cum poti tu...asta deja ma depaseste. Daca ai rude sau prieteni care au lucrat cu Securitatea, atunci te inteleg...probabil esti obisnuit. Daca nu..atunci e grav. E grav pt ca nu intelegi cam ce a insemnat Securitatea pe vremea comunismului.

            P.S. Nu vreau sa interzic alte pareri, ci vreau sa le schimb daca se poate.
        • -6 (8 voturi)    
          un vot pt voiculescu (Marţi, 9 noiembrie 2010, 10:38)

          Profana [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Mai degraba e un om care totusi , vine cu solutii (bgd- uita-te in articol si le gasesti) iar vorbele lui conteaza pentru ca spre deosebire de ale lui basescu sunt mai pertinente si nu exista riscul de a se contrazice singur.
          • +3 (5 voturi)    
            LUI PROFANA (Marţi, 9 noiembrie 2010, 12:21)

            carat [utilizator] i-a raspuns lui Profana

            Ce copil naiv poti sa fii ! Poate peste cativa ani iti vei da seama de ce spun, doar sa nu fie prea tarziu.
        • +1 (1 vot)    
          Faptele (Marţi, 9 noiembrie 2010, 17:22)

          Neica [anonim] i-a raspuns lui bgd

          conteaza, din punctul meu de vedere; aseara s-au propus niste solutii punctuale de natura economica. Sa le dezbatem public.
      • +37 (41 voturi)    
        Banditii au inceput sa se teama (Marţi, 9 noiembrie 2010, 3:10)

        Demetra [utilizator] i-a raspuns lui standard

        il preferi pe Voiculescu pt ca faci parte din aceeasi echipa de securisti ca el. Ati furat cat ati putut si acum va temeti ca va venit randul sa dati socoteala in justitie. Handicapatul de Voiculescu a bagat-o si pe fiica sa in hotiile lui si acum se teme de procesul care se apropie. Are o idee fixa, suspendaraea lui Basescu ca sa scape de Jilava. Toarna numai min ciuni la posturile lui de doi bani la care se uita numai cei cu un singur neuron.
        • -4 (6 voturi)    
          nu va mai crede nimeni pdlistilor (Marţi, 9 noiembrie 2010, 10:37)

          stefanucu [anonim] i-a raspuns lui Demetra

          fumigene de modrogan si cotroceni. ne-am saturat sa tot auzim asa ceva. de 20 de ani tot incercati sa il infundati pe voiculescu. nu aveti cum latrailor. pentru ca omul nu a facut nimic de care sa-i fie rusine. nu aveti nicio dovada. pentru ca nu exista asa ceva.
          in schimb, la basescu sunt dosare intregi - flota, mihaileanu.
      • +14 (18 voturi)    
        majoritate, suspendare, oare ?! (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:46)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui standard

        prof.dr.doc.felix edmundovici dzerdzinski, securist notoriu, devine din ce in ce mai vocal.
        vocalizele lui, cu cat devin mai acute, cu atat degaja mai multa paranoia. se pare ca vagim a creat discipoli nebanuitzi.
        ca sa faca o noua majoritate, e musai sa atraga, fie udmr, fie unpr. dar mai ales sa se placa intre ei. adica, sa'l imperecheze, cumva pe crinel cu victoria. sau pe victor cu crinutza. oricum, numai sa fie casa de piatra :-)
        chiar in aliantza lor, ponta nu'l place pe dom. prof.
        intre comunistii pesedisti si socialistii uneperei, nu vad apropiere. psd ii trateaza cu aceaiasi ura cu care trateaza pdl, consideratzi deviatzi si tradatori ai liniei partidului.
        iar, udemere a grait clar, pe romaneste: numai cu pretzul legii invatzamantului in forma care este.
        asta ar crea probleme cu proprii minoritari. marean s'ar putea sa ceara predarea
        geogrfiei in ..franceza. :-)
        s'a cam zbarlit parul pe moguli, de frica.

        si pentru matale un sfat, dnu stindard: nu amesteca mere cu pere si prune, ca nu iese compotul bun. ce'are pora d'a face cu ridzi, sau videanul cu turcescu ?!
      • +13 (15 voturi)    
        Alo (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:56)

        miki [anonim] i-a raspuns lui standard

        Nu va suparati sefu dar dvs. ce pregatire aveti de ii faceti pe altii incompetenti?Cu ce drept?A-ti condus un sindicat,a-ti trecut o baba drumul,a-ti dus oile la pascut sau vaca la apa?Nu vad decit accesari de frustrati orbiti de lozinci social comuniste Jos Basescu!Alt mesaj ,atit voi cit si marele carturar Voiculescu,nu aveti?Ceva de genul
        banii de la datornici s-ar putea recupera asa,aici se poate ca solutia asta sa mearga.Nu aveti cum pentru ca nu aveti nimic in cap!
      • +12 (14 voturi)    
        sint dispus sa discut cu tine. (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:25)

        sache [anonim] i-a raspuns lui standard

        spune-mi te rog care sint solutiile concrete lui voiculescu
      • -1 (1 vot)    
        sa utilizam forta? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:40)

        careuldeasi [utilizator] i-a raspuns lui standard

        @panaite nu crezi ca mergi prea departe? tara trebuie salvata, dar prin masuri economice coerente, nu cu mesaje extremiste si fals-patriotice. sa lasam totusi deoparte placa cu agenturile si tot restul. ar trebui sa ne facem autocritica si sa vedem ce am facut, cu cine am votat si asa mai departe
      • -1 (3 voturi)    
        Echilibru (Marţi, 9 noiembrie 2010, 16:54)

        Neica [anonim] i-a raspuns lui standard

        Mie mi s-a parut echilibrata pozitia lui Voiculescu; e vorba de a intra in dialog pt a scoate Tara din recesiune.
    • -34 (40 voturi)    
      unu (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:49)

      unu [anonim] i-a raspuns lui panaite

      curat gandire portocalie (de fapt cred ca materia cenusie a voastra e portocalie). intrebarile tale sunt si raspunsuri. gandeste-te cat de autoechilibrat era poporul cand era informat doar de tvr.
      • +8 (12 voturi)    
        Toate la timpul lor (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:25)

        EU [anonim] i-a raspuns lui unu

        Se poate sa ai dreptate cu materia cenusie ca este generata de o parte portocalie :) ( E general valabil pentru toti oamenii cu materie cenusie)
        Intradevar s-au dus vremurile cind poporul putea fi manipulat cu televizorul. Oricit s-au staduit guvernantii sa distruga sistemul de invatamant de dupa '90 , oameni spre surprinderea lor au inceput sa aibe opinii .
        Societatea civila a inceput sa reactioneze,sa aibe opinii, sa doreasca functionalitatea sistemului in mod performant nu clientelar. Legile sa fie aplicabile unilateral.
        Asi avea urmatoarea intrebare pentr domnul Voiculescu :
        Daca parintele FNI ar fi fost un apropiat PDL ,si Mostenitorul averii Arabului Crescent era altcineva tot din sfera PDL -ului cum ar fi tratat subiectul antenele ?
        • -8 (10 voturi)    
          unu (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:47)

          unu [anonim] i-a raspuns lui EU

          exact cum trateaza b1tv cazul flota, de exemplu. tocmai de accea e nevoie de mai multe surse de informare pentru ca fiecare spune de bine despre ai lui si de rau despre ai altora. un telespectator destept stie sa filtreze informatiile.
          Mai e varianta profesionalismului si deontologiei dar prefer sa o lasam pentru alta data
    • -10 (12 voturi)    
      o idee fixa si buna - suspendarea (Marţi, 9 noiembrie 2010, 7:42)

      Pretorianul [anonim] i-a raspuns lui panaite

      'Autorizarea fortei pentru salvarea tarii'- esti dement, Panaite!!! Da, poate la un moment dat, cand romanii nu- l vor mai putea rabda pe basescu, se va apela la forta pentru a-l scoate din istori Romaniei. Asta daca nu se va alica strategia lui voiculesku de suspendare a carei consecventa, since, o admir!
    • 0 (4 voturi)    
      Folosirea fortei? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:45)

      leix [anonim] i-a raspuns lui panaite

      Dupa ce provaduiesti din carti ce ar fi bine sa se intample si cum lucrurile sa se indrepte...tu propui folosirea fortei? Adica ochi pentru ochi si dinte pentru dinte? Stai linistit acesti baieti fac deja asta - ai avut pentru o secunda impresia ca in aceasta hora se afla doar Vantu, Voiculescu, Patriciu? - ar trebui sa spui cine sunt si ceilalti - Basescu, Udrea, Boc si altii din PDL si atentie UNPR si UDMR (prin apetitul lor de a se afla tot timpul la guvernare si avand astfel de beneficiat direct din aceasta situatie ce nu mai e demult conjuncturala).
      Stimate domn poporul a inteles demult cum stau lucurile si de acesti baieti isi dau la cioale - nu bunastare natiunii sau evolutia ei sunt pe agenda lor de lucru - interesele sunt simple si meschine de cand lumea - bani, putere, influenta - iar a arunca anatema doar asupra unei parti inseamna ignoranta ori rea intentie.
      Daca aceste canalii cum le spui tu sunt singurii vinovati de tot - atunci cum se face ca niciunul nu e dupa gratii? Cum se face ca tot aparatul judecatoresc nu poate lua o simpla decizie impotriva lor si cum se face ca sunt doar purtati pe la tribunale? In contextul in care presa a fost trecuta ca si amenintare la adresa tarii - presedintele nu a venit sa spuna cum se transpune aceasta amenintare faptic si mai ales care ar fi masurile democratice de combatere a ei - si nu mai vreau sa aud gargara populista si vorbe aruncate asa in raspar de parca le-ar atrage doar atentie - de genul vezi ca stiu ce ai facut asta vara!
      Iar daca totul se reduce la critica pe TV si aiureli sau exagerari jurnalistice atunci CNA poate da doar amenzi...insa pana la amenintare la adresa statului e drum lung.
      Adevarul e ca acesti domni (de la presedinte la ultimul parlamentar1 PDL,PSD, PNL, UMDR, UNPR...isi vad de viata lor, jocurile lor, de afacerile lor si ale celor din anturajul lor si se bucura cand mai gasesc cate un slogan de exceptie ce sa fie aruncat poporului - De ce le e frica nu scapa!
    • -6 (10 voturi)    
      merita ascultat (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:56)

      Precious [anonim] i-a raspuns lui panaite

      Oricat de blamat ar fi, voiculescu, macar vine cu solutii pertinente.
    • +3 (7 voturi)    
      unul din popor (Marţi, 9 noiembrie 2010, 12:50)

      unul din popor [anonim] i-a raspuns lui panaite

      Felix crede ca poate sa mai prosteasca poporul, are o ideea fixa cu suspendarea lui Basescu, ca nu a facut "intelegere cu el", el crede ca poate sa suspende un presedinte ca asa vrea muschii lui, fara sa respecte legile statului Roman, daca vrea sa vada in strada toti care s-au saturat sa fie furati in tara asta, sa incerce sa-l suspende pe PRESEDINTELE ales de romani in mod democratic
  • +45 (49 voturi)    
    alegere (Luni, 8 noiembrie 2010, 22:52)

    daniel [anonim]

    Stiind ca tu esti in spatele acestei actiuni, Felix, cu sila, ca in 2000 (ilici vs valium vadim) si tot ma duc sa-l votez pe baselica. si nu ca sa-ti fac in ciuda tie, ci fiind convins ca vor fi cel putin 50%+1 care nu va vor pe voi, securistii capitalisti rosii.
    • -35 (39 voturi)    
      baSECU (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:45)

      struguri [anonim] i-a raspuns lui daniel

      cu totii stim ca basescu a fost un securist. si acum are aceleasi deprinderi: sta cu casca pe urechi si asculta romanii.
      voiculescu face ceva pentru romani.
      • -7 (9 voturi)    
        baSEsCU (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:10)

        Tia [anonim] i-a raspuns lui struguri

        Nu stiu ce face Voiculescu , dar, ce face Basescu simtim cu varf si indesat...
        Iar daca este sau nu securist, ar trebui sa vina un reprezentant al DIE sa ne arate si noua registrul arhivei SIE, sa ne dovedeasca ca, la revolutie, a fost sau nu dosar Basescu inscris in registru.
        Asi vrea sa vad si aceasta minune !!!
      • +4 (4 voturi)    
        TINERE (Marţi, 9 noiembrie 2010, 12:58)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui struguri

        Cata naivitate !
    • +34 (38 voturi)    
      stai linistit (Marţi, 9 noiembrie 2010, 0:09)

      cipax [utilizator] i-a raspuns lui daniel

      Nici cel mai optimist suporter Voiculescian nu crede in suspendarea definitiva a lui TB insa jocurile sunt altele; daca in eventualitatea in care fac o majoritate (desi nu vad cum ar face 2/3) il vor suspenda pana la referendum dupa care TB va fi repus in functie. Insa in luna in care TB e suspendat cine ar asigura interimatul?!!! Ia sa vedem cine stie?!! "Mihaela dragostea mea". Prostanacul sta la cotitura si e gata de orice numai sa-si vada visul cu ochii, sa fie presedinte mai mult de 5 minute. In cele 30-45 de zile pana la referendum, sleahta majoritara va trece prin parlament toate legile si "faradelegile" pe care prostanacul le va promulga mai departe... asta e tot!!
  • +45 (49 voturi)    
    N-are idei multe, dar le are fixe (Luni, 8 noiembrie 2010, 22:53)

    Liviu Iordache [anonim]

    Asta n-are idei multe, dar le are fixe, o tine langa cu suspendarea, nici nu s-a prins ca nu poate fi suspendat decit daca incalca grav constitutia, in opinia decisiva a Curtii constitutionale. Se vede, insa, ca Voiculescu are mari probleme. 1. S-a cam taiat macaroana cu energia, nu mai poate face pe baiatul destept sa ia de la Hidro si sa vinda la Metrou, de pilda (si cite or mai fi taiete, vorba barbugiilor); 2. Cit urla aia ai lui spalati pe creieri contra lui Basescu anuleaza PRO TV cu o singura emisiune, divertisul de duminica seara; 3. Si, mai ales, in 2012 se indreapta vinzarea in economie si cistiga tot oamenii lui Basescu. Asa cum au iesit mogulii inainte de alegeri, aparitia de acum e semn de disperare! Ca sa nu mai vorbim de marele petrolist Dinu Patriciu, care sta ascuns, cistigindu-si traiul cu bacanii de cartier, "reteaua" Mic.ro si o cafenea cu pariuri sportive! Astia vor sa rastoarene o tara???
  • +42 (48 voturi)    
    disperat (Luni, 8 noiembrie 2010, 22:58)

    mia [anonim]

    sa apari la propriul post de televiziune si sa sa o iei de la capat cu aceleeasi vorbe inseamna o mare disperare!Nu mai are rabdare,PSD nu-i in campanie deci nu-i trebuie neaparat televiziune si la o adica e bun si B1 si OTV ,Basescu le-a aratat ca orice post chiar si ETNO poate fi folosit im campanie.procesele merg,motiunile pica,UDMR nu tradeaza,poporul nu iese in strada,opozitia se cearta,ASTA DA DISPERARE!!
  • +40 (44 voturi)    
    Felix ma faci sa vomit inca odata.. (Luni, 8 noiembrie 2010, 22:59)

    Constantin [anonim]

    Dezaprob multe dintre initiativele lui Traian Basescu si consider ca a ajuns aprope la fel de periculos pentru democratie cum era sa fie si Adrian Nastase dar cand vad reactiile unui turnator nenorocit ca Felix incep sa am rezerve. In omul asta am incredere fix cat in Iuda. Este jalnic impreuna cu toata adunatura aia de la Antene.. Imi repugna ipocrizia acestui omulet patibular impaunata cu reportaje de stiri de 2 lei in care este omagiat asemeni "conducatorului iubit" si aprobat tacit de latratori de paza ai "democratiei" ca Mircea Badea, Ciutacu sau dejectii umane ca Ciuvica.
    Personajul asta este atat de ipocrit incat compromite orice opozitie. Daca vreti opozitie reala la mizariile portocalii trebuie sa va spalati pe maini de astfel de personaje. PSD-ul ar trebui sa il arhiveze pe Adrian Nastase, Hrebenciuc, Iliescu, Vanghelie. Pe urma putem vorbi de o reala opozitie. Astept mai multe idei si initiative legislative din partea opozitiei. Pentru mine ideea de "sulica franaru`" nu inseamna opozitie ci mai degraba spirit de mujahedin.
  • -40 (46 voturi)    
    Da (Luni, 8 noiembrie 2010, 22:59)

    Alin [anonim]

    Ma, eu sunt de-acord cu omu asta; e destul de logic ce vorbeste.
    • +10 (12 voturi)    
      Da? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:31)

      ella [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Ce dreptate are?
      O idee! Nu e buna, dar e fixa: suspendarea lui Base!
      Ce dracu politica si solutii sunt astea? Una, doua suspendare...
      Astia nu au nicio solutie pentru tara, decat sa fure pentru ei, dar vor la putere!
      Eu sunt linistita!
      Base nu-i lasa sa faca ce vor si nu ne lasa pe mainile hotilor!
      Gata, ajunge cu atatia saraci si cinstiti! urmasi fideli ai comunistilor...
      Toti comunistii sunt puturosi. Astia nu stiu ce e munca. Astia s-au invatat cu bisnitareala de pe timpul lui Ceausescu si mai apoi al lui Iliescu!
      Ca mine, sunt si altii care vor face 50+1% si astia vor da faliment!
  • -44 (48 voturi)    
    sper (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:00)

    smen [anonim]

    sa aiba dreptate voiculescu sa scapam de vierme pana in vara
    • +30 (36 voturi)    
      Dar de voi? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 0:00)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui smen

      De astia ca voi cand scapam? Ati intoxicat tot mediul online. Nu va ajung ziarele si televiziunile prietene, trebuie sa distrugeti orice posibil dialog, orice urma de ratiune.
  • -44 (48 voturi)    
    Voiculescu de data asta (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:02)

    Negativ [anonim]

    ..are dreptate; dintr-un motiv extrem de simplu: populatia e de partea lui, si a Opozitiei. Cu acest sprijin poate face majoritatea in Parlament, si nu numai atat.
    • +22 (24 voturi)    
      Alin, Smen, Negativ... (Marţi, 9 noiembrie 2010, 2:57)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Negativ

      visati. Ori nu credeti nici voi ce spuneti dar va place provocarea, ori sunteti intr-adevar balbaiti intelectual.
    • +23 (25 voturi)    
      La voi prostia n-are limite ! (Marţi, 9 noiembrie 2010, 3:06)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Negativ

      Daca tu esti "populatia" atunci sigur va face o majoritate-n parlament cu tine. Vai de tine si de cei ca tine, ati ramas fara busola in plina furtuna.
      • -7 (9 voturi)    
        unu (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:22)

        unu [anonim] i-a raspuns lui c.mike

        nu ma, populatia sunteti voi 9% plus cateva procente ale lui baconski
        • +2 (2 voturi)    
          LUI UNU (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:10)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui unu

          Ai aflat si tu ca exista un Baconski ? Cata cultura, cata cultura...
    • +5 (7 voturi)    
      foarte tare gluma. (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:52)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Negativ

      esti un ironic, Voiculescu te uita dupa ce-l votezi!
      • -1 (5 voturi)    
        Voiculescu (Marţi, 9 noiembrie 2010, 12:02)

        Negativ [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

        ..a oferit solutii concrete? Ce vise pare nerealist in ele? Ar trebui o dezbatere punctuala.
    • +2 (4 voturi)    
      LUI NEGATIV (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:05)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Negativ

      Cine rade la urma, rade mai bine. Om trai si om vedea de partea cui este populatia. Basescu nu va mai candida. Sa fie oare majoritari voiculescieni, pontacii si crinacii? ma indoiesc.
      • 0 (0 voturi)    
        Inapoi la popor (Marţi, 9 noiembrie 2010, 20:57)

        Neica [anonim] i-a raspuns lui carat

        Dl. Basescu nu va mai candida. Ma refeream la intoarcerea la popor prin Referendum. In fond, e vorba de un exercitiu democratic. Nu cred ca dl Voiculescu a propus altceva.
  • +31 (35 voturi)    
    Securistii, tot securisti... (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:02)

    Craioveanul [anonim]

    Eu as fi mai rezervat in a comenta acesta insistenta a lui ,,Felix,,...! M-as gandi la legea pensiilor, prin care fostii securisti, militieni, ofiteri din armata sau CI-isti vor pierde din pensiile lor.
    M-as gandi la legea unica a salarizarii, lege prin care se limiteaza drastic unele privilegii, ale unor ,,fosti,,.
    Felix ori speculeaza nemultumirile celor de mai sus sau ,posibil, sa fie impins sa actioneze de acestia, bineinteles cei care sunt in spatreșle lui....
    Daca este impins sa actioneze, cei care il imping de data asta chiar gresesc, acest Felix nu are credibilitate, ca si posturile TV pe care le ,,pastoreste,, si in concluzie ei ar miza cum se spune la pocher, pe o mana moarta...
    Pescuitorii in ape tulburi le-as aminti ca au avut un ,,juramant,, pe care in decembrie 1989 nu l-au respectat....si din acest motiv nici ei nu sunt credibili, pentru ca ma intreb cine ar avea incredere acum in ei?
    Poate ca ar trebui mai des sa li se amintesca faptul ca nu si-au respectat ,,juramantul,,.!.
  • -40 (46 voturi)    
    un om de nota 10 (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:04)

    standard [anonim]

    uite frate, un om care vorbeste in solutii. lucruri concrete! na, oameni competenti!
    • +30 (34 voturi)    
      Sinteti 4 pina acum (Marţi, 9 noiembrie 2010, 0:14)

      Vali [anonim] i-a raspuns lui standard

      Ati aparut postaci idioti. Pina acum sinteti partu la numar. Unul zice ca ce vorbeste voiculescu este logic, doi spun ca are dreptate iar ultimul ca acelasi voiculescu are solutii. Mai rasfirati baieti, am rasfirati! Alta data aveati "solutia iohanis", acum v-ati timpit de tot! Bagati in fata hoasca asta securista ... Chiar nu vedeti ca sinteti ridicoli.
      BAI CRETINILOR, STATI IN BANCA VOASTRA CA VA LUAM PE SUS !!!
      • -28 (32 voturi)    
        Ce spirit democratic.. (Marţi, 9 noiembrie 2010, 0:42)

        Neica [anonim] i-a raspuns lui Vali

        precum si bossul care va fi debarcat; daca nu vin oamenii precum Voiculescu ori Johannis se alege praful de Romania guvernului Basescu-Franks..
      • +5 (7 voturi)    
        se oftica (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:35)

        ella [anonim] i-a raspuns lui Vali

        Au inceput sa fie din ce in ce mai putini. Pai le vine randul la judecata de apoi. Degeaba si-au crescut odraslele in spiritul lor ca beizadelele n-au timp de politica, aia sunt cu distractia acum si astia nu mai au banet sa le dea!
        Pana s-or gndi beizadelele sa se apuce de politica se va sterge orice urma de lipitori si uite asa se va starpi rasa asta comunistoida!
        Stie Base ce face si nu ne lasa pe mana astora!
        Sa crape de ciuda! Ha!
    • +30 (34 voturi)    
      ha ha ha (Marţi, 9 noiembrie 2010, 0:20)

      Dragos [anonim] i-a raspuns lui standard

      Vreau sa cred ca glumesti. Cum poti spune ca Voiculescu este un om competent?
      • -28 (32 voturi)    
        da, voiculescu e competent (Marţi, 9 noiembrie 2010, 0:40)

        stimulent [anonim] i-a raspuns lui Dragos

        de ce crezi ca glumeste? voiculescu stie economie. un exemplu clar il reprezinta propunerile lui. ce nu intelegi?
        • +6 (8 voturi)    
          Oare? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 10:27)

          Dragos [anonim] i-a raspuns lui stimulent

          Hai sa luam pe rand solutiile propuse de el
          1) Recuperarea datoriilor. Ce te face sa crezi ca statul doman nu doreste acest lucr?. insa crezi ca este usor? Cand au fost privatizate acele companii, noii proprietari au avut grija sa-si treaca in contracte niste clauze care sa le permita sa faca ce vor. Vezi cazul Rompetrol, unde statul incearca sa recupereze acea datorie de vreo 500 mil euro (sau RON, nu stiu sigur). Intelege ca este fffffff dificil de recuperat acele datorii atat timp cat cei care le-au vandut nu au stiut sau nu au vrut sa incheie nistew contracte favorabile statului roman.
          2) Subventiile acordate firmelor private - 100 mil euro. Tu crezi ca astea atarna greu la buget? Pana una alta acele firme private produc ceva. (cu toate ca sunt de acortd sa se faca o mai buna verificare a destinatiei acestor subventii) Angajeaza oameni. Nu crezi ca intai ar trebuie eliminate subventiile, ajutoarele celor care nu merita. Uita-te la bugetul asigurarilor sociale, ce este de vreo 4 miliarde euro daca nu ma insel. Oare cati din acei bani ajung unde trebuie? Intelege ca pentru a face o economie sa mearga, trebuie ajutat mediul privat. Acela produce. Insa guvernarile anterioare, cu precadere guvernarea PNL, au avut grija sa angajeze in prostie oameni la sistemul bugetar de am ajuns astazi sa avem 1.3 mil de bugetari. Astia ne mananca noua banii. Cei care stau degeaba si taie frunze la caini si primesc bani pt asta.
          3)Imprumuturile externe. Asta cred ca ar fi singura propunere cat de cat buna. Insa trebuie avuta mare grija. Decat sa imprumuta mbani mai bine am incerca sa-i atragem sa investeasca aici. Ca aia au bani si nu au ce sa faca cu ei.
          Mai erau acolo niste solutii (bonuri, impozitare) dar consider ca nu merita sa discutam despre ele. Pur si simplu alea nu sunt niste solutii.
          Astept raspunsul tau la ce am scris. Arata-mi tu de ce sunt bune acele solutii.
      • +26 (28 voturi)    
        e competent (Marţi, 9 noiembrie 2010, 1:26)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui Dragos

        cine a mai furat cu ICE Dunarea tot ce misca? Cine vinde energie la metrou de la stat? Adica statul ii vinde statului printr-o capusa care se beseste in direct la antenele lui.. :)
    • +4 (4 voturi)    
      Pentru Standard (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:51)

      willy [anonim] i-a raspuns lui standard

      Poate nu stii ca au fost perioade cand nota 1 era cea mai buna.
      Asa ca s-ar putea sa ai dreptate cu notificarea ta.
  • +18 (28 voturi)    
    Mie greata de tine... (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:06)

    marinaru [utilizator]

    Nimic nu poate fi mai rau decat sa iti tradezi propria familie inaintea unui dictator. Ce spune asta este egal cu zero.
  • +24 (30 voturi)    
    pentru o secunda... (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:09)

    dixit [utilizator]

    chiar m-am gandit da dom'le uite un politician care gandeste.... dar apoi mi-am adus aminte ca e vorba de tovarasul Felix..... cum ti-ai facut averea? mars la rahat cu apa rece prietene
  • +22 (30 voturi)    
    strategii de viermi politici. (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:14)

    darius [anonim]

    fiind in buda lui de post poate minca ,,, cit doreste..
  • -28 (34 voturi)    
    china - o propunere f buna (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:14)

    stimulent [anonim]

    foarte buna propunerea cu imprumutul de la chinezi. trebuie sa ne intoarcem privirile catre acest stat si sa reluam discutiile si colaborarile. nota 10 mr voicoolescu!
    • +23 (31 voturi)    
      poop (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:54)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui stimulent

      Da mah, e f f f f bn propunerea! Voicoolescu I poop u ca mare destept mai esti si multi postaci platesti matale.
      Sa ne imprumutam si de la Coreea de Nord, Cuba si Iran dupa care sa ne infratim cu Belarusul. In genere sa ne imprumutam de la toti prostii care pun botul, pentru ca noi stim sa traim doar din imprumuturi.
      • -26 (30 voturi)    
        greu cu intelesu' (Marţi, 9 noiembrie 2010, 0:43)

        stefanucu [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

        fratzie, uita-te si tu in ce kko ne-a bagat marinaru'. ne-a cam vandut la fni, trebuie sa recunosti. pai modelul economic ne imprumutam ca sa cheltuim este practicat cu gratie de piticul boc.
        nea dan voiculescu a vorbit despre o colaborare cu statul chinez. si omu a venit si cu alte propuneri concrete. ce va ratoitzi atat de mult?
        • +24 (26 voturi)    
          Ce-a facut? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 2:46)

          muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui stefanucu

          Te-a vandut la FNI? Ala e celalalt stapan al tau, Vantu... el se ocupa cu FNI-ul.
          Sunteti varza, v-au luat de la sapa ca sa postati mesaje anti basescu.
    • +17 (19 voturi)    
      Pai daca le intrerupeam,(discutiile si colaboraril (Marţi, 9 noiembrie 2010, 3:11)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui stimulent

      de unde mai aveai tu acum tenisi chinezesti sa te dai mare pe bulevard ?
    • +5 (5 voturi)    
      dar China stie? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 7:47)

      curios [anonim] i-a raspuns lui stimulent

      daca te duci sa ceri, e automat sa ti-i dea? Citind presa (nu fitzuica de partid) vei observa ca miza Chinei e pe Polonia (mai aproape de Germania si Franta si Scandinavia) .
    • +4 (6 voturi)    
      Voodoo-Varanul (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:00)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui stimulent

      Ai vrut, pesemne, sa spui... mr. Voodoo-lescu, nu-i asa? Aka un talent innascut intr-ale economiei de taraba... Un magician !!!
    • +3 (5 voturi)    
      Alo (Marţi, 9 noiembrie 2010, 10:39)

      miki [anonim] i-a raspuns lui stimulent

      Poate nu stii cum dau chinezi imprumut,mai informeaza-te.Nu te mai uita in gura basinosului de Voiculescu.Asta a facut scoala cu "plus produs si venit natioanl"iar acum ne vorbeste de' plus valoare si PIB'.Pai de unde stie el de astea,din familie?Sa revenim,chinezi dau imprumuturi si la prima neplata
      i-si revendica teritoriu,vezi Grecia si altele.Deci,tiritura
      securista sa vorbeasca de imprumut pentru el ca persoana cu chinezi.Daca vrea ii pun o vorba buna.
    • +3 (3 voturi)    
      LUI STIMULENT (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:17)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui stimulent

      Colaborarea economica, la tine inseamna imprumut cu dobanda mare ?
  • +21 (27 voturi)    
    aduti aminte felix... (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:14)

    mistoi [anonim]

    Sa-ti fie frica javra comunista! felix nu te iertam...te vom barbieri putzin asa...
    • -24 (28 voturi)    
      basescu, o jigodie (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:51)

      stimulent [anonim] i-a raspuns lui mistoi

      pentru ce sa fie iertat? pentru ca face ceva in tara asta? pentru ca ajuta romanii? pentru ca are solutii concrete?
      eu nu o sa-l iert niciodata pe basescu pentru si-a batut joc de bunicii mei. basescu este o javra comunista si betiva! un mitoman
      • +3 (5 voturi)    
        daca ... (Marţi, 9 noiembrie 2010, 11:01)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui stimulent

        erau ca tine, au meritat din plin...
  • -36 (40 voturi)    
    voiculescu un exemplu (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:15)

    sibutramina [anonim]

    inca o data, voiculescu vine cu solutii concrete, in favoarea romanilor. a demonstrat ca este un politician pt romani. felicitari
  • +24 (30 voturi)    
    domnule Motan, (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:21)

    ... [anonim]

    te-am vazut in Kapitalism - reteta noastra secreta si mai ca mi-ai fost simpatic. te-as fi lasat sa-l intruchipezi chiar si pe Behemoth din Maestrul si Margareta, asa, de gust, o scena doua. dar acum incepi sa ma superi. nu esti primul si nici n-o sa fii ultimul care vrea sa suspende acelasi si tot acelasi presedinte, iar lipsa asta de originalitate iti parleste urat mustatile. incep sa cred ca-i un ritual de "coming of age". pe de alta parte, nici macar tu n-o sa fii primul care sa-si dea seama ca un popor pe care cu greu l-ai convins sa-si aleaga presedintii n-o sa fie prea incantat daca vreun neica Felix o sa se bage-n fata.
    asa ca, domnule Motan, poate e momentul sa ceri, in schimbul sufletului pe care l-ai targuit de-atata amar de vreme, niste minte.
  • +21 (29 voturi)    
    sa crezi tu (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:22)

    ady [anonim]

    motane...
  • +25 (31 voturi)    
    Felix dixit... (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:25)

    cristidxb [utilizator]

    Vrabia malai viseaza!
  • -20 (34 voturi)    
    bravo voikulescu (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:29)

    catalavenos [anonim]

    boc, recupereaza datoriile de la straini, ca firmele romanesti le-ai bagat in faliment
  • +25 (31 voturi)    
    feeeeliiiiix (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:30)

    ioni [anonim]

    Nu intru sa vad emisiunea, de mult nu mai sport sa vad emisiunile postului care''are menirea sa informeze corect''.
    Mi se pare gretos ca individul asta este inca in libertate.
    Am avut o buna prietena care a lucrat la Antene si stiu cum se poarta si pe acolo Felix!

    Si mai cred ca tara asta nu mai are sanse!!!!!!!!
    • -30 (34 voturi)    
      ioni pedelist de traditie (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:35)

      statistica [anonim] i-a raspuns lui ioni

      @ioni - pacat ca nu ai vazut emisiunea. sunt sigur ca boc s-a uitat si si-a luat notite. cel care nu ar trebui sa fie in libertate, este basecu. cel care a furat o tara intreaga, cel care a furat flota.
      • +26 (30 voturi)    
        Daaaaaaaa.... (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:47)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui statistica

        Da, Basescu a furat flota, guvernul PSD l-a prins (caci a avut toate parghiile: si consens si justitie si si vointa si ce vrei tu), iar Voiculescu a facut banii muncind din greu si asudand..

        Mai rasfirati bai, astia.. securistii...
      • +20 (22 voturi)    
        Mai fratilor ! (Marţi, 9 noiembrie 2010, 3:19)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui statistica

        Voi ati plecat prin targ fara sa va luati capetele cu voi ? Dar de fapt ce ma mir, tot nu va foloseau la nimic. Pai felx intr-o discutie cu un economist nici nu are curaj sa deschida gura daramite sa mai vina si cu vreo solutie desteapta.
    • -23 (25 voturi)    
      In sectorul 4 (Marţi, 9 noiembrie 2010, 2:18)

      Negativ [anonim] i-a raspuns lui ioni

      ati mai fost ? Acolo, ca si la Antene dupa parerea mea - e vizibil ca Voiculescu a facut treaba buna. De ce nu ar face si in tara?
  • +27 (35 voturi)    
    ce treaba are majoritatea (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:32)

    el [anonim]

    cu suspendarea?
    omu are deja probleme grave de logica si devine irecuperabil
    • -22 (26 voturi)    
      basescu si problemele lui (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:39)

      statistica [anonim] i-a raspuns lui el

      ai dreptate, basescu are probleme grave de logica si devine irecuperabil. de aceea, trebuie suspendat.
  • +29 (33 voturi)    
    obsesie (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:36)

    neagoe [utilizator]

    Sunt dusi rau de tot cei din PC. Nu am auzit pana acum de niciun program politic si economic pentru a rezolva problemele de moment sau de termen mediu-lung, in schimb dinozaurii tineri si batrani nu ne propun altceva decat sa il dea jos pe Basescu. Avem o opozitie de tot ... Avem o opozitie care se opune unor indivizi si nu unor programe, solutii sau ideologii. Iar din toata aceasta opozitie din pacate nu ai ce alege. Mi-e jena pentru jena penelisitilor care cu toate distantarile (si birjăriile) lui Crin nu reusesc sa convinga pe nimeni exact din acelasi motiv: opozitie fata de un individ si lipsa unor minime programe economice si politice.
    • -27 (29 voturi)    
      programe (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:41)

      stimulent [anonim] i-a raspuns lui neagoe

      ar trebui sa studiezi mai atent programul pc-ului si o sa gasesti numeroase solutii pentru iesirea din criza. in schimb, ma uit la gasca mafiota din pdl si vad ca ei au programe numai pentru a se imbogati udrea si cocos. sau pentru a acorda facilitati lui bercea mondialu. dar pentru romani, nimic!
      • +27 (29 voturi)    
        sunteti penibili! (Marţi, 9 noiembrie 2010, 0:54)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui stimulent

        sunteti angajati pe proiecte, nu realizati ca cititorii care citesc de regula stirile pe aici va miros imediat... apareti in haita si sustineti aceleasi lucruri aiuritoare! Auzi, voiculescu competent! La ce? La turnat poate!
        • -20 (22 voturi)    
          La condus (Marţi, 9 noiembrie 2010, 3:06)

          Neica [anonim] i-a raspuns lui misescu

          Tara - cu siguranta; daca a facut treaba in sectorul 4 si la tleviziunile lui - in guvern nu ar face??
          • +9 (11 voturi)    
            esti varza.... (Marţi, 9 noiembrie 2010, 7:24)

            dadan [anonim] i-a raspuns lui Neica

            arunci niste argumente de doi lei de parca te-ai adresa copiilor de clasa 3-a.....ori pe tine nu te duce capul mai mult de atat....pai ce argumente sunt astea? pai Boc nu a facut treaba la Cluj ? pai inseamna ca face treaba si la guvernare nu? La antenele lui ridicate cu bani furati normal ca afacut treaba buna....hotul stie sa gestioneze banii si resursele prostilor (cetatenilor) insa in folosul lui si doar atat...uita-te si la amicul lui Vantu cum a stiut sa gestioneze donatiile a 300.000 de roamani.......multi da prosti nu ca si gasca din care face parte seful tau "putini dar hoti....pardon am vrut sa spun destepti"....
            • 0 (2 voturi)    
              Cel mai bine gestionezi banii (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:34)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui dadan

              in folosul propriu, cand ii gestionezi in folosul altora e ca si cum strici orzul pe gaste.
  • -21 (25 voturi)    
    Caz Rar (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:50)

    ngi [anonim]

    Sunt un sustinator infocat pentru inlaturarea presedintelui Basescu, dar din pacate ma simt ca intr-un popor aborigen rar, / cand dintre stapani canibali ne este greu sa alegem.

    Tind spre Crin din toti. Pe Ponta sa spunem ca uneori si cateodata, poate de fiecare data il va domina spiritul tanar. Dar a avut si inca are in spate cativa monstri sacri cu influente comuniste.

    Mi se pare hilar ca pe atat de greu, pe atat ar fi de simplu, sa transforme partidul prin chestiuni total transparente intr-unul total reformat. (ORICARE.. dar deja mergem spre UTOPISM

    Dorinta exista pana peste imaginatie si logica.
  • +24 (28 voturi)    
    de cate ori il vad pe asta (Marţi, 9 noiembrie 2010, 0:12)

    undefind [anonim]

    imi vine sa vomit. Cum au putut sa te ia securistii ma pe tine cu fata asta de sfecla murata, sperii copiii cu ea. Intai sa vedem ce si cum s-a intamplat cu banii de la CRESCENT, apoi mai vedem cum ramane cu credibilitatea securistilor.
    • -18 (22 voturi)    
      Mercenarii (Marţi, 9 noiembrie 2010, 1:35)

      Neica [anonim] i-a raspuns lui undefind

      politici ai PDL au si corespondentii lor virtuali.. intrebarea este - de ce nu au si o armata de economisti pt a ne scoate din acest sever marasm??
      • +21 (23 voturi)    
        Pentru simplul motiv, (Marţi, 9 noiembrie 2010, 3:34)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Neica

        Ca nici o armata de economisti de talie mondiala, toti in jurul lui Obama, n-au reusit sa scoata America din marasm dar FED tipareste-n draci mii de miliarde de dolari cu rezultat 0 dar mai mult, cu inflatie majora(se vorbeste tot mai mult de acoperire in aur a monedelor si vezi pretul aurului). Daca nu-ntelegeti aceste realitati simlpe care ne arata ca cea mai mare parte a planetei e-n buda sunteti pierduti. Numai cine a avut o balanta excedentara pe export si-a pus la tescherea( China, India, Polonia) nu simte criza atat de tare ca are de unde finanta deficitul. Cine a avut deficit an de an cu procente din ce in ce mai mari in PIB e in cofa si printre astia suntem si noi care ne-am batut joc de bani atunci cand am avut excedent. Asa ca 10 crini cu 10 tontasi cu 10 motani n-o sa poata schimba nimic.
  • -21 (25 voturi)    
    Invitatie la calm. (Marţi, 9 noiembrie 2010, 0:44)

    haiducul [anonim]

    Deoarece Domnul Presedinte Al Romaniei Basescu Traian,fostul informator al securitati si actualul sef al tuturor serviciilor NU VA CADE.
    Si putin imi pasa ce face cu tara pe care o conduce...cine mai are vreo speranta cu ea va trai.
  • -21 (25 voturi)    
    Foamete (Marţi, 9 noiembrie 2010, 1:05)

    Mihai [anonim]

    Situatia cea mai grava este foametea din tara , am vazut in Valea Jiului oameni cautand prin gunoaie si copii plangand de foame in acea zona saraca fara locuri de munca si fara suprafete arabile.
    • +10 (12 voturi)    
      unde, ma, e foamete? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 10:11)

      ella [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Sa vina la mine, la tara, ca am pamant, sa le dau de munca! Am si casa unde sa-i pun sa doarma...
      Le dau sa faca treaba si le dau si mancare, dar sa vrea sa munceasca, nu sa stea la umbra!
      Asta toamna abia am gasit oameni la cules: 50 ron/zi mancare, cafea si bautura!
      Hai sictir, putorilor! Puneti mana la munca nu mai cersiti!
      Astia care nu muncesc si stau in carciumi sa bea alocatia copiilor ar trebui arestati, pentru abandon familial si dusi la munca fortata!
      Si la mine la tara sunt putori d-astea! Se vaita ca n-au ce da de mancare la copii, dar toata ziua sunt la carciuma...
  • +22 (26 voturi)    
    un gandac si un vierme... (Marţi, 9 noiembrie 2010, 2:15)

    Andrei T [anonim]

    Asa e comanda de la rusi. Cu cat mai repede il suspenda pe Basescu, cu atat mai e o mica sansa pentru asta. Pentru ca greul pentru Romania a trecut si Basescu devine de nezdruncinat. Atunci rusii vor fi nevoiti sa plateasca mai multi bani tradatorilor de neam, cum e acest securist nenorocit. E atat de sigur de protectia ruseasca incat are curajul sa spuna cele mai mari tampenii fara teama de represalii. Un gandac si un vierme...
    • -23 (25 voturi)    
      Nu cred ca rusii (Marţi, 9 noiembrie 2010, 2:52)

      Neica [anonim] i-a raspuns lui Andrei T

      au vreo legatura cu Voiculescu. El insa pare a avea, spre deosebire de Traian Basescu - o legatura cu romanii. Pare a-i pasa de ei.
      • +13 (15 voturi)    
        Voiculescu (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:25)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui Neica

        are legatura cu romanii;le cumpara energia ieftin si le-o revinde un pic mai scump.Si Basescu asta il sacaie tot timpul....Trebuie suspendat!
  • +3 (5 voturi)    
    Vai de noi...nu de voi.. (Marţi, 9 noiembrie 2010, 6:41)

    Marin [anonim]

    pai pe voi asta va intereseaza,nu de locuri de munca ,nu de ce se intampla cu tara asta si cu oamenii ei. huooo la politicieni !
  • +7 (9 voturi)    
    pana cand (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:18)

    serje [anonim]

    Pana cand vor mai zburda aceste lighioane in mass media calcandu-ne pe sentimente. Ar trebui sa insistam sa intre justitia in drepturi, sa-i arda pe acesti netrebnici care ne-au furat roadele muncii si acum ne intarata impotriva intereselor tarii.
  • -9 (11 voturi)    
    Mai bine voiculescu (Marţi, 9 noiembrie 2010, 8:45)

    Fus Orar [anonim]

    Dan Voiculescu este cea mai buna varianta pe care o avem in momentul de fata!
  • +7 (9 voturi)    
    Felix (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:00)

    Lea [anonim]

    Nici nu stiu cum poate un fost securist sa aibe tupeul sa spuna ca vrea binele tarii. Nemaivorbind de informarea "corecta " de la Antene....este strigator la cer ce inteleg unii prin televiziune....unde o sa ajungem? justitia sa isi faca datoria si sa ii condamne pe marii corupti.
  • +10 (12 voturi)    
    citesc si ma minunez (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:25)

    adrian [anonim]

    cum adica bonuri compensatorii?, cum adica suspendam un presedinte ales democratic?...de cand e moda asta de suspendari?. in fond vorbim de o opozitie incapabila sa isi treaca o motiune sau o lege.si legat de plata lucrariilor publice cu intarziere stai linistit felix ca boc plateste si acum lucrariile lui tariceanu, tariceanu a platit lucrariile lui adrian si noi platim pentru toate prostiile voastre.rostogolirea imprumuturiilor externe?ce sa mai rostogolim... si grecii le-au rostogolit pana au ametit cu ele....tu felix, alaturi de iliescu si vantu cu cat dispareti mai repede in istorie cu atat reusim sa iesim din probleme.
    • -9 (11 voturi)    
      unu (Marţi, 9 noiembrie 2010, 9:50)

      unu [anonim] i-a raspuns lui adrian

      da, ales democratic la paris dar pana la urma e democratic, recunosc.
      si suspendarea se face tot democratic daca nu stiai
      • +4 (6 voturi)    
        si comunismul.. (Marţi, 9 noiembrie 2010, 11:11)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui unu

        tot democratic a fost pana la urma, chiar daca a fost "impus" de rusi, a avut foarte multi sustinatori, mai multi decat cei care sugeau munca poporului...
        daca nu stiai...
        • -1 (1 vot)    
          Diferenta dintre un democrat si un dictator, (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:12)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui lucyan

          ambii de succes, este de nuanta: primul ii convinge, al doilea ii constrange pe ceilalti sa-l urmeze.
          • +3 (3 voturi)    
            pana (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:59)

            lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            la urma conteaza rezultatele, nu?
            ca luminita parca apune, .... si nici tunelul nu mai are viata lunga...
            exista convingere prin constrangere?sunteti copnvins ca se poate iesi din mocirla asta prin convingere?eu nu...., fara dictatura legii, adica constrangere, nu?
  • -5 (7 voturi)    
    propuneri viabile (Marţi, 9 noiembrie 2010, 10:41)

    perroni [anonim]

    Guvernantii nu vin cu solutii pentru a scoate tara din criza. Voiculescu este singura persoana vine cu foarte multe propuneri viabile.
  • +5 (5 voturi)    
    suspendare-anticipate (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:33)

    profesoru' [anonim]

    -Vrabia-malai viseaza.De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere!Probabil ca vreti sa mai dati vreun tun si nu va mai puteti misca in voie. De ce mai, secu-comunistilor, ati dat drumul la o lege, care s-a votat azi tacit, prin care toti liderii de sindicat sa nu mai dea nimanui socoteala de unde si-au tras averile ??? De ce tocmai PSD-ul a propus aceasta lege??? Si de ce mai patriotilor, nu participati azi -in corpore -la expunerea comuna a lui Basescu???
    Asta-i lupta, domn'e, prin absenta.Asta da, patriotism.La fel si cu hahalera de Felix!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Promises, promises... (Marţi, 9 noiembrie 2010, 13:37)

    Trojan.H [utilizator]

    2007 s-a facut 2010, noiembrie s-a facut februarie, ce-a fost verde s-a uscat.
  • +4 (4 voturi)    
    ticalosie pe ecranele mogulilor (Marţi, 9 noiembrie 2010, 14:38)

    alex [anonim]

    Oare cei care in fiecare seara se perinda pe la posturile mogule antena3,2,1 si realitatea tv nu-si dau seama cat de penibili si respingatori devin.Oare mai pot fi transmise atatea mesaje contradictorii si de denigrare in mii de seri.Nu-si dau seama acesti asa zisi ziaristi ca deja telespectatorii sunt saturati de aceleasi mesaje venite de la aceiasi asa zisi ziaristi manipulati si de la aceiasi invitati.Privirile lor si modul cum vor cu orice pret sa induca panica in randul romanilor
    sunt dea dreptul nebunesti .Sunt ca niste oameni drogati de obsesia salariilor mari platite de moguli.Veniti si cu alte tipuri de stiri pentru ca va va parea rau la un moment dat de manipularea la care ati fost de acord sa fiti supusi.
    • -1 (1 vot)    
      Manipulare (Marţi, 9 noiembrie 2010, 15:10)

      Neica [anonim] i-a raspuns lui alex

      sau adevar? Chiar nu putem sa aflam ce e de facut cu Romania printr-o dezbatere economica de bun simt? Nu asta a propus Voiculescu aseara?
  • +2 (2 voturi)    
    Ma face sa rad (Marţi, 9 noiembrie 2010, 15:10)

    cir [anonim]

    Domnul Voiculescu ma face sa rad. Chiar crede ca ne va prosti in asemenea hal ? Televiziunile pe care le patroneaza scot acuzatii pentru guvern si presedinte pe banda rulanta, de parca aceasta ar fi rolul mass media.
  • +1 (1 vot)    
    mai taci motane... (Marţi, 9 noiembrie 2010, 15:16)

    egroeg [anonim]

    da' pe muritorii de rand, care va suporta in fel si chip, i-ati intrebat?... se vede treaba ca nu ati invatat nimic din prima tentativa. De ce" v-ar iubi" pe voi oamenii mai mult decat pe cei de azi?
  • +1 (1 vot)    
    Felix Banii Inapoi (Marţi, 9 noiembrie 2010, 15:32)

    Crescent odata cu TARA [anonim]

    Cum spune o vorba Romaneasca: "Vrabia Mihai Viteazu" (vrabia malai viseaza).
    O solutie de iesire din criza este privatizarea firmelor lui Felix, inclusiv cele trecute pe numele copiilor, sotiei,etc. pentru a se reintoarce banii statului Roman la proprietarul de drept. Doamne ajuta!
  • +2 (2 voturi)    
    esti bolnav rau voiculescule!!!!! (Marţi, 9 noiembrie 2010, 15:35)

    ovidiu [anonim]

    o tii una si buna ca surda cu suspendarea; halal om politic ,nici-un fel de respect pentru cei ce l-au votat
    pe presedintele Basescu nu am decit o apreciere la adresa ta spurcaciune: sper sa te ajunga bratele legii urdoare ce esti produci dezgust si scirba
  • +2 (2 voturi)    
    Tataie lasa-ne (Marţi, 9 noiembrie 2010, 16:00)

    Flavius [anonim]

    A3 a devenit un fel de telviziune de gasca. Este ca si cum gasca se spargatori si-ar face un post TV si de acolo ar injura politia in fiecare seara. Cam asa este si cu Felix: un hot comunist si-a facut TV si il injura pe acela care permite procurorilor anchetarea sa. Este suparat foc ca nu este lasat la furat (cu "acte") si striga de 6 ani ca Base trebuie sa plece. Ma intreb: unde este societatea civila care poate pune de o petitie on-line care sa fie trimisa la barosso si Obama prin care sa cerem inchiderea acestui post de "famiglie". Nu de alceva dar mai butoneaza copii si vad acolo un nebun in fata unui calculator, o isterica din Pitesti si un pitic "expert militar", un homosexual cu nume de Gadea. De la toti acestia copii invata sa injure si sa minta. Incepe cineva si ne poate lasa adresa?
  • +2 (2 voturi)    
    ? (Marţi, 9 noiembrie 2010, 16:42)

    costy [anonim]

    sa fie clar nu sunt partizanul uni om politic dar acest individ obraznic ,tupeist,si cu multe pacate ne da noua oamenilor obisnuiti,lectii de moralitate.rusine
  • +1 (1 vot)    
    Felix+comunism+secu (Marţi, 9 noiembrie 2010, 17:23)

    mosu cu mai multe boase [anonim]

    -Eu zic sa nu ne grabim cu concluziile.Sa nu fim rai. Sa-l lasam pe Mircea Badea sa ne dea niste lectii de politica. Sa ne explice mai rar..... sa putem lua notite !.Abia apoi sa dam buzna la urne sa-l votam...Presedinte.
  • +1 (1 vot)    
    parlament (Marţi, 9 noiembrie 2010, 18:55)

    sid [anonim]

    nu inteleg ,cum este posibil sa nu vii la parlament, sa nu participi la dezbatere! Nu este ziua de munca de 8 ore? la trei absente ar trebui demisi ca orice angajat!
  • +2 (2 voturi)    
    poza (Marţi, 9 noiembrie 2010, 19:49)

    panfil flecaru [anonim]

    am observat ca dom' profesor se imbraca cam fistichiu. ca americanii prin anii cincezci, secolul xx.

    vazui la latrina 3 ca au manifestatat vehement, la cna, strigand, cu ciutacu si badea'n par: jos cenzura !
    ceva sprijin logistic cu autocare marca alexandria. :-)

    mscari serioase ! iar i'o fi amendat dictatorul prin bratzul lui aramt, ceneau.:-)
  • +1 (1 vot)    
    Sunt (Miercuri, 10 noiembrie 2010, 11:56)

    miki [anonim]

    de acord cu protestul celor doi angajati ai dvs dar dumneata altceva nu mai stii in afara suspendarii lui Basescu , mai reflectati totusi pentru ca deveniti penibil zau;


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri