Faze tari: O salamandră dintr-o specie rară a stat nemişcată timp de şapte ani; Ludger Sylbaris: Omul care a supraviețuit unei erupții vulcanice pentru că era la carceră

de Lupu Vlad-Andrei     HotNews.ro
Miercuri, 12 februarie 2020, 2:10 Revista Presei | Faze Tari

Faze tari
Foto: Colaj foto
Tehnologia VR: cea mai stranie metodă prin care să-i revezi pe cei decedați. Tehnologia VR este una impresionantă, iar acum poate fi folosită și pentru aduce persoanele dragi care au murit înapoi în viețile noastre. În cadrul unui documentar sud-coreean putem urmări cum o mamă se „întâlnește” din nou cu fiica ei, care murise în 2016 din cauza unei boli incurabile. Munhwa Broadcasting Corporation a distribuit un videoclip pe YouTube prin care arată cum au folosit tehnologia VR pentru a face posibilă această reuniune. Videoclipul are două planuri: cel real și cel virtual. În cadrul real putem observa din exterior experiența femeii din Coreea de Sud, conform Playtech.ro.

Un zugrav nemulțumit s-a răzbunat pe clientul rău-platnic vopsindu-i pe casă un mesaj „de toată frumusețea". Nemulțumit că nu a fost plătit pentru munca depusă, un zugrav s-a răzbunat pe clientul său lăsându-i un mesaj de atenționare scris cu vopsea pe fațada clădirii. Locuitorii din Bolsover, Anglia, au fost surprinși să vadă în urmă cu câteva săptămâni un mesaj deosebit, pictat cu negru pe fațada fostului club North Star: „Vrei să îți zugrăvești casa? Nu fi ca Terry, plătește factura! Acum o vei face!” Aceasta este opera lui Dean Reeves, un zugrav și decorator local angajat la renovarea clădirii transformate în bloc de apartamente, căruia clientul a refuzat să-i mai plătească 500 de lire sterline (590 euro) din suma datorată, notează Incredibilia.ro.

O salamandră dintr-o specie rară a stat nemişcată timp de şapte ani. O specie rară de salamandră de grotă sau olm a fost surprinsă de cercetători timp de 2.569 de zile în care vertebrata a rămas nemişcată. Exemplarul a fost descoperit într-o peşteră din Bosnia şi Herţegovina, fiind studiat de cercetătorii de la Universitatea Eötvös Loránd din Ungaria. Salamandrele de grotă pot sta într-un singur loc nemişcate pentru perioade îndelungate de timp. Vietăţile sunt cunoscute pentru că nu au nevoie să socializeze şi nu au prădători naturali şi pot petrece ani întregi fără să se hrănească. Potrivit cercetătorilor, micul vertebrat tinde să se mişte numai pentru împerechere iar acest lucru se întâmplă o dată la aproximativ 12 ani. Pe de altă parte, salamandra de grotă trăieşte în jur de 100 de ani, relatează Descoperă.ro.

Tânăr din Galaţi, prins când vâna cu ogari, călare pe cal. Ce amendă a primit. Autoritățile din Galați anchetează un caz de braconaj mai puțin întâlnit. Reprezentanții Autorității Județene pentru Vânătoare și Pescuit au identificat un tânăr de 22 de ani care ar fi crescut câini din rasa ogar, pe care i-ar fi folosit pentru a vâna animale sălbatice fără a folosi vreo armă. Legislația interzice astfel de practici, încadrate la infracțiuni de braconaj. Tânărul de 22 de ani a fost oprit de polițiști și de paznicii de vânătoare în momentul în care se afla pe un fond cinegetic din apropiere de Galați. Era călare pe un cal și ieșise la braconat, spun autoritățile, potrivit Știrile Pro Tv.

Ludger Sylbaris: Omul care a supraviețuit unei erupții vulcanice pentru că era la carceră. Arestat cu o zi înainte de erupția vulcanului Pelée din 1902, Ludger Sylbaris a fost protejat de pereții groși ai carcerei sale, fiind unul dintre cei trei supraviețuitori ai dezastrului care a ucis 30.000 de oameni. Ludger Sylbaris, un negru din Caraibe, a dobândit faimă mondială pentru că supraviețuit erupției vulcanului Pelée, care a îngropat în cenușă întregul oraș Saint-Pierre la începutul secolului XX. Ludger a fost închis într-o carceră subterană foarte rezistentă, cu pereți groși, de piatră. Această celulă era departe de vulcan, era lipsită de ferestre și avea să se dovedească cea mai sigură clădire din oraș. Așadar, atunci când vulcanul a erupt, Sylbaris a supraviețuit tocmai datorită închisorii sale. Rămășițele temniței mai există și astăzi, informează Incredibilia.ro.

Citeste mai multe despre

Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

Life