​Faze tari: Kilopower, reactorul nuclear care ar putea fi trimis pe Marte; Turism din tragedii: cum au devenit Cernobîl și Auschwitz destinații de vacanță

de Lupu Vlad-Andrei     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 august 2019, 2:49 Revista Presei | Faze Tari

​Mare amator de droguri, glume porcoase şi bărbaţi. Tot ce nu ştiai despre Cary Grant. Partenerul de platou al unor dive precum Ingrid Bergman şi Grace Kelly a făcut furori la Hollywood cu fizicul său desăvârşit şi farmecul incontestabil. Era un mare consumator şi susţinător al drogurilor halucinogene. În apogeul carierei sale, lui Grant i-a fost prescris LSD de către psihologul său, lucru care l-a încântat pe star teribil de mult, notează Click.

NASA s-a dus în Islanda și s-a prefăcut că e pe Marte. Teste eficiente pe care o viitoare explorare a planetei Marte le-ar presupune sunt destul de dificil de realizat aici, pe Pământ. Totuși, cercetătorii NASA au descoperit un teren care oferă condiții similare cu cele pe care roverul le-ar putea întâlni pe Planeta Roșie. Recent, NASA a trimis o echipă de oameni de știință și ingineri în Islanda pentru a testa tehnici de explorare a planetei. Astfel, aceștia au mers într-un câmp de lavă din statul nordic, loc care imită aproape perfect condițiile de pe planetă, scrie Playtech.

Turism din tragedii: cum au devenit Cernobîl și Auschwitz destinații de vacanță. Pe vremuri, Cernobîl era o destinație turistică de nișă. Erai considerat foarte curajos dacă mergeai acolo, dar odată cu popularitatea serialului omonim a crescut și interesul turistic. Cernobîl nu este singura destinație turistică mai ciudată. În Polonia, lagărele de exterminare naziste sunt și ele interesante pentru turiști, în special infamul lagăr Auschwitz. Teoretic, o vizită la un asemenea lagăr ar trebui să fie un prilej de reculegere și educare. În realitate, mulți oameni merg acolo să își facă tot felul de poze, conform Unica.

Kilopower, reactorul nuclear care ar putea fi trimis pe Marte. Kilopower este un proiect comun al Departamentului american de Energie şi al NASA în vederea dezvoltării unui sistem de fisiune nucleară care să alimenteze viitoarele misuni de explorare spaţială. Inginerii şi oamenii de ştiinţă care lucrează la acest proiect au dezvoltat deja un prototip, de mărimea unui frigider, fiind astfel destul de compact pentru a fi încărcat pe o rachetă spaţială. În ceea ce priveşte producerea de energie, inginerii estimează că prototipul produce 40 de kilowaţi, o cantitate de energie suficientă pentru a alimenta 8 gospodării, se arată în articolul Descoperă.ro.

Telefonul cu Android poate fi detector de hoți care clonează carduri. Cum găsește telefonul cu Android dispozitive de clonat cardul. Clonarea cardurilor a fost multă vreme populară direct la bancomat sau la POS. Contra acestei tehnici, specialiști de la Universitatea din California și de la Universitatea Urbana-Champaign din Illinois au dezvoltat o aplicație care poate descoperi astfel de dispozitive. Ei au denumit-o Bluetana. Aplicația pentru Android funcționează prin scanarea dispozitivelor Bluetooth dintr-o anumită zonă, potrivit Playtech.

Citeste mai multe despre

Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

Life