Tudorel Toader vrea OUG prin care să poată fi revizuite condamnările date în baza „protocoalelor”

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 1 august 2018, 22:33 Revista Presei | Radio TV


Tudorel Toader la Antena 3
Foto: Captura Antena 3
Ministrul Justiției, Tudorel Toader, a declarat miercuri seară, într-o emisiune la Antena 3, că va propune curând adoptarea unei ordonanțe de urgență care să dea „posibilitatea oricărui condamnat care are sentimentul, convingerea că a fost condamnat pe nedrept”, în baza protocoalelor cu SRI sau a unor interceptări făcute de SRI, să solicite unui judecător revizuirea sentinței.

„Voi propune doamnei prim-ministru şi Guvernului adoptarea unei ordonanţe de urgenţă, care să modifice revizuirea instituţiei de reformare a unei hotărâri definitive (...) Adică, să îi dea celui care are sentimentul că-i condamnat pe nedrept, pe protocoale, pe interceptări nelegale, să-i dăm posibilitatea să se convingă dacă condamnarea lui este dreaptă sau nedreaptă. Cum? El să solicite revizuirea hotărârii, să avem un filtru de admisibilitate, un judecător să deschidă dosarul, să verifice dacă X a fost condamnat pe bază de interceptări sau protocoale, să facă o procedură de admisibilitate şi, dacă nu este vorba de protocol sau de interceptare nelegală, îi respinge şi rămâne hotărârea cum a fost. Dacă este vorba de protocoale sau interceptări nelegale, să devină admisibilă cererea de revizuire şi să o pună pe circuit pe procedura de reformare. Noi căutăm o pârghie de reformare a unor posibile hotărâri netemeinice pronunţate pe interceptări, pe protocoale, este nedrept să execute pedeapsa”, a spus Tudorel Toader la Antena 3.

„(OUG) va da posibilitatea oricărui condamnat care are sentimentul, convingerea faptului că sentința a fost pe protocol sau pe interceptare nelegală să se apropie de dosar, să ceara unui judecător să verifice dacă hotărârea lui a fost pronunțată pe baza celor două elemente, judecător care să spun "da", îi admite și îi trimite cauza la rejudecare, sau care să spună "nu, nu e vorba de interceptări nelegale, de protocoale, se respinge"”, a mai explicat el.

Potrivit lui Toader, „interceptări ilegale sunt cele făcute de SRI și folosite de procuror în fapte de drept comun, fapte care nu au legătură cu securitatea naţională”, el indicând că această definiție rezultă din deciziile Curții Constituționale.

Întrebat când va înainta această propunere de OUG, ministrul Justiției a spus că „într-un timp scurt”. „După ce se termină concediile, imediat după ce se termină concediile”, a adăugat Toader.


Toader despre o ordonanţă pentru amnistie şi graţiere: „Guvernul poate să adopte OUG, dar Parlamentul trebuie să fie în activitate”

Ministrul Justiției, Tudorel Toader, a fost întrebat la Antena 3 și despre o eventuală ordonanţă de urgenţă a Guvernului pentru amnistie şi graţiere și în ce condiţii poate fi adoptată.

„Poziţia mea este în acord cu exigenţele constituţionale. Regimul pedepselor şi infracţiunilor se stabileşte prin lege organică. Art. 115 din Constituţie spune că Guvernul poate fi legiuitor delegat, poate să adopte OUG, chiar dacă e vorba inclusiv de pedepse, infracţiuni, amnistie şi graţiere, OUG care la rândul ei trebuie să îndeplinească nişte cerinţe: să fie depusă la secretarii celor două Camere, să fie publicată în Monitor, îşi produce efectul chiar din ziua publicării, dar Parlamentul trebuie să fie în activitate. Dacă nu, pe secretarii celor două Camere nu i-ai găsi unde se depune ordonanţa. Prin urmare, v-am descris procedurile constituţionale. Poziţia mea este şi va fi în acord cu Constituţia. La Ministerul Justiţiei nu a fost şi nu este niciun proiect de astfel de act normativ şi nici măcar o dezbatere pe această temă”, a răspuns el.




Citeste mai multe despre   

















4649 vizualizari

  • +44 (50 voturi)    
    Cap de pluta (Miercuri, 1 august 2018, 22:42)

    Obi Wan [utilizator]

    Imi este tot mai greu sa aud cum toate propunerile Ministerului Justitiei se refera la revizuirea de pedepse, amnistie, gratieri etc.
    Agenda nu se opreste aici.
    Sila fata de preocuparile MJ. Rusine.
    • +34 (36 voturi)    
      Pazea ca vine OUG! Fiti gata de iesit (Miercuri, 1 august 2018, 23:23)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui Obi Wan

      ca se lasa cu proteste. Tudorel vrea sa scape turma.
    • +14 (16 voturi)    
      sa-i aduca aminte cineva lui Slugarel (Miercuri, 1 august 2018, 23:57)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Obi Wan

      ca nici slugile psdracnea din ccr nu au lins chiar tot scuipatul "ejaculat" de catre capu' la partidul sobolanilor disperati:

      decizia nu se va aplica in privinta cauzelor definitiv solutionate pana la data publicarii sale, aplicandu-se, insa, in mod corespunzator, in cauzele aflate pe rolul instantelor de judecata (a se vedea *decizia nr. 895 din 17 decembrie 2015, par. 28). in ceea ce priveste hotararile definitive, aceasta decizie poate servi ca temei de revizuire, in baza art. 453 alin. (1) lit. f) din codul de procedura penala, in aceasta cauza< precum si in cauzele in care au fost ridicate exceptii de neconstitionalitate similare, inaintea datei publicarii prezentei decizii in monitorul oficial al romaniei, partea i.
    • +12 (14 voturi)    
      anuntul (Joi, 2 august 2018, 8:04)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Obi Wan

      facut de gargamel ma face sa cred ca pablito dragnea a ajuns la un consens cu tradiceanu.
      Cata carne o sa aiba gargamel in frigider, o sa-i ajunga toata viata.
      gargamel, vezi ca vine o zi a judecatii si pentru tine.
  • +44 (50 voturi)    
    desigur, prioritatea 0 a guvernului PSD (Miercuri, 1 august 2018, 22:47)

    qwerasdf [utilizator]

    sunt puscariasii, coruptii, violatorii, talharii, etc...

    avem autostrazi, doctori, spitale, scoli, licee, facultati, tot ce ne trebuie!

    gargamele... sper sa ajungi la lada de gunoi a istoriei!
  • +33 (37 voturi)    
    Bravo bai Slugarel (Miercuri, 1 august 2018, 22:49)

    baronulmunchausen [utilizator]

    Revine moda achitarilor pe banda rulanta pt "vicii de procedura ", cu alte cuvinte nu are importanta fondul proceselor, borfasii tot aceleasi fapte le vor fi facut, dar vor fi "albiti" prin ordonanta de urgenta, pt ca penalii nu vor sa fie interceptati de SRI
  • +42 (48 voturi)    
    ministrul infractorilor (Miercuri, 1 august 2018, 22:57)

    pehash [utilizator]

    Deci nici nu se pune problema ca au facut sau nu fapta, doar daca procedura prin care s-au strans dovezile a fost regulamentara.
    Degeaba prinzi hotul in casa daca legea spune ca nu ai voie sa pui mana pe el, sa-l filmezi, sa-i inchizi usa.. si la politie sa suni doar intre 9 si 14... ciuma rosie in actiune.
    • +24 (26 voturi)    
      Pai nu conteaza (Miercuri, 1 august 2018, 23:29)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Conteaza daca a fost inregistrat cu voia sa, conteaza ca filmarea e facuta ilegal sau nu conteaza alte probleme, nu fapta. Hotul neprins e negustor cinstit.

      Populatia este complicele cel mai de temut. De ce? Tot ceea ce conteaza este capul plecat si mana intinsa. Daca curg pomenile, PSD poate face orice.

      OK bun au fost niste stiri cum ca niste "legionari" eliberati de-ai lui TiTi au devenit recidivisti si au violat sau furat imediat dupa ce au fost "iertati" in baza protocolului, scuze, intelegerii lui de compensare daune pisi-hice cum ca suferea in inchisorile prost intretinute de la noi. Bun, bun. Atata vreme cat mass-media va fi pusa la zid cu o cenzura "bine-meritata" nici nu vom mai auzi de astfel de stiri.

      Romania devine incet incet, prin "stoparea abuzurilor justitiei" si a "injenucherii statului paralel" tara cu coruptie 0, furturi 0, violuri 0, crime 0, mafie 0. Intr-o tara in care legea "sponsorizeaza" si favorizeaza infractorii, submineaza autoritatea organelor si a justieiei, dar mai ales batjocoreste cetateanul si elimina orice drept (chiar si privilegii), iar media este cenzurata, devenim ca maimutelele: nu stim, nu vedem, nu auzim, nu nimic. Si ce nu stim "nu ne face rau".

      O tara bananiera tipica cu o dictatura autoirtarista condusa de un sultan mustacios gata sa dea foc tarii ca sa scape de puscarie. Spre asta ne indreptam. Si ca sa fie treaba treaba, putinii dintre noi care mai vrem schimbare ne imputinam, pentru ca majoritatea decid sa plece din tara.

      Trist!
  • -52 (58 voturi)    
    bun (Miercuri, 1 august 2018, 23:00)

    cucuveauamov [utilizator]

    sa mai vedem si noi cum se facea dosarele pe vremea Cucuvelei. Surprize! Surprize!
    • +26 (28 voturi)    
      ?? (Miercuri, 1 august 2018, 23:23)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Parca toti (mai putin TiTi) au tras concluzia corecta cum ca protocoalele erau pe baza de suport tehnic sau altfel si atat. Dar in fine, nu conteaza astfel de detalii.
    • -20 (26 voturi)    
      PS (Miercuri, 1 august 2018, 23:25)

      cucuveauamov [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      "se faceau" (traducerea din rusa imi joaca feste)
      • +1 (5 voturi)    
        mda. (Joi, 2 august 2018, 10:15)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

        "misto" de om cu un iq mai mic decat cat port eu la pantofi
      • +1 (5 voturi)    
        Desigur (Joi, 2 august 2018, 10:44)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

        postacel, de ce nu ramai tu la limba rusa?
        Hai, spune drept, cat primesti pentru un copy-paste pe HN ?
    • +21 (23 voturi)    
      Ca-n Idiocracy lucreza Gagamel (Joi, 2 august 2018, 2:11)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      In film eroul era la coada la intrarea in puscarie dar ii spune unui gardian ca el ar trebui sa iasa nu sa intre. Gardianul, cu o privire tampa ii spune ca e la coada gresita si le striga celorlalti sa ii transfere pe partea spre iesire.
      Asa si actualii parnai, daca ei is convinsi ca is nevinovati, ridica mana si spun ca ei ar trebui sa fie afara, nu inauntru. Why? Pt ca is convinsi. Si Gargamel la da drumul, pt ca ei is oameni onorabili, se stie, onoarea puscariasului este inegalabila.
      Twilight Zone of Romanika, Noaptea Mintii.
      • +18 (20 voturi)    
        Nu-i asa... (Joi, 2 august 2018, 3:15)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        ... ca Idiocracy e un film absolut genial, prescient?
        Asta-i mersul lumii si, ce-i drept, Romanika e cu un pas inaintea altora. Suntem si noi primii la ceva.
        • +14 (16 voturi)    
          Creca l-am vazut de cateva zeci de ori (Joi, 2 august 2018, 5:53)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

          1001 faze geniale. Filmul e destul de vechi, dar e mereu actual because “it contains electrolytes”.
    • +5 (7 voturi)    
      Cum se faceau? (Joi, 2 august 2018, 10:49)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Zi-ne tu cu cuvintele tale!

      Se efectuau ascultarile de catre SRI, care detinea echipament, pe baza unui mandat de la judecator, fara de inregistrarile nu ar fi putut fi folosite in proces. Ce e asha spectaculos aici? De ce un hots prins cu inregistrari de la SRI e mai putin hots decit unul prins cu inregistrari de la DNA? Nu tot hots e, indiferfent cine l-a ascultat?
      • +3 (3 voturi)    
        cucuvea (Joi, 2 august 2018, 11:49)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Nu strica orzul pe gaste. Aceasta "cucuvea" n-are cum pricepe, Creerasul lui e cat al cucuvelei...
    • +2 (2 voturi)    
      iar (Joi, 2 august 2018, 11:47)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      iar ai iesit la interval tipand cucuveau-cucuveau...Hai sictir, pezevenchi papaga...
  • +28 (32 voturi)    
    bai Tudorele (Miercuri, 1 august 2018, 23:17)

    mazgalici [utilizator]

    desfiinteaza tata codul penal mai bine si darama si puscariile
    ca sa treaca pe la tine abuzatii codului penal sa-ti rada capatzana aia buboasa de pe umeri
  • +22 (24 voturi)    
    doamne!!.. (Miercuri, 1 august 2018, 23:17)

    exilatul [utilizator]

    nu ma pot abtine ( si sunt ateu ) ...bai popor de imbecili treziti va!!!..
  • +27 (29 voturi)    
    tt esti doar hartia igienica a lui (Miercuri, 1 august 2018, 23:31)

    pepper89 [utilizator]

    dragnea, cred ca familia ta intra in pamant de rusine dupa fiecare aparitie publica a ta in care anunti inca o gogomanie in apararea infractorilor.
    Sclavule!
    • +20 (22 voturi)    
      Familia lui e ticaloasa, ca el (Joi, 2 august 2018, 0:42)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui pepper89

      Sunt multe familii ticaloase in Romania, desi nu o spunem.
    • +4 (6 voturi)    
      Pai cine sa se supere? (Joi, 2 august 2018, 10:46)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui pepper89

      Sotia? Nuuu, doar profita din plin.
      Fiul? Nuuu, doar profita si el...
      Slugarel, vezi ca va veni o vreme a socotelilor...
    • +2 (2 voturi)    
      nu (Joi, 2 august 2018, 11:51)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui pepper89

      Nu, nu intra. De curand si-a "promovat" odrasla...
  • +26 (28 voturi)    
    Mama matii de zdreanta (Miercuri, 1 august 2018, 23:36)

    Zimbru [utilizator]

    Daca dati OUG-ul va rupem capul direct.
  • +20 (22 voturi)    
    Slugarel, c-asa-i in politica. (Miercuri, 1 august 2018, 23:44)

    Clop [utilizator]

    Da, ce misto e sa fii ministru in guvernul unei blonde pierduta prin spatiul Schengen, dar un guvern condus de catre un condamnat penal, seful de cuib.

    Hai la Valcov cu grabire... si cu unire.
    • +6 (18 voturi)    
      Nu este el vinovat! (Joi, 2 august 2018, 1:15)

      kthor7 [utilizator] i-a raspuns lui Clop

      Poporul are exact ce a votat. Mizerie umana, hoti, non valori. Voi i-ati pus acolo.
      • +4 (6 voturi)    
        Nu chiar (Joi, 2 august 2018, 10:47)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

        Nu uita, nu l-a votat nimeni nominal, este doar o sluga numita in post.
  • +15 (17 voturi)    
    adica in tara asta (Joi, 2 august 2018, 0:22)

    loveparade [utilizator]

    justitia se face cum "are sentimentul" fiecare condamnat in parte.
    #FMMPSD
  • +23 (25 voturi)    
    fara margini (Joi, 2 august 2018, 0:24)

    bokila1 [utilizator]

    ticalosia acestui individ
    pare ca i-au pus in fata cei de la latrina cateva ineptii pe care trebuie sa le debiteze si s-a conformat ca un catelus.
    Cum a putut , un astfel de rebut uman sa ajunga profesor de drept este una din tainele pe care numai cei 45+ ani de comunism le pot explica
    Vai de tara asta frumoasa in care conduc asemenea lichele
    • +17 (19 voturi)    
      Partidul si Securitatea is in spatele lui (Joi, 2 august 2018, 2:39)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui bokila1

      Asa Guvern dezastruos doar prin Honduras si Guatemala poate mai gasesti, Congo....
      30 de ani de rasturnat valorile morale normale ale Societatii Romanesti. S-a ajuns ca oamenii normali, cinstiti, destepti, harnici sa fie considerati Paria in Romania, in vreme ce hotii si golanii, borfasii si bombalaii prospera si is TARE apreciati de popor. Cine sa mai faca CE? Ca poporul e indobitocit, tinut in saracie...adus in stadiul de downtrodden, broken people carora li s-a distrus spiritul.
  • +14 (16 voturi)    
    Moralitatea materialismului (Joi, 2 august 2018, 6:43)

    clencix [utilizator]

    Hoții găsesc întotdeauna modalitatea de a fura, oricât de complicată, în orice situație și în orice condiții. Numai morala îi poate împiedica să caute cai laterale. Ei le numesc invenții inteligente.
  • +11 (13 voturi)    
    exista vreo decizie judecatoreasca? (Joi, 2 august 2018, 7:27)

    Francisc 1 [utilizator]

    cum ca protocoalele astea au fost ilegale?Daca nu e doar o amnistie mascata si o eliberare de hoti cu ajutorul " ministrului justitiei"! Sfantul anti-Mina neocrotitorul celor pagubiti !
  • +10 (12 voturi)    
    precizare regulamentara (Joi, 2 august 2018, 7:39)

    Dedalus [utilizator]

    Desigur, poate sa aiba astfel de sentimente numai cine are aprobare de la la tovarasul secretar al Biroului Organizatiei de Baza (BOB) din minister.
  • +10 (14 voturi)    
    Protocoalele pacii (Joi, 2 august 2018, 7:55)

    buncrestin [utilizator]

    De fapt ii roade ca pe baza protocoalelor i-au prins furand cu doua maini, si in flagrant si din toate pozitiile, plus manevrele de ascuns banii prin offshoruri.
  • +8 (10 voturi)    
    nimic nou prin romanik, citez: (Joi, 2 august 2018, 8:31)

    ...!?! [utilizator]

    ,,Trădătorii devin oameni mari şi respectaţi, ignoranţii, >hoţii< şi proştii – administratori ai statului român.

    Mihai Eminescu
  • +9 (11 voturi)    
    E bine. (Joi, 2 august 2018, 8:33)

    cocoalex [utilizator]

    Am plecat sa semnez pentru „Fara penali”.
  • -15 (17 voturi)    
    e ceva normal baii ipocritilor (Joi, 2 august 2018, 8:43)

    Javrelor [utilizator]

    sunt oameni la puscarii care le au pus aneuri pe găt. stiu si cateva cazuri. la puscarie cu toti procurorii si toti judecatorii care au facut abuzuri asupra oamenilor nevinovati. de ce vedeti voi ceva absurd? sper sa gaseasca pe cei vinovati, referitor la judecatori si procurori. DOAMNE AJUTA!!
    • +4 (6 voturi)    
      dfaaaaaa (Joi, 2 august 2018, 10:16)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Javrelor

      pentru ca e recunoiscut ca la puscarie sunt NUMAI oameni nevinovati....

      imi dau seama ce fel de om esti (probabil un interlor) daca tu stii atati oameni din puscarie!
    • +5 (7 voturi)    
      care e legatura? (Joi, 2 august 2018, 10:54)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Javrelor

      Ce legatura au protocoalele dintre SRI si DNA cu judecartori care au facut abuzuri?!? Protocoalele alea doar dadeau dreptul SRI sa informeze procurorul cind descopera un matrapazlic si sa asculte telefoalene suspectilor dupa ce procurorul obtinea mandat de la judecator. Ce e rau ca in tara hotilor serviciile secrete sa ajute la prinderea hotilor? Doar hotii pot fi revoltati de chestiile astea.
  • -16 (20 voturi)    
    Protocoalele secrete - sancționate ! (Joi, 2 august 2018, 8:45)

    Cremenarul [utilizator]

    Mă bucur - împreună cu mulți, foarte mulți liberali adevărați - de orice inițiativă privind sacționarea consecințelor oneroase ale protocoalelor sectere dintre SRI și unle instituții ale Justiției române, inclusiv cu ÎCCJ și CSM !
    Regret că o asemenea idee nu a venit din partea liberalilor.
    Vom avea de suferit pentru că nu ascultăm adevăratul glas al majorității covâșitoare a românilor !
    Păcat - mare păcat !
    • +5 (9 voturi)    
      liberal (Joi, 2 august 2018, 10:06)

      TDragos [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      Hai lasa reverse psychology ca te depaseste...esti liberal ca ti-ai luat chiloti galbeni? Cel mult esti liberal de conjunctura, care viseaza un ciolan mare in camara lui.
      Unde este doctrina liberala in ce sustii?
      Am vazut ca in ALDE toti isi numesc amantele in functii cheie in companiile din energie...esti unul dintre ei?
    • +4 (8 voturi)    
      aham (Joi, 2 august 2018, 10:18)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      tovarase... "liberal" dar cum ramane cu prezumtia de nevinovatie?!
      nu a stabilit nimeni ca acele protocoale sunt ilegale...

      dar na... tu esti "liberal"... esti liberal cum Hitler era un om simplu, fara ganduri razboinice sau ucigase
    • +3 (9 voturi)    
      dep[inde ce intelegi prin liberai adevarati (Joi, 2 august 2018, 10:57)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      Daca liberalii adevarati sunt aia din USL care vor o justitie inregimentata politic, ca pe vremea lui Nastase, atunci da, protocoalele cu SRI dunt oneroase, secrete si daunatoare. Daca in schimb vorbim din perspectiva omului cinstit, protocoalele alea sunt la fel de binevenite ca orice alta metoda de a prinde hotii. Pin la urma SRi doar venea cu informatii si cu in registrari dupa aprobarea unui judecator. Ce e rau in asta pentru oamenii cinstiti? Uite, pe mine de exemplu nu ma deranjeaza deloc sa fiu ascultat de SRI, pentru ca nu am nimic de ascuns si nu fac ilegalitati.
    • -1 (3 voturi)    
      oneros (Joi, 2 august 2018, 11:55)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      Mai intai vezi intr-un dictionar ce inseamna "oneros" ptr. ca se vede ca nu stii...Ca oricum bati campii...
  • +8 (12 voturi)    
    bolsevicul ii da inainte (Joi, 2 august 2018, 9:12)

    kent8 [utilizator]

    a facut praf justitia aceasta sluga pesedista.
  • +10 (14 voturi)    
    Groparul Justitiei (Joi, 2 august 2018, 9:16)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    De la un ticalos ca T Toader nu te poti astepta la altceva. RUSINE fabricii de diplome universitare din IASI si celor care l-au votat rector dupa chipul si asemănarea lor.
  • +6 (10 voturi)    
    Ok (Joi, 2 august 2018, 9:46)

    ObservatorulAstronomic [utilizator]

    Deci Dragnea vrea sa isi revizuiasca condamnarea pe care are acum. Ce Dragut. Probabil ca o sa si semneze "fara penali"
  • +4 (10 voturi)    
    ministrul penalilor... (Joi, 2 august 2018, 10:13)

    liviu_ [utilizator]

    omul nici macar nu se ai ascunde....

    s-a DOVEDIT de justitie ca protocolul e ilegal?! normal ca NU....
    acum pur si simplu gasiti motive sa eliberati toti mafiotii si criminalii...
    sa umpleti cu cererei de judecata sistemul juridic etc

    asta deja e TRADARE!

    jeg infect... cancerul sa te manance!
  • +4 (6 voturi)    
    Cel mai mult... (Joi, 2 august 2018, 10:17)

    iaurtica [utilizator]

    ...şi mai mult îmi doresc să asist la procesul în care slugărel va trebui să răspundă pentru toate injusţiile şi măgăriile făcute ăn cursul acestui ruşinos mandat. Un alt odios la butoane. AJUNGE!!!
  • +4 (6 voturi)    
    OUG sa pedepseasca corpuptii! (Joi, 2 august 2018, 10:27)

    MirceaIo [utilizator]

    O OUG prin care sa bagi la puscarie toti ce ce au furat tara asta in ultimi 28 anu de ce nu dai domnule Toader. De ce ii protejeti pe hoti si politicienii corupti???? Jos coruptia, jos Dancila, jos Toader!!!!!
  • +4 (6 voturi)    
    cu aceasta declaratie (Joi, 2 august 2018, 10:34)

    nedumeritul [utilizator]

    Tudorel spune de fapt ca inregistrarile SRI nu sunt adevarate si ca faptele nu s-au intamplat.
  • +5 (7 voturi)    
    E timpul ca Tudorel Toader sa plece... (Joi, 2 august 2018, 10:36)

    taro [utilizator]

    O sa dureze multi ani pana cand au sa fie remediate pagubele facute justitiei din Romania de catre coada asta de topor.
  • +3 (5 voturi)    
    noul superministru (Joi, 2 august 2018, 11:40)

    Dizidentul [utilizator]

    domnul Toader a devenit un super Salvator al justitiei romanesti, -Hotareste singur( nu o comisie), cine devine sef laDNA,-hotareste singur cine si cum ramin in justitie (procurori la DNA, Tarcea, Lazar,etc.),OUG pentru sentintele date in trecut(cei trei crai Serban,Codrin,Nicolcea au raspuns imediat,) daca merge mai departe in acest ritm toti PENALII vor face colecta pentru o statuie a SUPERMINISTRULUI TOADER
  • +5 (5 voturi)    
    Acest mediocru (Joi, 2 august 2018, 11:58)

    Adri70 [utilizator]

    ar trebui el insusi anchetat referitor la modul in care a obtinut diplomele si functiile universitare!
  • +2 (2 voturi)    
    A inebunit lupul.A inebunit Gargamel. (Joi, 2 august 2018, 18:47)

    Rescator [utilizator]

    Acest slugoi abject ,bolșevic de rit stalinist ,carpa de șters pe jos a tuturor infractorilor din politica,in frunte cu Dictatorul repetent Liv Jong Unu,nu se lasa pana
    nu rastoarna Statul Roman cu roatele in sus.Trebuie
    oprit urgent prin orice mijloace.Sa ne uitam și la gașca de interlopi din Mafia Roșie care il susțin și sa-i ținem minte.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version