Webservator: Timpul de incarcare al paginii devine important pentru performanta adWords
Algoritmul exact prin care se calculeaza acest scor nu a fost niciodata dazvaluit integral sau in clar de catre Google. Pe baza scorului de calitate se stabileste pretul minim al unui cuvant cheie precum si cel efectiv pe care clientul de adwords il va plati la un moment dat in cadrul unei campanii.
In ultimele 12-18 luni, prin intermediul blogului adWords, dar si prin trimiteri din interfata adWords, Google a inceput sa publice din ce in ce mai des informatii despre factorii care contribuie la cresterea scorului de calitate, chiar si bune practici pentru implementarea acestor factori.
Ca sa trec insa de la vorbaria generala despre quality score la ceva mult mai specific, Google a anuntat de curand ca va introduce, incepand cu mijlocul lunii iunie, inca un element in evaluarea scorului de calitate al cuvintelor cheie dintr-o campanie. Este vorba de timpul mediu de incarcare al paginii de destinatie a campaniei, pentru cuvantul cheie respectiv.
Integral in Webservator.ro.

VIDEO. A lăsat jobul din City-ul londonez pentru a cumpăra o clădire monumentală părăsită de pe o insulă grecească, pe care a transformat-o în hotel de lux
VIDEO De ce nu pot să aleg tipul de vaccin cu care mă vaccinez?
VIDEO Autostrada A1 Sibiu - Pitești: Cum arată acum lucrările avansate de pe prima secțiune
INTERVIU Răsvan Radu, UniCredit: Au scăzut mult cererile de suspendare la plată a ratelor în ianuarie-februarie 2021 față de 2020
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Fascinanta legătură dintre spionaj și tehnologie: de la datele stocate în ADN-ul uman, la falsul turn GSM din aeroport care-ți fură informațiile din telefon